slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
čuste mam jawu 250 panelku a porad to nedobiji skousel sem vsecko a porad to nedobiji uz nevim co mam delat nmeustale se v tom rypu a porad ne a ne elektrika je zapojena spravne newim cim to muze byt dik za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 22:25
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Odpojíš rego. Pak na dynamu zbydou jen dva elektrické body (vodiče). Jeden je pracovní výstup dynama a druhý je vstup budícího vinutí dynama. Takže buzení a pracovní vinutí spojíš dohromady a k nim zároveň připojíš žárovku. Tu druhým koncem připojíš na kostru. Žárovku vol o výkonu přibližně stejném jako je výkon dynama, může být 6 nebo 12V je to fuk. Pak nadlábni motorku. Nic se zatím dít nebude, žárovka nesvítí. Pak vezmi kus drátu a uzlový bod žárovka-dynamo-budící vinutí na vteřinku připoj k živému vývodu baterky a pak odpoj. Píšu živému, protože pro ty co mají na kostře minus je to plus baterky a u těch druhých přesně naopak. Po odpojení drátu musí žárovka stále svítit (žíví jí jen dynamo) a to i na volnoběh (no to spíš jen žhnout). Při vytočení motoru nad cca 1500ot už musí žárovka svítit plným jasem. Samozřejmě že svítivost bude kolísat podle otáček. ímhle testem máš jasno že dynamo je OK. Pokud zhasne na volnoběh, nebo svítí málo, či vůbec je něco špatně v dynamu.
 
 
Datum: 02. dubna 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
pls napis ho a kontrolka vybec nezhasina kdyz sepnu rukou tu kotvu na rele tak se pritahne a drzi kdyz odpojim baterku tak se oddali zajimave ze drzi i kdyz neni nastartovane
 
 
Datum: 02. dubna 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Začal bych testem dynama bez rega a akumulátoru, tím vyloučíš vadu na dynamu. Je k tomu třeba jen žárovka 50W/12V (H4) a 6v alumulátor... (ten je třeba pouze k nabuzení) postup jsem tu kdysi psal...
 
 
Datum: 02. dubna 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Kontrolka dobíjení zhasíná? Když ano, kolik ti to dává voltů?
 
 
Datum: 02. dubna 2010 12:45
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
sranda je v tom chong ze tam nemam zadne svetla jen kontrolni zarovku a neutral rele je obyc
 
 
Datum: 02. dubna 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Nejčastější problém s kterým se setkávám je nerespektování reálného výkonu dynama a s tím nesoulad v příkonu spotřebičů. Obvykle se totiš chybně do přední lampy dává 35W lampa. jenže 35W přední lampa, 15W zapalko a 5W obrysové světlo je dohromady 55W, přesně kolik je schopné dát dynamo, atakže na nabíjení žádný výkon nezbývá. Když k tomu připočteš výkon brzdovky v nepříznivých podmínkách a častější volnoběžný režim motoru, tak ani těch 55W namáš a pak se nemůžeš divit že baterka je neustále vybitá. Takže... dopředu rozhodně 25W a i tak to v nepříznivém režimu není žádná sláva. U dvouválce pak ještě druhá indučka sežere dalších 15W, což ale není tvůj problém, když máš 250ccm. Osobně u mojí kejvy dávám CDI (pro snížení spotřeby) a obrysovku z LED, abych nemusel řešit vyváženost soustavy a to si dopředu budu moct dovolit i 35W v halogenu. Elektrika jsou prostě často jen kupecké počty, nic složitého a leckdy ani nic rozbitého. Rozumný člověk z ploché baterky taky nechce vyrábět elektromobil pro ježdění do práce :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pokud nebude fungovat dynamo, tak to jít nemusí.
 
 
Datum: 01. dubna 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
co tam mas za relatko normalní nebo novy elektronicky??? - hod tam alektronicky a kdyz to spravne zapojis - musi to jit
 
 
Datum: 01. dubna 2010 22:05
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 11:17:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu