Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: David
IP: uživatel1553
 Čau, dal sem válec na motor a pist když je v horní úvrati tak chyby 1mm aby byl vrchem zarovno vložkou a tím nema kompres. Co se stane když snižím válec o ten 1mm?dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 20:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz to snizis od karteru tak zmenis casovani (jde o to jestli mas spatne udelanej valec a blbe ti to otvira/zavira kanalky tak to sniz od karteru, pokud ne tak od hlavy, tim casovani nezmenis jenom kompresi a drahu pistu, cili stale jenom kompresi)...jinak ty podlozky sou blbost, pokud msa snizenou hlavu tak tam musi bet +- stejna komprese jako u serie pac hlava se snizuje +- zas o 1 mm...cili ti to muze foukat pod svickou - nova svicka nebo ti odesel zavit do vecnych lovist a taky moznost ze ti ta hlava netesni - dotahni krizem, nakopni, zahrej, chcipni, vychlad a znova to utahni...asi bude mokrej spodek valce...
Datum: 05. ledna 2009 20:58
 jo, a co kdybys tam dal větší svíčku??,a pod ni třeba 2podložky???
Datum: 05. ledna 2009 19:58
Jméno: David
IP: uživatel1553
 ojnice je od sesy s jehlovym loziskem. A na co sa divat kdyz budu snižovat valec?
Datum: 05. ledna 2009 19:28
Jméno: standa
IP: uživatel4515
 musis se podivat jak ti pist otvira a zavira kanaly...podle toho uprav valec(zespoda) a nebo kartery...1mm je dost...nemas tam nejakou kratkou ojnici?
Datum: 05. ledna 2009 19:16
Jméno: David
IP: uživatel1553
 A kdyz to snižim od katru a změním časovani tak co to bude dělat?
Datum: 05. ledna 2009 19:13
Jméno: David
IP: uživatel1553
 hlavu už mam sniženů. A snížit to od katru nebo od hlavy?
Datum: 05. ledna 2009 19:12
Jméno: marfy
IP: uživatel4510
 ale zmenis casovani valce s tim musis pocitat
Datum: 05. ledna 2009 19:10
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak pokud opravdu v horni uvrati este prebejva 1mm tak to je dost v tom pripade to klidne obrus ale neprezento nebo bude narazet pist do hlavy
Datum: 05. ledna 2009 19:03
 já ti nvm ale většinou se snižuje hlava a né válec a tim taky nabereš kompresi...
Datum: 05. ledna 2009 18:59
Jméno: nimi
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 18:46
Jméno: asasasasasa
IP: uživatel1913
Datum: 05. ledna 2009 18:46
Jméno: Jawan21
IP: uživatel1640
 Dneska jsem se tak bavil s jednim kamošem, že chtěl vytáhnout jawu 175 a projet se, ale zjistil závadu že mu hodně zvoněli kroužky, odělal válec a zjistil že mu praskl jeden kroužek, jedna čast vylitla do vejfuku a druha čast kroužku tam pořad běhala. Tak jsem se zamyslel, že mně to pionýr dělá taky, jen na volnoběh když jen nepatrně přidám plyn a ani se nezvíšej otáčky motoru a začne to zvonit jak malej zvoneček takový "crrrrr crrrrr crrrr", motor je po kompletní go aj výbrus Na jaře sem dobře a pomalu zajížděl ale je mně divný že by to jelo na jeden kroužek když by ten druhej byl prasklej.... Co si o tom myslíte? stalo se vám to už nekdy na nějakám stroji? dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 12:47
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Jo a nebo máš v pí.i klikovku (to je taky možný)
Datum: 08. ledna 2009 12:47
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Můžou to být ložiska (to nejpravděpodobnější) můžou to být pístní kroužky to je taky pravdě podobný (pokud nemáš novej výbrus) a může to být pístní čep (to už se mi taky stalo)
Datum: 08. ledna 2009 12:45
Jméno: bilek
IP: uživatel4932
 me to zvoní porad a jezdim jak drak
Datum: 06. ledna 2009 17:50
Jméno: Standa
IP: uživatel4515
 Rozhodne bych se do toho podival...muze to bejt ojnicni futro(futra) a to se muze vysypat a pokud je to prasklej krouzek,tak se muze rafnout....
Datum: 06. ledna 2009 10:45
Jméno: jawan 21
IP: uživatel1640
 A má to vliv na jízdu, nebo stím nemám nic dělat, dělá to jen na volnobeh, poradte ať to do jara opravím... díky...
Datum: 05. ledna 2009 21:06
Jméno: jawan21
IP: uživatel1640
 Takže to mám rozdělat a vymnenit to futro ve kterym je uloženej pístní čep? ale to nemusim sundávat motor ne? dík...
Datum: 05. ledna 2009 21:03
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 To mě taky dělalo když mi prasknul krožek,ale jelo to na velký věci.
Datum: 05. ledna 2009 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel4515
 "crrrrr crrrrr crrrr" na volnobeh znamena futra v klice....
Datum: 05. ledna 2009 18:36
Jméno: Kalaka
IP: uživatel1711
 mi to taky cinka a nevim co to je a dela mi to jen na jednicku ve vysich otackach jinak ne vubec nechapu poradte
Datum: 05. ledna 2009 18:33
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Hele kamarad mel ve fichtlovi píst na kterej patřily 3 kroužky a dva zlomil takze jezdil na jeden kterej potom casem prasknul a i stim prasklym mu to jezdilo az kdyz jem mu řek že stim neni neco v pořádku tak to rozebral a zjistil to
Datum: 05. ledna 2009 18:33
Jméno: Jawan21
IP: uživatel1640
 Ale ja jsem to zajiždel fakt opatrně ložiska jsou nový tak nevim no...
Datum: 05. ledna 2009 18:27
Jméno: DIDI
IP: uživatel4545
 Mě se zda že na tom fichtlu nemas prasklej kroužek,ale že maš špatný ložiska.To se často stává,když špatně zajíždíš(plný otáčky atd.)
Datum: 05. ledna 2009 18:03
 Čest , kluci nemáte nekdo ten kit na fichtla od TK moto na tech 6,5 HP ? zajímalo by mě jak to jede a co na tom upravujou ....předem dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 19:49
Jméno: bílek
IP: uživatel4932
 ja ho nemam ale 6,5hp to nebude mít nikdy upravy :lestene kanaly ,a větší píst
Datum: 05. ledna 2009 19:49
 Prosim o RADU.Udelal jsem si jinou koncovou trubicku a prichazim o max otacky.Pouzival jsem prumer 15mm a delku 180mm a ted 16mm x 190mm.Chci zvisit otacky,pomuze me prodlouzit koncovou trubicku?Podle me je koncova trubicka pojistny ventil zpetneho tlaku.Jeho prumer a delka rozhoduji o velikosti zpetneho tlaku.Mensi prumer zpusobuje vetsi zpetny tlak.Otazka ,pomuze me prodlouzit koncovou trubicku,abych zvednul otacky????? DEKUJI vsem za radu.Mam ho priskrtit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 18:46
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Motor je upravenej,drive tocil 9000 rpm,tedka ma vetsi silu a mensi otacky,o kolik nevim ale je to dost znatelne,musel jsem jit dolu i s hlavni triskou,ulejvalo se to.
Datum: 05. ledna 2009 18:46
 i když se to zdá divný, tak je to jak říká jawaracing50 ® s menším průměrem (nebo větší délkou) rostou točky ale zase jen do určitý míry. Když to přeženeš, tak se ti motor bude přehřívat a výkon zase ztratí. A rozdíl mezi 15 a 16mm neni zase tak malej - porovnej si plochy. Hádal bych, že 190mm bude při prům. 16 málo.
Datum: 05. ledna 2009 18:42
Jméno: Standa
IP: uživatel4515
 je nejsem znalec,ale kdyz si to vezmu logicky,tak..: cim budes mit delsi a uzsi trubicku,tim vetsi odpor bude klast vyfukovejm plynum tudiz se budou vymenovat pomaleji a tudiz to bude asi brzdit motor...a tedy kratsi a sirsi trubka=rychlejsi prudeni ven... Ale 2T se chova nelogicky,tak by to mohlo bejt jinak  ....jawaracing tomu trochu rozumi a rika pravy opak.....tak ja nevim  ...on to frikulin rozsekne
Datum: 05. ledna 2009 17:40
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 hele ja newim jak to je stim skrcenim nebo ne... lae myslim ze kdyby soudruzi vedeli o tom jak jeste pridat otacky... aspon na tolik aby ot melo nejakej vyznam tak by to udelali asi seriove... takovi pokusy asi nemaji vyznam... pac jestli ti to prida o nejakech kdyz to prezenu 50otacek za minutu vic tak to stejne nepocejtis....  a pak taky zalezi jak mas motor v poradku.. kdyz ho budes mit rozladenej, unavenej.... tak kde jaky vychytavky tomu nepomuzou  muj nazor...
Datum: 05. ledna 2009 17:20
 mensi prumer = vysi otacky!! vetsi prumer = vetsi krutak dilaka samorejme taky rozhoduje
Datum: 05. ledna 2009 17:14
 Zdravim hoši.Nevíte kde by mi udělaly GO kliky za rozumnou cenu?Ptal jsem se ve dvou firmách a obě za to chtěl 1 700Kč.Ale je to i s výměnou ojnice.Mě by stačilo udělat nový kluzný ložisko na pístní čep a novej spodní čep.Nevíte kde by mi to udělaly?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 18:17
Datum: 05. ledna 2009 18:17
 Brandýs nad Labem
Datum: 05. ledna 2009 17:47
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 Dr.fik....odkud jsi presne?
Datum: 05. ledna 2009 17:23
 Monax:Hele nemá ta firma nějakou stránku?Že bych se s nima dohodl a poslal jim to poštou.I tak by o vyšlo na míň něž 1 700Kč.Já jsem totiž ze Středočeskýho kraje
Datum: 05. ledna 2009 16:07
Jméno: Monax
IP: uživatel467
 Me to Stalo 1200kc nova ojnice s jehlovym loziskem vyvazeni a stoceni kliky jsem z Jihomoravskyho kraje!
Datum: 05. ledna 2009 16:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mohl by ti toudelat ten kdo spravuje mopedy babety pionyry atd. veci na to maj nebo sezenou snad
Datum: 05. ledna 2009 16:02
Jméno: standa
IP: uživatel4515
 sice nejsem z moc levnýho kraje,ale repas kliky za 1700,- mi prijde trochu hardcore....i kdyz je pravda ze TK moto ma jeste drazsi
Datum: 05. ledna 2009 16:00
 A kde seženu tu ojniční sadu?Je to na jawu 175/356.A tady jsem ji nenašel.Nevíte kde ji sehnat??Dík
Datum: 05. ledna 2009 15:28
 Ahoj,možná by nebylo špatné koupit novou ojnici i s jehlovým ložiskem u pistního čepu.Sada stoji myslím komplet kolem 700kč a je v tom i spodní čep s jehlovým ložiskem+jehlové ložisko na píst. čep.Kdyby si přesto chtěl z generálkovat kliku tak mi napiš na mail a můžeme se dohodnout..
Datum: 05. ledna 2009 15:12
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci newíte z jakého materiálu je podkova co se dává mezi setrvačníkd y klikovky|?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 19:56
Jméno: bilek
IP: uživatel4932
 urcite dural
Datum: 05. ledna 2009 19:56
 Prostě něco kde je Al....
Datum: 04. ledna 2009 19:16
 hliník nebo dural
Datum: 04. ledna 2009 19:15
 cus prosimvas napiste mi nejaky rady jak nejjednoduseji upravit motor aby alespon trochu lip jel!uvitam kazdou rady a tip!dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 17:21
 Jenže pro plno zdejších ladičů, neni dost "cool" mít sériovku se 4HP. To radši udělají úpravu, aby mohli říct že tam mají "tjůůnníínk pyčo". Co na tom, že tou úpravou v lepším případě nic nezískají, hlavně že to mají upravený.
Datum: 04. ledna 2009 17:21
 Jojo.....zapoměl sem na vejfuk to je opravdu důležitá věc....! Ale musí v něm být všechno co v něm být má....! A jak řiká standa nový kolínko. Nastavení sem ani nepsal...to je jasný....  Já měl na brzdě s tatko udělaným mustangem 3,8 koně....  A to byla čistě sériovka žádná úprava nikde (Ani ty jehly to nemá na klice....ani SKF sem myslim v tu dobu neměl...) takže vydolovat 4 koně neni problém ze sériovky...
Datum: 04. ledna 2009 16:52
Jméno: Standa
IP: uživatel4915
 Lépe si to říci nemohl..! Jeste bych dodal nepodstatnou vec jako je serizeny karburator a zapalovani,nové výfukové koleno a výfuk+správně utěsnit...pokud tohle vse udelas,bude mit tvuj stroj výkon 3.5 HP ...s tim bezkontaktem mozna 4 koně...! ono se to nezdá,ale ono je to dost...vetsina chce ladit,ze jim to nejede...ale jejich stroje byvaji ve stavech ze maji 1.5 kone a jsou tesne pred smrtí....
Datum: 04. ledna 2009 16:40
 Poskytnout mu kvalitní GO.....ojnici na jehly výbrus SKF ložiska kvalitní oleje ferodo spojku novej primár (kolo i řetěz) Vše srovnat utěsnit slícovat vyměnit komplet sekundár vyměnit ložiska v kolech vycentrovat kola vyměnit pneumatiky....! Dobře zajet a jezdíš 80-85 jak pán....  (pro ty lepší zapalko od sesy...  )
Datum: 04. ledna 2009 16:21
 Čau, máte tu někdo zkušenost s výplní dutiny v pístu(myslím ten prostor nad pístním čepem směrem k hlavě)? Slyšel jsem, že se to plnilo rozdrceným korkem a zalilo hermatikem nebo tak něčim, ale ten už se nejspíš nedělá. Potřeboval bych tedy poradit čim to zalít, aby to vydrželo. Popřípadě jestli má cenu tuhle úpravu dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 15:14
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 taky už mě to napadlo, realizace by šla vpohodě s lehkým materiálem, který by tím pádem měl i malou setrvačnost a nemusel by být nějak drasticky připěvněnej, problém bych viděl v podstatně zhoršeným chlazení dna pístu, takže tohle asi nebrat
Datum: 04. ledna 2009 15:14
 Jako ne přímo zázračná ale aspoň něaká varianta je ta podkova.
Datum: 04. ledna 2009 12:22
 tak jo frikuline prdim na to
Datum: 04. ledna 2009 12:17
 No to je taky pravda, že by se rozhodilo vyvážení klikového mechanismu, ale to bych jedině musel kliku nějak dovážit, pokud by to šlo.
Datum: 04. ledna 2009 12:16
 Zaprví ti to rozvibruje motor a za druhý snaha o dosažení lepší prekomprese se líp realizuje podkovou( a nebo dalšíma úpravama kliky)myslim si že vyplnit píst je míň výhodný než podkova. Protože podkova stojí ničeho se neúčastní. Kdežto vědomě si zatížit píst....to je docela bláznovina.
Datum: 04. ledna 2009 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel4915
 Moc tomu este nerozumim,ale nemela by tahle uprava negativni vliv na vyvazeni klikoveho mechanismu???
Datum: 04. ledna 2009 12:04
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 čus když vyměním na fichtla kroužky tak mam dělat aji výbrus
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 21:49
 doporučuju udělat i výbrus když tam dáš jen nový kroužky tak tě buď začnou praskat a nebo jak píše metloš nevydrží tolik ale pokud se rozhodneš dát jen kroužky tak je ze začátku dost šetři
Datum: 03. ledna 2009 21:49
Jméno: metloš
IP: uživatel4911
 Je lepší ho udělat,protože když ho neuděláš tak ty kroužky nevydržej tolik jako když ho uděláš.....Prostě ti rychlejc vodejdou.
Datum: 03. ledna 2009 21:17
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Jestli ,áš dobrej válec tak je to zbytečný!A když tam dáš jenom nový kroužky chce to pár km nevytáčet!
Datum: 03. ledna 2009 20:22
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a kdyby ses rozhod dat jen novy krouzky tak to moc nevytacej je pravda ze to pak toci mnohem vic ale kuli tomu zeto profukuje kolem krouzku do klikovy komory a tim motor odepises prestaneni drzet volnobech bude horka prevodovka a ses v P..
Datum: 03. ledna 2009 17:14
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mam tam novy krouzky a valec nema moc najeto a je to hruza vubec si to nechce sednout ta trojka porovine netahne jen vyjmecne nesmi ani trochu foukat vitr proti tak ze lepsi udelat vybrus nebo budes trpjelivej a budes to moc dlouho jen simrat a jezdit jen na dvojku vetsinou
Datum: 03. ledna 2009 17:13
Jméno: Standa
IP: uživatel4906
 pokud jeste nemas vyjetej válec,tak vybrus nemusis delat,pokud uz ma pod hlavou rantl nebo je nejak poskrabanej tak udelat i vybrus....
Datum: 03. ledna 2009 13:49
Jméno: Kubis
IP: uživatel4900
 hele ta ojnicni sada na panelku je to kvalitni materijal nebo neco tuzemskeho a jeste kdyz si necham udelat repasi kliky tak ojnici memej nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 14:49
 nedavno jsem ji tady kupoval a je super,panelka jede jak debil
Datum: 03. ledna 2009 14:49
 tuzemsky to uz davno ndelaji a ta kele rc je odkazano na taiwan,,ta co je v kramku je gut
Datum: 03. ledna 2009 13:06
 hele ja si myslim že ty tuzemsky sou rozhodně lepší než nějaká čína. a navíc jawa je česká, takže asi bude český nej, ne?
Datum: 03. ledna 2009 12:51
 Čau, potrebuju radu. Koupil sem si ten kit na pionýra 6,5k od TK moto a nechce to vůbec jet. Ani to neblafne vůbec nic enom to fouká benzín přes karbec ven víc než je zdrávo. A podle mě to má malou kompres. Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 0:34
Jméno: danyš
IP: uživatel4900
 hele to muzes stelovat jak chces ale kdyz to ma mizivou kompresi nebo zadnou tak to stejne nenatocis protoze se ti tam neudela spvnej podtlak nebo neco takovyho a na kozlovy byli lepsi 3 krouzky tohle fakt nevim jak to muze zvisit vykon to spis min potahne
Datum: 03. ledna 2009 0:34
 5mm moc.. 2 mm moc... 0 mm málo... skus 1 mm
Datum: 02. ledna 2009 23:30
Jméno: David
IP: uživatel1553
 Jo i pres pist to ma kanaly a predstih sem zkousel. At je tam 2 mm nebo 5mm nebo 0mm tak to vubec nejede
Datum: 02. ledna 2009 18:51
 podle me to ma jeste 3 kanal zkrz pist jinak nevim urcite zmeneni casovani vyfuku a sani pozna i prefuky ale ze tady nekdo pise at se kouknes jestly mas slicovaný kanaly tak top je blbost to musi chytnou i s 5mm zubem v prefukach jak rikaj zapalovanio prolez predstih dej 2 pred HÚ a jet to musi
Datum: 02. ledna 2009 18:48
Jméno: David
IP: uživatel1553
 Tak nevim asi zbytecne vyhozene penize.
Datum: 02. ledna 2009 18:23
 Ještě udělají dva kanálky navíc  Mam pocit že to tam kdysi psali, nevim kam to zmizlo
Datum: 02. ledna 2009 18:19
Jméno: David
IP: uživatel1553
 Tak vrtani je 39,5 a ve valci jsou vyfrezovane jeste 2 prepousteci kanali
Datum: 02. ledna 2009 18:19
Datum: 02. ledna 2009 18:05
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 mě se to taky zdá jako blbost, ale co by na tom dělali 10 dní kdyby to bylo jenom tohle a jestli takováhle primitivní úprava zvedne výkon o 3 koně a stojí 2500 tak já asi taky začnu kšeftovat s takovouhle úpravou protože to vypadá jako slušnej byznys
Datum: 02. ledna 2009 18:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ted když na to tak koukam tak ta uprava je jenom v tom že ti udělaj 6 nebo 8 výbrus a daj jednokroužkáč??? to asi snad ne, ne?
Datum: 02. ledna 2009 17:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak jestli je to nový, tak rozhodně nedělej výbrus( taky by ti ho jen tak neudělali, protože to bude nějaký velký vrtání nejspíš), spíš hledej chybu někde jinde,...........všechno vyčisti a seřid, a hlavně se podivej, jestli ti lícujou kanály a pak to celý přetěsni..........ještě nebyl by odkaz na ten kit??? takhle si to nedovedu moc představit co na tom muže bejt za upravy......
Datum: 02. ledna 2009 17:49
Jméno: David
IP: uživatel1553
 Mosis si dat PRODUKTY a uplne na pravo najdes Kit pionýr 6,5 HP NEW
Datum: 02. ledna 2009 17:49
 čus hele co ten kit obsahuje??a kde jsi ho sehnal? na tkmoto.cz sem to nenašel
Datum: 02. ledna 2009 17:33
Jméno: lee256
IP: uživatel4897
 caw zkus se podivat jestli to dava jiskru a jestli ne tak si proklepni zapalovani a kdiz ani to ne tak to bude v indukční cívce.a s tou kompresí to bude bud ze to podfukuje tak se zkus podivat pod hlavu jestli tam neni bordel očisti to.a jestli ani to ne tak to bude špatný výbrus udělej si noví za 400kč a uvidiš.kdyby to jeste nejelo tak mi napiš na e-mail:j.chrencika@seznam.cz ja ti poradim mam s tim zkusenosti tak caw
Datum: 02. ledna 2009 17:23
 Čus všichni hele mám doma asi 16 fichtlů a jeden mi nejede nevim co stim jedu delší trasu tak stácí tach i sílu nevíte co s tím muže bít dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 12:14
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
Datum: 07. ledna 2009 12:14
Jméno: danyš
IP: uživatel4900
 ja bych to vydel taky na ten usmazenej motor protoze kdyby to chtelo vybrus tak by to netahlo trvale
Datum: 03. ledna 2009 0:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak muze to byt vybrusem ale pokud je to po case tak treba chuda smes (prilis prehraty motor a vadne) a pak treba pritekanim oleje z prevodovky....
Datum: 02. ledna 2009 17:36
Jméno: lee256
IP: uživatel4897
 caw vim co s tim mas.mas v trapu výbrus,dej si udelat novi za 400kč a uvidis rozdil i v tahu síle a vitrvalosti.mel sem to same co ty tak caw
Datum: 02. ledna 2009 17:17
 počkej ty máš "ASI" 16 fichtlů  to ani nevíš kolik jich máš  .To si borec.
Datum: 02. ledna 2009 13:02
Datum: 02. ledna 2009 12:44
Jméno: honza
IP: uživatel1337
 Zdar draci, poraďte mi kde mám stáhnout ňáký písničky o starejch motorkách,nebo něco co se k nim hodí.Díky mocccc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 18:40
Datum: 01. ledna 2009 18:40
Jméno: wurth
IP: uživatel2971
 hosi jak funguje 2takt pionyr popisete mi to
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 18:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vlastnimi slovy: brm brm brmmmm  ale jinak na netu je toho plno...
Datum: 01. ledna 2009 18:40
 píst jezdí dopředu a dozadu......
Datum: 01. ledna 2009 17:33
Datum: 01. ledna 2009 16:24
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 Co rikate na pomer 1:25 Motul cena 150litr.... jak redite vy a cim? dikes cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 12:23
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
Datum: 07. ledna 2009 12:23
 na závody pro mopeda Castrol TTS 1:25 (za 400kč/l docela drahá sranda)..... Dojíždim flašku a další už kupovat nebudu, je to předražený. Do čízy s vymletym motorem M2T 1:20 ...... jakejkoliv lepší olej by bylo mrhání penězma (vzhledem ke stavu motoru). Jinak solidní dýmovnice
Datum: 01. ledna 2009 23:49
 Já používám lahvičku od M2T jako měrku...  Ale její obsah sem vylil hned po nákupu do sudu s vyjetym olejem...  Jinak jezdim Shell advace racing X 1:30 ale to je závodní olej a závodní poměr....! Na všechno ostatní sem zadřel....
Datum: 01. ledna 2009 17:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nemam ho rad, s nim sem uz parkrat zadrel,ani nejde toliko ten kour, te nby me nevadil, ale ze nemaze a navic se dost neochotne spaluje - Dr.Fík ma pravdu, me delalo to samy na fichtlu, vytejkalo to i na konci vyfuku...M2T uz jedine na mazani pantu u dveri...
Datum: 01. ledna 2009 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel4885
 dobry mnozstvi na zajeti,ale jinak bych to jezdil tak 1:35.....M2T rozhodne nepouzivat....ale to ode mne z vite
Datum: 31. prosince 2008 23:32
 Když sem ještě měl fichtla tak sem do něj lil taky M2T,a nic,nezadřel sem.Připadalo mi to jako docela dobrej olej.Ale od tý doby co jezdim na kejvačce tak s M2T končim.Lil sem ho do ní asi 3,5 měsíce a hrůza.Z ze spoje mezi kolenem a vejfukem mi tryskal nespálenej olej přímo na kalhoty.Nespálenej olej kapal ze všech míst ve vejfuku.Prostě M2T NE!!
Datum: 31. prosince 2008 22:17
 jj taky si rikam...  dam vic oleje a nic se nestane... vejfuk si muzu vycist kdykoliv... ale vybrus je o neco horsi
Datum: 31. prosince 2008 21:26
 M2T forever.. jezdím M2T a opravdu si nestěžuju.. prý nekvalitní olej atd... točím moje fichtly celkem dobře.. takže zasírání svíčky nehrozí... a zadírání se mě taky netýká... 3x sem jel ve Vítkově závod do vrchu.. Vikštejn.. z válce se kouřilo a bylo to fakt hoodně v zápřahu.. ale nezadřel jsem a ani nepřidřel... na M2T si fakt nestěžuju... míchám někdy polde oka a někdy podle odměrky 1:30... někdy možná i víc oleje  sice mi to kouří jako svině ale zato se to nezadírá.. a taky má M2T výhodu že u starších motorů které nebyly dělané nerozpouští karbon.. což je dobře
Datum: 31. prosince 2008 21:24
 jj dik. a este nevite jak to zapojit v zapalovini?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 12:18
Jméno: santy
IP: uživatel2757
 Už jste to tu určitě řešili ale je lepší dvoj nebo troj kroužkovej píst a jaky to má význam... je to tak že dvoj jede rychleji a tří jede silněji??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 17:43
 debaty o počtu kroužků už opravdu nemaj úroveň....
Datum: 01. ledna 2009 17:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jak na co...
Datum: 01. ledna 2009 16:51
Jméno: jawas
IP: uživatel368
 nejlepsi je trojkrouzek sice ma vetsi treni ale veci tesnost
Datum: 31. prosince 2008 22:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zestrucnene si to rekl spravne...
Datum: 31. prosince 2008 12:24
 ahoj. mam dotaz. videl jsem ze na motokrosovych dvestepadesetkach vod jawy maj treba 2 svicky jak je to mozne? da se to udelat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 17:38
 tak kecam ted jsem se na to ptal taty a rikal ze to palilo stridve ale prej to vsichni rusily ze to nedelalo dobre.......
Datum: 31. prosince 2008 17:38
 *tata
Datum: 31. prosince 2008 17:32
 to bylo pro sichr tat driv delal mechanika na mootkrosu tam me to rikal ale moc se to neosvecilo prej to kdyby jedna svicka vyflusna prestala jit tak aby tam byla druha
Datum: 31. prosince 2008 17:31
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Patrik ma pravdu. A zapojeny to bylo temer stejne. Jen se fajfka dala na 2. svicku.
Datum: 31. prosince 2008 13:22
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 měly to jawa 250 libeňák. měl dvě svíčky, kdyby jedn apřestala pálit, tak přehodí fajku a jede dál.
Datum: 31. prosince 2008 13:00
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 no co sem o tech zavodnich cetl tak prej meli zdvojeny zapalovaci okruhy, kdyby se neco na jednom podelalo tak se prepnulo na druhej
Datum: 31. prosince 2008 12:33
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 drive se to delalo na soutezni motokrosove jawy,specialne urcene pro motokros. Melo to lepsi kompresi,smes se zapalovala soucasne z obou stran ve valci a melo to vetsi vykon. Myslim ze okolo 20 k. Jsou to dobre motory ale ted uz se to da tezko sehnat.
Datum: 31. prosince 2008 11:30
 tady nevim ale delali to starejch aut aby to mělo větší jistotu že to nechcípne. u motorek nevim, třeba kvuli rychlejšímu spalování při vyššich otáčkách. to je jen tip. ja o nevim.
Datum: 31. prosince 2008 10:49
 Zdary, u 175 směřuje píst tim vyraženym nápisem k výfuku? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 12:33
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Přesně tak jak říká kolecko ® když to dáš opačně urveš ho výfukový kanál
Datum: 07. ledna 2009 12:33
 Díky moc.
Datum: 31. prosince 2008 10:04
 tak si najdi zamek pistniho krouzku v 1.drazce od shora,a tim zamkem to musi smerovat k sacimu kanalu(ke karbeci)
Datum: 31. prosince 2008 9:54
 Kdyby tam byla tak bych se neptal.
Datum: 31. prosince 2008 9:49
 Malej problem je že tam žadná šipka nikde neni.
Datum: 31. prosince 2008 9:48
Jméno: kokos/t/
IP: uživatel3800
 sipka na pistu ma vzdy smerovat do vyfuku
Datum: 31. prosince 2008 8:51
|



|