|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau chcu se zeptat dal jsem nový ložiska ke klikovce a klikovka v nich trošinku háže ale uplně trošinku sotva to de vidět nejsou to ty ložiska špatný ale kupoval jsem je v obchodě nový tak nevim a ještě jak se poznají špatný ložiska u klikovky když jezdím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 12:58
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Normálně ti to bude cinkat jak doma na zvonek  ...Jak jsi poznal že Ti hází klika? když jsi to měl ještě rozpůlený nebo až když jsi to měl složený??? Jestli jsi to měl než jsi to zavřel tak to je naprosto normální to dělá u všech...Pokud už jsi to měl zavrěný tak je to průser... Ale já bych rěk zě jsi to zkoušel ještě než jsi to složil,jináč by jsi se neptal jak se to pozná...
Datum: 08. ledna 2009 12:58
 no špatné ložid¨ska.. to se pozná tak že to tak .. zkrátka hučí
Datum: 30. prosince 2008 21:14
Jméno: Horst
IP: uživatel4879
 To ti poví každý závodník.Začnou ti při určitých otáčkách brnět řídítka záleží na které straně jde ložisko do kopru.Docela dobrá míra házivosti kliky,,sotva to de vidět,,nech ji ,,srovnat,,já ji dělám na 0,05mm.
Datum: 30. prosince 2008 20:30
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 čau draci,co pls presne je "nikasil"
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 18:20
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 U novějších motorek a hlavně motokrosů se to mění místo výbrusu...
Datum: 30. prosince 2008 18:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dneska je to klasika hlavne na 125 se to pouziva hojne...provadi se niklo-křemíkovým karbidovým pokovením cili povrchova uprava valce, ma velmi dlouhou zivotnost, je tvrdy, dava se pak treba po vybrusu...jinak je to docela drahy, negde drazsi i nez novej valec...
Datum: 30. prosince 2008 17:45
 používá se u celohliníkovejch válců a je to sleboučká vrstva ktera se nanáší na pracovní plochu válce mislim že se nanáší stejnym způsobem jako chrom elektrolízou
Datum: 30. prosince 2008 17:14
 prosim jak mam změřit kolikátej mam výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 20:13
Jméno: Zdenek
IP: uživatel4879
 Každý máte pravdu,ale změříš pouze jaký výbrus byl.5 mm odshora dolů se mění průměr podle opotřebení.Přesně změříš pouze mikrometrem do díry,,subitem,,
Datum: 30. prosince 2008 20:13
Jméno: mrma
IP: uživatel3855
 kolecko ®
byl trochu rychlejsi
Datum: 30. prosince 2008 12:47
 šuplerou zmeříš průměr válce
a pak nekde najdes kolikatej je to vybrus
mam zato ze: 38,00 -0.vybrus ; 38,25 - 1. ; 38,50 - 2. .... proste porad pridavas ctvrtinu milimetru (0,25)
Datum: 30. prosince 2008 12:46
 bud se kouknes na pist co je na nem napsano,nebo vezmes supleru a zmeris vnitrni prumer valce,38.00 je zakladni,38.25 je 1.vybrus a tak dal to de po 0.25mm.
Datum: 30. prosince 2008 12:44
 zdar prosím poradte jak mám dobře vyklepnout vložku válce já jsem ji vyklepl a ony se me na konci takový ty 4 výstupky ulámaly a je to zničený tak jak ji mám teda vyklepat aby se ji nic nestalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 21:48
Jméno: Horst
IP: uživatel4872
 Čau Karle.Už jsem to tady jednou radil.Musíš mít vyrážecí trn.To znamená osazenou kulatinu kterou necháš zchladit v mrazáku,pak ohřeješ válec tak na 250 stupňů,hliník se trochu roztáhne ,dáš zchlazený trn-ten zase ochladí litinovou vložku a na 2 rány jí vyklepneš.Musíš ale dost rychle.
Datum: 29. prosince 2008 21:48
Jméno: antonszabo
IP: uživatel4870
 Zdar ta vlozka sa vybera tak ze se da do specialnej peci so "studenym plamenom" a ako sa hlinik roztiahne,jednoducho sa opatrne vlozka vyklepne.. Ja nieviem kde je taka pec na dosah stary otec robil tu v Kolárove v babetárni on to robil
Datum: 29. prosince 2008 16:38
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 vylisovat nebo vyndat trnem, mě frikulín poradil vylisovat ji heverem, ale zatim jsem to nezkoušel
Datum: 29. prosince 2008 12:38
 Nazdar draci, potrebujem pomoct, hledam nejake lepidlo/tmel co odolava benzinu a vydrzi vysoke teploty, (nfm jak vysoke teploty su v kanaloch ve valci) , tak mi skuste poradit ... diky za kazdu radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 18:09
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 motorovej silikon
Datum: 29. prosince 2008 18:09
 jestli myslis prefuky nebo saci kanal tak tam nejsou moc vysoky teploty,taky zalezi na co to chces,jestli jako tesneni nebo co,na utesneni je dobrej LUKOPREN
Datum: 29. prosince 2008 10:18
Datum: 28. prosince 2008 21:40
Jméno: saxik1111
IP: uživatel4864
 zdar draci jaka třída pístu se tady prodava a-bneboc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 19:27
 dneska uz se to netridi na A,B,C
Datum: 28. prosince 2008 19:27
Jméno: Rabbit
IP: uživatel1218
 Zdar draci mam dotaz na jednokroužkovej píst,jaký s tim máte zkušnosti???Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 17:30
 kdyz mootr toci min 10tis ot/min tak to je vyhoda na seriovyho to je blbot kdyz ten mootr toci vic tak to tesnej otacky
Datum: 28. prosince 2008 17:30
 musíš snížit hlavu a zvětšit spodní kompresi-odsoustružením a vyplením setrvačníků kliky jednokroužek je kuli zadnímu kanálu to bys musel mit kroužekˇLˇa to nemáš
Datum: 28. prosince 2008 14:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 protoze komprese se musi natahnout snizenou hlavou a vubec upravenym valcem...je to pro tunery, pro seriovy motor nevhodny...
Datum: 28. prosince 2008 14:22
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 točí jak howado ale vubec netáhne
Datum: 28. prosince 2008 12:48
 Chlapi nevíte někdo nějákej web kde je vyfocená namontovaná podkova menzi setrvákama?Předem dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 12:37
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Neví jak to vypadá a neví jak na to... proto se ptá... každej nějak musí začít..
Datum: 07. ledna 2009 12:37
 Jen mě to zajímá do budoucna jen jsem chtěl vidět jak to vypadá nic víc
Datum: 28. prosince 2008 18:18
Jméno: Horst
IP: uživatel4857
 pliso už jsi se ptal několikrát,něco chceš dělat ale nevíš jak na to
Datum: 28. prosince 2008 11:56
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 tady to mas ale neni vyfocena jak ji dává do karteru 
http://kordinaz.webgarden.cz/jak-upravit-motor/podkova.html
Datum: 28. prosince 2008 11:09
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 vobčas se vyskytuje na aukru
Datum: 28. prosince 2008 9:22
Jméno: saxik1111
IP: uživatel4853
 zdar draci chtěl bych se zeptat když mám píst označený písmenem B tak to znamena že je to druhy vybrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 21:29
Jméno: já
IP: uživatel4854
 Písmeno A,B,C znamená třídění pístu,takže existuje třeba 2 výbrus A,B,C.Je to jemné roztřídění,které vznikne při výrobě,zkrátka všechny kusy nejsou na setinu milimetru stejné.Tomuto se přizůsobí výbrus válce,aby vznikla požadovaná vůle.
Datum: 27. prosince 2008 21:29
Datum: 27. prosince 2008 17:36
Datum: 27. prosince 2008 17:32
 nn,B znamena typ,dnes uz se nehledi na typ,zmer si suplerou prumer pistu a najdi si jakej je to vybrus viz.:
Třída pístů A B C
0. výbrus 37,93-0,01 37,95-0,01 37,96-0,01
I. výbrus 38,19-0,01 38,20-0,01 38,21-0,01
II. výbrus 38,44-0,01 38,45-0,01 38,46-0,01
III. výbrus 38,69-0,01 38,70-0,01 38,71-0,01
IV. výbrus 38,94-0,01 38,95-0,01 38,96-0,01
Datum: 27. prosince 2008 17:31
 draci potřeboval bych přelisovat kliku na fichtla (vyměnit ojnici) nevíte kdo by byl schopen to udělat + vyvážení. Vyplatí se to vůbec?? není levnějsí koupit celou kliku??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 19:31
Jméno: Pepek
IP: uživatel1337
 Koukni na mail. !!
Datum: 27. prosince 2008 19:31
Jméno: sanca
IP: uživatel4012
 nova stoji okolo 1800 Kc asi...
Datum: 27. prosince 2008 17:36
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 vyplati se uz koupit novou kliku, ja jsem to udelal tak, ze jsem donesl do obchodu starou spatnou klikovku, a koupil jinou po GO s vyraznou slevou.
Datum: 27. prosince 2008 17:35
 cau chlapi za prvi jsem vam chtel doporuzcit tu knizku co tu ma sesa o pinckach je hodne dobra je vsechno a druha vec pamatuju si že jsem na mym mustangovi menil hlavu ta co tam byla mela takovej vykus uvnitř ta si myslim že je na mustnga origo ale od kamose jsem koupil tu co ma vnitřek vydlabanej uplne hladkej ta myslim že j z 05 a ted ktera je lepsi ta s tim vykusem nebo vydlabana ??? diky za rady newim jestli se k tamty nemam vratit
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 17:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 se schodkem (cili s ledvnikovitou spalovaci komorou) pac ma lepsi kompresi...jinak ta knizka je perfekt...
Datum: 27. prosince 2008 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel4845
 ta hlava s tim schudkem,lidove receno ....
Datum: 27. prosince 2008 16:00
Jméno: Jarin
IP: uživatel4842
 Zdar lidi,mam takovej blbej dotaz,mam na fichtloj cca devátej výbrus,což je celkem dost.
Tak se chci zeptat co mam všechno udělat aby jel co nejlíp? myslim něco jako větší trysku a jak ji zvětšit,nebo kde sehnat?
Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 14:38
Jméno: Jarin
IP: uživatel4246
 Takže jedinej kdo to dělá(větší trysky) je ten Marek? Levněji se nedá sehnat? To nejde nějak jednoduše zvětšit? To stačí jen ta hlavní že a ta je origo 72? Takovej blbej dotaz,co je to: Hlavní tryska M5 / 128?
Už sem pincka dlouho neviděl tak nevim co tam kde všechno je 
Do toho rozšiřování kanálů se mi nechce,zas tak šikovnej nejsem  Jinak dik za všechny rady.
Datum: 29. prosince 2008 14:38
 no určitě bych dal větší trysku a nebylo by od věci kdybys rozšířil kanály ale při devátým výbrusu už to asi nebude tak jednoduché
Datum: 27. prosince 2008 10:21
 dostanes tam i vic nez 8vybrus tj vic nez 40vrtani musis mit nekoho kdo ti udela pisty vetsi triska by se sikla az marek je dela ale jsou od nej drahe 75kc udelani + triska takze ti jedna vyde cca 140kc
Datum: 27. prosince 2008 0:50
Jméno: birel
IP: uživatel4768
 By mě zajímalo co to je ten 8x víbrus
Datum: 27. prosince 2008 0:19
 no esli máš 9 víbrus tak to bich chte teda vidět. Protiže na fichtla jde maš 8x víbrus. jestlíže maš svíčku hodně spálenou tak tam dej menší trysku a na opak když je do cihlova tak to je dobře. opravte mě jestli se pletu
Datum: 27. prosince 2008 0:06
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 Zdarec lidi hele potřebuju od vás pomoc (help) dostal jsem válec a kanali jsou zvěčovany a total poškrábaný potrebuju pomoct jak to nejpohodlněji vyleštit díky moc za pomoc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 11:06
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 Vylisuj si vložku a šmilgrem to vem nejdřív nejakým hrubym treba 150-400 a pak to vem lapovacim 1000 nebo 1500 a pak to bude lesk jako blesk
Datum: 28. prosince 2008 11:06
 do vrtacky si upni nejakou kulatinku tu podelne prorizni pilkou cca 40mm do otho zarezu vloz smirek namotej a val vem tak 3 hrubosti zacinej cca 150 a konci 300
Datum: 27. prosince 2008 10:53
Datum: 27. prosince 2008 0:35
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 Zdarec lidi hele potřebuju od vás pomoc (help) dostal jsem válec a kanali jsou zvěčovany a total poškrábaný potrebuju pomoct jak to nejpohodlněji vyleštit díky moc za pomoc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 8:47
Jméno: blazenn
IP: uživatel4834
 sak dajto na vybrus.
Datum: 27. prosince 2008 8:47
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 a co ty úhly to tim akorát víc poškrábu!
Datum: 26. prosince 2008 19:50
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 vrtačka na vrtak smotek hadru namatlanej silichromem a zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........
Datum: 26. prosince 2008 19:41
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:24
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Bud se vyrobí větší a pak se napruží a vloží do kartru společně s klikou a nebo se ke kartru zakolíkuje!
Datum: 26. prosince 2008 19:24
 Zdarec mám dotaz,kam jse přesně dává podkova do klikové skříně?Jeto mezi setrvačníky?Nebo mezi setrvačníky a kartery?
Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 22:59
Jméno: Horst
IP: uživatel4855
 Lolku koukni se pořádně na klikovku.Pak si přečti odpověď Honzy.
Datum: 27. prosince 2008 22:59
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Horste asi si to nevidel nikdy ty .Dávaá se to mei setrvačníky.
Datum: 27. prosince 2008 15:40
Jméno: Horst
IP: uživatel4849
 Honzo asi jsi to nikdy neviděl.Jak se protočí asi ojnice?
Datum: 27. prosince 2008 14:13
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 JJ dává se mezisetrvačníky kliky.
Datum: 26. prosince 2008 19:03
 Zdravim.Dá se někde sehnat jehličkový ložisko na pístní čep do Jawy 175/356???Průměr píst.čepu je 15mm.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:29
 mno to se budes muset asi poptat u prodejcu lozisek,jestli to ale chces primo vymenit za futro tak to nepude,material v oku ojnice neni delanej na jehlickovy lozisko
Datum: 26. prosince 2008 19:29
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdarec,z jakýho materiálu je nejlepší vyrobit podkovu do klikovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 23:10
Jméno: Horst
IP: uživatel4841
 Záleží kdo to bude obrábět zkus materiál 42 4330
Datum: 26. prosince 2008 23:10
 Ja ji mam udelanou z hliniku a super ja si myslim ze dural je moc velka paradicka
Datum: 26. prosince 2008 22:23
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 Superdural by byl eště lepší ...
Datum: 26. prosince 2008 18:47
 Nemusí to bejt ani dural....stačí klasickej hliník....!
Datum: 26. prosince 2008 17:36
 vysoustruz to z duralu s malim pridavkem pak ji napruzis a vlozis mezi kartery
Datum: 26. prosince 2008 16:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak at uprava je stara uz za socializmu, neco na zpusob podkov se montovalo do motokar a samozrejme i do pio...muj stryc to mival na mustafovi coby jeste nactiletej a pry to litallo s tim krasne...tak ono ani nic jineho se prakticky v tech letech a s mizernou dilnou delat nedalo...
Datum: 26. prosince 2008 13:32
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Je to na webu Jawa50.Ale já tomu taky moc nevěřim.
Datum: 26. prosince 2008 13:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale zas na druhou stranu gdyz to negdo tvrdi tak to ma odzkouseny...
Datum: 26. prosince 2008 12:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak todlec sem slysel taky a moc bych tomu neveril...to je na nejakym webu zejo?
Datum: 26. prosince 2008 12:58
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Já sem čet nekde že to de i ze silonu,ale měl jsem strach jestli vydrží vysoký teploty proto se ptam!
Datum: 26. prosince 2008 12:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nejlepsi dural (je to slitina prevazne z hliniku a navic je z toho celej motor od fichtla, casove narocne pac pry pomerne blbe se to dela) a jinak podle toho co se vali v dilne (z ocele naprd, zelezo je lepsi ale prece jen se to vahou nevyrovna duralu)...pouzivali se i jine materialy ale to bylo vetsinou omezeno vyberem materialu...
Datum: 26. prosince 2008 12:50
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Myslim podkovu,co se dává mezi setrvačníky kliky!
Datum: 26. prosince 2008 12:49
Jméno: pepek
IP: uživatel1337
 A jak to kalíš.Máš pec??Výš číslo matríálu??Výš teplotu na jakou se kalí??Víš ,jestli se kalí do vody nebo do oleje??Co když praskne?? Co se stane s klikou a z motorem?? KO !!!!!
Datum: 26. prosince 2008 12:24
Jméno: pepek
IP: uživatel1337
Datum: 26. prosince 2008 12:22
 este neco,ja s kovama nemam problem,zakalit ocel de jak prd
Datum: 26. prosince 2008 12:19
 ja prave nevim co je ta podkova
Datum: 26. prosince 2008 12:18
Jméno: pepek
IP: uživatel1337
 Materiál dural nebo hliník, ale ten se hůř obrábí.Ocel se obrábí ještě húře, je těžká a s kalením je trošku problém.Dural je¨tomto případě nejlepší.
Datum: 26. prosince 2008 12:15
 pepe:byl jsi rychlejsi,ale kdyz nevim vo co de,tak jen hadam z jakyho matrosu
Datum: 26. prosince 2008 12:10
 nevim jakou podkovu myslis,ale urco by bylo nejlepsi to udelat ze zakaleny ocele
Datum: 26. prosince 2008 12:10
Jméno: pepek
IP: uživatel1337
 dural
Datum: 26. prosince 2008 12:08
Jméno: blazenn
IP: uživatel4834
 nazdar hosi,bude mi pasovat z panelky valec z pistem na kyvackovi motor?2veci ma zaujimaju ze ci ten valec sedne na kyvackovi motor na ti stifti,a potom ze ci sedne pist na ojnicu,diki moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 8:34
Jméno: blazenn
IP: uživatel4834
 ne ja nepotrebujem ja mam dobry kyvackovi valec a us sem nato dosel aj ja vcera,lebo ket dam dole valec na kyvacke tak karbotor ostane dole namontoani ,takze musim cely motor vymenit.
Datum: 27. prosince 2008 8:34
 já mam jeden na kyvačku trochu zarezlí tak na výbrus jestli chceš napiš maila
Datum: 26. prosince 2008 15:41
 skus se podivat na panelkovej motor a na kejvackovej a musis to vydet panelka ma celej litinovej valec az dolu kejva ma z pulky valce kartery
Datum: 26. prosince 2008 11:00
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 pasovat nebude ani náhodou, není to jenom šteftama a průměrem pístního čepu, štefty jsou jinak, kejva je má asymetricky
Datum: 26. prosince 2008 9:51
 chci se zeptat... když chci 1. výbrus a bude mi to dělat kámoš kolik si tak řekne když nebude svině a kolik by to stalo u odbornika??. Předem děkuju všem drakum i dračicim za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 18:20
 no 250 kč.. jako výbrus samotný.. +připočítat píst, kruhy
Datum: 26. prosince 2008 18:20
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Vojto a kde si ten vábrus dělal? Taky hledám nějákou firmu, kam bych to poslal...
Datum: 26. prosince 2008 10:58
 já mám výbrus za 250 s komplet vším
Datum: 26. prosince 2008 9:30
 mno videl sem ze nekdo chce za vybrus na fichtla i 600kc,ja nechaval fichtla za 330 a cizu 175 za 500,vono taky de o to kdo to dela,ja to davam k chlapovi co dela motory uz asi 45 let,takze praxi ma velkou
Datum: 25. prosince 2008 23:46
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 u nas v kraji chtej vsude 600 Kc i scelou sadou takze vybrus pocitam do 400
Datum: 25. prosince 2008 23:21
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 mě stál na yamahu aj na fichtla pouze výbrus 400 kč
Datum: 25. prosince 2008 23:16
 600Kč za výbrus na fichtla?Mě stál výbrus u 125/355 650Kč a u 175ccm 750Kč
Datum: 25. prosince 2008 23:05
 tak to je tesky,zalezi jestli ti da i pistni sadu k tomu,ja davam fichtla na vybrus za 330kc komplet,a je to kvalitni prace,nekdo zase dava za fichtla i 600kc
Datum: 25. prosince 2008 22:59
|



|