slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Daniel      E-mail:      IP: uživatel1081    
Ahoj všem pekařům, mám otázku: někdy jezdím jako prasák (vysoké otáčky) a zajímalo by mě, jestli mi selže klika a nebo dříve ložiska? Je tu někdo, kdo taky pekáče točí? A jak mu to dlouho ten motor vydrží?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2007 23:08
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
oprava:.....kazdy olej sa NEodpari a kazdy....
 
 
Datum: 27. června 2007 23:08
 
 
 
 
Jméno: Anonym      IP: uživatel538    
To si můžem podat ruce,děda ho točil,táta taky a já to samý,ale nikdy se mu nic nestalo.
 
 
Datum: 27. června 2007 21:11
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ninja486:Ale on to myslel,ze ked das lepsi olej,tak sa to nezasere az tak,co je blbost,lebo kazdy olej sa odpari a kazdy olej karbec upcha.Ale to by musel fichtl postat dlhsie.Ak stal len 1-2tyzdne,tak v poho.Ale ked uz stoji rok,dva,tak to uz len vyvarit v octe(osobna skusenost).
 
 
Datum: 27. června 2007 12:44
 
 
 
 
Jméno: Ninja486      IP: uživatel1081    
Já za sebe tvrdím, že olej má vliv na zasrání karburátoru. Když máš ohřátej motor, pak to chcípneš vypnutím přepíče a necháš být, tak se benzín vypaří a olej jakoby ztvrdne = zasrání karburátoru, ucpání trysek. To tvrdím já. Ukončuji běh motoru vypnutím kohoutku, ale to taky není vůbec zdravé pro motor.
 
 
Datum: 27. června 2007 12:08
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
presně tak majo má naprostou pravdu
 
 
Datum: 26. června 2007 22:28
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Hux:Na zasieranie karburatora olej vplyv nema.
 
 
Datum: 26. června 2007 22:01
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel477    
Já tam dávám tu syntetiku pro dvotakt...
 
 
Datum: 26. června 2007 7:51
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Oleje do 4taktov nie su stavane na spalovanie a preto to brutalne zasiera motor.
 
 
Datum: 25. června 2007 22:04
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
V manualu na Jawa50,co mam v kompe je tabulka mastnia a tam je to napisane.Olej m2t v pomere 1:33.Ale ked davam Shell advance,tak staci 1:40.Prezije aj 1:50.J:Ak myslis mazat nimi motor,tak to vobec ne.Umaze to,ale to uz je fakt nicenie.Na motorak m6a boli stavane kyvacky a panelky.
 
 
Datum: 25. června 2007 21:52
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel340    
Výrobcem je předepsaný m2t v poměru 1:30(Čet jsem to přímo z návodu.). Zajímalo by mě jak je to s těma 4taktníma a převodovýma.
 
 
Datum: 25. června 2007 20:19
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Ten Valvoline plná syntetika stojí nak něco přes dvě stě... a koupil sem ho u nás v mototechně... jinak m2t mam taky a výhoda syntetiky je že se tolik nezasírá karburátor a pod...
 
 
Datum: 25. června 2007 19:43
 
 
 
 
Jméno: ninja486      IP: uživatel1081    
RE: majo: díky ti za příspěvek, ale nechápu, kde jsi to sebral, že je výrobcem daný poměr 1:33. On takový byl, ale na starší verze olejů.
 
 
Datum: 25. června 2007 19:24
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
*myslite
 
 
Datum: 25. června 2007 18:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
takze asi tak.Co mylite?V dobe,ked sa fichtl robil,boli oleje pre vysokotackove motory?NE!Bol len obycajny motorak m6a a neskor vymysleli m2t.Na m2t sa zabiehalo,jazdilo a jazdilo sa aj po prasacky aj normalne.V dnesnej dobe liat do fichtla Vysootackove plnesynteticke oleje je DEBILINA.Vyhodene prachy,pokial motor neni upravovany.Netvrdim,ze treba mazat m2t,ale zase to neni hriech.Ten motor je na ten olej STAVANY!Ked lepsi olej,tak uplne staci nejaky mineral do 160kc/l.Ja lejem bud Mogul2T,Shell advance(je asi najlepsi a doporucujem ho) alebo sem tam aj m2t.Ak by som nechcel mineral,tak urcite ne olej do vysootackovych motorov.Fichtl zdaleka take otacky nedosahuje,aj keby tocil na maximum.Tym padom to neni tak mazane.Skor jak olej do vysootackovych motorov by som nalial polysyntetiku ked uz chcem nieco ine jak mineral,ale ja mineral chcem.K mazaciemu pomeru:Akykolvek olej ktory davam,riedim 1:33(je to doporucene vyrobcom).takze zhrnutie z toho vsetkeho:Lej tam akykolvek mineral,ried 1:33-1:40.btw. Na m2t som najazdil 1500km(zabiehal som vybrus),potom ocistil hlavu,piest a vyfuk a jazdil spokojne dalej.Bez jedineho problemu.K svieckam len tolko,ze s Briskami zatial problemi nemam.
 
 
Datum: 25. června 2007 18:28
 
 
 
 
Jméno: ninja486      IP: uživatel1081    
RE: Dobře tedy, raději změním olej. Jen si nejsem jistý, jestli jsou tyto vámi zmiňované oleje mně dostupné, to nekupujete u benzínky, že ne? U nás to snad ani nemají, mají jen ten M2T. Jen mi prosím napište, kolik takový olej orientačně stojí. A ještě něco, ti co ředí M2T v poměru 1 : 33 to podle mě přepískávájí. Osobě ředím 1 : 38 (bezpečnost před 1 : 40) je to ok, jen se mi více zanáší svíčka, zásek žádný, vysoké otáčky. Při poměru 1 : 40 je zbarvení svíčky správné - ale jednou se mi píst zasek, pak bez problémů. A poradíte mi, od jaké značky mám nakupovat svíčky? Kupuju BRISK a zasere se mi to, ale to je asi možná předstihem...
 
 
Datum: 25. června 2007 15:05
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel372    
Z mých zkušeností: když mám 2t musím ředit 1:33 a čoudí to smrdí a karbonuje se, když tam cvrknu olej pro vysokootáčkové stoje který lije kámoš do hondy NSR tak to jede úplně jinak, teď jezdím na červený stihlácký, je to mnohem lepší než m2t myslím že se asi motorka toli neničí..
 
 
Datum: 25. června 2007 13:50
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
m2t uz nikdy mel jsem to jeden litr a tolik podelanyho karbonu jsem jeste nevidel a to jsem redil 1:33
 
 
Datum: 25. června 2007 12:30
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel477    
Já používám plnou syntetiku od Valvoline pro mazání dvoutaktních motorů
 
 
Datum: 25. června 2007 9:49
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel17    
jezdím taky v co největších otáčkách a zatím nic,ale M2T jsem ještě do toho ani jednou nenalil jenom super TT - pro vysoké otáčky a extrémní zátěž
 
 
Datum: 24. června 2007 22:44
 
 
 
 
Jméno: ninja486      E-mail:      IP: uživatel1081    
Používám mogul 2T, on je špatný? Řekl bych, že je to rum, je to svinstvo ten olej. A jaký olej mi tedy na moje podmínky doporučíte a poměr?
 
 
Datum: 24. června 2007 22:28
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel558    
Kdyz jezdis na vysoke otacky tak je to v pohode, je to na to stavene, samozrejme tam kup lepsi olej, mazat M2T je prasarna ..
 
 
Datum: 24. června 2007 21:49
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel483    
se neda tak lehce rict zalezi co do toho lejes me odeslo lozisko na klice ale zalezi na kazdim stroji muze se ti treba taky driv zadrit nez aby odeslo lozisko je to ruzny
 
 
Datum: 24. června 2007 21:17
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.06.2025 13:48:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu