česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  85  86  87  88  89  90  91  92  93  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vejtek      IP: uživatel4303    
Lidi pls nemáte někdo zkušenost z pionýrem s vejfukem s rybynou chtěl bych ho tam dát tak nevím jestli to bude dělat dobrotu nebo to nebude jezdit díkes :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
měl jsem tam výfuk z čz 125T nešlo to vytočit do max otáček ale zvuk byl krásnej
 
 
Datum: 06. října 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12533    
Zdar draci, je možné nějak upravit klasické fichtlácké zapalování pro lepší výkon motoru ??? Slyšel jsem o lepsim pritlaku kladivek ale nic konkretniho, mám 8 vybrus + drobnou změnu časování (origo přefuky) a upravený origo karbec. \r\nDík za typy od zkušenějších ...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12539    
koupil jsem ho od známýho :-D
 
 
Datum: 06. října 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: Márty      IP: uživatel12390    
A jak si upravoval originílni karburátor?
 
 
Datum: 06. října 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
súhlas :-)
 
 
Datum: 06. října 2011 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12539    
Poměrně snadno jde zlepšit výkon origo zapalka. Sundáš dekl,vytrháš kabely,vyrveš zapalování, namontuješ Vape a nataháš nový kabely a od tý doby na furt jezdíš
 
 
Datum: 06. října 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
čau hoši má nekdo sníženou hlavu na jawe 250 ??zajmalo by mě o kolik mm a jak to jede oproti originálu předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
zdravim prosim vas nemel bi nekdo schema na dobri zapalovani treba infra branou nebo tak neco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 10:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
 
 
Datum: 06. října 2011 10:06
 
 
 
 
Jméno: Míra      E-mail:      IP: uživatel11260    
Ahoj draci, troufnul by si někdo z vás na takovouhle úpravu bloku?.. http://miroslavek88.rajce.idnes.cz/uprava_bloku ,,,,stavim ted závodní stroj ( myslim tim opravdu závodní),...tohle je jeden ze zásahů s kterým si sám neporadím, jelikož neumim svářet hlíníkové slitiny,,,momentálně stavím rám a mám za cíl co nejvíce zkrátit rozvor kol a podlouhlé kartery to dosti znemožnují...zároven bych to chtěl co nejvíce odlehčit, takže si za touto úpravou stojím...našel by se tu někdo kdo by se toho ujal? kartery seříznu sám, veškeré součástky které k tomu bude potřeba také vyrobím sám, jde mi jen o to aby je tam někdo přivařil, vim že to není jentak a proto bych objetoval nějakej ten slušnější peníz :-).....v případě že by se toho někdo ujal, napište na maila, zajistím podrobnou dokumentaci ...děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12539    
A když odlehčovat tak nezapomen na zapalování! Takový Vape váží třetinu origo zápalka
 
 
Datum: 06. října 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vořechu, pořádně si to prohlídni, třeba na to přijdeš. chytrýmu napověz, hloupýho kopni:-))))
 
 
Datum: 06. října 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
klikar:to brutalni snizeni vlozki dole nicemu nevadi nebo mas i skracenej pist??
 
 
Datum: 06. října 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle ti zavaří kdokoliv s TIGem, nebo starej fachman švajcem. jen to bude chtít ohřát aby se to nekroutilo moc (stejně se to zkroutí). http://jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=3714&nodeid=240137 tohle se zkroutilo tak že jsem musel převrtat a převložkovat uložení kliky.
 
 
Datum: 06. října 2011 7:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snížení váhy chápu,,,,ale tu zadní stavbu ne.... jezdím FR na HTčku lépe řečeno už jsem skončil (lezlo to do peněz -který jdou do fichtla) kolo...dobrý krátký ovladatelný jak "hračka" ALE nezapoměn že čím budeš mít kratší stroj, tím víc ti půjde na zadní kolo (rozjezdy atd..) a pokud to nestavíš na silnici tak to říkám že v terénu si rozbiješ hubu....další věc- překonávání nerovností čím delší tím líp to bude "jezdit" po vrchu a ne skákat jak dostihová koza...další věc- skoky- jestli máš celobrko tak odhaduju váhu na 20-25 kg a to se ti lehce ovládá ale jak dáš nádrž motor a nezbytný komponenty tak váha stoupne ( pokud budeš mít 35 kilovýho závodního fichtla tak ti gratuluji) já mám 70 kg...ale i těch 40kg jen tak lehce nesrovnáš za letu a řeknu ti že to není prdel když letíš na předek vilde zaražený a ty hubu na řidítkách.... to jsou jedny z mála důvodů proč budu natahovat kyvku minimálně o 8 cm dozadu....komponenty s kola-vím že jsou v dnešní době hodně kvalitní ale já bych se na tom bál jezdit pokud to bude mít motor..... já když jel první závod na speciálu tak jsem zjistil že to je celý úplně na h***o a celý jsem to musel přestavět-všude samá výstuha atd atd... na příští rok budu dokonce dávat vidle z yamahy protože simson je taky na dvě věci a to už jsou vidle.... každopádně pokud to budeš mít na cestu či na tratě stylem louka,pole tak ano bude to dobré až vynikající ale motokros je jinde ;-) :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prd na stamgasti,,jdi si za svou myslenkou a pamatuj na fiziku a na sile otaciveho kola :-) tenhle vo presne jak se ma varit http://www.svarovani-tig-acdc.cz/kontakt.htm ,,
 
 
Datum: 05. října 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
bohužel,s tím ti neporadím.....jen pamatuj,že Murphyho zákony platí.....
 
 
Datum: 05. října 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel11260    
zkrátka se tu nechci dohadovat, hledám jen někoho ochotného kdo by to dobře svařil :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
tvý logice rozumim,ale ještě jednou se zamysli nad mojim posledním přízpěvkem.....pokud to bude pokojová výstavovka,tak to neřeš a zapomeň co sem psal.....pokud to má být ovšem funkční dílo->sjezdový fichtl,tak bych to za hlavu neházel.....
 
 
Datum: 05. října 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel11260    
-> standa... máš pravdu s těma dlouhejma kyvkama na krosce, tam to nachází i svuj učel...akorat to má hodně daleko od fichtla...ram na svyho fichtla dělam podle geometrie sjezdovyho kola, jelikož sam jezdim sjezdy a několik kol mi už pod rukou prošlo, moc dobře vim co udělá ten 1 cm na zadní stavbě nebo odchylka několika minut v uhlu řízení atd...drtivou většinu komponentu jsem použil z kola,...třeba sjezdovou vidlici Rock shox boxxer, sjezdové ráfky, pláště, náboje, řídítka, hydraulické brzdy, alu rozeta a mnoho dalších, už mě to stálo přes 20 papírků proto tak naléham na detailech a chci to dotahnout do konce, než postavit další bastl...měla by to bejt taková perlička mezi fichtly, jestli se tomu ještě vubec tak dá říkat :-) ...
 
 
Datum: 05. října 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel11260    
Dík, jsem rád že aspon někdo chápe :-) ...úchyt na obrázku není a byl by zhruba někde u výpustě oleje (rám povede pod motorem) , zajímalo mne jen jestli by tato uprava byla realizovatelná, jestli by se blok navařením nový přepažky nějak nepokroutil...jinak když už tu někdo naťukl tu váhu, tak jsem se dopočítal váhy celého stroje na 35 kg bez náplní a pujdem ještě trochu dolů (ta nakopávačka by to tam kazila) :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
a co myslet do budoucna s motorem......jednou přeladíš,roztrhne se ojnice,prorazí blok motoru a ty půjdeš a budeš shánět zase někoho kdo zase převaří jinej motor,když je stokrát jednoduší jít,koupit na burze dva kartery po 200,- a jet dál.....to jen pro zamyšlení.....
 
 
Datum: 05. října 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
At přemejšlim jak chci,nechápu ten rozvor kol.....přece kroska byla vždycky delší a vyšší jak silnice.....dlouhá kyvka....lehce nakloněný přední tlumiče s velkym zdvihem......s tim uloženim motoru máš pravdu,láme se tam řetěz přes kyvku.....ale co....když tam závodní krosky mužou mít silon,tak fichtlovi vadit nebude
 
 
Datum: 05. října 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nápad dobrý, bohužel by to bylo bez startpáky (jak praví standa) což je nevýhoda. Ještě bych si dal bacha na úchyty motoru (když se to odřeže tak to sebou vezme aji ten úchyt) takže ho tam nějakým způsobem "přivařit" :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel11260    
i prozraď mi svoji metodu prosim, jsem moc zvědav :-)
 
 
Datum: 05. října 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Proč to dělat jednoduše, když do jde složitě, že?....
 
 
Datum: 05. října 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: MírA      IP: uživatel11260    
přesně tuhle reakci na ten rozvor jsem čekal...je to prostě tak že to s tuningem myslim vážně, někomu je jedno jestli je to o 10cm delší nebo kratší, já už to o par cm zkrátil a mužu vam říct že je znat každej centimetr...
 
 
Datum: 05. října 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: Míra      IP: uživatel11260    
No není to jen 150g...je to trochu víc...ale jde tu především o ten rozvor kterej bych chtěl srazit o par čísel, jelikož takhle je to mrtvý a nepoužitelný....navíc tím že bych ten blok zkrátil tak bych mohl celej motor posunout více k zadní stavbě- řetězový kolečko by bylo blíže k čepu zadní vidle, nebyl by takovej problem s prověsem řetězu, mohl bych trochu přizvednout zadní stavbu aniž bych řetěuzem ubrousil pouzdro vidlice, o to mi jde...
 
 
Datum: 05. října 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mě spíš zajímá, proč chceš zkracovat rozvor?
 
 
Datum: 05. října 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12531    
Hele nechci tě nasrat....ale proč budeš takle blbě a hlavně zbytečně krátit motor? navíc na většině fichtlcupů je nutností mít startpáku.....když už takle brutálně kuchat a převařovat motor,tak proč si tam raději nenecháš vevařit 4 kvalt z čízy? Ten určitě dá závodnímu stroji víc,než 150g váhy motoru,kterou jsi odstranil zkrácením karterů a odstraněním hřídele startpáky.....
 
 
Datum: 05. října 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: Chosee310      IP: uživatel5567    
cus..máte nějaký nápad na zimu? :-D třeba hodit misto předniho kola trubku nadstavenou a na to pridelat nake mensi lyze? dozadu kolo s hrebikama a bylo by :-D ? nevim jak by to fungovalo:-( .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omotej kolo řetězem
 
 
Datum: 05. října 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://leteckaposta.cz/241169896 to je kámoš a je to na husqvarně wr 125. je to originál výroba a měl to půjčený, ale myslim že by něco podobnýho šlo i udělat doma, když by jsi měl nějakou předlohu, ale 125 je na to prej slabá, chtělo by to aspon 250
 
 
Datum: 05. října 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel11889    
čau draci chtěl bych si dát na mustanga tlumiče ze sifona. musí se něco upravovat ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j.o.
 
 
Datum: 03. října 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci budou mít fízli kecy když budu jezdit na pinckovi bez vložky výfuku? Můžou mě třeba dat pokutu nebo tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jj díky jen sem se ptal jak na to můžou reagovat
 
 
Datum: 02. října 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to pak jo :-) Jinak vykuchanej vejfuk se policajtum a sousedum určitě líbit nebude...
 
 
Datum: 02. října 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
díky.. kolečko: není to otázka na tuning, ptám se jen tak abych věděl víc.. jinak mám odzkoušené že čistý výfuk zatěsněný s vložkou a koncovkou jede s tím motorka 10x lépe než s kuchlým výfukem.. i když bez laufu sem pincka vytočil do neskutečných otáček.. ale krouťák šel do pryč..
 
 
Datum: 02. října 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik tenhle tuning přidá koní? :-)
 
 
Datum: 02. října 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
vzhledem k tomu, že je to homologované s tlumičem, bude to řvát jak ... a lidi si na tebe budou stěžovat jak na mě, tak jo je to možné... takže pokud ho nemáš a nemáš ho ani od koho koupit, tak tam narvi drátěnky a máš pokoj...
 
 
Datum: 02. října 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Jan Trubač      IP: uživatel10951    
Tak si tam vyvrtej díry...
 
 
Datum: 02. října 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel12258    
zdar draci,chci se jen zeptat kolik muzu jet s mustafem kdyz zajiznim 1 vibrus?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel12258    
mam Mogul TSF a dvoukrouzkovi pist
 
 
Datum: 01. října 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: jawka      IP: uživatel11232    
lechtat to pul plynu, jen aby to vzalo vyšší kvalt alepon 2 nadrze a pak lehce pridavat, az kolem 500 km to je nahrubo zajete jestli mas original a trikrouzek, jehlu na co nej. bohatost a 1:25 mazat, cim horsi olej tim driv zajete a fakt ze zacatku setrit, kratke projizdy, zastavky a nechavat schladnou a jet zas dal, tak to delam ja a neni problem .....
 
 
Datum: 30. září 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čus draci jak mam posklsdat motor na fichtla 21 aby me jel trochu rychles 60-80 dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12516    
Bakoun ;-)
 
 
Datum: 01. října 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ja pouzivam misto tachometru otackomer a rychlost si prepocitavam. 3-ka, 13-zuby kolecko a 7000 ot/min neco kolem 70km/h a to je to akorat sestelovana mrdka na zavody seriaku... Jen slicovany kanaly, volne se tocici loziska, klika, svicka zaroven se spalovakem! a slicovany prechody v karbci. Co je HODNE dulezity je vyfuk. koleno, nejlepsi je stary nezasrany a nepobouchany, co am vnitrni prumer opravdu tech 26mm, dnesni repliky maji i pod 25mm a bodejt by to pak jelo.
 
 
Datum: 01. října 2011 8:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12513    
tachometrovejch 90 je cca 75 .....žádná sláva.....já tacháč přetočil až na kolík u nuly :-D pak se strhnul.....ale paradox je,že sem víc jak 90 nejel.... holt není použitelnej na "ostrýho" fichtla :-D :-D
 
 
Datum: 30. září 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
mám 05 s prvním výbrusem (jednou zadřený, ale na volnoběhu, takže pozůstatky žádné) totálně vylítané snad ještě původní ložiska, klikovka a futro totálně na sra*ku, po rovině to dá tak 60km/h, do kopca neskutečný tah :-), z kopce tachometrových až 80km/h, ale těm tachometrům se moc věřit nedá... osobně mám zkušenosti s tím, že jsem měl vyběhané kroužky a tacho se dal dostat až na nějakých 90km/h... tak do 40km/h ukazoval jak štak a pak se ta výchylka zvětovala a zvětšovala.... vyměnil jsem kroužky a nestačil jsem se divit, jak se tachometr vzpamatoval a ukazuje minimálně do 60km/h dobře... ;-)
 
 
Datum: 30. září 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan      IP: uživatel10585    
Je ale potřeba si uvědomit, že i když dáš motor do kupy, tak prvních 600km nebude jezdit víc jak těch 55km/h, ale to je holt záběh.
 
 
Datum: 30. září 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: Ivo      IP: uživatel12510    
Já mám 20 koupil jsem ji ve strasném stavu podle mého pokavaď si pořádně vyčístíš karburátor nastavíš si dobrou hladinu v plovákové komoře vypálíš vejfuk a koupíš nové pístní kroužky tak ti to tech 60 pokud máš i převodovku v zachovalém stavu... já tam mám druhej výbrus je tam už asi hodně dlouho po předchozím majiteli píst mi doporučovali vymenit je prej hodně vyběhanej ale na to nemam prachy tak jsem koupil jen ty kroužky a ty mi pomohli asi nejvíc dám tech 65km/h-70km/h na rovince :-)
 
 
Datum: 30. září 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám tu zkušenost že čím horší motor tím víc jede :-D respektive po rovině nebo z kopce když je vyběhanej válec a všechno má nějakou vůli to docela upaluje :-D horší je jak přijde kopec....ostatně kdysi kolovalo po internetu že vychozená sériovka na neutrál vytočí až 11 tis. otáček což nedá ani můj speciál :-) určitě GO a dobře zajet výbrus :-) to že by někdo schválně zkoušel vyběhaný válce a potom se ptal že mu praskly kroužky a nebo něco jinýho tak ať to nezkouší,,,takovej motor je nespolehlivej :-D
 
 
Datum: 30. září 2011 8:06
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
přesně jak píše čezeťák.. jinak jestli jsi zkušenější tak si můžeš zvětšit třeba výfukovej kanál atd.. ale základ je ta GO a dobře to zajet.... já mám 21, už sem se na ní párkrát vysekal, stav celkem hroznej, spojka už má tendenci prokluzovat a maximálka je na rovince kolem 70Km/H.. proč,? MOTOR ve výborném stavu, ok ložiska, nevyběhanej válec a dobře zajetý...
 
 
Datum: 30. září 2011 7:13
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
mě třeba mustang jede 75km/hod a je jenom po celkovy GO motoru (nova klika, novej vybrus-dobře zajetej a samozřejmě ložiska, gufera atd...) nestaci mi většina simsonů....
 
 
Datum: 29. září 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
mam ho ted po go celyho
 
 
Datum: 29. září 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor kompletně po GO, dobře zajetý, s nefoukanýma kolama a nepřibržďujícíma brzdama tech 65 dá v poho.. pokud máš vergl s měkýma kolama, ložiska v kolech taky KO, neseřízené brzdy a motor po smrti tak budeš rád za 50ku :-D
 
 
Datum: 29. září 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel12506    
tak jak má bejt
 
 
Datum: 29. září 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Ahoj, nemáte někdo video s tím dvoukomorovým výfukem, co je tu k mání za 700,- ? Popřípadě jaké máte zkušenosti. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12516    
Chce si to uvědomit jednu věc.....píst je delší jak přední hrana sání......takže dojde k tomu že budu odřezávat 0,5mm sací hrany pístu.....tudíž dolu stačí 68,5mm.....u krejbicha je 69(alá Stejskal) ale když se nad tim zamyslíš,zjistíš,že mam pravdu......ale teda i tak to bude sací kanál s plochou jako kráva.....tím chci říct dobrej pro 3K.....
 
 
Datum: 01. října 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Souhlasim se Standou, ten sani je nesmysl, 05 ma sani posunute i 1 mm dopredu (54 misto 55), osobne bych se inspiroval upravou od Kreibicha pro 05, co je temer vsude na netu, an svoji dobu to jelo slusne a i dneska se to neztrati.
 
 
Datum: 01. října 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12508    
Ten sací kanál je špatně.....origo je úplně malinkej a změnou časování pístu nedonutíš směs aby jí tim proudilo víc......lepší by bylo přepilovat sací kanál dolu na 68,5mm od HU.....
 
 
Datum: 30. září 2011 10:12
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Moje úprava je v tom (válec 05), že mám posunutý výfukový kanál z 31 na 28mm a zmenšený píst o 2 mm na sací hraně. Ale mám starý výfuk, děravý a prasklý doutník. Vrtání 39,00 origo hlava.
 
 
Datum: 29. září 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak hlavně ať se daří a ať ty válce najedou kopec kilometrů....
 
 
Datum: 29. září 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12504    
Mam toho v plánu hrozně moc,ale zatim je všechno na půl cesty.....dva rozpilovaný 3K...jeden pomalochodnej,jeden "normální" ....pak rozdělanej vylepšenej "pomalochodnej seriovej" válec.....mezitim tak nějak náhodou vzniklo několik "RS" verzí dvoukanálu o různym vrtání,který se povedli....no snad aspoň něco jednou dodělam.....ale už dávno netvořim pro závodní použití....ale pro úplně jinej účel.....jak jsem psal už jinde....muj projekt jde opačným směrem než všechny ostatní.....
 
 
Datum: 29. září 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12504    
Asi nejvíc sem najezdil na origo vejfuku,v kterym byla vsazená jiná vložka....bylo to suvně přenastavitelný,docela dobrá věc....neřikam že to mělo nějakej extra přínos jak doladěnej Hikone a že neexistuje lepší vejfuk,ale pro moje potřeby vyhovoval..... byl lepší jak Hikone na origo kolenu....ten simsoňák byl jak kopie origo vejfuku bez poslední přepážky.....malinko víc to jelo,malinko víc to řvalo,malinko víc to žralo ale stejnak se to nedotáčelo....mám v plánu udělat kopii origo kolena o dýlce cca 30cm a o malinko větším vnitřním průměru...a celý to dotáhnout do konce....no prostě dokonalá seriovka :-D
 
 
Datum: 29. září 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
standa: ty jsi jezdil jaký výfuk na tom svém 2K válci?
 
 
Datum: 29. září 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12504    
Nic moc....dobrej na seriovku aby měla razantní zvuk......na upravenym motoru mi brzdil...
 
 
Datum: 29. září 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. září 2011 6:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6155    
Zdravim dělám motokáru z jawy 50.Za zadní osu jsem si dal střed z pincka a zjistil jsem ze mi nedosáhne lanko od pedálu k brzdě.Nemáte nějaký řešení? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Taky jsem kdysi měl motokáru z pincka, lanmka sem si ale musel dělat sám. Dají se koupit lanka + bovdeny v metráži a pak si uděláš co potřebuješ.
 
 
Datum: 29. září 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12504    
my tam měli nějaký lanko od spojky ze starý oktávky....anebo ze škodovky.....už nevim.....bowdwn byl silnej cca 1cm.....fakt pohoda.....na plyn sme měli nějaký slabý lanko z kola a dlouhej bovden.....na spojku lanko z kejvačky + štelovací váleček......chce si to vyhrát....ale rozhodně zapomeň na to,že to lanko někde koupíš.....všechny si je musíš udělat.....
 
 
Datum: 29. září 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasím :-D ale mě by na závody bez brzd nepustily :-D je to v pravidlech :-D :-D :-D
 
 
Datum: 29. září 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kdo brzdí, nevyhrává .)
 
 
Datum: 28. září 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím jak je to tam řešené ale já z důvodu bepečnosti na zadní brzdě mám táhlo-lanko se může přetrhnout a to na závodech není příjemné...
 
 
Datum: 28. září 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12465    
můžeš to prodloužit táhlem a nebo nebýt línej a udělat si svoje lanko podle toho jak dlouhý potřebuješ.. stačí kus bovdenu a kus lanka.. dejme tomu 2 metry a hodit na to koncovky jaký potřebuješ a zalít
 
 
Datum: 28. září 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9857    
Zdar draci chci se zeptat jestli by bylo možný bez věších úprav dát motor z babety 210 do babety 207.Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2011 6:55
 
 
 
 
Jméno: nnnn      IP: uživatel11925    
myslím že ne.Je tam jiné uhchycení
 
 
Datum: 29. září 2011 6:55
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draci prosím vás, kdo má doma 487 nemohli byste mi obkreslit a poslat, jak vypadá přesně zahnutá pásovina, co spojuje rám a pružinu od stojanu stačil by popř. i okótovanej nárčrtek (to by možná bylo i lepší), Jedná se tady o tohle, co má Alda vyfocený http://img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4751/4751458_11f2125122f183b2c45076d502a8ad05/images/IMG_5641.jpg\\r\\nMěl jsem na motce boční stojan, sehnal sem si odlitek hlavního, ale tenhle díl není nikde k sehnání, tak si ho musím vyříznout. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo, určitě se ozvu, díky. Fotky jsou Alešovi, snad mu to nevadí :-).
 
 
Datum: 27. září 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak teď koukám že úplně neni moje, ale fotil sem téměř stejnou :-D
 
 
Datum: 27. září 2011 12:36
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
připomeň se mi o víkendu na mail, zkusim ti to změřit (když už je to koneckonců moje fotka co tu vystavuješ..)
 
 
Datum: 27. září 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zkažený link, tak eště jednou :-) http://1url.cz/2MQS
 
 
Datum: 26. září 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: moto432      E-mail:      IP: uživatel12489    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_8_vybrus_40_3_krouz2.html Chcem sa opýtať či je jedno na aky motor to pojde myslim pionierovy či musi byť upraveny alebo je to jedno.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawka      IP: uživatel11232    
pionyr 20,21,23 stejne jde to, mam tento polsky valec, musi se ale vsechno slicovat (je to hrozně nepresné) a dobře zajet a pak to tech 70 v pohode letí připrevodu 13/55 .....
 
 
Datum: 30. září 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel11232    
Zdar, fechtl mi hrozně řval, zjistil jsem že předchozí majitel vyhodil koncový tlumič ( mám doutník klasika), jak to nejak stlumit ? ale abych to moc neuškrtil ? nejake napady ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
dratenku tam urcite nedavej ja sem ji tam mel a nalitala me do motoru a to potom bil mazec :-) tak ja bich ti doporucil je nejleppsi sehnat novej vyfuk jednak kvuli vikonu a spotrebe. ale cim to stlumit nevim
 
 
Datum: 27. září 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Drátěnka :-)
 
 
Datum: 26. září 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdar draci, nevyráběl si někdo BIKETRONIX? http://www.youtube.com/watch?v=UH3Yc68uz1o&feature=related , JE TO LED SEGMENTOVKA, která ukazuje rychlostní stupeň! Potřeboval bych to tak, že bych jedním tlačítkem přičítal a druhým odčítal...stačí nějaké schéma, návod internetu nebo cokoliv podobného.. Díky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://nlp.fi.muni.cz/~xkadlec/lfs/gi/
 
 
Datum: 26. září 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel12487    
jeden máš přímo pod tim videem, jestli ti to pomůže.. nlp.fi.muni.cz/~xkadlec/lfs/gi­/&#65279;
 
 
Datum: 26. září 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: flow      IP: uživatel4625    
hoj vsichni mam takovej problem, upravil sem na fechtlovi karbec 2917 difuzor ze 17 na 18 mm a zvetsil trysku z 68 na 78.. po techto upravach jsem ho tam namontoval a zacalo to blbnout... kdyz jedu na 2 nebo na 3 a dosahnu urcitych otacek (cca 4000) svicka prestane zapalovat, jako kdyby jsem tam mel omezovac otacek, tak trochu uberu, fechtl zpomali a zase to pravidelne slape... ale jakmile se dostanu na urcitou mez tak to prestane zapalovat. zkontroloval jsem odtrh, predstich (oboji OK), vymenil svicku, kondenzator, civku na zapalovani (jeste zkusim dat jinou indukcni civku), zkontroloval kontakty, vsechno v poradku, jehlu jsem dal ze 2. zarezu shora na 4. shora, ale ani to nepomohlo...mohlo by to souviset s tou upravou karbecu nebo je zavada v elektrice? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: flow      IP: uživatel4625    
nakonec to bylo indukcnicivkou.. a jinak to leti jak vino. SUPER!
 
 
Datum: 28. září 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12488    
U válce s takovýmto stupněm komprese je třeba uvažovat i nad dostatečnou sílou/energií jiskry....pokud je jiskra bídná,slabá stačí bohatá směs a nepálí.....určitě bych šel s číslem trysky dolu....podle filtru to musí na 72-74 jezdit(jak psal Bakoun) a možná bych pořešil jiný zapalování.....a hlavně přitvrdit přítlak kladívka
 
 
Datum: 26. září 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatá směs !
 
 
Datum: 25. září 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Válec s podobným časováním jsem jezdil s upraveným Jikovem a 74 tryskou... 78 je strašně moc, proto ti motor tarokuje, směs je tak bohatá, že ji nezapálíš.
 
 
Datum: 25. září 2011 14:07
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel12484    
ukopni filtr uplně pryč, a pojede ti to,
 
 
Datum: 25. září 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: flow      IP: uživatel4625    
uplne obycejny ten valec neni..http://www.ms50.cz/_surs.html
 
 
Datum: 25. září 2011 13:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc velka triska.... uplne k hovnu do obycejneho valce spat trisku 78!!!
 
 
Datum: 25. září 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
A jehlu na 4 zářezu neměj... budeš mít strašně bohatou směs, bude to žrát jak tank a tenhle problém s tím fakt nevyřešíš... spíše zkus 1 zářez...
 
 
Datum: 25. září 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tryska z 68 na 78... Vrať tam 68 a uvidíš.
 
 
Datum: 25. září 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahod draci, zajímalo by mě jak je to s ježděním v zimě, na co si dát bacha, mám Pionýra po renovaci, takže si nemůžu dost dobře dovolit kolizi na ledu, jinak co proti soli a štěrku, pomůže Tlumex, svíčku hádám brisk 17 a ještě mě napadá, jak by se v zimě chovaly enduro pneu Mitas 2,75 - 16" a vejde se mezi přední vidle, vím, že drapák se tam nevejde. Díky za jakýkoly rady, snad až na tu, že v zimě je nejlepší nejezdit :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Myslel jsem právě na ten TLUMEX, ale mám alkydovou barvu a nevím jestli se to nesežere.
 
 
Datum: 25. září 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Já bych se toho a nebál a nic speciálního bych nevymejlel, maximálně ty šrouby natřít vazelínou jak už tu někdo zmiňoval., ale plechy ti nezreznou otom pochybuji, moje babička jezdila s pionýrem v zimě a oba dva blatníky byly furt jak nový a ráfky když opláchneš tak se nic nestane.
 
 
Datum: 24. září 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
jestli budeš jezdit, tak si na předním blatníku z vnitřní strany zalep třeba silikonem takovou "drážku" jinak se ti v tom bude ta sůl krásně držet a s blatníku budeš mít cedník :-)
 
 
Datum: 24. září 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Počkej, chromy že by šli do háje, to je snad taky otázka údržby, pokaď ty ráfky a výfuk opláchnu a vysuším, tak se snad nemá co stát...
 
 
Datum: 24. září 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdil sem s crhoama namazenejma vazelínou, i ty napínáky..a nic mi nezrezlo..namaž to a jezdi si klidně po rybníku :-D
 
 
Datum: 24. září 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jestli máš chromy tak se snima rozluč. Svíčku N15C to mam oskoušený. Jinak ti vše co nemá barvu orezne jako prase každej šroub, napínaky řetězu....
 
 
Datum: 24. září 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bych v zimě na fichtlu nejezdil kde bude sníh tam to nepojede a kde nebude tam bude všude sul a bude to cákat akorát na motor plechy atd na to bych se vysral ale jinak ty mitasky se tam vejdou podle mě i do předu dyt bud je na fichtlu tento drapák jak píšeš nebo klasika
 
 
Datum: 24. září 2011 10:59
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Zdarec,potřeboval bych poradit při výběru karbece, zda 19,nebo 21mm. Válec 3K,sání pro karbec vyrobené.Nechci aby se to hltilo. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Ok,vezmu 19mm. Dík.
 
 
Datum: 25. září 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě stačí 19mm.....jen příklad z praxe....jestli ti něco řiká Venkovskej šampionát....tak Petr Adamec jezdil loni na hodně rychlym 3K a měl "jen" karbec 19mm.....
 
 
Datum: 23. září 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
39.50,Prd to je,ale chci aby to jelo i v nižších otáčkách.Pokud myslíte že by to pomohlo rozpilovat víc,tak to doladim...
 
 
Datum: 22. září 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
A co máš za vrtání?
 
 
Datum: 22. září 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
68mm je prd sání na to ti bude bohatě stačit 19mm.
 
 
Datum: 22. září 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Spodní hrana 68+rozšířen. Se standou jsem si psal,ale furt si nejsem jist kterej,samo že to přetryskuji.
 
 
Datum: 22. září 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jaký máš sací kanál?
 
 
Datum: 22. září 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdím 2K,origo přefuky a 21mm karbec a všechno v pohodě :-)
 
 
Datum: 22. září 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Jestli je třetí kanál jen přes píst a nejsou tam nějak moc brutálně zvětšený přefuky tak bych šel do 19 mm, ale počkej co k tomu řekne standa, bakoun nebo jiní ladiči
 
 
Datum: 22. září 2011 16:16
 
<  85  86  87  88  89  90  91  92  93  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 20:21:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu