slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  242  243  244  245  246  247  248  249  250  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kalaka      IP: uživatel1711    
nemohli by ste prosim poslat nejake prehledne schema zapojeni elektriky neco sem nasel ale je to nake divne.zatim dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2008 8:36
 
 
 
 
Jméno: Kalaka      IP: uživatel1711    
na 21 uz sem to psal ;-)
 
 
Datum: 21. září 2008 8:36
 
 
 
 
Jméno: Cap ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A na co bys to chtel??
 
 
Datum: 20. září 2008 23:20
 
 
 
 
Jméno: Kalaka      IP: uživatel1711    
jo chtel bych to normal na 21
 
 
Datum: 20. září 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel373    
Hele hoši,když na jawě 125/355 rozpůlim motor budu pak muset nastavovat předstih??Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no v podstatě by si ani nemusel, ptotože ten stator by měl nej pořád jakoy v jedný poloze a předstih si děláš na tý destičce na statoru, ale praxe je taková, že ten stator tam stejně nedáš uplně přesně a ještě by se ti tam blbě dával, protože by si nemohl zamáčknout uhlíky....... takže jedině udělat si rysku jak pro stator, tak i pro tu destičku, ale stejně je lepší to pak nastavit znova rači........
 
 
Datum: 20. září 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: davsonz      IP: uživatel4126    
Nevím, jestli to de aji na té tvojí jawě, ale na pionýru si normalne zaznacis na stator a karter nejakou rysku
 
 
Datum: 20. září 2008 10:04
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau lidi... pred cvili ctvrthodkou sem prijelk do z fíka... ale to svetlo funguje jen jako bodovy aby šlo videt kde se pohybuju, ale já totalně nic nevidim... jen trocha neco vidim kuli tomu sem v 60 vletel dfo celkem velky diry tak se toho aj bojim.. nevite jak to zlepsit aby to lip svitilo (baterka je az posledni moznost) kdybych odpojil zadni světlo svitilo by to líp?? páč bych si tam dával tu blikačku jak na kolo ta sviti o mnoho lépe (bo si to tam rovnou napojim na AA baterky... ale to vepředu jak to zlepšit? THX odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej si tam zapalko z 21 ja ho tam mam misto tech svetelnych civek jsem dal svetelne civky z babety a do predu zarovku z tech baterkovych halogenu co se prodavaji v marketach za 300 nekdy si ani neuvedomim ze tak moc svitim ze na me blikaji auta at si to ztlumim
 
 
Datum: 21. září 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Pokud si přecijenom budeš pohrávat s myšlenkou ,,dotace,, energie pro žárovku pomocí baterie, musíš zajistit dvě věci. Zaprvé že usměrníš rozvod ze střídavého na stejnosměrné a nejlépe dvoucestným usměrňovačem, protože jednocestným by jsi mohl využívat pouze polovinu výkonu magneta a druhak aby ti proud netekl zpět do baterie, jinak hrozí exploze článků. To se dá zajistit pomocí diody za bateriíí, nejlépe schottky, kvůli menšímu úbytku na diodě (PN přechodu), než klasické křemíkové.
 
 
Datum: 21. září 2008 7:35
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ale na to, že tam bylo 25 W to svitlo celkem dobře :-D
 
 
Datum: 20. září 2008 12:31
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo ;-) tlumivka tam je... jen obchod je zavřenej !!!! :-(
 
 
Datum: 20. září 2008 12:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4122    
dbej na to abys tam mel tlumivku a zadni svetlo neodpojuj ...bude to svitit krasne.....stary dobry parezy svitili lip nez priblbly pionyry:-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. září 2008 11:53
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak sem oto zčeknul a mám tam 25W kua 15W tam ma byt
 
 
Datum: 20. září 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zitra to zkouknu ale parabola je jak nová ;-)
 
 
Datum: 19. září 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Projdi všechny dráty od magneta až ke světlu, všechny kontakty pořádně očisti a dbej na dobrý spojení, zjisti jestli máš správně zapojenou tlumivku, dej tam žárovky odpovídajících hodnot (tj. 6V 15/15W přední a 6V 5W zadní) dbej taky na dobrý ukostření paraboly, a dost pomůže, když si necháš nově pokovit parabolu nebo se dá sehnat nově pokovená na aukru-je to dost velkej rozdíl...
 
 
Datum: 19. září 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ježis sem vul... já mám 555
 
 
Datum: 19. září 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud máš blbý světělný cívjky tak vyměnit, nebo slabší žárovku
 
 
Datum: 19. září 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skontroluj si že máš zapojený vobě světelný cívky ;-)
 
 
Datum: 19. září 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
Zdarte moc to tu nepatří, ale chci se zeptat jestli nekdo nevíte jaká je nejlepší svíka pro čz 125/516 díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4122    
nepouzivej NGK !!! vic ti nepovim
 
 
Datum: 19. září 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: pavlos      E-mail:      IP: uživatel4097    
hele lidi mam takovej problem:-D jakože moc nerozumim elektrice u fichtla tak se vás ptám kam vedou dráty z indučky??? díkec za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2008 9:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4110    
jeden z inducky na kostru(15) a jeden na kladivka(1) ...
 
 
Datum: 17. září 2008 9:08
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 15. září 2008 20:51
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplne jednoduche v zapalovani mas dratek od civky ten napojis na kladivko kondik taky zapojis na kladivko potom vedes drat na 1 na ind.civce z 1na ind.civce jeste vede drat na chcipak 1. 15 na ind.civce ukostrit ted svetla 55 zapalovani (to jsou ty dve civky spojene dratem na 55 do spinace, pak 56 vede na zadni svetlo a na prostredni konektor na prepici svetel ty dva jdou do svetla predniho to jak rozeberestak mas jeste kostru na svetlo to ukostris a alektrina je hotova tu mas odkaz http://www.sesa-moto.cz/obrazky/ikona.jpg
 
 
Datum: 15. září 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to že velkej červenej do fajfky a nasledne svicky to asi vis... jeden černej co je jen jeden na straně vede na kostru a tam co sou dva draty tak jden vede do motoru a druhej do chcipaku.
 
 
Datum: 15. září 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej borci su ted v garazi a ani za boha mi nechcou hazet kladivka cim to?dratky jsou zapojeny vsechny.muze to byt predstihem?piste co nejdriv specha.diky za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2008 19:25
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mezi kladívkama by to nemělo házet né?!jen občas...a jinak jak píšou ostatní!!
 
 
Datum: 15. září 2008 19:25
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak od které vede drátek na kladívka...
 
 
Datum: 15. září 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napajeci to je ktera?
 
 
Datum: 15. září 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Začni u hladívek, pak se podívej na napajecí cívku a postupuj výš...
 
 
Datum: 15. září 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špinavé hladívka, zkrat, vadná cívka nebo je moc daleko od magnetu, vaadný drát, špatný kondenzátor...
 
 
Datum: 15. září 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: los      IP: uživatel600    
cau draci... mam ČZ 250 a chci si do ni koupit new baterku jakou mi doporucite? dikes za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2008 0:12
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jaká čz 250 to je,,, ale když tam dáš 6V 12-14Ah- podle toho co seženeš, tak to bude ok, ale dá se jezdit i s 6Ah když nejezdíš moc po městech....
 
 
Datum: 16. září 2008 0:12
 
 
 
 
Jméno: salosek05      IP: uživatel873    
Zdar draci,jak zapojím blinkry (a co všechno k tomu potřebuju) na ČZ 125 když ji nemůžu sehnat s blinkrama ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2008 17:36
 
 
 
 
Jméno: salosek05      IP: uživatel873    
jo dik,pochopil jsem to,,,ale ještě kde najdu to schematko? diky
 
 
Datum: 15. září 2008 17:36
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radši vysmahni ty hlavoune!!je to jednoduché,pokuď nejsi nejaký elektrikář,tak si zežeň schéma!!mno a potřebuješ ty blinkry,přepínač,přerušovač a káble,uchytíš si ty blinkry,kábl povedeš z blinkrů do přepínače,pak přes přerušovač a na zdroj elektriky...možná to v mém podání vypadá složitě,ale je to jednoduché!!
 
 
Datum: 15. září 2008 16:41
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus chlapi hele jakej vliv na jízdu bude mít když dam zapalko z 555 do motoru 50/20 pionýr díky moc za odpovedi a vejde se to tam? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2008 16:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to tak mam a bez problemu
 
 
Datum: 15. září 2008 16:49
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      E-mail:      IP: uživatel1124    
cau potřebuji poradit s BABETOU 207.Jednou tak asi měsíc mi odejde zapalovací pol. Prosím vás nevíte čím to je.Dík za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud ti dre civka o rotor nebo ti nekde hazi kostru zkontroluj to a oprav popripade vymen kompletne elektrinu
 
 
Datum: 15. září 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: pizza      IP: uživatel4089    
ahoj. potřebuju poradit jako pro blbce. jak zapojit blinkry, kdybych nechtěl baterii? když bych musel mít baterii, jak velkou musim mít, jak často musim dobíjet? prosimvás nestačí mi jen odkaz na něco ale nemohli bysta mi to vysvětlit jkao pro blbce? byl bych zavázán odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2008 7:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Dal jsem to na http://mujweb.cz/www/elektronic/blikny.gif ale bez regulace dobíjení bych to nedoporučoval. Akumulátor je takový podle toho jaký jsou žárovky, tedy pokud 6V tak i akumulátor je 6V.
 
 
Datum: 17. září 2008 7:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Teď koukám na to schema co jsem splodil a vidím že tam chybí přerušovač.. v tom spěchu před odchodem z práce jsem ho tam zapoměl, zítra to opravím :-)
 
 
Datum: 16. září 2008 20:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Ano, přesně tak. Klidně tam tu žárovku můžeš dát, ale musíš vyměnit za 12V i zadní. Koneckonců ty halogeny v BA20d patici se vyrábějí, dělají je tuším nizozemci v hlavě se mi vybavuje BOSMA či tak nějak se jmenuje výrobce. 25W se dělá určitě. Kdysi jsem jí chtěl koupit do auta od brněnské firmy durus.cz. Jak jsou na tom ale ty halogenky s umístěním vlákna v ohnisku, to nevím, neznám nikoho kdo by jí měl. Jestli jí budeš kupovat, tak se nezapomeň podělit se zkušenostma.
 
 
Datum: 16. září 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: Vaclav_50ccm      IP: uživatel2605    
Chongu znamena to ze kdyz si dam na fichtla do predu halogen 12V/25W(je to jen priklad a mam 30W zapalko) ze mi to bude pekne svitit?Tedy stejne jak 6V/25W halogen?Nevim jestli takovy halogeny vubec sou je to jenom priklad!!!Cuz
 
 
Datum: 16. září 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Dal jsem to na http://mujweb.cz/www/elektronic/blikny.gif ale bez regulace dobíjení bych to nedoporučoval. Akumulátor je takový podle toho jaký jsou žárovky, tedy pokud 6V tak i akumulátor je 6V.
 
 
Datum: 16. září 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No ono totiž magneto fichta ve skutečnosti nemá žádné napětí... bo není regulované (není jednak zpětnovazebně buzené jako v případě alternátoru či dynama, ani regulované jako u moderních alternátorů-magnet motorek), tak je to konstrukčně řešeno že je optimálně naladěné na určitou spotřebu (příkon). Krásným příkladem u 30W magneta je když prasne přední vlákno a v podstatě zanikně významný spotřebič, tak zadní žárovka shoří, páč následných cca 50V je na ní sakra moc :-D. Odběr určuje jak vysoké napětí bude, tedy aby bylo jasno :-) 6V/10W odebírá 1,6A, 12/10W odebírá 0,83A a 24V/10W 0,41A tedy.. protože platí stále že P=U.I. Schválně si všimněte že při stejném příkonu bere žárovka pod každým napětím jiný proud. A protože magneto je mimořádně napěťově závislý zdroj na odběru vzhledem k absenci (nemožné) zpětné vazby, tak napětí rozvodu v podstatě určuje použité napětí žárovek... zkrátka 12V rozvod se vyrobí jednoduše tak, že se použijí žárovky o stejném (!) příkonu, zato však vyšším napětí, v tomto případě 12V :-). Jawa tam flákala 6V asi proto že byly ve své době nejběžnější, ale popravdě je to fuk, kor když zapalovací soustava je oddělená :-). To pizza... hele...když dáš ty 10W žárovky dvě na jednu stranu, tedy dopředu i dozadu, tak v případě rozsvícení blinkrů to bude okamžitý odběr 20W a to v případě nízkých otáček nebude stát prakticky ani ,,za vyliž pr..el.,, podle mě elektronický přerušovač bude zlobit (napětí je v tu chvíli značně tepavé) a bimetalový se bude blbě rozpínat... takže stejně bez baterky ani ránu... A jakmile tam dáš baterku (akumulátor), musíš tam dát i pro strýčka příhodu určitou ochranu proti přebíjení a proti podpětí aspoň nějakou kontrolku... Energie na fichtlovi je tak málo že na blinkry toho moc nezbývá, takže problémy které tě čekají podle mě nestojí za to lámání zubů a čas... řešením je systém, který se energeticky dotuje z vnějšku, tedy nabíječkou, ale to podle mě za tu parádu nestojí, protože tě to časem přestane bavit. Nechci tě odrazovat, ale vlastně chci... nehovíš-li elektrice používej raději blinkry s kterýma jsi se narodil, tedy své paže :-).
 
 
Datum: 16. září 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4100    
fichtl nema 12V ...i kdyby ses stavel na hlavu tak je tam proste 6V ...to jedine ze bys tam nacpal zapalovani na 12V uplne z nejaky jiny motorky.... ty budes peknej inzenyr :-D:-D:-D
 
 
Datum: 16. září 2008 12:36
 
 
 
 
Jméno: pizza      IP: uživatel4087    
Chong: hele eště něco: kdybych chtěl tohle http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1290.html 4x samozřejmě, 12V bych měl, tak co k tomu potřebuju? Teda kdybych nechtěl baterku
 
 
Datum: 15. září 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: pizza      IP: uživatel4087    
dobrý no, zase nejchytřejší standa. 1) 12Vfichtla mám na 100%, neřikám že sem ho měl vždy ale při dělání nový elektriky sem asi něco zvoral a mam 12V . 2) neřikám že to chong nenapsal pěkně, ale já tomu stejnak nerozumim.
 
 
Datum: 15. září 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4094    
12V fichtla urcite nemas...to vim s naprostou jistotou...oni se 12V nedelali :-D:-D:-D a jinak chong to popsal moc hezky....musim si to ulozit,takle simple mi to jeste nikdy nikdo nevysvetlil....myslel jsem ze je to slozitejsi...
 
 
Datum: 15. září 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: pizza      IP: uživatel4087    
no právě sem totoiž zjistil, že mám 12V když mi odešly všechny žárovky. ale jinak tomu co jsi napsal vůbec nerozumim. asi sem ztracenej případ. no ale díky za snahu
 
 
Datum: 15. září 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Opravuji, za žárovkama ne na kostru motorky, ale na kostru (lépe řečeno minus pól) graetzova můstku. Předpokládám že se nebude odpojovat vývod ze snímacího pólu, který je ukostřen.
 
 
Datum: 15. září 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Předpokládám že máš na mysli Jawa 50. No tak asi takhle, když se dává za jízdy blinkr, obvykle se přibrzdí, nebo dokonce někde stojí na volnoběh (čekání na křižovatce). A v tomhle režimu je poměrně málo elekřiny i pro světla, natož pro blinkry. Pokud by jsi je však provozoval bez světel pak by nějaká ta energie k mání byla, pak je třeba dát do okruhu usměrńovač a ochranu proti přepětí, takže žádné zapojení ,,pro blbce,, bo by ti stějně bez regulace shořely žárovky bliken... Každopádně by bylo vhodné upravit rozvod ze 6V na 12v, kde je větší výběr v přerušovačích. Také ta baterie by byla vhodnější zapojit než bez ní. Ale k zapojení... doporučuji zapojit graetzův můstek (předpokládám silnější verzi magneta, tedy jen s jedním vývodem světelného okruhu), za něj do serie regulaci proti přepětí za ní přes pojistku akumulátor. Před pojistkou si vyvést kabel na přerušovač, pak k přepínači blinkrů a od něj dva vývody k žárovlám (pravá a levá strany) a za žárovkama zapojit na kostru.
 
 
Datum: 15. září 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
zdarec draci,neska sem koupil mustanga,toho starýho s tim hranatym tachometrem ale prej hází malou niskru,chtěl bych vědět na co se mam podívat jako první odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2008 16:01
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Civka odtrh
 
 
Datum: 15. září 2008 16:01
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
indukční cívku
 
 
Datum: 14. září 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkontrolovat kabely a jejich uchycení na svorkách, pak možná odtrh...
 
 
Datum: 14. září 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
cau moh by mi nekdo poslat na e-mail krosar11@seznam.cz zapojeni blinkru na čz 175/487 ? dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4us kluci hele šlo by dát zapalko z 555 do motoru z jawy 20 a jak by to jelo díky moc za odpovedi čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja dal z 21 do 555 fungujeo skvele a lip svitisvetla
 
 
Datum: 17. září 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4083    
bacha blbe se to steluje a obcas se tam neco kostri o dekl protoze je to zapalko vyssi ...jinak je podle me lepsi nez origo zapalovani z 20..
 
 
Datum: 14. září 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: kkubiczek      IP: uživatel1058    
slo....
 
 
Datum: 14. září 2008 19:37
 
 
 
 
Jméno: Dino      IP: uživatel2365    
Zdar ma jawetu a nevim čim to je ale kdyš tam dam svíčku tak mi to nechce dat jiskru ale kdyš ji sundám a do fajfky dam prst a šlápnu tak mi to dá ránu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ona ta jiskra nemusi byt tak silna aby preskocila na svicce ale pritom dokaze pekne kopnout..
 
 
Datum: 14. září 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
dela to kladivko
 
 
Datum: 14. září 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
si blazen kdyz davas do fajfky prst
 
 
Datum: 14. září 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: dino      IP: uživatel2365    
jojo skousel sem tam 4
 
 
Datum: 14. září 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jinou svicku si skousel?
 
 
Datum: 14. září 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: lubik      IP: uživatel4075    
dal jsem tachometr z kola na jawu 20 ale rusi me to magneto nebo elektrika jak mam udelat aby me tachometr sel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
připoj to na přední kolo a dej si odrušenou fajfku
 
 
Datum: 13. září 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
čau. nedávno jsem tady měl tento dotaz:http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id52261.html?odpovedet=1 a tak sem to dneska zapojila kousek projel a zjistil jsem, že ta kontrolka dobijení svítí pořád(i při nenastartovaném motoru, tak se ptám, když ta kontrolka svítí tak to dobijí a nebo právě nedobijí? a popř co stim......díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak,a když neni nastartované,tak má svítit a to že nesvítí když je to nastartované,nemosí znamenat,že to nedobíjí,može to byt aj tim relátkem!!
 
 
Datum: 12. září 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo a ještě když zapnu světla tak mě začne vynechávat motor.....???????
 
 
Datum: 12. září 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to svítí, tak to nedobíjí..
 
 
Datum: 12. září 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, ted sem zacal nabijet baterku 6V 12Ah, prochazi tim proud cca 3,5A. Za jak dlouho bude asi nabita a kolik by tam melo asi byt A? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: Patrik Novák      E-mail:      IP: uživatel1281    
Dobrý den, v sobotu jsem si koupil jawa čz 175 na motoburze... A mam HLAVNÍ problem s kontaktama na relatku, ona dobijí dobře ale pokaždý když chcipnu motor tak kontakty zůstanou stále přilepené, a dále mam ten problem že mi špatně svítí že v noci je žarovka jen kapku nažhavená ale nesvítí a přestala mi fungovat kontaktice neutralu a začalo blnout podsvícení tachometru... Člověk by řekl že je bordel v elektrice ale ta elektrika je v originále, nikdy nepřepojovaná ani se do ni nikdo nehrabal. děkuji předem za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2008 0:46
 
 
 
 
Jméno: Patrik Novák      E-mail:      IP: uživatel1281    
Tak světlo už svítí, stačila očistit celá ta objímka a ohnout pěkně ty pacičky... A ta kontrolka neutrálu- tam byla jen spálená žárovka... Tet už mě jen mrzí to relatko no.. ale skusim ho obrousit, nerad bych kupoval nové.. Děkuji moc
 
 
Datum: 20. září 2008 0:46
 
 
 
 
Jméno: borkysM      IP: uživatel1797    
kontakty v relé zabrus do absulutní roviny nejlíp diamantovým pilníkem, ne smirek. Ale pravděpodobně to bude chtít stejně nový relé(moje zkusšenost). Elektrika blbne nejspíš kvůli špatným kontaktům. Bejvaj objímky vychozený
 
 
Datum: 12. září 2008 1:46
 
 
 
 
Jméno: Fojta ®      IP: uživatel764    
Zdarte,dnes jsem si pripojil lanko od tachacu,a faka.Mam 12 sek.klecko a udelal jsem neco mezi 60km/h a 65km/h.To je asi dobry ne?A myslite si ze bych s 13sek.koleckem mohl udelat zkopce i pod tech 80km/h??A jeste neco,mam 15W zapalko a nejde mi bzucak kdyz mam zapnute pred.svetlo,bzucak mam 12V,vapda a je naprosto stejny jak na fechtla 6V.Myslite ze to bude tim,ze mam 12V klaskson?Normalne me bez zapnutyho pred.svetla fak,ale trosicku je min hluku.Ď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2008 16:01
 
 
 
 
Jméno: pion      IP: uživatel4012    
Ja mam nove zapojenou elektriku podle originalu a taky kdys svitim tak mi klakson nejde
 
 
Datum: 12. září 2008 16:01
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ti to jde na nabýječce, máš klaxon na stejnosměrný proud. Na fichtloj je střídavej. Tomu na střídavej proud se neříká klaxon, ale bzučák.
 
 
Datum: 12. září 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4067    
mas mit jeden kabel od klaksonu napojenej na zelenej kabel co jde z civek do prepinace v masce a druhej kabel ukostrujes v prepinaci na riditkach ....nevim z jaky civky to mas vyvedeny,ale melo by to bejt takle jak sem psal ja....
 
 
Datum: 11. září 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, tak nějak..:-D ale já mám zápalko 30W, klaxon dobře zapojedej, ale nechce troubit, když to zapojím na nabíječku, tak troubí v pohodě, ale na zápalko ani neškytne, nevíte čím to je? jo, mám to zapojený k světelný cívce (k tý horní) to je dobře ne?
 
 
Datum: 11. září 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
jo, tak nějak..:-D ale já mám zápalko 30W, klaxon dobře zapojedej, ale nechce troubit, když to zapojím na nabíječku, tak troubí v pohodě, ale na zápalko ani neškytne, nevíte čím to je? jo, mám to zapojený k světelný cívce (k tý horní) to je dobře ne?
 
 
Datum: 11. září 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: pedro      IP: uživatel2039    
to je jasný musíš mit 6v klakson jinak ti to bzučet asi moc nebude :-D;-)
 
 
Datum: 11. září 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: Fojta ®      IP: uživatel764    
sem se splet,mam 20Wattovy zapalko
 
 
Datum: 11. září 2008 21:17
 
<  242  243  244  245  246  247  248  249  250  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 4:41:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu