|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 caw pls kdo tu snizuje ty hlavy ? a jestli by snizil i hlavu z čz 487 ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 22:00
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 http://www.kompletanew.tkmoto.cz/produkty/upravy_hlav/hlavy.htm
Datum: 12. ledna 2009 22:00
Jméno: jj
IP: uživatel1337
 čau čau chtel sem se zeptat co to je difuzer a jakej ma u fichtla prumer popř jeho upravy diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 17:31
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 a pokud nděláš další upravy taK SE DO toho ani nepouštěj.
Datum: 12. ledna 2009 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel4557
 myslim ze i v tom navodu o krejbicha co je vsude okopirovanej neco najdes....
Datum: 12. ledna 2009 16:57
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
Datum: 12. ledna 2009 16:40
 Hlavně ti řeknu že když o to nic nevíš tak to nedělej....
Datum: 12. ledna 2009 16:32
Jméno: Standa
IP: uživatel4557
 vyusteni karburatoru a zaroven to udava i vnitrni prumer karburatoru....550 levostranej ma 12mm,555 ma 14mm,prvni 05 14mm,posledni 05 16mm,a nakonec jednotna serie 20,21,23 maji 17mm ...u fichtlackyho karbecu se daji delat upravy....treba rozsireni na 18.5mm,provrtani vzdusniku a vsech kanalků a prevrtani trysek na 85 hlavni a 45-50 volnobezna......pekne je to popsany na stejskyho webu...doporucuji precist...neni to jen o tom vzti vrtacku a proste to provrtat   Urcite jsou tu borci kteri ti reknou jeste vic...
Datum: 12. ledna 2009 16:31
 čau lidi chtěl sem se zeptat na váš názor jestly je lepší ( na chalzení) černej válec nebo šedej atd??? bo světlej nebo tmavej
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 17:04
 Hele jak čtu ve skriptech tak dávám....
Datum: 12. ledna 2009 17:04
Jméno: standa
IP: uživatel4557
 adas....ok to s tebou souhlasim...to jo...ale nez se srat s nejakym eloxovanim,to radsi nechat navarit delsi zebra....
Datum: 12. ledna 2009 16:59
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 standa: proto se válec eloxuje, čímž se vytvoří tenká vrstva která nebrání přestupu tepla. Když to někdo nafláká barvou tak je jasný že to bude chladit hůř
Datum: 12. ledna 2009 16:54
Jméno: standa
IP: uživatel4557
Datum: 12. ledna 2009 16:40
Jméno: Standa
IP: uživatel4557
 Frikulin:Kámo ja vim ze s tou fyzikou mas problemy   ,ale tohleto je Planckuv vyzařovací zakon popripade skombinovany s wienovym posunovacim zakonem   ale to je jedno  Fyzika v praxi vzdy neodpovida teorii....rozhodne sdilim nazor cisteho valce!!!!
Datum: 12. ledna 2009 16:37
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Na netu najdes navod jak eloxovat valec na cernou barvu,ale musis vylysovat vlozku....barva je urcite na picu raci nez barvu zajisti cistotu zeber a aby tesnil.
a hlavne jesi chces neco eloxovat tk to vem rovnou vse..kartery valec i hlavu.
Datum: 12. ledna 2009 16:05
 Kirhofův zákon tepelnéhop záření- Čím je těleso tmavší a matnější (tj. čím snáze pohlcuje dopadající světlo) tím více bude také při vysoké teplotě světlo (resp. tepelné záření) vyzařovat. Myslim že to je dostatečně jasný ne...?
Datum: 12. ledna 2009 15:51
 jj, tohle je přesně můj názor..
Datum: 12. ledna 2009 15:34
 nejdůležitější je, aby byl válec čistej a né třeba zasranej od bahna..... a co se barvy týče muj názor je ten, že dávat na válec jakoukoliv vrstvu barvy je nesmysl (je to jen další bariéra přes kterou to teplo musí projít).... nejlepší je čistej kov.
Datum: 12. ledna 2009 15:18
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 njn taku vodou chlazených to nemá až zas tak velkej význam mrkni spíš na vzduchem chlazený!
Datum: 12. ledna 2009 14:33
 kdyby to bylo lepší, tak budou dávat všude černej ne?
Datum: 12. ledna 2009 14:32
 proč? každá motorka, teda většina, co se koukám na netu, tak maj šedej...
Datum: 12. ledna 2009 14:31
Jméno: matacz
IP: uživatel1989
 černej!
Datum: 12. ledna 2009 14:30
Jméno: Franta
IP: uživatel1692
 Zdravim.Můžete mi někdo vysvětlit jak funguje labirint?Já furt nechápu jak to může těsnit,když je to jen hlikovový,nikde žádný gufero ani O-kroužek.Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 21:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a dotaz: je vyhodnejsi ten labyrint nebo to gufero ho prekonalo?
Datum: 12. ledna 2009 21:00
 Jedná se o tvar drážky....tlak unikající mezerou mezi hřídelí a hliníkem labyrintu vnikne do drážky kde rozepnutím ztratí určitou část tlaku poté vnikne do další další a další....Je to trochu kostrbatě řečeno když budeš mít zájem podivám se ti doma do skript...!
Datum: 12. ledna 2009 15:46
 no jak to jednoduše vysvětlit ..... to máš jako s pístníma kroužkama...taky mají v zámku vůli a přesto to těsní ......dynamický těsnění........................teď jen doufam, že jsem to nanapsal jako uplnou kravinu
Datum: 12. ledna 2009 12:55
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 7:26
 Jojo,je to tak.Válec vydržel půl hoďky a pak bylo po něm.Ty kanály byj jen takovej pokus na vložve,která měla 8 výbrus a už byla vyhoněná no a tím pádem pro závody již nevyhovující.Tak sem zkusil tyhle kanály,pak udělal výbrus a docela to i jelo......Ale půl hoďky nejni zrovna moc.......Teď vyvíjim další kanál-třetí přepoušťák a bez klapek!!!!Až budu hotov,na webu bude zase foto a popis http://kordinaz.webgarden.cz/
Datum: 12. ledna 2009 7:26
 Ty vole to je otázka...  Je tam napsano že to vydrželo 30 minut a šlo to do kytek....a ty se ptáš jestli to zvyšuje výkon....hoši to mi ho vyndej....!
Datum: 11. ledna 2009 22:10
 dle mého skromného názoru to je úplně k hov**
Datum: 11. ledna 2009 21:39
Jméno: tuner
IP: uživatel1265
 zdar draci o kolik je nejlepší znížitt halvu?...a slyšel sem že když se to dělá soustruhem že tam zůstavají viditelné schůdky je to pravda?...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 15:47
Jméno: tuner
IP: uživatel1265
 tak sorry sem to blbě napsal ale steve mě pochopil to jsem měl na mysli
Datum: 12. ledna 2009 15:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 mozna myslel ty miniaturni drazky v ne hlavy na vnitrni strane hlavy...tam sou ale nezasahnou do valce ani do spalovaci komory takze nemaj vlvi na nic...
Datum: 11. ledna 2009 22:26
Datum: 11. ledna 2009 21:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 o kolik? o 1mm...ale zalezi na objemu spalovaciho prostoru a jeho snizeni atd atd...to by ti nejlip rekl frikulin...mam od neho hlavu a vypada to jako fajn prace, jde ted jaky to bude mit jizdni vlastnosti...schudky? mozna vne...ale jinak u nove koupenych hlav je to dost mozny, tem se ten spalovak snad dlabe krumpacem...proste to neni hlava ale spis spalek pod nohu stolu nebo tezitko oproti sterejm socialistickejm hlavam...
Datum: 11. ledna 2009 21:11
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci newíte kdo vyrábí hotové podkovy mezi setrvačníkdy kromě azmarek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2009 17:59
 Zdarec draci.Tak podkovy jsem schopen dodat,ale momentalne vzhledem ke krizi je to velice spatne.Nemam ani podkovy,ani primarni 9-ti zuba kolecka na klikovku.Mimochodem,mam je bezne za 400 kc i se specialni matkou.Plus postovne.Az neco z techto veci bude,najdete na mem webu inzerat.Sledujte proto http://kordinaz.webgarden.cz/kontakt-inz Tam bude vse aktualni.Zdarec a mnoho sily a uspechu ve zvysovani vykonu preje Kordas
Datum: 13. ledna 2009 17:59
Datum: 11. ledna 2009 21:54
Jméno: trmich
IP: uživatel2248
 zdary lidi, nechal sem si udelat novej vybrus a kdyz sem to dneska nakopnul, tak to ve valci dost rachta... myslite ze to casem prestane?? a cim to muze bejt zpusobeny?? A jeste jedna otazka, jak dlouho a jakym zpusobem bych mel ten vybrus zajet?? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel4970
Datum: 12. ledna 2009 12:15
 Ja sem jednou zlomil krouzek... pak sem vymenil oba 2 a kdyz sem to sel projet tak to nekdy az jakoby tukalo ale ted uz jezdi normalne a prestalo to tak po 10Km...
Datum: 11. ledna 2009 18:39
Jméno: Tomas15
IP: uživatel4612
 skus se kouknout jestli nemas sjety pouzdro na ojnici, jak v tom je pistni čep, tim padem by ti ve valci hazel pist na vsechny strany a to by ti mohlo vyvolavat ten tvuj rachot  taky my v tom řachtalo, a bylo to zrovna tim pouzdrem
Datum: 11. ledna 2009 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel4966
 nove výbrus ,stara klika...co bys chtel....zvoní...pujde srát
Datum: 11. ledna 2009 17:15
Jméno: trmich
IP: uživatel2248
 jo, pist mam spravne... ten krouzek me taky napad. a nemuze to bejt treba malejma vulema??
Datum: 11. ledna 2009 17:07
Jméno: trmich
IP: uživatel2248
 jo, pist mam spravne... ten krouzek me taky napad. a nemuze to bejt treba malejma vulema??
Datum: 11. ledna 2009 17:04
Jméno: Pajik
IP: uživatel3826
 podle toho o jakej jde zvuk ale muže to dělat ložisko na klice ... a zajíždí se to podle servisní příručky ... ale neoficiálně to snačí pořádně přimazat a tak těch 500km jezdit do těch 50km/h a bude to ok protože po vybrusu je musí zajet jen válec
Datum: 11. ledna 2009 17:02
 sundej válec a koukni jestli se ti nerozlomil kroužek a jestli máš píst šipkou k vejfuku
Datum: 11. ledna 2009 17:01
 Zdarte hoši, mám dotaz: Ojnice na 555 je uložena na klice v ložisku nebo nějakym bronzovim pouzdru??? dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 17:04
Jméno: pajik
IP: uživatel3826
 j je tam myslim 11 válečků měnil sem to nedavno ...
Datum: 11. ledna 2009 17:04
Jméno: Paja
IP: uživatel1386
 Jasně že v ložisku, v pouzdře to má myslim jenom Jawa 100 robot
Datum: 11. ledna 2009 15:52
 V ložisku....!
Datum: 11. ledna 2009 14:45
Jméno: bbb
IP: uživatel1337
 Cau . chtel bych na fichtla co mam na fichtl cupy vyfuk hikone ale nevim jakej typ . poradte. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 19:58
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 umna to rozhodne placebo nebilo  , jelo to odst lepsi, blaznily sme a odpisaly 1cku  .... mosel sem rozebrat motor, asi zalezi jak sa to makne ale rozhodne zadny zazrak to neni,
Datum: 10. ledna 2009 19:58
Jméno: Standa
IP: uživatel4959
 ja ten vyfuk uz mel.... to ze to jede vic je takovej,jak neketri rikaji,placebo efekt
Datum: 10. ledna 2009 19:39
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 no k tymto vyfukom mam vlastny nazor, ja sem si kupil 204 ece cez leto , spravil sem ine koleno, a vydelal ten filtr ze sklenej vaty bo co to je a supel ho tam , oproti seriaku to jelo odost lepsi, ale potom sa mi secko povolilo (vyfuk system  ) lebo sem sa oto nestaral a jelo to zas naprd, ale u pincku je to tak ze kazdy stroj jede inac, ja to vidim tak ono vyfuk je skoro zadarmo tak proc to neskusit, az na ty hodne pokrutene tvare bych sa teho zas tak nebal, konecny vysledek posudis potom sam, treba zapojit len fantaziu... a ked budes mnet cas moznosti a veomosti tak to mozes uplne predelat ale podla mna za ty lowka je to celkem dobry zaklad ...
Datum: 10. ledna 2009 19:25
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Kup 201 nebo 207 sou nejlepsi a jinak o tom tahu jak rika staník si myslim ze je to blbost
Datum: 10. ledna 2009 18:42
Jméno: Standa
IP: uživatel4959
 sry...chtel sem to formulovat jako ze to strati zatah odspodu kterej mas pri seriovym vejfuku....
Datum: 10. ledna 2009 17:07
Jméno: Standa
IP: uživatel4959
 Myslim ze nejlepsi by mohl byt 201....samozrejmne je potreba ho upravit dle potreby jako kazdy hikone ....tak jak ho koupis bejva k nicemu...jen to ma jinej zvuk a strati to zatah odspoda jako pri normalnim vyfuku....
Datum: 10. ledna 2009 17:05
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Zdravim ladici,mel bych dotas...chci 60ccm valec ne tu polskou sracku 55,4ccm 60tka je asi vrtani 41,5mm tak kdyz prevrtam valec z pareza sezenu k tomu pist a krouzky???Chci tam dat 90tku karbec a upravyt kanaly aby to pobralo tu 60ccm.Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 13:31
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 JJ to me taky napadlo,jenze chci si to vse,nebo alespon co nejvic pujde udelat sam.Proto shanim co nejvic informaci.
Datum: 11. ledna 2009 13:31
 Já mám pionýra válec 70 ccm, převrtaný z 555, píst Simson. Jede to jak zvon, ale úprava je velmi náročná a nelze jí dělat na koleně. J.
Datum: 11. ledna 2009 0:34
Jméno: standa
IP: uživatel4959
 pokud do toho chces naprat 10 000,- tak by bylo lepsi se domluvit s nekym kdo to dela jako na zakazku....kdyz uz to ma stat ranec,atk at se dostavi efekt...urcite se ti nekdo ozve...
Datum: 10. ledna 2009 19:45
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 A co pist?babinu nebo neco jineho?baba ma cep 14 fik 14.1 takze by tam slo dat pist s krouzky z baby a cep z fika upravit?
Datum: 10. ledna 2009 17:56
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 A co kanaly?vlozka z babyny ma stejny kanaly?pujde to slícovat?
O peníze tu nejde...sem pripravenej do toho nacpat i desítku,jen aby to za to stalo a rozhodne ne na ukor spolehlivosti.
O cas taky nejde...dlouhe zimni vecery.ale spis o plan,pac nez se do neceho takovyho pustim chci se informovat a vse si promyslet.diky za pomoc!
Datum: 10. ledna 2009 17:51
Jméno: Standa
IP: uživatel4959
 dej tam upravenou vlozku z babety...sesa ji tu má...neni problem vrtání 41.5 ...jen chce potom protahnout obal valece na sirsi prumer...
Datum: 10. ledna 2009 16:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sezenes parez valec (ale ted newim estli se nedavaly valce z 555) nebo si sezenes litinu a udelas si novou vlozku o vetsim prumeru + podridis tomu i valec...to je ale tak narocny ze nezkusenenej i s dobre vybavenou dilnou to tezko udela...takze sezen ten valec, dej to nekomu gdo ti to prevrta na ten prumer a bud ti da i krouzky a pist (mam za to ze se davaly ze simsona) a nebo to koupis v mototechne...jinak je to financne narocne pocitej s tim ze to zabere i dost casu a nervu...
Datum: 10. ledna 2009 16:06
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar darci rozpůlil sem motor a šlo to vc pohodě ted sem sundal stator a chtěl sem vyndat klikovku úplně od kartéru a nejde to newíte jak to mám vyndat?...díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 12:14
 Nebo vypíchni gufero pokud je budeš měnit a nahřej to horkovzdušnou pistolí. A pak teprve klepni. A ne zrovna gumou....můžeš přez měď i kladivem ale s citem...! Jen prostě ťukání....! Velkou ránou ničemu nepomůžeš a riskuješ poškození kliky...! Prostě ťuk ťuk...pomaličku....! Ale já bych to nahřál...tim si pomůžeš.....
Datum: 10. ledna 2009 12:14
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Dobře noo  tak mě frikulin zase dostal  ...normálně si jí zespoda chytni a klepni do čepu gumovou palicíííí
Datum: 10. ledna 2009 12:11
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 no to je divný no  ...ale ted nevím jak mám vyndat tu klikovku úplně od jednoho karteru sem jí už odděliil ale od toho druhýho mi to nejde
Datum: 10. ledna 2009 12:09
 No a proč ne....?  Taky sem půlil motor s nasazenym zapalování....  Já sem takovej koumák že když sem si dal obráceně kolečko do převodovky tak sem vyndal ségrovku pod spojkou vytáhl hřídel i s ložiskem otočil kolečko a zase to vrátil...  Sestavení převodovky bez půlení....
Datum: 10. ledna 2009 12:09
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 10. ledna 2009 12:05
 Zdar,ještě bych chtěl vědět proč se mohou vysypat jehličky z kliky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 19:32
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
Datum: 10. ledna 2009 19:32
 Já bych rád věděl o jaké klice a o jakém ložisku se tu bavíte...  Protože spodní ložisko je jasný...to když je vyběhaný a dojde to do fáze kdy maj jehly takovou vůli že vyskočí je hotovo. Horní ložisko jehlový na pionýru. O tom už sem slyšel různý věci. Já osobně už sem měl dvě tyto ojnice...vlastně ne 3....a se žádnou nebyl problém a to ji extrémně zatěžuju (vysoká komprese vysoké otáčky) Ono taky to neni jen o tom vzít ojnici a nasadit píst chce to trochu zapřemýšlet....  A monty.....bronzový futro je OK...ale pro mě trochu málo. Z toho já sem tahal pístní čepy fialový. A hlavně....chce to BRONZOVÝ FUTRO a ne ty sračky co prodávaj....
Datum: 10. ledna 2009 11:46
 můj názor na kliku s jehlama je vesměs záporný. klasické bronzovce se nemůže nic stát
Datum: 10. ledna 2009 11:38
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
 aj mne sa visipali a taky zadreti valec som este nevidel ale kluka bola po smrti
Datum: 10. ledna 2009 10:44
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 TAK TO BY ME DOCELA ZAJIMALO ALE ASI OPOTREBENIM KAMOSOJ SE TO STALO A MEL TOTALNE ZADRENEJ VALEC OD TOHO
Datum: 10. ledna 2009 10:35
 Zdar,jaké jsou důvody pro ohnutí ojnice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 14:49
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
Datum: 10. ledna 2009 14:49
 Stando to se pleteš....protože ojnice ani nemůže být z tvrdýho a pevnýho materiálu. Má kalená pouze oka. Dřík ojnice je (musí být) houževnatý.... Jinak důvody pro ohnutí ojnice.... Stačí zalistovat v literatuře. Ojnice jako taková je namáhána převážně tlakem od hořícího paliva ale jistý pan Euller vymyslel konstatu lambda pro takzvaný štíhlostní poměr. To je to když v závisloti na průřezu a délce začne tlak přecházet ve vzpěr (dřík se vychýlý do boku) existují různe varianty. Varianta pionýr je (když to beru ohnutí do boku) jako by byla vetknutá-proto kalená oka aby držela minimální vůli v ložiskách- a na vetknutí platí jeden vztah. Ve chvíly kdy se ti začne např ve futru objevovat vůle a vetknutí přechází v kloub (myšleno všechno obrazně symbolicky pro názornost...) tak platí jiný vztah pro štíhlostní poměr a část kde dojde k ohybu se blíží do houževnaté části. Toto je teorie. Ale v kombinaci s teplotou nešetrným chování atd to může v důsledku vést až k ohnutí ojnice. I u prasklé ojnice muselo nejdřív dojít k ohybu....to že ji pak už jen sypeš z vložky a kliky je tim že po ohnutí nastal kontakt s něčim jinym ale prvopočátek je ohyb......! Jojo.....nemáme to jednoduchý s těma našema pinďourama....
Datum: 10. ledna 2009 11:55
Jméno: standa
IP: uživatel4955
 no prave....ojnice je z tvrdyho pevnyho materialu....to by spis pukla nez aby se ohla....
Datum: 10. ledna 2009 2:24
 Ojnice se jen tak,neohne (jedině nasilím!)
Datum: 10. ledna 2009 0:33
Jméno: Ondra
IP: uživatel1896
 staci kdyz se ti zadre motor a muzes ji ohnout
Datum: 10. ledna 2009 0:22
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jednoznačnej důvod k ohnutí ojnice je buď defekt, nebo práce defekta...
Datum: 09. ledna 2009 23:53
Jméno: standa
IP: uživatel4955
 cep vyndavat kladivem   co je to zas za blbost  myslim ale ze sama od sebe se neohne....pnutí je v ni velky,ale smerem nahoru dolu....do boku snad ne....
Datum: 09. ledna 2009 22:43
 Můžeš ji ohnout třeba když vyndaváš pístní čep kladivem
Datum: 09. ledna 2009 22:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kydz se sundava valec a zas nandava musi se vymenit tesneni pod valcem?? ja ho menim vzdy ale nechal jsem z GO jeden motor a byl strzenej steft a 2 krat sundaval valec a tesneni nechal stejny a tetka to fouka ale nevim jestli pod valcem nebo karterama
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 14:55
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Normálně tam naser tmel LUKOPREN +300stupňů a bude to dobrý
Datum: 10. ledna 2009 14:55
 Taky nedávám úplně pokaždý nový....
Datum: 10. ledna 2009 12:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 na tmelu neni ale zase se ten papir jakoby prilepi kdyz se sundava tak by se mel spravne roztrhat tim ze je prilepenej jenze on se neroztrhal tak ho tam nechal jenze se uz neprilepi nebo jak to nazvat a pak to takhle nejspis fouka protoze predtim jezdil chvili pekne
Datum: 10. ledna 2009 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel4955
 u karteru pod valcem jsem parkrat zazil ze jeden byl výš než druhý a fukalo to tam....stava se to dost casto,kdyz mas motor slozenej ze dvou ruznejch pulek....chce si to hlidat a popripade srovnat....jinak s tesnenim je to jak rekl birel....
Datum: 09. ledna 2009 22:57
Jméno: birel
IP: uživatel4768
 no pokud není na tmelu a nijak roztrhlé, nebo jinak poškozené není důvod měnit...
Datum: 09. ledna 2009 21:27
 no těsnění vždycky nové
Datum: 09. ledna 2009 20:39
 mno ja bych to tesneni pro sichr vymenil,precejenom to puvodni se muze vymackout trochu jinak,ze?tech par korun te nezabije
Datum: 09. ledna 2009 18:52
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdar,četl jsem že když se do válce,pístu a pístníc kroužků vetře Molikot tak se ten motor zaběhne během 30min.?Je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 15:06
 Zabíhej to třeba půl dne ale správně....
Datum: 09. ledna 2009 15:06
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Tak já to tam dam,ale rači to budu zabíhat den pro jistotu!
Datum: 09. ledna 2009 14:51
 Stane se...
Datum: 09. ledna 2009 12:20
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 tak uz sem nasel  sem to ja vul hledal s "i" a ne Y
Datum: 09. ledna 2009 12:17
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 no ale kde a za kolik sa to da sehat, lebo google najde secky ty posrane stranky co skopcili ten navod na upravu fika, je jich snad tisic  nechapu jak to moze furt nekoho bavit kopcit, ... no a jak zbozi sem to nikde nenasel
Datum: 09. ledna 2009 12:15
 Já sem použil starou molyku....! Je to hodně mastná grafitická vazelína. O ten uhlík tam jde.....ten je tam nejdůležitější....!
Datum: 09. ledna 2009 11:47
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 no ja sem nato minule tez kukal ale nenasel sem kde to dostat koupit
Datum: 09. ledna 2009 11:43
 Zkoušel sem to...ale říct ti ANO je to tak nedovedu. Zajížděl sem tak závodní motor kterej stejně po těch 30 minutách do plnejch skoro de ať chce nebo ne....  Ale podle mě to pravda neni...! Vtírá se to tam tam prapodivně....nevim hele....! Zkus to....určitě nic nezkazíš....! Rozhodně bych si ale nehrál na to že po 30 minutách můžeš držet dvě plná proti kopci bez ohledu na motor...
Datum: 09. ledna 2009 11:31
 vazne nikto neviete ako je to s tymi podkovami???prosim dost to spiecha
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 13:06
 Podkova je supr věc!
Datum: 22. ledna 2009 13:06
 no zas tak do slova bych to nebral mel sem ji tam zalepenou ale to lepidlo mohlo nejakym zahadnym zpusobem povolit, ale ten kolicek co tam byl tak to fakt nevim jak se prez nej mohla povotocit no ale uvidim az rozpulim motor pak to sem napisu
Datum: 09. ledna 2009 15:55
 Já sem například podkovu nezajišťoval nikdy...  Měla jen mírný přesah a napružil sem ji do kliky....! To že se ti hla zakolíkovaná zalepená podkova je opravdu velice podivný....ale co u fichtla podivný neni....
Datum: 08. ledna 2009 10:56
 no ja mel taky podkovu a musim říct že to s ní jelo dobře hlavně v nizkých otáčkách ale asi sem někde udělal chybu protože se mi uvolnila a vo ní se sekla ojnice, která se vohla a roztrhlo to píst naštěstí to přežil válec jak to vypadá v kartenech jeste nevim jeste sem ho nerozpůlil
podkovu sem tam měl zalepenou a zakolikovanou jednim kolickem tak by mě docela zajímalo jak to děláte vy????
Datum: 07. ledna 2009 18:58
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Pro fikuse: nezlob se na mě, ale takový jsou nejlepší co všechny tyhle upravy rovnou zavrhují to už jsi rovnou mohl napsat že
pionýr je na jěždění do práce a ne na závodní upravy atd...
Datum: 07. ledna 2009 18:03
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 To záleží na tom co myslíš,vzrábí se z duralu hliníku nebo silonu a drží tam tak že se vyrobí věší napruží a pak se tam dá společně s klikou,nebo zakolíkuje.Tady je jak se vyrábí http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-podkova-mezi-setrvacniky-klikove-hridele.html ,a tady je kde se dá koupit,http://inzerce.jawa-50.cz/?kat1=nahradni-dily&kat2=prodam&strana=3 ,někde ve prostřed tý stránky.Podle mých skušeností je to docela dobrá ůprava!
Datum: 07. ledna 2009 17:32
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 já bych do ní teda šel budeš mít lepší vyplachovíní válce a nebude ti zbytečně týct benzín mezi setrvačníky
Datum: 07. ledna 2009 17:32
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vyprdni se nato akorat se ti to vysype a znici motor a nepocitej svetsim vykonem
Datum: 07. ledna 2009 17:16
 Nazdar borcy potreboval by som poradit ako je to s tymi potkovami co sa vkladaju do klukoveho priestoru ci sa to da niekde zohhat alebo ako to ma vlastne vyzerat/neaky odkaz/a aky to ma vlastne vplyv na chovanie motoru ci sa to oplati.Konkr. na JAWU250-590 dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2009 22:45
 dobry vecer hosi. vim ze se to tady porad toci do kola tahle otazka, ale i presto vas prosim poradte jak a cim snizit hlavu a o kolik nechci totiz aby mi po roce odesli loziska a klika?! Znamemu to delal tchan na soustruhu a vylamal na te hlave tusim 4 zebra a tomu bych se chtel predevsim vyhnout.
Mam moznost dat to do zamecnicke firmi tak prosim poradte cim to odebrat. dekuji za odpovedi. z pozdravem tomulik....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 10:59
 Jo...s přípravkem a otočným stolem jo....! Je to sice komplikace šílená ale šlo by to...
Datum: 08. ledna 2009 10:59
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 A šlo by to taky udělat na fréze kdyby se to šikovně upnulo?
Datum: 07. ledna 2009 23:23
Datum: 07. ledna 2009 14:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dela to za 200 Kc a ma na to ten upinaci nastroj do soustruhu...posli mu to postou a domluv se s nim...ma tu i meila...
Datum: 06. ledna 2009 22:26
 frikuline pls napis sem za kolik bys to udelal me by to tez zajimalo dik
Datum: 06. ledna 2009 22:14
 musis si udelat pripravek na upnuti do soustruhu! a pak osoustruzis osedaci plochu + ledvinku..kopresni pomer 10:1 bych videl tak ze ti vydrzi vse prez 11:1 bych nesel tam by se uz mohla projevit klika po case! jinak friikulin je snizuje to budes min nejlepsi mu ji poslat.. on se ti urco ozve
Datum: 06. ledna 2009 21:21
Jméno: nimi
IP: uživatel600
Datum: 06. ledna 2009 21:17
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdar,nevíte kde bych si moch nechat odlehčit a vyvážit kliku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 18:45
 JJ ,taky bych potreboval odlehcit klikovku na babetu, kolik by me to stalo? a aby to jeste potom jelo  .Doufam ze mi nekdo odpovi. Dik
Datum: 04. února 2009 18:45
 Máš pravdu....svěrák je na to potřeba taky....! Na uchycení a znivelování vyvažovacího přípravku...  Občas ho používám i při centrování kliky....inu hrubá síla zmůže vše....a když něco nejde silou uděláš co...???? Použiješ sílu větší....
Datum: 07. ledna 2009 14:50
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Normálně doma na svěráku
Datum: 07. ledna 2009 12:05
 Hele dělám to už delší dobu.... Nevim jak to dělá Pepek a rozhodně ho nechci předběhnout....ozvy se když budeš chtít na mail...!
Datum: 06. ledna 2009 19:51
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Dobře Pepku ale potřeboval bych tvuj mail napsat!
Datum: 06. ledna 2009 19:11
Jméno: Pepek
IP: uživatel1337
 Zdar,napiš mi na mail a domluvíme se.
Datum: 06. ledna 2009 19:08
 pokud máš doma na to jáký výkresy a vybavení tak můžeš začít
Datum: 06. ledna 2009 18:13
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 mužes i sám, ale musíš umět a mít prostředky
Datum: 06. ledna 2009 17:47
|



|