|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Kdo mi složí motor na Jawu 50? Vše potřebné mám. Praha a blízké okolí. Odměna na domluvě. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2012 6:40
 Pro Jawaře. Pošli mi tvého emaila, podrobnosti si upřesníme tam. Díky.
Datum: 14. července 2012 6:40
Jméno: Jawař
IP: uživatel5767
 ja bych ti to klidně složil odkud si přesně?
Datum: 13. července 2012 22:23
 jsem z Olmika a taky bych to dokázal složit  nicméně j to jednoduché a zvládneš to sám
Datum: 13. července 2012 20:46
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 jsem skoro z ostravy tak to posli postou a neni problem.. jinak newim..  ale jako spravny drak to zvladnes sam.. zadne cary v tom nejsou..
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-puleni-motoru.html
http://m.b.simpson.sweb.cz/vozitka/postup/fichtlapul/index.htm
tady mas dva paradni navody a co nebudes vedet dohledas na netu nebo se zeptas zde v pokecu..
Datum: 13. července 2012 20:27
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 tak jsem zase tady... 
Namontoval jsem si 11z kolečko.. jede to uplně brutálně.. akorát ta maximálka...  a problém je v tom že když dám plnej plyn tak pionýr jakoby neměl benzín.. chcípne zajízdy a ubčas to blbe i na volnoběh.. myslíte že je malá hladina? nebo někde ucpanej karbec? děkěc  ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2012 20:14
Jméno: zaxis
IP: uživatel14094
 dej větši trysky
12
Datum: 14. července 2012 20:14
 dyk ses ptal vole  Hladina, trisky, předstih by to taky mohl bejt...atd
Datum: 13. července 2012 16:04
Jméno: letec
IP: uživatel14100
 cau draci chci se zeptat jestli jsou na simson S53 stejně velký gumy jako na S51 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2012 16:40
 jo mělo by to být stejné, žádné překvapení od soudruhů
Datum: 14. července 2012 16:40
Jméno: Crossman
IP: uživatel11092
 Zdravím draci. Chtěl sem se zeptat nezkoušel jste někdo dávat počítadlo motohodin na fíka nebo simála? Je tam napsané že je to pro 2T a 4T spalovací motory takže by to teoreticky mohlo jít né? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2012 17:31
Datum: 13. července 2012 17:31
 caute a kde se dá koupit počitadlo motohodin a otáčkoměr v jednom a viděl jen počítadlo motohodin.
Datum: 13. července 2012 17:02
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 jasně že to de ale kdyz uz tak si kup kombinovaný s otáčkoměrem
Datum: 13. července 2012 10:49
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
Posl.aktualizace: 12. července 2012 21:34
 hoši tomu vubec nerozumíte.. je to prece TUNING!!!!!
Datum: 12. července 2012 21:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Hlavně to bude mít menší difuzor než je origo fichtl karbec, tak jak to může jet...
Datum: 12. července 2012 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Karburátor z motorové pily.... 95% těchto karburátorů na fichtlu nefunguje a málokdo to umí předělat na podtlak.......
Datum: 12. července 2012 14:06
Jméno: pejsek
IP: uživatel14055
 pro jubku:
Jakej myslíš filtr ten co se dá koupit tady??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2012 12:36
Jméno: pejsek
IP: uživatel14055
 pošlu ti na mail ten co jsem si koupil
Datum: 11. července 2012 12:36
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_35_45%C2%B0_rms2.html něco podobnýho ymslim že ho mám tady na profilu na fotkách ... ale ej to asi 2 roky to sem sotva fichtla seridil.... Hele na silnici by mi to nevadilo ale na pole ... ono to bylo mokrý od benálu a chytal se na to strašne prach.. musel bych ho po každý jízdě mejt  .... ale vypadalo to pekně a zvuk to mělo krásnej.. až moc... bolela me z toho hlava když sem ejzdil třeba hodinku
Datum: 11. července 2012 12:27
 zdarec draci nechal jsem si opískovat stadiona a pořád přemýšlím jestli to střínout pod lak antikorozním základem nebo rovnou na opískovanej povrch dát lak, má s tím někdo zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2012 16:20
 jak jinak chceš říkat plniči?
Datum: 10. července 2012 16:20
 jo už vím, u nás se tomu říká trochu jinak
Datum: 10. července 2012 15:55
 Tim plničem myslim plnič, mrkni se na netu co to je...pod lak ho dávam vždycky
Datum: 10. července 2012 15:43
 nevím co plničem myslíš
Datum: 10. července 2012 15:37
 A plnič nebude?
Datum: 10. července 2012 15:32
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 je nejaký znatelný rozdíl v pevnosti ve špicích M3 a M3.5 . jenom takový dotaz chcu dělt cross pincka a tak se ptam dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2012 10:45
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 na fíkovi mám 3.5 od sesy a bez problémů.....nemůžu si stěžovat
Datum: 07. července 2012 10:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 možná to bude trochu znát ted nevím co se dávalo na ty poslední pionýry (77-82) ale vím že to byly ty silnější dráty a stály úplně za ho*no praskali jak prase asi nějakej špatnej materiál
Datum: 07. července 2012 9:28
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 Dotaz pro SESU je možné že jsem tady ještě včera večer viděl pouzdro zadní kyvky na pionýra ? nemyslím celek ale jenom tu gumu ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 20:15
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 to sou hajzli ..... ale mě se fkt zdálo že sem to tady večer viděl no asi ne .... a bude tam pasovat treba nejak z té babetty ?
Datum: 06. července 2012 20:15
 zadnej sesa nic takoveho nenapsal,,to se mi nekdo plete do cesty,, ja mam jen komplety s cepam a silonovych pouzder,,gumove pouzdro nemam a nikdy neblo a nebude,,,teda vyhledova nebude
Datum: 06. července 2012 19:48
Jméno: SESA
IP: uživatel13570
 Ano draku, možné to je, ale uš došly, další várka bude brz y a objeví se v nabítce.
Datum: 06. července 2012 18:14
 Ahoj, je tu někdo, kdo má zkušenosti s úpravou karburátoru z pincka pro závodní účely? Jde mi hlavně o zvětšení difuzoru, jak to technicky provést? Pokud má někdo nějaké zajímavé poznatky nebo nákresy, tak bych byl rád, kdyby se o ně podělil.  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2012 22:05
 Hoj stando prosímtě je ještě ten karboš volný já bych ho bral jenom co všechno je k tomu potřeba (třeba věčí sací kanál) a bylo by to aji z upravovaným kolenem???Díkes
Datum: 13. července 2012 22:05
 Vim o způsobu jak na to,ale neni to úplně jednoduchý a chce to bejt sakra přesnej a nejlépe si udělat přípravek. Aby se karburátor mohl projet nahulváta 18,5mm výstružníkem tak je potřeba vylisovat/vyklepnout komínek/trubici pod jehlou.....ke komínku se dostaneš tak,že se tam zespoda provrtáš a nebo odbrousíš tu kapičku.....pak se vyklepne komínek a karburátor se upne pod vrtačku....napřed si vystředíš upnutí 16,8mm vrtákem,pak sjedeš stolkem dolu,vrazíš tam 18,5mm výstružník a opatrně to projedeš.....je nutné karburátor upnout přesně a festovně.....každý uhnutí stranou znamená,že ti uhne díra uvnitř.....pak přepiluješ hranu v difusoru aby tam byl volnej přechod jako předtim,srazíš hrany okolo šoupátka,provrtáš vzdušnik volnoběhu na 0,8mm vydloubneš dirku od volnoběžný trysky co je za šoupátkem a šoupě zkrátíš zezhora o milimetr....pak do díry vzniklé pod komínkem jehly vytočíš závit M4 a zalepíš tam krátkej šroubek....délku šroubku je nutno ozkoušet,nesmí do něj narážet jehla ve spodní poloze....pak zaklepnout komínek jehly....pak si mužeš ještě rozšířit palivovej ventilek a kanálek od plováku k hlavní trysce....několik jsem jich dělal....několik jsem jich zkurvil...neni to jednoduchý....kdybys měl zájem,tak tu mam hotovej jeden na 19mm ale malinko mi uhnul a má nějaký další drobný vady,nemělo by to snad vadit...ale nemam to ozkoušený....nechal bych ho výměnou za origo !českej! starej karbec a dvě stovky....
Datum: 07. července 2012 14:03
 Slyšel sem o tom ale že je to velka prace a malo kdy se to povede udelat.. jinak vubec nevim jak se to dela
Datum: 07. července 2012 10:01
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 06. července 2012 11:17
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Datum: 06. července 2012 11:17
 Čau Seso, mám dotaz bude ještě k mání 11 zubý primárni kolečko? V nabídce jsem ho nikde nenašel... Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 14:53
Datum: 06. července 2012 14:53
Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
Posl.aktualizace: 05. července 2012 17:55
 to sekundární kolečko je strašný, elelktroinstalace zrovna tak, ale pořád lepší mít takouvouhle zábavu, než drogy a podobný sračky  člověk se pořád učí a vyvíjí, takže za pár let se tomu jen zasměješ a uděláš jinak, budeš si všímat detailů, který teď nevidíš. Rozhodně ale palec nahoru
Datum: 05. července 2012 17:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Moc se mi nelíbí ten vzduch filtr a hlava z 05ky... Ale jinak celkem pěkný.
Datum: 05. července 2012 15:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 to 13 z kolečko je v pořádku,ikdyž bych zvolil 12z protože s 13 to je tak na roviny a do kopce bude umírat,nelíbí se mi proto protože už je opotřebené
Datum: 05. července 2012 12:57
Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
 Ty hadice jsou tam jen kvůli uchycování dílů do svěráku. Kabel z prodlužky nahradila páska z drátků. A ohledně spojovacího materiálu... Používám pevnostní imbusy. Zdají se mi z hlediska spojení lepší než šrouby klasické, které neutáhneš nikdy tolik jako imbus.
Datum: 05. července 2012 11:20
 je to lepší než chlastat a fetovat.ovšem tvoje stavba obsahuje věci které tak nějak nemusím.nevhodný spojovací materiál,zahradní hadice a kabely z prodlužovačky.ale to je tvoje věc a můj názor
Datum: 05. července 2012 11:12
Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
 Čau péro. Díky za připomínku, docela mě to zaskočilo. Je to kolečko 13z. Myslíš, že by pomohla náhrada za 11z? Díky za odpověd.
Datum: 05. července 2012 10:26
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ještě by jsi tam měl mít karbec z S 23 a hliníkový filtr box  jinak vymen si sakra to sekundární kolečko to je hrůza pak ti to omele domek pro gufero
Datum: 05. července 2012 9:53
Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
 Připevnit vzduchový filtr tohoto tipu je bez problému. Já měl doma jeden navíc, ale větší, tak jsem použil redukci ve formě hadice. Jede to krásně, ale více to ,,řve,, Proto se asi navrátím časem k airboxu až poznám více pro a proti. Jinak s leštěním sem si hlavu ani nedělal. Plechy mám od zimy nově stříklé, takže jen nasadit. Budu ještě kupovat ,,drobnosti,, jako nový potah sedadla, výfuk a stupačky... takže udělám sesovi job
Datum: 04. července 2012 22:17
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Pěknej fichtlík.. ale můj názor na to leštění no.. stejně ti někde vyteče olej ten motor je takovej šmudla 
Máš pěkně udělaný saní chtěl jsem se zeptat jede to s tím lip než s origo domečkem?? přemejšlel že bych si koupil ten filtřík co máš ty a dal ho rovnou na karbec....pude to? dík  ;
Datum: 04. července 2012 21:57
 ahoj seso, prosim o info o novem Vape Cross,v čem je lepší než předchozí??? umí na základě otáček samo měnit předstich??? díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 14:02
 nema svetelnou civku, tolik se nezahriva v xtremnich otackach, ma lepsi krivku na predstich,, komu toci od 10 tis a nemusi sviti,,tomu doporucuji
Datum: 03. července 2012 14:02
Jméno: Martin
IP: uživatel13175
Posl.aktualizace: 02. července 2012 15:10
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
Datum: 02. července 2012 15:10
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
Datum: 02. července 2012 11:30
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel12190
 Otáčkoměr jde na cokoliv
Datum: 02. července 2012 9:47
Jméno: šroub
IP: uživatel12545
 ahoj , prosim vás vadilo by kdybi jsem na motoru z čz125 se dvouma výfuky je vivedl do jednnoho,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2012 10:06
Jméno: šroub
IP: uživatel12545
 ty svody by jsem chtel svařit někde v míste kolena výfuku
Datum: 01. července 2012 10:06
 Pokud použiješ odpovídající výfuk a svody spojíš nějak rozumně, tak by to neměl být problém...
Datum: 01. července 2012 8:16
 Zdravim co na Pionyru taha zadni brzdovou paku ab se po seslapnuti vratila zpet?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2012 11:49
Jméno: pepa
IP: uživatel12952
 ps jestli to nchceš rozdělávat dělá se to tak že za výfuk zahakneš ještě jednu pružinu a druhý konec dáš na táhlo od klíče....... anebo rozdělat vynat klíč asi bude zarezlý....očisti smirkem máznout a celou brzdu smontovat...pokud bude vše jiné ok....
Datum: 29. června 2012 11:49
 Pružinky, které k sobě přitlačují pakny
Datum: 29. června 2012 9:47
 Chlapi jak je na Mustangu spravne prichyceny box na vzduchovy filtr pod nadrzi?dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 10:32
 JE tam pouze zastrčený v tý dutiě tý nádrže a dloe na nádrži jsou takový dva háčky na každý straně tý nádrže a za ty zahákneš třeba gumičku která zajistí , že ti ten airbox nevypadne ven z tý dutiny
Datum: 27. června 2012 10:32
 Čau draci, koupil sem kompletně opískovaný motor (kartery, víka, válec, hlavu), chtěl jsem se zeptat jaký způsob, metoda je nejlepší na to abych je dostal do puvodního stavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 22:10
 Sošo bude ještě primární řetězová sada s 11z kolečkem??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 10:08
 budou snad uz v patek na skalde
Datum: 26. června 2012 10:08
|



|