Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lukáš
IP: uživatel10690
 Dobrý den opravuji svojí jawu 250 Kejvačku a na nádrži mám 2 větší promačkliny nevíte někdo jak to opravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 13:53
 kdysi jsem to viděl na aukru bohužel nevím jak se to jmenovalo,byla to taková propiska s přísavkou
Datum: 17. listopadu 2010 13:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když jsem jezdil po otevřených dnech středních škola tak jsem v jedný automobilce viděl takovou přísavku ( v podstaně to bylo na tom principu jako ta přibodovaná matka co píše kolega níže ) no a ta se přicucla a pak se za to cukalo a boule se srovnala
Datum: 16. listopadu 2010 23:39
 jj tak to jo ale kompresorem nevím nevím  ale napiš mne pak jak to dopadlo třeba na email
Datum: 16. listopadu 2010 21:25
 silnej je ale kdybys dostal ruku dovnitř a lehce zatlačil přímo doprostřed té promáčkliny tak se vrátí,tam nebude potřeba velkou sílu,mnohem větší sílu dalo ji dovnitř promáčknout...
Datum: 16. listopadu 2010 21:20
 jj Taky si myslím je to docela silej plech ten se tak lehce nevrati zpet
Datum: 16. listopadu 2010 21:10
 Natlakovat ji jako balonek  to si myslim že se ti ta nádrž dřív roztrhne než srovná pokud to bude pořádný tlak
Datum: 16. listopadu 2010 21:01
 ne že se budete smát  tak ucpu díru po kohoutku,víčko přivážu gurtnou aby nevyletělo a přes nevim jak se to jmenuje takovej ten "odvzdušnovací ventyl"  tam pustim kompresorem vzduch,je to jako bys promáčkl PET láhev a foukl do ní taky se vyboulí nazpět,takže doufám že to bude fungovat(nádrž 125/516)
Datum: 16. listopadu 2010 21:01
 Mohl bys mě napsat jak to hceš udělat kompresorem?
Datum: 16. listopadu 2010 20:53
 mám taky promáčklou nádrž,budu to asi dělat kompresorem...
Datum: 16. listopadu 2010 20:48
Jméno: Lukáš
IP: uživatel10690
 jj Dik za rady ješte mě kamoš radil bodnout svářečkou matičku a pak do ni dat šroub a škubancama vytáhnout ale nevím jestli to je realní co vi na to?
Datum: 16. listopadu 2010 19:25
 nejlepší je zakytovat ale když to chceš mít nej tak rozříznout vylepat svařit chromovat nebo koupit jinou
Datum: 16. listopadu 2010 17:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 jak pise boocheer, s tim rozdilem ze bych misto obycejnyho kytu pouzil neco jinyho, bud vylil cinem/olovem nebo zapatlal tim radoby tekutym kovem(dela se neco co vipada doslova jak zelezo, je k tomu flaska s takovym praskem, smichas s pryskirici nebo necim podobnym)... obyc kyt se vydroli. popraska nebo kdovi co
Datum: 16. listopadu 2010 17:01
 řeším to tak že co jde vyklepu kulatinou přes nalívací otvor a conejde zakytuju
Datum: 16. listopadu 2010 16:37
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, je rotor z péráka(4pól dynamo) stejný jak kejvačka 6pól dynamo? A když stahuju rotor z kužele, musím ten šroub podkládat nějakou železnou tyčinkou, nebo se může bez tyčinky, aniž bych to pomrvil tu klikovku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 15:22
 Napsal jsem to divně. Znovu a lépe- je rotor z péráka(4pól dynamo) stejný jak rotor z kejvačky(6pól dynamo)?
Datum: 16. listopadu 2010 15:22
 Zdravim draci mam jawu 350/638 a docela mě dost štve že často mi chyta defekt zadní kolo. Nevím proč se mi vždycky zadní duše propichne  Mam tam ochranou pasku ještě na ní je kobercovka, všechny špice jsou pevne žadna není volna už fakt netuším co s tím mam dělat.. Tolik defektu jsem neměl ani na kole jak jsem byl děcko
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 18:15
 a ta matka na ventylku se nesmi dotahovat az na krev!
Datum: 17. listopadu 2010 18:15
 a nečouhají ti špice z niplů?
Datum: 16. listopadu 2010 22:49
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 nebo skus zamést garáž
Datum: 16. listopadu 2010 19:00
 máš tam gumu správnýho rozměru?? a není na tom náhodou ještě z výroby??zpuchřelá guma umí svoje
Datum: 16. listopadu 2010 17:03
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Přesne tohle mi dělá číza  Letos jsem kolo vyndaval snad dvacetkrat.Ale me se vetsinou protočil plašt a utrhnul se ventylek.Tak jsem vyndal tu matku jak drzi ventylek k ráfku a vzdy když vidim ze je na krivo tak ho zase vratim zpátky.
Datum: 16. listopadu 2010 15:54
 jezdim na freestylovem kole,to ma strasne slabe plaste,jednou sem to zalepil-ani bublinka kdyz sem to dal do vody..nasadil sem dusi,nafouknul a zacalo to uchazet...rafek jako novej,ale kdyz sem projizdel rukou uvnitr plaste tak sem narazil na zeleznou sponu kterou sem musel napichnout v dilne...zkoukni to
Datum: 16. listopadu 2010 15:51
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 tak ještě prohlídni plášť
Datum: 16. listopadu 2010 15:35
Jméno: jirka
IP: uživatel1834
 Čus draci fík mě za studena chytá na 1 našlápnutí ale jak se zahřeje tak uř nechytá musím ho roztláčet nevíte kde by mohla být závada ? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 17:29
 boocheer ® mě tak chytá a je to klasickej fechtl
Datum: 16. listopadu 2010 17:29
 Můj pincek taky špatně startoval za tepla... ale když jsem pořádně kopl co mi noha stačila tak on si dal pokaždé říct na první šlápnutí... O tom že 1x otočíš klikovkou a jede to si můžeš enchat zdá za tepla
Datum: 16. listopadu 2010 16:48
 inak ked je to stelovany dobre tak sa to startuje dobre aj za tepla,,, mne to startuje na 3 za tepla bez plynu za studena na 1,,nwm
Datum: 16. listopadu 2010 15:47
 je to tak ze treba naklonit ale práve na druhú stranu,,, lebo ciel je to aby pri nastartovani za tepla nedostal do motora taky bohaty zmes,,teda treba na pravú stranu aby benzin zostal v plovakovom komore,,
Datum: 16. listopadu 2010 15:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Kdosi tu psal ze to ma uz z vyrobi nahovno karburator, ze pri zahratym motoru naklonit motorku na levej? asi jo na levej bok(nwm kde to ma trysku)... pri startovani
Datum: 16. listopadu 2010 15:06
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 tohle neni zavada ale vlastnost  muzes tomu prilepsit svickou napr N14C... ale i tak to nikdy nebude 100%... fikovise proste za tepla nechce
Datum: 16. listopadu 2010 14:58
 Ahoj Draci, mám Jawa 555 a docela se potýkám se zapalováním. Na statoru mám v horní části vylámaný nějaký plast, ke kterému jdou 2 dráty od vynutí. Ze statoru mi vyčuhují celkem 4 dráty které jsou ucvaknuté a nevím co kam zapojit a nebo co jaký značí. Nejsou ani oddělené barvou.
Prosím o radu, jak tyto dráty napojit a jestli má zapalování na Jawa 555 nějakou cívku, jako je třeba na Jawa 20, světelná a bzučáku.
Děkuji za jakoukoliv radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 sezen jinej stator,to uz dohromady nedáš....jinak na levo spodní je kostra a horní je vývod pro světelnej okruh....spodní pravej opět kostra a horní je pro zapalovani
Datum: 07. prosince 2010 16:28
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 15:52
 zkousel sem normalni z auta s dlhym zavitem..dal sem tam plno podlozek takze pist netukal o svicku.vysledek-uplne stejny jako s normalni svickou,zadna zmena,nejede to lip,nespaluje to lip,nechyta to lip...vsechno stejny
Datum: 16. listopadu 2010 15:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 proč by nešly, akorád jsou zbytečný, páč ti jiskra přeskočí vždy jen na jednom jiskřišti..
Datum: 16. listopadu 2010 11:48
 ok,dík
Datum: 16. listopadu 2010 6:33
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a nemá vono to taky dlouhej závit?
Datum: 15. listopadu 2010 23:58
 už tu myslim někdo psal že: neplnilo by to tu správnou funkci protože pionýr nemá tak výkonné zapalko aby utahlo 3 jiskry najednou. takže žádný výkon to nepřídá
Datum: 15. listopadu 2010 22:11
Jméno: Luky
IP: uživatel8387
 Zdravím.Začínám s pincky a mám takový blbý dotaz.Když dávám nové ložiska,která mám mazat vazelínou nebo se nemusí ? (protože některá jsou v olejové lázni) A jeste znáte příčiny nebo máte zkušenosti při zahřání motoru vyskakuje 3 převodový stupeň.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 11:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 trojka vyskakuje i když máš moc nataženej sekundární řetěz..
Datum: 16. listopadu 2010 11:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ložiska která se běžně stýhají s olejem ( převodovka , klikovka) se nemažou a ty co nejsou mazány olejem ( kola , rozeta ) ty se mažou vazelínou...jo a ta 3 ti vyskakuje proto,protože máš bud povolený šroubek a nebo máš KO pružinku v automatu a to by jsi musel půlit motor
Datum: 15. listopadu 2010 22:42
 ahoj draci mam dotaz mam jawu 350/638 co ma poloautomatickou prevodovku.... a me ted se urvalo lanko na spojku tak jestli muzu jezdit bez spojky nez mi dorazi nove lanko?potrebuju si nekam zajet nestane se mi nic s prevodovkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 13:05
Jméno: vojta
IP: uživatel10684
 no nebo to taky mužeš roztlačit ale de to velmi btížně
Datum: 16. listopadu 2010 13:05
 má to poloautomatickou spojku, né převodovku...jinak jezdit s tim můžeš za předpokladu že je to dobře seštelované...dá se s tim rozjíždět stejně plynule jako s páčkou na řídítkách...
Datum: 15. listopadu 2010 22:00
Jméno: Štěpán jawa 05
IP: uživatel5359
 Ahoj draci, potřebuju poradit s neonama na mou jawu 05, jaký se tam hodí, jestli tam můžou přijít i 12v neonové pásky a jak to zapojit. Díky moc !
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 10:47
Jméno: honza011
IP: uživatel10616
 ja mam na svem jeden diodovej pasek zapojenej primo na indukcni civku, sviti luxusne. zkousel jsem dva,ale pak to spatne uz chyta. Takze jsem premyslel bud je zapojit na svitici civky nebo zkusit tam dat jeste jednu indukcni civku jen na diody. pres elektriku nejsem expert, urcite bude lepsi zpusob jak to zapojit.
Datum: 17. listopadu 2010 10:47
Jméno: Pista
IP: uživatel6617
 zdarec,chci se zeptat jakej je rozdíl mezi svíčkami BRISK N14C, N15C a N17C díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 10:56
Jméno: Pista
IP: uživatel6617
Datum: 17. listopadu 2010 10:56
 Teplotu svíčky je nejlepší si otestovat sám. Pokud je elektroda černá tepelná hodnota je moc nízká, naopak pokud je do běla (popelová) je moc vysoká. Správně
má mít tzv cihlovou barvu
Datum: 16. listopadu 2010 9:28
 Taky se přidam  ja to naopak
Datum: 15. listopadu 2010 22:23
 Jo je to naopak
Datum: 15. listopadu 2010 21:37
 jj je to naopak
Datum: 15. listopadu 2010 21:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Yuri-ja myslel že naopak
Datum: 15. listopadu 2010 21:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 N15C to je taký stred 17 je na leto 14 na zimu
Datum: 15. listopadu 2010 21:22
Jméno: Pista
IP: uživatel6617
 a která je tak nejlepší ??
Datum: 15. listopadu 2010 20:42
 teplota odvod tepla od sviečky
Datum: 15. listopadu 2010 20:40
Jméno: Nike22
IP: uživatel5056
 zdarec co zname když na jawě mám barvu svičky bílou jak sníh?dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 22:25
 Tak bud malá hladina v plovákovce....bo ta směs na jehle...dej plíŠek na druhou drážku z vrchu
Datum: 15. listopadu 2010 22:25
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 jawa 21!
Datum: 15. listopadu 2010 20:41
 Na jaké JAWĚ to máš? Jaká kubatura aspoň? Jinak bílá barva svíčky značí,že máš chudou směs - to znamená že ti tam jde více vzduchu než směsi benzinu s olejem. Musíš obohatit směs přestavěním jehly o zářez nahoru. Napiš u jaké motorky to také je, abych věděl také o jaký jde karburátor.
Datum: 15. listopadu 2010 20:15
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak se správně montují ložiska. Protože se tady spoustu lidí hrozí nad mražením ložiska a vkládáním jeho do rozpáleného bloku. Jak je to teda správně? Pak by mě zajímalo, jak je to s jízdou po lese, jasně, že se nesmí jezdit po pěšině mezi stromama, ale když je tam cesta vysypaná stěrkem, smí se to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 20:59
 áá byljsi rychlejší
Datum: 15. listopadu 2010 20:47
 zdarec... Ložisko se zmrazovat nemusí. stačí kartery v okolí otvoru pro ložisko rozpálit horkovzdušnou pistolí ale s citem aby to nějak neprasklo uz se mi to kdysi stalo ale nastesti jenom u víka zapalování. Na nejakych 150°C to nahřej a pak tam ložisko samo vklouzne. Ale když ho zmrazíš nic tím nepokazíš. Je to ovšem zbytečné. Stejně tak vložíš klikovou hřídel do ložiska ale až to všechno schládne.
Datum: 15. listopadu 2010 20:06
 já ložiska namražuju normálně, a kartery ohřejvam tak na 100-120 stupňu a nikdy nebyl problém...jinak s jízdou v lese...pokud je to vyježděná cesta bez značky zákazu vjezdu, tak by se to dalo označit jako místní, účelová komunikace...a na tu můžeš...záleží však asi na konkrétní situaci...
Datum: 15. listopadu 2010 20:04
 Zdravim chcel bi som sa opítať ako zabiehať fichtla mám nový piest krúžky atd... pre mna je dost problém držat málo pridaný plyn na motory mám spravené možno 10km a neska som ho už na kúsku odskúšal kolko dá nevadí mu ked ho vytáčam lebo ked ho nevitočím tak ho dusím na 3jke. mažem 1:25
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 9:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 no netoč takých 100km plný kotol ale zase nemusíš na ňom jazdiť len do 25km/hod
Datum: 16. listopadu 2010 9:15
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, Potřebuju vědět jaký segerovky jsou v bubnu řadících spojek ? jak je unášeč na něm jsou ty řadící čelisti a v tom je ten čep, a ten je nějak zajištěnej žejo ? je tam nějaká segerovka, chci se zeptat jaká ? a kde se dá koupit, popř. jestli je tady na krámku ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 21:14
 Ano, koukal jsem i do katalogu náhradních dílů a je tam 6. Kdyžtak si ho stáhni na internetu a máš tam všechno.
Datum: 15. listopadu 2010 21:14
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 určitě je segerovka 6 ? jinak Díky, moc si mi pomohl
Datum: 15. listopadu 2010 20:39
 Patří tam poistný krůžok(segrovka) 6
Datum: 15. listopadu 2010 20:09
Jméno: xxxx
IP: uživatel10687
 Zdravím, když si udělám papíry v 18 na motorku, tak můžu jezdit na nějakým 600ccm eduru který má 25kW?Zajímá mě jestli je to omezený jenom na kW nebo i na objem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 11:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 karlos: Omyl, umožňovalo, A s omezením je do 25kW NEBO do 0,16kW/kg, takže stačí splnit jen jednu podmínku, jak řiká kolečko, ne jako např A1, kde je mezi výrazy "a" a musíš splnit obě (jak 125ccm, tak 11kW).
Datum: 16. listopadu 2010 11:57
 jj 0,16, ale nebyl jsem si jistej, jestli K/Kg, nebo Kw/kg  no neumoznovalo by to, protze je tam "A" tzn. do 25Kw a 0,16Kw/Kg
Datum: 15. listopadu 2010 20:33
 karlos: myslim že to je něco jako 0,16kw/kg...jestli jsem to pochopil tak by ti to umožňovalo řídit motorky s výkonem vyšším než 25kw, ale musely by být dost těžké, aby to splnilo tu podmínku...
Datum: 15. listopadu 2010 19:31
 myslim, ze je tam i omezeni vykon na kilogram motorky
Datum: 15. listopadu 2010 19:29
 obsahem to omezené není...stačí když bude mít do 25kw
Datum: 15. listopadu 2010 17:53
Jméno: Fogi
IP: uživatel10686
 Zdravim.měl bych takový dotaz, nedávno sem si dělal válec(2K s pomocnymi vyfuky) o vikendu se mi to povedlo s origo karbem naladit, ale jak je to studene,tak roztahnu dvojku do maximalnich otacek, tahne to jak krava, pak spomalim a už ju nevytočim..Zase jak zto necham schladnout tak pak zas jede,ale jen asi 100m, pak zvadne..Vyfuk. kanal od hrany vložky 28mm, hlava nesnižovana.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 16:49
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj Fogi já jsem měl taky něco podobného na svém válci mám upravený 2k bez pomocných vyfukových kanálů mám na něm zvetšený sací kanál co to šlo a vyfukoví rozsířenej na 23mm a 29 mm od horní hrany vložky (podobná uprava jako jawa 05 ze Světa motorů ) motor se mi se seriovím karburátorem přehříval po pár minutách mi uplně zvadnul tak sem použil karbec jikov 2918hc ze čz 150 má difuzor 18mm a skoušel sem trysky 85 a nakonec sem skončil u 95 při menší trysce se to hřeje protože je chudá směs snad ti pomůžu jsem mladý nadšený ladič  skus tady ten odkaz tomu to také vadlo http://www.jawa21tuning.wbs.cz/upravy-jawy-50.html čus
Datum: 16. listopadu 2010 16:49
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:33
Jméno: standa
IP: uživatel10821
 ne
Datum: 07. prosince 2010 16:33
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 11:07
Datum: 11. prosince 2010 11:07
Datum: 11. prosince 2010 10:49
 Čus, hale když mi to řadí dvojku na babettě v hodně vysokých otáčkách a niikdy to i nepřeřadí, buben tých spojek je odmaštěn, ale na spojklách je už malý obložený skoro nic, může to být tím ? a ještě když mi to blbě startuje, že to neroztočí buben co je na klice tak to je čím ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 19:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 15. listopadu 2010 19:21
 Tak jednak, vyměnit ty pakny, to je základ. Potom kouknout na unašeče, jestli nejsou omačkaný. Zabrousit to nový obložení aby dosedalo celou plochu a volně se otáčelo v bubnu. A nakonec je perfektně zaject, už jsem to tu několikrát popisoval.
Datum: 15. listopadu 2010 17:32
 ja som to raz na babete robil chalan tam mal zlé gufero a na spojku mu tiekol olej ale to štartovanie a to radenie dvojky bude asi tá večšia spojka pravdepodobne to bude tým obložením
Datum: 15. listopadu 2010 17:03
 Dobrý den Seso a spol. Prossimvas jak je tady ta sada do kyvné vidlcie lisované jawa 20.. čep,gumy atd... potřeboval bych to koupit ale bez toho čepu. Samostatně to tu nemůžu najit. Necche se mi investovat 400 kvuli gumam a valeckam za stovku kdyz potrebuju jenom to. Jsem slepý a nebo se to tu samostatně koupit nedá? Popřípadě nešlo by to nějak po domluvě? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 20:37
 jasne to ja vim...enchal jsem si lakovat rám a jak to pískovali tak tzych silenbloků nezbyl ani prach
Datum: 15. listopadu 2010 20:37
 to by se mi taky hodilo, akorát je problém že abys je vyměnil musiš vylisovat celou vidlu
Datum: 15. listopadu 2010 20:20
 popřípadě jestli nemáte nějaký web kde to koupit já už jsem fakr prohledal co se dalo a nikde to nemůžu najit samostatně jen ty dvě gumy ty silenbloky... prosíím nutně to potřebuji
Datum: 15. listopadu 2010 19:59
|



|