Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čuste mam jawu 250 panelku a porad to nedobiji skousel sem vsecko a porad to nedobiji uz nevim co mam delat nmeustale se v tom rypu a porad ne a ne elektrika je zapojena spravne newim cim to muze byt dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 22:25
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Odpojíš rego. Pak na dynamu zbydou jen dva elektrické body (vodiče). Jeden je pracovní výstup dynama a druhý je vstup budícího vinutí dynama. Takže buzení a pracovní vinutí spojíš dohromady a k nim zároveň připojíš žárovku. Tu druhým koncem připojíš na kostru. Žárovku vol o výkonu přibližně stejném jako je výkon dynama, může být 6 nebo 12V je to fuk. Pak nadlábni motorku. Nic se zatím dít nebude, žárovka nesvítí. Pak vezmi kus drátu a uzlový bod žárovka-dynamo-budící vinutí na vteřinku připoj k živému vývodu baterky a pak odpoj. Píšu živému, protože pro ty co mají na kostře minus je to plus baterky a u těch druhých přesně naopak. Po odpojení drátu musí žárovka stále svítit (žíví jí jen dynamo) a to i na volnoběh (no to spíš jen žhnout). Při vytočení motoru nad cca 1500ot už musí žárovka svítit plným jasem. Samozřejmě že svítivost bude kolísat podle otáček. ímhle testem máš jasno že dynamo je OK. Pokud zhasne na volnoběh, nebo svítí málo, či vůbec je něco špatně v dynamu.
Datum: 02. dubna 2010 22:25
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 pls napis ho a kontrolka vybec nezhasina kdyz sepnu rukou tu kotvu na rele tak se pritahne a drzi kdyz odpojim baterku tak se oddali zajimave ze drzi i kdyz neni nastartovane
Datum: 02. dubna 2010 16:56
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Začal bych testem dynama bez rega a akumulátoru, tím vyloučíš vadu na dynamu. Je k tomu třeba jen žárovka 50W/12V (H4) a 6v alumulátor... (ten je třeba pouze k nabuzení) postup jsem tu kdysi psal...
Datum: 02. dubna 2010 12:56
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kontrolka dobíjení zhasíná? Když ano, kolik ti to dává voltů?
Datum: 02. dubna 2010 12:45
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 sranda je v tom chong ze tam nemam zadne svetla jen kontrolni zarovku a neutral rele je obyc
Datum: 02. dubna 2010 9:40
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Nejčastější problém s kterým se setkávám je nerespektování reálného výkonu dynama a s tím nesoulad v příkonu spotřebičů. Obvykle se totiš chybně do přední lampy dává 35W lampa. jenže 35W přední lampa, 15W zapalko a 5W obrysové světlo je dohromady 55W, přesně kolik je schopné dát dynamo, atakže na nabíjení žádný výkon nezbývá. Když k tomu připočteš výkon brzdovky v nepříznivých podmínkách a častější volnoběžný režim motoru, tak ani těch 55W namáš a pak se nemůžeš divit že baterka je neustále vybitá. Takže... dopředu rozhodně 25W a i tak to v nepříznivém režimu není žádná sláva. U dvouválce pak ještě druhá indučka sežere dalších 15W, což ale není tvůj problém, když máš 250ccm. Osobně u mojí kejvy dávám CDI (pro snížení spotřeby) a obrysovku z LED, abych nemusel řešit vyváženost soustavy a to si dopředu budu moct dovolit i 35W v halogenu. Elektrika jsou prostě často jen kupecké počty, nic složitého a leckdy ani nic rozbitého. Rozumný člověk z ploché baterky taky nechce vyrábět elektromobil pro ježdění do práce
Datum: 02. dubna 2010 8:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud nebude fungovat dynamo, tak to jít nemusí.
Datum: 01. dubna 2010 23:20
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 co tam mas za relatko normalní nebo novy elektronicky??? - hod tam alektronicky a kdyz to spravne zapojis - musi to jit
Datum: 01. dubna 2010 22:05
|



|