Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci... mám jawu 21 a mám další problém... když jedu se zapnutými světly zacne se ve vyšších otáčkách cukat... jakmile světa vypnu, cukat prestane...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 18:37
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 vzhledem k tomu, že zapalování a osvětlení jsou dva naprosto oddělené okruhy, tak to vidim na nějakej šlus ve spínačce..
Datum: 20. května 2012 18:37
 Čau draci mám problém  pořídil jsem si VAPE zapalování 12V 150 W a praskají mi žárovky. Nevíte v čem by mohl být problém ? Dělá mi to na ČZ 175/477
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 22:28
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když zapojíš obráceně kabely na baterii.
Datum: 22. května 2012 22:28
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel8993
 Dík za radu  a prosimtě co znamená to přepólování ?
Datum: 21. května 2012 19:37
 Změř na baterce kolik ti dává Vape voltů (max 14,3V) , jestli dává víc tak je relátko v hajzlu..... (přepolování, odpojení baterie za chodu a nebo špatné kus)..........Záleží jestli ti to dělá od začátku ..........
Datum: 20. května 2012 22:13
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Měřil jsi kolik ti to dává voltů při různých otáčkách?
Datum: 20. května 2012 11:07
 nejsem elektrikář, ale ze zkušenosti vim že co má baterku, tak je háklivý i na přepolovanou žárovku. a špatná kostra to je teprve správnej mazec...
Datum: 20. května 2012 10:15
 No kdyby to nebylo ukostřený tak by to přece vůbec nemohlo fungovat.Samozřejmě všechno co má být ukostřené ukostřené je
Datum: 20. května 2012 8:36
 máš ukostřený všechno co má ukostřený být??
Datum: 20. května 2012 8:15
 Samozřejmě všechny žárovky mám přehozený na 12 V. Kontrolky mám 5x2W, hlavní světlo Halogen 12V 60/55W, blinkry 4x10W, brzdové 15W a koncové světlo 5W. Podle mě je to ale uplně jedno kolik W mají žárovky, protože od toho je tam přece relé, aby zabránilo praskání žárovek. Dát tam silnější žárovky si myslím že není řešení, protože mi dokonce praskla i ta halogenovka.Ještě mě napadlo jestli to není těma vibracema, které jsou na ČZtě při vysokých rychlostech opravdu šílené
Datum: 20. května 2012 8:07
 Jo a to ti snad nemusím říkat, že musíš přehodit baterku, žárovky na 12V.....(přerušovač taky, pokud máš blinkry)................
Datum: 20. května 2012 0:06
 Mám taky Vape (SZ 13-2 150W).... Žárovky 12V předek 40-45W a 4W....zadek 21W a 2x4W + blinkry 4x21W a kontrolky 4x4W.....Všechno šlape skvěle.... Zkus dát silnější žárovky s větším odběrem wattů.... (neboj se to zápalko to utáhne v pohodě)....
Datum: 19. května 2012 23:45
Jméno: blazenn
IP: uživatel12802
 zdravim je problem ked sem dal na 350 632 12v bateriu ,a co sa moze stat diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 16:39
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 pokud tam mas alternator jako na 638 tak mas 12 V , jak tam mas dynamo tak jak treba na kyvacce tak mas 6 V .
Datum: 20. května 2012 16:39
Jméno: blazenn
IP: uživatel12802
 na zapalku je tusim 6v
Datum: 20. května 2012 14:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky si myslím
Datum: 20. května 2012 11:52
 632 měla už v základu 12V rozvod, nebo ne?
Datum: 20. května 2012 8:46
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Čau čím to může byt,že mě na jawě 21 odhází svíčky,když jedu z kopce na volnoběh asi 350 metru a potom zkusím kopec vyjet a už ho nevyjedu dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 9:55
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Poměr míchám 1:33 na olej tsfčko. Předstih mám 1,7mm odtrh 0,45mm.
Datum: 20. května 2012 9:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 A v jakym pomeru michas??? a předstih s odtrhem mas kolik???
Datum: 20. května 2012 0:06
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Jako já nevim no...ale já jsem do fichtla jenom jednou nalil lepší olej a bylo to spíš na škodu...startovat to nechtělo a jízda nebyla o nic lepší. S M2Tčkem to jezdí krásně a chytá to na našlápnutí. Navíc, když to na to jezdilo 40 let tak nevim, proč bych tam dával olej kterej stojí o 200 víc. Ale je to jen můj názor, nikomu neberu, že tam dává lepší olej.
Datum: 19. května 2012 16:14
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Asi ten olej protože,kdybych měl špatní předstih,tak by to netáhlo špatně by se mě to startovalo.Já přešel s minerálního oleje na polosyntetický.
Datum: 19. května 2012 15:02
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 To moc na svíčku nevypadá. Je svíčka špinavá hodně, když jí vyndáš? Jestli třeba nemáš moc oleje v benzínu. Nebo špatně nastavenej předstih, kterej by způsoboval, že se to špatně spaluje, tim pádem by se zašpinila svíčka a tim pádem to přestalo jet Nebo kondenzátor zkusit jinej...nic jinýho mě nanapadá.
Datum: 19. května 2012 12:40
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Na 100% protože když ju vyměním tak chvilku jede a ten stejní problém co jsem psal.
Datum: 19. května 2012 12:20
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a seš si jistej že je to svíčkou???
Datum: 19. května 2012 12:06
 čaute lidi sháním informaci jestli se dělají malé motobaterie (simson) 12v ale normální né gelové. Protože, si budu dělat dobíjení z cívek zapalování ale aby se nezkurvila baterie dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2012 13:04
 samozrejme ze se klasické olověné dělají.
Datum: 19. května 2012 13:04
Jméno: VB4582
IP: uživatel13521
 NAzdar, Je jedno kam k rámu je ukostřeno??? nebo to musí bejt na ten "štítek" pod maskou????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:52
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 pod nějakej šroub je to ideální, je jedno kde..
Datum: 18. května 2012 19:52
 Je to jedno, hlavně ať to pořádně drží a je to holym kovu.
Datum: 18. května 2012 15:00
Jméno: Tomáš
IP: uživatel13521
 Čus... Jak zapojit elektriku na Jawě 21 aby svítily světla jako za jízdy v noci a dálkově... co nejjednodušeji a aby tam byl orig. přepínač... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:53
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 tak tak, podle schématu, jednodušeji to ani nejde..
Datum: 18. května 2012 19:53
Jméno: Pepe
IP: uživatel13703
 No nevím jestli jsem tvůj dotaz správně pochopil.....ale když ho elektriku zapojíš podle schémata správně tak si přepínačem přehazuješ dálkový a klopený...
Datum: 18. května 2012 19:29
 Zdravim mam dotaz složil jsem jawu 555 chyta krasně jede krasně jenomže svítej slabějš světla čim to muže byt? děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 16:07
 až by si na nic nepřišel tak vyměnit celou parabolu ta taky dělá hodně
Datum: 18. května 2012 16:07
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 od přechoďáků v kontaktech až po slabej rotor, je nespočet možností..
Datum: 18. května 2012 8:15
 Zdravím. Dělám renovaci své čezety a řekl jsem si, že bych vám mohl třeba pro inspiraci, jak poměrně levně motorku oživit, ukázat kousíček své práce. Koukněte, co na to říkáte? http://ondragam.rajce.idnes.cz/Renovace_cz_125_476 Protože brzy budu dokončovat, tak bych potřeboval už snad jen jednou věc: Kde se dá sehnat ta typická bužírka na elektroinstalaci v černé barvě(max. žluté) V autodílech jsem nepochodil, že se to snad ani nedělá k ničemu, doma mám akorát nějaké všelijaké strakaté barvy a chtěl bych novou. Kde bych sehnal?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 12:40
 Nějaké elektro nebo obchodní dům s elektrikou, a taky bych doporučil smršťovací bužírky, jsou lepší když je nahřeješ tak se krásně přizpůsobí drátům uvnitř .. pokud budeš někde dávat očka a konektory, je dobré si koupit bužírku co nejmenší tak aby na ten konektor vlezla, délka tak 2-3 cm, nasadíš ju na drát, přiletuješ a zamáčkneš konektor a pak tu bužírku na ten konektor nasadíš a smrštíš hork. pistolí. Možná to půjde sehnat i v nějaké mototechně (origo bužírky) a nějaký jsem viděl na FK. Nebo znám ještě trik s bužírkou a acetonem, příklad: pokud máš bužírku na dva dráty a ty dráty máš tři, nalej si do kalíšku trochu acetonu a sviň do toho kalíšku všechnu bužírku kterou chceš nasadit (musí být celá ponořená!), počkej 5 minut a bužírka bude taková gumová takže ji tam narveš, musíš rychle, a krásně ti to obepne ty dráty, snad ti z toho něco pomůže
Datum: 18. května 2012 12:40
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Zkus použít teplem stahovací elektrikářskou bužírku, já jsem jí použil... při napojení jsem přiložil k sobě Dvě bužírky a omotal el.páskou (stejný barvy jako bužírka) vypadá to dobře a poměrně dlouho vydrží. Dá se sehnat v Elektrikářství... jsou na výběr různé průměry i barvy... Jinak slušná renovace
Datum: 17. května 2012 21:21
 Cau , mam mensi problem s mojim vape , mel jsme ho na fichtlovi jezdil vklidku ale potom sem ho dal nachvili na druheho fichtla a tedka jsme ho dal z5 je nastavene jak minule fichtl jede perfektne jen ma jako by "omezovac" a je jedno jestli tam mam 1 , 2 nebo 3 a celkem me to stve nebot mam tedka mensi maximalku  , a este bych se chtel zeptat co je pravdy natom ze kdyz ukostrim svetla tak se zacne predstih menit uz pri 2500ot.min misto 5000
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 20:39
 no podle mě máš špatnej předstih. tohle mě dělá fichtl když ho mám špatně nastavenej...
Datum: 18. května 2012 20:39
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,mám prosbu,jak bych mohl odpojit dobíjecí relé na statoru tak aby nedobijelo?(čz 175/470)Jde o to že je v řiti a přebiji mi novou baterku a to nejde.Chtěl bych s motorkou jezdit zatim na baterku(14ah)a až dojde tak ji nabiju než seženu novej regulátor.Popř.neměl jste někdo stejný problém?Klidně bych ten starej zachránil,jen se potřebuju něčeho chytit
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 19:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/CZ_175_470_SPORT_1962#regler.jpg
Datum: 17. května 2012 19:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Kolecko díky za odpověd,celé zapalování jsem sundal,sundal regulátor,vyčistil a při prohlížení jsem přišel na to,že byl vypadnutý kabel k odporu,celé jsem to zas smontoval,našlápl a kupodivu jsem naměřil 6,14V jak na volnoběh tak na vysoký otáčky,takže byl asi problém v tomto,ale neni mi jasný proč mi nezhasíná kontrolka a jesi jsem to měřil správně,měřil jsem to tak že jeden kabel multimetru jsem dal na svorku 51 a druhý na plíšek s kontaktem co je v regleru,je to takto správně?
Datum: 17. května 2012 19:34
 Možná by stačilo vyndat uhlíky
Datum: 17. května 2012 17:21
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 zdravim chtěl jsem se zeptat jak mam napojit elektřinu na jawe 555 na přimo jen na vyzkoušení děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 17:01
 no snad stejně jako na klasickím...kabílek s 2 očkama ved od šroubku na kladívkách na jeden vývod na cíce a druhy vývod cívky dej druhej kabel propoj na hmotu stroje a stačí to...hmota stroje rozumí se cokoliv kovoveho prostě to spoj vodivě s rámem či motorem..se to davalo na šroub co ti drží indučku velkím okem na dratu.. chcípa se že sundáš fajfku ..anebo na některej kabel napojíš nějaký spínač....kdyby něco písni na meil
Datum: 18. května 2012 17:01
 ahojte lidi. Mám simsona nic na něm není je udělaný na kros ale potřebuju udělat eletriku potřebuju zapojit jen indučku aby mi to dalo jiskru potřebuju teda vědět jak. To mám ze zapalování (ale odkud) vytáhnout drát do cívky a cívku ukostřit a mělo by to házet jiskru ne? ale teĎ mi jde o to kam zapojit do zapalování kabel díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 20:48
 ok super, už jsem ti napsal
Datum: 16. května 2012 20:48
 napiš mi na racekmacek@gmail.com a pošlu ti přímo schéma na zkrácenou elektriku na simsona
Datum: 16. května 2012 19:55
 Zdar draci.. chcu se zeptat mam rozdelany zapalko a po dlouhe dobe ho chcu složit ale zapomel sem kde co ma byt ty civečky je to zapalko z Mustanga nevite o nake fotce nebo nečem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2012 20:21
 no skusim to s nema dyštak si je sundam ale na fiku to de dobře s nema
Datum: 13. května 2012 20:21
 doby: no tak jako...dá se s tim jezdit, ale nemáš takovej cit v rukou, blbě se ti budou ovládat blinkry, a můžou klouzat páčky no...
Datum: 13. května 2012 19:48
 neidím duvod proč by si je nemohl mít. Akorát teda řídit se sněmy moc asi nedá
Datum: 13. května 2012 19:47
 jawajawicka: danek.mul@seznam.cz tady je.. a ješte se chcu zeptat mam v utery autoškolu a bude docela zima no a možu si vzit normalni zimni rukavice ?
Datum: 13. května 2012 18:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 zapaľovacia hore a svetelná v strede a dole
Datum: 13. května 2012 16:37
 ahoj napiš mi email já ti fotky zapálka pošlu.Taky to mám rozdělaný ale předem jsem se vyvaroval toho bádání
Datum: 13. května 2012 16:25
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Zdarec jaká je nejlepší svíčka do jawy 21,aby chytala na 1 našlápnutí,jak na studený motor tak na teplý motor a aby něco vydržela dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2012 18:56
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Já mě taky chytla 1 našlápnutí,pak jsem koupil benzín a dal jsem do benzínu moc oleje a od té doby nechce chytat na startovací páku jen na roztlačení chytne  ,ale jinak jede pěkně.
Datum: 13. května 2012 18:56
 na nastartování je uplně jedno jaká tam je, svíce nic nezachrání. jestli myslíš že jo, tak si kup tu nejdražší.
Datum: 13. května 2012 18:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono to startování a vlastně i životnost svíčky ovlivňuje především správný nastavení stroje! muj pincek chytne na první šlápnutí (ať už za studena nebo za tepla) na jakoukoliv tepelnou hodnotu svíčky...
Datum: 13. května 2012 17:16
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Zkus Brisk N15c
Datum: 13. května 2012 15:50
Jméno: warwolf
IP: uživatel13762
 Dobry den mam dotaz ohledně ČZ 175/477 mužu na ni nějak hodit zapalko z fichtla nejde mi ani o světla nebo tak prostě jenom na ježděni ?? Nebo aspoň kde seženu ten altik či co tam patří děkuju za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2012 11:40
 Jít to tam udajně jde já se na to taky chystám akorát musíš udělat jiné úchyty a trochu si pohrát z nastavením nekde sem tu měl nedávno stejný dotaz
Datum: 13. května 2012 11:40
 Muj názor je takovej, že nemá cenu tam dávat zápalko z fichtla, je to prostě bastlení. Myslim, že když nataháš novou elektriku, seženeš jeté funkční dynamo, koupíš novej elektronickej regulátor a baterku, tak jsi na nákladech někde okolo 1000kč. Máš záruku, že to bude spolehlivě fungovat, bude to svítit, troubit, případně blikat. Ale je to jenom muj názor, motorky maji bejt v kupě, a nějaké "jenom tak na ježdění" moc nemusim
Datum: 13. května 2012 8:53
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau draci potřebuju poradit jakou baterku mam dat do čz 180/487? díky moc předem za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 22:34
 To je právě ta starší. Tam je skoro jisté, že je to 6V...takže tam kup baterku 6V 11Ah třeba...
Datum: 12. května 2012 22:34
 tak to už bude ta novější určo.Jinak pokud tam máš starou baterku tak podle té to poznáš pač 12V má 6 článku (desek)
Datum: 12. května 2012 22:31
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jeto typ čz 180/487.3 rok vyroby 1992
Datum: 12. května 2012 19:50
 Záleží co máš přesně za podtyp...dělaly se čz 180 jak s klasickým 6V dynamem, tak s 12V altíkem Ducati Energia...Taky to bývá napsáno v technickém průkazu, poznat se to dá i podle voltáže žárovek atd...ten altík Ducati měly až ty novější 180ky...tak se buď podívej na ty žárovky, nebo do papírů něbo napiš přesný podtyp
Datum: 12. května 2012 19:31
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 aha a jak to poznam neviš prosimtě ?
Datum: 12. května 2012 19:22
 Záleží jestli máš 6V nebo 12V elektroinstalaci...
Datum: 12. května 2012 19:19
 Čau draci jaký kupujete svíčky do fekála???Já když jsem koupil brisk tak za chvíly odešla a NGK taky tak po 1000-1500 km tak nevím mno jestli třeba zkusit Bosch něměckou kvalitu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2012 12:30
Jméno: zdeněk
IP: uživatel13765
 mě nejdíl vydržela stará svíčak ještě po tátovi pal myslím 14-9 stačilo jí jenom očistit a už jí tam mám čtvrtym rokem
Datum: 13. května 2012 12:30
 jenže děcka slyšely že brisky jsou nahovno tak řeší ptákoviny s NGK, boschema a dalsima
Datum: 13. května 2012 11:28
 Kupuju Brisk a neni s nima problém...
Datum: 12. května 2012 19:01
 Čago draci...... Dnes jsem rozdéchal kamošovu ČZ 180 . Asi po 2 hodinách kurvování jsem ju nastartoval...... Mám dva dotazy. Za 1- Jak je možný , že jsem musel přehodit na svorkovnici dynama gáble M a D , aby to vůbec hodilo jiskru? (obráceně). Za 2- Proč po nastartování okamžitě vyletí do otáček motor? (karbec je v cajku).... Díky za odpovědi.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 18:59
 Tom: číza ale nemá 25mm čepy...gufero podle mě bude 20x30x7 nebo něco na ten způsob...
Datum: 12. května 2012 18:59
 Gufero v zapalování je myslím 30x25x7 to je u čž 175/477 a 487 tak u tyhle to bude taky
Datum: 12. května 2012 18:42
 kolecko: Díky za rady, všechno to vyměním a bude to v cajku..........
Datum: 12. května 2012 14:20
 Tak tak, dej nový těsnění pod karbec a válec, pod domek gufera, a rovnou nový gufero. Číslo z hlavy nevim, už je to delší doba co jsem to měnil. V katalogu dílů ale popsané bude...
Datum: 12. května 2012 14:05
 Elektrika už je v cajku , bylo to špatně propojený.... Těsnění dám nový, ale ještě mě napadlo jestli nebude gufero u zapalování v hajzlu......( jestli jo, tak napište číslo gufera) Díky
Datum: 12. května 2012 12:01
 Vysoký otáčky budou asi způsobené špatným těsněním. A s těma kabelama...nebylo to nějakym způsobem ve zkratu?
Datum: 12. května 2012 9:53
 čau draci... zase já, jawa 20 mi uz jezdi ale dalsi problem mam.. normalne mi jezdila jak se m ji zprovoznil, nechcipala, jela celkem pekne a ted jedu chvili na plny a zacne spomalovat a dusit se, tak podradim na dva a zase to same a hodim tam jedna a dobre... A dava si to trošku otačky pri volnobehu, a dou pomalu dolu, takze me napadlo ze to bude sat asi falešny vzduch, jo vim hodne lidi uz to tu psalo ale nechapu jak a co mam zabrousit? a kdyz jedu na jednicku dyl tak mi proste ujebe takova mrda v karbecu jakoby, nebo ve valci, jak z děla ale hlavne me sere to chcipani
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 18:08
 z toho karburátoru myslíáš rány jako když ti střílí vejfuk ?
Datum: 11. května 2012 18:08
|



|