slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  245  246  247  248  249  250  251  252  253  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarte mám takovej nápad ale ješte sem ho nešel odskoušet co řikáte na to pravit zapalko z babetty210 na pionýra jestli to nekdo máte udelané tak pošlite fotky alebo pokecáme jestli to vubec de já sem to nekde už videl ale nevím kde prosim pište jo dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Z babety zapalovani s trochou bastleni narvat jde, otazka je proc??? Je to sice bezkontakt s tyristorem. Ale rotor je zbytecne tezkej a tyristor te nad zhruba 6000ot/min bez uprav nepusti...
 
 
Datum: 30. srpna 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
z jakakyho typu motorove pily pasuje zapalko na pionýra a hlavne aby nemelo omezovac otacek prej to ma husqarna tak asi z neceho jineho pisne jaky mate vy dik
 
 
Datum: 30. srpna 2008 14:48
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel3934    
Já mám na stadionu z motorovky a je to lepší než 3 zapalka z babety.
 
 
Datum: 30. srpna 2008 14:45
 
 
 
 
Jméno: martinn      IP: uživatel1411    
to zapalko zbabety jide ale musi se upravit rotor na klikovku na pincka udelas na sousrtuhu jinak to zapalko ti prida hlavne ve spodnich otach dobry vykon takze je na kros skvely ale na silnicni zavody je leposi pouzit z motoracky
 
 
Datum: 30. srpna 2008 13:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
a co takhle zapalovani zmotorovky :-) to by mohlo jit ne??
 
 
Datum: 30. srpna 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
čau draci vim ze to sem nepatri a taky se za to omlouvam ale nemohl by mi nekdo poskytnout elektrické schéma na fiata 126 p(maluch) diky posilejte vse bud odkazy sem nebo na mail Spara11@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.mujweb.cz/www/fiat126/servis.htm To jsem rád že se taky někdo ještě zajímá o maluchy. Takový malý, levný a jednoduchý vozítko dneska už nikdo nevymyslí.
 
 
Datum: 30. srpna 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
cuus draci ! mám simáce. A mám malej problém svítí mi jen zadní svetlo,prední ne ani neblykne nic (mám tam novou zárovku a je dobra) prosím poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 1:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3940    
jednoznacne upadlej drat...bud drat od + od baterky nebo ti muze chybet ukostreni
 
 
Datum: 31. srpna 2008 1:21
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
dráty nebo někde špatnej kontakt
 
 
Datum: 30. srpna 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
Chongu?prej ses machr na zapojeni dratku od svetel a bzucaku,pomuzes mi plis??napis mi na icq 499037721.Ď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Nezlob se ale ne. S průměrnou intelgencí to musí dát podle schema zapojení z manuálu opravdu každej... Nebuď jak můj syn, kterej když se mu nechce přemejšlet tak dělá blbýho, bo účel světí prostředky. ICQ neprovozuji.
 
 
Datum: 30. srpna 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.m      IP: uživatel111    
jo je to to nejlechčí. Např.: U světla máš 2 dráty jeden natáhni na kostru a druhej nahádni na jednu stranu vypinača z druhé strany vypínača(tak aby když otočíš vypinačem aby se ty dvě strany propojily !) to natáhni na najákou cívku. Nebo jestli nechceš s vypinačem nebo to je na tebe složitý tak natáhni jeden drát na kostru a druhej na cívku a jak nastartuhješ tak budeš svítit .
 
 
Datum: 30. srpna 2008 11:18
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
no takhle ho odpálkovat :-), ale má pravdu na tom zapojení opravdu nic neni, schémat je na netu dost
 
 
Datum: 30. srpna 2008 10:45
 
 
 
 
Jméno: CHONG      IP: uživatel692    
si najdi navod nanetu a zapojsito
 
 
Datum: 30. srpna 2008 9:16
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, chci se zeptat jestli je na Simsonovi S51 spínací skříňka na normální klíček? Jakože každý Simson má svůj klíček jako do dveří, no víte jak to myslim ne?.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 9:53
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
golem ma pravdu, je to jako například u starých 250 atd ,univerzální klíček ,nevýhoda no....
 
 
Datum: 30. srpna 2008 9:53
 
 
 
 
Jméno: Golem      IP: uživatel650    
ty klíčky se daj přehazovat,nejsou prostě nijak blokovaný na jednoho simsona,jednině ten klíček od bočni schránky,jinak ten plastový an zapalování se dá prostě přehazovat...
 
 
Datum: 29. srpna 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo a díky za odpovědi....
 
 
Datum: 29. srpna 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
zdarte,chtel bych se zeptat nekoho OCHOTNYHO,kdo by mi poradil jak zapojit svetla a klakson.Mam 20Wattove zapalko,vepredu mam 25W zarovku(ja vym,ma tam byt 15W,ale to se alespon rozhavy,ne??)vzadu standart 5W.A klakson obyc.Spis bych potreboval pomoct se zapojeni dratku.Schema zadny jsem nepochopil.ĎĎĎikes moooooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel2556    
ja sem tam dal taky jednou omylem 25 w zarovku a trocu se rozzhavy jen kdyz je to zadni svetlo vypojeny jinak ani to ne. jinak pri zapojeni -ti jde dratek primo z prepinace svetel dozadu do uchyceni zarovky a pak uzemeni na kostru.-jinak napis presnejc co potrebujes vedet...
 
 
Datum: 29. srpna 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Zeptej se na to CHONGA ten je na to machr.
 
 
Datum: 29. srpna 2008 21:10
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
netusim
 
 
Datum: 29. srpna 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
ahoj chci se zeptat na tu žárovku vpředu,nevyhoří ti zápalko když tam máš 25w žárovku páč já mám taky 20W zápalo a ta 15W žárovka se mi zdá že svítí slabě stalo by se něco kdybych tam dal 25W žárovku?
 
 
Datum: 29. srpna 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
cau nemate nekdo zkusenosti s timto: http://www.imfsoft.com/hardware/produkty/jawa-cz-trabant-ignition.asp zapalovanim ? je to o hodne lepsi nebo je to stejny jako orig. ? dik ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Svého času (pár let nazpět) se tohle hodně řešilo na jawamanii a co si pamatuju praktické zkušenosti na neupravovaných motorech, význam veškerý žádný. Jsou motory na kterých to význam mít bude, ale seriové jawy, čezety mezi ně nepatří. Dle mého názoru mnoho povyku pro nic...
 
 
Datum: 30. srpna 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: DRAK      E-mail:      IP: uživatel3935    
Stavím krossku a už to mám namontovaný,ale neodzkoušený.Četl jsem pár článků o tom,jak to seřídit,ale našel jsem jen o 4T motorech,i když si myslím,že by to mohlo být jedno.Zkrátka,chci se přiučit v nastavení tý charakteristiky.Takže kdybyste byl někdo tak hodnej a pochlubil se svojí funkční charakteristikou,tak mi ji prosím pošlete na e-mail.Já jsem to vymýšlel podle návodu pro stodvacítku a vychází mi taková přímka a to je asi blbě.
 
 
Datum: 30. srpna 2008 9:13
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
jj elektronicke rizeni predstihu, ked to dobre nastavis podle otacek zlepsis prubjeh chodu motoru a znizis spotrebu .. takze ohodne lepsi nez origo zapalovani
 
 
Datum: 29. srpna 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
S tim muzes ladit predstih podle otacek:-) takze mnohem lepsi...
 
 
Datum: 29. srpna 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel590    
zdarec mam takovy problem s moji čizou 175 je takovy že motorka nedobiji sviti kontrolka dobijeni i při vysokych otačkach podival jsem se na regler a při nastartování motoru jsem změřil napětí na svorkách a bylo tam okolo 5,58V ,zpětný spínač nebyl zaplý (při nastartovaném motoru) když jsem ho sepnul tak napětí kleslo na 0,5V a motor zdechával.napadlo mě že by mohli být opálené uhlíky tak jsem je obrousil smirglem a je to pořát stejný.nevíte čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 14:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3931    
spatny rele nebo uhliky ...popripade nejaky skrat
 
 
Datum: 29. srpna 2008 14:01
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel2179    
Zdarek draci,chtěl jsem se zeptat,když mám jawu 23 a původně v něm bylo 30W zapalování,můžu tam dám 20W zapalování?Dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 14:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3931    
chongu fakt nekecas??? tohle slysim poprvy v zivote?? A to uz sem tech magnet vydel stovky a vsechny byli stejny..a z vlastni skusenosti rikam ze je jedno jak tam ty civky das,hlaven museji pasovat a nesmeji drit...ja mam teda rotor z puvodniho 20W zapalka z fichtla a na tom stator 30W..mam to tam asi 5 let a sviti to pekne,chyta to,jiskra velka,klakson troubi...nevidim rozdil mezi tema magnetama...tos mi teda dostal....skusim doma najit nejaky origo magneto z mustanga a dam to tam jestli bude nejakej vyraznej rozdil...
 
 
Datum: 29. srpna 2008 14:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Rotory stejné nejsou... když je dáš k sobě, tak aby byly stejně zámky vačky, tak zjistíš že každý typ má magnety zalité v jiné poloze :-). Minulý týden jsem si to kontroloval :-). Proto také leží zapalovací pól na jiném místě u každé verze :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3931    
prosimte ty rotory sou stejny tak neplas...pokud das do mustangu misto 30W zapalovani 20W tak nastava mensi komplikace v elektrice...protoze u 20W zapalovani je napajeno ze svetelne civky jenom predni svetlo(+ v poloze 0 Klakson) a na mensi civku bylo napajeno zadni svetlo...u 30W zapalovani je to cele v jednom okruhu a napaji to dvojice svetelnych civek(jsou jako celek)...
 
 
Datum: 29. srpna 2008 11:31
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau.. a jak poznám, jestli mám rotor 20, nebo 30W? je to tam někde vyražený, nebo jak?
 
 
Datum: 29. srpna 2008 10:57
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
ale musíš to vyměnit celý i s rotorem, protože kdybys tam nechal 30W rotor a dal tam 20W staror tak ti to nebude fungovat...
 
 
Datum: 29. srpna 2008 10:31
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já tam měl 20W a dal jsem tam 30W a žádnej problém, tak že by to mělo jít bez problémů.
 
 
Datum: 29. srpna 2008 10:05
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1896    
Zdarec jak dlouho vydrzi jawa 250 na baterku bez dobijeni me vydrzi jawa tak 150km a pak se musi dobyt a to i kdyz svitim jen parkovackama tak by me zajimalo jestli to dobiji nebo ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3931    
to na ty parkovacky moc nenajedes...obavam se ze ti to nedobiji...mozna ti to baterku vybiji misto toho aby ji to nabijelo...jestli tam mas klasickou baterku 14Ah tak na tu bez dobijeni musis najet vic
 
 
Datum: 29. srpna 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel3382    
ti to nedobyji
 
 
Datum: 28. srpna 2008 22:12
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
spravne by to dobijet melo
 
 
Datum: 28. srpna 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus.. nemáte někdo na fechtlovy blinkry? máte tam baterku? nebo jak to máte zapojený? a zapojený to máte jak? díky za odpověd..;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
já mám na fichtlu ve předu 15W a vidím ůplné hovno ještě mám někde špatný kontakt tak mi to bliká:-D
 
 
Datum: 29. srpna 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To stanon - s elektrikou je to na fichtlech stejné jako se zvýšením výkonu.. napsat něco krátkého a funkčního je nemožné :-D, prostě jednoduchá a smysluplná řešení tady neexistují. Jediné v co lze doufat že si na nás soudruzi ve Vape s pionýry vzpomenou a vyprojektují pro nás také nějakou verzi Vape, jinak jsme takříkajíc v prdeli.. Do té doby je v podstatě zbytečné baterku na fichtly řešit. Ani nevíš jak bych si také přál mít možnost dát dopředu alespoň 35W žárovku a silnější... Takhle i s 25W vidím v noci úplný ho..o :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2008 11:51
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak tuhle úpravu mu dělala nějaká firma Moto Pražan. Nevím kde to je ale někde na netu maj číslo.
 
 
Datum: 29. srpna 2008 11:15
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
U typu 21 a 05 Sport zas není takový problém s umístěním baterky. Pokud se trochu uskromníte s nářadím, tak baterku lze umístit pod bříško, vedle indukčky, pokud se dobře natočí (ta indukčka). Vejde se tam buď baterka 12V 1,3Ah (asi 10x4x5cm), nebo ještě 12V 4,5Ah (asi 9x7x10cm). U ostatních pionýrů nevím, ale je tam méně místa. Jinak myslel jsem ty baterky z odkazu. (Nevím jestli jsou to přesně gelové, spíš bych řekl že ne, mám v tom značení trochu chaos)
 
 
Datum: 29. srpna 2008 10:50
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
hergot chongu ty se vždycky tak rozepíšeš, že se vždycky až leknu, když to otevřu!! :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jojo, řešitelný to sice je, ale za cenu snížení svítivosti předního světlometu bych do toho nešel. Energetická bilance pionýra je dost na hraně, takže rezervu není v podstě kde brát. Pokud svítí nejprve zadní a potom přední lampa blinkru, energeticky neušetříš nic, pouze se tím zmenší okamžitý odběr což je v určitém smyslu výhoda, ale nepodstatná. Zajímavé také je že existuje norma, jak mají blinkry blikat :-), tedy poměr časů kdy svítí a kdy ne. Kdysi jsme s kamarádem řešili úsporu energie na dospělé jawce (350/640) že jsme testovali použití (několika) LED do blinkrů, ale objektivně jsme to oba zamítli, protože viditelnost, zejména ze stran, byla horší než se žárovkami a úspora minimální vzhledem k tomu že to neběží neustále. Problém byl se směrovostí supersvítivých LED, malý výběr ve žluté barvě a také činili problém fresnelovy čočky které jsou součástí průhledného zbarveného skla blinkrů (soustředné proužky). Ty jsou naladěni na jedno ohnisko a zrcadlo za žárovkou. Takže jsme to z hlediska bezpečnosti zavrhli. Já osobně si začínám pohrávat s myšlenkou využití nečinných dob zapalovacího pólu. Indukční cívku totiž nabíjí (předpokládám, ještě jsem to neměřil) až poslední půlvlna ostatní půlvny by se dali využít do světelného rozvodu, popř. na zlepšení kvality jiskry. Na motorových vozidlech podléhá všecko homologaci, ale pokud se použijí homologované svítilny blinkrů a zapojí se správně (osa směru svícení, všimněte si že mají na skle nápis TOP), tak podle mě může buzerovat jen debil. Otázkou je pokud takové zařízení viditelně vozidlo má, jestli potom má povinnost je používat! Tam může být problém. Jinak blinkry v techničáku nejsou, tak si neumím představit, že sebou vozím dobrozdání pana Němce že jakože pro benga ano... navíc poslední malé jawy byly dělány na slovensku v Manetu, takže Němec napíše leda prdlačku :-). Baterku v podstatě není na pionýru kam dát a na mustangu obvzlášť aby nehyzdila stroj. Já našel pěkné nenápadné místo pod sedlem, ale tam se vejdou jen ty nejmenší gelovky. Každopádně pokud by se využívalo dobíjení, tak to chce usměrňit palubní napětí (graetzovy můstky), regulaci nabíjení (není složité, stačí v podstatě stabilizitáro podplynovacího napětí) a zajistit že z akumulátoru se budou živit jen blinkry, aby baterku nevybíjeli zbytečně světla, ikdyž je to pro každého velmi lákavé. Mám takhle zapojený klakson i s generátorem střídavého napětí (aby temn originální vůbes mečel) a čtvrt roku jezdí a ne příliš často a akumulátor (6V/1,5Ah) je neustále plnej a to si občas pro legraci zatroubím :-). V předu mám 25/25W 12V a v zadu 10W/12V, ale moje magneto je silné jak prase, protože mi bez regulace pálilo žárovky při každé jízdě!
 
 
Datum: 29. srpna 2008 8:26
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
Jsou různé velikosti, pokud by si chtěl bezúdržbové, tak tady je výpis z jednoho obchodu http://www.ezk.cz/akumulatory_olovene_hermetizovane.htm . Jinak co jsem tady kdysi zaslechl, tak pro stroje Jawa a ČZ by to musel schválit jistý pan Němec. Nenašel jsem ale nikde kontakt ani cenu, kolik by to asi stálo. Můžeš zkusit pohledat, třeba budeš úspěšnější, kdyžtak to sem napiš
 
 
Datum: 28. srpna 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
Jsou různé velikosti, pokud by si chtěl bezúdržbové, tak tady je výpis z jednoho obchodu http://www.ezk.cz/akumulatory_olovene_hermetizovane.htm . Jinak co jsem tady kdysi zaslechl, tak pro stroje Jawa a ČZ by to musel schválit jistý pan Němec. Nenašel jsem ale nikde kontakt ani cenu, kolik by to asi stálo. Můžeš zkusit pohledat, třeba budeš úspěšnější, kdyžtak to sem napiš
 
 
Datum: 28. srpna 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a voni sou taky 12 V baterky tak malí, že by se mi na fichtla někam vešly? a jako kterým výrobcem bych to musel schválit?
 
 
Datum: 28. srpna 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
Není, musel by to schválit výrobce, byl jsem se na to zeptat na dopravním. Jinak k tvé otázce je odpověď pod ní, akorát jsem počítal s 12V, což by bylo lepší, když ji nechceš dobíjet.
 
 
Datum: 28. srpna 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a jaktože to nejni legální? a co kdybych to dal na baterku 6V 4 Ah a dicky to nabyl? co myslíte?
 
 
Datum: 28. srpna 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
Taky jsem nedávno přemýšlel o montáži blinkrů, ale poté co jsem se dozvěděl, že to není zrovna legální, tak jsem se na to vykašlal, stejně jezdím většinou mimo město. Jinak ale zpět k tématu. Trochu jsem počítal, a vyšlo mi, že pokud bys použil baterku 12V 1,2Ah, vydržela by asi na 100 zatáček, ve kterých blikáš asi 15s, z toho odhadem asi 10s blinkr svítí. Jen odhad. Jinak ještě lze použít baterka 4,5Ah, která stačí asi na 350 zatáček. Jinak je to jen odhad, doufám že jsem to spočítal dobře. Jinak baterky jsem bral podle velikosti, které se vejdou pod bříško
 
 
Datum: 28. srpna 2008 21:51
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tohle jsem dostal jako odpověd od toho borca co to prodává. Myslím že to mluví za vše ale nejspíš to dokáže vysvětlit jenom Chong. Ten vypadá že něco o elektrice ví.
 
 
Datum: 28. srpna 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Bohužel, tě musím zklamat dělala to odborná firma a baterka tam není fígl je v tom, že na předku je oproti 25W žárovce 15W a tím získáš 10W což je akorát pro blinkry a navíc vždy bliká pouze zadní a pak přední blinkr což zase šetří šťávu. Ale já mám tu výhodu, že ten pincek je v originálním stavu a tudíž mi dává cívka dostatek šťávy. Na starejch mašinách je s tím většinou celkem problém. Součástky nevím, ale když přídeš do správnýho obchodu pro motorky, tak to tam všechno seženeš.
 
 
Datum: 28. srpna 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já neim.. ale napadlo mě, že bych tam dal baterku, bez dobíjení, a napojil na to blinkry, až by se vybyla, tak bych si zvednul párkrát ruku, a doma to zase nabyl.. ale řekl bych že nějaký blinkry tý elektriky moc nesežerou, kdybych to nabyl třeba 2 - 3x za rok, tak by to byla pohoda...
 
 
Datum: 28. srpna 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mě se tam ty blinkry taky líbej,je to praktičtější než zvedat v každy zatačce ruku ale je to asi složity udelat
 
 
Datum: 28. srpna 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hovno.. tady vypadaj uplně krásně... chtěl sem ho kupovat... ale šetřim na 125... http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/209402-50-20-pionyr-bez-krytu.html
 
 
Datum: 28. srpna 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
nedavej nan fekala blingry to bude zas ohavnost prvni tridy ne boze ne!!!
 
 
Datum: 28. srpna 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: :-)      IP: uživatel1333    
Čau.Čím to že mi fichtl háže slabou jiskru a když dám prst do fajfky tak to slabě kopne a na druhym fichtlu to kopne až uskočim?????????Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ješte taky možná předstih a odtrh
 
 
Datum: 28. srpna 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Může to bej cívka, kladívko, kondik nebo jen vyjebanej start kabel. mě to dělalo kvuli kabelu. mel sem sundanou fajfku a ten osten u to tam tak rozdělal že to házelo málo a jen tak to škubalo jako když dochazi beno
 
 
Datum: 28. srpna 2008 19:10
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim... Nevíte čiím bi mohlo být že kdyz sem dal na fichtla novej náhon tak mi ukazuje jen asi 40K/h. Náhon tam nebil asi už hodne dlouho. Dík za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: KingDavos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
do sneka a do tachace je dobry narvat neco malyho aby to neklouzalo když je to uz vykloktany
 
 
Datum: 28. srpna 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
ono na rozetu se dávají takové dva kolíčky které otáčií převodem na tacho, když sem to tam neměl tak to ukázalo jen 50, ted to tam mám a naráz 60.
 
 
Datum: 28. srpna 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
né, mě taky nejdřiv ukazoval jen 40 a to byl novej náhon, pak neukazoval vubec, tak sem dal novej ten šnek jak je naraženej na rozetě a jde v pohodě ;-)
 
 
Datum: 28. srpna 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Tohle me tak yzacalo delat, dal sem novej nahon chvilku ukazoval v poho, ted ukazuje jen 40... to bude snek vymletej:-)
 
 
Datum: 28. srpna 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
asi ti to jede jenom 40 :-D
 
 
Datum: 28. srpna 2008 16:01
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
zdar SESO mam dotaz http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1655.html šel by tenhle přerušovač na čz 175/477 nebo čz 125/476 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no pokud mas 12V tak na oboje :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel2556    
čau,vi někdo k čemu byla u jawy555 ta civka v masce svetla - ja ji tam nezapojil a funguje to normalne. musi tam byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: Pajka      E-mail:      IP: uživatel3694    
Je to tlumivka. Zamezuje přepětí.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
V masce jawy 50/555 jsem jí neviděl, ale u ČZ150C ano, tam spolu s usměrňovacím solenoidem tvořila proudové omezení, aby do akumulátoru neteklo příliš proudu ve vysokých otáčkách, dovolím si tedy spekulovat že funguje u 555ky jako proudový omezovač aby se nepřepálilo vlákno pokud dává magneto vyšší frekvenci (a zároveň i proud), kdy se v serii zvětšuje odpor proudu do žárovky.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
ale praskaj
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3913    
je to usmernovac...kdyz ho budes mit DOBRE zapojenej tak na parezu 555 a na 05 nepraskaj zarovky...
 
 
Datum: 27. srpna 2008 11:00
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
nemusi tam bejt to davali jen na nejaky posledni myslym, to tam je kvuly tomu aby to hlidalo napeti aby ti nepraskaly zarovky ale oni stejne praskaj:-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 10:56
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Lidi... Jak je to pleas s elektrikou na fichtlovy... Jako kolik to má voltů a tak... Páč když to měřim měřákem, tak nestíhá,,, Ukazuje jak se mu zachce... Když bych tam chtěl zapojit třeba osvětlení nebo něco... Tak nevim na jaký napětí a proud... Nebo jestli máte nákej odkaz na něco nebo tak, tak budu rád... Předem díkes... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jo a ještě dovětek, podle toho co jsem napsal samozřejmě platí že co nejmenší odběr tím vyšší napětí na výstupu magneta. Teoreticky až nekonečno, prakticky to bývá bez zátěže něco kolem 300V a víc. Můžu říct že to je už pěkná pecka po pazorách, máte-li tedy někdo sebedestruktivní sklony tak si při vytočeném motoru šáhněte na vinutí bez zátěže :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ano, na měření poblíž zapalování a leckdy i u regulací dobíjení se velmi špatně měří digitálem z důvodu zarušení, které dokáže dokonale zarušit digitální zpracování měřených veličin. Pro motorky i auta používám proto starý dobrý PU501 z dřevných dob socialismu :-), ten totiž nemá, krom obvodů pro měření odporu, v sobě ani zaprd polovodičů... pouze odporový dělič a stupnici :-), ten by měřil i po atomovém útoku :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jednoduchá aplikace zákonu P=U x I. Tedy pokud má žárovka 24V a příkon 15W, tak proud zkrze ní teče 0,625A zatímco při 6V žárovce o stejném nominálním příkonu skrzevá ní teče 2,5A. No a protože magneto je značně závislý zdroj proudu na odběru, tak v prvním případě (ideálně předpokládám optimální vyvážený stav výkon x příkon) v prvním případě z důvodu malého odběru proudu stoupne na vinutí napětí na 24V, tak v druhém případě, kdy se magneto trápí značným odběrem (2,5A), tak napětí na vinutí nevystoupá výš než 6V. Tedy samozřejmě vše v ideálním stavu. Z toho vyplývá že nezáleží na napětí ale příkonu spotřebičů. Platí také samozřejmě že všecky spotřebiče mají být na stejné napětí :-). Využil jsem toho v návrhu regulace kdy je vhodnější regulovat 12V, kvůlivá spínání mosfetů, které se na nižším napětí otevírají nepříliš dobře a navíc reguluji daleko méně proudu, protože převážně proud je zdrojem tepla a vadí mu daleko více přechodové odpory. Ale to je velmi obecně, nechci se tu moc rozepisovat :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
No zrovna nedávno jsem to taky měřil. Rozhodně nedoporučuju multimetr, protože ho zapalování ruší, ale ručičkový voltmetr. Jinak to že výkon stoupá s otáčkami je jasné, ale nepochopil jsem od Chonga, že když se připojí třeba 24V spotřebič se stejným příkonem, že budou cívky dávat 24V. Jinak ještě k tomu co jsem naměřil, tak na volnoběh těch 5 a vytočené asi 8V, jak psal xxx. Jinak měřil jsem to i se zátěží.
 
 
Datum: 27. srpna 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
1. jedná se o střídavý rozvod, tedy rozsah multimetru nejdřív zapni na střídavý rozsah. 2. výkon (nikoli napětí) je dimenzované na optimální otáčky (protože je závislost výkonu na otáčkách!) a při tomto režimu by měl být vyvážený výkon magneta a příkon spotřebičů. Není pravdou že by to mělo být zrovna 6V, protože pokud se použijí spotřebiče 12V či 24V se stejným příkonem, tak prostě palubní napětí bude buď 6V, 12V či 24V (střídavých!). 3. nevím co chceš měřit když napětí i proud kolísá podle otáček :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2008 8:43
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj díkes... :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
takže fichtl by měl mít správně 6V,ale při volnoběhu mám na fichtlu nějakých 4,5V a při vytočeném 8V v poho a podařilo se mi i 12V! Ale pokud si chtěl vědět jaké sem tam dáváji žáravky tak dopředu 6V/15W,dozadu 6V/5W,na některých asi novších fichtlech se dávalo 30W zapalování takže tam jsou žárovky z jinými výkony,přední 6V/25W,vzadu 6V/5W-myslím že to měly stylově všechny mustangy ale nejsem si jistej-podívej se prostě na zápalko a to tam bude vyražené jestli 20 nebo 30W
 
 
Datum: 26. srpna 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel1122    
takže fichtl by měl mít správně 6V,ale při volnoběhu mám na fichtlu nějakých 4,5V a při vytočeném 8V v poho a podařilo se mi i 12V! Ale pokud si chtěl vědět jaké sem tam dáváji žáravky tak dopředu 6V/15W,dozadu 6V/5W,na některých asi novších fichtlech se dávalo 30W zapalování takže tam jsou žárovky z jinými výkony,přední 6V/25W,vzadu 6V/5W-myslím že to měly stylově všechny mustangy ale nejsem si jistej-podívej se prostě na zápalko a to tam bude vyražené jestli 20 nebo 30W
 
 
Datum: 26. srpna 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: LAZNAHNITRAM      E-mail:      IP: uživatel373    
draci zdar potreboval bych planek jak zapojit podsviceni nafikovi a co k tomuu vsechno budu potrebovat dík předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 8:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Podsvícení čeho?
 
 
Datum: 27. srpna 2008 8:59
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jojo přesně tak :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2008 18:41
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Nápad a chuť...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21.estranky.cz      E-mail:      IP: uživatel720    
draci poradte kde bych mohl sehnat prdeni svetlo na JAWA BETKA, nebo jestli by tam slo dat z niceho jinyho, vono to vubec nejde sehnat na ty cinsky shity, diky za odpovedi ..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2008 10:44
 
 
 
 
Jméno: djsatan      E-mail:      IP: uživatel720    
Weaponman: ja sem z porici, odkud si ty?
 
 
Datum: 26. srpna 2008 10:44
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
djsatan ty jsi z plzne dachl21.estranky.cz čada znam nadrbuho na 2 s 15/55
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nj, v mototechne v plzni tak sezenou akorat zarovku, svetlo ne :-(
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
zeptej se v servisu kde delaji garancni opravy tam by to mohly mit
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
zeptej se v servisu kde delaji garancni opravy tam by to mohly mit
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
hej to fakt newim, ale mozna by tam slo dat světlo z korada, nebo z babety a nebo si to nech objednat v mototechně
 
 
Datum: 25. srpna 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: Peca      E-mail:      IP: uživatel3170    
musi byt v Cz 175/450 baterka neslo by to roztlacit a jezdit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: šandor      IP: uživatel4044    
tam dej dvě 6 v plochý na roztlačení to stačí je to lepší než bez chtá dobře
 
 
Datum: 08. září 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Chong> Čízy od modelu 45x a 47x to už neměli, ale já to roztlačil i bez baterky a volnoběh to drželo i když sem zapnul světlo (žárovka jen trošku žhnula), hodně nejspíš záleží na stavu dynama a na tom jak je seřízený relé....
 
 
Datum: 26. srpna 2008 12:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nevím jak to měli čouzety, ale kývačky i panelky od jawy měli zapojenou elektroinstalaci tak že v jednom z režimů přepnutí spínačky se dalo jet i bez připojené baterie. Ale co vím od lidí co to zkoušeli, tak to nejde našlápnout, musí se to roztlačit a to tak že fest rychle a nechce to nechat spadnout otáčky moc nízko, takže na neutrál to chce tůrovat :-). Každopádně tento způsob jízdy byl údajně jen pro zlost :-) a prý raději nikdy více...
 
 
Datum: 26. srpna 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a když tam nebudeš mit baterku tak se může stát že ti popraskaj žárovky, baterka funguje jako kondenzátor a zachytává napěťový pulzy který jdou od dynama
 
 
Datum: 25. srpna 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Záleží jestli má dynamo dostatečnej zbytkovej magnetizmus, když jo tak se dá roztlačit, ale jestli dlouho stála tak to bez baterky nejspíš nenatočíš
 
 
Datum: 25. srpna 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
musí aby to dobíjelo ne..........
 
 
Datum: 25. srpna 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3896    
musi jinak muzes treba tam dat zapalko z pionýra 550, 555 parez ale musis udelat takovou redukci na soustruhu
 
 
Datum: 25. srpna 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj,baterka tam bejt musi
 
 
Datum: 25. srpna 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
zdarec draci,u babetty mam strašně pomalý rozjezdy nechce tahnout a tak.měl sem rozebranou spojku jestli nejsou sjetý ty pakny a byli docela v pohodě.neska mně nak napadlo skusim jinou svíčku je tam cca 8 let.dal sem tam svíčku z fichtla N17C jako byla na tej babetě a bylo to o hodně lepší ale neni to furt ono,nevíte čím by to mohlo ještě bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
vejfuk sem čistil společně s karbecem.a ten řetěz nvm no,podívam se na něj.u fichtla ho mam vytahanej uš hodně
 
 
Datum: 25. srpna 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
vyčisti vejfuk a jestli máš vytahanej řetěz, tak by to chtělo novej, mě to u fichtla dost pomohlo...
 
 
Datum: 25. srpna 2008 18:23
 
<  245  246  247  248  249  250  251  252  253  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 4:50:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu