Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ČAUTE , vim že to sem skoro nepatří , Povoluji jeden šroub je nehorázně utažený nevíte někde jak na to.Jedna se o to že kazety na jízdním kole se dotáhla stalím ježdění úplně nehorázně a tedka se ji snažím povolit a nic i když tak mám páku prostě nic. Neznáte nějaké fágle jak to povolit
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:44
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zadni kazeta ma opacny zavit.. hned jak mas posledni kolecko na kazete 7-8 nebo ja nevim jakym prevodem ti to konci tak je takova maticka s 2 dirkama
nabruz si rysovaci jehlu dej ji do 1 dirky a po smeru hodinovich rucicek (ano nepletu se po smeru mas tam opacny zavit) klepej kladivkem na tu jehlu az to povolis.
Datum: 03. dubna 2010 21:44
 Povoluji zadní kazetu . dávám novou kvuly řetazu a vubec to nejde
Datum: 03. dubna 2010 17:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pokud povolujes zadni kazetu tak tam mas opacny zavit... pokud povolujes jen osicku zadniho kola ,, tak za to ku*va zaber''  to sami pro osu predni prevodove kazety... osicka ma normal zavit a kdyz chces vyndat osu ze stredu ramu tak matice ma tez opacny zavit
Datum: 03. dubna 2010 16:36
 Jo a pardon za gramatiku .spěchám . dikes
Datum: 03. dubna 2010 16:22
 Zdar draci, mam takovy problem: kdyz jedu na fichtlu rychlost do 50, tak uplne v poho, ale jak se snazim jet rychleji (aspon tech 60  ) tak me to nepusti tim, jakoby to prestalo stihat (jakoby motor zhasnul a za chvili jak zpomali zase v poho)... dela to ale jenom na 3, dvojka jde vytocit uplne nadherne, ale ta 3 proste nechce timhle zpusobem  poradi prosim nekdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:47
Jméno: Kukis
IP: uživatel8758
 Diky moc za rady, bylo to hladinou v plovakovce  ted to mam problem uchladit, mam totiz snizenou hlavu a trochu upraveny valec... mel bych jeste maly dotaz: kdyz se mi to prehriva, pomuze jina svicka? mam tam ted brisku 15, tak nevim jestli kupit s vyssim nebo nizsim cislem...
Datum: 03. dubna 2010 21:47
 Nebo samotnej plovák prasklej.
Datum: 03. dubna 2010 16:24
 v plovakove komore oni vic plisek.. me se to taky stalo ale me to delalo ze za 1 uplne vsechno v pohode a na 2 uz mi to taky delalo ve vysokych otackach a 3 uz sem ani nemohl dat
Datum: 03. dubna 2010 15:51
 Predpokladas spravne, karbec, trysky, vsecko ciste, tam problem neni. Filtr do sani taky cisty (novy,vyzkousel jsem ho i sundat). Za 2 to jede i dlouhodobe, akorat to nemam odvahu trapit na dvojku prez cely mesto  Predstih je OK, odtrh tez...prave proto sem pisu, ze si uz nevim rady
Datum: 03. dubna 2010 15:26
 předpokládám že benzín ti tam teče,a karbec máš čistý....zkus zkontrolovat předstih,odtrh
Datum: 03. dubna 2010 15:20
 A jede to na dvojku na plný otáčky dlouhodobě?
Datum: 03. dubna 2010 15:18
Jméno: pepažíla
IP: uživatel1859
 draci,už jsem to tu měl bez úspěšné odpovědi, poraďte mi, koupil jsem si velkou podkovu, ( klika 85 mm ) jak ji přidělat do toho karteru? Kam přišroubovat ty šrouby? Popř nějaký odkaz s fotkama, nic nemužu najít, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 22:49
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9127
 já sem to zatim nedělal to víš prachy ale když nad tím popřemýšlím tak to je lehký jak facka já bych tam dal koliky ko každýho karteru jeden pro ty bych tam udělal zářezi a hotovo vim že se to lehko radí a při práci to je horší
Datum: 05. dubna 2010 22:49
 Zdar Drací,kdybyste měl doma někdo nepotřebný vidlice ze simsona tak mi please písnětě na mail.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 13:14
 cauwes... valec mam po 6. výbrusu, mam tam jednokrouškový píst s pomocnými okenky, zvetseny kanaly a ptam se jak to mam zaject, jak mam michat olej z benzinem a kolik Kilometru to mam zajíždět ???? prosim o odpovedi !!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 17:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Stejskýho kit má vůli 0,05mm. Takže nemusíš zajíždět tak dlouho. Závodní výbrusy mají větší vůle: 1) kvůli teplotní roztažnosti 2) aby se nemusely zajíždět.
Datum: 03. dubna 2010 17:59
 jo jo beru stejskyho válec (jestli je to teda cestovní uprava) tj . ale toto vypadá jak kdyby to měl být závodní válec.takže bych od majiteje čekal víc znalosti co s tím ,když ještě je to jeho válec tak kdo má vědět jakou má vuly výbrusu ,jestli srazil hnany u kanálků atd. stejskyho válec je jasný jak máš vědět ty když si to nevirábě ale toto je z jeho tvorby tak to má vědět on .
Datum: 03. dubna 2010 16:27
 honza a proc by to mele vedet ? ja mam taky stejskyho valec sice ejste nenasazeny ale taky nevim jak to mam zajet je dobre ze se zeptal nez aby to zajel nejak spatne :/
Datum: 03. dubna 2010 15:53
 Když říká je to to už závodní válec tak muže mít odlišnou vůly výbrusu....ale pokud máš závodní válec i když si ho neupravoval tak bych měl vědět jak se zajíždí ....bez tohoto nelze tě považovat za závodníka se závodním strojem.
Datum: 03. dubna 2010 14:56
Jméno: kozlon
IP: uživatel1859
 do 100 km, závodní, či ne?
Datum: 03. dubna 2010 14:26
 zajed to tak 500 km na pul plynu,moc to netoč s olejem 1:30...po 500 km dávej oleje 1:30,ale už to trošku hon,jak dosáhneš 800 km,myslím že máš zajeto..
Datum: 03. dubna 2010 14:21
 a ty si mysliš že ho upravoval přimo on ?
Datum: 03. dubna 2010 13:42
 hele když si zvládneš upravit válec tak bys měl vědět jak to i zajet, ne?
Datum: 03. dubna 2010 13:02
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec kde mam nastavit odtrch u jawy 21 mezi kladivkem a Kontakt
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 12:40
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 zdar jj na na kladivku,povolíš ten šroub jeden co ti drží tu destičku, a přitáhne se to k sobě,pak něco musíš strčit mezi to(0,4-0,5 mm),ale ideální je prej 0,45mm a dotáhneš šroubek,pořád to musíš mít v tý poloze,pak teda eště předstih,ten je 1,6-1,9mm  ,snad sem něco nezapoměl,kdyžtak mě doplňte  .
Datum: 03. dubna 2010 12:40
 dneska jsem se jel projet a ssi 100m od baraku fizli tak jsem to otacil a na plny plyn sem jel domu  ale me nehledali nejeli za mnou nekoho hledaji protoze tu leta i helikoptera
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 17:27
 Taky mě včera málem měli když jsem jezdil na 175ce... Jel jsem domů a fízli mě akorád viděl jak jsem už s motorkou stál ve vratech a chcípal to. Už po mě šli tak jsem jim řekl že jsem na svém souromém pozemku a tam si můžu dělat so chci... Byl jsem drzý protože mě neviděli jak s tím jezdím. Kdyby mě viděli toš to by byla jiná
Datum: 03. dubna 2010 17:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 03. dubna 2010 14:10
 ten vrtulnik de beztak po tobě
Datum: 03. dubna 2010 13:43
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 se neprojedes xDxD
Datum: 03. dubna 2010 13:25
Jméno: primaxx
IP: uživatel5566
 zdar chlapi,hele nevíte jak se míchá benzin do čz 180/487 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 13:05
 Podle prirucky 1:33 pri zabehu a 1:40 po zábehu...moje ciza byla mazana 40 000km v pomeru 1:50(Mogul TSF) a taky se to krásně umazalo...
Datum: 03. dubna 2010 13:05
Jméno: petr
IP: uživatel6342
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 16:59
 alebo este som to zabudolnapisat ze suvisi to od priemeru na nasadzeni tlmiaceho masky!!! V3S má 17,5cm jawa 350 neviem
Datum: 04. dubna 2010 16:59
Datum: 03. dubna 2010 18:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja si taky myslim ze je to z Pragy V3S
Datum: 03. dubna 2010 14:11
 a není náhodou možný že je to z trabanta??
Datum: 03. dubna 2010 13:19
 je to na V3S
Datum: 03. dubna 2010 12:39
Jméno: petr
IP: uživatel6342
 na mustanga je to moc velky
Datum: 03. dubna 2010 12:34
 cau nwm hele přesně,ale mohlo by to být z mustanga,teda aspoň mi to přijde podobný,ale fakt netušim
Datum: 03. dubna 2010 12:22
 cau seso,chci se zeptat jestli ještě máš ty sportovní filtry?koukám a oni už tam nejsou  ,budeš je mít?díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 20:49
 a kolik by stál ten chrom?a pak ty dražší?odhadem,dík
Datum: 03. dubna 2010 20:49
 mam jeste jeden sportovni chrom a pak budou draszsi ale super.. jinak maznicky me pecou nemam dodavatele,,sesa
Datum: 03. dubna 2010 16:54
 Cau seso... kdyz uz tu pukasek začal, tak bych se chtel zeptat jestli ještě budeš mít na shopu mazničky... renovuju a ty moje byly v hroznym stavu
Datum: 03. dubna 2010 11:49
Jméno: tolind
IP: uživatel5043
 Mám dotaz. Když chci elektrický otáčkoměr mám mít odrišenou nebo neodrušenou fajfku? Jestli je to jedno jakou má každá z nich víhodu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 8:41
 Neviem,ak počkáš do nedeli napíšem ti či to vadí alebo nie, tiež si ho staviam,ale skôr by som povedal že treba odrušenú
Datum: 03. dubna 2010 8:41
 Zdravím.prosimvás chtěl bych se zeptat jeký je potřeba řidičák na Teru. Tera je takový ten malý jakože traktůrek s vlečkou. Je to sice 150Ccm ale zase to nemá rychlost větší než 45Km. Je to bráno jako zemedelsky stroj? Měl by stačit řidičák AM ne? Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 19:23
 Teru mám taky, na silnici může za nesnížené viditelnosti (pokud nemá světla) k řízení je třeba řo. sk. B
Datum: 05. dubna 2010 19:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele děda má všechny traktory bez papírů a měl teru a tam motor z 250 duplexe a jezdil s tím všude a jezdí s tím dodnes   nikdo to neřeší...
Datum: 04. dubna 2010 10:36
 na silnic s tím musíme chtě nechtě. Pole máme na konci města a sběrný dvůr kam furt něco s terou vozíme taky
Datum: 03. dubna 2010 13:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to jsem si taky řikal, až do tý doby, co si to koupil jeden chlapek od nás, kterej to má normálně na značkách... nechtělo se mi tomu věřit, když jsem to viděl...
Datum: 03. dubna 2010 13:29
Jméno: standa
IP: uživatel9096
 ty vole tera by spravne nemela na silnici vubec prijit........tudiz na ni ani nepotrebujes ridicak
Datum: 03. dubna 2010 11:53
 bere se to jako malotraktor... takže B
Datum: 03. dubna 2010 0:14
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mozna zitra se tam skocim zeptat jak na tom je s nabidkama
Datum: 03. dubna 2010 21:24
 to Dave´s:Ty to máš v ulici přímo jo?  ty joo  no nevim,myslíte že mu tam psalo dost lidí?já myslim že jo,ale nejvyšší nabídku se asi nedozvíš,když mu nenapíšeš tu svoji,nwm...
Datum: 03. dubna 2010 21:10
 Dave's: tak na co čekáš,vem si pět stovek a šup šup
Datum: 03. dubna 2010 17:09
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 03. dubna 2010 16:42
 jeee já to mám kousíček  ,ale peníze nejsouuu  ,a ani místo v garage  ,škoda škoda
Datum: 03. dubna 2010 11:26
 jaj hergot. nebejt to tak daleko tak už ho mám doma
Datum: 02. dubna 2010 22:48
 zdar,mám dotaz.Dnes jsem úplně ztrhal závitovou tyčku (newím přesně jak se tomu říká) co drží karbec na válci...tak jsem ji uplně vymontoval,A nechtělo se mi s tím srát,tak jsem to utahl šroubkem,prostě jsem tam dal šroub a dotahl to...co myslíte vadí to něčemu?Já jenže mi děda říkal že je to závit v hliníku,že to tříkrát rozdělám a je po závitu ve válci...je to pravda? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 10:25
 Já nic  ale ten předchozí majitel byl "inženýr"  takže do pulky byly servaný závity, a dal tam šrouby M6, takže sem tam dal závitovou vložku a šteft, protože mi tam nesedělo těsnění.
Datum: 03. dubna 2010 10:25
 jj,když to říkáte aj vy,vyrobím si to raději....pro vybrouš: a co si pak dělal,když si ztrhal závit ve válci na ten výfuk?
Datum: 03. dubna 2010 9:46
 jo jo deda ma pravdu rači vyrob ten zapustenej šroub neboli šteft
Datum: 02. dubna 2010 22:50
 No je pravda že hliník je měkčí, radši si tak namontuj imbusovej šroub, zalep ho tam lepidlem na závity a uřízni hlavičku. Já měl šroub u vejfuku místo šteftu, a závit byl strženej.
Datum: 02. dubna 2010 22:44
Jméno: LOL
IP: uživatel8364
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 8:07
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Já bejt tady lidma tak bych mu nikdy neporadil..
Datum: 03. dubna 2010 8:07
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jako ten mustangista,už sem viděl ten web tak 100x ale poád to prostě nepobíram...vrchol demence..
Datum: 03. dubna 2010 8:07
 http://jawa-pionyr.webnode.cz/
Datum: 03. dubna 2010 0:08
 Čau mam jawu 21 a měnil sem pouzdra v přední vidlici a pořadně jsem to namazal a nech ce to pružit nwm proč a pružiny jsou dobrý.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 22:53
 no maji pravdu musiš se zabavit takovych tech vystupku co tam sou
Datum: 02. dubna 2010 22:53
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Hele děláš sdi ze mě prdel nevbo si vážně tak blbej?už sem to řešil s tebou asi třikrát,že pokuď to neprotáhneš výstružníkem tak to nebude fachat!Jako hlavně že pořád otravuješ co s tim máš dělat a stejně to nakonec neuděláš...
Datum: 02. dubna 2010 21:53
 Prosoustružil si je pak výstružníkem?
Datum: 02. dubna 2010 21:43
 zdar hoši čím to je že mě z výfuku prská olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 14:59
 Toto muže být způsobeno hodně aspekty bohatost směsi, druh oleje,...
Datum: 03. dubna 2010 14:59
 dělalo mi to taky,vypálil jsem výfuk,je to OK
Datum: 02. dubna 2010 22:33
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 U shellu mam pist i hlavu v normalni hlinikovej barve,zadnej karbon a dokonce ani olej z vejfuku..kupodivu a jedinej kdo ma keci ses ty
Datum: 02. dubna 2010 22:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zase sami keci az na Js. Je zajimavi ze davam castrol 1:50 a prskami to taky z vejfuku, je to normalni!! protoze mam vse OK svicka nadherne svetla
Datum: 02. dubna 2010 21:51
 Je to tím, že leješ olej do benzínu. U dvoutaktu normální.
Datum: 02. dubna 2010 21:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nekvalitní olej
Datum: 02. dubna 2010 20:49
 zdar hele mě to dělalo to samý,vypálil sem vejfuk a je to v pohodě
Datum: 02. dubna 2010 20:46
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdravím,tak už konečně, zítra budu vyměnovat futra v přední vidlici už mám vše připravené a chtěl bych se zeptat, jen tak na zkušenou jsem ta futra nasunul na kluzáky a zjistil jsem že jakoby jedna strana se vyklá(ta blíže k zemi) myslíte že až je protáhnu tím nahřátým teleskopem že se ty všechny nedokonalosti zpraví?Mám ta futra ještě ze zásob mototechny tak nevím.Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 20:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši čím to může být že můj mustang potřebuje vetší odtrh jinak to nejede? dneska sem se s tim hral pul dne až sem ho rozjel ale nevyhovuje tom odtrh jaky ma byt stator mam uplne dany doleva.Cim by to mohlo tak byt? Jeste to moc dobre nejede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 22:22
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 No máš správnou?nebo ty už si to zapoměl?vždyť si to měl na těch ''stránkách'' tak hezky (na hovno)udělaný ne?
Datum: 02. dubna 2010 22:22
 a máš správnou pet láhev?
Datum: 02. dubna 2010 21:50
 předstih
Datum: 02. dubna 2010 20:44
 Zdar pořád to tu omílám ten problém s těma svíčkama hladinu v plovákovce mám pod míru jehlu na nejchudší směsi ale svíčku mám pořád mokrou od oleje ten olej z převodovky mi to nesaje to mám zjištěný na 100 procent benzín ředím s olejem MOBIL 1:50 Motor ani tak nekouří ale když tomu přidám a držím plnej plyn tak to si nedovedete představit co se z toho valí kouře ale musím tomu vosolit jinak to nehulí
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 11:45
Jméno: standa
IP: uživatel9096
 nemuzu si pomoct,ale to co popisujes je prevodovej olej v klikovy skrini......sedi to na 100% ...nemusis mit ani praskly gufero ani netesnost mezi blokama,ale treba si do prevodovky toho oleje dal proste moc...stane se....jinak pomer 1:50 je málo!! At si rika kazdej kdo chce co chce,eddie zadrel ojnici u cestovni upravy pri pomeru 1:40....ja u seriovky pod 1:40 nejdu nikdy......
Datum: 03. dubna 2010 11:45
 pohraj si s předstihem...
Datum: 02. dubna 2010 20:22
|



|