slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  239  240  241  242  243  244  245  246  247  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1553    
Čau, dal sem válec na motor a pist když je v horní úvrati tak chyby 1mm aby byl vrchem zarovno vložkou a tím nema kompres. Co se stane když snižím válec o ten 1mm?dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdyz to snizis od karteru tak zmenis casovani (jde o to jestli mas spatne udelanej valec a blbe ti to otvira/zavira kanalky tak to sniz od karteru, pokud ne tak od hlavy, tim casovani nezmenis jenom kompresi a drahu pistu, cili stale jenom kompresi)...jinak ty podlozky sou blbost, pokud msa snizenou hlavu tak tam musi bet +- stejna komprese jako u serie pac hlava se snizuje +- zas o 1 mm...cili ti to muze foukat pod svickou - nova svicka nebo ti odesel zavit do vecnych lovist a taky moznost ze ti ta hlava netesni - dotahni krizem, nakopni, zahrej, chcipni, vychlad a znova to utahni...asi bude mokrej spodek valce...
 
 
Datum: 05. ledna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
jo, a co kdybys tam dal větší svíčku??,a pod ni třeba 2podložky???
 
 
Datum: 05. ledna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1553    
ojnice je od sesy s jehlovym loziskem. A na co sa divat kdyz budu snižovat valec?
 
 
Datum: 05. ledna 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4515    
musis se podivat jak ti pist otvira a zavira kanaly...podle toho uprav valec(zespoda) a nebo kartery...1mm je dost...nemas tam nejakou kratkou ojnici?
 
 
Datum: 05. ledna 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1553    
A kdyz to snižim od katru a změním časovani tak co to bude dělat?
 
 
Datum: 05. ledna 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1553    
hlavu už mam sniženů. A snížit to od katru nebo od hlavy?
 
 
Datum: 05. ledna 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: marfy      IP: uživatel4510    
ale zmenis casovani valce s tim musis pocitat
 
 
Datum: 05. ledna 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak pokud opravdu v horni uvrati este prebejva 1mm tak to je dost v tom pripade to klidne obrus ale neprezento nebo bude narazet pist do hlavy
 
 
Datum: 05. ledna 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ti nvm ale většinou se snižuje hlava a né válec a tim taky nabereš kompresi...:-)
 
 
Datum: 05. ledna 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: asasasasasa      IP: uživatel1913    
:-D:-D
 
 
Datum: 05. ledna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Jawan21      IP: uživatel1640    
Dneska jsem se tak bavil s jednim kamošem, že chtěl vytáhnout jawu 175 a projet se, ale zjistil závadu že mu hodně zvoněli kroužky, odělal válec a zjistil že mu praskl jeden kroužek, jedna čast vylitla do vejfuku a druha čast kroužku tam pořad běhala. Tak jsem se zamyslel, že mně to pionýr dělá taky, jen na volnoběh když jen nepatrně přidám plyn a ani se nezvíšej otáčky motoru a začne to zvonit jak malej zvoneček takový "crrrrr crrrrr crrrr", motor je po kompletní go aj výbrus Na jaře sem dobře a pomalu zajížděl ale je mně divný že by to jelo na jeden kroužek když by ten druhej byl prasklej.... Co si o tom myslíte? stalo se vám to už nekdy na nějakám stroji? dík! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Jo a nebo máš v pí.i klikovku (to je taky možný)
 
 
Datum: 08. ledna 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Můžou to být ložiska (to nejpravděpodobnější) můžou to být pístní kroužky to je taky pravdě podobný (pokud nemáš novej výbrus) a může to být pístní čep (to už se mi taky stalo)
 
 
Datum: 08. ledna 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: bilek      IP: uživatel4932    
me to zvoní porad a jezdim jak drak
 
 
Datum: 06. ledna 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4515    
Rozhodne bych se do toho podival...muze to bejt ojnicni futro(futra) a to se muze vysypat a pokud je to prasklej krouzek,tak se muze rafnout....
 
 
Datum: 06. ledna 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: jawan 21      IP: uživatel1640    
A má to vliv na jízdu, nebo stím nemám nic dělat, dělá to jen na volnobeh, poradte ať to do jara opravím... díky...
 
 
Datum: 05. ledna 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: jawan21      IP: uživatel1640    
Takže to mám rozdělat a vymnenit to futro ve kterym je uloženej pístní čep? ale to nemusim sundávat motor ne? dík...
 
 
Datum: 05. ledna 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
To mě taky dělalo když mi prasknul krožek,ale jelo to na velký věci.
 
 
Datum: 05. ledna 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4515    
"crrrrr crrrrr crrrr" na volnobeh znamena futra v klice....
 
 
Datum: 05. ledna 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: Kalaka      IP: uživatel1711    
mi to taky cinka a nevim co to je a dela mi to jen na jednicku ve vysich otackach jinak ne vubec nechapu poradte
 
 
Datum: 05. ledna 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Hele kamarad mel ve fichtlovi píst na kterej patřily 3 kroužky a dva zlomil takze jezdil na jeden kterej potom casem prasknul a i stim prasklym mu to jezdilo az kdyz jem mu řek že stim neni neco v pořádku tak to rozebral a zjistil to
 
 
Datum: 05. ledna 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: Jawan21      IP: uživatel1640    
Ale ja jsem to zajiždel fakt opatrně ložiska jsou nový tak nevim no...
 
 
Datum: 05. ledna 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: DIDI      IP: uživatel4545    
Mě se zda že na tom fichtlu nemas prasklej kroužek,ale že maš špatný ložiska.To se často stává,když špatně zajíždíš(plný otáčky atd.)
 
 
Datum: 05. ledna 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: zulu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest , kluci nemáte nekdo ten kit na fichtla od TK moto na tech 6,5 HP ? zajímalo by mě jak to jede a co na tom upravujou ....předem dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: bílek      IP: uživatel4932    
ja ho nemam ale 6,5hp to nebude mít nikdy upravy :lestene kanaly ,a větší píst
 
 
Datum: 05. ledna 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      E-mail:      IP: uživatel4569    
Prosim o RADU.Udelal jsem si jinou koncovou trubicku a prichazim o max otacky.Pouzival jsem prumer 15mm a delku 180mm a ted 16mm x 190mm.Chci zvisit otacky,pomuze me prodlouzit koncovou trubicku?Podle me je koncova trubicka pojistny ventil zpetneho tlaku.Jeho prumer a delka rozhoduji o velikosti zpetneho tlaku.Mensi prumer zpusobuje vetsi zpetny tlak.Otazka ,pomuze me prodlouzit koncovou trubicku,abych zvednul otacky????? DEKUJI vsem za radu.Mam ho priskrtit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Motor je upravenej,drive tocil 9000 rpm,tedka ma vetsi silu a mensi otacky,o kolik nevim ale je to dost znatelne,musel jsem jit dolu i s hlavni triskou,ulejvalo se to.
 
 
Datum: 05. ledna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i když se to zdá divný, tak je to jak říká jawaracing50 ® s menším průměrem (nebo větší délkou) rostou točky ale zase jen do určitý míry. Když to přeženeš, tak se ti motor bude přehřívat a výkon zase ztratí. A rozdíl mezi 15 a 16mm neni zase tak malej - porovnej si plochy. Hádal bych, že 190mm bude při prům. 16 málo.
 
 
Datum: 05. ledna 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4515    
je nejsem znalec,ale kdyz si to vezmu logicky,tak..: cim budes mit delsi a uzsi trubicku,tim vetsi odpor bude klast vyfukovejm plynum tudiz se budou vymenovat pomaleji a tudiz to bude asi brzdit motor...a tedy kratsi a sirsi trubka=rychlejsi prudeni ven... Ale 2T se chova nelogicky,tak by to mohlo bejt jinak:-D ....jawaracing tomu trochu rozumi a rika pravy opak.....tak ja nevim:-D ...on to frikulin rozsekne:-D
 
 
Datum: 05. ledna 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
hele ja newim jak to je stim skrcenim nebo ne... lae myslim ze kdyby soudruzi vedeli o tom jak jeste pridat otacky... aspon na tolik aby ot melo nejakej vyznam tak by to udelali asi seriove... takovi pokusy asi nemaji vyznam... pac jestli ti to prida o nejakech kdyz to prezenu 50otacek za minutu vic tak to stejne nepocejtis....:-) a pak taky zalezi jak mas motor v poradku.. kdyz ho budes mit rozladenej, unavenej.... tak kde jaky vychytavky tomu nepomuzou:-) muj nazor...;-)
 
 
Datum: 05. ledna 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mensi prumer = vysi otacky!! vetsi prumer = vetsi krutak dilaka samorejme taky rozhoduje
 
 
Datum: 05. ledna 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim hoši.Nevíte kde by mi udělaly GO kliky za rozumnou cenu?Ptal jsem se ve dvou firmách a obě za to chtěl 1 700Kč.Ale je to i s výměnou ojnice.Mě by stačilo udělat nový kluzný ložisko na pístní čep a novej spodní čep.Nevíte kde by mi to udělaly?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
já měl bez ojnice kliku za 800 v krnově, seso sory za tu reklamu, chtěl to vědět : http://www.moto.krnov.net
 
 
Datum: 05. ledna 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Brandýs nad Labem
 
 
Datum: 05. ledna 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
Dr.fik....odkud jsi presne?
 
 
Datum: 05. ledna 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Monax:Hele nemá ta firma nějakou stránku?Že bych se s nima dohodl a poslal jim to poštou.I tak by o vyšlo na míň něž 1 700Kč.Já jsem totiž ze Středočeskýho kraje
 
 
Datum: 05. ledna 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel467    
Me to Stalo 1200kc nova ojnice s jehlovym loziskem vyvazeni a stoceni kliky jsem z Jihomoravskyho kraje!
 
 
Datum: 05. ledna 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
mohl by ti toudelat ten kdo spravuje mopedy babety pionyry atd. veci na to maj nebo sezenou snad
 
 
Datum: 05. ledna 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4515    
sice nejsem z moc levnýho kraje,ale repas kliky za 1700,- mi prijde trochu hardcore....i kdyz je pravda ze TK moto ma jeste drazsi:-D
 
 
Datum: 05. ledna 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A kde seženu tu ojniční sadu?Je to na jawu 175/356.A tady jsem ji nenašel.Nevíte kde ji sehnat??Dík
 
 
Datum: 05. ledna 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: birel26      E-mail:      IP: uživatel4768    
Ahoj,možná by nebylo špatné koupit novou ojnici i s jehlovým ložiskem u pistního čepu.Sada stoji myslím komplet kolem 700kč a je v tom i spodní čep s jehlovým ložiskem+jehlové ložisko na píst. čep.Kdyby si přesto chtěl z generálkovat kliku tak mi napiš na mail a můžeme se dohodnout..
 
 
Datum: 05. ledna 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci newíte z jakého materiálu je podkova co se dává mezi setrvačníkd y klikovky|?díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: bilek      IP: uživatel4932    
urcite dural
 
 
Datum: 05. ledna 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě něco kde je Al....:-D
 
 
Datum: 04. ledna 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hliník nebo dural
 
 
Datum: 04. ledna 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: robb      E-mail:      IP: uživatel4917    
cus prosimvas napiste mi nejaky rady jak nejjednoduseji upravit motor aby alespon trochu lip jel!uvitam kazdou rady a tip!dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenže pro plno zdejších ladičů, neni dost "cool" mít sériovku se 4HP. To radši udělají úpravu, aby mohli říct že tam mají "tjůůnníínk pyčo". Co na tom, že tou úpravou v lepším případě nic nezískají, hlavně že to mají upravený.
 
 
Datum: 04. ledna 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo.....zapoměl sem na vejfuk to je opravdu důležitá věc....! Ale musí v něm být všechno co v něm být má....! A jak řiká standa nový kolínko. Nastavení sem ani nepsal...to je jasný....:-D Já měl na brzdě s tatko udělaným mustangem 3,8 koně....:-) A to byla čistě sériovka žádná úprava nikde (Ani ty jehly to nemá na klice....ani SKF sem myslim v tu dobu neměl...) takže vydolovat 4 koně neni problém ze sériovky...:-)
 
 
Datum: 04. ledna 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4915    
Lépe si to říci nemohl..! Jeste bych dodal nepodstatnou vec jako je serizeny karburator a zapalovani,nové výfukové koleno a výfuk+správně utěsnit...pokud tohle vse udelas,bude mit tvuj stroj výkon 3.5 HP ...s tim bezkontaktem mozna 4 koně...! ono se to nezdá,ale ono je to dost...vetsina chce ladit,ze jim to nejede...ale jejich stroje byvaji ve stavech ze maji 1.5 kone a jsou tesne pred smrtí....
 
 
Datum: 04. ledna 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poskytnout mu kvalitní GO.....ojnici na jehly výbrus SKF ložiska kvalitní oleje ferodo spojku novej primár (kolo i řetěz) Vše srovnat utěsnit slícovat vyměnit komplet sekundár vyměnit ložiska v kolech vycentrovat kola vyměnit pneumatiky....! Dobře zajet a jezdíš 80-85 jak pán....:-) (pro ty lepší zapalko od sesy...:-) )
 
 
Datum: 04. ledna 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, máte tu někdo zkušenost s výplní dutiny v pístu(myslím ten prostor nad pístním čepem směrem k hlavě)? Slyšel jsem, že se to plnilo rozdrceným korkem a zalilo hermatikem nebo tak něčim, ale ten už se nejspíš nedělá. Potřeboval bych tedy poradit čim to zalít, aby to vydrželo. Popřípadě jestli má cenu tuhle úpravu dělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
taky už mě to napadlo, realizace by šla vpohodě s lehkým materiálem, který by tím pádem měl i malou setrvačnost a nemusel by být nějak drasticky připěvněnej, problém bych viděl v podstatně zhoršeným chlazení dna pístu, takže tohle asi nebrat
 
 
Datum: 04. ledna 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako ne přímo zázračná ale aspoň něaká varianta je ta podkova.
 
 
Datum: 04. ledna 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jo frikuline prdim na to
 
 
Datum: 04. ledna 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to je taky pravda, že by se rozhodilo vyvážení klikového mechanismu, ale to bych jedině musel kliku nějak dovážit, pokud by to šlo.
 
 
Datum: 04. ledna 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zaprví ti to rozvibruje motor a za druhý snaha o dosažení lepší prekomprese se líp realizuje podkovou( a nebo dalšíma úpravama kliky)myslim si že vyplnit píst je míň výhodný než podkova. Protože podkova stojí ničeho se neúčastní. Kdežto vědomě si zatížit píst....to je docela bláznovina.
 
 
Datum: 04. ledna 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4915    
Moc tomu este nerozumim,ale nemela by tahle uprava negativni vliv na vyvazeni klikoveho mechanismu???
 
 
Datum: 04. ledna 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
čus když vyměním na fichtla kroužky tak mam dělat aji výbrus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doporučuju udělat i výbrus když tam dáš jen nový kroužky tak tě buď začnou praskat a nebo jak píše metloš nevydrží tolik ale pokud se rozhodneš dát jen kroužky tak je ze začátku dost šetři
 
 
Datum: 03. ledna 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: metloš      IP: uživatel4911    
Je lepší ho udělat,protože když ho neuděláš tak ty kroužky nevydržej tolik jako když ho uděláš.....Prostě ti rychlejc vodejdou.
 
 
Datum: 03. ledna 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Jestli ,áš dobrej válec tak je to zbytečný!A když tam dáš jenom nový kroužky chce to pár km nevytáčet!
 
 
Datum: 03. ledna 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
a kdyby ses rozhod dat jen novy krouzky tak to moc nevytacej je pravda ze to pak toci mnohem vic ale kuli tomu zeto profukuje kolem krouzku do klikovy komory a tim motor odepises prestaneni drzet volnobech bude horka prevodovka a ses v P..
 
 
Datum: 03. ledna 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
mam tam novy krouzky a valec nema moc najeto a je to hruza vubec si to nechce sednout ta trojka porovine netahne jen vyjmecne nesmi ani trochu foukat vitr proti tak ze lepsi udelat vybrus nebo budes trpjelivej a budes to moc dlouho jen simrat a jezdit jen na dvojku vetsinou
 
 
Datum: 03. ledna 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4906    
pokud jeste nemas vyjetej válec,tak vybrus nemusis delat,pokud uz ma pod hlavou rantl nebo je nejak poskrabanej tak udelat i vybrus....
 
 
Datum: 03. ledna 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: Kubis      IP: uživatel4900    
hele ta ojnicni sada na panelku je to kvalitni materijal nebo neco tuzemskeho a jeste kdyz si necham udelat repasi kliky tak ojnici memej nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: ondrej      E-mail:      IP: uživatel368    
nedavno jsem ji tady kupoval a je super,panelka jede jak debil
 
 
Datum: 03. ledna 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tuzemsky to uz davno ndelaji a ta kele rc je odkazano na taiwan,,ta co je v kramku je gut
 
 
Datum: 03. ledna 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele ja si myslim že ty tuzemsky sou rozhodně lepší než nějaká čína. a navíc jawa je česká, takže asi bude český nej, ne?
 
 
Datum: 03. ledna 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel1553    
Čau, potrebuju radu. Koupil sem si ten kit na pionýra 6,5k od TK moto a nechce to vůbec jet. Ani to neblafne vůbec nic enom to fouká benzín přes karbec ven víc než je zdrávo. A podle mě to má malou kompres. Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 0:34
 
 
 
 
Jméno: danyš      IP: uživatel4900    
hele to muzes stelovat jak chces ale kdyz to ma mizivou kompresi nebo zadnou tak to stejne nenatocis protoze se ti tam neudela spvnej podtlak nebo neco takovyho a na kozlovy byli lepsi 3 krouzky tohle fakt nevim jak to muze zvisit vykon to spis min potahne
 
 
Datum: 03. ledna 2009 0:34
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5mm moc.. 2 mm moc... 0 mm málo... skus 1 mm :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1553    
Jo i pres pist to ma kanaly a predstih sem zkousel. At je tam 2 mm nebo 5mm nebo 0mm tak to vubec nejede
 
 
Datum: 02. ledna 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me to ma jeste 3 kanal zkrz pist jinak nevim urcite zmeneni casovani vyfuku a sani pozna i prefuky ale ze tady nekdo pise at se kouknes jestly mas slicovaný kanaly tak top je blbost to musi chytnou i s 5mm zubem v prefukach jak rikaj zapalovanio prolez predstih dej 2 pred HÚ a jet to musi:-)
 
 
Datum: 02. ledna 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1553    
Tak nevim asi zbytecne vyhozene penize.
 
 
Datum: 02. ledna 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě udělají dva kanálky navíc :-) Mam pocit že to tam kdysi psali, nevim kam to zmizlo
 
 
Datum: 02. ledna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1553    
Tak vrtani je 39,5 a ve valci jsou vyfrezovane jeste 2 prepousteci kanali
 
 
Datum: 02. ledna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
taky na to čumim :-D:-D
 
 
Datum: 02. ledna 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
mě se to taky zdá jako blbost, ale co by na tom dělali 10 dní kdyby to bylo jenom tohle a jestli takováhle primitivní úprava zvedne výkon o 3 koně a stojí 2500 tak já asi taky začnu kšeftovat s takovouhle úpravou protože to vypadá jako slušnej byznys:-D
 
 
Datum: 02. ledna 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ted když na to tak koukam tak ta uprava je jenom v tom že ti udělaj 6 nebo 8 výbrus a daj jednokroužkáč??? to asi snad ne, ne?:-)
 
 
Datum: 02. ledna 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak jestli je to nový, tak rozhodně nedělej výbrus( taky by ti ho jen tak neudělali, protože to bude nějaký velký vrtání nejspíš), spíš hledej chybu někde jinde,...........všechno vyčisti a seřid, a hlavně se podivej, jestli ti lícujou kanály a pak to celý přetěsni..........ještě nebyl by odkaz na ten kit??? takhle si to nedovedu moc představit co na tom muže bejt za upravy......
 
 
Datum: 02. ledna 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1553    
Mosis si dat PRODUKTY a uplne na pravo najdes Kit pionýr 6,5 HP NEW
 
 
Datum: 02. ledna 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus hele co ten kit obsahuje??a kde jsi ho sehnal? na tkmoto.cz sem to nenašel
 
 
Datum: 02. ledna 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: lee256      IP: uživatel4897    
caw zkus se podivat jestli to dava jiskru a jestli ne tak si proklepni zapalovani a kdiz ani to ne tak to bude v indukční cívce.a s tou kompresí to bude bud ze to podfukuje tak se zkus podivat pod hlavu jestli tam neni bordel očisti to.a jestli ani to ne tak to bude špatný výbrus udělej si noví za 400kč a uvidiš.kdyby to jeste nejelo tak mi napiš na e-mail:j.chrencika@seznam.cz ja ti poradim mam s tim zkusenosti tak caw
 
 
Datum: 02. ledna 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: java555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus všichni hele mám doma asi 16 fichtlů a jeden mi nejede nevim co stim jedu delší trasu tak stácí tach i sílu nevíte co s tím muže bít dík čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
:-D Máš doma 16 fíků a ptáš na takovouhle kravinu...Jak ty fíci vypadaj? To máš ňáký obrázky stažený z netu né?:-D
 
 
Datum: 07. ledna 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: danyš      IP: uživatel4900    
ja bych to vydel taky na ten usmazenej motor protoze kdyby to chtelo vybrus tak by to netahlo trvale
 
 
Datum: 03. ledna 2009 0:46
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak muze to byt vybrusem ale pokud je to po case tak treba chuda smes (prilis prehraty motor a vadne) a pak treba pritekanim oleje z prevodovky....
 
 
Datum: 02. ledna 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: lee256      IP: uživatel4897    
caw vim co s tim mas.mas v trapu výbrus,dej si udelat novi za 400kč a uvidis rozdil i v tahu síle a vitrvalosti.mel sem to same co ty tak caw
 
 
Datum: 02. ledna 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: jara.web ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
počkej ty máš "ASI" 16 fichtlů :-D to ani nevíš kolik jich máš:-D.To si borec.
 
 
Datum: 02. ledna 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
si to musis vyladit, popřípadě výbrus, to bych chtel videt těch 16 fichtlů pohromade, posli mi foto na mail :-D :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1337    
Zdar draci, poraďte mi kde mám stáhnout ňáký písničky o starejch motorkách,nebo něco co se k nim hodí.Díky mocccc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: mazuráč      E-mail:      IP: uživatel1157    
 
 
Datum: 01. ledna 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: wurth      IP: uživatel2971    
hosi jak funguje 2takt pionyr popisete mi to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
vlastnimi slovy: brm brm brmmmm:-D ale jinak na netu je toho plno...
 
 
Datum: 01. ledna 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
píst jezdí dopředu a dozadu......
 
 
Datum: 01. ledna 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strašně jednoduše nasaje benzín, vybouchne to a tím se to hýbe ale pokud to chceš složitěji tak mrkni třeba sem http://cs.wikipedia.org/wiki/Dvoudob%C3%BD_spalovac%C3%AD_motor_z%C3%A1%C5%BEehov%C3%BD
 
 
Datum: 01. ledna 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
Co rikate na pomer 1:25 Motul cena 150litr.... jak redite vy a cim? dikes cau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 12:23
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
:-D M2T No pro stavově lepší motor bych nepoužíval!!! REPSOL krásná červená barva..Pro vraky škoda ale pro solidní vyladěný Čízy je optymální!!!:-) Nevim co máš Ty tak poměr ředění bude trochu složitější...Vždy záleží na motoru jaký má upravy. Ale standard čz 1:25...:-)
 
 
Datum: 07. ledna 2009 12:23
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na závody pro mopeda Castrol TTS 1:25 (za 400kč/l docela drahá sranda)..... Dojíždim flašku a další už kupovat nebudu, je to předražený. Do čízy s vymletym motorem M2T 1:20 ...... jakejkoliv lepší olej by bylo mrhání penězma (vzhledem ke stavu motoru). Jinak solidní dýmovnice :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2009 23:49
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používám lahvičku od M2T jako měrku...:-) Ale její obsah sem vylil hned po nákupu do sudu s vyjetym olejem...:-D Jinak jezdim Shell advace racing X 1:30 ale to je závodní olej a závodní poměr....! Na všechno ostatní sem zadřel....
 
 
Datum: 01. ledna 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nemam ho rad, s nim sem uz parkrat zadrel,ani nejde toliko ten kour, te nby me nevadil, ale ze nemaze a navic se dost neochotne spaluje - Dr.Fík ma pravdu, me delalo to samy na fichtlu, vytejkalo to i na konci vyfuku...M2T uz jedine na mazani pantu u dveri...
 
 
Datum: 01. ledna 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4885    
dobry mnozstvi na zajeti,ale jinak bych to jezdil tak 1:35.....M2T rozhodne nepouzivat....ale to ode mne z vite:-D
 
 
Datum: 31. prosince 2008 23:32
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když sem ještě měl fichtla tak sem do něj lil taky M2T,a nic,nezadřel sem.Připadalo mi to jako docela dobrej olej.Ale od tý doby co jezdim na kejvačce tak s M2T končim.Lil sem ho do ní asi 3,5 měsíce a hrůza.Z ze spoje mezi kolenem a vejfukem mi tryskal nespálenej olej přímo na kalhoty.Nespálenej olej kapal ze všech míst ve vejfuku.Prostě M2T NE!!
 
 
Datum: 31. prosince 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj taky si rikam...:-D dam vic oleje a nic se nestane... vejfuk si muzu vycist kdykoliv... ale vybrus je o neco horsi:-)
 
 
Datum: 31. prosince 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T forever.. jezdím M2T a opravdu si nestěžuju.. prý nekvalitní olej atd... točím moje fichtly celkem dobře.. takže zasírání svíčky nehrozí... a zadírání se mě taky netýká... 3x sem jel ve Vítkově závod do vrchu.. Vikštejn.. z válce se kouřilo a bylo to fakt hoodně v zápřahu.. ale nezadřel jsem a ani nepřidřel... na M2T si fakt nestěžuju... míchám někdy polde oka a někdy podle odměrky 1:30... někdy možná i víc oleje:-D sice mi to kouří jako svině ale zato se to nezadírá.. a taky má M2T výhodu že u starších motorů které nebyly dělané nerozpouští karbon.. což je dobře
 
 
Datum: 31. prosince 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: Pavel Winter      E-mail:      IP: uživatel4721    
jj dik. a este nevite jak to zapojit v zapalovini? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: santy      IP: uživatel2757    
Už jste to tu určitě řešili ale je lepší dvoj nebo troj kroužkovej píst a jaky to má význam... je to tak že dvoj jede rychleji a tří jede silněji?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
debaty o počtu kroužků už opravdu nemaj úroveň....:-D
 
 
Datum: 01. ledna 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jak na co...
 
 
Datum: 01. ledna 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
nejlepsi je trojkrouzek sice ma vetsi treni ale veci tesnost
 
 
Datum: 31. prosince 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
zestrucnene si to rekl spravne...
 
 
Datum: 31. prosince 2008 12:24
 
 
 
 
Jméno: Pavel Winter      E-mail:      IP: uživatel4721    
ahoj. mam dotaz. videl jsem ze na motokrosovych dvestepadesetkach vod jawy maj treba 2 svicky jak je to mozne? da se to udelat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak kecam ted jsem se na to ptal taty a rikal ze to palilo stridve ale prej to vsichni rusily ze to nedelalo dobre.......
 
 
Datum: 31. prosince 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*tata
 
 
Datum: 31. prosince 2008 17:32
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bylo pro sichr tat driv delal mechanika na mootkrosu tam me to rikal ale moc se to neosvecilo prej to kdyby jedna svicka vyflusna prestala jit tak aby tam byla druha
 
 
Datum: 31. prosince 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Patrik ma pravdu. A zapojeny to bylo temer stejne. Jen se fajfka dala na 2. svicku.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
měly to jawa 250 libeňák. měl dvě svíčky, kdyby jedn apřestala pálit, tak přehodí fajku a jede dál.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
no co sem o tech zavodnich cetl tak prej meli zdvojeny zapalovaci okruhy, kdyby se neco na jednom podelalo tak se prepnulo na druhej
 
 
Datum: 31. prosince 2008 12:33
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
drive se to delalo na soutezni motokrosove jawy,specialne urcene pro motokros. Melo to lepsi kompresi,smes se zapalovala soucasne z obou stran ve valci a melo to vetsi vykon. Myslim ze okolo 20 k. Jsou to dobre motory ale ted uz se to da tezko sehnat.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady nevim ale delali to starejch aut aby to mělo větší jistotu že to nechcípne. u motorek nevim, třeba kvuli rychlejšímu spalování při vyššich otáčkách. to je jen tip. ja o nevim.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 10:49
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdary, u 175 směřuje píst tim vyraženym nápisem k výfuku? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Přesně tak jak říká kolecko ® když to dáš opačně urveš ho výfukový kanál
 
 
Datum: 07. ledna 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 10:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si najdi zamek pistniho krouzku v 1.drazce od shora,a tim zamkem to musi smerovat k sacimu kanalu(ke karbeci)
 
 
Datum: 31. prosince 2008 9:54
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby tam byla tak bych se neptal.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Malej problem je že tam žadná šipka nikde neni.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 9:48
 
 
 
 
Jméno: kokos/t/      IP: uživatel3800    
sipka na pistu ma vzdy smerovat do vyfuku
 
 
Datum: 31. prosince 2008 8:51
 
<  239  240  241  242  243  244  245  246  247  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.06.2025 17:31:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu