česky
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  232  233  234  235  236  237  238  239  240  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
nevite jakej bych mel koupit ladak chrom lak nebonormalni bez barvy jak dlouho by to vydrzelo? dalo by se to tak jakoby elaxovat nejakou tou specialni barvou?aby mi tose nespalilo a za par let neschnilo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: eidam      E-mail:      IP: uživatel1553    
čau hoši potřeboval bych nějak vylepšit fichtla mám dva pincky a z jednoho bych chtel neco vylepsit nevyte jak??nebo co s toho ?díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechno vyčisti, namaž a seřiď. Jiný úpravy jsou na ůkor něčeho, Takže záleží, co chceš.
 
 
Datum: 14. března 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: pluto      IP: uživatel4069    
pohraj sa s prevodmi, myslim sekundar a rozetu jednoduche a ucinne :-D
 
 
Datum: 13. března 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5500    
Hajda: Rikas zadny velky upravy: Vetsi prepustaky,karbec atd.....:-D:-D:-D Hele co ti doporucim já...to nebudes chtit slyset......proste vsechno rozeber,vycisti,porovnej,oprav,namaž,spatny veci vymen,udelej potrebne opravy na motoru...vse spravne sloz,utahni serid a uvidis jak pojede.........
 
 
Datum: 13. března 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel5495    
daj tam motor z 350ky
 
 
Datum: 13. března 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to tu bylo snad stokrat... stačí ho vyčistit, udělat pořádně elektriku a bude lítat jako drak...ale jestli něco tak asi ne moc nějaký velký úpravy... větší kanály, přepouštáky, karbec atd ale lepsi je to dycky vyčistit, vyměnit kroužky a líta jako dobytek...
 
 
Datum: 13. března 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
zdar seso , kdybych si něco obědnal , bylo by možné že bys mi to poslal přes PPl,? přes poštu to dlouho trvá a cena je stejná odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo na to sem se už jednou ptal, a sesa nepovolil a nedal na českou poštu dopustit...
 
 
Datum: 13. března 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
nevite jakej bych mel koupit ladak chrom lak nebonormalni bez barvy jak dlouho by to vydrzelo? dalo by se to tak jakoby elaxovat nejakou tou specialni barvou?aby mi tose nespalilo a za par let neschnilo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 6:47
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel2141    
Zdar, jak se ladi vyfuk? Dejme tomu, ze koupim Hikone, saotny telo vyfuke se zachova a pak se ladi vstupni trbka a koncova? Jak prijit na rozmery vstupni (prece jen to vaarit, rezet, varit rezat je celkem pracny). Tu koncovou varit a rezat uz neni problem, to pude rychlejc. Ale jak urcit prumer? Aco ten Leo VInce vyfuk, ma s nim nekdo zkusenosti... Na jednom e-shopu na sipmply je za 2500. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel2390    
 
 
Datum: 13. března 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel2390    
Tady sou ty zasadu hezky popsany...
 
 
Datum: 13. března 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5500    
vsak sem mu tady popsal strucne jak spocitat prumer a delku koncovky a jen pro uvedeni do reality sem mu i pridal spekulační vzath pro sirku samotneho vyfuku,aby videl ze hikone je moc siroký i pro cross.....jednotlive uhly kuzelů vyfuku jsou individualní dle pouzití....na silnici sou strmejsi nez na cross a zaroven velkou roli hraje prevodovka.....ale pomocí techto zakladnich vzathu udelas z Hikone peknej ladacek:-)
 
 
Datum: 13. března 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím, že myslel tu koncovku, co je uplne vzadu... prsote tlumic...
 
 
Datum: 13. března 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5500    
prumer těla výfuku má být 2.5-2.7 nasobkem sirky kolene.koleno ma byt dlouhe 10 krat jeho prumer. Trubicka ma byt siroka 60%sirky kolene a její dýlky je 12-ti nasobkem sirky trubicky,uhly kuzelů se berou dle tabulek,to tu uvadet nebudu,a dylka vyfuku se pocita dle rezimu otacek a vyfukovyho kanalu......nic moc co......
 
 
Datum: 13. března 2009 10:48
 
 
 
 
Jméno: Franc      E-mail:      IP: uživatel3888    
Zdaar draci delam do krosu pijonyra a potrebuju poradit jestli nekdo nema nejakej dobrej napad jak bych mohl udelat cisla na boky nejakou prilohu kdyztak poslete diky ne meila diky Fichtlari posilejte hry100@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel5499    
posli foto stroja lukawe555@azet.sk
 
 
Datum: 12. března 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to uzasne 4 dotazy a secky v jeden cas...vytisknes treba z Open Office velky cislo na celou stranku, vystrihnes to, obkreslis obrys na karton, vystrihnes otvor a nasprejujes to pres nej na kapotu...ale jinak je to kyc a paskvil v jednom a radsi renovuj...
 
 
Datum: 12. března 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel5495    
ahojte chtel by sem se neco spýtat reku mam jawu 250 kyvacku a chci tam dat motor z jawy 350/360 pujde mi to tam dobre alebo musim prevařit aj uchyty na motor?? diky za odpovedi proste ci to pude aj bez uprav ci to je iste na sirku bloky sak chapete co myslim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5496    
Jak riká doktor + nezapomen sehnat vyfukova kolena na 350 a dve indučky:-D
 
 
Datum: 12. března 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
motor tam dostaneš, rámy jsou stejné, akorát motor 350 je širší, takže se musí rozšířit kříž na stupačky
 
 
Datum: 12. března 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: sony.o      E-mail:      IP: uživatel5494    
Ahoj Seso...jen jsem se chtěl zeptat jestli tu někdy v budoucnu bude sada samolepek na ČZ 175/487 (křídla na nádrž a nápis 175 na kastlíky). Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim nemma orig predlohu,,nee,,
 
 
Datum: 12. března 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: Fränc      IP: uživatel3888    
zdar draci poradte mi jak muzu si doma vyrobit nejakej dobrej vyfuk do krossu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: NoooN      IP: uživatel1956    
No bylo by to pěkný, ale ta cena je opravdu vysoká.
 
 
Datum: 13. března 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: NoooN      IP: uživatel1956    
No bylo by to pěkný, ale ta cena je opravdu vysoká.
 
 
Datum: 13. března 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak ale na ostatni moto co je delany je to proste vice nez dobrej vyfuk, ta znacka ma zvuk a co wim tak na ni slysim jen pozitivni zpravy takze na zkousku by to urcite nebylo marny...samozrejme by se nejak mel upravit aby sedl na valec a pasoval s vyfukovym kanalem atd. ale ten gdo to zkusi s tim musi pocitat, gdyz jsou sikovne ruce, money a cas, idea a prostredky tak jde secko...
 
 
Datum: 12. března 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no on to tam zatim asi nigdo nema jinak by se to vedelo a nema to tam proto ze je drahej...gdo na to ma tak to muze zkusit, podle meho to bude lepsi nez Hikon ale az tam moc dobry zas taky nebude, prece jenom neni to primo delane na nejakeho fika...frikulin se gdysy tady zminoval ze by mozna stal za zkousku jen gdyby nebyl tak drahy (ten jeden typ stal tusim neco pres 10 klacku)
 
 
Datum: 12. března 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: NoooN      IP: uživatel5497    
On se dá dát vejfuk LeoVince i na obyčejného fíka?? A nejsou s tim nějaké problémy?
 
 
Datum: 12. března 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel5490    
dancic ® : Kámo to je hustý...tak co sem slysel,tak to na simsonu jede a ty rikas ze na parezu jede taky,ale na obyc fiku prej nejede...tak ja nevim.....me se ten ladak libi,protoze asi jako jeden z mala je v chromu.....koukal sem na fotky ze zavodů a dost parezů ma presne tenhle "ladenej" vejfuk.... ted se pokousim udelat ladak z origo vejfuku,ale nejak se nedaří,tak dost silne uvazuju ze se na to vykaslu a koupim tenhle..... ozvi se mi na maila...rad bych to probral podrobneji:-)
 
 
Datum: 12. března 2009 10:55
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej sesa tady má laďené výfuky origo dělané na sifona a já s ním má velmi dobré zkušenosti na mojí 555.. bez jakýchkoliv uprav kromě toho výfuku to jelo něco málo přes 70.. což si myslím že je slušné.. takže obrázek si o tom udělej sám ;-)
 
 
Datum: 11. března 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupit ladeny Hikon a prevarit, vypalit a utesnit origo (nejlepsi volba pro amatery, jednoduchy a nejucinejsi pac prevarit Hikona se malokomu povede), nevrtat tam zadny diry, to ztraci pak na vykonu, sehnat nejakej drahej ladak (ale to je pak hodne mastny, viz treba Leo Vince bo tak se tomu snad nadava)...udelat vlastni tez moznost...toho je spousta, jen si vybrat...:-)
 
 
Datum: 11. března 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: salosek05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarvim,chtěl jsem se zeptat jestli tady na kramku je nebo bude azbestová šňůra? nemůžu ji nikde najít.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: matezz      IP: uživatel5501    
v kamnářství a nebo v železážství (já si jí vymotal z dvířek starejch kamen a rdžela celou sezónu)
 
 
Datum: 13. března 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo treba se davalo este technicky konopi, tim se napriklad utesnujou radiatory, ale vydrzi to tam mozna este min nez klasicky spagat...
 
 
Datum: 11. března 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tu uz sem tu dlouho nevidel, prakticky tam muzes dat treba spagat namoceny v oleji (jednou ti tam ale blafne a moc dlouho to tam nevydrzi) a nebo se tam davaly spagaty na utesnovani peci (mel sem ale po pul roce uz sem ji tam nenasel :-D)...jinak azbestovou snuru treba v mototechne prodavat nemuzou (diky EU a normam) ale jelikoz byla za totace dobre rozsirena jako treba na utesneni tak ji najdes v gdejaky dilne nebo sklepe...
 
 
Datum: 11. března 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
Čau borci, chci si upravit válec, a neco jsem si narychlo nakreslil v kedu, tu odkaz ,, http://uloz.to/1443772/Obraz026.jpg ,, chci slišet váš názor jesli by to mohlo fungovat, je to opravdu narychlo kreslené a ještě mi dlouho potrvá než dojdu k nějákému závěru co vy na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez cementu..... okopírovany takže se nemusíš ptát jestli to pojede
 
 
Datum: 11. března 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
zelené čáry - znamenají obrys válce.......cervené čáry pist ve spodku.........modré čáry pist na vrchu.......černé čáry obrys vložky........a to divné nahoře to je domek nad kterým bude klapka
 
 
Datum: 11. března 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
nápodobně, snad jen to, že chce udělat přepoušťák přes píst či co, ale jinak se z toho moc vyčíst nedá...
 
 
Datum: 11. března 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5478    
vubec sem to nepochopil
 
 
Datum: 11. března 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
a je to uprava na mustafa.
 
 
Datum: 11. března 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: smajdii      IP: uživatel5475    
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Strašný to je...:-D:-D
 
 
Datum: 11. března 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muze na tom bejt dorby svezeni ale na druhou stranu je to hroznej bastl jako vsechno tohle...
 
 
Datum: 10. března 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: riofide23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pisni frikulinovy co to je??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5486    
takze nakonec diskuze o nicem:-D:-D.....ale musim se prizna......vzdy sem chtel poradit uplne na vse a vse podat uplne nejlip jak to jde aby to i blbec pochopil,ale uz nemam silu.....kdyz ti 13-ti letej blbecek pise na ICQ ja ma udelat z cizy 150C krosku,tak to je i na me moc.....a jak udelat tesneni pod hlavu na pareza,aniz by ho musel vystrihovat z plechovky a nemusel ho kupovat....to taky jako nemam sílu....uz taky uvadam.....docela se tesim na jaro a leto,kdy to sou aspon dotazy z provozu......protoze lidi jezdej....neco se deje,dejou se akce,sou zavody.....je to takovy lepsi,ale to co se tu resi ted....denno denne..to je strasny......
 
 
Datum: 11. března 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Ok...:-D:-D
 
 
Datum: 11. března 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moly dal sem to jako příklad....:-) :-) :-) A nezlob se na mě....:-) U spousty lidí co sem choděj se věk dá zjistit....:-) A aby mě péroval o 5-6 mladší kluk...:-) No dovol....:-) Ale pozor....mám spoustu kamarádů dobrejch kluků kterejm ani 15 nebylo a sou v pohodě....! Ale je spousta frajerů co si myslí kdo ví co...:-) Příklad Zdar soudruzi a že nezná dějiny neber jako moji míru na všechny...! to byl PŘÍKLAD...:-)
 
 
Datum: 11. března 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jejda trible :-D
 
 
Datum: 11. března 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
haha naser si :-P
 
 
Datum: 11. března 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Tvl.patriku...nevim co je těhlech dotazech směšnýho..někdo to třeba fakt neví... :-) ...takže mlč....ty kníratej šulínku co mi nechce poslat ten nákres:-D:-D
 
 
Datum: 11. března 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
:-D:-D...Joo já tě chápu frikuline....poslední dobou sou tu samý "dotazy" hodný tvejch odpovědí...:-D:-D....ale proč si zase myslíš že to "Čau soudruzi" napsal 14 letej hajzl?!!!!...myslíš si že nejsou mladý co znaj dějiny???....sry..ale tyhle kecy fakt nemam rád.....ale jinak......určitě nepřestávej psát:-D...někdy se u toho dost zasměju :-D:-D...:-D:-D..jinak ty kecy ohledně mladejch ..co dělaj a nedělaj mě začínaj dost sráát...a fakt že moc....:-D:-D
 
 
Datum: 11. března 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulíne co je to klapka :-D :-D a proč se snižuje hlava :-D:-D
 
 
Datum: 11. března 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen do mě....:-D:-D:-D ale někdo musí tu chásku krotit...:-) A já si nic líbit nenechám...:-) Aspoň co se týče fichtla a blbejch keců...když mi sem 14 ti letej kretének napíše Zdar soudruzi kopl bych ho s rozeběhem do rozkroku....:-) A´T si přečtě dějiny a pak dělá machra...:-) A po pravdě....hvězdičky mi sou ukradený.....:-) Pokud nemám psát.....řeknětě budu to respektovat...:-) Chápu že mě můžete mít za nepřispůsobivýho co nic neumí a jen blbě kecá....:-) Je to na vás....:-)
 
 
Datum: 11. března 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
tjn..:-D...fakt je to občas potřeba..některý "dotazy" jsou už fakt trapný...:-D:-D:-D
 
 
Datum: 11. března 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5478    
ale ja mu nenadavam:-D:-D ja s nim plne souhlasim:-D:-D ono je potreba aby tu byl nejaky prudič co te uvede do reality....:-D:-D
 
 
Datum: 11. března 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: Ludek      IP: uživatel1337    
Jo,přesně tak souhlasim s tebou Stando máš pravdu.Už mě to taky občas sere :-D :-D
 
 
Datum: 11. března 2009 13:03
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5478    
frikulíne tvoje sláva stoupá,ale počet tvých hvezdicek klesá:-D:-D:-D to sou ty tvý blbý kecy:-D:-D
 
 
Datum: 11. března 2009 10:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se staráš! až bude čas tak se to dovíš :-D
 
 
Datum: 10. března 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co cože nebo co...? Kdo mi má psát a proč...? :-D
 
 
Datum: 10. března 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel2390    
Zdar, nekdo tu udajne prelozil navrh vyfuku od Bella, muz to dotycny poskynout dal? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Sry...špatně sem to přečetl....:-D....:-D...písnu ti na meil :-D:-D
 
 
Datum: 10. března 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel2390    
Ok, celkem te chapu... jinak k tomu: "doporučuju koupit Hikona a podle určitých zákonistostí ho upravit" co myslis temi zakonitostmi? Ktery typ je nejvhodnejsi (pro temer seriovy motor). A co rikas vyfuku http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/products_id/161 ?
 
 
Datum: 10. března 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulíne mohl by jsi mě prosím nějak nasměrovat kudy k té originál verzi?:-) A je tam i něco o výfukách pro čtyřtakty?
 
 
Datum: 10. března 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
:-D:-D hh nejsem při penězích...:-D...chápu že to nedáš zadarmo:-D:-D...aale stejně si naser :-D
 
 
Datum: 10. března 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pozor pánové....! I sám Bell píše hned v úvodu že neni možné hned první výfuk spočítat přesně...nemyslete si že to je spočítaný na milimetry vyrobí se to a jede to....! I když člověk zadá vstupní parametry (které by ale musel například vědět přesně z brzdy....jinak je to taky odhad) Tak poté uvažuje další konstaty (většinou v rozpětích) volí úhly kuželů (opět sice dle doporučení ale i tak...) Takže ve výsledku je z toho výkres kde každý rozměr má nianci cca 50mm určitě. Vše se musí zkoušet a tak....ten kdo na to nemá prostředky- stáčečka plechu 0,8 plech autogen na svaření atd doporučuju koupit Hikona a podle určitých zákonistostí ho upravit (mám ho taky a trvalo mi dlouho ho "najít" ) Standa návrh vejfuku má ale jak jsem řikal má zakázáno ho šířit dál..:-) Je to pro osobní potřebu a standa stejně vejfuk na 21 tipl od boku a jede mu to jako kráva....:-D Kam se sere Bell co...? :-) Nechci za to platit penězma to je blbost...ale že bych to musel rozdávat na potkání....! Trvalo mi 2 měsíce po večerech to přelouslat je to cca 11 stran přeloženýho textu tabulek grafů a obrázků. Bylo to více méně pro moji potřebu (proč bych to taky jinak dělal) ale to že se to rozkřikne sem věděl.... Dejte mi čas na rozmyšlenou...:-D Kdo by měl vyloženě zájem ozvěte se na mail....nabídnětě co za to a můžeme se bavit...:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 10. března 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: manuchaos      IP: uživatel5465    
a proč si to nezkusíš spočítat sám - návodů na to je dost a dost a možná že pro tvého pionýra - nevím jaké máš úpravy či neúpravy ,to bude lepší spočítané na míru ;-)
 
 
Datum: 09. března 2009 23:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5464    
Hele je to frikulina dilo,kdyz to nekomu dá,je to jeho vec.....kdyz mi frikulin rekne ze to mam nekomu poskytnout,poskytnu mu to......na me se s prosbama neobracejte...reknu vam co vim,ale neposlu vam to.....
 
 
Datum: 09. března 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
:-) frikuline..:-) prosíím....rd bych to taky "získal" 0:-D:-D
 
 
Datum: 09. března 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulin má to i pan Hrbek?
 
 
Datum: 09. března 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ten dotyčný sem já....lidem co sem to dal maj zakázáno šířit to dál....(i když samozřejmě vim že se to časem rozjede....) Nezabejval sem se s tim tak dlouho abych to vyloženě rozhazoval...:-)
 
 
Datum: 09. března 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: Ráďa      IP: uživatel2298    
Ahoj lidi nevíte jestli bych mohl někde sehnat novou nádrž na jawu 21 mam jí už dost prolezlou a hodila by se mi i díky sedlu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Kája      IP: uživatel2800    
já jí mam kdyštak mi napiš na 987karlos@seznam.cz
 
 
Datum: 09. března 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Hoj babetťáci chci dát do babetty nějakou NGK svíčku. Jakou doporučujete, s kterou máte zkušenosti? Já tam zatím mám PAL N15Y a vydrží tak 250km pak už babetta nemá patřičný výkon. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
NGK mi dají na čtyřkolku vždycky v servisu a musíš dát novou jakmile se oteplí, nebo jakmile se ochladí, jsou takové sezónní... brisk jsou omezené spíše časem než teplotou
 
 
Datum: 09. března 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na babett? opet rikam ze bezkonkurencni jsou stary palky (u ni s vyssi tepelnou hodnotou)...ale NGK moc neznam, Brisky jsou odzkouseny a na normalni provoz (nebo i sviznou jizdu, zalezi co ti babett dovoli a cemu se u ni rika svizna jizda) bohate staci...tusim ze se tam davala N17(Y)(C)...NGK jsou drazsi, to je tak nejak bezdiskuze, pokud si sezenes tabulku prevodu svicek z Briska na Pal nebo na NGK a vyctes si hodnoty treba u toho Brisku N17C tak podle toho zvolis tu NGK...mozna dyl vydrzi, me s Briskou obcas mela problemy pac nevdrzela, NGK nemusi byt o nic lepsi, proste zkus a uvidis:-) ale za me bud stara PAL nebo ta Brisk N17C...
 
 
Datum: 09. března 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
To si taky myslím, že brisk není lepší než NGK, ale já potřebuji vědět jaký typ svíčky tam mám dát
 
 
Datum: 09. března 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
no newim jestli je brisk lepsi jak NGK ale dobry
 
 
Datum: 09. března 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Proč nebrat NGK?
 
 
Datum: 09. března 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
NGK nebrat, brisk je lepší ale taky to není ono, ty palky jsou nejlepší, včera jsem místo brisku naládoval palku (N15Y) a šel na druhý šlápnutí!
 
 
Datum: 09. března 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
Zdravim vsechny chtel bych vedet jak poradne zapojit baterku do okruhu na fika s blinkry a napajenim svetel troubeni a zapalovani, s usmernovacem vsech 3 civek prosim dejte nejakou rozumnou odpoved myslim to vazne kdyztak mi na email P.S.KEVIN@seznam.cz poslite nejake schema byl bych vam moc vdecny dik! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proud z magneta usměrní můstkovýma usměrňovačema. Dej nějaký regulátor dobýjení. Zapolování zapoj jako na velký Jawě.
 
 
Datum: 08. března 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: MUSTAF      IP: uživatel2800    
ČAU draci jakou výhodu by měli vetší trysky u mustanga?jelo by to ryhlejc?a nevíte někde kde se prodává odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si tu 72 a skus to stim kazdej pionir je jinej a treba tobe to pojede lip ja jsem mel na mim mustangovi orig. motor a pak se tam dal uplne novej a tam byly orig. tryska 68 a jezdilo to fakt dobre ,ale na zkousku jsem koupil tu 72 dal jsme ju tam a ted to jezdi jeste lip a vic to toci sice jenom o trochu. Kup si ju (stoji jenom myslim 60 kč) Za zkousku nic nedaš a sportovni film tim taky nic neskazis :-D :-D
 
 
Datum: 09. března 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krystova noho, to je chyb chudák moje paní učitelka ta by mě dala :-D :-D
 
 
Datum: 09. března 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si tu 72 a skus to stim kazdej pionir je jinej a treba tobe to pojede lip ja jsem mel na mim mustangovi orig. motor a pak se tam dal uplne novej a tam byly orig. tryska 68 a jezdilo to fakt dobre ,ale na zkousku jsem koupil tu 72 dal jsme ju tam a ted to jezdi jeste lip a vic to toci sice jenom o trochu. Kup si ju (stoji jenom myslim 60 kč) Za zkousku nic nedaš a sportovni film tim taky nic neskazis :-D :-D
 
 
Datum: 09. března 2009 10:00
 
 
 
 
Jméno: FOH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Více ti to bude mazat a musiš davat vice oleje mam dojem
 
 
Datum: 08. března 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stranku? co treba fichtlkramek.cz...tady mas aj vetsi trysku aj filtr...ale reknu ti jedine: s tou tryskou na origo karbec vetsi jak 72 nedavej, pac pak to stejne jen zere a cim vetsi tim hur to pak jede...cili tryska v rozmezi 68-72...jina vec by byla gdybys mel vetsi karbec, vetsi sani, tam bys pak potreboval vetsi tryska a tam by mela uplatneni...ale do stareho Jikova ci jineho karbce s mensim difusorem jak 17 je vetsi tryska jen horis a horsi...
 
 
Datum: 08. března 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: MUSTAF      IP: uživatel2800    
tak mi napiš stránku na vzduhový filtry dík
 
 
Datum: 08. března 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
kup si radsi novej vzduchovej filtr...ten ti prida vic nez provrtana tryska
 
 
Datum: 08. března 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má to tu výhodu že budeš častěji jezdit na benzínku... rychleji to nepojede a prodává se to na každém rohu
 
 
Datum: 08. března 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: riofide23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
caw sesa nemohol by si my zohnat hviezdicovu hlawu na jawa pionier ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: riofide23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta my napis tvoj email uživatel4990
 
 
Datum: 10. března 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Už jich ale moc nemám.....ale napiš....!
 
 
Datum: 08. března 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku pisni frikulinovy,, ja zatim na ni cekam,, bude asi az za mesic,,
 
 
Datum: 08. března 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
Zdravim prosimvas potreboval bych sehnat nejakou zachovalou kostru na mustala nevite nekde o necem? dik! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: palka333      IP: uživatel5463    
muj mail tunda21@seznam.cz
 
 
Datum: 09. března 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: palka333      IP: uživatel5463    
mam jednoho komplet mustala na cene bysme se domluvili jestli mas zajem pisni na mail
 
 
Datum: 09. března 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: E      E-mail:      IP: uživatel2773    
Mam jeden kompletni
 
 
Datum: 08. března 2009 13:38
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
ja bych potreboval prave celou
 
 
Datum: 08. března 2009 8:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mam jednu pěknou doma, ale je komplet odstrojená a neni na ní předek-tlumiče, brejle
 
 
Datum: 07. března 2009 19:45
 
<  232  233  234  235  236  237  238  239  240  >

 





Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.04.2026 9:36:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu