Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar lidi, mam doma volnej rám z fíka a motor z dirtbiku. Nezkoušel to už někdo zkombinovat? Nebo dejte radu co bude problém. Díky a dejte pozor na listí u krajnice
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 12:39
 No řekl bych že i na tu dobu jsou strašný, třeba čz 125 sportka má tlumiče co žehlej pěkně, proč je neudělali o průměru 27mm a nedali na fíka? To by nebylo zas tak moc nákladný jinak přední tlumiče jsou asi nejslabší místo na pionýrovi
Datum: 10. října 2010 12:39
 rekl bych,ze na pionyrech sou predni tlumice celkove navrzene asi nejhur..ale zase na tu dobu je to parada  ale na prestavby jakehokoli typu se opravdu nehodej..
Datum: 10. října 2010 12:05
 Prodávat nechci, motor z fíka nepotřebuju, neni to na skoky, neni to na prasení je to jenom na test. Vždyť i motor z pionýra to rozhejbe že na tom nejde jezdit jak to sviští. Motor je na fíkovi jeden z lepších dílů, takový přední tlumiče jsou snad lepší zavařený napevno.
Datum: 10. října 2010 11:49
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 čau radši bych od tebe ten motor koupil a dal ti za něj dva motory z fichtla 21 a 20 + eště doplatil rozmysli si to a ten motor je 100% funkční díkec Venca
Datum: 09. října 2010 23:56
 ale zase je moznost ze vubec nebudes delat moto do terenu,ale muzes udelat moto na silnici  to je podle gusta..na silnici by stacil pionyr prevarenej..
Datum: 09. října 2010 23:27
 nevím nevím... .. jumpit s tím někde a ještě mít motor z dirtbika je celkem sebevražda... a i když to máš vystužený, prdne ti to za svárama.. u fichtla to platí dvojnásob, páč ty jekle a trubky jsou jak papír a navíc, určitě to místy chytlo rez. Podívej se na rám z dirtbika a na rám z fichtla..
Datum: 09. října 2010 23:23
 Joo to se bude muset ozkoušet, nebude to nějak namáhaný proto to moc nechci vyvařovat ať to neni jak tank ale ta zadní kyvka by asi chtěla vyztužit a tim jak je dutá by se dovnutř něco hezky navařilo
Datum: 09. října 2010 23:03
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 A vejde se tam ten motor? Nejsem si jistej, ale myslim že motor z pita je delší než z fíka, aby ti hlava motoru nedřela o přední kolo.
Datum: 09. října 2010 21:52
 pak tam taky musis udelat vetsi diru kvuli sroubu co drzi rozetu..mozna by bylo jednodussi prekopat zadek..uriznout vidle nekde v pulce a prodlouzit je,nasunout na ne treba nejakej jekl a cely to svarit,jen je proste prohodit..zaroven podseknout zadni tlumice,protoze tlumice sikmo nahoru tak jak sou original,strasne spatne pruzej v terenu
Datum: 09. října 2010 21:49
 tak ten ram urcite vydrzi  ten vystupek udelej uplne stejne jako je na druhy strane
Datum: 09. října 2010 21:48
 Rám mám přepaženej výztuhou, vepředu vidle z mosquita s kotoučem, vzadu tlumiče ze simsona, o tom kole jsem přemejšlel, jak udělat záchyt brzdy, bude stačit na kyvku navařit výstupek? Jinak díky za reakce budou se hodit
Datum: 09. října 2010 21:39
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Asi tak jak říká zajic13. Možná jen trochu zvednout aby nebyl řetěz zlomenej přes kyvku. A musíš otočit zadní kolo, fík má rozetu na druhý straně.
Datum: 09. října 2010 21:36
 vsechno de,hlavne musis ram poradne zpevnit..je to asi lezatej 1valec,ze?  myslim si ze kdybys dal vyztuhu ramu,ram celkove zvednul a dal jiny predni a zadni tlumice,tak to urcite pojede..ostatne,jelo by to i s puvodnima tlumicema,ale preci jen to pojede lip nez motor z fichtla tak aby to nebylo o hubu
Datum: 09. října 2010 21:31
 Zdravim jake mate zkusenosti se svickami NGK nebo CHAMPION na fikovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 9:43
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 *fikovi
Datum: 10. října 2010 9:43
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 NGK b7hs se mi osvědčila jezdim na ni celou sezonu na fíkovy, jednou se mi zasekl plovák když sem jen na 2 a začlo se uchlastavat až to chciplo, svička ulitá že z ní kapal benzín, vyfoukal jsem ji, zahejbal s plovákem a jezdim dál  , (mam ji na zavoech seriaku, pionýra jede si myslim dobře, i točí, a NGK mě nikdy nezklamala)
Datum: 10. října 2010 9:42
 to ja si koupil NGK B6HS nebo tak nejak se to menovalo..jelo to s tim rekl bych ze lip..lip startovala,lip sla do otacek,ale 3x sem ji ulil a definitivne prestala hazet jiskru..to se mi stao i u 4t u hondy..taky sem koupil ngk,kterou sme tam potom ulili (spatnej karburator tak se porad uchlastavala) a prestala hazet jiskru..NGKcka sou vyborny svicky,ale nesmis je ulejt takze nic moc do 2taktu..
Datum: 09. října 2010 21:29
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 ja si koupil NGK za 120 kč  jelo to stím, jako z každou jinou  tyhle svičky bych spíše viděl na upravených motorech. pro me je jednoznačně nejlepší svíčka PAL 14 rz, stará československa svička...
Datum: 09. října 2010 21:09
 čau potřebuju poradit dneska jsem si koupil motor jawa pionyr na představbu čtyřkolky mám akorád kostru čtyřkolky vejfuk a řetěz právě potřebuju poradit co koupit aby se ten motor rozbehnul
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 21:40
 puvodni ctyrkolka adly rd ma neco na šiřku 120cm dýlka 140cm tak přibližne toje ta sředni jsem taky myslel že tam hodim motor 250 jenže motor od jawy se tam nevejde bych musel převařit ram zase ji přestavet plasty jiny atd
Datum: 09. října 2010 21:40
 z pionyra???jak je ta čtyřkolka velka??raději bych tam narval 250 at to ma nějaky tež vykon
Datum: 09. října 2010 21:04
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Zdravím, když mám na mým fíkovy 21 papiry a predelam stitek na mustanga a SPZ tak nebudou s tim problemy na technicke?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 21:41
Jméno: vapo2
IP: uživatel10511
 Pokud ti bude souhlasit i číslo motoru tak by to takový problém možná bejt nemusel, ale pouze za předpokladu že na tý stk narazíš na absolutního tupce, který nebude vědět jak vypadá Jawa 50 typ 21!!! což myslím že bude v týhle zemi docela problém vzhledem k tomu že každý druhý na pionýru začínal a asi ví jak který vypadá a zvlášť technici na stk sorry. Mám obavu že ten typ 21-23 jim bude ležet v žaludku i když v podstatě se jedná o technicky velice podobnou motorku. Ale dokud to nezkusíš neuvidíš třeba to projde.
Datum: 14. října 2010 21:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Prosím mám problém na jednom pio. Preedstih nastavený aj odtrh iskru hádže benzín vzduch okej no nechce chytiť ani za nič  kde je chyba ?? kompresia dobra
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 21:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přesně tak karbec ti podfukuje někde. Zkus při startování pridušovat karbec rukou bez filtru.
Datum: 09. října 2010 21:43
Jméno: Tomik
IP: uživatel469
 Cau draci mam jawu 20 a nevyhatuje mi spojka a kdyz dotahnu Primerene ten spojkovej sroubek tak mi to zase nekde naslapnout predem dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 21:24
Jméno: tomik
IP: uživatel10514
 oki dik
Datum: 09. října 2010 21:24
Jméno: vapo
IP: uživatel10511
 Ahoj pokud tam máš olej tak to vypadá sjeté lamely na spojce, dej tam nový a měl bys mít klid.
Datum: 09. října 2010 20:21
Jméno: kiris
IP: uživatel6610
 caw hosi dnes sem jezdil na fikovy a neslo kloudne radit hrozne tezko a jednou pres zuby nesla dat 2 . nevite cim to je . dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 21:53
Jméno: vapo2
IP: uživatel10511
 Ahoj jasně chce to rozpůlit. Jestliže špatně řadí bude to na 95% závada převodovky a věcí s ní spojených co je to přesně zjistíš až po rozpůlení motoru a stejně i tak ho musíš půlit, protože to jinak neopravíš. asi bude chorá vidlička já to měl taky.
Datum: 14. října 2010 21:53
Jméno: kiris
IP: uživatel6610
 ale vono kdys je studenej motor na zacatku tak de krasne radit ale jak se to zahriva tak to de cim dal hur jakoby v tom cvakne a pak padne kvalt nikdy to nedelalo
Datum: 10. října 2010 10:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nejspíš máš už ochozený řadící automat (mechanismus) a možná i vydličku. Takže to chce rozpůlit motor a podívat se kde je chyba
Datum: 09. října 2010 21:50
Jméno: kiris
IP: uživatel6610
 jo a spojka zabira pri rozjezdech dobre
Datum: 09. října 2010 19:57
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus jak jede pionyr s 60ccm valcem?jede lip nez original 50 ccm?a taky je to polskej valec ten 60ccm?a neznici se klika tim 60ccm valcem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2015 9:01
 Polsky valec je šmejd a nejede to když se doladi origo slicovanim pojede to mnohem lip navic to co nabizej je vrtani 40 a to je 55 ccm. Když to koupiš tak maš těžitko za 8 stovek.
Datum: 05. června 2015 9:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 klikar- moje řeč
Datum: 10. října 2010 17:29
 kdy uz si to zapamatujete ? polsky valce prodovany jako 60ccm nejsou 60ccm a jeste jsou to valce ze by je i slepej slicoval lip.
Datum: 09. října 2010 19:36
 Jede to s nim hůř.
Datum: 09. října 2010 19:21
 co pořád máte všichni s tou klikou?? víš jaky by se musely dít zvěrstva aby ti to zničilo kliku?? ovšem za předpokladu že není mrtvá už ted. ale zase vzhledem k tomu co tu čtu za věci se docela divim že to některejm jedincům jde aspon roztlačit.
Datum: 09. října 2010 19:20
Jméno: Jawadrak
IP: uživatel469
 Ja bych do toho nesel pak se ten motor tak spatne chladi a jestli to chces jen kvuli rychlosti tak si kup neco silnejsiho
Datum: 09. října 2010 19:16
 Čau draci nedávno jsem tu psal dotaz jak vyndat a rozložit vydlicu uJawa05 odpovědi jsem se dostal ale jak jsem odmontoval přední kolo a blatník tak jsem dále postupoval podle návodu kdo mi tu někdo napsal napřed jsem odpojil dráty z přepínače světel pak bovden z brzdy a s pojky s bovdenem plynu jsem nic nedělal má tam celkem vuli tak jsem ho tam nechal ale pak jsem klepl do toho středového šrpubu který byl povolen na 1.5cm ale řidítka nechtěli ven a tím šroubem jde v poho točit rukou na obě 2 strany tyky mě napadlo že to možná bude držet ta matka nebo možná tam jsou 2 matky pod tou maskou tak jsem chtěl povolit masku jeden šroubek šel ztuha ale povolil sem ho ten druhej nešel povolit ani když sem ho 2krát nastříkal konkordem tak ho budu muset uřezat a chci se zeptat když úpovolim tu matku nebo matky pujdou už řidítka vyndat? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 19:37
 Milý Franky.Vidíš smazal jsem to a hádej co mi to udělalo?? nic! a můžu tě ujistit že v zrcadle jsem pořád klikař a ne penis. jsi neuvěřitelnej trouba...
Datum: 09. října 2010 19:37
 Jedinej, kdo je tady retard, jsi ty! Místo toho aby jsi slusne poradil, tak ho tady seřveš, jak nějakej machr, co vsechno vi, vsechno zna a myslíš si, jak se cejtis.S dotazem neporadim, nikdy jsem řídítka nesundával. Sry
Datum: 09. října 2010 19:31
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 Ahoj mám jawu21 a když jawu chcu roztlačit tak mě nechtne protoče do valce nechce týct benzín svíčka je furt sucha a vv nadrči mám 3litri benzinu čim to je dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 23:52
Jméno: Maraa
IP: uživatel5056
 tak karbec jsem vyčistil a složil a ted musim stpat aspon tak 40sekund než je svička mokra jak to mám udělat aby byla hned mokra svíčka?
Datum: 09. října 2010 23:52
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 odpoj hadicku ad karburatoru a skus pustit benzin jestli tece pokud ne tak bude ucpana hadicka nebo kohoutek tak to vycisti ...pokud tece tak bude ucpanej karburator tak i ten vycisti
Datum: 09. října 2010 17:23
 zdarec draci delam g o na simsonu a dostal sem k tomu nova gufera vsechny uz sem vymenil az na jedno -22x35x7 nevite kam patri dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 15:21
 čau, hlavy ti to neřeknu, mrkni se do katalogu ND, tam by to mohlo být popsané dobře...
Datum: 09. října 2010 15:21
 Čus chtěl bych poradit nevíte někdo jaký má napětí zapalovací cívka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 21:20
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jak která, zhruba 15-20 kV, moderní zapalovací trafa i 30 kV.
Datum: 09. října 2010 21:20
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 Cau...prosimn vas sel by dat motor z mustanga nebo 21 na jawu 05???? a vadilo by to na technicke??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 15:17
 05 už má hliníkovej válec...a myslim že na TK je jim to uplně jedno...
Datum: 09. října 2010 15:17
Jméno: Ticker
IP: uživatel10510
 Myslim ze na 05 byl jeste motor s litinovym valcem. ale jinak byl konstrukcne skoro stejnej. Takze pokud nemas ve velkym TP zapsany cislo motoru, muzes zamenit. Podle me si toho ani nevsimnou. Jde jen o to cislo motoru.
Datum: 09. října 2010 14:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Zdravim, chtel bych se zeptat zda tu ma nekdo zkusenosti s lakovanim rafku, mistama se mi odloupava, pustil jsem se do brouseni otazka zni, cim a jak bych to mel nasledne striknout? Bude to drzet i na zbytkach chromu nebo to radsi mam vzit cele na piskovani? Pokud mozno hledam barvu co by na tom vydrzela, zadny spreje...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 14:49
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Okej, dik moc
Datum: 10. října 2010 14:49
 ee tenhle nezzmenil
Datum: 10. října 2010 13:34
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nezmeni barvu? Vetsina podobnych laku pak jakoby stmavi nebo zezloutne
Datum: 10. října 2010 12:48
Datum: 10. října 2010 10:21
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Hele je to vylozene lak nebo neco na bazi oleje aby to nerezlo? Jinac ten rafek uz nevipada moc pouzitelne po obrouseni, chtel bych se zeptat nevi tu nekdo nejakou zakladovku na chrom a lesteny kovy? Kdysi sem o tom neco cet ale nenarazil sem na nazev...
Datum: 10. října 2010 8:51
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Hele kdybys to nasel byla by to pecka, usetril bys mi spoustu nervu a vypadanych vlasu
Datum: 09. října 2010 20:27
 no ja doma nasel jakejsi bezbarvej lak primo urcenej k ochrane chromu, nanesl jsem ho na pokusnej rafek a chrom je OK, takze bejt tebou bych opravil vybrousil poskozeny mista na chromu a poohlidnul se po nejakem takovem laku. Jak se jmenuje ti muzu rict az zejtra az pujdu do dilny. Myslim, ze se to jmenuje nejak chromfix, nebo nejak tak
Datum: 09. října 2010 19:33
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Premejslim ze rafek obrousim, vybrousim hlavne zrezla mista a fixnu to bezbarvym lakem, co si o tom myslite? Nepopraska? Nebude se loupat?
Datum: 09. října 2010 14:26
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 ADMINI ?!! Bude vám moc proti srsti, když jsem v nejbližší době hodim odkaz na youtube.com s názvem videa PŘEDSTIH na fíkovi? Jde o to, že jsem se rozhodl... natočit jak správně nastavit předstih, odtrh a věci potřebné k docílení správného chodu motoru  co myslíte? popř. ten odkaz hodit do FAQ ??  dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 10:11
 tak a dost!!!! jelikož se to začíná ubírat do dimenzí nepřípustných, tak prostě zakročit musím.
Datum: 10. října 2010 10:11
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 uklidni se ja na takovi floutky a machyrky jako jsi ty nejsem zvedavej... jestly ti nekdo tady z zdejsich lidi todle toleruje ver mi ze ja ne... to co jsem napsal o
prizpevek nize tak k tomu ti dam priklad aby ses orientoval : jdes po ulici bavi se neznamy 2 chlapy.... a ty se u nich zastavis a zacnes jim do toho kecas?
prosimte franky prober se ... to ze se chovas radoby drsne je mi jedno... tvoje vec... ale uvedom si ze tady na tomto foru z tve hustokrute drsne hlasky a
machrovani 13 ,,bitch'' vlhnout nebudou.... doporucuju promluvit s tvima rodicema protoze vychova u tebe byla silne zanedbana coz je smutne...:/
Datum: 10. října 2010 9:14
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 klikar: jestly je mas na pevno tak to nerikam nic (netvrdim ze jsi takovej i ty ale pocitam s tim nejhorism) dam priklad: delal jsem vstrikovace na PDcku kde
jsem musel nastavit zakladni nastaveni. jelikoz jsem mel jeste na rychlo zfusovat prevodovku sveril jsem to 2 kamaradum at to udelaj.. jenze pri jejich
dokonceni prace jsme koukal ze je neco v neporatku a taky ze jo .. pripravek byl oprenej o blok a 1 prstikem ho drzely (hodinky kladly odpor a vychylovaly
se protoze nebyla rovna dosedacka) mno a samozrejme vsechno spatne (tim chci rict ze napriklad pist neni taky rovnej a bez radneho ukotveni se to delat
neda.. jinak Franky: starej se sam o sebe jestly nekdo neco pobira nebo ne... v prvi rade jsem se stebou vubec nebavil takze nevim co reagujes jasne mam
pred prispevkem napsaneho KLIKARe... takze ti mockrat dekuji (SNAD SI TO POBRAL)....
Datum: 09. října 2010 21:55
 stroboskop?
Datum: 09. října 2010 21:00
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
  hošíííí pomalu  nějáky hodinky nebo tak.. do toho se určitě nechystám  jde jen o ten pryncip! Jak to funguje, jak se to šteluje  kdo znás tu má takové vymoženosti na přesné určení předstihu? jááá ne a nikdy jsem to nepotřeboval  určitě to nějákej smysl máá... ale naučil jsem se to i bez nich  kdyz se tu nekdo zepttá jak se nastavuje předstih a odtrh.. tak nikdo tu nepiše... jaky na to musis mít vylepsovaky aby si to vubec udelal  jde jen o to aby ty co to nepochopý z textu, to videli na vlastni oci.. jak by to asi melo vypadat  ja to podle textu taky nikdy nechapal.. az prisel kluk, sundal svicku.. vrazil tam sroubovak... udelal odtrh, predstih... slapl na to a chytlo to... vrazil mi to do ruky... ja si to vyskousel.. a hnedka jsem vedel o co GO  pak už je to na člověku.. jak se v tom dál bude rozvíjet a věnovat se tomu aby to uměl co nejlíp a nejpřesnejc  to jee můj nazor  a STANDO... sory ale musím to říct... kdysi dávno jsem rád četl tvoje rady a postřehy... ale v poslední době si tu jeden z nejprotivnějších  kdysi si byl takovej optimista rozdával si tu rady.... ale dnes... už jenom pišeš.. jak kazdej vymejsli kraviny, jak to kazdej dela na ho.no a je to sakra škoda
Datum: 09. října 2010 20:40
 Dave ale já s hodinkama nehejbám. vždy se dotýkají stejnýho místa
Datum: 09. října 2010 19:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 osobne jsem na to taky zvedavej jak to budes provadet  jinak... pripravek, idikator a pot si... NEJPRESNEJSI zpusob... kdo intykator nema ma jen posuvku tak sunda palici veme si platek plechu vyvrta 4diry na srouby a 1 diru doprostred presne na jazicek posuvky, nasroubuje misto tykve zasadi supleru a meri... pak 3 zpusob sroubovakem a 4 zpusob ODHADEM  dalsi neznam...  jinak KLIKAR:jde o to ze se NIKDY NETREFIS NA STEJNY MISTO (mno a setinka k desetice a si uplne mimo...
Datum: 09. října 2010 19:18
 stando co je na tom špatně?? HU je pořád stejná i kdybys měl hlavu dole a válec na půl sundanej. ale je fakt že já měřim hodinkama který jsou ůplně mimo motor
Datum: 09. října 2010 19:12
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 chci to vidět!! Jen ti řeknu dopředu,že pres hranu válce je to špatně! Nejlěpší způsob jak bez různých udělátek seřídít přesně předstih je strčit šupleru do válce otvorem pro svíčku,pak nejak zafixovat aby se nám nehnula a zároven šel trn šupléry do stejného místa na pístu a metodou odečtu číselný hodnoty v HU určit přesnej předstih....
Datum: 09. října 2010 17:37
 s tímhle problém nemám
Datum: 09. října 2010 14:58
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Sem s tím!
Datum: 09. října 2010 14:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ja mam pocit ze sesa bude nakonec rad, konec koncu mam pocit ze neco podobneho hledal
Datum: 09. října 2010 13:37
 Něco takového bych já osobně určitě uvítal...každý den se tu někdo ptá na to, jak seřizovat předstih atd, takže smysl by to určitě mělo...pokud by se našlo více lidí, popřípadě kdyby si natočil vícero kvalitních návodových videí, tak by stálo za to založit speciální rubriku nahoře v liště...
Datum: 09. října 2010 12:32
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Čau hoši mam takovy dotaz mam MZ ETZ 150 ale v technicaku neni vyplnen ani vykon ani obsah, muzu na ni drandit s ridicakem A1?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 17:30
Jméno: Jura
IP: uživatel10505
 zdar ne nemuzes MZ 150 ma sice jen 9 kW ale je to 150ka. Leda by si mel v TP napsany jako, ze to je 125ka.
Datum: 09. října 2010 17:30
Jméno: Dawe
IP: uživatel10415
 zdar draci mam problem s přednímy vidlemi , dělal sem renovaci mustanga .. tak sem kupoval nové silony a měnil je za ty staré ale jak sem je tam naklepl a pak to smontoval dohromady tak to vůbec nepružilo .. tak sem si řekl že se to rozhejbe až na tom budu jezdit a vůbec se to nezlepšilo .. pořád je to strašně tvrdé .. nevíte co stím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 12:40
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Tak tak, po nasazení se ty pouzdra musí výstružníkem zvětšit na patřičný rozměr, aby v nich kluzáky chodily volně, ale zase aby neměly velkou vůli a musí se taky pořádně namazat vazelínou
Datum: 09. října 2010 12:40
 a než jsi to dělal tak pružily?
Datum: 09. října 2010 11:59
 Možná si je tak trochu zapoměl vystružit...
Datum: 09. října 2010 11:58
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Se musim pochubit objednaval sem si kolo z inzerce na motorku, a prislo mi i s hovnem na pneu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 10:38
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No ani mi nemluv jeste ted to mam pred ocima
Datum: 10. října 2010 10:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
Datum: 09. října 2010 21:56
 možná z toho důvodu to ten člověk prodával
Datum: 09. října 2010 14:24
 Gratuluju
Datum: 09. října 2010 12:10
Jméno: viktor009
IP: uživatel10509
Datum: 09. října 2010 11:49
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
Datum: 09. října 2010 9:36
 zdar draci chci se zeptat jestli nevíte kolik článků má primarní řetěz na 9z kolečko(primární)
díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 8:56
 snad přesně o 1 méně, než origo, kdyžtak mě opravte
Datum: 09. října 2010 8:56
Jméno: Lubik
IP: uživatel10243
 Zdravím, jak je u péráka dvoupáka (start, řadička), chtěl bych se zeptat, jestli to jde u panelky nebo kyvačky. Jo a jaký motor je lepší kyv. nebo panelka? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 19:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 uplne jedno kterej motor je lepsi ZALEZI NA STAVU
Datum: 09. října 2010 19:21
Jméno: Ticker
IP: uživatel10510
 miguel to asi chtel napsal v HP  Jinak bych to nepredelaval...a panelku bych poridil 590 nebo 592 kde byly dve loziska na strane primarniho kolecka na klice...
Datum: 09. října 2010 14:33
 Jo a předělat to myslim jde, ale musíš to vyměnit asi komplet nějak...přesně nevím...stejně si ale myslim že jednopáka je daleko lepší systém
Datum: 09. října 2010 12:24
 miguel: skoro...panelka 9,5KW a kývačka 8,8KW, pérák 6,6KW
Datum: 09. října 2010 12:00
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 panelka 14kw pérák12kw
Datum: 09. října 2010 0:47
|



|