slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  55  56  57  58  59  60  61  62  63  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci nejlepší výfuk na upavený 3K??Stejsky??Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2012 14:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čtu znova a omlouvám se ... přehlídl jsem ty dva otazníky... takže na vlastní 3K si udělej svůj výfuk :-)
 
 
Datum: 15. června 2012 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13973    
Tak znova.... Udělal sis tvůj tříkanál a ptáš se jakej na to máš použít výfuk a nebo jestli výfuk koupit od Stejskyho a nebo máš 3K od stejskyho a řešíš výfuk? Jestli máš 3K od Stejskyho,tak je jasný,že máš i plánek výfuku.....na tvůj tříkanál bude nejlepší odladit vlastní výfuk....každopadně upřesni dotaz
 
 
Datum: 14. června 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud se nemýlím tak by jsi měl mít nákres laufu...
 
 
Datum: 14. června 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: Jaaaa      IP: uživatel12485    
Ahoj draci, nemáte někdo fotky předělaných zadních brzd na pincka, kdy místo lanka použijete slabé kulatiny? Prostě zadní brzda přes páku. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2012 6:13
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli mysliš tohle ? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=432088783492198&set=o.195700382075&type=1&ref=nf
 
 
Datum: 17. června 2012 6:13
 
 
 
 
Jméno: Edmond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau fichtlaci :-D Mam dotaz , na kolik me vyjde prelakovani celeho fichtla, jaky barvy sou tak nejlepsi (myslim značku ) a cim nejlip odstranim rez z rafku abych je mohla prestrikat :-) Diky za info a mejte pekny den :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2012 14:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13975    
Za pár stovek a taky za několik tisíc....záleží na tom,jak chceš mít pěknej/kvalitní lak...jde to udělat sprejema s děsně mizernou kvalitou i vzhledem za pár stovek...pak to jde taky uděla klasicky podklad,plnič a syntetika za cca 1500,- (slušná kvalita) a nebo v akrylátu za cca 2-3tisíce (to už je fakt pěknej lak) a nebo v lakovně i za 10 tisíc...its up 2U...
 
 
Datum: 15. června 2012 14:36
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
cau hele mam problemy s prednima teleskopama ... ale porad .. daval sem nove futra .. to spodni stejne dycky vypadlo a kolo si litalo volne ... tak me napadlo co kdybych si nechal vysoustruzit ze silonu valec dlouhej tech 20cm na rozmery toho pouzdra a nacpal to tam a pak to projel vystruznikem .. myslite ze by to fungovalo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě mě napadl vzduch - nahoře by se stlačoval a neunikal by tak by třeba nešly nadoraz nebo by šly těžko ale nevim :-D
 
 
Datum: 15. června 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Téma zatim necháme otevřené, ve středu jdu na zkoušku z Fyziky, tak se rovnou zeptam nějakého zkoušejícího na tenhle příklad :-)
 
 
Datum: 15. června 2012 11:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S těma kroužkama to zní rozumně. Napadlo mě další zařízení k bádání-spojka :-D Vsadím se, že když byste vyšťouchali korky a na každý lamele nechal třeba 4 po 90° otočené, tak bude klouzat :-D Přitom tloušťka furt stejná, materiál taky, pružiny taky mají stejnou tuhost :-D Co myslíte.
 
 
Datum: 15. června 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dráha je furt stejná, v případě toho pístu se opravdu zvýší třecí síla, protože se zvýší normálová síla :-) Takže podle mě se práce zvýší, né však větší dráhou, ale větší silou :-)
 
 
Datum: 14. června 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel13305    
Klucí tak další študování,vrtalo mi to hlavou... :-D.Mam doměnku,že tím"třením"je u nás myšlen posuvný pohyb,což je vlastně mechanická práce a aby se tlumič hýbal tak musíme překonat třecí sílu po určité dráze W=F.s :-) Takže když bude silon delší=delší dráha tak to znamená větší práci(sílu na překonání tlumiče).Snad je to ten pes... :-D Jinak ondragam měl vlastně pravdu,že to co se nazývá ve fyzice tření bude pořád stejné,jen po větší dráze a tím kolečkovým "třením" byla myšlena ta práce (síla potřebná na zasunutí trubky do tlumiče),která bude opravdu větší.Akorát,že tím ještě není vyřešen alanův problém... Mějte se kluci a dávejte pozor ve škole;-),at pak nerikate nesmysli jako ja... :-D
 
 
Datum: 14. června 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ondragam: No zkusim jenom takovej návrh, střelba od boku :-) Třecí síla je závislá na součiniteli tření a na normálové síle. U dvoukroužku je F(n) vlastně 2xF a u trojkroužku je to 3xF, nebo ne? Každý kroužek působí určitou silou na stěny válce, přidánim kroužku tedy působí na větší ploše, a větší silou, pak by to dávalo rozum, ne?
 
 
Datum: 14. června 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel13305    
Selskym rozumem je to tak.A kdyz si pořádně naštuduješ fyziku,ta tě to taky určitě potvrdi.nejspis se změni jiny veličiny na kterech je třeni zavisle,nebo je tam zakopanej jinej pes...:-D Jestli chodis do skoly,dobrej namet na hodinu fyziky ;-) :-D.Btw měl bych podezření na součinitel smykovyho tření,pač tam řešíš ocel-silon,ocel-vzduch,ale strilim od boku sem pet let ze skoly :-D
 
 
Datum: 14. června 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taková technická k diskuzi... Furt řešíte jak více pouzdrama vznikne větší plocha, u kroužků to samý, a tím vznikne větší tření. Z fyzikálního hlediska je to ale nesmysl ne? Třecí síla na ploše nezávisí.
 
 
Datum: 14. června 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš dával dvě pouzdra nahoru a dvě dolů do každé trubky. Mně to funguje dobře, normálně, tak jak to má být, jedno nahoru jedno dolů, pěkně to chodí a nevím proč by to mělo vypadávat. Ten kluzák musí být dokonale hladký a dobře namazaný.
 
 
Datum: 14. června 2012 9:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
já teď rozebíral přední vidlici z pionýra a byly v každý trubce pouzdra 3.. je možný že je to origo? pionýr je r.v. 68 jinak v origo stavu, tak bych se divil že by někdo upravoval zrovna tohle.. byly tam v pozici jedno dole a dvě nahoře..
 
 
Datum: 13. června 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
ja se na to vykaslu a dam si tam ze simaka .. kdo to ma porad resit .. vyrve se to dycky za jizdy ale naklepat to tam spatky nema ani cenu ... vydle prelesteni sou a nejde to tam nak fest ke konci
 
 
Datum: 13. června 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel13305    
To spodni vypadlo za jizdy,nebo je volny hned jak ho tam das?Napada mě přeleštit pořádně vidle.Kousek rezu,stary barvy na spodku,vemeš díru a pouzdro to vytrhne-muj připad schovanej pod prachovkama,byla lenost je sundat... :-D.S tim 20cm,bych souhlasil s koleckem :-),řek bych,že i kdybys to vyrobil,dostane se tam bordel a už se nevyčistí,jako u kratkyho a tlumič se zadrhne.Kord jestli máš bez prachovek.
 
 
Datum: 13. června 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
copak o to válec vysoustružíš a výstružník budeš mít taky ale podlě mě to tření bude takový že to ani pružit nebude
 
 
Datum: 13. června 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepřijde mi to jako uplně šťastný řešení, jednak by se ten válec blbě vyráběl, jednak takhle dlouhej výstružník asi mít nebudeš, pak taky mazání bude horší, tření bude větší atd atd...
 
 
Datum: 13. června 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: kipr31      E-mail:      IP: uživatel9074    
ahoj seso,nevis o nejakym lepsim zapalovaní na fichtla nez je Vape ??? schanim zapalovaní ktere by si umelo regulovat samo predstich podle otacek, diky za odpovedi kazdeho ktery o tom neco vi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 5:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chce tedy nekdo neco? posklat mi meil s pozadavkem, ja zadny nedostal
 
 
Datum: 30. června 2012 5:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13978    
Jenco: moc pěkné alternativy ;-) jináč o přestavbě zapalování ze škodovky jsem kdysi uvažoval,jenže tam je ten problém že je to neřiditelný a jen to předstih zvětšuje-což je u 2T špatně-takže celý k ničemu a zbytečný řešit... K tomu lepšínu zapalování...poslechl bych Bakouna;-)
 
 
Datum: 17. června 2012 7:32
 
 
 
 
Jméno: kipr31      IP: uživatel9074    
pro jawa simson -spokojeny nejsem protoze tadyto obyc vape mam taky a uz to v dnesni dobe bohuzel nestaci
 
 
Datum: 14. června 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
teoreticky jde všechno :-D
 
 
Datum: 14. června 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13340    
zkus vymontovat ze 120ky škodovky ale musíš to upravit ale regulavat si to reguluje podle tlaku bylo by to složité ale teoreticky by to šlo
 
 
Datum: 14. června 2012 14:18
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
By mě zajímalo kčemu takovídle zapalování potřebuješ ti stačí normálně Vape :-) je dobrý :-) já ho mám a sem sním spokojený
 
 
Datum: 14. června 2012 14:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Motokárový PVL...
 
 
Datum: 14. června 2012 10:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Alebo... http://www.scooter-tuning.cz/cdi-pro-zapalovani-0 to je to hlavné len neviem ze ci by to pasovalo na vape....
 
 
Datum: 14. června 2012 8:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tu más 2 moznosti ked nelutujes peniaze http://www.scooter-tuning.cz/zapalovani-mvt-am6 a http://www.scooter-tuning.cz/zapalovani-mvt-do-r-0 precítaj ti text, pasuje na miesto vape,
 
 
Datum: 14. června 2012 8:38
 
 
 
 
Jméno: xxr      IP: uživatel6631    
 
 
Datum: 13. června 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: edmond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus, lidičky může mi někdo napsat jaká barva je orginální "jawovská"? Nebo která je hodně přibližná? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: wep      IP: uživatel13045    
3004 namíchaná s troškou 2009, to mám já a dost se podobá origo. Míchal sem to v poměru zhruba 1:8...
 
 
Datum: 13. června 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak psal kolega níže, nicméně podle ČSN normy se už dneska barvy snad ani nedělaj. Podle RAL tomu odpovídá cca odstín 3004 (resp. něco mezi 3003 a 3004)
 
 
Datum: 13. června 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: edmond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky :-)
 
 
Datum: 13. června 2012 11:35
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
Višňová červená (ČSN 8850), tzv. „jawácká“ červená.
 
 
Datum: 13. června 2012 11:34
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Nevíte někdo kolik je venkovní průměr přední pružiny na tlumič Jawa 50 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2012 18:28
 
 
 
 
Jméno: Márty      E-mail:      IP: uživatel12390    
jaký máte názor na tuhle fajfku? dik za odpovedi http://www.fichtlkramek.cz/nahled/fajfka_odrusena.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2012 14:18
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      IP: uživatel10282    
tato fajfka proti neodrušený verzi má dvě výhody, a) neruší, b) uchycení na svíčku je dělaný pružinovým drátkem, kterej vydrží věčnost(na neodrušený, pokud se dobře pamatuju byla jakási jehla která se "zapichovala" do boku toho závitu na svíčce, a dost často se mi stávalo že se ta jehla upálila nebo nějakým jiným způsobem nedržela na svíčce)
 
 
Datum: 16. června 2012 14:18
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V popisku máš napsané, že je to vyrobené v ČR a kvalita je za 1. Myslím, že Sesa by nám tu nekecal a neprodával žádný "shit".
 
 
Datum: 12. června 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: Márty      E-mail:      IP: uživatel12390    
ale oto prece nejde jde o kvalitu preci aby to nebyl nákej shit víš
 
 
Datum: 12. června 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jako názor co chceš slyšet ? Klasická fajfka co se dává na fichtla je odrušená takže sousedce enbudeš rušit televizi až pojedeš kolem jejího baráku :-) :-D
 
 
Datum: 12. června 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: Bery97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, stavim teď trochu dravější mustafu a nejsem si jistej úpravama motoru, ještě nemam dost zkušeností. Ale ve zkratce, chtěl bych silnej spodek a v maximu aspoň těch 7500/8000 ot/min. V plánu mám ojnici CKR, ložiska VLZ, primár 9, snížená hlava, Hikone, píst s 1 kroužkem. Chci se zeptat jestli du správnou cestou. Díky Bery odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2012 13:30
 
 
 
 
Jméno: Bery97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc...
 
 
Datum: 10. června 2012 13:30
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stránky nemá, vše jsme řešili přez mejl. standa.hrbek@seznam.cz Napiš mu a určitě se nějak dohodnete. :-)
 
 
Datum: 10. června 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: Bery97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pošleš mi prosimtě odkaz na stránky? :-)
 
 
Datum: 10. června 2012 11:54
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nech si válec upravit od Standy, dělá pěkný válce za pěkný peníze. Sám od něj mám lehkou úpravu. :-)
 
 
Datum: 10. června 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: Bery97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře, vezmu SKF, hlava od Stejskyho, Hikone si odladím venkovními testy (možná na brzdě). U válce sem zvažoval cestovní úpravu od Stejskyho, ale 2000,- je prostě moc, a já sám nevím jak ho upravit, Eddie mi psal něco o milimetrovém zvýšení horní hrany výfukového kanálu, ale nepochopil jsem přesně jak je to myšleno. :/
 
 
Datum: 10. června 2012 11:44
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ojnice CKR v pořádku, ložiska pokud chceš mít jistotu tak jedině SKF, 9 ti zubý primár je nesmysl ale jezdí se prostě no..., snížená hlava...otázka je jak a kým, Hikone...záleží na odekvátní úpravě pro daný motor, píst jednokroužek ano...zae to má ale svá ale :-) A mimochodem...? Co válec?
 
 
Datum: 10. června 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13764    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/63.html Máte někdo tuhle masku??chtěl bych jí na mustanga je to dobrá volba?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2012 13:14
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/630052-fichtl-100-ccm.html zajímavé odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2012 14:28
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
jak se daji spojit takle 2 motory ?
 
 
Datum: 06. června 2012 14:28
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: pavkocz      IP: uživatel12636    
Přemyšlím o úpravě píst na cz 477 dele knihy vyšší škola motororizmu. Má někdo s touto upravou zkušenosti a o zploštění vrchu pistu. Zkoušel nekdo tyto upravy dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: Lite      IP: uživatel11057    
Zdar draci, má tady někdo zkušenosti nebo by jsi věděl s obravou laku? Nemyslím tím že se koupí přípravek na staré laky který tu barvu dostává na hadřík a smívá linku, Jde mi oto že bych chtěl fíka nějak naleštit (chromy vím) a zároveň nějak zakrít rýhy a praskance. nebo je nejlepší jarová voda a hadr ? :-). Dík Lite odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2012 11:03
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tempo
 
 
Datum: 11. června 2012 11:03
 
 
 
 
Jméno: lite      IP: uživatel10491    
.jar dobovemu laku neskodi?
 
 
Datum: 05. června 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejprve bych to umyl jarem a potom je dobrý autobalsam od velvany v černý plechovce nebo něco podobného.
 
 
Datum: 05. června 2012 8:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13764    
Máte někdo zkušenost ze sníženou hlavou na mustangovi?jde to poznat je to lepší?a podkovu v klice?chci mustang na závody má to cenu dělat?tu hlavu kdyžtak o kolik si nechat snížit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13904    
Na seriovku není zrovna dobrý snižovat hlavu,ale tak na 5,8-6ccm mužeš,ale nepřidá to skoro nic...já dokonce k některým upraveným válcům na seriovku ani hlavu nesnižuju...podkovu určitě ano,tu dej.
 
 
Datum: 04. června 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho jaky zavody a kdyš uš tak aj upravit valec a ne jenom hlavu a kliku to by nemelo cenu
 
 
Datum: 04. června 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
čus chtěl bych se zeptat jaké máte skušenosti s 3k závodní upravou od stejskala a popřípadě jak často měníte pístní kroužky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
jako že už od stejskala by byl blbej píst s kroužkem jo
 
 
Datum: 13. června 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13930    
tak máš špatně daný píst i kroužek protože píst má bejt zámkem nahoru k sacímu kanálu .
 
 
Datum: 11. června 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
výfuk mam od stejskala přímo podle víkresu kardec originál alemě furt votcházej kroužky dole přes přefuky
 
 
Datum: 08. června 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13930    
tadle úprava je dobrá výkon je velký ale až při vyžších otáčkách já na ni teď jezdím a jede to suprově ale je nato potřeba mít jinej výfuk a karbec
 
 
Datum: 07. června 2012 15:43
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, dávám mustanga do laku (akrylát) a chci dát na nádrž nálepku http://bit.ly/K6vnQm má se to dát pod bezbarvý lak nebo až na vrch? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čeče ja si myslim, že je to jedno- tuhle nalepku bych tal asi až po laku- zlaty linky jsem teda ja osobne zalakovával, ale tohle bych dal az po- myslim, že by se to pres to blbe prelilo ...
 
 
Datum: 03. června 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
dotaz pro standu... chcu se zeptat prosímtě jak slícuji kanálky na fichtlu ? jestli by jsi mi to mohl poslat na mail aukrocod@seznam.cz budu rád díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2012 18:19
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak psal filip jsem si myslel že to je u karteru ted mi to teprve došlo díkes stando :-D
 
 
Datum: 04. června 2012 18:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13900    
Ano,válec s kartery mužeš slícovat taky,ale tam nebývá tak často problém jako ve válci samotném. Že se těsnění obsekne podle kanálu je snad jasné,to se dělá vždy a automaticky :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
ja mněl pořád za to že slícování kanalku znamená že si je slícuju s karterama aby navazovali přímo na sebe a aby tam nebyl schod jestli mně chápeš nebo aby třeba těsnění nezasahovalo do kanálku :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13900    
nejlépe jemnými pilníky a brusným papírem c.120-140 ....slícovat znamená,že válec s vložkou na sebe ve "spoji" lícují-tzn.že nikde nejsou žádný zbytečný/nadbytečný hrany....kanály se zarovnají aby to nebylo okousaný jako z výroby... Jak dělam svoje válce ti detailně napopíšu,ani kdyby sme si psali na mailu;-) Jen poradím,,,,koukni se na ten válec detailně,v klidu a řekni si,co ti tam kde neštimuje a co se ti nelíbí a nebo co ti tam přebejvá....taky si skus zahejbat pístem ve válci.....jestli ti to dojde,nepotřebuješ žádný další rady...jestli ti to nedojde,tak ti nepomuže ani když ti to napíšu na mail :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Zdar lidi jaký byl originál rychlopal na hrazdicích , dostaly se mi zrovna do ruky hrazdice ve fakt moc hezkým stavu, ale není tam ten výkroj nebo zářez nebo co to je abych tam mohl zasunout tu hliníkovou krytku řídítek na straně u rychlopalu . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      IP: uživatel12894    
Je zde na FK ta zátka , našel jsem pouze tu , která je asi s tou přepážkou . Koupím klidně i starší za nějaký drobný peníze moc děkuji :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
protože dřív ty zátky dělali bez tý přepážky
 
 
Datum: 03. června 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hrazdicích???? Jestli myslíš řidítka s hrazdou , tak tam pasuje tento rychlopal http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rychlopal_kompletni_original.html Šnek tam nepasuje..........
 
 
Datum: 03. června 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: Edguy007      IP: uživatel13894    
nazdárek :-) mám ČZ 175/450.01 standart a potřeboval bych tomu zvednout rychlost aspoň abych došáhnul na 90km/h přemýšlel jsem o změně rozety nebo malého kolečka jen nevím jak...pomůžete mi prosím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
110 mi ukazuje tachometr, jestli je to přesný nevím:-D
 
 
Datum: 04. června 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ted jsem složil 450 po 4. výbrusu motor zajetej v dobrým stavu a po rovince 90-95
 
 
Datum: 03. června 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: edguy007      IP: uživatel13894    
tak jo zkusím ten předstih...ale to bude až o víkendu se tam teď na chalupu nedostanu dám vám pak vědět jak to dopadlo děkuji za nápady :-)
 
 
Datum: 03. června 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
motny 110 nedam ani z GO 455 :-D to ti asi špatně ukazuje, pokud ne tak máš něco neoriginálně max výbrus? nebo snížená palice?? pak bych tomu věřil. Ja ze 450 dostanu 90 jenže mam v pr... motor, těch 95 by měla dát. Myslim že máš asi malej přectih, má být 3,8 mm
 
 
Datum: 03. června 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
Já mám teda De Luxku, ale ta má myslím stejný motor a v pohodě se dostane na 110, takže nejspíš budeš mít něco špatně v motoru
 
 
Datum: 03. června 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: edguy007      IP: uživatel13894    
já si myslím že je seřízená dobře jelikož naskočí na první sešlápnutí ale je fakt že to nikdo neseřizoval od roku 1992 tachometr jako budík tam mám jenže má urvanou rafičku a došáhne jen na 80 km/h nafoukaný gumy jsou správně napnutý řetěz je taky kola nepřibržďujou nevím zkontroluji seřízení...škoda jen že jí mám na chalupě kam se dlouho nedostanu...
 
 
Datum: 03. června 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli se s 450kou nedostaneš na 90km/h tak máš něco špatně...sériová 450 musí jet min 90, mě jezdí 100 (skutečnejch, ne tachometrovejch) Nejdřív ji pořádně seřiď motor, zkontroluj jestli nepřibržďujou kola, jestli máš správně nafoukaný gumy, správně napnutej řetěz, pak by těch 90 měla jezdit...
 
 
Datum: 03. června 2012 15:13
 
<  55  56  57  58  59  60  61  62  63  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 9:00:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu