Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: columbino21
IP: uživatel10446
 zdar chci se zeptat, jak by šel u fichtla podsvítít tachometr..? mam tam tachec z babety a ten ma vstup pro zarovku v tachometru, ale kamo to zapojit ten kabel? mate s tim nejake zkusenosti? diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 19:45
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 dej tam dvě ledky odpor a je to
Datum: 19. listopadu 2011 19:45
Jméno: columbino21
IP: uživatel10446
 ale jak to mam jako zapojit, dyt z ty zarovky povede jen jeden kabel, ten napajim na pol 56, a kde vezmu ten druhej kabel, co dam na kostru, a kam na kostru se ma upevnit, mohl by jste poslat foto prosim na muj email ? diky
Datum: 21. listopadu 2010 22:29
 ale daj tam len max 2W ziarovku lebo nebude to tolko svietit..
Datum: 20. listopadu 2010 18:06
 alebo zapojis to na spinaciu skriku na pól 56 pak este kábel na kostru a funguje
Datum: 20. listopadu 2010 18:03
Jméno: Wepo
IP: uživatel10027
 Jak na přední světlo? to je nesmysl... Jeden drát napoj na kabel co vede k žárovce na tlumený, druhej kabel připoj na ten druhej co vede k dálkovejm... Tak to budeš mít napojené paraelně se zadním světlem
Datum: 20. listopadu 2010 13:00
Jméno: columbino21
IP: uživatel10446
 a nemuze to nak skratovat, nebo ubrat vykon? ty to tak mas udelany? aby se mi treba neposralo zapalko, nebo mi nepraskali zarovky..
Datum: 20. listopadu 2010 1:10
 zapoj to na predni zarovku a pojede to na 100%
Datum: 19. listopadu 2010 19:31
 Zdravím, no vím, že se tu na to už někdo ptal, ale nenašel jsem to nazpátek, potřeboval bych vědět jakou barvou se dělala Jawa 21 červená a potom ta šedobílá, co je to za čísla, díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 16:23
 Červená ral 3004, čsn 8850...šedou nwm
Datum: 27. listopadu 2010 16:23
 čau draci sem se dověděl že když např najdu jawa 20 s TP ale nebude mít placenou pojistku ta každej den pbez pojistky je prej 50Kč mě to ale připadá jako velká blbost tak se chci zeptat jak to vlastně je díky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 0:43
Jméno: rychlopal
IP: uživatel4620
 taky moc děkuju za info
Datum: 02. března 2011 0:43
 tak sem si to přečetl a díky za info draci
Datum: 19. listopadu 2010 20:34
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 je to trošku delší, ale stojí to za to to proštudovat.
Datum: 19. listopadu 2010 19:55
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 Co si to úřady na nás vymýšlejí?
Novela 137/2008 Sb. – zákon o změnách zákona 56/2001 a zák. 168/1999 nebo zákon k šíření poplašné zprávy? Po prvním přečtení nadpisu si každý jistě řekne, co to je za pitomost, ale tento zákon skutečně straší obec motoristů – majitelů vozidel nepojištěných a v registru zapsaných.
Zmatky, rozporuplné informace, fronty na registačních místech, naštvaní lidé... Ale především masívní kampaň ve většině sdělovacích prostředků, v níž je podle mého názoru zcela chybně a tendenčně vykládán novelizovaný zákon o povinném ručení a touto kampaní jsou zbytečně stresovány tisíce majitelů vozidel. Zkusme se zcela bez emocí a postranních zájmů nad zákonem a jeho novelou zamyslet.
Ale ještě předtím chci kategoricky prohlásit, že v žádném případě nehájím ani neomlouvám ty, kteří po našich silnicích jezdí se svými vozy bez uzavřeného povinného ručení. Jde o hrubou nezodpovědnost, která si zaslouží velmi přísný trest, a v případě způsobené škody její tvrdé vymáhání včetně exekuce majetku.
Že Česká kancelář pojistitelů (ČKP) dokáže podle jejích vlastních slov vymoci pouze kolem 30 % takto způsobených škod od jejich viníků, svědčí spíše o špatné práci právníků ČKP a nezavdává nejmenší důvod k tomu, aby si tento orgán "objednával" zákony či jejich novely, šité jemu na míru, a na nepřijatelném principu kolektivní viny se poté snažil od všech nepojištěných motoristů bez rozdílu vymáhat jakýsi podivný "příspěvek".
Oč tedy konkrétně jde? Podle informací, šířených ve sdělovacích prostředcích, bude každý majitel vozidla zapsaného v centrálním registru a momentálně nepojištěného, s vyjímkou těch, kteří odevzdali své registrační značky do tzv. depozitu, povinen platit, počínaje 1. 1. 2009, ČKP denní sazbu od 20 do 300 Kč, a to bez ohledu na to, zda s vozidlem skutečně jezdí, kde je umístěno, v jakém se nachází stavu, a dokonce i zda vůbec fyzicky existuje.
Vyhnout se toumuto poplatku může údajně pouze tak, že vozidlo do konce roku z registru vyřadí, nebo za něj zaplatí pojištění, případně jeho SPZ odevzdá do depozitu.
Toto je podle mého názoru naprostý nesmysl, který ze zákona a jeho novely vůbec nevyplývá! Podle §1 odst. 2 může na veřejně přístupné komunikaci provozovat (tedy být účastníkem silničního provozu, tzn. také zde vozidlo parkovat) pouze ten, kdo je v souladu s tímto zákonem pojištěn.
Zároveň zákon ukládá majitelům vozidel, jejichž pojištění skončilo, uložit v termínu do 14 dnů po zániku pojištění registrační značky (RZ) a OTP do depozitu. Pokud takto neučiní, vystavují se pokutě od 2.500 do 20.000 Kč. Až sem vše v pořádku.
Novela dále v § 24c stanoví povinnost vlastníka či provozovatele vozidla zaplatit ČKP zmíněný "příspěvek" za každý den, počínaje 1. 1. 2009, kdy bylo toto vozidlo provozováno v rozporu s tímto zákonem. Nikoliv tedy zapsáno v registru, ale skutečně provozováno!
Zde zákon mluví zcela jasně. Provozováním vozidla se v žádném případě nemůže jednat absence pojištění v souběhu s neodevzdáním registračních značek do depozitu, neboť toto by se týkalo například i vozidel dávno neexistujících, částečně či úplně rozebraných anebo s neplatnou technickou prohlídkou, která provozována při nejlepší vůli být nemohou a ze zákona ani nesmějí.
Byla-li by samotná existence, či dokonce neexistence takovýchto vozidel považována za jejich provozování, mělo by to dalekosáhlé důsledky, včetně toho, že by zákon v §1 odst. 2 také pro tato vozidla vyžadoval uzavření povinného ručení za situace, že by pojišťovna s jistotou nikdy nemusela plnit (co neexistuje, nemůže způsobit škodu), a tudíž by jí byl zákonem přisouzen neoprávněný zisk. Toto je absurdní a odporující všemu, co si lze jen představit, zdravým rozumem počínaje a Ústavou ČR konče.
Připusťme tedy, že výklad termínu "provozování vozidla" je jasný a nebudeme se jím dále zabývat. Základní problém celé novely, který je ovšem také její Achillovou patou spočívá v §24c odst. 3 a hlavně 4, kde se uvádí, že ČKP vychází při stanovení "příspěvku" z porovnání registru vozidel s databází uzavřených pojistných smluv (odst. 3) a že "příspěvek" není povinen platit ten, kdo do 30 dnů po obdržení výzvy k jeho zaplacení prokáže, že jeho vozidlo provozováno v rozporu s tímto zákonem nebylo (odst. 4).
Prokáže! Podle tohoto tedy pouhé podezření, které může ČKP na základě výsledku porovnání registru a své databáze učinit, zakládá povinnost občana prokazovat svojí nevinu? Tohle je v příkrém rozporu s Ústavou ČR, která zakotvuje princip presumpce neviny, tedy není-li někomu prokázáno, že jedná v rozporu se zákonem, musí na něj být pohlíženo jako na nevinného.
Tíha dokazování zcela spočívá na ČKP, případně orgánech státní správy, občan nemusí prokazovat vůbec nic! Samotná přítomnost jeho vozidla v registru totiž důkazem jeho provozování v žádném případě není a ani být nemůže.
Dle mého názoru je tedy § 24c odst. 4 zcela zjevně protiústavní a měl by být Ústavním soudem co nejdříve zrušen. Ale buďme tolerantní a mávněme nad touto "drobnou nedokonalostí" zákona rukou. Co skutečně tedy novela znamená pro občana?
Vlastní-li nepojištěné vozidlo, jež neprovozuje (tzn. je zaparkováno v garáži či na soukromém pozemku, případně dokonce vůbec neexistuje) a od zániku posledního pojištění uplynula lhůta delší než 2 roky, pak vůbec nic. Spáchal sice správní přestupek tím, že RZ do depozitu neodevzdal, ale po uplynutí dvouleté promlčecí lhůty za něj již nemůže být žádným způsobem postižen.
Ozve-li se mu ČKP s jakýmsi "výměrem příspěvku", stačí jí odpovědět vysvětlením (nemusí nic prokazovat!), že vozidlo na veřejné komunikaci neprovozuje, nebo, např. neexistuje, je v dlouhodobé opravě, renovaci apod. a nenachází se na veřejně přístupném místě. Tečka.
ČKP, aby svůj "příspěvek" mohla dále vymáhat, by musela sama prokázat, že vozidlo je či bylo po 1. 1. 2009 provozováno, tzn. že jezdilo nebo bylo zaparkováno na veřejné komunikaci. Každý den, za který si "příspěvek" nárokuje, by navíc musela prokázat zvlášť.
Pozor ovšem na jiné situace, které mohou s rodinným rozpočtem skutečně zahýbat. Především ten, komu skončilo poslední pojištění před méně než dvěma roky, by měl co nejdříve (ještě před koncem roku 2008) uzavřít pojistku novou (stačí jen na 1 měsíc) a v tomto období, pokud nadále vozidlo provozovat nehodlá, buď ho z registru odhlásit, anebo odevzdat jeho značky do depozitu (na to má ještě 14 dnů po skončení pojistky).
Neudělá-li ani jeden z těchto dvou úkonů, vystavuje se nebezpečí postihu především od státního orgánu za nesplnění povinnosti dle §15 odst. 7 s pokutou 2.500 až 20.000 Kč, čímž není dotčeno ani právo ČKP vymáhat svůj "příspěvek", pokud dokáže, že vozidlo bylo provozováno (tzn. třeba i jen stálo) na veřejné komunikaci.
Jsou zde však ještě další skrytá rizika. Z důvodu, že "příspěvek" je povinen ČKP zaplatit každý, kdo vozidlo provozuje bez pojištění, znamená to, že i v případě splnění povinnosti odevzdání RZ do depozitu může na něm být vymáhán tehdy, pokud své vozidlo ponechá na veřejné komunikaci, či s ním dokonce bude přistižen na silnici.
Dokonce i odhlášený vrak bez SPZ, stojící třeba na parkovišti před sídlištním panelákem, může pro svého majitele znamenat nemalé finanční problémy, pokud se jej ovšem podaří vypátrat. Platí totiž stále, že provozování vozidla je způsob jeho užívání a registrace a úkony s ní spojené pouhá úřední záležitost.
Obojí podle mého názoru nemá přímou souvislost, neboť jak vozidlo registrované nemusí být provozované, tak vozidlo provozované nemusí být registrované (v tomto případě ovšem s rizikem patřičného postihu).
Co tedy říci závěrem? Je zcela jasné, že zákon 137/2001 ve zmíněné části byl vytvořen nikoliv z potřeby společnosti, ale zřejmě z potřeby bohatých pojišťovacích firem, které lobingem a možná i jinak dokázaly zákonodárce ovlivnit k přijetí tohoto rozporuplného zákona.
Rozpornost, potvrzující to, co bylo shora řečeno, je již vidno z onoho názvu "příspěvek" – přestupkem se to pochopitelně nazvat nedalo. Je to vidět i z toho, že se nabízelo řešení velice snadné, právně čisté a tak jednoduché, že je až s podivem, proč na to nikdo z odpovědných úředníků nebo poslanců nepřišel.
Totiž uzákonění povinnosti majitele vozidla, viditelným způsobem umístit uvnitř vozidla nebo na vozidle platný doklad o tom, že vozidlo je pojištěno. V příštím roce by postačila zelená karta, později by to mohla být nálepka na skle, podobná nálepkám na RZ nebo dálničnímu kuponu, třeba v jiné barvě nebo tvaru, s uvedením doby platnosti a RZ pojištěného vozidla.
Vozidlo takto neoznačené, by bylo považováno za vozidlo nepojištěné a majitel by byl povinen prokázat, že pojištěno je a zdůvodnit, proč nebyl doklad o pojištění na vozidle umístěn. Rovněž i ponechání neplatné nálepky na vozidle by mohlo být snadno postižitelné.
To, že na takové řešení nikdo nepřišel nebo snad ani přijít nechtěl, jen potvrzuje to, co zde bylo řečeno, že v tomto zákoně vůbec nejde o to, postihovat po právu ty, kteří provozují nepojištěné vozidlo, ale obecně "vylámat" z občanů co nejvíce peněz ku prospěchu a nezaslouženému zisku soukromých společností.
A to si máme nechat líbit?
Z pochopitelných důvodů) zde neuvádím svou e-mailovou adresu (zřejmě by se moje schránka beznadějně zaplnila), ale slibuji, že se s těmi, kteří projeví svůj zájem něco v této věci dělat a ve svém názoru na webu svůj mail uvedou, (zejména uvítám fundované právníky), spojím a na případné konkrétní dotazy se pokusím odpovědět.
Doufám, že společnými silami se nám povede dosáhnout toho, aby byly zákony jasné, logické, aplikovatelné a neprotěžovaly jen některé na úkor druhých.
Datum: 19. listopadu 2010 19:54
 sry jeste...pokud se pojistka neplati uz od roku myslim 1999 tak se penale neplati
Datum: 19. listopadu 2010 18:33
 50 korun ne, ale myslim,ze 30 korun za den jde ČKP
Datum: 19. listopadu 2010 18:32
 zdar draci chtěl bych se zeptat jestli máte někdo tu terenní úpravu RS od stejskyho jak to jede a jestli je to lepší než cestovní úprava a jak by to jelo na originálním motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 tak už si jí sakra někdo kupte....mě to taky zajímá
Datum: 29. listopadu 2010 16:28
 Čus mam 555 nevíte jestly bude pasovat válec ,píst, hlava z 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 22:12
 To máš lepší, koupit válec do 555, nějakej starej, udělat výbrus, strejda ji má převoranou, neni to ono, on má válec asi z 20.
Datum: 19. listopadu 2010 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel10709
 pokud se trefis do motoru z verze 62-63 tak bude pasovat vse,ovsem valec má jinak vyhnuté kanály,takze nebudou lícovat(je tam rozdíl cca 5mm do boku) a blbě to pojede....a válec má trošku výš vyfukovy kanal,takze ti pak nebude pasovat výfuk na uchyt pod motorem
Datum: 19. listopadu 2010 11:16
Jméno: halin
IP: uživatel9474
 Čau draci nepokazim tím nic když jsou u ozubeného kolečka 3 kuličky (jedná se o spojku) a v krytu neni žádná dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel10709
 zaprvé napiš,jaký máš motor,pokud 05 tak 2 kulicky,pokud 21 jednu kulicku....rozepisu jak má vypadat pořadí kulička/tyčka u jednotlivých motorů od spojkového koše po vypínání spojky:
typ 555,05-jedna tyčka v motoru+kulička v deklu(pokud mas dve kartke tycky tak potom tycka,kulicka,tycka,kulicka),typ 20,21,23 tyčka,kulička,tyčka(pokud mas z jakehosi duvodu vice tycek jak dvě tak tyčka,kulička,tyčka,kulička,tyčka)....prostě u všech motorů musí být pod spojkovým košem tyčka!! pokud kvuli vymezeni das nekam dvě kuličky,nic se neděje,ale když je jedna už vymačkaná,tak hrozí,že se vzajemne muzou rozmačkat.....
Datum: 19. listopadu 2010 11:50
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdravim chtel jsem se zeptat kdyz zaradim na mustangu dam tam za jedna a chci se rozjet tak to jede uplne krasne spojka chodi uplne vpohode kdyz je jeste studenej motor ale v te dobe kdyz se motor zahreje tak zacne prokluzovat spoka vubec nevim čim to je a kdyz je motor zahratej tak tam dam za dva treba a dela to zvuk jak volnobeh nevim si rady a vubec to nejede a muzu drzet plyn jak chci ale LAMELY MAM KLOUDNY NOVÝÝ .... poradte mi pls díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 10:18
Jméno: test
IP: uživatel7923
 Dej olej PP 13 .
Datum: 19. listopadu 2010 10:18
 opravdu to nemas serizeny!!sakra radi ti,tak to udelej ne?pokud nejsi schopnej jit zkusit nastavit spojku,tak se neptej!!pokud nepomuze dukladny serizeni,zkus jinej olej.jakej si tam nalil??kdyz se zahreje,tak je olej ridci.
Datum: 19. listopadu 2010 10:00
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 hm je mi to srdecne u prdele ..........
Datum: 18. listopadu 2010 22:34
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 pičé nedelej ze me debila jo debile !!!!pico nenavazej se kdyz tomu nerozumis .....
Datum: 18. listopadu 2010 22:30
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 rikam ze kdyz jedu tak ze je to vpohode kdyz je fik studenej ale kdyz se pak zahreje tak prokluzuje
Datum: 18. listopadu 2010 22:22
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 ale kdyz je studena tak jde normalne ale jak se motor zahreje tak je brutalne klouze co s timm ??
Datum: 18. listopadu 2010 22:05
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2010 21:57
 výborná věc. Lepší než ten váleček s přímým sítkem  tady se ten bordel pěkně usadí na dně toho filtru,jenom to pak vypláchneš a jedeš dál
Datum: 18. listopadu 2010 21:53
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Tak to je hlavni že jsi snim spokojený
Datum: 18. listopadu 2010 21:30
 Já ho mám a jsem s ním spokojen. Co víc ti k tomu mám říct.
Datum: 18. listopadu 2010 21:24
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 Zdar draci napadlo me jestli by jste mi nekdo nemohli detailne popsat (nebo dat alespon odkaz) -jak se snizuje hlava u jawy 21 a o kolik atd. predem dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 19:46
 trubka : no neznam no...
Datum: 19. listopadu 2010 19:46
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 diky moc ale zajimalo by me - protoze se chystam si nechat u stejskyho upravit hlavu a potom jestli to snizeni pomuze i potom a opravdu o max 1mm ? A jestli je lepsi to snizit o vice nebo mene? predem diky za dalsi odpovedi
Datum: 19. listopadu 2010 14:06
Jméno: trubka
IP: uživatel10710
 dachle asi neznáš třeba frézku nebo praporkový vrták popř. frézu na ventily
Datum: 19. listopadu 2010 12:55
 Doma to neuděláš...dělá se to na soustruhu a snižuje se asi o 1mm
Datum: 19. listopadu 2010 12:04
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ZDAR, zlobí mě karbec! Dělá to jako kdyby to sálo falešný vzduch, když to je na volnoběh tak otáčky strašně vyletí, když podržím cupák tak se to sklidní ale jak ho pustím, protože by to jinak zdechlo, tak za 5 sekund to zas začne zvyšovat otáčky... A jet se stím skoro nedá, ale když držím cupák tak to jede... Je to po výbruse, akorát sem posunul jehnu na 3. zářez a hladina je zároveň s plovákem, šoupátko nové... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 16:27
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Problém vyřešen... neměl jsem pořádně dotahlé kolínko k válci... Díky
Datum: 20. listopadu 2010 16:27
 zkontroluj ty těsneni jak ti řikaj a nebo kyž to nepomuže tak je to určite tim ze maš malou hladinu paliva v karburatoru , samy asi víte ze kdyz beži motor vypnete benzin tak než to chcipne tak vyleti otačky a to ej podobny připad jak maš ty, vlastne tim že je tam malo paliva tim se motor furt drží ve votačkach vyšších, tak tam napal víc paliva a možna to pude docílíš toho tim ze si přiohneš nepatrne ten plíšek v karbeci jak zavirad přitíkáni paliva.
Datum: 19. listopadu 2010 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel10709
 gufero a nebo blbe utesnenej karbec na válci a nebo válec na motoru.....gufero napred vymen pod zapalovanim,tam odchazi nejcasteji
Datum: 19. listopadu 2010 11:18
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo, myslíž že by to mohlo sát pod spojkou nebo pod zápalkem?
Datum: 18. listopadu 2010 21:07
 hele a co gufero?říká ti to něco?
Datum: 18. listopadu 2010 21:00
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo borci a mohla by to dělat netěsnící hlava?
Datum: 18. listopadu 2010 20:55
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Zdarec skus vyměnit těsněni pod saní a poradně to dotahny ty matky co drží karbec na válci!!!!!!!!
Datum: 18. listopadu 2010 20:52
Jméno: roman
IP: uživatel7934
 cus co rikate na arvu jestli ji nekdo zna?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 10:21
Jméno: Klika
IP: uživatel6354
 Arva je fakt dobrá.Na mašinu jsem vyplácal jednu flašku a mám ještě jedu.Účinek je slušný.
Datum: 03. prosince 2010 10:21
Jméno: Petr
IP: uživatel6843
 Tvl arva je klasika a je to asi to nejlepší co na motor můžeš koupit v poměru cena/účinek. Přesně jak řiká Franky s wapkou a arvou to umyje všechno
Datum: 18. listopadu 2010 22:30
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já to používám...
Datum: 18. listopadu 2010 20:58
Jméno: trubka
IP: uživatel10704
 zdařec to jsi objevil ameriku.Jinak 30 let dobré čistidlo motorů,převodovek
Datum: 18. listopadu 2010 20:29
 Řikám na ní, že je celkem dobrá. Nejlepší je asi bezoplachová.
Datum: 18. listopadu 2010 20:26
Jméno: Pepa
IP: uživatel9704
 Zdar kluci prosim vas co to je ten ODTRH a PREDSTIH ? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 12:29
 aby bylo jasno:samozřejmě vím co je odtrh a předstih ale nechtěl jsem aby k tomu přišel lacino a to byl úmysl všech.
Datum: 20. listopadu 2010 12:29
 takže aby bylo jasno. jediná správná odpověd je od TESTA!!!
Datum: 20. listopadu 2010 8:10
Jméno: test
IP: uživatel7923
 Odtrh je vzdálenost kontaktů přerušovače ,když je píst v horní úvrati. Předstih je vzdálenost pístu před horní úvrati kdy má
dojít k zapálení směsi.
Datum: 19. listopadu 2010 10:30
Jméno: kajít
IP: uživatel9474
 Hele odtrh je na svíčce a předstih je tam kde maš kondik a cívky motorovou a dvě sviticí
Datum: 19. listopadu 2010 8:58
 0,4mm a for dle typu
Datum: 18. listopadu 2010 21:28
 Přečti si základy...
Datum: 18. listopadu 2010 21:05
 Čau draci tak dneska se mi stala celkem blbá věc  Skládám motor z Jawy 555 a potřeboval jsem karburátor. Zajel jsem k pánovi, který je od nás celkem dost vzdálený a měl ho. Na pohled byl krásný, vyleštěný vypadal skoro nejetě. Tak jsem ho za 300Kč koupil. No a doma jsem ho rozdělal a nevěřil svým vlastním očím! Vevnitřku komplet zasraný, byla tam pouze 1 půlka plováku (asi na hrkání) a nebylo tam zajištění na jehlu! Si říkám to je konec a rozdělal jsem trysku a byl tam takový zanesený oranžový prach, trysky komplet zanešený no katastrofa...pak filtr ten byl vevnitř špinavej jak cip nalil jsem tam čistý benzín a vylil černý...jehla taky podivně černá...takže masakr no kdyby bydlel blíž tak bych žádal aby mi vrátil peníze, tvrdil že dobrej stav..tak si dávejte pozor co kupujete protože lidi jsou fakt svině..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 18:27
 No já se nechlubím, jenomže jsem pak brouzdal po netu a našel jsem na aukru za 100kč karbec jak novej. Byl tam aji rozdělanej, vše jak nové...a za levno!
Datum: 29. listopadu 2010 18:27
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 to si stěžuješ a nebo se chlubíš? Když ti necham nablejskanej karbec s parádnim plovákem,sadou 4 trysek,komplet se všim jako novej....dáš litr?? nedáš....!!
Datum: 29. listopadu 2010 16:39
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 cus to uz je krouzek za 40kc jo coze?to uz je za krouzek hodne dost
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 22:46
 Hoši v Ostravě v Dům motocyklu je pistni kroužek 1 za 25 kč
Datum: 19. listopadu 2010 22:46
 Jo a co oryg ČSSR (nepoužitý), mám píst s nima, myslíte že budou dobrý?
Datum: 19. listopadu 2010 22:17
Jméno: standa
IP: uživatel10709
 ale umí  Jsou i levnejsi krouzky,ktere stoji 20-25Kc ovsem zde je střet cena/kvalita......sesa prodava sice za 40,- krouzek,ovsem krouzek je masivní,pevný a zarucene funkcni na dele jak 300km,levné krouzky jsou slabé a jejich slabý přítlak je dohnán jejich tvrdostí.....moc radi praskaj a moc rychle mizej...zasadne kupuji krouzky u sesy,protoze jsou supr....a tech 80,- za dva kruhy?? No a co jako....beztak kdyz menis kruhy tak utopis penize v hafo veci okolo jako tesneni,pist,vybrus takze tech 40,- je tam zanedbatelna polozka
Datum: 19. listopadu 2010 11:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 O tom nikasilu bych moc nemluvil, v CR ho skoro nikdo neumi poradne udelat
Datum: 19. listopadu 2010 5:27
 drahý?zeptej se kolik stojí nikasil+píst+kroužky na novou motorku a potom řikej že je to drahy....
Datum: 18. listopadu 2010 20:42
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Proč řešíte blbý drobáky???? I kdybyste měnily kroužky u tříkroužáku, tak to výjde na blbých 150, max 200kč. Na to bych měl i já, a to sem v prváku a dostávám 300kč měsíčně...
Datum: 18. listopadu 2010 20:37
 je to drahý?? nekupujte to!!!jak často ty kroužky měníte že je to pro vás tak strašně drahý???
Datum: 18. listopadu 2010 20:29
Jméno: viktor009
IP: uživatel10703
 Ja jsem kupoval 2 kroužky na 3.výbrus za 50Kč. Kupoval jsem to ve Vsetíně
Datum: 18. listopadu 2010 19:18
Jméno: ggj
IP: uživatel10027
 CO? asi před týdnem sem kupoval kroužky na fichtla za 25 kč/ks borec má ještě starý zásoby... ČS výroba...
Datum: 18. listopadu 2010 19:12
 jj u nás už za 60 Kč
Datum: 18. listopadu 2010 18:20
 zdar draci mám dotaz dá se na babetu namontovat startér?protože v noci když jedu do práce tak se mi do kopečka tlačit nechce ...POTMĚ!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 16:32
 Ještě jsem neviděl Babettu aby na stojánku neměla kolo ve vzduchu, jedině, že by měla na nosiči basu piva  Máš tam origo stojánek? Pokud chceš startér, tak by jsi jedině musel nasadit vrtačku na šroub, co drží rotor a roztočit kliku ale zase ten šroubek neni tak velkej aby to po několikátý vydžel a stejně by jsi musel mít asi kolo ve vzduchu.
Datum: 20. listopadu 2010 16:32
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 i kdybys měl starter tak bys to musel mit na stojanu a kolo ve vzduhcu
Datum: 20. listopadu 2010 15:44
Jméno: CZK
IP: uživatel10711
 1) Jestli je přední kolo ve vzduchu tak přenes těžistě dopředu a šlapej na stojanu.
2) Jestli ne tak kup a namontuj novej stojan a pokračuj dle bodu 1.
Datum: 19. listopadu 2010 15:15
Jméno: mira01
IP: uživatel10702
 dólu jet nemůžu poněvač tam je rybník a když to stojí na stojanu tak zadní kolo je na zemi... další problém...
Datum: 19. listopadu 2010 14:08
Jméno: standa
IP: uživatel10709
 nastartovat na stojanu,nechat ohřát minutu a jet do kopce....nevidim duvod tlaceni proti kopci.....pokud bys nemel stojan tak tvuj problem chapu a misto sloziteho vyrabeni el.starteru za tisíce bych se zameril na koupi stojanu za pár set korun
Datum: 19. listopadu 2010 11:27
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Roztlačit z kopečka a až chytne tak se otočit...
Datum: 19. listopadu 2010 11:00
 že bys babetu dal na stojan a začal cvičit
Datum: 18. listopadu 2010 21:06
 mám a co s ním
Datum: 18. listopadu 2010 21:00
Jméno: standa
IP: uživatel10695
 ty nemáš stojánek?
Datum: 18. listopadu 2010 19:13
 zdar draci vim ze to tu asi nepatri ale chtel bych se zeptat kolik by me asi stala oprava zadřeneho pistu na kawasaki gpz 500 s
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2010 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel10695
 píst se zadřel proc? zadrel se jen jeden? podle me minimalne 2000 tisíce,ale to sem to dal hodně levně....spíš si myslim 5 a víc....a urcite nebude pridrenej jen jeden pist....a urcite se nezadrel sam od sebe takze este bude nekde chyba v okruhu mazani a nebo chlazeni....mozna motor v pici...fakt tezko rict
Datum: 18. listopadu 2010 19:16
 Ahoj draci,můj fichtl opět začal vynechávat,už od poloviny otáček,takže nevytočím ten motor do plných.Karbec čištěn-byla v něm voda,filtr nový-ten mi to dělal minule,svíčka nová.a navíc když jedu a dám plnej plyn tak to začne spomalovat až to uplně zdechne pokud neuberu a když uberu tak to chytne šponu ale jen do těch otáček než to začne vynechávat.Prosím poraďte mi.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 19:32
 prosím prosím všechny,kteří vědí co může způsobovat vynechávání vy vysokých otáčkách aby mi to napsaly,už jsem s toho na mrtvici protože jezdím jen na jedničku protože dvojka se neposbírá  děkuji mockrát
Datum: 21. listopadu 2010 19:32
 tak kladívka jsou OK,přestih OK ale pořád je to to samý....
Datum: 19. listopadu 2010 17:41
 tak to skus pecku z kladívek odstraň, nebo jestli máš tak kladívka vyměň, popřípadě jdi po závadách co by to mohli způsobovat a až se toho zbavíš tak uvidíš, budto pojede, nebo můžem hledat závadu jinde a k těm závodům tak to je super, ale já už je moc nejezdím pouze jeden venkovskej šampionát takdy u nás ale časy kdy sem jezdil i dál třebas do 150km kvuli závudům jsou zatím pryč není čas, bohužel
Datum: 18. listopadu 2010 19:26
 benzín stíhá dotíkat,to by vysvětlovalo proč se to dusí při plnym plynu.protože benzín tam jde ale jiskra spaluje asi blbě,no uvidím, taky jezdim závody
Datum: 18. listopadu 2010 19:20
 tak ta pecka by to mohla teoeticky dělat vysvětloval bych si to tím, že ve vyžších otáčkách nestíhá jiskra přeskakovat, což by mohlo být i tím, protože pokud se na kladívkávh pecka objevý tak způsobí jinou velikost odtrhu a už by to mohlo dělat bordel ovšem za předpoklad že si všechno ostatní jako je předstih dotýkání benzínu do karbece jak má atd skontroloval, a popřípadě tuhle závadu odstratit já jezdím na zeleným pionýrovy co mám v profilu při závodech tak že někde točím i přez 9000 otáček a podotýkám že zápalko stíhá a kladívka jsou v pořádku a bez pecky... takže musíš závadu odstranit.
Datum: 18. listopadu 2010 19:13
 na zapalování se podívam popřípadě nastavím,největší problém mám s kladívky pořád se na nich dělá pecka-mohla by to dělat?protože většinou to sní nejede vubec
Datum: 18. listopadu 2010 18:47
 shreku mě tohle kdysis taky dělal jeden pionýr je to asi dva roky zpátky, to samí se zapalováním sem nehýbal, a i přesto se mi nějak pohlo, a nezbývalo mi než mrknout na předstih, i přez to že sem měl svíčku a všecku jak píšeš oky a světe div se bylo to tím, prvně ho skus znovu nastavit pokud si sním nehýbal , pokud bude problém přetrvávat bude to nikde jinde, a jenom k tomu karbeci že jsou trisky čistý je hezký ale stíhá ti dotýkat benzín do karbece ve vysokých otáčkách? skus skontrolovat gumičku v kohoutu mohlo by to být i tím že vždycky blbne než doteče benzín.
Datum: 18. listopadu 2010 17:49
 se zapalováním jsem nehýbal,trysky čisté,zkoušena 68 i 72,svíčka je tmavší cihlová
Datum: 18. listopadu 2010 17:17
 hlavná tryska je cistá?.. pre istotu..
Datum: 18. listopadu 2010 17:13
 Nastav si spravny předstih...
Datum: 18. listopadu 2010 17:05
 Ahoj, scháním nějakou motorku JAWU nebo ČZ nejlépe JAWA 250 Kývačka nebo i starší modely na renovaci. Pokudli by někdo o nějaký věděl tak mě dejte vědět  beru vše v různém stavu...klidně i za odvoz  \\r\\nDíky Aleš!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 23:05
 no právě, že poslední dobou když už jsem něco objevil tak to byl přesně tento typ lidí  naposledy jsem byl v jedné vesničce kde měl starý pán JAWA 550 dvakrát a ještě 250 Kývačku. Vše ve stodole s ŠKOUDOU 105L pod nánosem prachu a sena...pradat nic nechtěl, prý na tom hodlá možná jezdit (pán měl věk 82 let) a že to je celkově škoda to prodat a zdůvodnil to tak, že ve stodole je tomu dobře  motorky byly v pomerně strašném stavu a už rezatěla i ŠKODA.
Nechápu tento druh lidí...
Datum: 20. listopadu 2010 23:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo nejže většinou to jsou tací blbečci , kteří to nechtějí prodat ani darovat a nechají to doma hnít a pak to nakonec odvezou do sběru...taky to znám neboj
Datum: 20. listopadu 2010 20:03
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ste blbci kdyz ste tohle nepochopili, jinak souhlasim, sam mam v okoli blbecky co radsi motorku hodi do sberu za par supek nez aby ji nekomu dali, ale timhle stylem to asi nesezenes, chce to zajit do hospody a ptat se
Datum: 18. listopadu 2010 21:04
 ? Neumíš číst ? já sháním JAWU nebo ČZ protože mě je líto aby to někde zbytečně hnilo...ani nevíš kolik lidí z mého okolí to raději vyhodí protože si myslí, že to je kus šrotu.
Slovem za 'odvoz' jsem myslel, že si pro ní mile rád zajedu a odvezu než aby to někdo vyhodil...
Nemám se v čem vrtat přez zimu  tak sháním co se dá...chtěl bych nějakou JAWU abych si jí mohl dát dohromady...mám z toho pak větší radost, něž to koupit po renovaci...
Datum: 18. listopadu 2010 20:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jasně  přiveze mu ho a ještě mu dá 500 za to že se toho zbavil  hochu takovejhle dotaz si dávej spíš na pokec pro důchodce a né k hladovejm vlkům co jsou nadržený až seženou nějakej stroj
Datum: 18. listopadu 2010 17:58
Jméno: hh
IP: uživatel10700
 prej klidne i za odvoz  si myslis ze ti nekdo da veterana ve slusnym stavu zadarmo a jeste ti ho priveze?
Datum: 18. listopadu 2010 17:30
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau co si myslíte vypínání spojky tokovej ten mechanizmus na pravé straně motoru jde z čz 250 na jawu 250 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2010 16:42
 Máš asi na mysli vypínací poloautomat. Mám za to,že z ČZ do JAWY nepasuje! ČZ to má menší o něco, možná i jiné rozteče děr právě. Jinak pokud je ten automat v pořádku a nemá moc velké vůle tak funguje bezvadně,když je to správně nastavené,výhoda je ta poloautomatika,že není třeba ani mačkat páčku spojky.
Datum: 18. listopadu 2010 16:42
Jméno: dajan
IP: uživatel10696
 Čau draci budu dědit jawu 250 sport je mi teprve 14 let tak nevím jakou cenu má ta motorka
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2010 23:59
Jméno: kinglet
IP: uživatel10707
Datum: 18. listopadu 2010 23:59
Datum: 18. listopadu 2010 18:53
Jméno: dano
IP: uživatel7345
Datum: 18. listopadu 2010 18:34
 jackblazen: co je na umývání motorek tak dobrýho, že bys tu 250 neprodal?  Mytí motorek mi přijde jako docela běžná věc...
Datum: 18. listopadu 2010 17:31
 jakcblazen  rosimtě proč?
Datum: 18. listopadu 2010 16:03
Jméno: jackblazen
IP: uživatel10698
 je mi taky 14 let mam pionyra co garáž dala a ja mýt 250 v živote bych jí neprodal i kdyby mela cenu cca 30 000kč
Datum: 18. listopadu 2010 15:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 dajan si veľmi šťastný šmejd  budeš dediť hotový poklad a ty sa už zaujímaš ako to má cenu len nepíš že to chceš predať :/ byť na tvojom mieste
Datum: 18. listopadu 2010 13:10
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel10697
 Jaký stav?Rok výroby?Plně pojízdná?Má Tp?STK?Jak starou?Na tom hodně záleží  \r\nDobrý stav bez chyby+TP+STK:25 000 Kč\r\nBlbý stav-bez TP: 3000 Kč\r\nOpravdu,jsou jawky za 500 i za 40 000 Kč.Takže upřesni
Datum: 18. listopadu 2010 13:02
|



|