slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  958  959  960  961  962  963  964  965  966  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mám dotaz pulím motor čz 125/435 a mám problém sundat ozubené kolečko na spojce je nato nějaký speciální stahovák?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na stroji ČZ 175/450 deluxe jsem stáhl primární kolečko dvouramenným stahovákem a to tak, že se správně umístí,utáhne ten šroub - tím se napruží a na šroub se klepne kladívkem,takhle se postupuje pořád dokola,až se nakonec stáhne uplně. Ideálnější by byl i tříramenný stahovák, jak říká KOLECKO.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš ozubené primární kolečko na klice, tak to se dá sundat univerzálnim stahovákem, ideální je tříramenný...seženeš v každám lepším železářství...
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, zajímalo by mě: 1) Ve starých vojenských zásobách jsem objevil nový přerušovač blinkrů 12V 40W(jako dělaný do Tatrana) a hafo žárovek 21W. Můj poněkud hloupý dotaz zní, vydrží to ten přerušovač? 2)Napadla mě taková blbost, ale starý péraky měly černou spínačku, tak bych vzal klasickou kovovou a dal bych ji do firmy načernit(něco na způsob barvy na válce), ale potřeboval bych vyndat ten ampérmetr. Nezkoušel jste to úspěšně někdo, případně měli jste ho taky zablitý nějakým lepidlem? Mě se povedlo tak akorát rozbít sklíčko :-( :-D 3)Po deseti letech pobytu motoru z péroše v bedně se mi ho povedlo nahodit, ale běží dost divně, nepravidelně, chcípe, střílí. Před uložením do bedny byly v motoru vyměněny ložiska a gufera, na víc nesáhnuto. Když zmáčknu přeplavovací kolík, tak vyběhnou otáčky, tudíž tipuju chudou směs vlivem přisávání někde. Pod válcem a hlavou daný nový těsnění, ale stejně to má malou kompresi, že by to bylo taky tím? Mohou se nová gufera po tak dlouhé době znehodnotit? Pak mě trochu znepokojuje oranžový plamen občas viditelný při střelbě v těch čtyřech nářezech na tělese karbecu(jak se to tam stahuje tím páskem), tudíž bych zkusil pokusně namontovat karbec z kejvy, ale nevím, jestli se mi povede do karteru našroubovat(místo týhle sací příruby)ty dvě krátký závitový tyčinky jak má kejva, nevíte někdo, jestli to jde? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel8949    
Ampérmetr musíš nahřát opalovací pistolí tak moc, až to pojede ven. (stejně se musí pořádně tlačit)
 
 
Datum: 23. listopadu 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10728    
promin,to já nevim,ja tam dal origo zapalovani,protoze to z kejvacky mi zlobilo a zralo to s nim 8l/100km a jelo to jen 90km/h a navíc mi na něm vyhořelo dvoupolovy rele a nejak mi přestalo se s tim vstekat.
 
 
Datum: 22. listopadu 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O tom jsem něco četl, že byly snad dva druhy deklů, mělkej a hlubokej. Ale když tam dám z kejvy, tak to pasovat bude, že?
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10721    
clovece ja tam mam to klasický z peraka a rotor 55W z čízy,myslim že mam stator 6-ti pol. Ale mel jsem tam i zapalovani z kejvačky,funguje to dobre i na origo rotoru,ale bacha,musis si udelat vymezovaci podlozku pod dekl zapalovani,jinak se to po uzavreni kostri
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zarostlej nebude, ale je nějaká ošoupaná ta příruba a ten karbec nejde dost přitáhnout a podle mě tam saje. Zajetý, spíš naježděno až moc :-) , kruhy byly volný, nepřipečený. A že eloxovat spínačku je zrůdnost beru na vědomí, ale mám možnost si to nechat udělat profesionálně(už jsem si tak nechal dělat válec, hlavu a lauf, se koukni http://ondragam.rajce.idnes.cz/JAWA_typ23_mustang/#P1020734.JPG ) A ty, stando, nemáš na tom svým 4pol dynamo? Potřeboval bych vědět, jestli je spojehlivý a jestli poběží i s rotorem z kejvy, tenhle stávající má vylámaný ty lamely.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10721    
určitě zkus karbec z kejvy,ten origo karbec je sam o sobe "neseriditelnej",natoz kdyz byl xxx let zalepenej bordelem. Komprese se treba vrati,mozna to ma zalepeny krouzky a nebo fakt fouká palice,nebo to prostě neni zajetý....? Na eloxování spínačky ti neodpovim,ampermetr vim že vyndat jde,už jsem ho jednou nechtene vyndal,ale ted ti nepovim,jak moc jsem to rozebral....
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mám jawu 20 a myslim že se z ní asi zbláznim. Dneska jsem jí normálně roztlačil jak to dělám vždycky (na nakopávačku mi to stále nechce chytat) no a normálně jsem na ní jezdil bez žádných problémů. No a po menší pauze na zahřátí jsem jí znova nastaroval a chovala se jako by jí někdo vyměnil, když jsem víc přidal plyn tak se začala dusit, do vyšších otáček vůbec nešla a při jízdě motor pracoval nepravidelně, no prostě hrůza :-( . Odtrh a předstich jsem seřizoval asi před týdnem ale od tý doby jsem na ní jezdil až dneska, nevím jestli by se za půl hodiny jízdy zase nějak dokázal rozštelovat, to se mi zdá jako blbost. Prosím poraďte každá rada dobrá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Tohle mi udělal kondík, normálně se utrhnul ten drátek, dělalo to přesně to samý, ale asi se to lehce dotýkalo tak to se škubáním jelo.:-D Pak to může dělat svíčka když odchází (do dnes sem teda nepochopil, co se na ni může posrat). Pecka na kladivech, špatnej kontakt někde...a pak mne nic nenapadá...Jestli motor pracuje nepravidelně, jako že hodně škube, tak to bejvá někde na zápalku nebo špatná svíčka. Občas i střelí do karbece nebo vejfuku, jestli nestřílí tak bych ještě zkontroloval karburaci.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok dík mrknu na to.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Tady maš ty barvy svičky http://www.jawa-50.cz/clanek/zavady-co-znamena-barva-svicky-kdyz-promluvi-svicka-poruchy.html tak je pojivej jakou maš svičku a maš probelm vyšešen
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jsem zapomněl dodat že mám tyristorové zapalování ale už je docela dost staré tak myslíte že by to mohlo být taky tim??
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš jiskry? No tak to nevim, ale ta by měla být dobrá.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Jakou máš barvu svičky?
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Trysky...
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: stefa      IP: uživatel4144    
kondík?!
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel10722    
Prosím o radu: mám Jawa-Čz 150, potřeboval bych zjistit číslo té stříbrné barvy na nádrži u některých typu bez chromu. S pozdravem Ondřej Čapek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10782    
Promin,ale to je dotaz.....je to lidovka....u tý je jedno jestli to bude víc stříbrný a nebo míň stříbrný a nebo hliníkový a nebo jestli to bude "chromová" stříbřenka.....všechno je to hnusný....
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: jawákinuita      IP: uživatel9657    
Jakou brzdovou kapalinu mam nalít do mé motorky, když mam dyndyho a kotoucovku vpředu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoduhé... najcastejsie je to napisany na nádrz....
 
 
Datum: 03. prosince 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
g
 
 
Datum: 03. prosince 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: gsx-r 600      IP: uživatel4675    
Na vicku by si mel mit bud DOT 3,4 a nebo novejsi 5,1 hlavne tam nedavaj DOT 5 ta ti rozlepta hadice. DOT 3,4,5.1 se lisi jenom bodem varu.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyjo já bych chtěl mít s mojí motorkou tvoje starosti.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když chci odhlasit motocykl na nekoho jineho a zrusim pojistku tak musim za to neco platit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj ale tu pojistku musis nechat pryaspon do konce mesice odhlaseni pry jinak budes platit pokudu
 
