slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Po vyřešení řadícího problému bohužel opět kiks :-(,vypadá to že je v háji buď baterka a nebo nedobíjí,a proto se ptám,jak nejlíp a jednoznačně poznat že nedobíjí?Baterku samozřejme zkusím nabít a uvidim,ale abych pak kdyžtak moh postupovat dál co a jak,díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2010 18:29
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Tak baterku sem dobil,ale nestartoval sem to,jen sem měřil a zjistil sem,že po zapnutí světel baterka rychle klesá,až na 8 V a zadní světlo svítí tak,jako by byl seplej brzdovej spínač ale oba dva jk přední tak i zadní jsem odpojil,tak nevím co to je.Dík za rady
 
 
Datum: 08. října 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ta černá piksla je usměrňovač, a dost často s ním bývají problémy, takže se tam podívej jestli neni vypadlá nějaká dioda a klidně každej spoj pořádně proletuj, vznikaj tam přechodový odpory..
 
 
Datum: 07. října 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak napadlo mě mrknout se do regleru zda je tam všecko v pořádku ;-) abych ho kdyžtak vyloučil
 
 
Datum: 07. října 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
je to jawa 350/640,má klasickej regulátor,ale bezkontak zápalko a vedle regleru je nějaká černá kravina a taky tam jdou nějaký drátky,altík vůbec netušim,ale je asi originál ;-)
 
 
Datum: 07. října 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
trochu by pomohlo kdybys napsal co je to za stroj, jaký má dymano/altec, jestli tam máš nějakej elektronickej regler nebo klasickej kontaktní atd atd..
 
 
Datum: 07. října 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtěl sem ti to tady napsat ale kdyz sem si cetl komentare tak bych napsal uplne to stejny jako prvni komentar od hh
 
 
Datum: 07. října 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
no...a co by to mohlo být?regulátor?sakra :-(
 
 
Datum: 07. října 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
no tak je to úplně jasný, vůbec nedobijí..
 
 
Datum: 07. října 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
popíšu chování za tý jízdy když to začalo jabrovat,jedu a najednou to začalo chcípat,přidal sem plyn a nic,chcíplo to,chvilku sem to nechal a pak našláp,chytla ale po pár kilákách znova,opakovalo se to tak dlouho dokud to nechytlo vůbec a pak sem tlačil :-D
 
 
Datum: 07. října 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
no hele světla nesvítěj,respektive i za tý jízdy i při vypnutým motoru když zapnu světla tak pomalu pohasínaj...
 
 
Datum: 07. října 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a ty tam nemáš pojistku?? jestli ne tak je to tvoje blbost.. každopádně zkrat tam nebude, aspoň podle těch hodnot napětí cos poslal.. světla svítěj ne?? baterka vaří protože už je stará a dává ze sebe maximální proud i když odběr takovej neni..
 
 
Datum: 07. října 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
jj hodim ji tam a uvidim zejtra ráno,každopádně jestli je tam ten zkrat to je pro mě špatný :-D
 
 
Datum: 07. října 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nejlepší by bylo koupit novou, baterka co má pod zátěží míň jak 9V je na odpis... každopádně nabitím nic nezkazíš, klidně ji tam přes noc nech, aspoň to budeš mít na čem zkoušet..
 
 
Datum: 07. října 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
jawa_cezetak : ou toho sem se taky bál :-( v tom případě volím servis,jakmile je to elektrika tak na to kašlu,z vlastní zkušenosti :-D
 
 
Datum: 07. října 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz baterka pri vypnutem motoru vařila tak máš nekde v elektrice zkrat
 
 
Datum: 07. října 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Dobrá,mám ji tam nechat přes noc?To by asi bylo nejlepší co? ;-)
 
 
Datum: 07. října 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to co si napsal svědčí o starý a špatný baterce, nikoli o dobijení.. dobij baterku na nabiječce a pak to nastartuj, pak lehce přidávej plyn a koukej na napětí na baterce..
 
 
Datum: 07. října 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Pochopil a zkusil,výsledky takovéto: při klidovém stavu,vypnutý klíček - kolem 11-12 V,při první poloze - klesne na 10 V a při třetí klesne na 8-7 V a baterka se vaří,měřil sem při vypnutém motoru,nejde nakopnout,ale když sem jel,na volnoběh taktak držela a jakmile sem přidal plyn chcípla,ovšem to na volnoběh po chvíli taky.Odpoledne sem na ni jel naposled ;-)
 
 
Datum: 07. října 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tak v tom případě cca 13-14V, ale to si jistě pochopil..
 
 
Datum: 07. října 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
jo mám 12 V soustavu ;-) ale jo du to změřit a dám vědět hnedka...
 
 
Datum: 07. října 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jednoznačně to poznáš připojením voltmetru na kontakty baterky a budeš měřit napětí, které by mělo být v rozmezí 6,5-7,5V v závislosti na otáčkách motoru, pokud je tam míň, nedobijí
 
 
Datum: 07. října 2010 19:03
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:55:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu