|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hh
IP: uživatel1582
 zdarec, existovala nějaká orig barevná kombinace na pionýra, která neměla prsíčka v bílá barvě...?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:19
Jméno: Čarykmokej
IP: uživatel670
 Hele na 05ce sport byla lahvová zelená a černý prsíčka.
Datum: 14. února 2009 15:19
Datum: 12. února 2009 20:02
Jméno: Standa
IP: uživatel3940
 No...uplne bila nebyla zadna,ale zaklad byla taková bilá lehce do sediva a nebo se delali takový nažloutlý.....
Datum: 12. února 2009 13:29
Jméno: OMG
IP: uživatel5239
 zdar nezasere se mi nak fichtl kdyz jezdim bez vejfuku?? mam to urizli hned za valcem mel sem tam i to koleno ele to sem uriz pac to melo hroznej zvuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 15:33
 Enigma: ne m2t fakt nepouzivam
Datum: 10. února 2009 15:33
Jméno: lukas
IP: uživatel1723
 Půjde ti do háje motor a to hodně rachle !!
Datum: 10. února 2009 14:47
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 vyfuk si tam urcite daj, odmeni sa ti vykonem =D , montymu to jelo asi lepsi bo ked sa leje do benalu m2t tak potom ten vyfuk aj tak vypada... a nasledne aj vykon vychtla...
Datum: 10. února 2009 13:16
 Jedinej cross se aspoň malinko přiblížil pravdě.....  Jinak Monty je totálně mimo a OMG- bez komentáře....
Datum: 10. února 2009 11:12
 Blbost!Bez vejfukuto zaprví jede ůplně na h...o,protože u 2T motorů dobrej vejfuk přidá 30%výkonu poněvadž vyvolává nákou spětnou vlnu nebo něco takovýho,která zacpe vejfukovej kanál v době stlačení směsi a tak zabrání unikání čerství směsi do vejfuku!Takže bez vejfuku to nejede a má to spotřebu jak něco!
Datum: 10. února 2009 7:06
Jméno: M
IP: uživatel1072
 Fakt jo ? no škoda že tě Jawa neměla při vývoji fichtla, moh bys jim poradit aby tam ten vejfuk nedávali, vždyt on to vlastně brzdí
Datum: 10. února 2009 1:42
 hele řeknu to asi takhle: bez vyfuku sem jezdil když sem jezdil takový ten cross po lese. spotřeba zůstala stejná, mělo to lepší zátah odspodu, brutální zvuk a do válce se těžko něco dostane
Datum: 09. února 2009 23:22
 rada 1, fichtl neni kroska rada2, pokud chces zustat u pincka tak dej vyfuk nahoru... na rajceti je spousta galerii z fichtl zavodu tak aby si mel inspiraci
Datum: 09. února 2009 20:17
Jméno: OMG
IP: uživatel5239
 tak jak to mam vylepsit aby se to nezasralo pac ten vejfuk me tam fakt sere protoze ho vdycky rozmackam nebo nekde utrhnu
Datum: 09. února 2009 20:03
Jméno: Willi
IP: uživatel4540
 Az na to ze to dela randal,kulovy to pojede a zvedne se ti spotreba tak to snad ani nevadi.... + budes mit pekne zasranej valec
Datum: 09. února 2009 19:57
 Asi takhle: kdyz se ti něco dostane do válce tak si v p***li!
Datum: 09. února 2009 19:57
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 cus fechtlari nevite jestli by sla dat ojnice ze simsona 70ccm na kliku z fika dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 19:54
Jméno: jarda910
IP: uživatel5292
 do fika ojnice ze 70 simsona dat nejde protoze je to wetsi obsah tudiz ma i vetsi zdvih a tim padem je do fika moc dlouha
Datum: 14. února 2009 19:54
Jméno: lada
IP: uživatel1562
 nepochopil sem k čemu by to bylo dobrý, když nová ojnice na fichtla stojí 550 kč a nemusíš upravovat nic
Datum: 09. února 2009 19:27
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ne nešla nevymejšlej píčovyny
Datum: 09. února 2009 17:28
Jméno: robertn
IP: uživatel5230
 Ahoj draci, když dávám do staďáka motor s jiným číslem než je psáno na štítku na šasi, tak jak se to legalizuje? Techničák to nemá, takže tam se to zapsat nedá. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 18:11
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 A nebo jestli se ti nebude chtít vybrušovat motor protože to stejně bude poznat že si to vybrousil a přerazil tak je lepší si objednat novej štítek a vyrazit si tam všechno stejný jako na starym kromě toho čísla motoru který dáš podle novýho motoru(vlastní zkušenost)
Datum: 09. února 2009 18:11
Jméno: robertn
IP: uživatel5233
 no, nechce se mi kvůli tomu kupovat raznice, ale asi budu muset. tak uvidím, jestli to nechám plavat nebo vyrazím. díky za radu.
Datum: 09. února 2009 4:11
Jméno: sandokan
IP: uživatel992
 odbruš číslo na motoru a vyraž tam to co je zapsané...
Datum: 08. února 2009 21:21
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 zdrawím,hele je normální že bronzové pouzdro na klice může vypadnout samovolně?To by tam mělo být nalisované ne?Já to tak tedkom bohužel mám a zdřejmě to taky dost ztrácí na výkonu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 21:21
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 vymen ojnici....ma vytahany oko....
Datum: 08. února 2009 21:21
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 žáleží jak vejkej tam má vakl nesmí se v celé ose dopředu a dozadu hejbat o 0,2mm
Datum: 08. února 2009 19:27
Jméno: santy
IP: uživatel2757
 Čau chci se zeptat jestli se da přepsat jawa 21 na nekoho komu je 15 let a nemá ještě řidičák? ne bo se to dá přepsat jenom na dospělé?? dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 10:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hoši hoši.......ukažte mi ověřenej zdroj vašich informací??? to jsou jenom dojmy....... mužeš bejt uvedenej jako majitel, ale jak na to nemaš věk, tak ne jako provozovatel!!!!!bacha na to
Datum: 09. února 2009 10:37
 Cus jde to ale musi si je udelat ale samzrejmne to jde
Datum: 08. února 2009 14:48
 od 15 můžeš mít na sebe napsáno co chceš , ale se svolením zákoného zástupce ! teprve od 18 nepotřebuješ souhlas - jsi totiž zcela odpovědný
Datum: 08. února 2009 14:43
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Od te doby co máš občanku tak to na tebe může být napsané.
Datum: 08. února 2009 14:25
 cau od 15let (ted us myslim od 14) si za sebe pravne odpovednej tudis muzes mit na sebe napsany klidne i letadlo a nikdo ti nic nemuze.a abys mohl vlasnit karu nebo fika tk ridicak opravdu nepotrebujes.
Datum: 08. února 2009 13:55
Jméno: santy
IP: uživatel2757
 čau prosim vas da se přepsat jawa 21 na nekoho komu je 15 let a nemá ještě řidičák? ne bo se to dá přepsat jenom na dospělé??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 10:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 djsatan má v podstatě pravdu.....ty mužeš bejt majitelem, ale provozovatel musí bejt někdo kdo to muže řídit
Datum: 09. února 2009 10:32
 no podle me ma joza pravdu, kdyz chtel tata na me prepsat čz 175, tak mu rekli ze to nejde, ze na tu motorku nemam vek, a napsali to tak, ze ja jsem tam jako majitel a tata jako uzivatel, takze jedine takhle
Datum: 08. února 2009 18:48
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 08. února 2009 18:26
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Ne přepsat to na někoho de až mu bude takovej věk kdy s tim může jezdit takže Jawa21 se může napsat až v 16 letech
Datum: 08. února 2009 18:01
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Joo myslim že to jde .-..i auto můžeš přepsat na děcko..
Datum: 08. února 2009 17:19
 Nejsem si jisty ale prepsat by to melo jit na kazdyho ne?
Datum: 08. února 2009 13:09
Jméno: pincekS
IP: uživatel5205
 cau,potrebuju poradit, mam fichtla jen kratko a chtel bych ho prestavet na CROSS. hodne by mi pomohlo kdyby jste mi poslali vase fotky upravenych fichtlu pro inspiraci. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 15:59
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 Bitte kopieren nicht
Datum: 07. února 2009 15:59
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 asi tak no
Datum: 07. února 2009 12:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kup si ty hnusný čínský ditrbike-y a nenič fichtla
Datum: 07. února 2009 10:27
Datum: 07. února 2009 10:07
Jméno: čz
IP: uživatel1828
 cau potrebuju poradit jak mam dat na predni vidlice manzety na čz 175/487.0 jak je mam pripevnit aby mi neplandaly a aby se tam nedostal plach dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 19:01
Jméno: MiGeL
IP: uživatel5071
 normalne povol ty dva srouby na brejlich a pak ty brejle tochu rozevri sroubovakem. tlumice normalne vytahni a pak tam tu manzetu nasad a upevni ji nejakou tou paskou, jak rika fik...
Datum: 05. února 2009 19:01
 Připevni je třeba stahovacíma páskama.Buď těma plastovejma elektrikářskejma nebo těma kovovejma co používaj třeba vodoinstalatéři
Datum: 05. února 2009 18:28
 zdravím jawaře!!nevíte někdo jak se dá vyčistit nádrž která je vevnitř zrezlá?Pískovačka nepřipadá v úvahu.To by asi prolítlo skrz  ale napadlo mě to nechat vyschnout od benzinu a vylejt to barvou..protřepat nemíchat a sbytek barvy vylejt,pak to nechat pořádně proschnout a myslím že by to fungovalo ne?jde mi jen o to aby mi pořád bordel z nádrže nezabordelovával palivovej filtrák  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:54
Jméno: mmm
IP: uživatel4148
 tak ty jsi teda hustej !!! tohle az nikomu povim se .........
Datum: 23. února 2009 21:54
 Žádnou barvu!! Já to dělal nedávno. Matičky, 10 l ředidla a třepat.........vylejt a znovu. Stačí 5x a je to.
Datum: 06. února 2009 14:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 maticky, kulicky, kaminky + odretovac...pak to vylit a jet znova dokud nebude cistej zenvnitr i ciste kolicky s odrezovacem (kulicky nechat ale odrezovac davat po vyplachnutim vzdy novou davku, proto sterchat tak 20-30 minut, vylejt a jet znova, staci obvykle tak 2-3 zalezi na rzi, negdy i jednou a je udelano)...barava se pouziva treba dvouslozkova epoxidova pac je odolna benalu ale zkusenosti s ni nemam...sezenes nejaky nater co se jen tak pri benalu nerozpusti a na dlouho dobu vystaci...hlavne ne voda!
Datum: 05. února 2009 21:44
Jméno: pluto
IP: uživatel4069
 nasip strk a nejake matice ( popripade naftu ) a tras  jednoduche lacne a ucinne
Datum: 05. února 2009 20:08
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
 Hlavně tu nadrž nyvylejvej barvou protože benzin je rozpouštědlo a barvu by to rozežralo a dostala by se do motoru
Datum: 05. února 2009 18:29
 nasypej skleněný střepy nebo štěrk ale střepy sou lepší no a třepat a třepat tak hodinku pak si sežeň priskyřicu která vydrží benzin a polij všechny strany neni to z mé hlavy ale z knžky o renovacích motorek
Datum: 05. února 2009 18:19
Datum: 05. února 2009 17:22
 čawte....chci se zeptat o kolik mám nechat snížit hlavu na fichtlovi???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 21:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tento dotaz tu dlouho nebyl...a nazory jsou stale stejne jen pravda lezi obcas trochu jinde...
Datum: 05. února 2009 21:35
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Vůbec se to nevyplatí snižovat znám jednoho co si to udělal a potom mu vylít píst hlavou na typu 20 a skoro vůbec si nepomoh jelo to skoro stejně. To už můžeš koupit tu upravenou hlavu ale snížíš životnost motoru docela razantně.
Datum: 05. února 2009 21:28
Jméno: mustang
IP: uživatel1412
 frikulín asi myslí spíě mililitry
Datum: 05. února 2009 19:21
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 jestly to prosimvas vy tak to prosim rekne mne to zajma taky o kolik setin nebo tisicin milimetru
Datum: 05. února 2009 18:51
 Nejde říct o kolik spíš bych se ptal na kolik a jak....  Milimetry nejsou správná míra pro určení snížení hlavy..
Datum: 04. února 2009 23:47
 Tak zrovna tohle téma je tady snad milionkrát! Jen ti dám radu co sem tady vyčet, jestli máš motor před smrtí kašli na to
Datum: 04. února 2009 22:11
Jméno: patrik
IP: uživatel5188
 smim se zeptat k čemu ti to bude?
Datum: 04. února 2009 21:54
Jméno: Luteja
IP: uživatel2253
 Ahojte hosi... promin seso ale nedalo me to nezeptat ... hosi nechcete nahodou nekdo levy zadni dvere na zigula ??? (myslim 2101) Kdyztak by sme to potom vyresily pres e-mail ! :-b
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:39
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
Datum: 05. února 2009 11:39
 OMG.... tohle je stranka o motocyklech znacky JAWA ne autosrotak nebo inzerce s autodily
Datum: 04. února 2009 23:41
 nazdar draci.. mám kolo na fíka.. a je něčím zvláštní.. a to tím.. že ne náboji nejsou takové ty vlnky.. zkrátka.. je ten buben po venku rovný.. žádné vlnky.. a na žádné fotce sem to neviděl.. takže nevím jakto že to ty vlnky nemá.. díky za odpovědi =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
Datum: 05. února 2009 11:57
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 05ku Sport sem kdysi kupoval od jednoho chlapka asi za 300. Bez plechu, karbec vzhledove jako napr. na mustangovi, ale s mensim difuzorem. Zapalko 20W, kulatej dekl u zapalovani a to nejzajimavejsi klika na velkych loziskach a 14 ojnicni cep. Kolecka na 2ce 19 a 19...
Datum: 05. února 2009 0:10
 aha to sem nevěděl.. aspoň jsem moudřejší =) ale osobně je mi to celkem jedno ejstli je to nake vzácné.. neboť sem to obul kámošovi do drapáku... a pude to na tréninkový kus pionýra.. jehož rám měl už dávno namířeno do šrotu
Datum: 04. února 2009 16:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nene to byly...prave ten dalsi typ kol mel to zebirko a dali ho tam proto aby chladilo brzdu...jinak 05 sport jsem live nevidel, jen z obrazku...prakticky to same jak 21 do roku 1975, vzhledove skoro stejne...
Datum: 04. února 2009 14:27
 Taky je možnost, že je někdo zbrousil.
Datum: 04. února 2009 14:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5180
 Je to kolo z posledni verze Jawa 05 a údajného typu kterej sem v zivote nevidel, a to jawa 05 sport ....kolo i brzdovej stit je funkcne a vzhledove stejnej jako u 21,ale je to hladký.....mam to kolo na 21,tak to vim
Datum: 04. února 2009 13:43
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hosi nabidnu vam technicak z mustanga neni psanej na me, ale ten chlap jeste zije, za neco vymenime nabidnete
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 13:02
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 No,záleží za co.Kdyžtak písni na email.
Datum: 04. února 2009 13:02
 Tady je email
Datum: 04. února 2009 13:02
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 No,záleží za co.Kdyžtak písni na email.
Datum: 04. února 2009 13:01
Jméno: gjgj
IP: uživatel4713
 cus hodi nevite jaky je rozdil mezi 250kyvackou a 250 panelkou dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 16:37
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 na panelce je už sání na válci, kdežto kejvačka měla sání na karterech
Datum: 04. února 2009 16:37
 jenom doplnim ABC: kejvacka se rika kvuli zadni kyvne vidlici ktera byla u jawy poprvé pouzita prave na kyvacce,jinak panelka mela jeste jine sedlo(tzv lavici misto kejvackovske kytary),novějčí mívaly hranatou nadrz,je tam vice rozdilu,ale ted si nevzpomenu
Datum: 04. února 2009 7:09
 Především v motoru. Jawa 250 Panelka byla vyrobená později po kývačce a má o něco vyšš výkon motoru a teké jiní kroutící moment. Někteří tvrdí že na ježdění je rozhodně lepčí Panelka (lepší tak, výkon a celkové chování motoru), ale zase prý je Kývačka "nesmrtelný stroj". Prý motor vydrží hodně dlouho bez nutnosti větších zásahů. Jinak panelce se začalo říkat podle panelu, který kryje řídítka. u Kývačka přesně nevím proč ta přezdívka. Jinak pokud tě něco o Kývačkách a Panelkách zajímáná, tak tady máš hezký článek o Kývačce:http://www.montyjawa.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=27 a zde o Panelce: http://www.montyjawa.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemid=27
Datum: 03. února 2009 23:17
Jméno: Dawe
IP: uživatel680
 aho jchci se pochlubit měl sem mustanga 4 kvalt ale od jawy
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 23:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to nebyly prototypy ale dokonce seriova vyroba...skoda ze to uz dal nedelali nebo ze nerozjeli Mistrala, to byl na svuj dobu opravdovy evropsky vrchol...
Datum: 03. února 2009 23:50
 Co vím já tak Pionýr se 4 stupňvou převodovkou se dělal jsem prototypově a jen typ pařez 550. Jiné pionýry se se 4 stuňovou převodvokou nedělali. Existuje ale dobový návod, jak tam dát 4st. převodovku z Čz, takže je možné, že v době, kdy se dalo sehnat vše i kartery, si ho někdo nechal na zakázku vyrobit (myslím jako upravit kartery a dle návod u dostavět). Ale že by Jawa toto dělala...
Datum: 03. února 2009 23:31
Jméno: bob
IP: uživatel1927
 delam si prdel
Datum: 03. února 2009 22:47
Jméno: bob
IP: uživatel1927
Datum: 03. února 2009 22:47
 3 kvalty do předu a jedna zpátečka:o)))
Datum: 03. února 2009 22:45
Jméno: bob
IP: uživatel1927
 tu 4q 550tku mužu potvrdit ... viděl sem ji na vlastni oči v jedne soukrome sbirce..... a na netu sem videl fotky.... ale o mustafovi 4q nic nevim
Datum: 03. února 2009 22:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak tez bych hodil slovo do pranice...seriove se 4Q dokonce i vyrabely! jelikoz Jawa nemela (nebo mela ale nedelala to kvalitne, prvne musela uzpusobit vyrobni program) na to stroje tak davala prvni zakazky 550 (1. generace) na zakazku mensim firmam...sice to bylo obcas fiasko pac plechy skoro vubec nedolehaly a byly tam vubec nedostatecnosti ale slo...a mezi jednu zakazku patrila taky vyroba motoru 4Q...takze az se setkate s parezem co ma 4 kvalt tak se nedivte, takovejch se vyrobilo asi 1000 a nekery do dneska jezdej...ale to je tak jedina seriova vyroba techto motoru, tezko bych to videl na mustafovi, tam sou jenom dve moznosti - bud tendlec motor z tej 550, pak od nekoho gdo to dela, vetsinou je to vybornej strojar co umi...a nebo kecas
Datum: 03. února 2009 22:25
 Proč mám pocit že žádná fotka nepříjde..  protože určitě neni vyfocenej....  Jaká smůla....
Datum: 03. února 2009 18:24
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 co tam dělá to slovíčko "měl"? tys ho snad prodal?
Datum: 03. února 2009 18:18
 No to nebyl 4 kvalt ale nevadí....  Pošli tu fotku ať se máme o čem bavit....! A kdes k němu přišel a kam se poděl....! Vývozák do Anglie je Golden sport ten 4 kvalty neměl...  A Jawa nikdy neudělal 4Q do pionýra....(mám to ověřený přímo v Jawě...  )
Datum: 03. února 2009 18:18
Jméno: Dawe
IP: uživatel680
 vyvozní typ do anglie
Datum: 03. února 2009 18:17
Jméno: Dawe
IP: uživatel680
 vyvozní typ do anglie
Datum: 03. února 2009 18:16
Jméno: Dawe
IP: uživatel680
 jjjj
Datum: 03. února 2009 18:15
 Jedna věc je blbost...  Jawa to nikdy nedělala....! Dělala se to vždy jen soukromě ale dá se říct že sériově...!
Datum: 03. února 2009 18:15
 moment.. mustang a od Jawy? to je dívný  ,,, ja tak už to chápu.. myslíš mustang PŘIMO z vyroby 4q?
Datum: 03. února 2009 18:14
 Pošli na mail foto...
Datum: 03. února 2009 18:12
Jméno: Dawe
IP: uživatel680
 tak to fakt ne
Datum: 03. února 2009 18:08
Jméno: Willi
IP: uživatel4540
 Cajk...
Datum: 03. února 2009 18:07
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
Posl.aktualizace: 05. února 2009 22:37
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 Taky v Chalupářích bylo několik Jawiček a pak byl taky nějakej film ze školního prostředí a tam měla učitelka Mustanga a učednící ho tam kuchaly
Datum: 05. února 2009 22:37
 Nejmenovalo se to Tchán, podle toho kombajnu..
Datum: 04. února 2009 21:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když už sme u toho, tak nevíte jak se jmenoval ten film, co v něm mějakej chlápek dělal v jzd a pak se svim sousedem(mislym že ten pak chodil s jeho dcerou a pravě opravoval klukum mustangy a fichtli) koupili Kolosa(velkej ruskej kombajn) a jel pro tu svojí dceru někam do města s tim kombajnem.........nemužu si vzpomenout
Datum: 03. února 2009 17:53
 Půl domu bez ženicha.
Datum: 03. února 2009 14:55
Jméno: jcs
IP: uživatel672
 Zdravim pujde mi dat na s11 predni vydlice z pionyra 05 nebo z babetty dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:41
Jméno: Skepman
IP: uživatel670
 Tkhle bych to nikdy nemrvil.
Datum: 14. února 2009 15:41
Jméno: Skepman
IP: uživatel670
 Tkhle bych to nikdy nemrvil.
Datum: 14. února 2009 15:40
 Vyzkůšaj a uvidíš hybrida.
Datum: 03. února 2009 15:11
Jméno: Jcs
IP: uživatel484
 Presne na s11 z 05 nebo babetty
Datum: 01. února 2009 18:50
 pro Monty812:spíš myslel na Stadiona S11
Datum: 01. února 2009 18:30
 proc? dyt sifońácká vidlice je lepší
Datum: 01. února 2009 17:33
Jméno: leito
IP: uživatel1828
 zdar je mozny ze mam k mustangovy jenom malej technicak?? Neni odhlasenej ,ale nikdy prej nebyl na STK prej ze za komunistu se to nepotrebovalo. A de to nak prihlasit nebo ne???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 0:49
 pokud je to přehlašování v rámci bývalého okresu , tak při troše štěstí a prošení ti ji nechají ... btw Babetta nemusí mít žádnej techničak - stačí platit pojistku
a mít tzv. kartičku nebo jiný doklad o tom , že jsi to neukrad ...   ...
Datum: 01. února 2009 0:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je skoda ze ti dali novou znacku...mel sem za to ze se dava jen gdyz prihlasujes znovu motorove vozidlo...jinak a znacka je opravdu pytel, tak trochu padak...
Datum: 31. ledna 2009 20:26
Datum: 31. ledna 2009 19:52
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 já to měl taky jen s malým techničákem ale udělal sem technickou a pak dostal new velkej TP aj malej TP a aj new značku
Datum: 31. ledna 2009 14:20
 malá zelená knížečka ? ... víc toho původne k pionýrum nebylo - teď to s oblibou na úřadech berou
a davají velky a maly TP ... na dvacítce mi ho pani nechala i se starým číslem a nikdo neřekne ani ň ...
Datum: 31. ledna 2009 12:04
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 pokud máš malý tp, tak můžeš zajít na váš Di a říct že si ten velký stratil a oni ti na základě toho malého dají velký TP.
Datum: 31. ledna 2009 11:30
 Pokud nemáš velkej TP tak asi ne
Datum: 31. ledna 2009 10:49
Jméno: jawa
IP: uživatel4226
 Čau když si chci dát jiný pozadí na tachometr tak jak se to dá vyměnit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 13:34
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 http://shop.sesa-moto.cz/pokec/nejede-pomoc-defekt/id70388.html?odpovedet=1 stačilo napsat tachometr a chvíli koukat!!
Datum: 31. ledna 2009 13:34
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 už jsem to tady jednou psal, komplet návod na rozdělání tachometru, zkus hledat, a není to tak složitý!!
Datum: 31. ledna 2009 13:30
 nic proti ale do toho bych se nepouštěl,originál tachometr neni sice nic moc pozadim ale kdyš se v něm budeš chtít kuchat tak si to skus napřed na nakym starym
Datum: 31. ledna 2009 12:02
|



|