Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 Cau draci nesla by elektrika na ČZ 175/450 zapojit tak ze by to chytalo jen na roztlaceni ale aby tam nemusela byt baterka a rele kdyztak jak to mam zapojit diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 11:59
Jméno: standa
IP: uživatel4177
 Vape udajne jede i bez baterky...mimojine mi to psal i sesa v jednom prispevku....
Datum: 26. září 2008 11:59
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ad jawaracing50... vape je podle výrobce určené pro bateriová zapalování.. tedy s betrkou, bez ní si netroufám říct jestli by to chodilo korektně. Ad brisK... ano lze provozovat tyto motorky bez bateri, panelky na to měli přímo jednu polohu zapalování, protože se jednalo v podstatě o stejné zapalování jako u kývačky tak to lze tak zapojit také (pokud to v přepínači u 450ky není). Takhle z hlavy bez schematu to brisKovi nemůžu potvrdit ale asi to je tak jak píše. Jen chci upozornit na praktickou zkušenost z provozu. Aby to fungovalo, tak se motor musí neustále držet v otáčkách, jakmile klesnou otáčky a odpojí se kotva spínající stator, přestane dynamo dávat eletřinu a v tu ránu ti to zdechne. Je tedy s tím nepříjemná jízda, prostě se nikde nesmíš zapomenout a nechat padnout otáčky, nebo jet na malé otáčky (vyšší kvalt, malá rychlost). Takže pokud to tak chceš protovozovat bez baterky, naroubuj tam nějaké magneto. Např z pionýra, babety či jiného stroje...
Datum: 25. září 2008 14:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ad jawaracing50... vape je podle výrobce určené pro bateriová zapalování.. tedy s betrkou, bez ní si netroufám říct jestli by to chodilo korektně. Ad brisK... ano lze provozovat tyto motorky bez bateri, panelky na to měli přímo jednu polohu zapalování, protože se jednalo v podstatě o stejné zapalování jako u kývačky tak to lze tak zapojit také (pokud to v přepínači u 450ky není). Takhle z hlavy bez schematu to brisKovi nemůžu potvrdit ale asi to je tak jak píše. Jen chci upozornit na praktickou zkušenost z provozu. Aby to fungovalo, tak se motor musí neustále držet v otáčkách, jakmile klesnou otáčky a odpojí se kotva spínající stator, přestane dynamo dávat eletřinu a v tu ránu ti to zdechne. Je tedy s tím nepříjemná jízda, prostě se nikde nesmíš zapomenout a nechat padnout otáčky, nebo jet na malé otáčky (vyšší kvalt, malá rychlost). Takže pokud to tak chceš protovozovat bez baterky, naroubuj tam nějaké magneto. Např z pionýra, babety či jiného stroje...
Datum: 25. září 2008 14:30
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 eště ide tak (pokud si dobře vzpomínám) že ten druhý drát (co vedl přes zapal. skřínku ) zapojíš tam co má byt tá kontrolka dobíjení (kontakt myslim 61 ) prostě zapojíš enom 1A a 61 a baterku tam nepotřebuješ ale mosiš po každé tlačit s místa to už potom nikdy nepude
Datum: 24. září 2008 21:55
 jesly tam nechces mit baterku tak tam musis dat jine zapalko bud VAPE bezkontaktni ale to je dost draha zalezitos nebo predelat s fichtla nebo pareza uz jsem vydel mnohokrat zapalko z pareza na 175
Datum: 24. září 2008 21:45
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 caw jak mam pls zapojit prerusovac blinkru na ČZ175/487 ? sou tam 4 konektorky, u jednoho je P, u druhyho + a u tretiho Z co mam kam zapojit ? THX
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 22:40
 Tu je shéma, vedou tam 3 dráty, je to ta malá krabička napravo od spín. skříňky.
Datum: 24. září 2008 22:40
Posl.aktualizace: 24. září 2008 21:45
 to z babety tam nedas to je reseny uplne jinak. ale kdyz si postavis to na co davas odkaz tak to by vyznam mit mohlo, sam jsem to na fochu chvili mel, dokud mi neodesel tyristor...
Datum: 24. září 2008 21:45
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 jj neco takového mam taky doma dostalo se to ke mě jako vrak kdysi upravené Kejvačky do crossu tak už sa v tom skoro pul roku hrabu ale už to vypadá dobře (skoro všecky díly už mam tak už by to mohlo jet  )
Datum: 24. září 2008 21:25
 No, ja se ani tak nebavim o fichtlovi, mám krosku s motorem ze 477 a zapalovánim z 555....Ale prostě nuda tak přemejšlim nad hovadinama......dlouho motor nebyl sladěnej, nešla trojka, jiskra nikde ale ted s to všechno vyřešilo.Proto přemýšlím na "vrátitelnými úpravami", protože přefuky a kanály se mě zvětšovat a upravovat nechcou, naximálně vyleštit kanály, vic ani rana.......tak zkuste odpovídat dál.......
Datum: 24. září 2008 21:14
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 a eště jak sa tak divam na to schéma tak je tam jakýsik regurátor či co tak to do pincka asi nedaš
Datum: 24. září 2008 21:11
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 teoreticky možná jj ale prakticky nn pač na babetě máš 4 čívky né 3 a indučka je tam myslim na 4V (pincek 8V) tak si myslim že i kdyby se ti to tam podařilo nejak zapojit tak bys ho spálils -pokud sa pletu tak mě opravte - ale stejnako nechápu proč sa nekdo zajímá takovýma "kravinama" když stejnako dobře zeštelovaný a udržovaný fík jede většinou líp než po nejakých úpravách
Datum: 24. září 2008 21:01
Jméno: radim
IP: uživatel2257
 čus jak mam spravit přepalený drat na rotoru na 350/638 mam to jen zacinovat ??????????\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2008 13:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Pokud není jen mechanicky přerušenej, ale došlo k opálení izolace, tak věř že v celém klubku vinutí to nebude jedinej mezizávitovej zkrat, , drát se totiž jen tak nepřepálí, to už musí bejt sakra teplo teplíčko... a to poničí i spoustu jiných věcí.... potom pomůže jedině převinutí, nebo lépe tam dát rovnou Vape
Datum: 25. září 2008 13:25
Jméno: Dejv
IP: uživatel3680
 Zdar mohl by mě někdo poradit jak mám udělat elektriku na jawa 20?Já se v tom blbým plánku nevyznám!Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2008 11:55
Jméno: standa
IP: uživatel4168
 co na tom nechapes?? ozvi se na mail nebo na ICQ (371264645)a ja ti to skusim trochu priblizit...
Datum: 25. září 2008 11:55
 fichtl a elektryka?? kdys ji tam je minymalne to jsem zvladl i ja dat dokupi a funguje vse as na bzucak jeto prymityvni alee musis taky vedet jakou mas elektryku.pokud by jsi bydlel blizko Trutnova nebyl by probleb ale urcite zase bydlis nekde na konci sveta . tak si rekni fotroj nebo nekomu znamimu ja to delal v 15.
Datum: 24. září 2008 21:57
 já se v tom taky nevyznám!!   a eště je to ke všemu všude úplně jinak!! taky sem se o to zajímal, ale k ničemu jsem nedospěl, řekl jsem si, že to udělám metodou pokus - omyl...
Datum: 24. září 2008 20:14
 chlapci už mě ten fík stve... ja ho chci zpravit a on se zestve.....nesvitilo mi dalkovy tak sem to chtel spravit (svitilko to skvele) pak to svitilo jenom slabounce a potom, kdyz mi to neslo nakopnout tak sem to roztlacel a on se ztentoval predstih a zacalo mi to flusot do karbce... tak se ptam proc se to furt kali i kdyz to dotahnu jak ciiip tak se to potom rozesteluje......... CO S TIM me uz dochazej neerby za chvilu rozmlatim celej barak
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 20:37
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 no když ti to sviti na potkavací dobre a na dalkoví jak bludička-----to se mi presne stalo-----tak problem byl v tom , že tam byl nekde kraťas(jeste druhej kontakt) no a vyskoumal jsem že to bylo v prepinaci svetel---když jsem ho oddelal ze riditek tak to najednou začlo svitit ale když se to dotklo (en plech. kryt prepinace) riditek tak to pohaslo -nijak moc jsem to neskoumal a obalil jsem riditkaelektrikarskou izolacni paskou tam pod tim prepinacem-jo a bacha na ten malej sroubek-ten me taky delal kontakt-ten jsem obalil jen obič izolepou krome zavitu a bylo po problemu
Datum: 24. září 2008 20:37
 Ahoj já bych potřeboval vysvetlit jak se zapojuje zadní brzdove světlo a kde? na Jawa 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2008 18:13
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
 já to mám a funguje mi to i za volnobehu,záleží jaké máš magneto a jaké žárovky, jinak mám to dané tady pionyr.ic.cz
Datum: 25. září 2008 18:13
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Bez baterky je ti to k ničemu.. brzdovka bude svítit jen při vytočeném motoru, takže v případě že jen přibržďuješ, tak ok, ale jakmile budeš dobržďovat třebas před křižovatkou a pustíš motor na volnoběh, tak bude tak málo elektriky, že si toho brzdového světla sotvakdo všimne. Taky proto ta brzdovka byla zapojovaná jen u mustangů co měli akumulátor.
Datum: 25. září 2008 13:29
 žádný tam není  , ale můžeš si ho vyrobit... někde na netu sem na to návod viděl, ale mohl bys mě třeba zabít a nevzpomenu si kde... hledej na googlu....
Datum: 24. září 2008 20:16
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 včera sem tu psal že mi mustang vůbec nehází jiskru.všechno sem přešel celou elektriku předstih odtrh ale pořád nic.nevíte čim by to mohlo bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 22:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kontrovoval si ty izolace nakladivku?? pokud jsi to sundal a pak us to nedavalo jiskru a predtim jo tak to je jasny
Datum: 24. září 2008 22:01
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 taky zkus neporusenost kabelu, a podivej jestli ti to hazi jiskru mezi kladivkama(trebas i malou) jestli jo tak je problem nekde na ceste ke svicce ane v zapalovani.
Datum: 24. září 2008 20:33
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
 Svíčka, fajfka, si myslím já...
Datum: 24. září 2008 20:25
 zavad muže byt několik blba cívka kondík indučka nebo špatna kostra ja sem měl jednou problem ve fajfce
Datum: 24. září 2008 19:31
Jméno: jawa007
IP: uživatel1883
 skus viměnit kondik
Datum: 24. září 2008 19:27
 čau lidi...... tak sem se neska projel s fíkem ted vecer kdyz byla tma... jo sviti to dobře ale... vzadu to sviti jak bludička a dalkovy světlo nejak nefunguje (no jenom trocha to sviti ale asi to bude tim ze to mam blbe pripojeny) zarovku mam spravnou 15/15W 6V... jen vzadu nevim... ale aj tak sem vjel do diry... a seridil sem stopu... (no jo napinak)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 17:19
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 no když ti to sviti na potkavací dobre a na dalkoví jak bludička-----to se mi presne stalo-----tak problem byl v tom , že tam byl nekde kraťas(jeste druhej kontakt) no a vyskoumal jsem že to bylo v prepinaci svetel---když jsem ho oddelal ze riditek tak to najednou začlo svitit ale když se to dotklo (en plech. kryt prepinace) riditek tak to pohaslo -nijak moc jsem to neskoumal a obalil jsem riditkaelektrikarskou izolacni paskou tam pod tim prepinacem-jo a bacha na ten malej sroubek-ten me taky delal kontakt-ten jsem obalil jen obič izolepou krome zavitu a bylo po problemu
Datum: 24. září 2008 17:19
 aha takže rozdil je jen v motani tech drátu...
Datum: 24. září 2008 15:46
Jméno: standa
IP: uživatel4161
 zalezitost 20W a 30W zapalovani jsme uz s chongem rozlouskli ...rotory jsou naprosto stejné (oznaceni zacinajici -05 61...atd- a nebo -20 61....atd-)...statory rozdílné(20W,30W)
Datum: 24. září 2008 9:55
 tož to si sehnej jak to zapojit  ... pac ja ti s tim neporadim mma jiny zapalko
Datum: 23. září 2008 22:18
Jméno: pionyr20
IP: uživatel692
 mam pionyra 30W ale magneto nevim asi mam teda jiny magneto protoze jsou 2 druhy na pionyra 20 myslim?? ten na pareza nepocitam mam normalne 3 civky ale 2 spojeny
Datum: 23. září 2008 20:56
 tak se podivej esli máš správnou wataz, dyztak tam hod to 20watovi zapalko esi mas pareza
Datum: 23. září 2008 20:51
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja mam 30W a nak malo mito sviti oproti kamosoj tak nevim co stim mozna jiny magneto ale to 15 W mi svitilo skvele na druhym fichtloj
Datum: 23. září 2008 20:46
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 dal jsem spareza bzucak na pionyra 30W ale funguje jen vnizkych otackach ale dela ramuz dost akorat ze na vic plynu moc proudu tak potrebuju nakej usmernovac nabo diodu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 9:56
Jméno: standa
IP: uživatel4161
 mas tam regulacní sroubek...
Datum: 24. září 2008 9:56
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Když bzučí při nízkých, kdy je výkon generovaný magnetem nižší než při vyšších otáčkách, tak není důvod proč by netroubil, takže bych se být vámi pohrabal v regulačním šroubu klaksonu a naladil ho na vyšší napětí, prostě najít nějaké kompromisní nastavení aby to fachalo v přijatelném rozsahu otáček motoru.
Datum: 24. září 2008 7:14
 no jo taky mi to dela ze pri mensi otackach to troubi a při vysokych ee
Datum: 23. září 2008 20:19
 ahoj,na mé jawě 555 se mně už třikrát stalo že cca po 10 startech odejde kondenzátor,jak dám novej(tesla) je zase vše v pohodě.
elektrika ,zapalování a vúbec celá jawa v origo stavu.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2008 20:19
Jméno: honzasachs
IP: uživatel4154
 ahoj,už jsem na to příšel,sundal a rozebral celý zapalování,kamarád mně přeměřil vinutí,6v cívku,kondenzátor a kabely,no a
vinutí v pořádku,cívka,kondenzátor taky,ale na jednom kabelu(černý -1) co jde od předstihu k civce byl pod izolací přerušenej ,tak jsem ho
vymněnil a je po problému.jinak jsemmimochodem kvůli tomu koupil novou 6v cívku a zjistil jsem že o proti originálu je o
3 cm delší(12 cm)takže se nevejde do prsíček.ta co nabízí sesa tady v krámku má kolik??mám tam originál a je to.dík za rady
Datum: 25. září 2008 20:19
Jméno: standa
IP: uživatel4161
 klasický problém 555...vinuti uz je nekde prošvihlý a predpokladam ze ti dost jiskreji kladivka...kladivka zapoj na 1 na induccce a vinutí na 15 na inducce a kdyz to nepomuze tak tam dej 2 kondenzatory(nekdy to pomuze,nekdi to nepomuze-nejede to)...kdyz nepomuze nic tak vymen stator zapalovani...
Datum: 24. září 2008 9:58
Jméno: kubiczek
IP: uživatel4160
 indučka...
Datum: 24. září 2008 9:31
 sry dovnitř
Datum: 23. září 2008 22:16
 Nezatejka ti odvnitř??? i když kondiku by to vadit nemělo
Datum: 23. září 2008 22:16
Jméno: honzasachs
IP: uživatel4154
 všechna elektrika je zapojená dobře,kontoloval jsem to podle příručky.
Datum: 23. září 2008 21:09
 ... dyt má 555 tak jak by to mohl pokazit?
Datum: 23. září 2008 20:18
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nemas zapojenou svetelnou civku na zapalovaci?
Datum: 23. září 2008 19:41
 No může jít o vadné výrobky... a nebo tam někdě musí být chyba. Já ještě nikdy kondenzátor neměnil..
Datum: 23. září 2008 19:33
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 draci,mam problém,koupil sem mustanga bez papírů,cena byla dobrá tak sem ho vzal,je skoro 40let starej a tak chápete že byli některý věci prostě oddělaný,tak sem je koupil složil ale najednou nehází to vůbec jiskru,předstih,odtrh dobrej,svíčka nová,cívka oddělaná neni protože kdyš sem to chtěl roztlačit tak byl u toho kámoš a řikal že to svítí,co tet s tim?prosim o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2008 21:21
 taky uz jsme malem poslal 3 fiky ze skaly jen kvuli tomu ze to porad nehazelo jiskru   pritom vsechno sestelovany  nez jsem prisle na jak to tam ma byt spravne zaizolovany  tedka uz to vim a jsem Happy
Datum: 23. září 2008 21:21
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 to su většinu takové kraviny (maličkosti) už sem nad tím parkrát ztratil nervy  nejlepší je si to vše zkontrolovat ohmetrem ale každý ho nemá
Datum: 23. září 2008 20:14
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kabel scivky zapalovaci zapojis na ten sroubek a natom sroubku musej bejt izolace a ten sroubek se nesmi dotykat kostry jsou mezitim papiry tlusty jako izolace a natom ma bejt este kondik a vyvod na inducku!!
Datum: 23. září 2008 19:49
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nejspis si nedal izolace na kladivku spravne nebo vubec a nebo si nezapojil nakej kabel
Datum: 23. září 2008 19:47
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 kabel od indukčky je novej a dráty v zapalování sou všechny nasazený,neni žádnej spadlej.uš se mi to taky stalo,nvm co,ještě to přejdu
Datum: 23. září 2008 19:29
 to že to svítí ještě neznamená že to hází jiskru... ještě si nejmenoval kabely a indukčku, takže jestli je to co píšeš v pořádku, tak se mrkni na tohle...
Datum: 23. září 2008 19:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nevi nekdo kolik stoji usmernovac na bzucak zhruba??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2008 20:53
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Pokud máš verzi klaksonu bez vnitřního usměrňovače (amatérskym jazykem řečeno), tak stačí koupit diodu tak na 2A a min 80V, ale já bych dal tak na 600V, tak taková vyjde na 1kč až 2kč
Datum: 23. září 2008 20:53
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 tak kdysi tu kdosik psal že ten usměrnovač je zabudovaný v tom bzučáku a bez něho to žeprej nefaká
Datum: 23. září 2008 20:08
 netušim, ale je to tak potřebný? já tam žádnej usměrňovač nemam a troubí to hezky ( i když se to v hluku motoru ztrácí...)
Datum: 23. září 2008 19:13
 TO bohužel nevím, ale když už jsme u toho k čemu je dobrý? Viděl jsme ho v nějakém schématu, ale neviom k čemu slouží...
Datum: 23. září 2008 19:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 selenovy usmernovac
Datum: 23. září 2008 19:03
 zdar, se chci zeptat, jestli nevíte jestli pude 6V indučka co je tady v kramku na Simsona?pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2008 18:35
 Určitě, rozdíl v tom neni.
Datum: 23. září 2008 18:35
 ne ja mam 6V to vim jiste
Datum: 23. září 2008 18:17
Jméno: Fojta ®
IP: uživatel764
 na simalovy je 12V,takze to nejspis nepojede,ale ranu do fajfky by to mozna mohlo dat
Datum: 23. září 2008 18:12
Jméno: Fojta ®
IP: uživatel764
 na simalovy je 12V,takze to nejspis nepojede,ale ranu do fajfky by to mozna mohlo dat
Datum: 23. září 2008 18:12
Jméno: lubka
IP: uživatel4075
 hele myslite ze pomuze dat odrusenou fajku aby mi fakal tachometr digitalni prosim ozvete se mam s tim problem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2008 16:21
 je možný že pravdu má sharky, protože digi tacháč ti ruší i magneto ze zapalování, tudíž by mohlo pomoct ,,zaalobalování´´ jistej si tim nejsem, ale myslim si, že by to mohlo fungovat
Datum: 23. září 2008 16:21
Jméno: Shenkyy
IP: uživatel368
 Odrusena fajfka by mela urcite pomoct...
Datum: 23. září 2008 15:35
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 někde sem kdysi čet že když nepomůže ani odrušená fajfka, "tak se má drát tachometru obalit alobalem tak, aby se nikde nedotýkal kostry motorky, a ten alobal připojit na záporný pól tachometru." nevim co je na tom pravdy ani sem to nezkoušel....
Datum: 23. září 2008 15:27
 mozny to je skus to ale moc tomu neverim  !!
Datum: 23. září 2008 15:11
 mam este jeden dotaz sviti mi malo svetlo nevim proc civky 30W zarovka vepredu 25W a vzadu 5W . kamosoj sviti vic . nemuze to bejt tim ze jsou daleko civky od magneta?? nebo slaby magneto?? a bzucak bzuci pekne ale jen vmalych otackach??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2008 15:32
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 a jak poznám jak sou magnety silný? dá se to něčim měřit, nebo si prostě jen budu hrát s rotory a matkou a zkoušet kterej jí přitáhne z větší dálky?
Datum: 23. září 2008 15:32
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Pravděpodobně slabé magnety rotoru, popř. nějaký ten přechodový odpor. Každopádně zkus dát póly na co nejmenší mezeru mezi rotorem a póly. Pak třebas vyměnit rotor za silnější. Bacha, ale když se dá hooodně silný rotor, tak se pak zase začnou žárovky pálit
Datum: 23. září 2008 8:17
 Čau Chongu, poslal by jsi mi na mail prosím foto tý tvý baterky na mustangu a vůbec komplet jak to tam máš řešený? A ještě by mě zajímalo jestli máš nějak dělaný dobíjení nebo jestli to prostě jenom jednou za čas nabiješ. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2008 8:41
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ahoj, máš to v mailu.
Datum: 23. září 2008 8:41
 cus draci mam dotaz v knizce v navodu je namalovany neco jako pojistka vapadato podobne a jeto nakresleny nakabelu nevite nekdo co to je?? ja jenom ze chci sfunkcnit bzucak a nak se miti nedari kdys zhasnu svetla a dam trochu plynu tak to bzuci ale jak dam vic plynu tak us to nebzuci skousel jsem to i nasteloat a je to jenom trochu lespi tak tam chci dat neco aby to davalo porad stejnej proud
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2008 20:06
 Je to dioda. U novějších se tam nedával už z výroby. Jestli chceš, aby to houkalo pořád pořádně, dej tam normální klaxon a baterku.
Datum: 21. září 2008 20:06
 Čaute! Tak jsem to tu trochu prolez a nenašel jsem jednu věc. Když je řeč o bateriích na fichtla, tak mám zásadní dotaz. Kam s ní na Mustangu. A kam s instalací. Nemá někdo třeba fotku, jak to má udělaný? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2008 7:02
Jméno: martin
IP: uživatel3730
 moje adresa je Petrik24@seznam.cz
Datum: 31. října 2008 7:02
Jméno: martin
IP: uživatel3730
 cau, posles mi prosim taky tu fotku jak to zapojit? dik cau
Datum: 31. října 2008 7:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No myslel jsem Monty812 že tři prdele je víc místa  . Neřekl bych že se tam baterka vejde, zejména je-li ti vzduchový filtr drahý a nehodláš se ho vzdávat. Já mám baterku danou pod sedlem ,,naležato,, ale jedná se o plochý gelový záložní akumulátor, tedy ne standardní motocyklový. V černém plechovém kaslíku uchyceném za držáky sedla a horní šroub zadního blatníku. Není to ani moc vidět ale mě to napájí pouze klakson. Vešla se tam regulace nabíjení a generátor střídavého proudu pro klakson pionýra. Fotku klidně pošlu, ale napiš maila...
Datum: 22. září 2008 11:56
 pod nadrzi sou 3 prdele mista a ty se ptas kam s ni?
Datum: 21. září 2008 17:52
 do kasliku nebo navarit drzak pod nadrz na ram
Datum: 21. září 2008 15:11
 hoj mam 555 origo zapalko a ve predu zarovku 15W5v sviti jako bludicka draty komplet nove zapojeno mimo hlavni spinac proste jen drat ze zapalka na vypinas dalkove tlumene a z teho do svetla a kostra
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2008 12:38
 uzjsem to vykutil dal jsem si zapalko z 21 civky z babety a zarovku tokovou halogenovou jak se prodavaji ty halogeny do ruky v arketach za 300 ja to koupil v lidlu pred nejakou dobou a odesla uz v tom baterka tak jsem to tam dal ted uz budu videt  proste je to halogen
Datum: 21. září 2008 12:38
 on řiká že má 555 zápalko, ne z ppioníru... taky sem řesšil tento problém (a řeším) a můj problém byl ten že sem měl ve předu 25 Watu a nic sem ve tmě nevidel to bych furt musel tocit.... zitra si du koupit zarovku takou jaka tam ma byt a bude... zkontroluj vsechny draty, očisti kontakty... jo a jak ti sviti zadni ??? me kdyysi zadni zralo vic nez predni a ve predu to nesvitilo a vzadu to bylo jak po vybuchu termonukleární bomby  taková záře (myšleno ironnicky akle svitilo to)... další věc máš tam tlumivku?
Datum: 21. září 2008 12:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a kdys tito sviti malo se slapsi zarovkou tak to je moc divny tak mas nejspis svetelny civky zapojeny na inducku a zapalovaci civku na svetla
Datum: 21. září 2008 12:22
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli mas origo zapalko takovy velky civky tak to je zapalovani 30 W 6V takze predni zarovku musis mit 25W 6V a zadni 5W 6V
Datum: 21. září 2008 12:18
|



|