Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci mám dotaz pulím motor čz 125/435 a mám problém sundat ozubené kolečko na spojce je nato nějaký speciální stahovák??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 21:50
 Na stroji ČZ 175/450 deluxe jsem stáhl primární kolečko dvouramenným stahovákem a to tak, že se správně umístí,utáhne ten šroub - tím se napruží a na šroub se klepne kladívkem,takhle se postupuje pořád dokola,až se nakonec stáhne uplně. Ideálnější by byl i tříramenný stahovák, jak říká KOLECKO.
Datum: 21. listopadu 2010 21:50
 jestli myslíš ozubené primární kolečko na klice, tak to se dá sundat univerzálnim stahovákem, ideální je tříramenný...seženeš v každám lepším železářství...
Datum: 21. listopadu 2010 16:29
 Zdravím, zajímalo by mě: 1) Ve starých vojenských zásobách jsem objevil nový přerušovač blinkrů 12V 40W(jako dělaný do Tatrana) a hafo žárovek 21W. Můj poněkud hloupý dotaz zní, vydrží to ten přerušovač? 2)Napadla mě taková blbost, ale starý péraky měly černou spínačku, tak bych vzal klasickou kovovou a dal bych ji do firmy načernit(něco na způsob barvy na válce), ale potřeboval bych vyndat ten ampérmetr. Nezkoušel jste to úspěšně někdo, případně měli jste ho taky zablitý nějakým lepidlem? Mě se povedlo tak akorát rozbít sklíčko  3)Po deseti letech pobytu motoru z péroše v bedně se mi ho povedlo nahodit, ale běží dost divně, nepravidelně, chcípe, střílí. Před uložením do bedny byly v motoru vyměněny ložiska a gufera, na víc nesáhnuto. Když zmáčknu přeplavovací kolík, tak vyběhnou otáčky, tudíž tipuju chudou směs vlivem přisávání někde. Pod válcem a hlavou daný nový těsnění, ale stejně to má malou kompresi, že by to bylo taky tím? Mohou se nová gufera po tak dlouhé době znehodnotit? Pak mě trochu znepokojuje oranžový plamen občas viditelný při střelbě v těch čtyřech nářezech na tělese karbecu(jak se to tam stahuje tím páskem), tudíž bych zkusil pokusně namontovat karbec z kejvy, ale nevím, jestli se mi povede do karteru našroubovat(místo týhle sací příruby)ty dvě krátký závitový tyčinky jak má kejva, nevíte někdo, jestli to jde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2010 19:13
Jméno: Martin
IP: uživatel8949
 Ampérmetr musíš nahřát opalovací pistolí tak moc, až to pojede ven. (stejně se musí pořádně tlačit)
Datum: 23. listopadu 2010 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel10728
 promin,to já nevim,ja tam dal origo zapalovani,protoze to z kejvacky mi zlobilo a zralo to s nim 8l/100km a jelo to jen 90km/h a navíc mi na něm vyhořelo dvoupolovy rele a nejak mi přestalo se s tim vstekat.
Datum: 22. listopadu 2010 12:06
 O tom jsem něco četl, že byly snad dva druhy deklů, mělkej a hlubokej. Ale když tam dám z kejvy, tak to pasovat bude, že?
Datum: 21. listopadu 2010 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 clovece ja tam mam to klasický z peraka a rotor 55W z čízy,myslim že mam stator 6-ti pol. Ale mel jsem tam i zapalovani z kejvačky,funguje to dobre i na origo rotoru,ale bacha,musis si udelat vymezovaci podlozku pod dekl zapalovani,jinak se to po uzavreni kostri
Datum: 21. listopadu 2010 20:09
 Zarostlej nebude, ale je nějaká ošoupaná ta příruba a ten karbec nejde dost přitáhnout a podle mě tam saje. Zajetý, spíš naježděno až moc  , kruhy byly volný, nepřipečený. A že eloxovat spínačku je zrůdnost beru na vědomí, ale mám možnost si to nechat udělat profesionálně(už jsem si tak nechal dělat válec, hlavu a lauf, se koukni http://ondragam.rajce.idnes.cz/JAWA_typ23_mustang/#P1020734.JPG ) A ty, stando, nemáš na tom svým 4pol dynamo? Potřeboval bych vědět, jestli je spojehlivý a jestli poběží i s rotorem z kejvy, tenhle stávající má vylámaný ty lamely.
Datum: 21. listopadu 2010 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 určitě zkus karbec z kejvy,ten origo karbec je sam o sobe "neseriditelnej",natoz kdyz byl xxx let zalepenej bordelem. Komprese se treba vrati,mozna to ma zalepeny krouzky a nebo fakt fouká palice,nebo to prostě neni zajetý....? Na eloxování spínačky ti neodpovim,ampermetr vim že vyndat jde,už jsem ho jednou nechtene vyndal,ale ted ti nepovim,jak moc jsem to rozebral....
Datum: 21. listopadu 2010 19:31
 Zdar draci mám jawu 20 a myslim že se z ní asi zbláznim. Dneska jsem jí normálně roztlačil jak to dělám vždycky (na nakopávačku mi to stále nechce chytat) no a normálně jsem na ní jezdil bez žádných problémů. No a po menší pauze na zahřátí jsem jí znova nastaroval a chovala se jako by jí někdo vyměnil, když jsem víc přidal plyn tak se začala dusit, do vyšších otáček vůbec nešla a při jízdě motor pracoval nepravidelně, no prostě hrůza  . Odtrh a předstich jsem seřizoval asi před týdnem ale od tý doby jsem na ní jezdil až dneska, nevím jestli by se za půl hodiny jízdy zase nějak dokázal rozštelovat, to se mi zdá jako blbost. Prosím poraďte každá rada dobrá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 22:16
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Tohle mi udělal kondík, normálně se utrhnul ten drátek, dělalo to přesně to samý, ale asi se to lehce dotýkalo tak to se škubáním jelo.  Pak to může dělat svíčka když odchází (do dnes sem teda nepochopil, co se na ni může posrat). Pecka na kladivech, špatnej kontakt někde...a pak mne nic nenapadá...Jestli motor pracuje nepravidelně, jako že hodně škube, tak to bejvá někde na zápalku nebo špatná svíčka. Občas i střelí do karbece nebo vejfuku, jestli nestřílí tak bych ještě zkontroloval karburaci.
Datum: 21. listopadu 2010 22:16
 Ok dík mrknu na to.
Datum: 21. listopadu 2010 20:13
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Datum: 21. listopadu 2010 18:05
 Ještě jsem zapomněl dodat že mám tyristorové zapalování ale už je docela dost staré tak myslíte že by to mohlo být taky tim??
Datum: 21. listopadu 2010 17:29
 Myslíš jiskry? No tak to nevim, ale ta by měla být dobrá.
Datum: 21. listopadu 2010 17:23
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Jakou máš barvu svičky?
Datum: 21. listopadu 2010 16:23
 svíčka
Datum: 21. listopadu 2010 15:07
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Trysky...
Datum: 21. listopadu 2010 15:06
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 kondík?!
Datum: 21. listopadu 2010 14:45
 Prosím o radu: mám Jawa-Čz 150, potřeboval bych zjistit číslo té stříbrné barvy na nádrži u některých typu bez chromu. S pozdravem Ondřej Čapek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 Promin,ale to je dotaz.....je to lidovka....u tý je jedno jestli to bude víc stříbrný a nebo míň stříbrný a nebo hliníkový a nebo jestli to bude "chromová" stříbřenka.....všechno je to hnusný....
Datum: 29. listopadu 2010 16:26
Jméno: jawákinuita
IP: uživatel9657
 Jakou brzdovou kapalinu mam nalít do mé motorky, když mam dyndyho a kotoucovku vpředu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 16:06
 jednoduhé... najcastejsie je to napisany na nádrz....
Datum: 03. prosince 2010 16:06
 g
Datum: 03. prosince 2010 15:56
Jméno: gsx-r 600
IP: uživatel4675
 Na vicku by si mel mit bud DOT 3,4 a nebo novejsi 5,1 hlavne tam nedavaj DOT 5 ta ti rozlepta hadice. DOT 3,4,5.1 se lisi jenom bodem varu.
Datum: 21. listopadu 2010 17:01
 Tyjo já bych chtěl mít s mojí motorkou tvoje starosti.
Datum: 21. listopadu 2010 14:04
 když chci odhlasit motocykl na nekoho jineho a zrusim pojistku tak musim za to neco platit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 12:59
 nj ale tu pojistku musis nechat pryaspon do konce mesice odhlaseni pry jinak budes platit pokudu
Datum: 07. prosince 2010 12:59
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 nn neplatíš nic.. dáš to jako polopřepis .. a on aš to bud přihlašet tak si to zaplatí...
Datum: 21. listopadu 2010 14:47
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 14:27
 http://www.youtube.com/watch?v=MAGJReqRAiU tady je to video, jinka album mi šlo stáhnout v poho.
Datum: 21. listopadu 2010 14:27
 Nefara to  hej hod tu o odkaz z toho you tobe  dik čest
Datum: 21. listopadu 2010 14:01
Jméno: minarelli
IP: uživatel6546
 zdar draci..mam problem z jawou dandy 50 z motorem sachs.Jak jedu na pětku tak mi neco v motoru cinka.Ve vysokych otackach cinka i při nizkých.Motor také stratil vykon.A jede to čím dal huř.Prosím poradtě mi co s tím mam strach ze zachvilku dojedu!Za každé rady předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 19:53
Jméno: minarelli
IP: uživatel6546
 Díky za rady určo se podívam.
Datum: 21. listopadu 2010 19:53
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pro klidnejsi svedomi ti muzu rict ze ty motory piskaj i normalne  nevim cim to je, ale je to otravny
Datum: 21. listopadu 2010 18:43
Jméno: beton
IP: uživatel9854
 Zdar draku mrkni se na pistni krouzky jestli ti nepraskly radeji uz nejezdi at neposkodis pist nebo valec!
Datum: 21. listopadu 2010 12:43
 jestli to dělá jen na jeden kvalt, tak hledej v převodovce. jestli na všechny tak hledej na klice
Datum: 21. listopadu 2010 12:42
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 nez s ni zacnes strikat,tak ji celou rozeber a vycisti v ředidlu,pak ji vyprskej do sucha než začneš stříkat....barva se nalévá přes silonku....napred si nekde skusmo nalad trysku,nez zacnes strikat naostro.....strikej aspon z jednoho metru at to nestejká....je to docela v cajku pistole....znamej mi strikal fichtla ne o moc mladsi pistolí,konstrukce stejná,jen banka byla plastová.....
Datum: 21. listopadu 2010 11:30
 Zdar hoši dneska sem složil svojeho fika (fichtla) měl jsem rozebrany valec mam tam nove pistni krožky a novy pist ale jak to nastartuji ta z valce pořad něco sinka zda se mi jako by to byli pistni kroužky ale jakto ? did sou nove a pist taky...ale jede normalně no ale jen to cinka a nevim čim to je poradte mi někdo co s tym mam udělat plis diky  Fichtlum zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 17:02
Datum: 22. listopadu 2010 17:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 venca77 , ukonci trapeni sobe i motocyklum a prejdi na yuki
Datum: 21. listopadu 2010 14:33
 brusný olej jo  .. no a jaký poměr?
Datum: 21. listopadu 2010 14:08
 No řikam že do benzinu davam M2T
Datum: 21. listopadu 2010 14:02
 77venca: co bys rád?
Datum: 21. listopadu 2010 13:58
Datum: 21. listopadu 2010 13:44
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
Datum: 21. listopadu 2010 12:42
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 stando, víš že se někdy nedivim že franky nekoho poslal do háje??
Datum: 21. listopadu 2010 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 válec,prejetej nemáš(zajímalo by mi jestli ses vubec podival jestli to má už schod),futro mas vymackany ze do nej nejde strcit novej cep a píst máš obrácene,ma bejt sipkou dolu.....tak se nediv ze to zvoní a bud rád že to zvoní a este se to neraflo!
Datum: 21. listopadu 2010 11:17
 ardno: ano?........ 77venca: jak? málo oleje do benzínu.... jaký olej a v jakém poměru dáváš?
Datum: 21. listopadu 2010 11:06
 Jen můžu, píst obráceně, tam jak je ta šipka ta má být nahoru!? Nepletu se?
Datum: 21. listopadu 2010 11:04
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 JAWA_ceZetak ® ..... myslel jaky davaš poměr oleje do benzinu ( jestli mazes třeba 1:33 atd.....)
Datum: 21. listopadu 2010 10:50
 Jak malo mažu ?
Datum: 21. listopadu 2010 10:35
 a nebo málo mažeš
Datum: 21. listopadu 2010 10:23
 Přejetej valec nemam
Pist obraceně taky nemam
A pouzdro v ojnici mam stare ale novy čep mi tam nešel dat  tak sem tam dal stary
Datum: 21. listopadu 2010 10:16
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Nebo máš už vyběhané pouzdro na ojnici
Datum: 21. listopadu 2010 10:09
 a nebo máš píst obráceně
Datum: 21. listopadu 2010 10:07
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 už máš přejetej válec
Datum: 21. listopadu 2010 7:36
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 19:21
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 no a já jezdím na zahradní hadici a nemůžu si stěžovat
Datum: 21. listopadu 2010 19:21
Datum: 21. listopadu 2010 14:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 21. listopadu 2010 13:21
 zajímavé video  já teda pro podobné případy vozím s sebou duši i lepení, samozřejmě montpáky a pumpičku, takže duši mohu vyměnit na místě
Datum: 21. listopadu 2010 10:04
Datum: 21. listopadu 2010 9:45
 návod na bezdusovú pneumatiku
Datum: 21. listopadu 2010 9:29
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ja sem si na 175 musem 45 km od baráku vycpat kolo vrbovým proutím
Datum: 21. listopadu 2010 9:28
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Luxusni napad, jen k ty hline, podle me by ti to hazelo s kolem jak svina... s tou travou to vychytal
Datum: 20. listopadu 2010 23:40
 hlína by ti tam blbě držela pokud by to nebylo blato a navíc drží tvar,ta tráva to byl dobrej nápad
Datum: 20. listopadu 2010 22:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Jako pochopím když by tam cpal montážní pěnu  v jeho případě ( píchnul asi někde daleko od domova ) bych tam nacpal spíš hlínu
Datum: 20. listopadu 2010 22:14
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 0:46
  dělám go ale zadek rámu je komplet převařený a je tam jiná deska pod sedlem, ale není to vidět
Datum: 21. listopadu 2010 0:46
 toš pokud nemáš nějaký extra super lak tak si ohni kus plechu,bodni tot am svářečků a svár fíkni sprejem
Datum: 20. listopadu 2010 23:24
 ana, já mam od původního majtele převařenej rám a upravený sedlo
Datum: 20. listopadu 2010 21:38
 Myslíš ten zadní? To je uchyt sedla aby to bylo dokonale uchycené nejen vzadu ale i vepředu
Datum: 20. listopadu 2010 21:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ahoj hoši. Dneska jsem sundal válec z mýho fichtla. Nechtěl jako za tepla vůbec jet. Za studena motor běžel hladce, šel krásně do otáček prostě super. Ale ohřál se a ne a ne jet, tak jak bych si představoval. Po sundání válce byl píst na levé straně černý jako ohořelý a na pravé straně ne! Vypadalo to, že píst běžel celou dobu našikmo (alespoň podle mě). Pravá část pístu drhla asi o stěnu válce.. Myslíte, že byl v tomto zakopaný pes a že bude potřeba opravit kliku popř. pouzdro v ojnici? Díky Marek
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 13:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady. Ono právě válec je nový po výbrusu. Najeto cca 500-600 km. Ono již dříve ten fichtl nechtěl jako ptelý moc táhnout. Tak jsem ho dal na výbrus, že se to zlepší... Nezlepšilo  Pravda přípravek na vytlačení pístního čepu opravdu nemám. Takže nastoupila trošku tvrdší technika. Ale ne zase tak tvrdá.
Datum: 21. listopadu 2010 13:21
 přikláním se ke standovi, kontrola podle Testa je správná. bušek se bude ještě muset hodně učit
Datum: 21. listopadu 2010 12:53
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 boocheer ® : a proc myslíš že se ten píst vyběhal k jedný straně??? proč asi??
Datum: 21. listopadu 2010 11:19
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Sundej pístní kroužky a namontuj samotný válec bez hlavy a přitáhni ke skříni. Vnitřek mázni olejem. Píst přimáčkni k jedné
straně a otoč klikovým ústrojím.Sleduj píst ,zda se vrátí na stejné straně. Potom píst přetlač na druhou stranu a postup
opakuj. Jestli píst přechází na opačnou stranu než byl přimáčknut, je vadný klikový mechanismus.
Datum: 21. listopadu 2010 11:18
 A nebo máš ten válec vyběhaný popřípadě sjeté kroužky... Na pravé straně ještě jakš takš těsní a na levé straně profukuje...
Datum: 21. listopadu 2010 9:41
Jméno: standa
IP: uživatel10719
 to je tak kdyz se vytlouká pístní čep z pístu kladivem.....asi ohlá ojnice
Datum: 20. listopadu 2010 21:50
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čaute mam čz 175/487 a chtěl bych se zeptat jestli ji roztlačím když tam nemám baterie a mam slabou kompresi jestli mi chytne ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 18:20
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Uz to tu bylo reseny musis hledat...  Me se to hledat a opisovat fakt nece
Datum: 22. listopadu 2010 18:20
 Je 6V, zkusit to může ale musela by točit velký otáčky ale to spíš fakt nechytne. Kup baterku
Datum: 22. listopadu 2010 18:08
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Boocher proc 12v? nema nahodou 6v? (nejak sem to nehledal tak nevim)
Datum: 21. listopadu 2010 19:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máma ted nechala rozsvícená světla u auta ( favorit ) a chlápek mě půl kilometru roztahoval na laně než to chytlo a to jsem měl zařazenou 1 a jeli jsme tak 35km/h takže docela velký otáčky
Datum: 21. listopadu 2010 11:51
 chytnout by to mělo i když na to připojíš nějaký 12V zdroj nebo nabíječku... Ale nedoporučuji to dělat běžně. se slabou kompresí-chytnout by to mělo ale třeba to bude velmi slabé nebo to nebude držet volnoběh
Datum: 21. listopadu 2010 9:50
 To je takovej problém ji vytáhnout z garáže a zkusit to? ale asi bude problém s tou kompresí...
Datum: 21. listopadu 2010 8:29
 Jestli máš origo zapalování tak nee, bez baterky ani prd
Datum: 20. listopadu 2010 22:22
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Zdar neválí se čirou náhodou někomu doma v PC program : Porting Calculator V4.2.2 nebo Port map analyzer V3.0, díky všem moc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 19:41
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 myslíš že si někde v prohlížeči shranuju odkaz na stahnutí programu,kterej byl uplne k nicemu?? ne,nerozchodil jsem to,smazal jsem to a tim to pro me skoncilo....hledej.....kdyz jsem ho nasel já,tak ho najde kazdej....
Datum: 21. listopadu 2010 19:41
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 4 Standa: pls pošli odkaz....
Datum: 21. listopadu 2010 11:59
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 na internetu je demo/trial verze,ale ani po hodinovym zkoumani jsem nezjistil,jak se s tim pracuje
Datum: 21. listopadu 2010 11:32
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Tam jsem ho právě nenašel, jenom na nějakých amerických skladištích, kde to po mě chce registraci a 10 dolarů...
A to mě moc neláká.
Datum: 21. listopadu 2010 9:06
 v kompu ho nemám, ale na 100% se bude válet na Google
Datum: 20. listopadu 2010 22:41
Jméno: roman
IP: uživatel2757
 Je cena Leštěne zátky řídítek s drážkou aktualni? 890 kc??? nějak se mi to nezda když bez dražky stoji 80kc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 19:58
 ne to je kec,,je za 89,,sorac
Datum: 20. listopadu 2010 19:58
Jméno: david
IP: uživatel10718
 tak jsště jednou díky tomu blbovi.\r\n\r\nČau, potřeboval bych poradit, jel jsem se projet na svý 250 a asi po 500m mi zničeho nic chcípla, tak jsem ji nakopnul a od tý doby mi strašně vynechává v nízkejch otáčkách. Když začnu přidávat ply nebo jedu na vyšší otáčky tak je to vpohodě ale jakmile uberu plyn a nechal bych to spadnou na volnoběh tak to chcípne a pomůže zas jenom když přidám plyn. Jakmile klesnou otáčky pod určitou úroveň tak už to jen chcípne. Stalo se to úplně náhodou a motorka předtim jezdila pravidelně. Pokoušel jsem se to vyřešit, tak jsem rozebral celej karbec a vyčistil, vyměnil jsem svíčku, ale i ta první dávala jiskru na každý odtržení. Jedinýco mě ješt napadlo jestli mi to někde neprobíjí, ale to by mi to pak spálilo pojistku nebo se pletu? Prosim o pomoc. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 21:13
Jméno: david
IP: uživatel10718
 Takže další poznatky z boje  po 3 hodinách v garáži, karbec je čistej jak z výroby, přebrousil jsem kladívko a kontakt a očistil celé zapalko, hází mi to super silnou pravidelnou jiskru, jenže montuji svíčku a ejhle svíčka nejde dotáhnout tak jí vymontuju a koukám má nakonci nějakej špatnej závit, tak montuji druhou a ta taky nejde, po vymontování tý druhý jsem vymontoval i kousek závitu ... strženej závit v hlavě. Došel jsem k názoru, že vzhledem k tomu že předchozí majitel nechal snížit hlavu kuli lepšímu výkonu( máme dneska lepší benzín, neni ho potřeba tolik) tak že ve válci vzniká větší tlak a odnesl to ten závit, svíčka pak sice držela, ale netěsnila a proto to občas vynechalo, ptám se vás, je to možný nebo to je náhodou objevená jiná závada? A ještě k té hlavě, závit se asi obnovit nedá, tak musím koupit novou ale jak je to s nima? je pro všechny 250 stejná nebo má každý model svou? Popř nemáte něko doma na sportku hlavu navíc?
Datum: 22. listopadu 2010 21:13
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Ten akumulátor má vyrovnávat napětí při poklesu otáček motoru. Jestli nemá potřebné napětí a dynamo má málo otáček,
začne motor chcípat. Při přidání plynu se otáčky zvýší a dynamo dodává výce proudu. Prohlédni i upevnění vodičů u regulátoru.
Datum: 21. listopadu 2010 13:15
Jméno: david
IP: uživatel10718
 Světla na to nemaj vliv
Datum: 21. listopadu 2010 12:15
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Změř si napětí na akumulátoru. Když vypneš světla,je poznat zlepšení ?
Datum: 21. listopadu 2010 9:59
 Pokud si udělal vše a nic ti nezbývá, tak je to možná předstih, odtrh. Zkus vyčistit kontakty na kladívkách a na kabeláži. může to taky být IC (Indukční cívka), nebo ten vysokonapěťový kabel. MOžných příčin je hodně, hold musíš hledat ...
Datum: 20. listopadu 2010 20:41
 můžu se zeptat co to je tady za kokot? kterej totál imbecil tu píše 200krát za sebou již brzy? musí to být určo nějaký totoál vymaz.. chcu se kouknout na FK, poradit a teď tady je 20 stránek jož brzy já se z toho poseru.. vzkaz pro toho kdo to dělá: jsi fakt magor měl by ses vyliskat.. sory seso za ty slova ale slušnějc to nejde popsat. wtf omg..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 10:13
 kdyby mi napsal na icq tak bych mu BAN klidně dal hned...takhle mi přidělal práci na půl hodiny...nepochopim!!!
Datum: 21. listopadu 2010 10:13
 jednoduchý, chce dostat BAN
Datum: 20. listopadu 2010 22:43
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hej tak to je hrozný.. fakt by si měl už lisknout a uvědomit si co dělá
Datum: 20. listopadu 2010 20:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 včera to byla katastrofa. 15 minut sem hledal svůj příspěvek
Datum: 20. listopadu 2010 20:00
 to jsi tu měl být taky včera...
Datum: 20. listopadu 2010 19:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 doufám že dostal za toto aspoň ban..
Datum: 20. listopadu 2010 19:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 tož ale zajímalo by mě proč to dělá.. sice ho neznám nevím jak vypadá ale na FK se chová jak kokot
Datum: 20. listopadu 2010 19:04
 Franky
Datum: 20. listopadu 2010 19:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pane Bože to je fakt takovej kokot, že už to neni možný,,, nikdy jsem proti němu nic neměl, ale tohle je už fakt debilita... debílek má mindráky a potřebuje se nějak vybít...asi mu to fakt musí dělat dobře nebo nevim... zkušenosti možná má, ale rozum a slušnost asi někde nechal...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 19:53
 TLUMOCIM SESU,,, BOHUZEL JE TO SICE VZORNEJ FICHTLAR,,PROTO DOSTAL CAS ABY PRESEL NA NORMALNI ´BEZIN,, PAC MUSI JEZDIT MIN NA 100OKTAN,,, ZA TOTO DOSTAL BOHUZEL BAN VSECHNY MOJE WEBY ZA UPNOU DESTRUKCI SVEHO CHOVANI,,
Datum: 20. listopadu 2010 19:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 těžko říct jestli arogancí, nebo spíš jednoduchostí...
Datum: 20. listopadu 2010 19:31
 dosáhl ale toho že míra jeho umu a vědomostí byla překonána arogancí a nevybíravým slovníkem.
Datum: 20. listopadu 2010 19:15
 hmmm vždyt se ho tu dost lidí zastávalo jakej je to machr. závislosti se léčí na psychyatrii
Datum: 20. listopadu 2010 19:09
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Jo tak to zní logicky.I takhle se dají řešit problémy.ale mohl to říct na rovinu
Datum: 20. listopadu 2010 19:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je ale ubožáček
Datum: 20. listopadu 2010 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel10719
 Franky se omlouvá,že musel takle protapetovat pokec,ale potřebuje dostat BAN aby sem nemohl psát,je to pro nej jako závislost a vyrušuje ho to od práce a on na to ted nemá čas,on sám se nemuže ovládnout,tak zvolil jinou cestu v podobě totálního porušení pravidel,aby dostal BAN....pouze tlumocim,co mi sdelil po ICQ....
Datum: 20. listopadu 2010 18:59
 Že ho to furt baví že ?
Datum: 20. listopadu 2010 18:58
 proste nekdo se s tim uz holt narodi,,, a to sem musel ukoncit kvuli nemu predcasne dovolenou,,,
Datum: 20. listopadu 2010 18:52
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Datum: 20. listopadu 2010 18:50
Jméno: standa
IP: uživatel10719
 to bude muset klikař a nebo dokonce sesa,ja k tomu opravneni nemam
Datum: 20. listopadu 2010 18:48
 jak se dává ban?
Datum: 20. listopadu 2010 18:45
 Kurva franky myslel jsem že si rozumný člověk
Datum: 20. listopadu 2010 18:43
Jméno: Standa
IP: uživatel10719
 Chce BAN aby sem nemohl psát,tak at mu ji nekdo dá a bude klid...
Datum: 20. listopadu 2010 18:35
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 čau čim to je že mě jawa 21 nedrži volnoděh jednou jsem si nastavil volnoděh na trošinku vyší otačky tak jsem chtěl trošku ubrat tak jsem ubral motor zdechnul a od te doby nemužu nastavit volnoděh aji na vysoky otačky to chcipe jo a šoupe tam mám novy ta 4 měsice bylo dělano na motoru go čim to muže byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 10:16
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Jakou barvu má svíčka ? Podívej se na výšku hladiny v plovákové komoře. Nastav ji nepatrně níž pod límec plováku.
Datum: 21. listopadu 2010 10:16
|



|