|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci nejlepší výfuk na upavený 3K??Stejsky??Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2012 14:00
 čtu znova a omlouvám se ... přehlídl jsem ty dva otazníky... takže na vlastní 3K si udělej svůj výfuk
Datum: 15. června 2012 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel13973
 Tak znova.... Udělal sis tvůj tříkanál a ptáš se jakej na to máš použít výfuk a nebo jestli výfuk koupit od Stejskyho a nebo máš 3K od stejskyho a řešíš výfuk? Jestli máš 3K od Stejskyho,tak je jasný,že máš i plánek výfuku.....na tvůj tříkanál bude nejlepší odladit vlastní výfuk....každopadně upřesni dotaz
Datum: 14. června 2012 22:02
 pokud se nemýlím tak by jsi měl mít nákres laufu...
Datum: 14. června 2012 21:03
Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
 Ahoj draci, nemáte někdo fotky předělaných zadních brzd na pincka, kdy místo lanka použijete slabé kulatiny? Prostě zadní brzda přes páku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 6:13
 jestli mysliš tohle ? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=432088783492198&set=o.195700382075&type=1&ref=nf
Datum: 17. června 2012 6:13
 Cau fichtlaci  Mam dotaz , na kolik me vyjde prelakovani celeho fichtla, jaky barvy sou tak nejlepsi (myslim značku ) a cim nejlip odstranim rez z rafku abych je mohla prestrikat  Diky za info a mejte pekny den
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2012 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel13975
 Za pár stovek a taky za několik tisíc....záleží na tom,jak chceš mít pěknej/kvalitní lak...jde to udělat sprejema s děsně mizernou kvalitou i vzhledem za pár stovek...pak to jde taky uděla klasicky podklad,plnič a syntetika za cca 1500,- (slušná kvalita) a nebo v akrylátu za cca 2-3tisíce (to už je fakt pěknej lak) a nebo v lakovně i za 10 tisíc...its up 2U...
Datum: 15. června 2012 14:36
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cau hele mam problemy s prednima teleskopama ... ale porad .. daval sem nove futra .. to spodni stejne dycky vypadlo a kolo si litalo volne ... tak me napadlo co kdybych
si nechal vysoustruzit ze silonu valec dlouhej tech 20cm na rozmery toho pouzdra a nacpal to tam a pak to projel vystruznikem .. myslite ze by to fungovalo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2012 19:23
 Ještě mě napadl vzduch - nahoře by se stlačoval a neunikal by tak by třeba nešly nadoraz nebo by šly těžko ale nevim
Datum: 15. června 2012 19:23
 Téma zatim necháme otevřené, ve středu jdu na zkoušku z Fyziky, tak se rovnou zeptam nějakého zkoušejícího na tenhle příklad
Datum: 15. června 2012 11:28
 S těma kroužkama to zní rozumně. Napadlo mě další zařízení k bádání-spojka  Vsadím se, že když byste vyšťouchali korky a na každý lamele nechal třeba 4 po 90° otočené, tak bude klouzat  Přitom tloušťka furt stejná, materiál taky, pružiny taky mají stejnou tuhost  Co myslíte.
Datum: 15. června 2012 11:10
 Dráha je furt stejná, v případě toho pístu se opravdu zvýší třecí síla, protože se zvýší normálová síla  Takže podle mě se práce zvýší, né však větší dráhou, ale větší silou
Datum: 14. června 2012 21:36
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 Klucí tak další študování,vrtalo mi to hlavou...  .Mam doměnku,že tím"třením"je u nás myšlen posuvný pohyb,což je vlastně mechanická práce a aby se tlumič hýbal tak musíme překonat třecí sílu po určité dráze W=F.s  Takže když bude silon delší=delší dráha tak to znamená větší práci(sílu na překonání tlumiče).Snad je to ten pes...  Jinak ondragam měl vlastně pravdu,že to co se nazývá ve fyzice tření bude pořád stejné,jen po větší dráze a tím kolečkovým "třením" byla myšlena ta práce (síla potřebná na zasunutí trubky do tlumiče),která bude opravdu větší.Akorát,že tím ještě není vyřešen alanův problém... Mějte se kluci a dávejte pozor ve škole  ,at pak nerikate nesmysli jako ja...
Datum: 14. června 2012 21:17
 Ondragam: No zkusim jenom takovej návrh, střelba od boku  Třecí síla je závislá na součiniteli tření a na normálové síle. U dvoukroužku je F(n) vlastně 2xF a u trojkroužku je to 3xF, nebo ne? Každý kroužek působí určitou silou na stěny válce, přidánim kroužku tedy působí na větší ploše, a větší silou, pak by to dávalo rozum, ne?
Datum: 14. června 2012 20:41
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
Datum: 14. června 2012 19:32
 Taková technická k diskuzi... Furt řešíte jak více pouzdrama vznikne větší plocha, u kroužků to samý, a tím vznikne větší tření. Z fyzikálního hlediska je to ale nesmysl ne? Třecí síla na ploše nezávisí.
Datum: 14. června 2012 12:56
 Kámoš dával dvě pouzdra nahoru a dvě dolů do každé trubky. Mně to funguje dobře, normálně, tak jak to má být, jedno nahoru jedno dolů, pěkně to chodí a nevím proč by to mělo vypadávat. Ten kluzák musí být dokonale hladký a dobře namazaný.
Datum: 14. června 2012 9:20
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 já teď rozebíral přední vidlici z pionýra a byly v každý trubce pouzdra 3.. je možný že je to origo? pionýr je r.v. 68 jinak v origo stavu, tak bych se divil že by někdo upravoval zrovna tohle.. byly tam v pozici jedno dole a dvě nahoře..
Datum: 13. června 2012 21:55
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 ja se na to vykaslu a dam si tam ze simaka .. kdo to ma porad resit .. vyrve se to dycky za jizdy ale naklepat to tam spatky nema ani cenu ... vydle prelesteni sou a nejde to tam nak fest ke konci
Datum: 13. června 2012 21:25
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 To spodni vypadlo za jizdy,nebo je volny hned jak ho tam das?Napada mě přeleštit pořádně vidle.Kousek rezu,stary barvy na spodku,vemeš díru a pouzdro to vytrhne-muj připad schovanej pod prachovkama,byla lenost je sundat...  .S tim 20cm,bych souhlasil s koleckem  ,řek bych,že i kdybys to vyrobil,dostane se tam bordel a už se nevyčistí,jako u kratkyho a tlumič se zadrhne.Kord jestli máš bez prachovek.
Datum: 13. června 2012 21:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 copak o to válec vysoustružíš a výstružník budeš mít taky ale podlě mě to tření bude takový že to ani pružit nebude
Datum: 13. června 2012 21:12
 Nepřijde mi to jako uplně šťastný řešení, jednak by se ten válec blbě vyráběl, jednak takhle dlouhej výstružník asi mít nebudeš, pak taky mazání bude horší, tření bude větší atd atd...
Datum: 13. června 2012 20:52
 ahoj seso,nevis o nejakym lepsim zapalovaní na fichtla nez je Vape ??? schanim zapalovaní ktere by si umelo regulovat samo predstich podle otacek, diky za odpovedi kazdeho ktery o tom neco vi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 5:23
 chce tedy nekdo neco? posklat mi meil s pozadavkem, ja zadny nedostal
Datum: 30. června 2012 5:23
Jméno: standa
IP: uživatel13978
 Jenco: moc pěkné alternativy  jináč o přestavbě zapalování ze škodovky jsem kdysi uvažoval,jenže tam je ten problém že je to neřiditelný a jen to předstih zvětšuje-což je u 2T špatně-takže celý k ničemu a zbytečný řešit... K tomu lepšínu zapalování...poslechl bych Bakouna
Datum: 17. června 2012 7:32
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 pro jawa simson -spokojeny nejsem protoze tadyto obyc vape mam taky a uz to v dnesni dobe bohuzel nestaci
Datum: 14. června 2012 21:06
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 teoreticky jde všechno
Datum: 14. června 2012 16:38
 zkus vymontovat ze 120ky škodovky ale musíš to upravit ale regulavat si to reguluje podle tlaku bylo by to složité ale teoreticky by to šlo
Datum: 14. června 2012 14:18
 By mě zajímalo kčemu takovídle zapalování potřebuješ ti stačí normálně Vape  je dobrý  já ho mám a sem sním spokojený
Datum: 14. června 2012 14:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Motokárový PVL...
Datum: 14. června 2012 10:28
Datum: 14. června 2012 8:41
Datum: 14. června 2012 8:38
Jméno: xxr
IP: uživatel6631
Datum: 13. června 2012 20:36
 čus, lidičky může mi někdo napsat jaká barva je orginální "jawovská"? Nebo která je hodně přibližná? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 19:26
Jméno: wep
IP: uživatel13045
 3004 namíchaná s troškou 2009, to mám já a dost se podobá origo. Míchal sem to v poměru zhruba 1:8...
Datum: 13. června 2012 19:26
 jak psal kolega níže, nicméně podle ČSN normy se už dneska barvy snad ani nedělaj. Podle RAL tomu odpovídá cca odstín 3004 (resp. něco mezi 3003 a 3004)
Datum: 13. června 2012 12:12
 Díky
Datum: 13. června 2012 11:35
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 Višňová červená (ČSN 8850), tzv. „jawácká“ červená.
Datum: 13. června 2012 11:34
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Nevíte někdo kolik je venkovní průměr přední pružiny na tlumič Jawa 50 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 18:28
Posl.aktualizace: 16. června 2012 14:18
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 tato fajfka proti neodrušený verzi má dvě výhody, a) neruší, b) uchycení na svíčku je dělaný pružinovým drátkem, kterej vydrží věčnost(na neodrušený, pokud se dobře pamatuju byla jakási jehla která se "zapichovala" do boku toho závitu na svíčce, a dost často se mi stávalo že se ta jehla upálila nebo nějakým jiným způsobem nedržela na svíčce)
Datum: 16. června 2012 14:18
 V popisku máš napsané, že je to vyrobené v ČR a kvalita je za 1. Myslím, že Sesa by nám tu nekecal a neprodával žádný "shit".
Datum: 12. června 2012 20:14
 ale oto prece nejde jde o kvalitu preci aby to nebyl nákej shit víš
Datum: 12. června 2012 19:56
Datum: 12. června 2012 18:37
 Zdar draci, stavim teď trochu dravější mustafu a nejsem si jistej úpravama motoru, ještě nemam dost zkušeností. Ale ve zkratce, chtěl bych silnej spodek a v maximu aspoň těch 7500/8000 ot/min. V plánu mám ojnici CKR, ložiska VLZ, primár 9, snížená hlava, Hikone, píst s 1 kroužkem. Chci se zeptat jestli du správnou cestou. Díky Bery
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 13:30
 Díky moc...
Datum: 10. června 2012 13:30
 Stránky nemá, vše jsme řešili přez mejl. standa.hrbek@seznam.cz Napiš mu a určitě se nějak dohodnete.
Datum: 10. června 2012 12:42
 Pošleš mi prosimtě odkaz na stránky?
Datum: 10. června 2012 11:54
 Nech si válec upravit od Standy, dělá pěkný válce za pěkný peníze. Sám od něj mám lehkou úpravu.
Datum: 10. června 2012 11:51
 Dobře, vezmu SKF, hlava od Stejskyho, Hikone si odladím venkovními testy (možná na brzdě). U válce sem zvažoval cestovní úpravu od Stejskyho, ale 2000,- je prostě moc, a já sám nevím jak ho upravit, Eddie mi psal něco o milimetrovém zvýšení horní hrany výfukového kanálu, ale nepochopil jsem přesně jak je to myšleno. :/
Datum: 10. června 2012 11:44
 Ojnice CKR v pořádku, ložiska pokud chceš mít jistotu tak jedině SKF, 9 ti zubý primár je nesmysl ale jezdí se prostě no..., snížená hlava...otázka je jak a kým, Hikone...záleží na odekvátní úpravě pro daný motor, píst jednokroužek ano...zae to má ale svá ale  A mimochodem...? Co válec?
Datum: 10. června 2012 11:33
Jméno: martin
IP: uživatel13764
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/63.html Máte někdo tuhle masku??chtěl bych jí na mustanga je to dobrá volba?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2012 13:14
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/630052-fichtl-100-ccm.html zajímavé
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2012 14:28
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 jak se daji spojit takle 2 motory ?
Datum: 06. června 2012 14:28
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 05. června 2012 20:59
Jméno: pavkocz
IP: uživatel12636
 Přemyšlím o úpravě píst na cz 477 dele knihy vyšší škola motororizmu. Má někdo s touto upravou zkušenosti a o zploštění vrchu pistu. Zkoušel nekdo tyto upravy dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:59
Jméno: Lite
IP: uživatel11057
 Zdar draci, má tady někdo zkušenosti nebo by jsi věděl s obravou laku? Nemyslím tím že se koupí přípravek na staré laky který tu barvu dostává na hadřík a smívá linku, Jde mi oto že bych chtěl fíka nějak naleštit (chromy vím) a zároveň nějak zakrít rýhy a praskance. nebo je nejlepší jarová voda a hadr ?  . Dík Lite
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 11:03
 tempo
Datum: 11. června 2012 11:03
Jméno: lite
IP: uživatel10491
 .jar dobovemu laku neskodi?
Datum: 05. června 2012 11:55
 Nejprve bych to umyl jarem a potom je dobrý autobalsam od velvany v černý plechovce nebo něco podobného.
Datum: 05. června 2012 8:45
Jméno: martin
IP: uživatel13764
 Máte někdo zkušenost ze sníženou hlavou na mustangovi?jde to poznat je to lepší?a podkovu v klice?chci mustang na závody má to cenu dělat?tu hlavu kdyžtak o kolik si nechat snížit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:09
 Na seriovku není zrovna dobrý snižovat hlavu,ale tak na 5,8-6ccm mužeš,ale nepřidá to skoro nic...já dokonce k některým upraveným válcům na seriovku ani hlavu nesnižuju...podkovu určitě ano,tu dej.
Datum: 04. června 2012 21:09
 podle toho jaky zavody a kdyš uš tak aj upravit valec a ne jenom hlavu a kliku to by nemelo cenu
Datum: 04. června 2012 21:07
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 čus chtěl bych se zeptat jaké máte skušenosti s 3k závodní upravou od stejskala a popřípadě jak často měníte pístní kroužky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 14:31
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 jako že už od stejskala by byl blbej píst s kroužkem jo
Datum: 13. června 2012 14:31
Jméno: tom
IP: uživatel13930
 tak máš špatně daný píst i kroužek protože píst má bejt zámkem nahoru k sacímu kanálu .
Datum: 11. června 2012 20:41
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 výfuk mam od stejskala přímo podle víkresu kardec originál alemě furt votcházej kroužky dole přes přefuky
Datum: 08. června 2012 20:44
Jméno: tom
IP: uživatel13930
 tadle úprava je dobrá výkon je velký ale až při vyžších otáčkách já na ni teď jezdím a jede to suprově ale je nato potřeba mít jinej výfuk a karbec
Datum: 07. června 2012 15:43
 Ahoj draci, dávám mustanga do laku (akrylát) a chci dát na nádrž nálepku http://bit.ly/K6vnQm má se to dát pod bezbarvý lak nebo až na vrch?
Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 23:21
 čeče ja si myslim, že je to jedno- tuhle nalepku bych tal asi až po laku- zlaty linky jsem teda ja osobne zalakovával, ale tohle bych dal az po- myslim, že by se to pres to blbe prelilo ...
Datum: 03. června 2012 23:21
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 dotaz pro standu... chcu se zeptat prosímtě jak slícuji kanálky na fichtlu ? jestli by jsi mi to mohl poslat na mail aukrocod@seznam.cz budu rád díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 18:19
 přesně jak psal filip jsem si myslel že to je u karteru ted mi to teprve došlo díkes stando
Datum: 04. června 2012 18:19
Jméno: standa
IP: uživatel13900
 Ano,válec s kartery mužeš slícovat taky,ale tam nebývá tak často problém jako ve válci samotném. Že se těsnění obsekne podle kanálu je snad jasné,to se dělá vždy a automaticky
Datum: 03. června 2012 21:20
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ja mněl pořád za to že slícování kanalku znamená že si je slícuju s karterama aby navazovali přímo na sebe a aby tam nebyl schod jestli mně chápeš nebo aby třeba těsnění nezasahovalo do kanálku
Datum: 03. června 2012 21:18
 nejlépe jemnými pilníky a brusným papírem c.120-140 ....slícovat znamená,že válec s vložkou na sebe ve "spoji" lícují-tzn.že nikde nejsou žádný zbytečný/nadbytečný hrany....kanály se zarovnají aby to nebylo okousaný jako z výroby... Jak dělam svoje válce ti detailně napopíšu,ani kdyby sme si psali na mailu  Jen poradím,,,,koukni se na ten válec detailně,v klidu a řekni si,co ti tam kde neštimuje a co se ti nelíbí a nebo co ti tam přebejvá....taky si skus zahejbat pístem ve válci.....jestli ti to dojde,nepotřebuješ žádný další rady...jestli ti to nedojde,tak ti nepomuže ani když ti to napíšu na mail
Datum: 03. června 2012 21:12
 Zdar lidi jaký byl originál rychlopal na hrazdicích , dostaly se mi zrovna do ruky hrazdice ve fakt moc hezkým stavu, ale není tam ten výkroj nebo zářez nebo co to je abych tam mohl zasunout tu hliníkovou krytku řídítek na straně u rychlopalu .
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 22:20
Jméno: Petr Salva
IP: uživatel12894
 Je zde na FK ta zátka , našel jsem pouze tu , která je asi s tou přepážkou . Koupím klidně i starší za nějaký drobný peníze moc děkuji
Datum: 03. června 2012 22:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 protože dřív ty zátky dělali bez tý přepážky
Datum: 03. června 2012 20:54
Datum: 03. června 2012 18:46
Jméno: Edguy007
IP: uživatel13894
 nazdárek  mám ČZ 175/450.01 standart a potřeboval bych tomu zvednout rychlost aspoň abych došáhnul na 90km/h přemýšlel jsem o změně rozety nebo malého kolečka jen nevím jak...pomůžete mi prosím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 16:32
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 110 mi ukazuje tachometr, jestli je to přesný nevím
Datum: 04. června 2012 16:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted jsem složil 450 po 4. výbrusu motor zajetej v dobrým stavu a po rovince 90-95
Datum: 03. června 2012 20:59
Jméno: edguy007
IP: uživatel13894
 tak jo zkusím ten předstih...ale to bude až o víkendu se tam teď na chalupu nedostanu dám vám pak vědět jak to dopadlo děkuji za nápady
Datum: 03. června 2012 19:14
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 motny 110 nedam ani z GO 455  to ti asi špatně ukazuje, pokud ne tak máš něco neoriginálně max výbrus? nebo snížená palice?? pak bych tomu věřil. Ja ze 450 dostanu 90 jenže mam v pr... motor, těch 95 by měla dát. Myslim že máš asi malej přectih, má být 3,8 mm
Datum: 03. června 2012 17:12
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 Já mám teda De Luxku, ale ta má myslím stejný motor a v pohodě se dostane na 110, takže nejspíš budeš mít něco špatně v motoru
Datum: 03. června 2012 16:04
Jméno: edguy007
IP: uživatel13894
 já si myslím že je seřízená dobře jelikož naskočí na první sešlápnutí ale je fakt že to nikdo neseřizoval od roku 1992 tachometr jako budík tam mám jenže má urvanou rafičku a došáhne jen na 80 km/h nafoukaný gumy jsou správně napnutý řetěz je taky kola nepřibržďujou nevím zkontroluji seřízení...škoda jen že jí mám na chalupě kam se dlouho nedostanu...
Datum: 03. června 2012 15:44
 Jestli se s 450kou nedostaneš na 90km/h tak máš něco špatně...sériová 450 musí jet min 90, mě jezdí 100 (skutečnejch, ne tachometrovejch) Nejdřív ji pořádně seřiď motor, zkontroluj jestli nepřibržďujou kola, jestli máš správně nafoukaný gumy, správně napnutej řetěz, pak by těch 90 měla jezdit...
Datum: 03. června 2012 15:13
|



|