česky
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  234  235  236  237  238  239  240  241  242  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,co mam zadat do gogle když chci najít náký výpočty na válec? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
na http://www.jawa-50.cz nějaký myslim jsou..
 
 
Datum: 16. února 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte někdo jestli záleží na obsahu jakej má motor krouták?Jako myslim jestli budu mít větší krouták s upravenou fíkem na 70ccm a nebo s upravenou 50ccm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel5389    
Kdyz chces aby to mnelo kroutak tak si kup jawu 250 a ne fekala\r\n
 
 
Datum: 25. února 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Alre ne stando to si špatně pochopil!Já mam válec s parametrama na 10k!!:-)Aby to mělo 10k musim udelat dobře i ostatní věci!
 
 
Datum: 16. února 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5305    
vidis frikuline...mas novou konkurenci....on ma 10 konovej valec....ty budes mit na EVO5 10 koni kdyz se ti povede vejfuk a zapalovani a on ma tech 10 koni uz ve valci:-D:-Dtakze s rizenym predstihem a vejfukem to bude 15-ti konová stihacka:-) by te pojel:-D
 
 
Datum: 16. února 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě vědět kd!:-)Já sem už stáhnul si jedny výpočty ale sou v angličtině a když to dam do překladače tak to přeloží nesmysly!:-(
 
 
Datum: 16. února 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo....deset koní...:-D To má ve fíku každej....:-D seš 100 let za opicema...! Scháníš výpočty válce....! Na netu sou tři knihy s výpočtama....! Dohromady cca tak 1700-2000 stránek...:-) No jo no....lidi sou různý....:-D
 
 
Datum: 16. února 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já to budu dělat že si z litiny vysoustružim vložku a pak zvěčim díru ve válci,ale ted musim někde sehnat výpočty na kanály protože mam desetikonovej válec 50ccm a ten podlle mě nemá stejný rozměry kanálů jako 70ccm radiusi a ůhly ty vim ty vemu z toho 50ccm válce ale velikosti ne zvlášt když mam tři přefuky a klapku a nevim jak mam udelat vejfuk kanál takže jí asi budu muset odložit než seženu výpočty!:-(
 
 
Datum: 16. února 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5305    
zalezi na vrtani a draze pistu pred vyfukovym kanalem a na kompresnim pomeru....tezko rict ten a ten motor ma vetsi kroutak,ale vseobecne plati ze obsah nenahradis....to te porad nepresla ta 70ccm? Docela by mi zajimalo jak na tom ses...kazdej o tom mluvi jak je to slozity udelat......taky sem premejslel az budu delat GO na 555 ze ji tam flaknu treba 65ccm,ale zase se bojim ze to bude moc sraní s tim a chtel bych to mit pod puvodnima prsickama...... kazdopadne preu hodne uspechu v budovaní
 
 
Datum: 16. února 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4603    
netušim, ale tipnul bych že to bude spíš podle zdvihu a podobně, ne?
 
 
Datum: 16. února 2009 11:11
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel404    
čuzec hoši chci se zeptat, mam babettu 207 a chci se zeptat jestly na to musej být papíry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: David . K.      IP: uživatel2215    
blbost... ano musis mit papiry jak ty tak babetta
 
 
Datum: 15. února 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: maartyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo papiry na ni mit musis,sou udelatelny od 15ti. Jediny na co nepotrebujes papiry sou takový ty motokola s motorem umistenym jakoby na nosiči vzadu :-D
 
 
Datum: 15. února 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: Pecan      IP: uživatel1226    
cau hele mam dotaz sundal sem riditka z jawa 23 a jak je tam mam nandat spatky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: lk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně ještě před tim, než je zasuneš do krku, tak si chytni ten "klínek" se šroubem zkrz řinítka a pak je tam strč a utahuj.....
 
 
Datum: 15. února 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: fík      IP: uživatel4284    
uplne stejne jak si je sundal pokud si pamatujes jak si je sundaval tak udelej to same ale pospátku...
 
 
Datum: 15. února 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci když si chci udělat eloxování hliníku na fíkovi konkrétně hlavu a válec musím vyndavat vložku z válce nebo to můžu eloxovat s ní?nepoškodí se nějak?díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: maartyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. února 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: lober      IP: uživatel4226    
Čau kluci ma nakej vliv na vykon jestli je fajfka odrusena nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5282    
Na výkon to vliv nemá...teda má...kdyz ti ta odrusena vypadne ze svicky:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. února 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ono podle me staci gdyz si koupis odrusenou svicku (na Brisku se znacili R, mozna se este delaj)...jinak my bydlime na hlavnim tahu a pri pustenym radio bylo obcas slyset ze jede kolem nejaky strestiprdlo...
 
 
Datum: 13. února 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tou televizí to je dobrý,kdyš jezdil táta na mustafu v 15 letech tak dycky projeli kolem jednoho chlapa na vesnici 5 fichtlů.oni uš byli pryč,a pak znova :-D
 
 
Datum: 13. února 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
zadnej, jen sousedovi nebudes rusit telku:-)
 
 
Datum: 13. února 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
ja si myslim ze odrusena je lepsi
 
 
Datum: 13. února 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
me odrusena fajfka hazela slabsi jiskru a fichtl spatne jel, ale kamarad si ji dal na siho fichtla a jezdil v pohode :-D
 
 
Datum: 13. února 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, potřebuju od vás opět radu... Rozhoduju se jestli koupit nějakou 125 4T, ale vydám se hrozně z pěnězma už mi nic nezbyde. Nebo koupit mustanga, trochu na něm zapracovat? Láká mě to že je tam všechno tak jednoduchý a levný... Poradte prosim :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NSR, MITO, RS.... Nikdy, sice to jede ale netroufnu si sednout na něco takovýho... navíc když to náhodou zadřu, tak budu rok šetřit na opravu... To ne, mustang mustang mustang to je klasika jak řikáš. Žádnýho binga bych zase nekupoval, ja fandim orig... jediný do čeho bych zainvestoval je to zapalování, a potom už jen doladovat.
 
 
Datum: 14. února 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak nerikal tu ze chce motorku ne kerou bude balit kocky:-D mimochodem je jasny ze na mustafa se toho uz dnes moc sbalit neda ale porad lepsi neco nez vubec nic nebo trikolka...jako koupit si otevreny NSR 125 z nejakych 11kW na 22kW a lia to dost pres 150, to uz je jiny zradlo, taky ale nepocitej ze s tim vyjedes na pole a v prvni kaluzi se nezaboris nebo se rozsype pod prvnim prejetim korene...jinak k dalsim prispevkum: ono ze ti ten "tuning" nevyjde nad 5 klacku dokazuje uz to, ze bezkontaktni zapalko je tu za 3200, k tomu ten filtr, koupis binga a ses pres...a tos tam jmenoval dalsi veci...inu typu Yuki, Lifan a podobne srace nigdy! mustaf je proste ceskoslovensky stroj, vydrzi vic nez vetsina motorek, das to na 2 roky do garaze, za dva roky to vytahnes, nakopnes a jedes (pod podminkou ze ten benal nebude z poloviny voda)...cili vybirej stroje od Jawy, 125, CZ, to je secko pomalu stejne drahe jak ten fichtl (je drazsi ale porad je to stejna cenova kategorie)...fik je proste klasika a legenda zaroven...
 
 
Datum: 14. února 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na to jsem taky myslel :-D a třeba z kopečka to jde, jede to... ale do kopce bych s ní asi nejel :-D No uvidíme, zatim je čas :-)
 
 
Datum: 14. února 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5282    
Tak zrovna YBR je z tech 125 ve 4T asi nejlepsi zbozi za nejnizsi moznou cenu......levnejsi uz jen Yuki Sport:-D:-D No meli sme to doma,je to sice svině líná,maximalka nic moc i kdyz se to otevre,ale spotreba 3 litry je nekompromisní......a jak sedela v zatáčkách......bral sem ji az na mrtvej uhel a neuletela..... Jako jinak,ja sem fichtlař taky,ale skus si vozit slecnu po cechach na mustangu:-D:-D:-D te nechá jak bude rozmlácená a otrávená...... Jako z moji strany rikam jedno.....nech si urcite mustanga na to klasicky jezdeni po vsi a tak,ale pokud nechces bejt odstrasujici pripad u devcat,tak jednoznacne nejakou trochu funkční motorku.......a holky silnicni 2T nemaj moc v lasce:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. února 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: Intrax      IP: uživatel4172    
Hej kámo. je na tobě, na co se cítíš.. jako pokud chceš něco na vyblbnutí nebo tak, mustaf je zlatej, ale jestli chceš nějaky palby a tak.. skus něco silnějšího, život je zmena;-) skus se treba mrknout po nejake ČZ 125/516 .. na tom blbli starí dědci na tratích, výkon to má slušnej a s cenou to taky není tak hrozný;-)
 
 
Datum: 14. února 2009 11:00
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady, zůstanu nejspíš u mustafa... Všechno si můžu udělat sám doma, levný díly... Měl jsem pionýra po go motoru, pěkně seřízenej a ten chytal a jel tak krásně! Takže mustang, teď jen čekat na dobrej kup :-) Díky hoši! PS: YBR je pěkná motorka, ale sehnat ve slušným stavu, to je 30 litrů a nahoru, i kdybych takový peníze sehnal, tak se něco rozbije a na opravu mít nebudu... Mustang! :-D
 
 
Datum: 14. února 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Taky doporučuju toho mustafa......a hlavně kupovat 125 4T je nesmysl.. !!!:-):-):-)
 
 
Datum: 14. února 2009 9:46
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
Ja jako skuseny fichtlman ti radim mustafa, 125 je na hovno je to drahy a upravy sou na tom mnohem slozitejsi, na mustafa si udelas par tuningu za ty prachy a nebudes litovat, a to co se tyce toho ze je to mirne nespolehlivy sice souhlas ale kdyz by sis koupil tak nejak pul novyho motoru, kamos si kupoval tak nejak pulku nebo tristvrte motoru za 2 tisice a hele pak nebudes litovat kup si tam 6 vybrus, bezkontaktni zapalovani, jehlickovy loziska, novej karbec trochu lepsi, klapkovy sani, nejakej lepsi filtr na vzduch a na benal, turbo podle navodu http://nosfromboss.wz.cz/ , a pak jak sem rikal vytunit i ten motor kolecka tak a bude ti to tahnout megec a nebudes toho litovat bude ti to stam pocitam.... tak maximal. 5000 vic urco ne ale pak uz to nebude stary chyby stroj ale poradnej vytunenec ktery uz ti nebude tak nespolehlivy jak predtim (cerpal sem ze svych navodu jak si taky budu tunit ja mustafa)
 
 
Datum: 14. února 2009 8:33
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor: taková ybr žere něco kolem 2 a to i když ji ohulis :-)
 
 
Datum: 14. února 2009 0:31
 
 
 
 
Jméno: maartyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do číny nechod,to uz radsi zustan u mustafa nebo zkus sehnat nejakyho trochu rozhasenyho simala a poopravuj ho....navic i ti cinani zacinaj cenove vys nez takovy jawy 350 :-) nevim jak velke mas problemy s penezma,ale nech to ulezet do prazdnin,vydelej aspon 10k a hned mas vic moznosti :-)
 
 
Datum: 14. února 2009 0:12
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
jestli máš řidičák A tak si kup mz 150 levná a super mašina a nesere se le jestli máš A1 a cheš 4takta tak jedine fakt tu yuki já jsem to udelal taky nemel jsem peníze tak jsem musel jít do yuki jedine co se mi líbý je ta spotřeba jezdíš za krásný 3 litry i když jí dáváš
 
 
Datum: 13. února 2009 23:38
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
martys- souhlasim s tebou
 
 
Datum: 13. února 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
jj Mustaf to je neco jinyho nez Japonska mašina...ja bych ho sice nechtel ae tky se mi líbí jak se na tom pomálu vsechno udelaa doma...ale stejne bych byl pro neco novejsiho
 
 
Datum: 13. února 2009 23:09
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Finančně na tom jsem vážně leda tak na nějakou rozpadlou yuki nebo kentoyu, tak si asi počkám na pěknýho mustanga, zůstanu věrnej :-) Je to parádní stroj, když je všechno jak má bejt! Tak díkes, snad mi to vyjde :-)
 
 
Datum: 13. února 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no tak vidis, fichtl je jasnej...za par kacek sezenes nejakyho, dalsi money vrazis do oprav este si s tim budes hrat a pak jezdis a jezdis...mnoha muziky az malo penez...newim co vic resit...fichtl je proste Legenda s velkym L, tomu nemuze nejaka levna cina sahat ani po stupacku...
 
 
Datum: 13. února 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Cinu nebrat. Byvaly spoluzaci s Yuki a Kentoyou byli radi, ze se toho zbavili, strasne to vibrovalo a dilensky zpracovani k placi... Tobyhc uz radsi ojetyho japonce.
 
 
Datum: 13. února 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vůbec nevim co mam dělat :-) Mustanga mam rád, chtěl bych jezdit i delší trasy občas ale vždycky mi pionýr stačil... a kdyby 125 tak jedině čínu na víc nemam...
 
 
Datum: 13. února 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
mustaf je jasna volba
 
 
Datum: 13. února 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: maartyy      E-mail:      IP: uživatel5232    
Tak na nejakou jawku nebo MZ 150 bys snad nasetril ne? nespechej,vykut nejakou brigadu a hned si o nejakou tu tridu vis,investovat do nejaky japonsky 125 je podle me zbytecny. Mustafa budes porad upravovat a "vylepsovat" az do nej narves zbytecne moc penez a vysledek nebude porad uspokojivej.
 
 
Datum: 13. února 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: honzule ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vernej
 
 
Datum: 13. února 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
hm nejel ale mam doma 3 fiky a mustafa a o proti 125 sou to lemry
 
 
Datum: 13. února 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: honzule ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hodne zalezi kam stim chces jezdit jestly na nejaky dlouhy vylety tak je lepsi asi nejaka 125 ale na nejaky kratsi trate bych zustal vcernej mustangu
 
 
Datum: 13. února 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
fichtlar: ty si na mustafovi proste nejel...
 
 
Datum: 13. února 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
nene doporucuju nakou 125 mustaf je lemra a porad se sere
 
 
Datum: 13. února 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
rekl bych toho mustafa ja si ho taky hodlam poridit
 
 
Datum: 13. února 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čusec promiňte že to sem pletu ale scháním 18" kolo i s brzdovým bubnem, plášť ani duše být nemusí. kdyžtak se pls ozvite na mail. DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel5330    
Mám zadní i s rozetou, okr. Beroun
 
 
Datum: 18. února 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus,prestavuju fichtla z 20 na 21 a musim,aby prosel na technickou,musim mit i stupacky z 21 ci 23?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
nejaky mensi upravy na karoserii muzou byt a nejaky stupacky je vubec nezajmaj
 
 
Datum: 14. února 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak gdyby hodne rejpal tak to tam bejt nemuze pac konstrukcne to musi odpovidat typu vozidla...byl by to ale extremnni pripad...nech to tam a uvidis co ti rekne...tak je lepsi samozrejme z 21 abys mohl prepevnit plechy pac na mustafovi ty uchytky chybi, jedna tam mozna i je ale na jednu stranu...proste sezen 21 kriz a mas po starostech:-)
 
 
Datum: 13. února 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5282    
no tak nejak je to jedno,ale je jasny ze lip to bude vypadat s prislusnym krizem.....hlavne at to trochu vypada....
 
 
Datum: 13. února 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
zdravim... na toto bude vjedet asi najlepsi horst.... robil sem tu formu... samot pisek 3:1 ale mosel sem to spravit ridsi a na vrchu to popraskalo ta forma ked schne... skusim to este nejak spravit ale moze to byt tym ze je tam vic vody? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Ahoj, mám dotaz, jak daleko se má narazit to Pouzdro přední vidlice do vnitř, a to do vnitř příjde jenom jedno, na každou stranu? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud myslíš u fichtla tak jedno je 16cm od podního okraje a druhý je zároveň se spodním okrajem
 
 
Datum: 12. února 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDAR, mám tady takovou zajímavost ,doma jsme našel záruční list na mustanga:-D ,kdyz mi neverite tak se mrknete :-D http://uloz.to/1300901/DSC01565.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: David . K.      IP: uživatel2215    
tak ja mam doma zarucak zase od babetty 207;-)
 
 
Datum: 16. února 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: Dom!no      IP: uživatel779    
Čaues čučim že ho máš ze Znojma :-) Já jsem znojmák.
 
 
Datum: 14. února 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel5270    
Já ho mám doma taky i s fakturou a stál 4370 Kčs.
 
 
Datum: 12. února 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
maraas:-D
 
 
Datum: 12. února 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel1582    
zdarec, existovala nějaká orig barevná kombinace na pionýra, která neměla prsíčka v bílá barvě...?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: Čarykmokej      IP: uživatel670    
Hele na 05ce sport byla lahvová zelená a černý prsíčka.
 
 
Datum: 14. února 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš, že by vadilo kdybych to stříknul bíle? Chci to mít jako veterána. Já si myslim, že je to jedno:-):-)
 
 
Datum: 12. února 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3940    
No...uplne bila nebyla zadna,ale zaklad byla taková bilá lehce do sediva a nebo se delali takový nažloutlý.....
 
 
Datum: 12. února 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: OMG      IP: uživatel5239    
zdar nezasere se mi nak fichtl kdyz jezdim bez vejfuku?? mam to urizli hned za valcem mel sem tam i to koleno ele to sem uriz pac to melo hroznej zvuk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Enigma: ne m2t fakt nepouzivam
 
 
Datum: 10. února 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel1723    
Půjde ti do háje motor a to hodně rachle !!
 
 
Datum: 10. února 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
vyfuk si tam urcite daj, odmeni sa ti vykonem =D , montymu to jelo asi lepsi bo ked sa leje do benalu m2t tak potom ten vyfuk aj tak vypada... a nasledne aj vykon vychtla...
 
 
Datum: 10. února 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedinej cross se aspoň malinko přiblížil pravdě.....:-D Jinak Monty je totálně mimo a OMG- bez komentáře....:-D
 
 
Datum: 10. února 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blbost!Bez vejfukuto zaprví jede ůplně na h...o,protože u 2T motorů dobrej vejfuk přidá 30%výkonu poněvadž vyvolává nákou spětnou vlnu nebo něco takovýho,která zacpe vejfukovej kanál v době stlačení směsi a tak zabrání unikání čerství směsi do vejfuku!Takže bez vejfuku to nejede a má to spotřebu jak něco!:-)
 
 
Datum: 10. února 2009 7:06
 
 
 
 
Jméno: M      IP: uživatel1072    
Fakt jo ? no škoda že tě Jawa neměla při vývoji fichtla, moh bys jim poradit aby tam ten vejfuk nedávali, vždyt on to vlastně brzdí :-D
 
 
Datum: 10. února 2009 1:42
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele řeknu to asi takhle: bez vyfuku sem jezdil když sem jezdil takový ten cross po lese. spotřeba zůstala stejná, mělo to lepší zátah odspodu, brutální zvuk a do válce se těžko něco dostane
 
 
Datum: 09. února 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
rada 1, fichtl neni kroska rada2, pokud chces zustat u pincka tak dej vyfuk nahoru... na rajceti je spousta galerii z fichtl zavodu tak aby si mel inspiraci :-)
 
 
Datum: 09. února 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: OMG      IP: uživatel5239    
tak jak to mam vylepsit aby se to nezasralo pac ten vejfuk me tam fakt sere protoze ho vdycky rozmackam nebo nekde utrhnu :-D
 
 
Datum: 09. února 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Willi      IP: uživatel4540    
Az na to ze to dela randal,kulovy to pojede a zvedne se ti spotreba tak to snad ani nevadi.... + budes mit pekne zasranej valec
 
 
Datum: 09. února 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Asi takhle: kdyz se ti něco dostane do válce tak si v p***li!
 
 
Datum: 09. února 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: fgh      IP: uživatel4713    
cus fechtlari nevite jestli by sla dat ojnice ze simsona 70ccm na kliku z fika dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: jarda910      IP: uživatel5292    
do fika ojnice ze 70 simsona dat nejde protoze je to wetsi obsah tudiz ma i vetsi zdvih a tim padem je do fika moc dlouha
 
 
Datum: 14. února 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel1562    
nepochopil sem k čemu by to bylo dobrý, když nová ojnice na fichtla stojí 550 kč a nemusíš upravovat nic
 
 
Datum: 09. února 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
ne nešla nevymejšlej píčovyny
 
 
Datum: 09. února 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: robertn      IP: uživatel5230    
Ahoj draci, když dávám do staďáka motor s jiným číslem než je psáno na štítku na šasi, tak jak se to legalizuje? Techničák to nemá, takže tam se to zapsat nedá. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
A nebo jestli se ti nebude chtít vybrušovat motor protože to stejně bude poznat že si to vybrousil a přerazil tak je lepší si objednat novej štítek a vyrazit si tam všechno stejný jako na starym kromě toho čísla motoru který dáš podle novýho motoru(vlastní zkušenost)
 
 
Datum: 09. února 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: robertn      IP: uživatel5233    
no, nechce se mi kvůli tomu kupovat raznice, ale asi budu muset. tak uvidím, jestli to nechám plavat nebo vyrazím. díky za radu.
 
 
Datum: 09. února 2009 4:11
 
 
 
 
Jméno: sandokan      IP: uživatel992    
odbruš číslo na motoru a vyraž tam to co je zapsané...
 
 
Datum: 08. února 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
zdrawím,hele je normální že bronzové pouzdro na klice může vypadnout samovolně?To by tam mělo být nalisované ne?Já to tak tedkom bohužel mám a zdřejmě to taky dost ztrácí na výkonu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5220    
vymen ojnici....ma vytahany oko....
 
 
Datum: 08. února 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
žáleží jak vejkej tam má vakl nesmí se v celé ose dopředu a dozadu hejbat o 0,2mm
 
 
Datum: 08. února 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: santy      IP: uživatel2757    
Čau chci se zeptat jestli se da přepsat jawa 21 na nekoho komu je 15 let a nemá ještě řidičák? ne bo se to dá přepsat jenom na dospělé?? dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2009 10:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hoši hoši.......ukažte mi ověřenej zdroj vašich informací??? to jsou jenom dojmy....... mužeš bejt uvedenej jako majitel, ale jak na to nemaš věk, tak ne jako provozovatel!!!!!bacha na to
 
 
Datum: 09. února 2009 10:37
 
 
 
 
Jméno: olda505      E-mail:      IP: uživatel4878    
Cus jde to ale musi si je udelat ale samzrejmne to jde
 
 
Datum: 08. února 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: pavlos.v      E-mail:      IP: uživatel4877    
od 15 můžeš mít na sebe napsáno co chceš , ale se svolením zákoného zástupce ! teprve od 18 nepotřebuješ souhlas - jsi totiž zcela odpovědný ;-)
 
 
Datum: 08. února 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Od te doby co máš občanku tak to na tebe může být napsané.
 
 
Datum: 08. února 2009 14:25
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau od 15let (ted us myslim od 14) si za sebe pravne odpovednej tudis muzes mit na sebe napsany klidne i letadlo a nikdo ti nic nemuze.a abys mohl vlasnit karu nebo fika tk ridicak opravdu nepotrebujes.
 
 
Datum: 08. února 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: santy      IP: uživatel2757    
čau prosim vas da se přepsat jawa 21 na nekoho komu je 15 let a nemá ještě řidičák? ne bo se to dá přepsat jenom na dospělé?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2009 10:32
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
djsatan má v podstatě pravdu.....ty mužeš bejt majitelem, ale provozovatel musí bejt někdo kdo to muže řídit
 
 
Datum: 09. února 2009 10:32
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no podle me ma joza pravdu, kdyz chtel tata na me prepsat čz 175, tak mu rekli ze to nejde, ze na tu motorku nemam vek, a napsali to tak, ze ja jsem tam jako majitel a tata jako uzivatel, takze jedine takhle :-)
 
 
Datum: 08. února 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Ne ...joza nemá pravdu(aspon myslim) ...rozsekněte nás někdo :-D:-D:-D
 
 
Datum: 08. února 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Ne přepsat to na někoho de až mu bude takovej věk kdy s tim může jezdit takže Jawa21 se může napsat až v 16 letech
 
 
Datum: 08. února 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Joo myslim že to jde .-..i auto můžeš přepsat na děcko.. :-)
 
 
Datum: 08. února 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Nejsem si jisty ale prepsat by to melo jit na kazdyho ne?
 
 
Datum: 08. února 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: pincekS      IP: uživatel5205    
cau,potrebuju poradit, mam fichtla jen kratko a chtel bych ho prestavet na CROSS. hodne by mi pomohlo kdyby jste mi poslali vase fotky upravenych fichtlu pro inspiraci. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
Bitte kopieren nicht :-D
 
 
Datum: 07. února 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: mysak949      IP: uživatel1356    
asi tak no
 
 
Datum: 07. února 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kup si ty hnusný čínský ditrbike-y a nenič fichtla
 
 
Datum: 07. února 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa50zavody.wz.cz/ inspirace až až...:-)
 
 
Datum: 07. února 2009 10:07
 
<  234  235  236  237  238  239  240  241  242  >

 





Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.04.2026 10:54:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu