slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  963  964  965  966  967  968  969  970  971  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel10690    
Dobrý den opravuji svojí jawu 250 Kejvačku a na nádrži mám 2 větší promačkliny nevíte někdo jak to opravit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdysi jsem to viděl na aukru bohužel nevím jak se to jmenovalo,byla to taková propiska s přísavkou
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když jsem jezdil po otevřených dnech středních škola tak jsem v jedný automobilce viděl takovou přísavku ( v podstaně to bylo na tom principu jako ta přibodovaná matka co píše kolega níže ) no a ta se přicucla a pak se za to cukalo a boule se srovnala
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 23:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel10690    
jj tak to jo ale kompresorem nevím nevím ;-) ale napiš mne pak jak to dopadlo třeba na email
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
silnej je ale kdybys dostal ruku dovnitř a lehce zatlačil přímo doprostřed té promáčkliny tak se vrátí,tam nebude potřeba velkou sílu,mnohem větší sílu dalo ji dovnitř promáčknout...
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel10690    
jj Taky si myslím je to docela silej plech ten se tak lehce nevrati zpet
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Natlakovat ji jako balonek :-D to si myslim že se ti ta nádrž dřív roztrhne než srovná pokud to bude pořádný tlak
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne že se budete smát :-D tak ucpu díru po kohoutku,víčko přivážu gurtnou aby nevyletělo a přes nevim jak se to jmenuje takovej ten "odvzdušnovací ventyl" :-D tam pustim kompresorem vzduch,je to jako bys promáčkl PET láhev a foukl do ní taky se vyboulí nazpět,takže doufám že to bude fungovat(nádrž 125/516)
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel10690    
Mohl bys mě napsat jak to hceš udělat kompresorem?
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám taky promáčklou nádrž,budu to asi dělat kompresorem...
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel10690    
jj Dik za rady ješte mě kamoš radil bodnout svářečkou matičku a pak do ni dat šroub a škubancama vytáhnout ale nevím jestli to je realní co vi na to?
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepší je zakytovat ale když to chceš mít nej tak rozříznout vylepat svařit chromovat nebo koupit jinou
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
jak pise boocheer, s tim rozdilem ze bych misto obycejnyho kytu pouzil neco jinyho, bud vylil cinem/olovem nebo zapatlal tim radoby tekutym kovem(dela se neco co vipada doslova jak zelezo, je k tomu flaska s takovym praskem, smichas s pryskirici nebo necim podobnym)... obyc kyt se vydroli. popraska nebo kdovi co
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řeším to tak že co jde vyklepu kulatinou přes nalívací otvor a conejde zakytuju
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat, je rotor z péráka(4pól dynamo) stejný jak kejvačka 6pól dynamo? A když stahuju rotor z kužele, musím ten šroub podkládat nějakou železnou tyčinkou, nebo se může bez tyčinky, aniž bych to pomrvil tu klikovku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napsal jsem to divně. Znovu a lépe- je rotor z péráka(4pól dynamo) stejný jak rotor z kejvačky(6pól dynamo)?
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: beton      E-mail:      IP: uživatel9854    
Zdravim draci mam jawu 350/638 a docela mě dost štve že často mi chyta defekt zadní kolo. Nevím proč se mi vždycky zadní duše propichne:-( Mam tam ochranou pasku ještě na ní je kobercovka, všechny špice jsou pevne žadna není volna už fakt netuším co s tím mam dělat.. Tolik defektu jsem neměl ani na kole jak jsem byl děcko:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ta matka na ventylku se nesmi dotahovat az na krev!
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nečouhají ti špice z niplů?
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
nebo skus zamést garáž :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam gumu správnýho rozměru?? a není na tom náhodou ještě z výroby??zpuchřelá guma umí svoje
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Přesne tohle mi dělá číza:-) Letos jsem kolo vyndaval snad dvacetkrat.Ale me se vetsinou protočil plašt a utrhnul se ventylek.Tak jsem vyndal tu matku jak drzi ventylek k ráfku a vzdy když vidim ze je na krivo tak ho zase vratim zpátky.
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdim na freestylovem kole,to ma strasne slabe plaste,jednou sem to zalepil-ani bublinka kdyz sem to dal do vody..nasadil sem dusi,nafouknul a zacalo to uchazet...rafek jako novej,ale kdyz sem projizdel rukou uvnitr plaste tak sem narazil na zeleznou sponu kterou sem musel napichnout v dilne...zkoukni to :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
tak ještě prohlídni plášť
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel1834    
Čus draci fík mě za studena chytá na 1 našlápnutí ale jak se zahřeje tak uř nechytá musím ho roztláčet nevíte kde by mohla být závada ? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocheer ® mě tak chytá a je to klasickej fechtl
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj pincek taky špatně startoval za tepla... ale když jsem pořádně kopl co mi noha stačila tak on si dal pokaždé říct na první šlápnutí... O tom že 1x otočíš klikovkou a jede to si můžeš enchat zdá za tepla :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak ked je to stelovany dobre tak sa to startuje dobre aj za tepla,,, mne to startuje na 3 za tepla bez plynu za studena na 1,,nwm
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tak ze treba naklonit ale práve na druhú stranu,,, lebo ciel je to aby pri nastartovani za tepla nedostal do motora taky bohaty zmes,,teda treba na pravú stranu aby benzin zostal v plovakovom komore,,
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Kdosi tu psal ze to ma uz z vyrobi nahovno karburator, ze pri zahratym motoru naklonit motorku na levej? asi jo na levej bok(nwm kde to ma trysku)... pri startovani
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
tohle neni zavada ale vlastnost :-) muzes tomu prilepsit svickou napr N14C... ale i tak to nikdy nebude 100%... fikovise proste za tepla nechce :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: ivi      E-mail:      IP: uživatel10689    
Ahoj Draci, mám Jawa 555 a docela se potýkám se zapalováním. Na statoru mám v horní části vylámaný nějaký plast, ke kterému jdou 2 dráty od vynutí. Ze statoru mi vyčuhují celkem 4 dráty které jsou ucvaknuté a nevím co kam zapojit a nebo co jaký značí. Nejsou ani oddělené barvou. Prosím o radu, jak tyto dráty napojit a jestli má zapalování na Jawa 555 nějakou cívku, jako je třeba na Jawa 20, světelná a bzučáku. Děkuji za jakoukoliv radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
sezen jinej stator,to uz dohromady nedáš....jinak na levo spodní je kostra a horní je vývod pro světelnej okruh....spodní pravej opět kostra a horní je pro zapalovani
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkousel sem normalni z auta s dlhym zavitem..dal sem tam plno podlozek takze pist netukal o svicku.vysledek-uplne stejny jako s normalni svickou,zadna zmena,nejede to lip,nespaluje to lip,nechyta to lip...vsechno stejny :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
proč by nešly, akorád jsou zbytečný, páč ti jiskra přeskočí vždy jen na jednom jiskřišti..
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,dík:-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 6:33
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
a nemá vono to taky dlouhej závit?
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už tu myslim někdo psal že: neplnilo by to tu správnou funkci protože pionýr nemá tak výkonné zapalko aby utahlo 3 jiskry najednou. takže žádný výkon to nepřídá
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: Luky      IP: uživatel8387    
Zdravím.Začínám s pincky a mám takový blbý dotaz.Když dávám nové ložiska,která mám mazat vazelínou nebo se nemusí ? (protože některá jsou v olejové lázni) A jeste znáte příčiny nebo máte zkušenosti při zahřání motoru vyskakuje 3 převodový stupeň. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
trojka vyskakuje i když máš moc nataženej sekundární řetěz..
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ložiska která se běžně stýhají s olejem ( převodovka , klikovka) se nemažou a ty co nejsou mazány olejem ( kola , rozeta ) ty se mažou vazelínou...jo a ta 3 ti vyskakuje proto,protože máš bud povolený šroubek a nebo máš KO pružinku v automatu a to by jsi musel půlit motor
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci mam dotaz mam jawu 350/638 co ma poloautomatickou prevodovku.... a me ted se urvalo lanko na spojku tak jestli muzu jezdit bez spojky nez mi dorazi nove lanko?potrebuju si nekam zajet nestane se mi nic s prevodovkou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel10684    
no nebo to taky mužeš roztlačit ale de to velmi btížně
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má to poloautomatickou spojku, né převodovku...jinak jezdit s tim můžeš za předpokladu že je to dobře seštelované...dá se s tim rozjíždět stejně plynule jako s páčkou na řídítkách...
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: Štěpán jawa 05      IP: uživatel5359    
Ahoj draci, potřebuju poradit s neonama na mou jawu 05, jaký se tam hodí, jestli tam můžou přijít i 12v neonové pásky a jak to zapojit. Díky moc ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: honza011      IP: uživatel10616    
ja mam na svem jeden diodovej pasek zapojenej primo na indukcni civku, sviti luxusne. zkousel jsem dva,ale pak to spatne uz chyta. Takze jsem premyslel bud je zapojit na svitici civky nebo zkusit tam dat jeste jednu indukcni civku jen na diody. pres elektriku nejsem expert, urcite bude lepsi zpusob jak to zapojit.
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: Pista      IP: uživatel6617    
zdarec,chci se zeptat jakej je rozdíl mezi svíčkami BRISK N14C, N15C a N17C díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: Pista      IP: uživatel6617    
díky moc za vyčerpávající odpovědi :-D :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: venca      E-mail:      IP: uživatel10688    
Teplotu svíčky je nejlepší si otestovat sám. Pokud je elektroda černá tepelná hodnota je moc nízká, naopak pokud je do běla (popelová) je moc vysoká. Správně má mít tzv cihlovou barvu
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky se přidam :-D ja to naopak :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo je to naopak
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj je to naopak
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
Yuri-ja myslel že naopak
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
N15C to je taký stred 17 je na leto 14 na zimu
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Pista      IP: uživatel6617    
a která je tak nejlepší ??
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teplota odvod tepla od sviečky
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: Nike22      IP: uživatel5056    
zdarec co zname když na jawě mám barvu svičky bílou jak sníh?dík moc:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak bud malá hladina v plovákovce....bo ta směs na jehle...dej plíŠek na druhou drážku z vrchu
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
jawa 21!
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na jaké JAWĚ to máš? Jaká kubatura aspoň? Jinak bílá barva svíčky značí,že máš chudou směs - to znamená že ti tam jde více vzduchu než směsi benzinu s olejem. Musíš obohatit směs přestavěním jehly o zářez nahoru. Napiš u jaké motorky to také je, abych věděl také o jaký jde karburátor.
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak se správně montují ložiska. Protože se tady spoustu lidí hrozí nad mražením ložiska a vkládáním jeho do rozpáleného bloku. Jak je to teda správně? Pak by mě zajímalo, jak je to s jízdou po lese, jasně, že se nesmí jezdit po pěšině mezi stromama, ale když je tam cesta vysypaná stěrkem, smí se to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
áá byljsi rychlejší :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec... Ložisko se zmrazovat nemusí. stačí kartery v okolí otvoru pro ložisko rozpálit horkovzdušnou pistolí ale s citem aby to nějak neprasklo uz se mi to kdysi stalo ale nastesti jenom u víka zapalování. Na nejakych 150°C to nahřej a pak tam ložisko samo vklouzne. Ale když ho zmrazíš nic tím nepokazíš. Je to ovšem zbytečné. Stejně tak vložíš klikovou hřídel do ložiska ale až to všechno schládne.
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ložiska namražuju normálně, a kartery ohřejvam tak na 100-120 stupňu a nikdy nebyl problém...jinak s jízdou v lese...pokud je to vyježděná cesta bez značky zákazu vjezdu, tak by se to dalo označit jako místní, účelová komunikace...a na tu můžeš...záleží však asi na konkrétní situaci...
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim chcel bi som sa opítať ako zabiehať fichtla mám nový piest krúžky atd... pre mna je dost problém držat málo pridaný plyn na motory mám spravené možno 10km a neska som ho už na kúsku odskúšal kolko dá nevadí mu ked ho vytáčam lebo ked ho nevitočím tak ho dusím na 3jke. mažem 1:25 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 9:15
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
no netoč takých 100km plný kotol ale zase nemusíš na ňom jazdiť len do 25km/hod:-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 9:15
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čus, Potřebuju vědět jaký segerovky jsou v bubnu řadících spojek ? jak je unášeč na něm jsou ty řadící čelisti a v tom je ten čep, a ten je nějak zajištěnej žejo ? je tam nějaká segerovka, chci se zeptat jaká ? a kde se dá koupit, popř. jestli je tady na krámku ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, koukal jsem i do katalogu náhradních dílů a je tam 6. Kdyžtak si ho stáhni na internetu a máš tam všechno.
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
určitě je segerovka 6 ? jinak Díky, moc si mi pomohl :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Patří tam poistný krůžok(segrovka) 6
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: xxxx      IP: uživatel10687    
Zdravím, když si udělám papíry v 18 na motorku, tak můžu jezdit na nějakým 600ccm eduru který má 25kW?Zajímá mě jestli je to omezený jenom na kW nebo i na objem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
karlos: Omyl, umožňovalo, A s omezením je do 25kW NEBO do 0,16kW/kg, takže stačí splnit jen jednu podmínku, jak řiká kolečko, ne jako např A1, kde je mezi výrazy "a" a musíš splnit obě (jak 125ccm, tak 11kW).
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj 0,16, ale nebyl jsem si jistej, jestli K/Kg, nebo Kw/kg :-D no neumoznovalo by to, protze je tam "A" tzn. do 25Kw a 0,16Kw/Kg
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karlos: myslim že to je něco jako 0,16kw/kg...jestli jsem to pochopil tak by ti to umožňovalo řídit motorky s výkonem vyšším než 25kw, ale musely by být dost těžké, aby to splnilo tu podmínku...
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim, ze je tam i omezeni vykon na kilogram motorky
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obsahem to omezené není...stačí když bude mít do 25kw
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10686    
Zdravim.měl bych takový dotaz, nedávno sem si dělal válec(2K s pomocnymi vyfuky) o vikendu se mi to povedlo s origo karbem naladit, ale jak je to studene,tak roztahnu dvojku do maximalnich otacek, tahne to jak krava, pak spomalim a už ju nevytočim..Zase jak zto necham schladnout tak pak zas jede,ale jen asi 100m, pak zvadne..Vyfuk. kanal od hrany vložky 28mm, hlava nesnižovana. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
Ahoj Fogi já jsem měl taky něco podobného na svém válci mám upravený 2k bez pomocných vyfukových kanálů mám na něm zvetšený sací kanál co to šlo a vyfukoví rozsířenej na 23mm a 29 mm od horní hrany vložky (podobná uprava jako jawa 05 ze Světa motorů ) motor se mi se seriovím karburátorem přehříval po pár minutách mi uplně zvadnul tak sem použil karbec jikov 2918hc ze čz 150 má difuzor 18mm a skoušel sem trysky 85 a nakonec sem skončil u 95 při menší trysce se to hřeje protože je chudá směs snad ti pomůžu jsem mladý nadšený ladič :-D skus tady ten odkaz tomu to také vadlo http://www.jawa21tuning.wbs.cz/upravy-jawy-50.html čus
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel6800    
Čuss lidi myslíte že tato pružina--- http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_20.html ---pujde dát i do java dandy 50??? jsou si podobne ale tato se mi zdá širši a ten konec není zahnuty dolu ale do strany prosim vas moc o radu diky předem... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
ne
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čus, a ještě jak je spojka tak tam sou řadící čelisti http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_772.html , unášeč http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_773.html a ten čep co to drží pohromadě a na tom čepu je nějaká segerovka ? nevíte jaká ? a jeslti se dá koupit tady na FK ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud si dobře pamatuju, tak už jsem ti jednou na tuhle otázku odpovídal, tak ještě jednou patří segrovka číslo 6. Pokud něco nevíš co tam patří stačí se kounout do katalogu dílů( http://www.sesa-moto.cz/minulost/babetta_50_typ_210/katalog/katalog_dilu )
 
 
Datum: 11. prosince 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 11. prosince 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      E-mail:      IP: uživatel5767    
Čus, hale když mi to řadí dvojku na babettě v hodně vysokých otáčkách a niikdy to i nepřeřadí, buben tých spojek je odmaštěn, ale na spojklách je už malý obložený skoro nic, může to být tím ? a ještě když mi to blbě startuje, že to neroztočí buben co je na klice tak to je čím ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
mne babeta nechcela štartovať hlavne kvôli tomuto bolo to už opotrebené http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_766.html
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jednak, vyměnit ty pakny, to je základ. Potom kouknout na unašeče, jestli nejsou omačkaný. Zabrousit to nový obložení aby dosedalo celou plochu a volně se otáčelo v bubnu. A nakonec je perfektně zaject, už jsem to tu několikrát popisoval.
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som to raz na babete robil chalan tam mal zlé gufero a na spojku mu tiekol olej ale to štartovanie a to radenie dvojky bude asi tá večšia spojka pravdepodobne to bude tým obložením
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den Seso a spol. Prossimvas jak je tady ta sada do kyvné vidlcie lisované jawa 20.. čep,gumy atd... potřeboval bych to koupit ale bez toho čepu. Samostatně to tu nemůžu najit. Necche se mi investovat 400 kvuli gumam a valeckam za stovku kdyz potrebuju jenom to. Jsem slepý a nebo se to tu samostatně koupit nedá? Popřípadě nešlo by to nějak po domluvě? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne to ja vim...enchal jsem si lakovat rám a jak to pískovali tak tzych silenbloků nezbyl ani prach
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by se mi taky hodilo, akorát je problém že abys je vyměnil musiš vylisovat celou vidlu
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
popřípadě jestli nemáte nějaký web kde to koupit já už jsem fakr prohledal co se dalo a nikde to nemůžu najit samostatně jen ty dvě gumy ty silenbloky... prosíím nutně to potřebuji
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 19:59
 
<  963  964  965  966  967  968  969  970  971  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 12:04:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu