slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  259  260  261  262  263  264  265  266  267  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Michal němec      IP: uživatel4024    
Zdarec Seso,....Prosimtě kdy přide sada 8.výbrus na jawu??....hodně lidi se po tom pta a ja samozřejmě taky:-)...diky za odpověd...čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2008 15:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim sorac,,vidim to 14 dni
 
 
Datum: 14. září 2008 15:34
 
 
 
 
Jméno: Filip Vrubel      IP: uživatel4024    
Čus Draci....Neni na netu naky navod jak zajet jawu 21....třeba jak dlouho....jakou jet přibližnou rychlostí a podobně...dík za odpovědi mějte se zdarec!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je ale nevim kde presne zadej do vyhledavace zajizdeni motoru jawa 50 a urcite ti to neco najde
 
 
Datum: 14. září 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: Filip Vrubel      IP: uživatel4024    
čus draci neni naky navod na netu jak zajíždět jawu 21??dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2008 10:27
 
 
 
 
Jméno: Karel Stepin      IP: uživatel4024    
Zdarec Seso,prosimtě kdy dorazi sada 8.výbrus ja jawu dik za odpoved mějte se draci!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: Stepin      E-mail:      IP: uživatel4024    
tak tady to je
 
 
Datum: 14. září 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: Stepin      IP: uživatel4024    
tak tady to je
 
 
Datum: 14. září 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napis mi mail,,
 
 
Datum: 14. září 2008 13:44
 
 
 
 
Jméno: 350      IP: uživatel1828    
nevite nahodou nekdo jestůy de na 250 kyvacku motor z 350 kyvacky??????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2008 15:35
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mel by pasovat
 
 
Datum: 12. září 2008 15:35
 
 
 
 
Jméno: ROMAN      IP: uživatel455    
AHOJ DRACI JA SE CHCI ZEPTAT KDYZ MAM NOVY PIST MOSIM MOJEHO MUSTANGA ZAJIZDET ZNOVU???DIKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: triska      IP: uživatel4071    
Musiš.
 
 
Datum: 12. září 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
ale to i cejtíš že to nenni ono když to neni zajetý až se to částečne zajede tak to poznáš jak tem motor krásne beží
 
 
Datum: 12. září 2008 15:38
 
 
 
 
Jméno: NON_STEAM ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to si piš že to musíš zajíždˇat jak jak říkal mrcin 150km a když víc tak tím líp a zzezačátku dávat do benzínu víc oleje abys to dobře zajel to by tě nemělo ani napadnůt to nezajíždˇat bys to mohl připéct
 
 
Datum: 12. září 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
okolo 150km ;-) nějak tak to stači
 
 
Datum: 12. září 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo
 
 
Datum: 12. září 2008 10:28
 
 
 
 
Jméno: Jacky      IP: uživatel656    
čau draci,prosim vás máte někdo zkušenosti s úpravama fichtla(myslim ten kit 6,5hp) od tk moto .díkkkkkkk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na aukru s tím obchodují poláci a pokud vím tak tam vyrabějí vesměs všechny dily takže by neměl být problém.
 
 
Datum: 13. září 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kde ta firma sidli???
 
 
Datum: 12. září 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Od tk moto to neni zadny kit... provrtaji valec, snizijou hlavu a upravuji kanalky... s tema kitama na aukru apod to nema vuebc nic zpolecneho, tohle je profesionalni firma urcite bych se toho nebal...
 
 
Datum: 12. září 2008 16:53
 
 
 
 
Jméno: Willi      IP: uživatel1020    
Na aukru byl asi za 1225Kc kit na Jawa 50 typ Fichtl :-D (05,20,21,23) 60ccm..... BTW: tou 05 si nejsem jistej
 
 
Datum: 12. září 2008 15:58
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kit na fika jo?to slysim prvne....kde se to da poridit????
 
 
Datum: 12. září 2008 9:28
 
 
 
 
Jméno: Grimlock      IP: uživatel2924    
Nazdar, jak moc si můžu dovolit snížit hlavu na pionýrovi (na jaký komp. poměr), když do toho dám klikovku po repasi s jehlovym loziskem na pistnim cepu, a SKF loziska? (k tomu jednokrouzkovy pist a 3. vybrus) Taky jsem si vsiml ze pionýry mají menší otvor pro sání ve válci než je vyvrtaný ve vložce a často to mají sražený pilníkem aby to sedělo, tak bych chtěl vědět jestli to má nějaký vliv když se to srazí... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: grimlock      IP: uživatel2924    
Jo bezva, to sem potreboval vedet - velikost toho komp. pomeru - tj. jak moc to muzu snizit :-D diky
 
 
Datum: 12. září 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: borkysM      IP: uživatel1797    
Zbytečný odhady nemaj cenu. Nejlepší je to spočítat V1 + V2 / V2 =K tz obsah válce + obsah hlavy to celé děleno obsahem válce a vyjde ti číslo K - kompresní poměr kterej se doporučuje maximálně 10,8
 
 
Datum: 12. září 2008 1:50
 
 
 
 
Jméno: grimlock      IP: uživatel2924    
OK, a muzu i vic kdyz tam dam to jehlovy lozisko a SKFka na kliku? nebo to uz je zbytecny hazard?
 
 
Datum: 11. září 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty kanaly jak saci tak vyfuk slicuj kompresni pomer zalezi na visce vyf kanalu a na vrtani obsahu.. sniz ji o jeden mm to je akorat ze to tak nic neodchazi
 
 
Datum: 11. září 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: luda      IP: uživatel3382    
cau seso jakej ma prumer pisni cep na pionýra 21 je to 14mm nebo 14.1mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: luda      IP: uživatel3382    
ja vim ze tam je napsane u toho pistniho cepu 14.1mm ale jak ma sesa na prodej pisty do pionýra tak u nekterejch ma napsane prumer pisniho cepu 14 a nekde 14.1mm tak nevim jestly jsou dva druhy nebo jen jeden ten 14.1mm
 
 
Datum: 11. září 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_301.html to mluvi samo za sebe ....taky je to dukazem jak jsou nekteri lidi lini hledat....
 
 
Datum: 11. září 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoj draci, o kolik byste tak doporučili snížit hlavu a co se tim zlepší? a ještě po kolika km po výbrusu bych měl až tu halvu snížit??? popř. neměl by ještě někdo pěknej vejfuk na mustanga? díky za odpověďi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
200 je snížení....!
 
 
Datum: 10. září 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik bys za to chtěl, ale nemám 8. výbrus, mám asi 3., nvm to přesně...
 
 
Datum: 10. září 2008 17:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standartní úprava....(no standartní neni...je to prostě úprava...) je na z 7,5ml na 5,5ml....při 8. výbrusu stoupne komprese až na 10,8:1 což je dost....! Hlepší to kroutící moment ale zvětšíé se tepelná zátěž a zátěž na kliku ložiska ojnici...! Pošli hlavu udělám ti to....mám teď udělaný tři....:-D
 
 
Datum: 10. září 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec.Nevíte kde bych sehnal novej píst a kroužky na jawu 125/355??Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.ahra.cz -kroužky budou mit určitě a píst tak na 80%, nebo kontaktuj někoho kdo dělá výbrusy válců a měl by to taky sehnat....
 
 
Datum: 10. září 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
myslim že v nějakej mototechně to nebude až takovej problem, horší jestli má výbrus větší kaj druhej max 3.....to se pak schání hodně blbě.......ja na 4 výbrus musel nechat dělat kroužky na zakázku.....
 
 
Datum: 10. září 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: big terenc      E-mail:      IP: uživatel2079    
nejakou stranku s navodem na predstih na fichtla pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
příště aspoň pozdrav,tady nejsi na hřišti!!:-D:-D
 
 
Datum: 10. září 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4054    
napis si do googlu,predstih jawa 50 to ti urcite neco najde.
 
 
Datum: 10. září 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: pion      IP: uživatel4012    
www.jawa-50.cz
 
 
Datum: 10. září 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: mmorgen      IP: uživatel3838    
Čaute DRaci"!chcem sa spytat ci nahodou neviete preco mi nejde pionier.nastartujem drzi si otacky a ked len trosililinku pridam hned,okamzite dehne,skape,uz som dvakrat vymenil karburator a nic stale to robi velmi pekne dakujem za ctene rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
měl jsem ten samý problém a umně to bylo špatnou svíčkou.
 
 
Datum: 10. září 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: nm      IP: uživatel3265    
čau draci,slyšel sem že ta klika na jehlách je nějaká druhovýroba a není moc kvalitní...že se prý blbě maže pístní čep a rozměrově neni uplně jak fichtlácká...máte s ní nějaký zkušenosti?Je lepší než ta na bronzovim?Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2008 12:21
 
 
 
 
Jméno: zeli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem s ni spokojenej.. vsechno pasovalo a je bez problemu.. nestezuju si
 
 
Datum: 10. září 2008 12:21
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic moc prej no vydel jsem jednu na mrte kusu rozlitlou ale byla namontena v upraevnem motoru rikam zlate s bronzovým futrem
 
 
Datum: 10. září 2008 8:30
 
 
 
 
Jméno: jawaacz      IP: uživatel1617    
caute, je pravda kdyz se menijou loziska ze se dají na hodku nebo dve do mrazaku, karter se nahreje a pak se do kartru jenom pusti a ono si sedne samo?? a jeste jesatli muzu dat do motoru loziska s s ochranejma (plastama)nebo (plíškama)? anebo tam patri loziska kterym vydim loziskovy kulicky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo s těma ložiskama je to pravda a ani se nemusej dávat zmrazit, většinou tam dou dobře ikdyž jen nahřeješ karter a ložiska do motoru jedině odkrytovaný, zakrytovaný patřej do kol, když dáš zakrytovaný ke klice (třeba i jen z jedný strany) tak se přes ten kryt nedostane olej ke guferu a to pak vydře do kliky drážku a tím jí znehodnotí!
 
 
Datum: 09. září 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tím mrazením a nahřejváním je pravda a ty ložiska, pokud budeš dávat na kliku, tak zásadně odkrytovaný, popřípadě pouze s krytem z jedné strany a to z té, která bude směřovat do karteru, takže po vložení ložiska do sedla karteru aby byli vidět kuličky, pokud budeš dávat do převodovky, tak bych doporučil taky odkrytovaný, aby jima moh protýkat olej, je to lepší, ale pokud budeš dávat pod sekundár, tak tam můžeš zakrytovaný, lépe však opět zakrytované pouze ze strany, která bude směřovat ven z karteru
 
 
Datum: 09. září 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
loziska se namrazi a karter se nahreje,pak se tam lozisko budto vlozi nebo kdyz se mu tam nechce tak se lehce naklepne napr pres kousek tvrdeho dreva,jinak zakryti se vyloupne
 
 
Datum: 09. září 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to druhé,měli by tam byt ty bez kritu!!
 
 
Datum: 09. září 2008 16:26
 
 
 
 
Jméno: Winc      IP: uživatel1439    
s tím nahřítím a mražením to je pravda ae to druhy newim!!
 
 
Datum: 09. září 2008 16:16
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoj draci, o kolik byste tak doporučili snížit hlavu a co se tim zlepší? a ještě po kolika km po výbrusu bych měl až tu halvu snížit??? popř. neměl by ještě někdo pěknej vejfuk na mustanga? díky za odpověďi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 15:23
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel1337    
Zdar dá se ňák upravit píst na fichtla aby to lepší jelo?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
urnes ten spodek
 
 
Datum: 09. září 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj lidi, myslíte že když vyleštim hlavu, válec i kanály uplně do leskla tak že mi to přidá výkon, nebo rychlost? dík za odověďi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2008 16:18
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
pavko ja to tak mam a je to skoro to same na vykonejsisch motorech to poznat jde podle vsech knih je to nejednodussi uprava ma to je az o 5km/h víc a melo by se zlepsit vyplachování a sání smesi nebot vzduch bude mit mensi odpor vuci materialu
 
 
Datum: 09. září 2008 16:18
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel82    
je to taková investice do budoucna protože se ti tam nebude tolik usazovat karbon a tedy ti po nějaké době nebude výkon klesat
 
 
Datum: 09. září 2008 12:06
 
 
 
 
Jméno: Hux ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když vyleštíš kanály tak ti to způsobí to že se ti tam nebude tolik usazovat karbon... na výkonu ti to nepřidá skoro nic... stejně tak s hlavou... jestli chceš zvýšit výkon, můžeš ji třeba o něco snížit:-) Přeji hodně zdaru při ladění!
 
 
Datum: 08. září 2008 22:11
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyhraj si stim ale dost prace a narust vykonu skoro zadnej to spis kloune slicuj prefuky koleno vyfuku s vyf. kanalem karbec s kolinkem a tak nebo sepus do radikalnejsi zmeny
 
 
Datum: 08. září 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele tak ten muj web je fychtlmanie.websnadno.cz stranky sou teprve ve vystavbe a pořád na nich neco delám zavodní fychtly jsou 100% vytany stejne jako všechny jiné pionýry at už zavodní nebo zrenovovaní miláčci tak se mnejte a pište čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši,máte někdo zkušenosti s brusírnou válců v Hovorčovicích??Dělá to tam nějakej pan Pokorný odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2008 16:51
 
<  259  260  261  262  263  264  265  266  267  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 1:00:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu