Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cau ! mám dotaz fichtl mi zere 6l/100km,pekne me to s..., nevím jak to sestelovat a ani nevím co. je sice fakt ze ho trochu točím,ale minimálně. benzím mi nikde neteče.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2008 10:57
Jak si to meral?nalial si 6L a jazdil,az kym to neskapalo?A inac ma na to vplyv aj ci jazdis viac v terene,alebo kopcoch alebo skor po rovine.A pozri,aku farbu ma sviecka.
Datum: 22. března 2008 10:57
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
dej nis jehlu naplyn
Datum: 22. března 2008 10:12
Jméno: radim
IP: uživatel202
pokud jezdi kratke trasy ,třeba ve dvojko tak to kravin až tak zas není..
Datum: 22. března 2008 10:10
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
To Hanzoš- To by mě zajímalo co máš za motor...  Mě upravenej motor bere 8 litrů na 100km. 12 je teoretická kravina. To to házíš vefukem ven protože to nejde spálit...  Jedině že bys točil pořád 16 000 ot....
Datum: 22. března 2008 10:09
Jméno: hanzoš
IP: uživatel373
bud v klidu co bych za to dal me to zere vic nez octavia II 16 mpi ta zere 9lna 100 a me fik 12l/100km
Datum: 22. března 2008 10:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel2489
tak sa kukni ci nemas prevrtanu trisku,jezdis z vyfukem?ale steho ze ti tolko zere to si nic nerob mne aj vic nekdy zebere.
Datum: 22. března 2008 9:51
Jméno: cestmir24
IP: uživatel2297
tak si nastav hladinu v karbecu a psali tu že na ubrání spotřeby tyristorový zapalování
Datum: 22. března 2008 9:50
Jméno: michal
IP: uživatel627
ne,tím to není, je rok po výbrusu. a jede dobre akorat zere hodne benálu,to bude něco jinýho. neco s karburátorem
Datum: 22. března 2008 9:37
Jméno: pavko
IP: uživatel430
kdyz nic nepomuze tak vybrus
Datum: 22. března 2008 9:31
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
 Zdar draci z ceho a jak mam vyrobit jazyckovy ventil?? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2008 10:52
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
no dobry ten se neviraby ten se kupuje a jelikož se ptaž takle tak s upravama nemas zadnou znalost zastavba klapky je docela složita mosise vilisovat vložka vifrezovat domeček pro klapku atd...
Datum: 22. března 2008 10:52
Jméno: fichtlnista
IP: uživatel2424
 cus chci se na neco zeptat jak mam vystelovat karbec, ja nemam ten vzduchovej filtr tak jezdim bez nej a vobcas se mi zasere celej karbec bordem tou dirou na vzduch ale kdyz tam dam takovej nahubek aby tam, nic nepadalo tak se to dusi a adyz tam dam silonku tak to sami pls poradte nevim co stim ??? prem dik za nvodpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2008 9:52
to ti moc nepomuze kdyz tam das je samotnej filtr ja uz sem zkousel snad vsechno mam ten smaej problem takze ted nemuzu jezdit a jestli budeseste chvily jezdit bez filtru tak ti zachvily pude motor do pr.....
Datum: 22. března 2008 9:52
Prostě si kup filtr ni cjinýho tam nedávej
Datum: 21. března 2008 21:26
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau ! jak se dá vyčistit kanistr ? Chci do něj nalejt benál , ale nevim co v něm bylot tak aby mi to neudělalo v motoru bordel dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2008 9:31
Jméno: Martin
IP: uživatel1042
ANO NALEJ TAM TECHNICKÝ BENZÍN A PÁR NĚJAKÝCH KAMENU A PROTŘEPEJ KOMPLETNĚ TI TO VYČISTÍ NÁDRŽ OD RZY ATD A VYLEJ
Datum: 23. března 2008 9:31
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
nalej do toho technickej benzín, tím se to vyčistí dostatečně...jo ale pak ho zase vylej
Datum: 21. března 2008 20:59
Jméno: fichtlnista
IP: uživatel2424
 cus chce se na neco zeptat muzu lejt do fika natural 95 ? prej to ma lepsi vikon a takovej tlumenej zvuk neskurvim ho tim nejak ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 19:44
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
mno tak co si mam vybrat
Datum: 21. března 2008 19:44
Jméno: pavko
IP: uživatel430
tak na kompresi 9,5 se v dnesni dobe ma pouzivat benzin natural vsude to najdete a zkurvit to nezkurvis akorat ho ochranis pred predzapaly
Datum: 21. března 2008 16:37
Nevím jak vy ale já když jedu na Natural tak to má takovej hlubší zvuk a líp to táhne ale když naleju speciál tak zvuk začne měknout a na tom výkonu se to o kapičku zhorší (musím podřazovat i tam kde to vyjedu na 3 tak jedu na 2). Ale asy to bude tím že 5 let jezdil jenom na Natural a M2T.
Datum: 21. března 2008 15:33
no je lepsi na vikon ale kazi se s tim vic motor nez s benzinem special
Datum: 21. března 2008 14:36
no je lepsi na vikon ale kazi se s tim vic motor nez s benzinem special
Datum: 21. března 2008 14:36
Jméno: Js
IP: uživatel340
Nemá to vliv na výkon a motoru to nic nedělá.
Datum: 21. března 2008 14:31
no je lepsi na vikon ale kazi se s tim vic motor nez s benzinem special
Datum: 21. března 2008 14:27
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Jasně že můžeš proč by ne výkon nevim možná trochu.
Datum: 21. března 2008 13:06
určo ne e ja leju 100oktan=super 100
Datum: 21. března 2008 12:59
Jméno: Franc
IP: uživatel2417
 Zdar lidi, nevíte čím to může být, když pustím benzín a skusím na kponout tak to jde a nemusím ani přeplavit karbec, a když ho nacupu tak se mi nepřeplaví karborátor, ale teče mi to tou dírkou co je u kolena, kde má vytékat přebitečný benzín. Už si s ztím nevím rady. Trysky, plovák,ventil v pohodě. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 16:28
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
no jasny to mi dela taky ale neni to nic na skodu
Datum: 21. března 2008 16:28
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
No tak necupuj 
Když je tam toho moc kape to z tý dirky u kolýnka, jelikož máš asi dobře nastavenou hladinu plovákovky tak při nacupování je tam moc benzinů a ten vykape
Datum: 21. března 2008 13:14
Jméno: Franc
IP: uživatel2417
tak ještě jednou, když zapnu benzín kohoutkem tak fichtla nastartuju aji bez cupání a skošel sem i cupat jenomže karbec než přeplavím, tak mi to teče s té malé dírky u sacího kolena. nevíte čím to je už si s tím nevím rady?dík
Datum: 21. března 2008 13:01
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
A nastavoval jsi ten plíšek? Ohni ho trochu líp
Datum: 21. března 2008 12:21
sorry neak jsem to nepochopil napiš to este jednou tobě samovolně vytéékáá benzííín z plovákovéé komory?????
Datum: 21. března 2008 12:19
Jméno: K.O.
IP: uživatel202
 Cus borci,uz si nevim rady,u mustanga mám pořád černou svíčku,karboš seřízený,olej v pomeru 1:50,už nevím co mám dělat,mohlo by to být předstihem?mám hjo nastavit větší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 16:36
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
je to tak musis ho vytahnout na poradnou projizdku..... pak se ti krasne zabarvi..... ale ze se svezes po dvore to se ti ani nezahreje(kloudne):o)
Datum: 21. března 2008 16:36
Jméno: K.o:
IP: uživatel202
díky
Datum: 21. března 2008 13:14
Jméno: pavko
IP: uživatel430
a nebo to taky znamena je jezdis kratke trasy kdyz sem jezdil 4 hodiny v kuse zadnykarbon a svicka cihla ale jak sem jel tak 15minut tak byla cerana ta smes to taky zpusobuje
Datum: 21. března 2008 11:34
kdyz je vsechno dobre sestelovane tak ma svicka cihlovou barvu. Jakmile je cerna,tak to vzdycky jede nanic....serid predstih a serid hladinu a jehlu....pokud tam mas prorezane trysky,tak ty jsou k nicemu a dej tam nazpatek normalni seriove....na oleji do benzinu a na jeho pomeru az tak nezalezi...pri zabehu jsem daval 1:30 a cernou svicku jsem nemel...
Datum: 21. března 2008 11:30
Neviema aky olej tam davas,ale lej ho tam aspon 1:40.A co sa tyka sviecky,tak cierna znamena bohata zmes.Takze to moze sposobovat bud vysoka hladina v plavakovej komore,alebo poloha ihly.Ale myslim si,ze pokial motor nerobi problemy,tak by som to neriesil.A sviecky NGK su citlive na uchlastanie.Ked chces inu,daj tam radsej Bosch.Ale ja som v zivote s Briskom problemy nemal.
Datum: 21. března 2008 9:46
Jméno: K.O.
IP: uživatel202
Ok vyzkouším
Datum: 21. března 2008 8:24
dej si tam svíčku NGK dává o dost vetší jiskru mněl jsem stejný problém svíčky brisk mi odcházely jedna po druhé
Datum: 21. března 2008 7:54
Jméno: tomass
IP: uživatel1042
 Zdar mam Jawu 20 a kdyz zapnu benzin tak to jde do karbecu ale s karbecu do pistu benzin nejde tim padem je svicka sucha a fichtl nejede.Nevite nekdu cim to nahodou je????ja si totoiz z nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 15:04
Jméno: tomass
IP: uživatel1042
vse sem vycystil profoukal a stejne pri nakopavani je svicka sucha melo by to i nasat behem nakopnuti ale nic.
Datum: 21. března 2008 15:04
Jméno: george
IP: uživatel1093
Kdyz to nestartujes a jenom pustis benzin tak jasny ze ti to do k pistu nejde,ponevac to nesaje tu smes z toho karburatoru
Datum: 21. března 2008 11:46
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
Ten ocet se ředí vodou, jinak to to opravdu rozežere,,.....
Datum: 21. března 2008 9:53
Suhlasim s barwisom.Ak mas kompresor(alebo nejaky kamos),tak ho vyfukaj kompresorom(aj trysky).Ak nie,tak ja som prefukoval len ustami,pripadne diery precistil chlupom zo smetaku.
Datum: 21. března 2008 9:50
Jméno: Js
IP: uživatel340
Ocet žere hliník. Vyčisti to TECHNICKÝM benzínem.
Datum: 21. března 2008 8:06
Jméno: barwis
IP: uživatel209
Vodou bych to tez nedelal ale kdyz uz tak nechat aspon tak dva dny uschnout radsi bych to vycistil kompresorem esi mas 5 atmosfer to vycisti
Datum: 21. března 2008 0:09
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
jo to sem taky čet, žádnej ocet!
Já to vždycky všechno rozeberu a proplachuju vodou, nechám pořádně usušit a nemam s tim problém
Datum: 20. března 2008 22:48
Jméno: barwis
IP: uživatel209
V OCTE BYCH TO NEDELAL PSALA TU SPOUSTA LIDI ZE PO VYVARENI V OCTE JIM TO NEJELO A PRED VARENIM JELO
Datum: 20. března 2008 22:18
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
rozeber karbec, trisky taky, ale volnoběh tam nech!! ajinak kompletně rozeber, vyvař ve voctě, dej to do kupy, a jed...
Datum: 20. března 2008 21:12
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Rozeber karburátor a koukni na všechno, trysky, plovák, ventil, jehla, plíšek, šoupátko... Všechno to vyčisti a pak uvidíš
Datum: 20. března 2008 20:39
Jméno: franc
IP: uživatel2417
 Zdar, chci se zeptat, jdemě do motoru bohatá směs, jehlu sem skusil dat nejníš a nic, hladinu v plovákovce mám dobrou podle příručky a trysky taky v poho. jo a je to fichtl nevíte čím to může být? jo skusil sem že nemusím ani přeplavovat karbec při startu.Jede ale má větší spotřebu. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2008 20:49
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Nedáváš do benzinu moc oleje? Nikde jinde bych chybu asi nehledal když máš všechno v cajku jak píšeš
Datum: 20. března 2008 20:49
Jméno: josko
IP: uživatel2223
 zdar chalani chi se zeptat jestli někdo skušal karbec s pily a jak to popripade jede dik?!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2008 15:25
 zdarte co se stane kdyš dám na jawa 50 pionýr karburátor z travní sekačky mf70 obsah 70 ccm kolínko upravím
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2008 19:41
Jméno: adas
IP: uživatel2244
opravdu si nejsem jistý, jestli mf70 je obsah 70ccm, řekl bych že objem je okolo 200ccm. Každopádně je to difuzor 23, takže to bude chtít aspoň trochu upravenej motor aby to k něčemu bylo
Datum: 20. března 2008 19:41
Jméno: blazenn
IP: uživatel2479
ale nevimislaj  D
Datum: 20. března 2008 14:04
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel1853
když to naladíš tak to bude vrčet a pojede to...  ale nečekej zázraky...
Datum: 20. března 2008 13:16
Jméno: Koko Araďa
IP: uživatel2144
 Dobrý, nevíte čím může být že mi teče do karburátoru málo benzínu? Může to být tím že mi někde přes hadičku jde vzduch a ucpe to? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2009 10:31
Jméno: bla
IP: uživatel1084
 skus vicistit kohoutek
Datum: 30. dubna 2009 10:31
muze to byt taky tim ze nema ve vicku dirky nebo sou ucpany a nejde tam vzduch proto to treba netece
Datum: 26. března 2008 19:58
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
skus oddělat výčko plovákovky a otevří kohout a foukni do nádrže, vzduch by měl zmizet, taky mi to dělalo...
ale potom hned zavři víčko plovákovky...
Datum: 19. března 2008 22:07
Jméno: Koko Araďa
IP: uživatel2144
Kohoutem ani ventilem to nebude, ono tam ten benzín nateče, ale potom jak kdyby se to ucpe vzduchovou bublinou,zítra zkusím vyměnit hadičku a uvidím
Datum: 19. března 2008 20:05
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
můžeš mít taky špinavej pal. filtr nebo kohoutek zasranej.. můžeš mít taky hodně prověšenou hadičku...
Datum: 19. března 2008 19:33
Jméno: Js
IP: uživatel340
Vyčisti ventil a kohout a jestli se ti to v krátký době ucpe znova, tak vyčisti nádrž.
Datum: 19. března 2008 19:28
Jméno: petr
IP: uživatel1883
tak skus vycistit ventyl nebo casem vymit nadrz
Datum: 19. března 2008 18:53
Jméno: Fichtlař
IP: uživatel2417
 Zdar draci a dračice,když dám jedničku a valím na plnej tak to zezačátku jde a pak to samo trochu klesne a už to tak neroztahnu, myslíte že to může být jehlou?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2008 20:30
Jméno: Highlander
IP: uživatel2471
Zdravim. Ja mel ten samej problem, na jednicku to takhlo a na dvojku, trojku to vynechavalo a netahlo to vubec...Vyresil sem to tim ze sem zvednul hladinu v karburatoru(ale aby zase nepretejkal) a dal nový vzduchový filtr...Jehlou by to mohlo být taky, ale zkus jeste dat plnej plyn (s vyp. motorem) a az bude nadoraz tak zatahni za lanko jeste rukou jestli nema vuli...a vycisti si trysky a palivovej filtr jestli nejakej mas
Datum: 19. března 2008 20:30
Jméno: Franc
IP: uživatel2417
 Zdar draci, chci se zeptat proč po nastrartování fichtla mě volnobej drží a po ohřátí už ne? Dík předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2008 8:42
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Zapalovani presne nastaveno, vse nove kolem zapalovaci civky, karbec sem kupil od kamose dokonale cisty, svicka NGK nova. Nakopnu za studena a ma to strasne vysoke otacky, za tepla to ma akorat, kdys je prehratej ma to tendenci chcipat.
Datum: 13. dubna 2008 8:42
Jméno: pavko
IP: uživatel430
jo a za tapla jak rikal Highlander
Datum: 19. března 2008 20:36
Jméno: pavko
IP: uživatel430
je potreba vzít vyčistit karbec vymenit spatná tesnení a dorvat nestrhnou zavity  pak dokonale sestelovat zapalování a pouzit novou nebo prekontrolovanou svícku a pak stelovat volnoeh
Datum: 19. března 2008 20:36
Jméno: Highlander
IP: uživatel2471
Pro jistotu vymen svicku a volnobeh se steluje za zahratyho motoru, takze zahrej motor a sesteluj volnobeh. Za tepla by ti to melo drzet a za studena, pokud to sestelujs spravne do nizkych otacek by ti drzet nemel
Datum: 19. března 2008 20:33
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
hej, to mi dělá taky... dickY to nakopnu, nechám to klapat, aš se to zahřeje, tak to chcípne... ale pAk to nakopnu taky, ale iš se to zahřeje hodně, třeba diš jedu do velkýho kopca na 1, tak uš to de pak těško..
Datum: 19. března 2008 18:42
Jméno: toxic
IP: uživatel812
 jak nastavim hladinu na prvni pokus nebo musin pokus omyl dyk
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2008 18:22
Jméno: Js
IP: uživatel340
pokus omyl
Datum: 19. března 2008 18:22
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
 Máte někdo zkušenosti s naftou ve fekálu ( jako já)?... neměl sem benál a chtěl sem se hrozně projet a tak my nezbejvalo nic jinýho než mafta a nebo nejezdit... vybral sem si 1. variantu....ale chcípnout ne a ne  ...a radši sem tam m2t taky kapnul....
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2008 22:27
hosi skousel sem to s jawou 350 vykon v nizkych hruza ale jak se dali veci otacky tak to skubalo asfalt a vcipat to slo normalne klickem.Kdyz sem snizil hlavy(1mm) tak to melo uz veci tlak a nechtelo se to zastavit ani klickem  ,na asfalte sem zahrabal urval sem na zadni dusi ventilek a kdyz sem s ni jezdil znovu na benzin tak uz klapala klikovka ,tak z toho mam ponauceni ze na naftu nikdy nejezdit !
Datum: 19. března 2008 22:27
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
Taky mám zkušenost s bionaftou, splet jsem si kanystr a nali jsem tam naftu, dost dlouho jsem to ředil než jsem to naředil tak aby to jelo, a hůůůlán za mnou ještě deset minut
Datum: 19. března 2008 17:29
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
Benalu sem tam dal vod voka asi tak 1 dál benálu na 3 díly nafty.. a JELO !a myslim si že to jelo možna o kapku lip ...
Datum: 19. března 2008 16:45
Mam motor na dodelani tak sem taky zkusil maftu.. Za tepla tak k 1l benca asi 2l nafty a jelo to vpoho!!! ale pozor za studena, jen skyt a nic vic, tak sem si udelal druhou nadrz 0,75L plechovka od redidla soupnul pod kryt, takze vohreju na benco a prepnu na naftu. jen cim vic je cistci nafta tak to jede hur a hur. Pekne to jinak kouri a jede...
Datum: 19. března 2008 15:37
Jméno: barwis
IP: uživatel209
KOLIK TI JE?
Datum: 19. března 2008 14:30
Jméno: barwis
IP: uživatel209
A DALS TAM NAKEJ BENZIN TAKY?
Datum: 19. března 2008 14:30
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 a co kdyz tam leju Schell Vpover racing?? jen a to neco spatnyho nebo bych tam mel davat vice oleje? nenicom tim nahodou motor nebo neco takoviho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2008 20:25
Jméno: pavko
IP: uživatel430
zniceni pístu je blbost benzin s vyssim oktanovym cislem je pro vetsi kopresni a pomer mas akorat ochranu proti predzapalu a ten benzin ma dobre additiva tak budes mit valec v trosku lepsim stavu klidne to tam lej ale je to drahe a olej davej dle motoru zavodni 1:20 a normální mmotor 1:40
Datum: 19. března 2008 20:25
benzin ako kazdy iny.Motor si ani nevsimne.
Datum: 19. března 2008 17:37
Jméno: Petrrooss
IP: uživatel2468
tak nevim jak už dlouho na to jezdíš, ale určitě to poznáš až se zničí píst
Datum: 19. března 2008 15:08
 na co jezdit natural nebo special????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2008 10:04
diky za vycerpavijici odpovedi
Datum: 20. března 2008 10:04
Jméno: Highlander
IP: uživatel2471
Ja jezdim na special 1:33 kdyz dochazi doleju dalsi, nekdy doleju i natural...Jinak k tomu palivu shell: Nic proi nemu nemam, urcite to s nim jede, ale neverte tomu, ze to ma 100 oktanu, protoze kdyz zkouseli ten benzin natankovat u pumpy a nalejt do zavodni formule, tak se ani nerozjela.
Datum: 19. března 2008 20:50
Jméno: pavko
IP: uživatel430
jedine natural pri vyssich teplotach vetsi ochrana proti predzapalu v lete vyborne a cena stajna jak special a v roce 2009 se special vyrabet nebude jenom natural 91
Datum: 19. března 2008 20:29
je to jedno
Datum: 19. března 2008 17:45
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
To je picovina s tou hlavou.. ja na to jezdim porad a zatim nic....
Datum: 19. března 2008 16:47
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Chlapík u benzinky mi řek že když dám do pionýra natural praskne hlava je to možný?
Datum: 19. března 2008 16:08
Jméno: Js
IP: uživatel340
Natural nebo special, je to fuk. Větší význam má nekupovat u nejlevněší benzínky ve městě. Poměr má být 1:30(M2t:benzín).
Datum: 19. března 2008 15:53
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Natural.Proč tam lít special,který má aditiva na ochranu ventilových sedel,které dvoutakt nemá??Dřív bezolovnatý benál nebyl,proto se jezdilo na spešl
Datum: 19. března 2008 15:30
special a 1:40 redim ja a supe to jak hajzl
natural ma sice vic octanu ale fichtl jede nejlip na special mam to odskousene!!!!special 91 je nej....ale aj 100octanova shelka byla good:o))
Datum: 19. března 2008 14:27
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
ja jezdim spis na natural 1:40 a vyhovuje mi to.... ale kdyz je special tak ho tam taky leju ve stejnym pomeru...KDO MAZE TEN JEDE!
Datum: 19. března 2008 14:10
Jméno: fikus
IP: uživatel692
special je nejlepsi do fika a dava se olej M2T 1:33 nebo taky se muze dat olej do motorovky ale v jinym pomeru
Datum: 19. března 2008 13:57
Jméno: filip
IP: uživatel2467
poměr má bejt 1:50 a ne 1:10
Datum: 19. března 2008 13:48
Jméno: ghost89cz
IP: uživatel195
special + M2T 1:33
Datum: 19. března 2008 13:09
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
Coze?? na 10l benzinu 1 l oleje?? neni to trochu moc??
Datum: 19. března 2008 10:42
Jméno: Espectro
IP: uživatel2461
special s olejem v poměru 10:1
Datum: 19. března 2008 9:56
Jméno: karbec
IP: uživatel2417
 Zdar draci, nevíte čím to može bét, že po přeplavení karbece mě kape benzín s té malé dírky co je na konci karborátoru(na konci co se přišrubuje to koleno), ale někdy to kape hodně, takhle mě jde benzín do prdele a nic z toho. nevíte čím to? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2008 19:10
Jméno: ondrar@z
IP: uživatel2460
stalo se mi to taky. je to tím že se zasekává plovák na jehle,přívod paliva se nezavře a tím se to tak přeplaví že to začne téct
Datum: 18. března 2008 19:10
Jméno: fikus
IP: uživatel692
kdys tomu nerozumite tak mu aspon neratte spatne to by tek vrchem
Datum: 18. března 2008 18:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
pliskem to nebude mozna to by tek benzin vrchem a ne dirou
Datum: 18. března 2008 18:22
Jméno: petr
IP: uživatel2383
michal ma pravdu mas to zasekli a nebo je v pici plovak ale podle me ma pravdu mjchal
Datum: 18. března 2008 18:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
detam moc benzinu to vim 100 procentne v karburatoru musis dat nis jehlu ta dira je nato kdys tam de moc bynzinu tak vytejka prebytecnej
Datum: 18. března 2008 18:21
Jméno: michal
IP: uživatel650
přihni plíšek ze spodu plovákové komory směrem dolů,aby drřív zavíral plovákový ventil přívod paliva,jinak to začíná kapat a uchcává se to...
Datum: 18. března 2008 18:19
Jméno: Petrik
IP: uživatel2159
 Zdar draci, mám problém mám 250ku kývacku a kdyz jedu tak se mi to v otackach dusi nevite cim to bude, já si myslim ze to bude bohatosti smesi, ale zkuste mi poradit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2008 20:27
Jméno: Petrik
IP: uživatel2159
Kondik je good, karbec sem cistil no nalil sem tam trochu víc oleje to je pravda no.
Datum: 18. března 2008 20:27
Jméno: michal
IP: uživatel455
vycisti si karbec trysky atd. nebo mas spatny kondenzator
Datum: 18. března 2008 16:44
Jméno: Lukas
IP: uživatel2116
Zdar procisti karbec a vypal benzinem vejfuk a melo by to slapat.
Datum: 18. března 2008 15:37
Jméno: Jura
IP: uživatel2442
Skus prfouknou trysky a jestli to nepujde tak pročisti celej karburator a jinak nevim.
Datum: 18. března 2008 15:29
jasi mislim že to bude benalem hodně řediš zdarec
Datum: 18. března 2008 14:00
|



|