slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  236  237  238  239  240  241  242  243  244  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: srna ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Chtěl bych se zeptat, zda je normální, že při otáčení rotoru na stadionu s11 se v urcitých místech (děje se to přibližně čtyřikrát za jedno uplné otočení rotoru) "zasekává" a já cítím do ruky znatelný odpor. Je toto "dření" normální? Dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: lojza      IP: uživatel5047    
...?
 
 
Datum: 26. ledna 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: srna ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak na klice to asi nebude, když zmáčknu spojku, tak je to bez problému (točí se bez problému)...
 
 
Datum: 22. ledna 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
ložiska na klice sou hin
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: Králík      E-mail:      IP: uživatel720    
Nazdar chlapi, určitě to tu už bylo, ale napadla mi taková podstatná věc... jak snižujete hlavu na pionýru? jenom do nekonečna brousíte a brousíte pastou na ventily nebo to berete na soustruhu? zajimalo by mi, jak to popřípadě upínáte na soustruhu, když za závit pro svíčku to nejde :-) ještě mi napadlo vzít to na NC frezku, ale to je asi blbost... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
hehe ..tak to nevim..sry :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
to musis mit takovej udělator do univerzalky já to udělal tak že sem vzal 4 kulatiny(asi6mm)vyřiz na konci závit přivařil ja naplochác(tl.asi 4.5mm)našel si střed a navařil na něj rouru (silnostěnou asi d50mm a stěna 4mm)
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam na jawe 555 prevrtanej valec na 45mm cize 70ccm a nevim ci originalny ojnice vydrzi tu silu ci sa neohne alebo nezlomi diki moc za odpoved ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: mato-jawa      IP: uživatel5040    
Original je 38mm teda 3,8cm
 
 
Datum: 21. ledna 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5032    
Kdyby mi to nebavilo tak sem nelezu:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ježiši to sou zase kecy.....:-D:-D:-D Mustang dá na fíka arrowa...:-D WOW...:-D Objem tady počítáte na 10 krát..:-D Stando divim se že při tvý inteligenci seš ochotnej se takhle dohadovat o kravině....:-)
 
 
Datum: 21. ledna 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: hiry      E-mail:      IP: uživatel977    
je to necelých 70ccm V=pí*44*r nadruhou což je 69,978ccm s klasickou pařezáckou klikou nevím ale dal bych tam aspon 21 kovou kliku at je jistota a určitě větší karburátor at to pořádně nakrmíš a umažeš a kvalitní olej
 
 
Datum: 21. ledna 2009 0:01
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja tam mam toto iste jak tento manik http://www.sweb.cz/firesnek/novinky/strejduv_parez2.jpg len tam mam originalny ojnucu a je tenka ja bych tam dal radsej 21 ta je dostacujuco hruba a silna keby se dalo
 
 
Datum: 20. ledna 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
zdaleka ne stando
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5025    
tak ted si to uplne dorazil:-D:-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
asakra sorry asi más recht
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
přesně tak musis to něčim nakrmit a taky bych asi vyměnil lauf poslal bych tam nějakýho arrowa nebo něco podobnýho (hlavně né\r\nhikone)a jinej karbec na 555je tusim 14mmdifuzor tak by to sneslo nějakou aspon 19mm
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5025    
pro mustanga objem = pi * (prumer/2)^2*zdvih ....takze 70ccm:-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5025    
ja si teda myslim,ze tam asi mas kliku z 21 a ta ojnice by to vydrzet mela.....spise bych se staral aby to uzivil a umazal karburator....
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
nechci ti kazit radost ale toto máš len60ccm ojnica by to vydržela ale musis ji zgeneralkovat
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci převrtal sem sériové kolínko na 19mm myslíte že mi to útáhne motor a nebude se zahlcovat?úpravy tam mám jen sníženou hlavu,podkovu a převtranej karbec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 10:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5032    
promin,ale ta literatura by nebyla vubec od veci...stejnak otevrenim saciho kanalu hrabnes(nesmis moc..!) do casovani sani a uz se vezes.... uz to nezmenis nazpatek....fakt...
 
 
Datum: 21. ledna 2009 10:56
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
hele nebudu se s teboou tady hádat ..přečetl sem to moc dobže ..tak nev im co plašíš
 
 
Datum: 20. ledna 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel5019    
No jo ale napsal sem ze sem provrtal kolinko a ne valec..si to prvne poradne precti
 
 
Datum: 20. ledna 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
no ale tys napsal žes to už provrtal :-P
 
 
Datum: 20. ledna 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
no tak právě proto sem se ptal abych to zjistil a nedělal naslepo!!!!!!!!!
 
 
Datum: 20. ledna 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
jo jasný ... možná sem to trochu přepísk ..ale tak jako když chceš dělat nějakou úpravu tak si o tom musíš něco zjistit,, a né něco slepě vyvrtat a nevědet co dál ...
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: Evžen      IP: uživatel2669    
Hale moly nic proti tobe ale ty akorat komentuješ a rejpeš nebo se stavis za standuv a nebo nikoho jinyho nazor to ma bejt rada ne kritika každej neni odbornik kdyby byl tak tenhle chat nema cenu tak si to uvedom
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel5019    
Nedelej ze me debila!!!...to vim taky ze mi to neprida 50kw se chci jen ujistit abych pak nemusel kupovat novy krozky porad dokola....
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5025    
jako dopredu znamena smerem k motoru
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5025    
urcite o 1mm do stran a muzes o 1mm dopredu
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
omg ...!! když se v tom nevyznáš tak se na to vy**r ..myslíš si,, že když vyvrtáš kolínko tak že ti to přidá 50kw?.....omg!!
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel5019    
A vo kolik tu vlozku muzu zvetsit nechtel bych aby mi praskaly pistni krouzky
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5025    
vidis....ja mam pripravenej valec a na koleno sem este nesahl....
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
i vložku ..!!
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel5019    
No to bych rad vyzkousel ale mam rozpulenej motor a chtel sem to vedet abych to kolinko nepiloval zbytecne....no vstup do valce mam uz taky rozsirenej ale jen v tom hliniku myslis ze to bude stacit nebo mam i rozsirit vlozku?dik za rady
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a kdyby jsi to zkusil a takhle blbě se neptal, vadilo by to hodně? kolínko můžeš mít jaký chceš, ale jestli máš sací kanál pořád stejně velkej, tak se ti tam udělá schůdek a kolínko si vrtal vyloženě na hovno.
 
 
Datum: 20. ledna 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
u babety 210 mi de lechce tocit magnetem kdyz tam je svicka to ma jit tak zlechka?? u pionyra to de tezce pretlacit ten vzduch ale u babety to de moc lechce cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
neni tam znat zadnej odpor pri otaceni magnetem strasne malej na max jede 50 a dokopce tahne suprove asi jako fichtl nebo este lip jezdim tech 40 a zere mi to asi 3l coz je hodne a kdyz jsem sundal karbec tak ta dira do valce byla naka spinava cerna deto lechce ocistit. mezi kolinkema karbecem nebylo tesneni. CHyta dobre. jestli vam to pomuze??
 
 
Datum: 20. ledna 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pardon *zpatky
 
 
Datum: 20. ledna 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
newim jak magnetem (pokud ti neprokluzuje ma hrideli) ale pokud bys vzal za hridel klikovky tak tam musi byt cejtit nejaky odpor popripade zase nejaka sila vzpatky po prekonani HU
 
 
Datum: 20. ledna 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5025    
treba tim ze uz tam neni komprese:-)
 
 
Datum: 20. ledna 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Nevíte někdo jaká bejt maximální vůle v zámku kroužku u jednokroužkovýho pístu tak aby to dobře jelo?Já tam mam 0,9mm a to je asi hodně co?A má bejt mezra mezi koncema kroužku?Mam ho novej a mam tam mezeru tak 0,2mm a když to dam do válce a fouknu do toho tak to profoukne trošku!Poradte je vadnej nebo je to u jednokroužkovýho normální? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 13:41
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jedno jestli je to jednokroužek nebo dvou. 0,9 je šíleně moc...:-) 0,6 už je moc....! 0,2-0,3 je nová vůle. Ten s vůli 0,9 zahoď....
 
 
Datum: 20. ledna 2009 13:41
 
 
 
 
Jméno: Tuner      IP: uživatel5019    
Zdar draci nemate nekdo fotku oceloveho trnu na vyrazeni vlozky z valce?esi jo tak to poslete na email peros12@seznam.cz diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5025    
hele jestli nemas co delat frikuline,tak sem napisu ze ty trny delas :-D s mailem a cenou:-D at se pobavis at otevres maila...
 
 
Datum: 20. ledna 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyražení vložky.....už mě to začíná dost deptat....:-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
pokud chces vedet presny rozmery tak si promer prumer svyho valce a odecti od toho tak 0.2mm ....samozrejmne to na konci musi mit rozsah o par desetin mensi nez je sirka steny tveho valce....rozmery mas,know how mas....tak vzhuru do toho...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: Kozička      IP: uživatel1194    
Zdary! Kolik vydrží kilometru jednokroužkovej píst na dachlu, třeba desátej výbrus!Zajímají mi odpovědi jen od těch co s tím jezdili a co stim mají skušenosti! Předem děkuji za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
já to chápu, jen jsem si dělal prdel (pochopil?:-D), už jsi mi to taky vysvětloval, to já jsem měl prostě potřebu si rejpnout, když jsi mi takhle nahrál:-D akorát jsem jednou přemýšlel (prostě jsem nemohl usnout no...:-D), jestli by nešlo zajet válec pomalu v klidu na sériovce a pak ho dát na závoďáka, druhou stranou věci je, co by udělala převodovka s válcem upravenym na úrovni tvých úprav... ale to by se muselo vyzkoušet, co by to udělalo když by se to 300 - 500 km točilo o 1000ot./min. víc než na co je to stavěný, myslim že maximálně dva válce a měnit převodovku... no, uvidim jak se vyjádříš...:-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stanone myslim že vim kam míříš....na to že má po 100Km zajetej motor a jedu na závod. Ale ono to jinak nejde. Nehledě na to že si nechávám dělat výbrus s mě známou vůlí nehledě na to že jezdim olej na špičkový (světový úrovni) v neposlední řadě tak proto že můj motor nejde zajet "pomalu". A jednokroužek když roztočíš přez 10 000 ot. holt tak dlouho nevydrží. Já to spíš počítám v motohodinách. Za loňskej rok sem najel asi 15 motohodin...ale na 3 válce (v jednom kroužek praskl, jeden sem měnil protože se mi nelíbil...) a spotřeboval sem u toho jednu převodovku (přestřižená předloha) Takže závodní motor (opravdu závodní motor ne motor s vyleštěnejma kanálama a podkovou...) je časovaná bomba....Neni čas se s ničim a nikde mazlit. Musíš mít ale 100% jistotu že to jak to děláš motoru neubližuje. Takže já si myslim že spíš malinko nevíš co to je motor co točí přez 10 000 a jak se k němu chovat. To jinak nejde....! Vem si že pod 7500Ot mu spíš ubližuješ tim že neni dostatečně vypláchlej- jel by si zajíždět motor a točil ho přez 7000...? ASi ne....já musim....:-) Pochopil...?
 
 
Datum: 20. ledna 2009 10:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5018    
chces dobrou odpoved na dobrej dotaz...? ....kup si tech krouzků aspon 5 na rok pokud dost jezdis....
 
 
Datum: 19. ledna 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
jenomže ten tvůj motor a to tvoje zabíhání válce frikulíne...:-D no, radši budu zticha, třeba od tebe ještě někdy něco budu potřebovat:-D:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle chování podle motoru podle oleje...já ho jezdim na motorech co točí cca 10 000 jezdim hodně kvalitní olej a motor absolutně nešetřim....a vydrží mi cca 500-700km...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci když si snížím hlavu na fiku na stupen komprese tak 11 budu tam muset lejt 99 nebo 100 oktanovej benzín?...a jak dlouho by mi ten motor vydžel když bych tam lil tenhle benzín? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Kdysi sem od jednoho typka kupoval 05ku, orezla ze stodoly, udajne nejela aspon 10 let... Benzin tam kupodivu nejaky byl, vycistil sem svicku, vycistil karbec a i na ten stary benzin to chytlo. A ten zapach/vune, co se linul z vyfuku to sem jeste necejtil... Kdovi co tam bylo i za olej, ale ta vune byla zajimava.
 
 
Datum: 19. ledna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
cim vetsi tim lepsi ale zas do urcite miry, pak uz to ma stejny ucinek...jinak co se tyce toho spatneho benalu - pokud je stary tak to je vicemene jasny i gdyz fika sem nakopl na 13 roku stary benal a to sel napoprvy, ty dnesni uz tak trvanlivy nejsou, spis to sidej...jinak gdyz bude malooktanovy tak ti to bude klepat jak svin a odnese to hlavne ojnice s klikovkou (gdo jel na fikovi s opravdu velkym predstihem tak to je neco podobnyho) takze se vyplati radejc investovat o par korun vic na litru nez pak nekolik stovek do novych casti motoru...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel5019    
No budu tam mit jeste par dalsich drobnych uprav jako treba podkova,zvetseni sacich kanalku, Difuzor 19mm a Prevrtanej karbec a casem i bezkotaktni zapalovani...tkze nebude vadit kdy tam budu lejt tu 99 jen na zavody a na normal jezdeni 95?
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
můžeš mi říct co benzínem pokurvíš?
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když budeš mít 11:1 bez dalších úprav lej si tam dál klidně 95 natural..... A ten olej...podle peněz...!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel5019    
Mi doslo ze tam nebude stacit m2t ale nejakej lepsi:-D.....a nebude se mi ten motor nejak moc kurvit kdyz tam budu lejt porad tenhle benzin?
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pomer stejnej a olej vyssi kvality (ne ze te napadne M2T! ne jako agresivne napadne ale napadne do hlavy:-D) treba Motul 510 bo jine lepsi treba od Shellu, Stihl do motorovek atd atd...je to jen priklad ale na vyjadreni pouziti hodne dobryho mineralu nebo lepsi polsyntetiky to staci...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
je šum a fuk jaký benzín tam leješ, hlavně at neni starý!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
a jak se ten benzín ředí a jakýn olejem?
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5018    
to by potom ta uprava mela minimalni vyznam kdybys tam pral 95 natural:-D:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: J3ND4      IP: uživatel4985    
zdarko hosi potrebuju vedet jestli ma simson a stadion stejnou dylku ojnice......vite to nekdo?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 23:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
no kdo ví....spis bych rek ze ten simson bude kratsi....stadion je traktorovitej a simson tocivej pri stejnem zakladnim vrtani....zdvih bude stejnej...nerikam ze je stejna delka ojnice!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 23:26
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel4988    
no pockat na stadiona se bezne na zavodech dava ojnice ze S-51 ale jestli se zkracuje valec nevim pac me to nikdy netizilo
 
 
Datum: 19. ledna 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
ne nemá
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel2467    
dobry den poradte co je lepsi na simsona 60ccm 4kanal nebo 70ccm 2 kanal??? díky\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krásná diskuze.....:-D:-D:-D:-D Tak se mi to líbí....:-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ale vubec ne my si to muzem dovolit dyt to jim uz od malicka a mam 55 kilo, na svou vejsku silna podvyziva takze bych to zral po vagonech...vlastne 56 po obede:-D...samozrejme posolit...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
já bych na ten se sádlem a cibulí prosil ještě trochu soli:-D:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale sadlo a cibule je best... hej a co sakra znamena ro \r\n ?
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK ®      IP: uživatel3276    
jóó takovej chleba se sádlem a škvarečky......hmmm.....cibulka taky může být :-)
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo tady se řeší občerstvení :-D zadej do vyhledávače simson forum a hned pod tim je krasnej odkaz
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5018    
ja bych to s tim sadlem a cibuli neprehanel.... kluci budete tlustý..!a budete prdět..!:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a hele pan je gurman:-):-D;-)
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel4985    
pridavam se ke chlebu se sadlem a cibuli
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel2467    
ale jaka je adresa toho fora
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
podle meho nazoru je este lepsi chleba se sadlem a cibuli, ten je bezkonkurencni...pokud wim tak se to tu nazyva Fichtl kramek cili se tu radi ligicky ohledne fuchtlu...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
ale faktem je ze objem nenahradis....ale musis brat v uvahu dalsi veci...na tu 60/4 nemusis nic upravovat,das jen odlehcenou kliku(a ani to nemusis!) a 60 hlavu....na tu 70/2 se musej vyfrezovat kartery a koupit kliku na S70 ...nevim...nejsem sifonář,ale asi bude lepsi ta sada 60/4 ...kdyz pridas sounalezitosti(prevodovka,karburator,vyfuk) tak ti to pojede o poznani vic nez s tou 70/2....
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Ja si myslim,že je lepší chleba s máslem a šunkou
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co je lepší....? Chleba s máslem a salámam a nebo chleba s máslem a džemem..?????
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle se řešilo na simson foru, nevim proč si to tam nenajdeš :-) lidi si povídaj že je lepší 60/4, podle mě udělaj dva kanálky víc než 10ccm, ale má na to vliv hodně dalších věcí, jako celkovej stav motoru, převod, klika, vyfuk, hlavně jak zajedeš.
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: dkk      IP: uživatel2971    
Zdarec hosi,zdvih se pocita kdyz je pist v DÚ tak od horni hrany pistu po konec valce?Predem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
hodne blbe receno je to vzdalenost okraje valce a spodni hrany vejfukovyho kanalu.....jinak je to rozdíl vzdalenosti pist nahore-pist dole...skus si to zmerit....pokud mas fichtla tak ten ma zdvih 44mm...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Zdvih se počítá že se dá píst do DŮ a pak s ním pohneš do HŮ,a vo kolik se hnul dolejšek nebo horejšek a to je zdvih!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci když chci vyndat ložiska na klikovce tak je musím nahřát a vyrazit přes med nebo jak se to dělá|?...díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je vyndáváš a zahazuješ neni třeba nahřejvat....! Prostě polož karter na kus polene a z druhý strany (ani ne přez měď když je zahodíš...) vyraz ložiska....! Nehledejte v tom zase vědu...! Zpátky to jde ještě líp...ložiska na půl dve do mražáku nahřej karter a nepotřebuješ žádnej nástroj jen svoje ruce...a udělá to klap....:-)
 
 
Datum: 19. ledna 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Já to normálně nahřál,jedno vypdlo sam a na druhý sem musel lehce poklepat!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 8:42
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1412    
chlapi chlapi vy jste asi nechodili do skoly co?:-D:-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v opravě dvě chyby ve dvou slovech.......chlape zamysli se nad sebou.... :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
prava měd
 
 
Datum: 18. ledna 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel4806    
Zdar kluci,\ rad bych se zeptal technicky zdatnejsich nez sem ja:kdyz dam do hlavy valce svicku de mi to naslapnout strasne ztuha ale kdyz ji vyndam tak je to dobry,diky vsem kteri mi odpovi na e-mail odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel4806    
Jo tak dik vsem za odpovedi myslel sem ze to mam nejak podelany
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Jarku dobra:-D bud rad ze mas tak dobrou kompresi...jinak si ale nenapsal zprvu jak to maj ostatni kamosi
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože je maj ostatní vyběhaný.
 
 
Datum: 19. ledna 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel4806    
ale to de fakt strasne tezko ... proc to teda ostatnim nejde taky stejne jako me??
 
 
Datum: 19. ledna 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5018    
nezlob se,ale na tohle nejde ani jinak odpovedet....kolik ti je..? 12...? promin,ale na tomhle principu fungujou motory....rika se tomu komprese a je to jeden z hlavnich parametrů motoru....
 
 
Datum: 19. ledna 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel4806    
No de vydet jak tomu vsichni rozumite normalne bych to asi pochopil---u kamosu kteri maji taky pincky tak to de uplne jednoduse ale u me ne takze nez tady nekdo zacne mudrovat tak si nejdriv zjistete vsechny okolnosti
 
 
Datum: 19. ledna 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako tečku bych dodal......jakou asi mohl čekat odpověď na blbou otázku....? :-)
 
 
Datum: 19. ledna 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel2952    
tak takhle sem se dlouho nezasmal,..tak ten byl hodne dobre:-D dobre ty zdenku:-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdenek na to kápnul :-D:-D:-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jí vyndáš a je to dobrý, tak proč jí tam dáváš?
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel5015    
páč tam vzniká tlak
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Ježiši,to je jasný,když je svíčka je komprese a de stuha a kadž svíčka neni komprese taky neni a de to z lehka!
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takle to snad pochopíš :-D:-D:-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řečeno,že když vyndáš svíčku,tam je tam díra,kterou když hejbeš s pístem jde vzduch,tak to jde lehce :-D ,ale když tam svíčka je,tak tam tudy vzduch nejde a vzniká tam větší tlak :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: Hatak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je tam svíčka tak to má kompresi a jde to stuha, to má snad logiku, je vidět že tomu vůbec nerozumíš
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Zdarec,co si myslíte o vyndavání vložky heverem.Kámoš mi to řikal že je to docela dobrej spůsob a jak jí vyndaváte vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To sem zase něco řekl....! Už se mě lidi ptaj i jestli neznám toho týpka co to vymyslel....:-D:-D:-D Bože.....minimum logiky a úvahu použít a jedu...! Ale to je zbytečný....jak je vidět až na pár lidí sou tu jen INTERNETOVÝ TUNEŘI.....:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel4985    
ja si doazu vlozku vyndat i dat zpet jen se ptam na novou metodu tak neremcej kdyz nevis
 
 
Datum: 18. ledna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
boze chlapy inprovizujte trochen, ked to uz v takejto fazy nevyte jak nato, tak co budete teprva robit pri lysovani spatky....,
 
 
Datum: 18. ledna 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5013    
jako tim lisem:-D udelas si vhodnej pripravek a vlozku vylisujes ven;-)
 
 
Datum: 18. ledna 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel4985    
a jak se to tak dela tim heverem??
 
 
Datum: 18. ledna 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5013    
jo to psal frikulin,ze to rozebira hydraulickym heverem na auto....
 
 
Datum: 18. ledna 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oprava vyndavam
 
 
Datum: 18. ledna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja ji vindavam lisem.
 
 
Datum: 18. ledna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: adamisko      E-mail:      IP: uživatel4254    
Ahoj draci chtel bych pomoc od mala jsem blazen do motorek no a tak jsem vcera vyrazil na simsonu no ale bohuzel spatne porad jezdi a vcera najednou na po prvi uplne v poho sem ho nakopnul skontroloval benzin a vyrazil no a vubec mi nesla dat dvojka natoz trojka a ctryrka chtel bych poradit jednicka bezproblemu v poho ale ty dalsi nwm cim to muze byt dekuju muzete mi napsat spsis na imeil papanek12 dekuju za odpovedi ... adam vosyka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5013    
posral se ti stromecek:-D:-D:-D tak to si dej:-D pokud si to este nemel rozebrany tak se z toho poseres:-D:-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: Willi      IP: uživatel4540    
Jak vidis tak ma ale nejezdi na ne :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simson má vic než jednu rychlost?:-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci ty feroda co tady má sesa,prdávaj se běžně v mototechně nebo jen tady?díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5013    
ty feroda dneska koupis skoro vsode,ale ty origo korkáče se malokde vidi....
 
 
Datum: 18. ledna 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V dobrej mototechně např. v Plzni je maj určitě :-)
 
 
Datum: 18. ledna 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
U nás je nevedou,jinde možná jo.
 
 
Datum: 18. ledna 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak v kterej, zeptej se a uvidíš
 
 
Datum: 18. ledna 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
u nás jak korky tak ferodo
 
 
Datum: 18. ledna 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v mototechně prodavaj jenom korkové. teda aspon v té naší
 
 
Datum: 18. ledna 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
*prodávaj
 
 
Datum: 18. ledna 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel3884    
Zdary, budu dělat na babetě 207 opravu- válec po výbrusu, píst + kroužky k tomu (klasika) a simeringy a startovací + rozběhové spojky. Mám těsnicí tmel paulin. Na co bych si měl dát bacha? a co jak zatěsnit? Nemám s tím zkušenosti. Pod válec jen papír nebo i tmel? Kdyby někdo věděl jak sundat rotor dynama, byl bych rád, dík Jirka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel4718    
Cus fechtlari potreboval bych nekde sehnat podkovu do motoru jestli byste ji nekdo meli tak bych ji koupil ozvete se mi na email libor.bednarik@email.cz dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Já osobně jí nemam,ale prej jí prodává azmarek! azmarek@email.cz ,ale prej jí prodává o 100dráž než jinde.A pak jí ještě dělá frikulin z traktorových pístů,ale musíš mu dát píst!
 
 
Datum: 18. ledna 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: Dave      IP: uživatel5006    
Zdarec chtel bych se zeptat jaka je roztec cepu ojnice na babetu a prumer cepu popr sirka samotne ojnice? chtel bych ji dat na pionyra ta z shopu vypada docela solidne. A je rozdil v te ojnici na babetu 207 a 210? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 22:39
 
<  236  237  238  239  240  241  242  243  244  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 7:13:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu