 čau hoši mám v hlavě pár takových možná dementních dotazů o kterých dlouho přemýšlím. Jsou to možná blbé otázky ale prostě mě zajímá proč tomu tak je. 1) Jaktože každý pionýr jezdí nejlíp na jinačí hodnotu předstihu když ty motory jsou uplně stejný? Když jsou třeba dva nejeté motory po kompletní generálce se stejnýma dílama a každý z nich jede nejlíp na jinačí hodnotu. 2) Jaktože auta,který mají 4T motor který je více poruchový jak 2T ujedou i milion Km bez generálky jako třeba má najeto několik osobních aut Tatra a taková jawa najede něco kolem 30 000km a šlus. vyběhá se válec,zničí se ložiska a už se s tím nedá jezdit. 3) Jaktože některé novější dvoutaktní padesátky mají kompresi že to udrží na nakopávačce metrákového chlapa třeba i 5 sekund a pincek jde nakopnout rukou? Nějaký lepší materiál? 4)jakotže můj pincek,který má poctivě zajetý výbrus 2000Km jde vpohodě prošlápnout rukou a kámošův,který má najeto něco kolem 8 000 tak skoro nejde nakopnout ani nohou a na jedničku nejde rozltlačit když na něm sedí chlap který váží 95km? rozbehne se ,pustí spojku,skočí na to a kolo mu na asfaltu klouže? má to kompresi jako svině a fakt mu to tahá jako dábel. řekl bych že snížená hlava tu kompresi až tak extrémně nezvýší... sorry za ty blbé dotazy ale myslimže za optání se nic nestane tak prosím nenadávejte.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 21:48
 jo to vim ze originalu se nic nevyrovna... sem v te dobe nemel origo hlavu kdyz jsem si ten motor skladal a zrovna generalkoval tak jsem koupil novou...uz jich mam asi 8 originalnich tak najdu nejakou peknou a dam ji tam. Skusim si ji nechat nekde snizit
Datum: 20. června 2010 21:48
 no tyhle novy hlavy....nejlepsi je dat to co bylo na co staveno-original hlava s original valcem,nerikam ze takto to je spatny,ale lepsi to je origo
Datum: 20. června 2010 21:43
 Skusím to s tou brusnou pastou... Hlavu tam mám novou,neni to original je to ta nova vo se ted prodává i tady na fichtlkramku... nijak to nesyčí tak by podfukovat neměla
Datum: 20. června 2010 21:41
 zkus sundat hlavu,jestli bude nekde mastnota obalena prachem,zbrus ji pastou na ventili,delal sem to,a paráda,pak si to sedne,s tim valcem,a komprese se urcite zlepsi (pokud si mel teda nerovnou plochu hlavy)
Datum: 20. června 2010 21:36
 Prosimvas řekl by mi někdo co mám udělat pro to abych měl tu kompresi taky takovouže to rukou nenakopnu? Jsem si myslel ze jak ten vybrus zajedu tak to tu kompresi met bude jenze nema, vpohode to nakopnu rukou bez pouziti vetsi sily a to nejsu nejaky kulturista. na záběhu jsem si dal fakt záležet,po dobu než jsem najel 2000Km jsem motor ani jednou pořádně nevytočil a na trojku jsem jel maximálně 50Km/h... po tech 2000 jsem to uz hnal aby se to trochu probralo a pořád je to bída. je možné že mi ten výbrus udělali nějak blbě?
Datum: 20. června 2010 21:31
 standa : pravda,do otacek to jde mnohem lip,ale jak si mi psal,na ukor spodku,jde to hur,ale kdyz se to rozjede,tak to jede paradne
Datum: 20. června 2010 21:26
 ej chlapi  to vsetko je stym ze pionyr má dusu!!! a to sa ani s casem sa nezmeni,,,majlepsi mechanik nevie poskladat fichtla aby to slo poriadne ked delá to len tak ale ked chce a má stym plány a dá do toho srdce stoji co stoji fichtl pojede  fichtl má dusu to je tajomstvo  iné novo vyrábané motorky nestoja za to, ked sa starés o fichtla tak on to podakuje  to si piste
Datum: 20. června 2010 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel9725
 1) každý motor je "jiný" a každý válec je svym způsobem "jiný" a každá hlava je "jiná"....když se potkaj dobrý díly,tak vznikne pionýr,kterej jede 70,má kompresi jak bejk,sílu jako prase,minimální spptřebu a maximální spolehlivost...v opacnym pripade je to mrdka prasivá,co se furt sere,poradne nejede a zere jako prase....2) auta jezdi provozní otáčky 1500-2500 a maj dobre reseny chlazeni a motor má defakto stále stejnou teplotu a válce jsou mazany furt stejne bez vlivu bohatosti smesi a mnozstvi oleje v benzinu. 3) To neni pravda,točivý 2T maj minimální kompresi a treba 2T krosku nakopneš rukou....4) seriový pincek s dobre zajetym vybrusem nejde nakopnout rukou,má kompresi jak bejk(viz kámošův fík)... pro Dachl21:Ano,CU s jedním kroužkem ma minimalni kompresi,ale o to víc točí.....poznáš...říkal jsem ti to...
Datum: 20. června 2010 21:22
 No právě kámoš tam má dvojkroužek a já taky... Já mám ten výbrus zajetý už 2000 km a ta komprese neni nějak velká.
Datum: 20. června 2010 21:20
 takovou kompresi sem mel u cestovky taky,vcera jsem dal jednokrouzkovej pist,s kompresi jaka byla je slus,predtim me to krasne drzelo celou vahou tak 3 sekundy,propadlo se to doprostred,drzelo to tri sekundy a propadlo se to dolu,tim chci rict ze na tom hodne zavisi kolika krouzkovy pist je v danem motoru.
Datum: 20. června 2010 21:03
 Tak taky Tatra asi nejezdí běžně na 6000otáček.
Datum: 20. června 2010 20:53
 2).Hlavně kvůli zacházení...
Datum: 20. června 2010 20:51
|



|