 
Datum: 07. prosince 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: stefa      IP: uživatel4144    
nn neplatíš nic.. dáš to jako polopřepis .. a on aš to bud přihlašet tak si to zaplatí...
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci stahujte tuhle hudbu, našel jsem na youtube video o fíkách a v tom klipu byla použita píseň Saláti, tak pokud neznáte stahujte. Jedná ce o celé album včetně oné písně. http://www.uloz.to/2258866/99g-demo2007-zip odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=MAGJReqRAiU tady je to video, jinka album mi šlo stáhnout v poho.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nefara to :-( hej hod tu o odkaz z toho you tobe :-) dik čest
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: minarelli      IP: uživatel6546    
zdar draci..mam problem z jawou dandy 50 z motorem sachs.Jak jedu na pětku tak mi neco v motoru cinka.Ve vysokych otackach cinka i při nizkých.Motor také stratil vykon.A jede to čím dal huř.Prosím poradtě mi co s tím mam strach ze zachvilku dojedu!Za každé rady předem dík :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: minarelli      IP: uživatel6546    
Díky za rady určo se podívam.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Pro klidnejsi svedomi ti muzu rict ze ty motory piskaj i normalne :-P nevim cim to je, ale je to otravny
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: beton      IP: uživatel9854    
Zdar draku mrkni se na pistni krouzky jestli ti nepraskly radeji uz nejezdi at neposkodis pist nebo valec!
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to dělá jen na jeden kvalt, tak hledej v převodovce. jestli na všechny tak hledej na klice
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau ,co si myslíte o téhle pistoli http://jawa502021.blog.cz/1011/strikaci-pistole-starozitna půjčil jsem si ji od dědy, zkusím ji na takovým modelářským kompresoru, co myslíte jakej to chce tlak, děda říkal, že měl na manometru 2,5, jenže čeho, atmosféry? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10721    
nez s ni zacnes strikat,tak ji celou rozeber a vycisti v ředidlu,pak ji vyprskej do sucha než začneš stříkat....barva se nalévá přes silonku....napred si nekde skusmo nalad trysku,nez zacnes strikat naostro.....strikej aspon z jednoho metru at to nestejká....je to docela v cajku pistole....znamej mi strikal fichtla ne o moc mladsi pistolí,konstrukce stejná,jen banka byla plastová.....
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar hoši dneska sem složil svojeho fika (fichtla) měl jsem rozebrany valec mam tam nove pistni krožky a novy pist ale jak to nastartuji ta z valce pořad něco sinka zda se mi jako by to byli pistni kroužky ale jakto ? did sou nove a pist taky...ale jede normalně no ale jen to cinka a nevim čim to je poradte mi někdo co s tym mam udělat plis diky :-) Fichtlum zdar :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mustang 23 no tak na yuki bych nešel ani za boha to radči zustanu u fichtla tu činskou kurvi nechci a hovno to jede :-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. listopadu 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
venca77 , ukonci trapeni sobe i motocyklum a prejdi na yuki :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brusný olej jo :-D.. no a jaký poměr?
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No řikam že do benzinu davam M2T :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
77venca: co bys rád? :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 13:58
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak ® : do benalu davam M2T Stando: nejsem pičus šipku mam dole na nedělal jsem valec poprve jo a ten čep to nevim Mustang 23 nwm o čem tu meleš ale ja začatečnik nejsem :-D na fichtlu mam odjete spoustu km a na fichtlu jezdim asi 3 roky :-) :-P
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
:-D :-D sice to tady ma fungovat jako poradna pro zacatecniky ale tohle je husty :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
stando, víš že se někdy nedivim že franky nekoho poslal do háje??
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10721    
válec,prejetej nemáš(zajímalo by mi jestli ses vubec podival jestli to má už schod),futro mas vymackany ze do nej nejde strcit novej cep a píst máš obrácene,ma bejt sipkou dolu.....tak se nediv ze to zvoní a bud rád že to zvoní a este se to neraflo!
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ardno: ano?........ 77venca: jak? málo oleje do benzínu.... jaký olej a v jakém poměru dáváš?
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 11:06
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen můžu, píst obráceně, tam jak je ta šipka ta má být nahoru!? Nepletu se?
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
JAWA_ceZetak ® ..... myslel jaky davaš poměr oleje do benzinu ( jestli mazes třeba 1:33 atd.....)
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak malo mažu ?
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 10:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo málo mažeš
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 10:23
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Přejetej valec nemam Pist obraceně taky nemam A pouzdro v ojnici mam stare ale novy čep mi tam nešel dat :-( tak sem tam dal stary
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Nebo máš už vyběhané pouzdro na ojnici
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo máš píst obráceně
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 10:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10721    
už máš přejetej válec
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 7:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec... Našel jsem zajímavé videjko kde použil zajímavou a funkční alternativu pri pichnutém kole. Nacpal tam místo duše trávu :-D :-D :-D http://www.youtube.com/watch?v=hnpN53a56BY&feature=related Je to na 2:15 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
no a já jezdím na zahradní hadici a nemůžu si stěžovat :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to vidim dobre?:-D:-D 6:40 to ma blatník z fichtla na 350:-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajímavé video :-) já teda pro podobné případy vozím s sebou duši i lepení, samozřejmě montpáky a pumpičku, takže duši mohu vyměnit na místě
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdysí dávno na spektrumu jsem viděl na motorkach pneumatiku která nešla pichnout... :-D Jezdili s tím přes desku s hřebíkama,policejní pásy,stříleli do toho samopalem a duše nepoškozená :-D :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 9:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
návod na bezdusovú pneumatiku :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Ja sem si na 175 musem 45 km od baráku vycpat kolo vrbovým proutím :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Luxusni napad, jen k ty hline, podle me by ti to hazelo s kolem jak svina... s tou travou to vychytal :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlína by ti tam blbě držela pokud by to nebylo blato a navíc drží tvar,ta tráva to byl dobrej nápad
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Jako pochopím když by tam cpal montážní pěnu :-D v jeho případě ( píchnul asi někde daleko od domova ) bych tam nacpal spíš hlínu :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau k čemu je u mustanga ten druhý držák vedle úchytu nádrže http://jawa-23-mustang.ic.cz/images/mojejawa23-renovace/01.jpg já mam jen ten na nádrž odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 0:46
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-P dělám go ale zadek rámu je komplet převařený a je tam jiná deska pod sedlem, ale není to vidět
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 0:46
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toš pokud nemáš nějaký extra super lak tak si ohni kus plechu,bodni tot am svářečků a svár fíkni sprejem
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ana, já mam od původního majtele převařenej rám a upravený sedlo :-(
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš ten zadní? To je uchyt sedla aby to bylo dokonale uchycené nejen vzadu ale i vepředu
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ahoj hoši. Dneska jsem sundal válec z mýho fichtla. Nechtěl jako za tepla vůbec jet. Za studena motor běžel hladce, šel krásně do otáček prostě super. Ale ohřál se a ne a ne jet, tak jak bych si představoval. Po sundání válce byl píst na levé straně černý jako ohořelý a na pravé straně ne! Vypadalo to, že píst běžel celou dobu našikmo (alespoň podle mě). Pravá část pístu drhla asi o stěnu válce.. Myslíte, že byl v tomto zakopaný pes a že bude potřeba opravit kliku popř. pouzdro v ojnici? Díky Marek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Díky za rady. Ono právě válec je nový po výbrusu. Najeto cca 500-600 km. Ono již dříve ten fichtl nechtěl jako ptelý moc táhnout. Tak jsem ho dal na výbrus, že se to zlepší... Nezlepšilo :-( Pravda přípravek na vytlačení pístního čepu opravdu nemám. Takže nastoupila trošku tvrdší technika. Ale ne zase tak tvrdá.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přikláním se ke standovi, kontrola podle Testa je správná. bušek se bude ještě muset hodně učit
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10721    
boocheer &#174; : a proc myslíš že se ten píst vyběhal k jedný straně??? proč asi??
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Sundej pístní kroužky a namontuj samotný válec bez hlavy a přitáhni ke skříni. Vnitřek mázni olejem. Píst přimáčkni k jedné straně a otoč klikovým ústrojím.Sleduj píst ,zda se vrátí na stejné straně. Potom píst přetlač na druhou stranu a postup opakuj. Jestli píst přechází na opačnou stranu než byl přimáčknut, je vadný klikový mechanismus.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo máš ten válec vyběhaný popřípadě sjeté kroužky... Na pravé straně ještě jakš takš těsní a na levé straně profukuje...
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10719    
to je tak kdyz se vytlouká pístní čep z pístu kladivem.....asi ohlá ojnice
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čaute mam čz 175/487 a chtěl bych se zeptat jestli ji roztlačím když tam nemám baterie a mam slabou kompresi jestli mi chytne ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Uz to tu bylo reseny musis hledat... :-P Me se to hledat a opisovat fakt nece
 
 
Datum: 22. listopadu 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: drako ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je 6V, zkusit to může ale musela by točit velký otáčky ale to spíš fakt nechytne. Kup baterku ;-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Boocher proc 12v? nema nahodou 6v? (nejak sem to nehledal tak nevim)
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
máma ted nechala rozsvícená světla u auta ( favorit ) a chlápek mě půl kilometru roztahoval na laně než to chytlo a to jsem měl zařazenou 1 a jeli jsme tak 35km/h takže docela velký otáčky
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chytnout by to mělo i když na to připojíš nějaký 12V zdroj nebo nabíječku... Ale nedoporučuji to dělat běžně. se slabou kompresí-chytnout by to mělo ale třeba to bude velmi slabé nebo to nebude držet volnoběh
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 9:50
 
 
 
 
Jméno: DoBukacek      E-mail:      IP: uživatel6327    
To je takovej problém ji vytáhnout z garáže a zkusit to? ale asi bude problém s tou kompresí...
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: drako ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš origo zapalování tak nee, bez baterky ani prd
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Zdar neválí se čirou náhodou někomu doma v PC program : Porting Calculator V4.2.2 nebo Port map analyzer V3.0, díky všem moc.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10721    
myslíš že si někde v prohlížeči shranuju odkaz na stahnutí programu,kterej byl uplne k nicemu?? ne,nerozchodil jsem to,smazal jsem to a tim to pro me skoncilo....hledej.....kdyz jsem ho nasel já,tak ho najde kazdej....
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
4 Standa: pls pošli odkaz....
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10721    
na internetu je demo/trial verze,ale ani po hodinovym zkoumani jsem nezjistil,jak se s tim pracuje
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Tam jsem ho právě nenašel, jenom na nějakých amerických skladištích, kde to po mě chce registraci a 10 dolarů... A to mě moc neláká.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 9:06
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v kompu ho nemám, ale na 100% se bude válet na Google :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel2757    
Je cena Leštěne zátky řídítek s drážkou aktualni? 890 kc??? nějak se mi to nezda když bez dražky stoji 80kc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne to je kec,,je za 89,,sorac
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel10718    
tak jsště jednou díky tomu blbovi.\r\n\r\nČau, potřeboval bych poradit, jel jsem se projet na svý 250 a asi po 500m mi zničeho nic chcípla, tak jsem ji nakopnul a od tý doby mi strašně vynechává v nízkejch otáčkách. Když začnu přidávat ply nebo jedu na vyšší otáčky tak je to vpohodě ale jakmile uberu plyn a nechal bych to spadnou na volnoběh tak to chcípne a pomůže zas jenom když přidám plyn. Jakmile klesnou otáčky pod určitou úroveň tak už to jen chcípne. Stalo se to úplně náhodou a motorka předtim jezdila pravidelně. Pokoušel jsem se to vyřešit, tak jsem rozebral celej karbec a vyčistil, vyměnil jsem svíčku, ale i ta první dávala jiskru na každý odtržení. Jedinýco mě ješt napadlo jestli mi to někde neprobíjí, ale to by mi to pak spálilo pojistku nebo se pletu? Prosim o pomoc. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel10718    
Takže další poznatky z boje :-D po 3 hodinách v garáži, karbec je čistej jak z výroby, přebrousil jsem kladívko a kontakt a očistil celé zapalko, hází mi to super silnou pravidelnou jiskru, jenže montuji svíčku a ejhle svíčka nejde dotáhnout tak jí vymontuju a koukám má nakonci nějakej špatnej závit, tak montuji druhou a ta taky nejde, po vymontování tý druhý jsem vymontoval i kousek závitu ... strženej závit v hlavě. Došel jsem k názoru, že vzhledem k tomu že předchozí majitel nechal snížit hlavu kuli lepšímu výkonu( máme dneska lepší benzín, neni ho potřeba tolik) tak že ve válci vzniká větší tlak a odnesl to ten závit, svíčka pak sice držela, ale netěsnila a proto to občas vynechalo, ptám se vás, je to možný nebo to je náhodou objevená jiná závada? A ještě k té hlavě, závit se asi obnovit nedá, tak musím koupit novou ale jak je to s nima? je pro všechny 250 stejná nebo má každý model svou? Popř nemáte něko doma na sportku hlavu navíc?
 
 
Datum: 22. listopadu 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Ten akumulátor má vyrovnávat napětí při poklesu otáček motoru. Jestli nemá potřebné napětí a dynamo má málo otáček, začne motor chcípat. Při přidání plynu se otáčky zvýší a dynamo dodává výce proudu. Prohlédni i upevnění vodičů u regulátoru.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel10718    
Světla na to nemaj vliv
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Změř si napětí na akumulátoru. Když vypneš světla,je poznat zlepšení ?
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 9:59
 
 
 
 
Jméno: NecroNick      E-mail:      IP: uživatel9983    
Pokud si udělal vše a nic ti nezbývá, tak je to možná předstih, odtrh. Zkus vyčistit kontakty na kladívkách a na kabeláži. může to taky být IC (Indukční cívka), nebo ten vysokonapěťový kabel. MOžných příčin je hodně, hold musíš hledat ... :-(
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
můžu se zeptat co to je tady za kokot? kterej totál imbecil tu píše 200krát za sebou již brzy? musí to být určo nějaký totoál vymaz.. chcu se kouknout na FK, poradit a teď tady je 20 stránek jož brzy já se z toho poseru.. vzkaz pro toho kdo to dělá: jsi fakt magor měl by ses vyliskat.. sory seso za ty slova ale slušnějc to nejde popsat. wtf omg.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 10:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby mi napsal na icq tak bych mu BAN klidně dal hned...takhle mi přidělal práci na půl hodiny...nepochopim!!!
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 10:13
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoduchý, chce dostat BAN
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hej tak to je hrozný.. fakt by si měl už lisknout a uvědomit si co dělá
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
včera to byla katastrofa. 15 minut sem hledal svůj příspěvek
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsi tu měl být taky včera...
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
doufám že dostal za toto aspoň ban..
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
tož ale zajímalo by mě proč to dělá.. sice ho neznám nevím jak vypadá ale na FK se chová jak kokot :-(
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pane Bože to je fakt takovej kokot, že už to neni možný,,, nikdy jsem proti němu nic neměl, ale tohle je už fakt debilita... debílek má mindráky a potřebuje se nějak vybít...asi mu to fakt musí dělat dobře nebo nevim... zkušenosti možná má, ale rozum a slušnost asi někde nechal... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TLUMOCIM SESU,,, BOHUZEL JE TO SICE VZORNEJ FICHTLAR,,PROTO DOSTAL CAS ABY PRESEL NA NORMALNI ´BEZIN,, PAC MUSI JEZDIT MIN NA 100OKTAN,,, ZA TOTO DOSTAL BOHUZEL BAN VSECHNY MOJE WEBY ZA UPNOU DESTRUKCI SVEHO CHOVANI,,
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
těžko říct jestli arogancí, nebo spíš jednoduchostí...
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dosáhl ale toho že míra jeho umu a vědomostí byla překonána arogancí a nevybíravým slovníkem.
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmmm vždyt se ho tu dost lidí zastávalo jakej je to machr. závislosti se léčí na psychyatrii
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Jo tak to zní logicky.I takhle se dají řešit problémy.ale mohl to říct na rovinu :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je ale ubožáček
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10719    
Franky se omlouvá,že musel takle protapetovat pokec,ale potřebuje dostat BAN aby sem nemohl psát,je to pro nej jako závislost a vyrušuje ho to od práce a on na to ted nemá čas,on sám se nemuže ovládnout,tak zvolil jinou cestu v podobě totálního porušení pravidel,aby dostal BAN....pouze tlumocim,co mi sdelil po ICQ....
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že ho to furt baví že ?
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proste nekdo se s tim uz holt narodi,,, a to sem musel ukoncit kvuli nemu predcasne dovolenou,,,
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Franky ty si jak malý dítě fakt.Já se musim smát jak jsi ubohej :-D :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10719    
to bude muset klikař a nebo dokonce sesa,ja k tomu opravneni nemam
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se dává ban?
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kurva franky myslel jsem že si rozumný člověk
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel10719    
Chce BAN aby sem nemohl psát,tak at mu ji nekdo dá a bude klid...
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
čau čim to je že mě jawa 21 nedrži volnoděh jednou jsem si nastavil volnoděh na trošinku vyší otačky tak jsem chtěl trošku ubrat tak jsem ubral motor zdechnul a od te doby nemužu nastavit volnoděh aji na vysoky otačky to chcipe jo a šoupe tam mám novy ta 4 měsice bylo dělano na motoru go čim to muže byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Jakou barvu má svíčka ? Podívej se na výšku hladiny v plovákové komoře. Nastav ji nepatrně níž pod límec plováku.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 10:16
 
<  958  959  960  961  962  963  964  965  966  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 17:23:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu