|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Michal němec
IP: uživatel4024
 Zdarec Seso,....Prosimtě kdy přide sada 8.výbrus na jawu??....hodně lidi se po tom pta a ja samozřejmě taky  ...diky za odpověd...čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2008 15:34
 nevim sorac,,vidim to 14 dni
Datum: 14. září 2008 15:34
Jméno: Filip Vrubel
IP: uživatel4024
 Čus Draci....Neni na netu naky navod jak zajet jawu 21....třeba jak dlouho....jakou jet přibližnou rychlostí a podobně...dík za odpovědi mějte se zdarec!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2008 11:54
 je ale nevim kde presne zadej do vyhledavace zajizdeni motoru jawa 50 a urcite ti to neco najde
Datum: 14. září 2008 11:54
Jméno: Filip Vrubel
IP: uživatel4024
 čus draci neni naky navod na netu jak zajíždět jawu 21??dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2008 10:27
Jméno: Karel Stepin
IP: uživatel4024
 Zdarec Seso,prosimtě kdy dorazi sada 8.výbrus ja jawu dik za odpoved mějte se draci!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2008 18:25
 tak tady to je
Datum: 14. září 2008 18:25
Jméno: Stepin
IP: uživatel4024
 tak tady to je
Datum: 14. září 2008 18:25
 napis mi mail,,
Datum: 14. září 2008 13:44
Jméno: 350
IP: uživatel1828
 nevite nahodou nekdo jestůy de na 250 kyvacku motor z 350 kyvacky???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 15:35
 jo mel by pasovat
Datum: 12. září 2008 15:35
Jméno: ROMAN
IP: uživatel455
 AHOJ DRACI JA SE CHCI ZEPTAT KDYZ MAM NOVY PIST MOSIM MOJEHO MUSTANGA ZAJIZDET ZNOVU???DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 19:18
Jméno: triska
IP: uživatel4071
 Musiš.
Datum: 12. září 2008 19:18
Jméno: motor
IP: uživatel680
 ale to i cejtíš že to nenni ono když to neni zajetý až se to částečne zajede tak to poznáš jak tem motor krásne beží
Datum: 12. září 2008 15:38
 to si piš že to musíš zajíždˇat jak jak říkal mrcin 150km a když víc tak tím líp a zzezačátku dávat do benzínu víc oleje abys to dobře zajel to by tě nemělo ani napadnůt to nezajíždˇat bys to mohl připéct
Datum: 12. září 2008 15:07
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 okolo 150km  nějak tak to stači
Datum: 12. září 2008 14:59
 jo
Datum: 12. září 2008 10:28
Jméno: Jacky
IP: uživatel656
 čau draci,prosim vás máte někdo zkušenosti s úpravama fichtla(myslim ten kit 6,5hp) od tk moto .díkkkkkkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 14:42
 Na aukru s tím obchodují poláci a pokud vím tak tam vyrabějí vesměs všechny dily takže by neměl být problém.
Datum: 13. září 2008 14:42
 a kde ta firma sidli???
Datum: 12. září 2008 18:51
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Od tk moto to neni zadny kit... provrtaji valec, snizijou hlavu a upravuji kanalky... s tema kitama na aukru apod to nema vuebc nic zpolecneho, tohle je profesionalni firma urcite bych se toho nebal...
Datum: 12. září 2008 16:53
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
 Na aukru byl asi za 1225Kc kit na Jawa 50 typ Fichtl  (05,20,21,23) 60ccm..... BTW: tou 05 si nejsem jistej
Datum: 12. září 2008 15:58
 kit na fika jo?to slysim prvne....kde se to da poridit????
Datum: 12. září 2008 9:28
Jméno: Grimlock
IP: uživatel2924
 Nazdar, jak moc si můžu dovolit snížit hlavu na pionýrovi (na jaký komp. poměr), když do toho dám klikovku po repasi s jehlovym loziskem na pistnim cepu, a SKF loziska? (k tomu jednokrouzkovy pist a 3. vybrus) Taky jsem si vsiml ze pionýry mají menší otvor pro sání ve válci než je vyvrtaný ve vložce a často to mají sražený pilníkem aby to sedělo, tak bych chtěl vědět jestli to má nějaký vliv když se to srazí...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 19:16
Jméno: grimlock
IP: uživatel2924
 Jo bezva, to sem potreboval vedet - velikost toho komp. pomeru - tj. jak moc to muzu snizit  diky
Datum: 12. září 2008 19:16
Jméno: borkysM
IP: uživatel1797
 Zbytečný odhady nemaj cenu. Nejlepší je to spočítat V1 + V2 / V2 =K tz obsah válce + obsah hlavy to celé děleno obsahem válce a vyjde ti číslo K - kompresní poměr kterej se doporučuje maximálně 10,8
Datum: 12. září 2008 1:50
Jméno: grimlock
IP: uživatel2924
 OK, a muzu i vic kdyz tam dam to jehlovy lozisko a SKFka na kliku? nebo to uz je zbytecny hazard?
Datum: 11. září 2008 22:05
 ty kanaly jak saci tak vyfuk slicuj kompresni pomer zalezi na visce vyf kanalu a na vrtani obsahu.. sniz ji o jeden mm to je akorat ze to tak nic neodchazi
Datum: 11. září 2008 22:01
Jméno: luda
IP: uživatel3382
 cau seso jakej ma prumer pisni cep na pionýra 21 je to 14mm nebo 14.1mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 21:58
Jméno: luda
IP: uživatel3382
 ja vim ze tam je napsane u toho pistniho cepu 14.1mm ale jak ma sesa na prodej pisty do pionýra tak u nekterejch ma napsane prumer pisniho cepu 14 a nekde 14.1mm tak nevim jestly jsou dva druhy nebo jen jeden ten 14.1mm
Datum: 11. září 2008 21:58
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_301.html to mluvi samo za sebe ....taky je to dukazem jak jsou nekteri lidi lini hledat....
Datum: 11. září 2008 15:57
 hoj draci, o kolik byste tak doporučili snížit hlavu a co se tim zlepší? a ještě po kolika km po výbrusu bych měl až tu halvu snížit??? popř. neměl by ještě někdo pěknej vejfuk na mustanga? díky za odpověďi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 18:05
 200 je snížení....!
Datum: 10. září 2008 18:05
 a kolik bys za to chtěl, ale nemám 8. výbrus, mám asi 3., nvm to přesně...
Datum: 10. září 2008 17:54
 Standartní úprava....(no standartní neni...je to prostě úprava...) je na z 7,5ml na 5,5ml....při 8. výbrusu stoupne komprese až na 10,8:1 což je dost....! Hlepší to kroutící moment ale zvětšíé se tepelná zátěž a zátěž na kliku ložiska ojnici...! Pošli hlavu udělám ti to....mám teď udělaný tři....
Datum: 10. září 2008 17:30
 Zdarec.Nevíte kde bych sehnal novej píst a kroužky na jawu 125/355??Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 22:06
 www.ahra.cz -kroužky budou mit určitě a píst tak na 80%, nebo kontaktuj někoho kdo dělá výbrusy válců a měl by to taky sehnat....
Datum: 10. září 2008 22:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslim že v nějakej mototechně to nebude až takovej problem, horší jestli má výbrus větší kaj druhej max 3.....to se pak schání hodně blbě.......ja na 4 výbrus musel nechat dělat kroužky na zakázku.....
Datum: 10. září 2008 18:04
 nejakou stranku s navodem na predstih na fichtla pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 16:45
Datum: 10. září 2008 16:45
Jméno: blazenn
IP: uživatel4054
 napis si do googlu,predstih jawa 50 to ti urcite neco najde.
Datum: 10. září 2008 16:28
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 www.jawa-50.cz
Datum: 10. září 2008 16:27
Jméno: mmorgen
IP: uživatel3838
 Čaute DRaci"!chcem sa spytat ci nahodou neviete preco mi nejde pionier.nastartujem drzi si otacky a ked len trosililinku pridam hned,okamzite dehne,skape,uz som dvakrat vymenil karburator a nic stale to robi velmi pekne dakujem za ctene rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 21:16
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 měl jsem ten samý problém a umně to bylo špatnou svíčkou.
Datum: 10. září 2008 21:16
Jméno: nm
IP: uživatel3265
 čau draci,slyšel sem že ta klika na jehlách je nějaká druhovýroba a není moc kvalitní...že se prý blbě maže pístní čep a rozměrově neni uplně jak fichtlácká...máte s ní nějaký zkušenosti?Je lepší než ta na bronzovim?Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 12:21
 ja jsem s ni spokojenej.. vsechno pasovalo a je bez problemu.. nestezuju si
Datum: 10. září 2008 12:21
 nic moc prej no vydel jsem jednu na mrte kusu rozlitlou ale byla namontena v upraevnem motoru rikam zlate s bronzovým futrem
Datum: 10. září 2008 8:30
Jméno: jawaacz
IP: uživatel1617
 caute, je pravda kdyz se menijou loziska ze se dají na hodku nebo dve do mrazaku, karter se nahreje a pak se do kartru jenom pusti a ono si sedne samo?? a jeste jesatli muzu dat do motoru loziska s s ochranejma (plastama)nebo (plíškama)? anebo tam patri loziska kterym vydim loziskovy kulicky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 21:52
 jo s těma ložiskama je to pravda a ani se nemusej dávat zmrazit, většinou tam dou dobře ikdyž jen nahřeješ karter a ložiska do motoru jedině odkrytovaný, zakrytovaný patřej do kol, když dáš zakrytovaný ke klice (třeba i jen z jedný strany) tak se přes ten kryt nedostane olej ke guferu a to pak vydře do kliky drážku a tím jí znehodnotí!
Datum: 09. září 2008 21:52
 s tím mrazením a nahřejváním je pravda a ty ložiska, pokud budeš dávat na kliku, tak zásadně odkrytovaný, popřípadě pouze s krytem z jedné strany a to z té, která bude směřovat do karteru, takže po vložení ložiska do sedla karteru aby byli vidět kuličky, pokud budeš dávat do převodovky, tak bych doporučil taky odkrytovaný, aby jima moh protýkat olej, je to lepší, ale pokud budeš dávat pod sekundár, tak tam můžeš zakrytovaný, lépe však opět zakrytované pouze ze strany, která bude směřovat ven z karteru
Datum: 09. září 2008 21:04
 loziska se namrazi a karter se nahreje,pak se tam lozisko budto vlozi nebo kdyz se mu tam nechce tak se lehce naklepne napr pres kousek tvrdeho dreva,jinak zakryti se vyloupne
Datum: 09. září 2008 19:48
 a to druhé,měli by tam byt ty bez kritu!!
Datum: 09. září 2008 16:26
Jméno: Winc
IP: uživatel1439
 s tím nahřítím a mražením to je pravda ae to druhy newim!!
Datum: 09. září 2008 16:16
 hoj draci, o kolik byste tak doporučili snížit hlavu a co se tim zlepší? a ještě po kolika km po výbrusu bych měl až tu halvu snížit??? popř. neměl by ještě někdo pěknej vejfuk na mustanga? díky za odpověďi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 15:23
Jméno: Karel
IP: uživatel1337
 Zdar dá se ňák upravit píst na fichtla aby to lepší jelo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 16:22
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 urnes ten spodek
Datum: 09. září 2008 16:22
 hoj lidi, myslíte že když vyleštim hlavu, válec i kanály uplně do leskla tak že mi to přidá výkon, nebo rychlost? dík za odověďi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 16:18
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 pavko ja to tak mam a je to skoro to same na vykonejsisch motorech to poznat jde podle vsech knih je to nejednodussi uprava ma to je az o 5km/h víc a melo by se zlepsit vyplachování a sání smesi nebot vzduch bude mit mensi odpor vuci materialu
Datum: 09. září 2008 16:18
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 je to taková investice do budoucna protože se ti tam nebude tolik usazovat karbon a tedy ti po nějaké době nebude výkon klesat
Datum: 09. září 2008 12:06
 Když vyleštíš kanály tak ti to způsobí to že se ti tam nebude tolik usazovat karbon... na výkonu ti to nepřidá skoro nic... stejně tak s hlavou... jestli chceš zvýšit výkon, můžeš ji třeba o něco snížit  Přeji hodně zdaru při ladění!
Datum: 08. září 2008 22:11
 vyhraj si stim ale dost prace a narust vykonu skoro zadnej to spis kloune slicuj prefuky koleno vyfuku s vyf. kanalem karbec s kolinkem a tak nebo sepus do radikalnejsi zmeny
Datum: 08. září 2008 22:08
 Hele tak ten muj web je fychtlmanie.websnadno.cz stranky sou teprve ve vystavbe a pořád na nich neco delám zavodní fychtly jsou 100% vytany stejne jako všechny jiné pionýry at už zavodní nebo zrenovovaní miláčci tak se mnejte a pište čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 18:17
 Hoši,máte někdo zkušenosti s brusírnou válců v Hovorčovicích??Dělá to tam nějakej pan Pokorný
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 16:51
|



|