slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  196  197  198  199  200  201  202  203  204  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hajda      E-mail:      IP: uživatel2439    
Heledte lidi já když to nakopávám, tak to skoro nic nedělá a když to tlačim, tak to jenom tak občas cukně může to bejt nějaká netěsnst apod?? napište pls co by to mohlo bejt (mám fictla 20) Díky hajda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: Hajda_mladsi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nakonec mu stačilo vyměnit svíčku :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: noe      E-mail:      IP: uživatel872    
kkti podemnou.To ti prokluzuje spojka pohraj si ze šroubkem v pravým deklu motoru:-)
 
 
Datum: 29. března 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: hajda      E-mail:      IP: uživatel2439    
Ne to ne motor se točí, ale nechytne, jenom dycky na chvilku to čapne a zas chcípne
 
 
Datum: 29. března 2008 12:25
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
Souhlasím z Holubem, jestli ti to jenom cukne, jako že občas zabere kolo, tak je to na 100% spojkou
 
 
Datum: 28. března 2008 20:55
 
 
 
 
Jméno: Holub      E-mail:      IP: uživatel210    
Hele ja bych řekl, že máš moc dotáhlou spojku. Skus povolit uplně ten šroubek v pravym víku. Jinak asi to co tady pišou pode mnou...
 
 
Datum: 28. března 2008 20:42
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
Ještě předstih.....
 
 
Datum: 28. března 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: pepik      IP: uživatel768    
mi to delalo taky, zkus se podivat na jehlu jestli neni ohnuta nebo zlomena,,
 
 
Datum: 28. března 2008 19:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
muze to delat gufero na klikovce nebo taky to dela to ze je spatny tesneni mezi blokama motoru jestli chces poradit presneji tak mi na pis na icq 255-365-576 naneco sete zeptam takhle ti to presne nereknu musim vedet otom vic co to zacalo delat nebo jestli to predtim jezdilo
 
 
Datum: 28. března 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: ?      IP: uživatel356    
svicku dej N15C nebo NR15C ty delaj hodne a kup si novou starsi rychle odejdou
 
 
Datum: 28. března 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1883    
skus vycistit trysky nebo radsi celes karbec pak si sesteluj volnobeh predstih atd nebo vycistit vyfuk
 
 
Datum: 28. března 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel645    
zdar nevite proc se mi furt sere fichtl vzdycky jak vycistim nadrs tak jede ale to vydrzi tak 14 dnu a jak ji nyvycistim tak to jede jen na 1 a jeste ktomu jak posraane odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: madmax      E-mail:      IP: uživatel2551    
kup si filtr na benzín anebo sejtko na kohout
 
 
Datum: 28. března 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: madmax      E-mail:      IP: uživatel2551    
kup si filtr na benzín anebo sejtko na kohout
 
 
Datum: 28. března 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: petyl      IP: uživatel2547    
a mas sejtkou v kohoutku nadrze??? jestli jo a furt se o sere tak si zkus koupit filtr kterej se nasadi na hadicku mezi kohoutkem a karbecem ............ to docela funguje
 
 
Datum: 28. března 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
to bude nejspis tim ze mas zevnitr vyrezlou nadrz,nebo ti tam porad zustava bordel,skusil bych to poradne procistit
 
 
Datum: 28. března 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: libor      E-mail:      IP: uživatel2103    
Jak vycistit nadrz zevnitr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2544    
Nalej tam Kofolu nebo Coca-colu a nech ji tam 2 dny....uvidis jak ta nadrz prokoukne!
 
 
Datum: 28. března 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: libor      E-mail:      IP: uživatel2103    
a jaky jemny pisek?
 
 
Datum: 28. března 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
nebo tam nasypej jemný písek, nádrž pžidělej na míchačku tak na 30 min nebo dýl a běž si na kafé, až se vrátíš tak bude nádrž jak nová
 
 
Datum: 28. března 2008 16:02
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ja bych to cistil vybusninou to vycisti dukladne vermi :-)
 
 
Datum: 28. března 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
HOVNo vodu do toho určitě nelej!!! dej do toho pár kapek třeba isoparu benálu nebo něčeho hořlavýho co nezpůsobuje rez!takže prostě do nádrže nalej trochu benzínu a dej do toho pár matek a štěrchej s tím
 
 
Datum: 28. března 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
dej do nádrže nějaký kovový předmětry(matičky,šroubky, kousky železa) a pak tím třes v rukách asi trak 15 minut a poté to vyplachuj vodou, možná se ti bude zdát čistá ale musíš se dívat odvorem co se nalívá benál skrs vypouštěcí otvorem až bude úplně čistá tak nech důkladně vyschnout, protože když ti tam zůstane stačí pár kapek vody dokáže to pěkně nasrat.
 
 
Datum: 28. března 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel2412    
jak seřídit karbec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: Bláznivej jezdec      E-mail:      IP: uživatel2594    
Danielito nedělej machra nikdo není dokonalý ani ty ne!
 
 
Datum: 23. dubna 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
přesně tak, když už něco chci tak aspon pozdravim a myslim že návodů je na internetu habaděj když není člověk línej...
 
 
Datum: 28. března 2008 1:50
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls      IP: uživatel2144    
Slušnost je aspoň pozdravit...
 
 
Datum: 27. března 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel2209    
CAw vydim ze tu nikto nechce poradit tak aspon ja ti pomozem.....najprv ho poraidne vycisti .... trysky ,filter,koleno,supatko,ihla atd......ked to vycistis este prefukni cely karbec pumpou + trysky.....fukni hlavne tam de sa ti ihla pohybuje a de sa davaju trysky .....poskladaj ho poriadne zatesni a ide sa nastavovat......volnobeh len tak od oka zatial nastav a choj ho previest zohrej ho na spravnu teplotu zastav nechaj vrcat a dotiahni volnobeznu skrutku do plna...ale rob to rychlo lebo to bude hucat!!!chytro povol o 3.5 otacky tu skrutku ak zdochyna tak ju trochu pritiahni...to by bolo.....teraz si nastav ihlu do druheho zarezu z vrchu.....potom nastav hladinu v plavakovej komore.....nastavuje sa tym plieskom co drzi ten kolik......otvor benzinovy kohut a nechaj ho tak minutu otvoreny a daj si pod karbec flasu aby ti netiekol po zemy....vypni kohut a rozober vrch plavakovej komory....ten pliesok trochu prihni do dola a skusaj kym ti nebude tiect benzin pozemi:-D to je vsetko nech sa dari !!!
 
 
Datum: 27. března 2008 15:20
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      IP: uživatel2267    
Danielito: proč mu zbytečně nadáváš, tak někdo třeba návody nemá tak se zeptá, nvm co je na tom divnýho
 
 
Datum: 27. března 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
blbečku! Pročti si návody a neptej se tak blbě
 
 
Datum: 26. března 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: tomulik      E-mail:      IP: uživatel2512    
zalezi co ten tvuj fichtl chce kazdej fichtl to nema stejny musis skouset to nejde rict jen tak na oko! u prace se musi premejslet!
 
 
Datum: 26. března 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: tomulik      E-mail:      IP: uživatel2512    
zalezi co ten tvuj fichtl chce kazdej fichtl to nema stejny musis skouset to nejde rict jen tak na oko! u prace se musi premejslet!
 
 
Datum: 26. března 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: JANOUŠEK      IP: uživatel2412    
ZDAR HOŠI MÁM PROBLÉM U KARBECU JE VŠE NA DORAS ALE FICHTL E STEJNĚ TOČÍ POMALU JO A TRISKY JSU VIČIŠTĚNÉ TAK FAKT UŽ NEVÍM JAK MUMÁ TROCHU PŘIDAT NA VOLNO BĚH ALE JINAK JEZDÍ DOBŘE .PŘI JÍZDĚ MĚ TO SICE KLAPE NA MALÍCH OTÁČKACH (NA VOLNOBĚCH Ú ALE PŘECE JEN BYCH TO CHTĚL SVÍŠIT JO AZ FEJFUKU TO DOST ČMOUDÍ --- odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2008 15:25
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel2209    
Skus vycistit vyfuk asi davas vela oleja a je ho tam vela natieknteho ..... este pozri predzapal
 
 
Datum: 27. března 2008 15:25
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
nebo mas vymlaceny soupak ten otovor na soubek ou muzes mmit vetsi a proto nejde nastavit mi pomohlo vymenit sroubek
 
 
Datum: 27. března 2008 5:50
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
Je mozny ze ti tam zapadla jehla kdyz si tam daval soupatko tak jehla sla vedle diry a vipadla z pojistnyho plisku tak ti tam de uplny minimum benzinu kamarad to mel a misto máááááá to bylo můůůůůů :-D
 
 
Datum: 26. března 2008 21:51
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2531    
no tag tam asi dáváš blbej poměr benzínu s olejem LOL
 
 
Datum: 26. března 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: starosta      E-mail:      IP: uživatel2525    
Cus lidi potreboval bych poradit. Mam fichtla jezdil pekne ale ted kdyz ho chci nakopnout tak to nejde a kdyz ho tlacim tak mi chcipa jakmile pridam plyn tak musim drzet cupovacku aby to jelo a kdyz se zahreje tak jede nadherne ale jinak je to na hovno zvlast kdyz je trochu chladnejc. PREDEM DIK ZA RADY. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: chichi      IP: uživatel1181    
to mne taky blblo vymnenil jsem plovak a vrk a byl sem ve křový
 
 
Datum: 26. března 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
to je svickou kup si svicku brisk n14
 
 
Datum: 26. března 2008 18:43
 
 
 
 
Jméno: lukáš      E-mail:      IP: uživatel2526    
ahoj podle mně si vyčisti karboš trisky a kokni se jestly tak je dost oleje a jestly tam teče benzín
 
 
Datum: 26. března 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel2383    
de ti tam blbe benzin
 
 
Datum: 26. března 2008 15:41
 
 
 
 
Jméno: benda      E-mail:      IP: uživatel1811    
novou svíčku joa taky zkontroluj předstih akladívno
 
 
Datum: 26. března 2008 15:16
 
 
 
 
Jméno: nick      IP: uživatel2412    
jak mám seřídit karbec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2008 16:50
 
 
 
 
Jméno: toxer      IP: uživatel812    
zalezi co potrebujes seridit ale http://wiku.ic.cz/navody/karburatory.htm atam mas vse o karbecu
 
 
Datum: 27. března 2008 16:50
 
 
 
 
Jméno: 23 mustang      IP: uživatel1337    
cus chtel bych se zeptat jestli je moudre lejt letecky benzin do fichtla vim ze je to pi.... ale jestli to za tu srandu stoji ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: tunning      E-mail:      IP: uživatel347    
jo je to dobra věc měl sem 5l zředil sem to 1/1 nic sem nezničil a simson jel jak drak
 
 
Datum: 03. dubna 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
Píst jde propálit jen se svíčkou s Y, ja to mel v babete taky a ujel jsem na to tak 200 km bez úhony s klasickou Briskovkou.......
 
 
Datum: 26. března 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Neřeknu ti co přesně, ale kluci tenkrát něco zkoušeli v babettě...vim jedno...30km stačilo aby propílily píst ale jelo to prej neskutečně....! Ale to byla něaká opravdu jedárna...:-)
 
 
Datum: 25. března 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1711    
je to zbytecnost vyhazovat za to kackyjestli jste v 9tride v chemii davali pozor tak by ste zjistili ze letecky benzin je srajda kerama horsi kvalitu nez benzin nebo nafta
 
 
Datum: 25. března 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2452    
Cau kluci, je ňákej rozdíl v tom, jestli budu do babety lejt special nebo super? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2008 16:49
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel1085    
Není. Oktanové číslo určuje odolnost proti samozápalu.
 
 
Datum: 28. března 2008 16:49
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel1920    
Zdarec, jak je to s tím karburátorem z motorový pily?Jde to?Nezničí se stím něco?A jak ho tam mám v nejhorším přidělat?Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: tunning      IP: uživatel347    
jo jde to normalne musis jenom vymyslet jak hotam namontovat potom to vice točí
 
 
Datum: 03. dubna 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: EmEr      E-mail:      IP: uživatel1716    
Ahoj, chci se zeptat, na co jezdíte. Zda-li je lepší Special 91 NEBO Natural 95... Jestli třeba nehraje roli potom výkon atd.. díky za rady.. díky moc,, a fichtlu ZDAR... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
tak lej tam netural je bezproblemovy ze motor vic hreje to je blbost mi to hreje uplne stejne zalezi jakou mas smes jo a tym olejem zvedne se ti ovykon max o 1% dale se ti zlpesi chod motoru snizi spotreba a zlepsi tesnost krouzku je to zbytecne tam let
 
 
Datum: 25. března 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nejlip fichtloj udelas kdys ho budes krmt specialem je setrnejsi k motoru a nehreje tolik jezdito nejlim na nej
 
 
Datum: 25. března 2008 17:32
 
 
 
 
Jméno: hulkjo      E-mail:      IP: uživatel1297    
4au chtěl bych se tě zeptat muso kde ho bereš ten benzín super 100.Dík
 
 
Datum: 25. března 2008 17:25
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2509    
Bubák: TO JSEM NEPSAL to bylo jen na ten stooktan ty degene :-(
 
 
Datum: 25. března 2008 17:20
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Někdy vezmu special 91, někdy naturál 95. Je to ůplně fuk. Oktanové číslo je jen odolnost proti sdamozápalu. Pokud není moc molý nemá vliv na výkon. Speciál má v sobě nějakou draselnou sůl na ochranu ventylů pro starý čtyřtakty, u dvoutaktu je na nic.
 
 
Datum: 25. března 2008 16:52
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel2070    
ja jezdim special, zvyk, mezi S91 a N95 rozdil neni. musa:snad si nemyslis ze vysokovykony olej znamena zer s nim motor bude podavat vysoky vykon :-D lol
 
 
Datum: 25. března 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2509    
zdar :-) no to číslo udává kolik je tam oktanůů oktanové číslo čím větší je to číslo tag tím výkonějšího fichtla budeš mít já jezdím na super100 neboli stooktan a jede fakt super když k tomu dám plně syntetický vysokovýkonny olej tag jedu mrtě rychle :-D:-D
 
 
Datum: 25. března 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: debil      IP: uživatel2502    
Kluci chcel by sem sa spytat nemam momentalne benal a nalil sem do pincka rididlo klasicke a namisal z olejem pojede mi na to pincek? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2008 9:34
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2505    
hej vi tupci pindur ide na vsetko co hori riedidlo je uplne super palivo ale iba v tom pripade ze je zadarmo inak je ho skoda ja teraz jazdim na lieh do mojej 555 som dal trysku 80 namiesto65 ihlu na najspodnejsi zarez a ide to nejde to tak dobre jak na benal ale ide a samozrejme viac oleja najlepsie polosintetika abi to riadne mazalo ked to ide na lieh no a na to riedidlo bi to malo slapat super si mislim ze aj na origo triskach no podla toho aky mas stroj ak mas 20/21/23/...tak but rad ze ti to ide vobec na benal
 
 
Datum: 25. března 2008 9:34
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2500    
dělá si z vás prdel jinak by se nepřezdíval debil
 
 
Datum: 23. března 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
fichtl jede na všechno co hoří...
 
 
Datum: 23. března 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: kloip      IP: uživatel2412    
máš rechlt
 
 
Datum: 23. března 2008 12:05
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel2412    
do prdele -.-pojtte ne icq
 
 
Datum: 23. března 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: sedlák      IP: uživatel2412    
akam vlezem
 
 
Datum: 23. března 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel2412    
hoši pojttě na chat
 
 
Datum: 23. března 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel2412    
jo zas jsme se sešli u nějakého...... psaní
 
 
Datum: 23. března 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: sedlák      IP: uživatel2412    
nelej to tam skončíš jako kloip,petr a jan co hoši to jsme se tu sešli
 
 
Datum: 23. března 2008 12:02
 
 
 
 
Jméno: kloip      IP: uživatel2412    
koleduješ si ozničení fichtla fakt to vydrž
 
 
Datum: 23. března 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel2412    
jsi opravdu debil chudak pincek tak ho přece doiděláš rači to vydrž a až budeš mít na benal tak ho kup ....
 
 
Datum: 23. března 2008 11:59
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel2412    
Možná chvíly a nebo spíš vůbec a pokud chceš v brské době opravovat fichtla,tak to tam nalej jo a mimochodem tvé uivatelské jmeno k tobě sedí.
 
 
Datum: 23. března 2008 11:57
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel2389    
cus draci, muzu fichtlackou nadrz vyplachnout redidlem ??? (misto benzinu ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
uplne cimkoliv ja to delal isoparem a uplne v poho... fakt cimkoliv to vyplachni ale pak do toho kapni trochu benzinu a vysterchej to..
 
 
Datum: 23. března 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
klidně, je to jedno čim to vypláchneš, když máš dost ředidla tak proč ne....
 
 
Datum: 23. března 2008 11:48
 
 
 
 
Jméno: hajda      E-mail:      IP: uživatel2439    
asi by to šlo, ale neriskoval bych. Technickej benzin je oskoušenej, a je nejlepší.
 
 
Datum: 23. března 2008 11:27
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel202    
jo jeste k te bohatosti benzinu,když směs bude chudčí,měl bych asi více mazat,že?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
no mazat by si mel vic nebo se ti bude motor prehrivat
 
 
Datum: 22. března 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel202    
jo jeste k te bohatosti benzinu,když směs bude chudčí,měl bych asi více mazat,že?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2008 10:00
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Kdyz budes mit karbec nastaveny tak jak ma byt nastaveny, tak bys mel mazat 1:33, pokud mazes M2Tckem. Nevim proc chces davat chudou smes - zbytecne nicis motor a pojede ti hur..
 
 
Datum: 23. března 2008 10:00
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel2412    
Ahoj draci ,mám problém ohledně fichtla 21 sport.Mám na karburátoru všechny 3 šroubky jsou utáhnuté a jehla je na 3 zářezu od zhora,motor málokdy naskočí ale drží se na výsokých otáčkách potm jde na malé kde se chvíly drží ale nakonec stejně chcípne občes vynechává ...předstih dobrý odtrh jak by smet akorát to někdy,když to několikrát nenašlápnu tak jsem vyndal svíčku a byla mokrá jako kdyš ji ponoříte do benzínu a zas vytáhnete .--------Tak dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2008 9:41
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ma to vysoke otacky kvoli tomu,ze prostredny sroub je na stelovanie volnobehu.takze ho musi trochu povolit aspon o 2-3otacky.A vyzera to akokeby sa ti uchlastavalo.Skontroluj si hladinu v plavakovej komore a ci ti zatvara ihlovy ventil.
 
 
Datum: 23. března 2008 9:41
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1042    
musíš povolit prostřední šroub aby ti držel volnoběh
 
 
Datum: 23. března 2008 9:28
 
 
 
 
Jméno: Oman      IP: uživatel2498    
de ti tam moc vzduchu povol ten prostredni
 
 
Datum: 22. března 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
maš tuším jehlu na blbým zářezu
 
 
Datum: 22. března 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: josko      IP: uživatel2223    
čau když zvednu víčko plovakové komory,tak mi visí plísek plováku a jinak to nejde dát tak se ptám jestli je to dobře dane dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
To myslis vazne? proc se na toto ptas kdys ti to fakci:-D:-D:-D:-D, a jak bys to udelal? ten plisek uzavira plovak kdys je v komore benal...
 
 
Datum: 18. dubna 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: josko      IP: uživatel2223    
on jde dát na horu i dolu a otočit to nejde
 
 
Datum: 22. března 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
pokud ti vysi dolu(ten plisek):-D a nejde dat na horu tak to urcite mas spatne nandany tak ho skus otocit:-)
 
 
Datum: 22. března 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
Má se otáčet okolo osky a zastavit se o tu malou pojistku tak, aby byl ventil otevřený, popř. aby nevypadla jeho uzavírací tyčka (jsou 2 druhy ventilů - s tyčinkou na pevno a vyndávací)
 
 
Datum: 22. března 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: josko      IP: uživatel2223    
plíšek chodí zlehka ale ptám se jestli on má vise nebo má přijít jinak
 
 
Datum: 22. března 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
no to určitě dobře nenizínu, muselo by se to perfektně rozhejbat a vyčistit v benzínu, ale to je taková práce, že je lepší si radši někde sehnat jiný víčko, ve kterým to bude všechno chodit lehce...
 
 
Datum: 22. března 2008 18:45
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
zdar Draci, může mít vliv na spotřebu jehla, já ju mám v nejdolej a žere mě to docela dost? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
Ano
 
 
Datum: 22. března 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel2412    
Ahoj draci ,mám problém ohledně fichtla 21 sport.Mám na karburátoru všechny 3 šroubky jsou utáhnuté a jehla je na 3 zářezu od zhora,motor málokdy naskočí ale drží se na výsokých otáčkách potm jde na malé kde se chvíly drží ale nakonec stejně chcípne občes vynechává ...předstih dobrý odtrh jak by smet akorát to někdy,když to několikrát nenašlápnu tak jsem vyndal svíčku a byla mokrá jako kdyš ji ponoříte do benzínu a zas vytáhnete .--------Tak dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel2412    
jto dobré
 
 
Datum: 22. března 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: neumětel      IP: uživatel1855    
a hází ti jiskru??? mužeš mět špatnou elektriku, nebo esi to má vysoky otáčky tak ti to nasává falešnej vzduch(těsněni pod karburátorem, v klikové skrini...)
 
 
Datum: 22. března 2008 13:27
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel202    
Když chci udělat chudší směs,tak mám ten plíšek na jehle dát blíže špici te jehly? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2008 12:13
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jestli chces min benzinu tak ten plisek dej na horu navrsek ty jehli ta jehla bude nis a pude tam nin benzinu
 
 
Datum: 22. března 2008 12:13
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak zmensi volnobeh tim sroubkem na karbeci jak je nanem perko titak se zmensim zeho povysroubujes
 
 
Datum: 22. března 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
myslim že je to tak...
 
 
Datum: 22. března 2008 11:06
 
<  196  197  198  199  200  201  202  203  204  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 5:12:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu