Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Po vyřešení řadícího problému bohužel opět kiks  ,vypadá to že je v háji buď baterka a nebo nedobíjí,a proto se ptám,jak nejlíp a jednoznačně poznat že nedobíjí?Baterku samozřejme zkusím nabít a uvidim,ale abych pak kdyžtak moh postupovat dál co a jak,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 18:29
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Tak baterku sem dobil,ale nestartoval sem to,jen sem měřil a zjistil sem,že po zapnutí světel baterka rychle klesá,až na 8 V a zadní světlo svítí tak,jako by byl seplej brzdovej spínač ale oba dva jk přední tak i zadní jsem odpojil,tak nevím co to je.Dík za rady
Datum: 08. října 2010 18:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ta černá piksla je usměrňovač, a dost často s ním bývají problémy, takže se tam podívej jestli neni vypadlá nějaká dioda a klidně každej spoj pořádně proletuj, vznikaj tam přechodový odpory..
Datum: 07. října 2010 21:49
 jinak napadlo mě mrknout se do regleru zda je tam všecko v pořádku  abych ho kdyžtak vyloučil
Datum: 07. října 2010 20:58
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 je to jawa 350/640,má klasickej regulátor,ale bezkontak zápalko a vedle regleru je nějaká černá kravina a taky tam jdou nějaký drátky,altík vůbec netušim,ale je asi originál
Datum: 07. října 2010 20:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 trochu by pomohlo kdybys napsal co je to za stroj, jaký má dymano/altec, jestli tam máš nějakej elektronickej regler nebo klasickej kontaktní atd atd..
Datum: 07. října 2010 20:52
 chtěl sem ti to tady napsat ale kdyz sem si cetl komentare tak bych napsal uplne to stejny jako prvni komentar od hh
Datum: 07. října 2010 20:39
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 no...a co by to mohlo být?regulátor?sakra
Datum: 07. října 2010 20:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no tak je to úplně jasný, vůbec nedobijí..
Datum: 07. října 2010 20:19
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 popíšu chování za tý jízdy když to začalo jabrovat,jedu a najednou to začalo chcípat,přidal sem plyn a nic,chcíplo to,chvilku sem to nechal a pak našláp,chytla ale po pár kilákách znova,opakovalo se to tak dlouho dokud to nechytlo vůbec a pak sem tlačil
Datum: 07. října 2010 19:55
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 no hele světla nesvítěj,respektive i za tý jízdy i při vypnutým motoru když zapnu světla tak pomalu pohasínaj...
Datum: 07. října 2010 19:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a ty tam nemáš pojistku?? jestli ne tak je to tvoje blbost.. každopádně zkrat tam nebude, aspoň podle těch hodnot napětí cos poslal.. světla svítěj ne?? baterka vaří protože už je stará a dává ze sebe maximální proud i když odběr takovej neni..
Datum: 07. října 2010 19:35
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jj hodim ji tam a uvidim zejtra ráno,každopádně jestli je tam ten zkrat to je pro mě špatný
Datum: 07. října 2010 19:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejlepší by bylo koupit novou, baterka co má pod zátěží míň jak 9V je na odpis... každopádně nabitím nic nezkazíš, klidně ji tam přes noc nech, aspoň to budeš mít na čem zkoušet..
Datum: 07. října 2010 19:26
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jawa_cezetak : ou toho sem se taky bál  v tom případě volím servis,jakmile je to elektrika tak na to kašlu,z vlastní zkušenosti
Datum: 07. října 2010 19:26
 kdyz baterka pri vypnutem motoru vařila tak máš nekde v elektrice zkrat
Datum: 07. října 2010 19:25
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Dobrá,mám ji tam nechat přes noc?To by asi bylo nejlepší co?
Datum: 07. října 2010 19:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to co si napsal svědčí o starý a špatný baterce, nikoli o dobijení.. dobij baterku na nabiječce a pak to nastartuj, pak lehce přidávej plyn a koukej na napětí na baterce..
Datum: 07. října 2010 19:21
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Pochopil a zkusil,výsledky takovéto: při klidovém stavu,vypnutý klíček - kolem 11-12 V,při první poloze - klesne na 10 V a při třetí klesne na 8-7 V a baterka se vaří,měřil sem při vypnutém motoru,nejde nakopnout,ale když sem jel,na volnoběh taktak držela a jakmile sem přidal plyn chcípla,ovšem to na volnoběh po chvíli taky.Odpoledne sem na ni jel naposled
Datum: 07. října 2010 19:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak v tom případě cca 13-14V, ale to si jistě pochopil..
Datum: 07. října 2010 19:11
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jo mám 12 V soustavu  ale jo du to změřit a dám vědět hnedka...
Datum: 07. října 2010 19:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jednoznačně to poznáš připojením voltmetru na kontakty baterky a budeš měřit napětí, které by mělo být v rozmezí 6,5-7,5V v závislosti na otáčkách motoru, pokud je tam míň, nedobijí
Datum: 07. října 2010 19:03
|



|