slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  197  198  199  200  201  202  203  204  205  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
cau ! mám dotaz fichtl mi zere 6l/100km,pekne me to s..., nevím jak to sestelovat a ani nevím co. je sice fakt ze ho trochu točím,ale minimálně. benzím mi nikde neteče. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2008 10:57
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Jak si to meral?nalial si 6L a jazdil,az kym to neskapalo?A inac ma na to vplyv aj ci jazdis viac v terene,alebo kopcoch alebo skor po rovine.A pozri,aku farbu ma sviecka.
 
 
Datum: 22. března 2008 10:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
dej nis jehlu naplyn
 
 
Datum: 22. března 2008 10:12
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
pokud jezdi kratke trasy ,třeba ve dvojko tak to kravin až tak zas není..
 
 
Datum: 22. března 2008 10:10
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
To Hanzoš- To by mě zajímalo co máš za motor...:-) Mě upravenej motor bere 8 litrů na 100km. 12 je teoretická kravina. To to házíš vefukem ven protože to nejde spálit...:-) Jedině že bys točil pořád 16 000 ot....:-)
 
 
Datum: 22. března 2008 10:09
 
 
 
 
Jméno: hanzoš      IP: uživatel373    
bud v klidu co bych za to dal me to zere vic nez octavia II 16 mpi ta zere 9lna 100 a me fik 12l/100km
 
 
Datum: 22. března 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2489    
tak sa kukni ci nemas prevrtanu trisku,jezdis z vyfukem?ale steho ze ti tolko zere to si nic nerob mne aj vic nekdy zebere.
 
 
Datum: 22. března 2008 9:51
 
 
 
 
Jméno: cestmir24      IP: uživatel2297    
tak si nastav hladinu v karbecu a psali tu že na ubrání spotřeby tyristorový zapalování
 
 
Datum: 22. března 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
ne,tím to není, je rok po výbrusu. a jede dobre akorat zere hodne benálu,to bude něco jinýho. neco s karburátorem
 
 
Datum: 22. března 2008 9:37
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
kdyz nic nepomuze tak vybrus
 
 
Datum: 22. března 2008 9:31
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
Zdar draci z ceho a jak mam vyrobit jazyckovy ventil?? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2008 10:52
 
 
 
 
Jméno: wawakk      IP: uživatel748    
no dobry ten se neviraby ten se kupuje a jelikož se ptaž takle tak s upravama nemas zadnou znalost zastavba klapky je docela složita mosise vilisovat vložka vifrezovat domeček pro klapku atd...
 
 
Datum: 22. března 2008 10:52
 
 
 
 
Jméno: fichtlnista      IP: uživatel2424    
cus chci se na neco zeptat jak mam vystelovat karbec, ja nemam ten vzduchovej filtr tak jezdim bez nej a vobcas se mi zasere celej karbec bordem tou dirou na vzduch ale kdyz tam dam takovej nahubek aby tam, nic nepadalo tak se to dusi a adyz tam dam silonku tak to sami pls poradte nevim co stim ??? prem dik za nvodpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2008 9:52
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel1265    
to ti moc nepomuze kdyz tam das je samotnej filtr ja uz sem zkousel snad vsechno mam ten smaej problem takze ted nemuzu jezdit a jestli budeseste chvily jezdit bez filtru tak ti zachvily pude motor do pr.....
 
 
Datum: 22. března 2008 9:52
 
 
 
 
Jméno: hajda      E-mail:      IP: uživatel2439    
Prostě si kup filtr ni cjinýho tam nedávej
 
 
Datum: 21. března 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čau ! jak se dá vyčistit kanistr ? Chci do něj nalejt benál , ale nevim co v něm bylot tak aby mi to neudělalo v motoru bordel dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2008 9:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1042    
ANO NALEJ TAM TECHNICKÝ BENZÍN A PÁR NĚJAKÝCH KAMENU A PROTŘEPEJ KOMPLETNĚ TI TO VYČISTÍ NÁDRŽ OD RZY ATD A VYLEJ
 
 
Datum: 23. března 2008 9:31
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
nalej do toho technickej benzín, tím se to vyčistí dostatečně...jo ale pak ho zase vylej :-D
 
 
Datum: 21. března 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: fichtlnista      IP: uživatel2424    
cus chce se na neco zeptat muzu lejt do fika natural 95 ? prej to ma lepsi vikon a takovej tlumenej zvuk neskurvim ho tim nejak ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: nimand      IP: uživatel2424    
mno tak co si mam vybrat
 
 
Datum: 21. března 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
tak na kompresi 9,5 se v dnesni dobe ma pouzivat benzin natural vsude to najdete a zkurvit to nezkurvis akorat ho ochranis pred predzapaly
 
 
Datum: 21. března 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Nevím jak vy ale já když jedu na Natural tak to má takovej hlubší zvuk a líp to táhne ale když naleju speciál tak zvuk začne měknout a na tom výkonu se to o kapičku zhorší (musím podřazovat i tam kde to vyjedu na 3 tak jedu na 2). Ale asy to bude tím že 5 let jezdil jenom na Natural a M2T.
 
 
Datum: 21. března 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: kajbr      E-mail:      IP: uživatel768    
no je lepsi na vikon ale kazi se s tim vic motor nez s benzinem special
 
 
Datum: 21. března 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: kajbr      E-mail:      IP: uživatel768    
no je lepsi na vikon ale kazi se s tim vic motor nez s benzinem special
 
 
Datum: 21. března 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Nemá to vliv na výkon a motoru to nic nedělá.
 
 
Datum: 21. března 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: kajbr      E-mail:      IP: uživatel768    
no je lepsi na vikon ale kazi se s tim vic motor nez s benzinem special
 
 
Datum: 21. března 2008 14:27
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
Jasně že můžeš proč by ne výkon nevim možná trochu.
 
 
Datum: 21. března 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2486    
určo ne e ja leju 100oktan=super 100
 
 
Datum: 21. března 2008 12:59
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
Zdar lidi, nevíte čím to může být, když pustím benzín a skusím na kponout tak to jde a nemusím ani přeplavit karbec, a když ho nacupu tak se mi nepřeplaví karborátor, ale teče mi to tou dírkou co je u kolena, kde má vytékat přebitečný benzín. Už si s ztím nevím rady. Trysky, plovák,ventil v pohodě. Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
no jasny to mi dela taky ale neni to nic na skodu:-)
 
 
Datum: 21. března 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
No tak necupuj :-) Když je tam toho moc kape to z tý dirky u kolýnka, jelikož máš asi dobře nastavenou hladinu plovákovky tak při nacupování je tam moc benzinů a ten vykape
 
 
Datum: 21. března 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
tak ještě jednou, když zapnu benzín kohoutkem tak fichtla nastartuju aji bez cupání a skošel sem i cupat jenomže karbec než přeplavím, tak mi to teče s té malé dírky u sacího kolena. nevíte čím to je už si s tím nevím rady?dík
 
 
Datum: 21. března 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
A nastavoval jsi ten plíšek? Ohni ho trochu líp
 
 
Datum: 21. března 2008 12:21
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2486    
sorry neak jsem to nepochopil napiš to este jednou tobě samovolně vytéékáá benzííín z plovákovéé komory?????
 
 
Datum: 21. března 2008 12:19
 
 
 
 
Jméno: K.O.      IP: uživatel202    
Cus borci,uz si nevim rady,u mustanga mám pořád černou svíčku,karboš seřízený,olej v pomeru 1:50,už nevím co mám dělat,mohlo by to být předstihem?mám hjo nastavit větší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 16:36
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
je to tak musis ho vytahnout na poradnou projizdku..... pak se ti krasne zabarvi..... ale ze se svezes po dvore to se ti ani nezahreje(kloudne):o)
 
 
Datum: 21. března 2008 16:36
 
 
 
 
Jméno: K.o:      IP: uživatel202    
díky
 
 
Datum: 21. března 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
a nebo to taky znamena je jezdis kratke trasy kdyz sem jezdil 4 hodiny v kuse zadnykarbon a svicka cihla ale jak sem jel tak 15minut tak byla cerana ta smes to taky zpusobuje
 
 
Datum: 21. března 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2485    
kdyz je vsechno dobre sestelovane tak ma svicka cihlovou barvu. Jakmile je cerna,tak to vzdycky jede nanic....serid predstih a serid hladinu a jehlu....pokud tam mas prorezane trysky,tak ty jsou k nicemu a dej tam nazpatek normalni seriove....na oleji do benzinu a na jeho pomeru az tak nezalezi...pri zabehu jsem daval 1:30 a cernou svicku jsem nemel...
 
 
Datum: 21. března 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Neviema aky olej tam davas,ale lej ho tam aspon 1:40.A co sa tyka sviecky,tak cierna znamena bohata zmes.Takze to moze sposobovat bud vysoka hladina v plavakovej komore,alebo poloha ihly.Ale myslim si,ze pokial motor nerobi problemy,tak by som to neriesil.A sviecky NGK su citlive na uchlastanie.Ked chces inu,daj tam radsej Bosch.Ale ja som v zivote s Briskom problemy nemal.
 
 
Datum: 21. března 2008 9:46
 
 
 
 
Jméno: K.O.      IP: uživatel202    
Ok vyzkouším
 
 
Datum: 21. března 2008 8:24
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
dej si tam svíčku NGK dává o dost vetší jiskru mněl jsem stejný problém svíčky brisk mi odcházely jedna po druhé
 
 
Datum: 21. března 2008 7:54
 
 
 
 
Jméno: tomass      IP: uživatel1042    
Zdar mam Jawu 20 a kdyz zapnu benzin tak to jde do karbecu ale s karbecu do pistu benzin nejde tim padem je svicka sucha a fichtl nejede.Nevite nekdu cim to nahodou je????ja si totoiz z nevim rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: tomass      IP: uživatel1042    
vse sem vycystil profoukal a stejne pri nakopavani je svicka sucha melo by to i nasat behem nakopnuti ale nic.
 
 
Datum: 21. března 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1093    
Kdyz to nestartujes a jenom pustis benzin tak jasny ze ti to do k pistu nejde,ponevac to nesaje tu smes z toho karburatoru
 
 
Datum: 21. března 2008 11:46
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
Ten ocet se ředí vodou, jinak to to opravdu rozežere,,.....
 
 
Datum: 21. března 2008 9:53
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Suhlasim s barwisom.Ak mas kompresor(alebo nejaky kamos),tak ho vyfukaj kompresorom(aj trysky).Ak nie,tak ja som prefukoval len ustami,pripadne diery precistil chlupom zo smetaku.
 
 
Datum: 21. března 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Ocet žere hliník. Vyčisti to TECHNICKÝM benzínem.
 
 
Datum: 21. března 2008 8:06
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
Vodou bych to tez nedelal ale kdyz uz tak nechat aspon tak dva dny uschnout radsi bych to vycistil kompresorem esi mas 5 atmosfer to vycisti
 
 
Datum: 21. března 2008 0:09
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
jo to sem taky čet, žádnej ocet! Já to vždycky všechno rozeberu a proplachuju vodou, nechám pořádně usušit a nemam s tim problém
 
 
Datum: 20. března 2008 22:48
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
V OCTE BYCH TO NEDELAL PSALA TU SPOUSTA LIDI ZE PO VYVARENI V OCTE JIM TO NEJELO A PRED VARENIM JELO
 
 
Datum: 20. března 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
rozeber karbec, trisky taky, ale volnoběh tam nech!! ajinak kompletně rozeber, vyvař ve voctě, dej to do kupy, a jed...:-)
 
 
Datum: 20. března 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Rozeber karburátor a koukni na všechno, trysky, plovák, ventil, jehla, plíšek, šoupátko... Všechno to vyčisti a pak uvidíš
 
 
Datum: 20. března 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel2417    
Zdar, chci se zeptat, jdemě do motoru bohatá směs, jehlu sem skusil dat nejníš a nic, hladinu v plovákovce mám dobrou podle příručky a trysky taky v poho. jo a je to fichtl nevíte čím to může být? jo skusil sem že nemusím ani přeplavovat karbec při startu.Jede ale má větší spotřebu. Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Nedáváš do benzinu moc oleje? Nikde jinde bych chybu asi nehledal když máš všechno v cajku jak píšeš
 
 
Datum: 20. března 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: josko      IP: uživatel2223    
zdar chalani chi se zeptat jestli někdo skušal karbec s pily a jak to popripade jede dik?! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2008 15:25
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2456    
zdarte co se stane kdyš dám na jawa 50 pionýr karburátor z travní sekačky mf70 obsah 70 ccm kolínko upravím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel2244    
opravdu si nejsem jistý, jestli mf70 je obsah 70ccm, řekl bych že objem je okolo 200ccm. Každopádně je to difuzor 23, takže to bude chtít aspoň trochu upravenej motor aby to k něčemu bylo
 
 
Datum: 20. března 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2479    
ale nevimislaj:-DD
 
 
Datum: 20. března 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel1853    
když to naladíš tak to bude vrčet a pojede to...:-) ale nečekej zázraky...:-)
 
 
Datum: 20. března 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: Koko Araďa      IP: uživatel2144    
Dobrý, nevíte čím může být že mi teče do karburátoru málo benzínu? Může to být tím že mi někde přes hadičku jde vzduch a ucpe to? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: bla      IP: uživatel1084    
skus vicistit kohoutek
 
 
Datum: 30. dubna 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel1851    
muze to byt taky tim ze nema ve vicku dirky nebo sou ucpany a nejde tam vzduch proto to treba netece
 
 
Datum: 26. března 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
skus oddělat výčko plovákovky a otevří kohout a foukni do nádrže, vzduch by měl zmizet, taky mi to dělalo... ale potom hned zavři víčko plovákovky...
 
 
Datum: 19. března 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: Koko Araďa      IP: uživatel2144    
Kohoutem ani ventilem to nebude, ono tam ten benzín nateče, ale potom jak kdyby se to ucpe vzduchovou bublinou,zítra zkusím vyměnit hadičku a uvidím
 
 
Datum: 19. března 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
můžeš mít taky špinavej pal. filtr nebo kohoutek zasranej.. můžeš mít taky hodně prověšenou hadičku...
 
 
Datum: 19. března 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Vyčisti ventil a kohout a jestli se ti to v krátký době ucpe znova, tak vyčisti nádrž.
 
 
Datum: 19. března 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1883    
tak skus vycistit ventyl nebo casem vymit nadrz
 
 
Datum: 19. března 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: Fichtlař      IP: uživatel2417    
Zdar draci a dračice,když dám jedničku a valím na plnej tak to zezačátku jde a pak to samo trochu klesne a už to tak neroztahnu, myslíte že to může být jehlou?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: Highlander      IP: uživatel2471    
Zdravim. Ja mel ten samej problem, na jednicku to takhlo a na dvojku, trojku to vynechavalo a netahlo to vubec...Vyresil sem to tim ze sem zvednul hladinu v karburatoru(ale aby zase nepretejkal) a dal nový vzduchový filtr...Jehlou by to mohlo být taky, ale zkus jeste dat plnej plyn (s vyp. motorem) a az bude nadoraz tak zatahni za lanko jeste rukou jestli nema vuli...a vycisti si trysky a palivovej filtr jestli nejakej mas:-)
 
 
Datum: 19. března 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
Zdar draci, chci se zeptat proč po nastrartování fichtla mě volnobej drží a po ohřátí už ne? Dík předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2008 8:42
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Zapalovani presne nastaveno, vse nove kolem zapalovaci civky, karbec sem kupil od kamose dokonale cisty, svicka NGK nova. Nakopnu za studena a ma to strasne vysoke otacky, za tepla to ma akorat, kdys je prehratej ma to tendenci chcipat.
 
 
Datum: 13. dubna 2008 8:42
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
jo a za tapla jak rikal Highlander
 
 
Datum: 19. března 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
je potreba vzít vyčistit karbec vymenit spatná tesnení a dorvat nestrhnou zavity :-) pak dokonale sestelovat zapalování a pouzit novou nebo prekontrolovanou svícku a pak stelovat volnoeh
 
 
Datum: 19. března 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: Highlander      IP: uživatel2471    
Pro jistotu vymen svicku a volnobeh se steluje za zahratyho motoru, takze zahrej motor a sesteluj volnobeh. Za tepla by ti to melo drzet a za studena, pokud to sestelujs spravne do nizkych otacek by ti drzet nemel
 
 
Datum: 19. března 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
hej, to mi dělá taky... dickY to nakopnu, nechám to klapat, aš se to zahřeje, tak to chcípne... ale pAk to nakopnu taky, ale iš se to zahřeje hodně, třeba diš jedu do velkýho kopca na 1, tak uš to de pak těško..
 
 
Datum: 19. března 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: toxic      IP: uživatel812    
jak nastavim hladinu na prvni pokus nebo musin pokus omyl dyk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
pokus omyl
 
 
Datum: 19. března 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Máte někdo zkušenosti s naftou ve fekálu ( jako já)?... neměl sem benál a chtěl sem se hrozně projet a tak my nezbejvalo nic jinýho než mafta a nebo nejezdit... vybral sem si 1. variantu....ale chcípnout ne a ne :-D...a radši sem tam m2t taky kapnul.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: ?      E-mail:      IP: uživatel356    
hosi skousel sem to s jawou 350 vykon v nizkych hruza ale jak se dali veci otacky tak to skubalo asfalt a vcipat to slo normalne klickem.Kdyz sem snizil hlavy(1mm) tak to melo uz veci tlak a nechtelo se to zastavit ani klickem :-) ,na asfalte sem zahrabal urval sem na zadni dusi ventilek a kdyz sem s ni jezdil znovu na benzin tak uz klapala klikovka ,tak z toho mam ponauceni ze na naftu nikdy nejezdit !
 
 
Datum: 19. března 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel2194    
Taky mám zkušenost s bionaftou, splet jsem si kanystr a nali jsem tam naftu, dost dlouho jsem to ředil než jsem to naředil tak aby to jelo, a hůůůlán za mnou ještě deset minut
 
 
Datum: 19. března 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Benalu sem tam dal vod voka asi tak 1 dál benálu na 3 díly nafty.. a JELO !a myslim si že to jelo možna o kapku lip ...
 
 
Datum: 19. března 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: javvak21      E-mail:      IP: uživatel866    
Mam motor na dodelani tak sem taky zkusil maftu.. Za tepla tak k 1l benca asi 2l nafty a jelo to vpoho!!! ale pozor za studena, jen skyt a nic vic, tak sem si udelal druhou nadrz 0,75L plechovka od redidla soupnul pod kryt, takze vohreju na benco a prepnu na naftu. jen cim vic je cistci nafta tak to jede hur a hur. Pekne to jinak kouri a jede...
 
 
Datum: 19. března 2008 15:37
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
KOLIK TI JE?
 
 
Datum: 19. března 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
A DALS TAM NAKEJ BENZIN TAKY?
 
 
Datum: 19. března 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
a co kdyz tam leju Schell Vpover racing?? jen a to neco spatnyho nebo bych tam mel davat vice oleje? nenicom tim nahodou motor nebo neco takoviho? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
zniceni pístu je blbost benzin s vyssim oktanovym cislem je pro vetsi kopresni a pomer mas akorat ochranu proti predzapalu a ten benzin ma dobre additiva tak budes mit valec v trosku lepsim stavu klidne to tam lej ale je to drahe a olej davej dle motoru zavodni 1:20 a normální mmotor 1:40
 
 
Datum: 19. března 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
benzin ako kazdy iny.Motor si ani nevsimne.
 
 
Datum: 19. března 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: Petrrooss      IP: uživatel2468    
tak nevim jak už dlouho na to jezdíš, ale určitě to poznáš až se zničí píst
 
 
Datum: 19. března 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: libor      E-mail:      IP: uživatel2103    
na co jezdit natural nebo special???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2008 10:04
 
 
 
 
Jméno: libor      E-mail:      IP: uživatel2103    
diky za vycerpavijici odpovedi
 
 
Datum: 20. března 2008 10:04
 
 
 
 
Jméno: Highlander      IP: uživatel2471    
Ja jezdim na special 1:33 kdyz dochazi doleju dalsi, nekdy doleju i natural...Jinak k tomu palivu shell: Nic proi nemu nemam, urcite to s nim jede, ale neverte tomu, ze to ma 100 oktanu, protoze kdyz zkouseli ten benzin natankovat u pumpy a nalejt do zavodni formule, tak se ani nerozjela.
 
 
Datum: 19. března 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
jedine natural pri vyssich teplotach vetsi ochrana proti predzapalu v lete vyborne a cena stajna jak special a v roce 2009 se special vyrabet nebude jenom natural 91
 
 
Datum: 19. března 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
je to jedno
 
 
Datum: 19. března 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
To je picovina s tou hlavou.. ja na to jezdim porad a zatim nic....
 
 
Datum: 19. března 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Chlapík u benzinky mi řek že když dám do pionýra natural praskne hlava je to možný? :-)
 
 
Datum: 19. března 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Natural nebo special, je to fuk. Větší význam má nekupovat u nejlevněší benzínky ve městě. Poměr má být 1:30(M2t:benzín).
 
 
Datum: 19. března 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
Natural.Proč tam lít special,který má aditiva na ochranu ventilových sedel,které dvoutakt nemá??Dřív bezolovnatý benál nebyl,proto se jezdilo na spešl
 
 
Datum: 19. března 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: mara      E-mail:      IP: uživatel65    
special a 1:40 redim ja a supe to jak hajzl natural ma sice vic octanu ale fichtl jede nejlip na special mam to odskousene!!!!special 91 je nej....ale aj 100octanova shelka byla good:o))
 
 
Datum: 19. března 2008 14:27
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
ja jezdim spis na natural 1:40 a vyhovuje mi to.... ale kdyz je special tak ho tam taky leju ve stejnym pomeru...KDO MAZE TEN JEDE!
 
 
Datum: 19. března 2008 14:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
special je nejlepsi do fika a dava se olej M2T 1:33 nebo taky se muze dat olej do motorovky ale v jinym pomeru
 
 
Datum: 19. března 2008 13:57
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel2467    
poměr má bejt 1:50 a ne 1:10
 
 
Datum: 19. března 2008 13:48
 
 
 
 
Jméno: ghost89cz      IP: uživatel195    
special + M2T 1:33
 
 
Datum: 19. března 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
Coze?? na 10l benzinu 1 l oleje?? neni to trochu moc??
 
 
Datum: 19. března 2008 10:42
 
 
 
 
Jméno: Espectro      IP: uživatel2461    
special s olejem v poměru 10:1
 
 
Datum: 19. března 2008 9:56
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel2417    
Zdar draci, nevíte čím to može bét, že po přeplavení karbece mě kape benzín s té malé dírky co je na konci karborátoru(na konci co se přišrubuje to koleno), ale někdy to kape hodně, takhle mě jde benzín do prdele a nic z toho. nevíte čím to? Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2008 19:10
 
 
 
 
Jméno: ondrar@z      IP: uživatel2460    
stalo se mi to taky. je to tím že se zasekává plovák na jehle,přívod paliva se nezavře a tím se to tak přeplaví že to začne téct
 
 
Datum: 18. března 2008 19:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kdys tomu nerozumite tak mu aspon neratte spatne to by tek vrchem
 
 
Datum: 18. března 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pliskem to nebude mozna to by tek benzin vrchem a ne dirou
 
 
Datum: 18. března 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel2383    
michal ma pravdu mas to zasekli a nebo je v pici plovak ale podle me ma pravdu mjchal
 
 
Datum: 18. března 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
detam moc benzinu to vim 100 procentne v karburatoru musis dat nis jehlu ta dira je nato kdys tam de moc bynzinu tak vytejka prebytecnej
 
 
Datum: 18. března 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel650    
přihni plíšek ze spodu plovákové komory směrem dolů,aby drřív zavíral plovákový ventil přívod paliva,jinak to začíná kapat a uchcává se to...
 
 
Datum: 18. března 2008 18:19
 
 
 
 
Jméno: Petrik      IP: uživatel2159    
Zdar draci, mám problém mám 250ku kývacku a kdyz jedu tak se mi to v otackach dusi nevite cim to bude, já si myslim ze to bude bohatosti smesi, ale zkuste mi poradit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: Petrik      IP: uživatel2159    
Kondik je good, karbec sem cistil no nalil sem tam trochu víc oleje to je pravda no.
 
 
Datum: 18. března 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel455    
vycisti si karbec trysky atd. nebo mas spatny kondenzator
 
 
Datum: 18. března 2008 16:44
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel2116    
Zdar procisti karbec a vypal benzinem vejfuk a melo by to slapat.
 
 
Datum: 18. března 2008 15:37
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel2442    
Skus prfouknou trysky a jestli to nepujde tak pročisti celej karburator a jinak nevim.
 
 
Datum: 18. března 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel2455    
jasi mislim že to bude benalem hodně řediš zdarec
 
 
Datum: 18. března 2008 14:00
 
<  197  198  199  200  201  202  203  204  205  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.06.2025 11:17:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu