|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec co je to akceleracni brzda a jake je jei vyuziti jsou u ni nake vyhody
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2008 20:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Ahoň panove skromnej dotaz: za studena krasne naskoci, na 1 naslapnuti, dost rve, paradne tahne...ale problem nastava gdyz se zahreje tak naskoci jen po dlouhym roztlaceni...cim by to pls mohlo byt? mam novej pist a krouzky mozna treba tim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2008 23:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ajo diky
Datum: 28. září 2008 23:36
 jo počkej, ty máš jen novej píst,tak to můžeš ochudit, podle svíčky to máš bohatý
Datum: 28. září 2008 21:37
 aha, tak to, je horší, to bych moc neochuzoval abys to ještě nezadřel
Datum: 28. září 2008 21:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no zatim cerna ale zacina se cervenat...mam stredni zarez na jehle a chudsi davat nemuzu dokud nebude zajetej pist...
Datum: 28. září 2008 20:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Parve ze za tepla se tomu vubec nechce...na paku je to marny a na roztlaceni to s tim nalitam nejakejch par metru..a startuju to za tepla jenom s plynem jinak to vubec nema cenu
Datum: 28. září 2008 19:57
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
 a když startuješ teplej motor s plnym plynem, chytne líp? Jestli jo tak to je bohatá směs, jo jakou barvu má svíčka?
Datum: 28. září 2008 15:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 este neco: on gdyz jeste chyta na trochu zahratej tak se jakoby dusi...gdybych nedal plyn tak chcipne, gdyz dam tak chvilu kasle a pak se rozbehne nebo zakasle a zabali to
Datum: 28. září 2008 14:06
 tak to ti asi nezbejvá nic jinýho než zvětšit vzdušník, dej do vyhledávání "provrtání vzdušníku" psal sem tu podrobnej návod návod, je to asi pátej příspěvek z těch co to najde
Datum: 28. září 2008 13:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Karbec serizenej, plovakovka taktez
Datum: 28. září 2008 12:45
 ty jo taky me to takhle delalo a ted to mam presne naopak
Datum: 28. září 2008 8:43
 Máš nejspíš moc bohatou volnoběžnou směs, koukni na hladinu v plovákovce
Datum: 28. září 2008 1:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Studena se neosvecila, normalne tepla se tam hodi ale tim to asi nebude
Datum: 27. září 2008 19:52
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 zkusil bych vymenit svicku
Datum: 27. září 2008 19:41
Jméno: Fojta
IP: uživatel764
 Zdarte,co by se talo,kdybych dal do staryho zajetyho valce novy pist??Jelo by to lip,po zajeti??Vcetne novych pistnich krouzku.Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2008 11:10
Jméno: standa
IP: uživatel4190
 pokud by byl ten valec jeste dobrej tak by se tmohlo zajet a este treba chvili vydrzet ale pokud uz je valec KO tak to budou akorat vyhozene penize ...
Datum: 28. září 2008 11:10
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec dneska sem rozpulil motor a zhodil valec a hle koknu na pist a pist jako by se podpaloval delaji to pistni krouzky nebo to chce vybrus
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2008 19:04
 to vypada na vylitanej valec,dej to na vybrus
Datum: 27. září 2008 19:04
Jméno: Stepin
IP: uživatel4024
Posl.aktualizace: 27. září 2008 17:23
Jméno: standa
IP: uživatel4185
 uz se ptas asi po sesty...skus to a uvidis...pokud je to moc tak to vadi,jestli je to malo tak to snad pojede...hlavne zabrus hrany kde se to vystiplo...
Datum: 27. září 2008 17:23
Jméno: Mates
IP: uživatel2278
 Zdar draci,potrebuju poradit.Na dandyne mam uplne v haji vacky,obe dve.Musi se menit cela vackoca hridel nebo jdou vymenit jen ty vacky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2008 16:36
Jméno: Tomas
IP: uživatel4184
 Zdarec,ked zle zabehnem vybrus nebude stacit ked kupim new piest+kruzky ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2008 14:44
Jméno: Tomas
IP: uživatel4184
 ja som zatial valec na vybrus nedal len sa informujem,lebo som dost nedockavy
Datum: 27. září 2008 14:44
Jméno: standa
IP: uživatel4185
 Podle toho jak moc si to pokazil....pokud nejsou ve valci rejhy tak by to mohlo stacit..
Datum: 27. září 2008 13:17
Jméno: Drak
IP: uživatel4024
Posl.aktualizace: 27. září 2008 12:33
 jezdí to stim normálně,akorát musíš zabrousit tu ulomenou hranu,aby nevyčnívala nad povrch vložky
Datum: 27. září 2008 12:33
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 mne by to vadilo ten valec bych zahodil a koupil jinej ale nekteri rikaj ze jim to jezdi
Datum: 27. září 2008 10:22
Jméno: Franta
IP: uživatel373
 Hele asi je chyba když mam vůli v ložiskách na klice do stran co?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 22:53
Jméno: standa
IP: uživatel4181
 vuli by to mit nemelo...klika by se v loziskach vubec hejbat nemela...ale z vlastni skusenosti rikam ze minimilne rok to jeste vydrzi...
Datum: 26. září 2008 22:53
 když se motor ohřeje vůle by měly vymizet nebo se aspoň zmenšit na minimum...
Datum: 26. září 2008 21:56
Jméno: Franta
IP: uživatel373
 Počkej,to se mi nějak nezdá.Já myslel že ojnice může mít vůli,ale aby klikovka měla vůli v ložiskách,to se mi nechce věřit.Nevim to sice jistě,ale nezdá se mi to
Datum: 26. září 2008 21:33
 ne newadí,trochu to mosí mět vůli,ale nemělo by to mět vůli do předu a do zadu to je pak zle!
Datum: 26. září 2008 21:22
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
 Ahojte fichtľoši ,je lepšia jedna lamela(550,555) alebo dve s medzi lamelou na mustanga??a aky je medzi nimi rozdiel?? diiik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 22:57
Jméno: Standa
IP: uživatel4181
 spojka z novejsich typu jako je 05,20,21,23 je konstrukcne lepsi a vic vydrzi ..doporucuju...komplety spojky lze mezi typy navzajem prehazovat....ALE KOMPLETY!!!
Datum: 26. září 2008 22:57
 no nevim jak bys to proved s 1 lamelou na mustangovi takže asi 2..
Datum: 26. září 2008 21:58
Jméno: Stepin
IP: uživatel4024
Posl.aktualizace: 26. září 2008 19:04
 Já to mám taky na válci,ale ještě sem ho nejel tak newim...U sériovky bych to neřešil...Ale já se toho bojim...teoreticky by to mělo ovlivnit spodní kompresi...tak sem na to taky zvědav.
Datum: 26. září 2008 19:04
 nevadi akorat na tej ustiplej hrane sraz hranu jehlovim pilnikem
Datum: 25. září 2008 21:36
 pokud to neni nejak hodne ulomene tak to nevadi taky s tim jezdim sem tam se kuknu na pist jestli nema ryhu a jak ne tak valim dal mam sice jeste jeden valec do zasoby ale jeste ho asi nedam
Datum: 25. září 2008 21:26
 Myslím žes to napsal dost srozumitelně, aspoň já jsem to pochopil, nevím co tady brisk píše o ojnici a pístu když jasně píšeš o válci a z válce trčí kus vložky
která vede směrem ke klice ale ještě se mi to nestalo tak nevím, skuš to tam dát a uvidíš.
Datum: 25. září 2008 21:18
 asi se jedna o vlozku valce,to by snad vadit nemelo
Datum: 25. září 2008 21:14
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 Nemosiš to sem psat 2x a vyjádři se trochu přesnějc co mysliš (na ojnici, pistu atd..) pač cos tys napsals je celkem nesmysl
Datum: 25. září 2008 20:14
Jméno: Fojta ®
IP: uživatel764
 Zdarte,jak mam zajet novy pistni krouzky??Dnes uz jsem najel s nema 10km a redil jsem to 1:30.Valec uz mam zajety nekolik let,ted jsem po case koupil new pis.krouzky,aby to jelo lip.A jede,ale ja chci aby me jel jeste lip i kdyz mam jen new pis.krouzky.Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel4177
Datum: 26. září 2008 11:48
 Chvilu se to snaž šetřit ale jestli na to jezdíš už několik let tak bych udělal aji výbrus.
Datum: 25. září 2008 21:26
Jméno: cucak
IP: uživatel4174
 prosim vas scim mam nalestit motor nejakou pastou ? alebo nejakym kotouckem cim to jde najlepsi a najrychlejsi dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 19:00
 tak panove, lestenim se zaobiram nejaky patek ,kdysi sem zacinal jako vy a to silichromem,nebo zelenou pastou. Vysledek nic moc a strasna prace to co pouzivam ted,je o necem uplne jinem cely motor mam nalesteny za 30min do zrcadloveho lesku a jeste se to nakonzervuje. Dam sem adresu na pana co prodava lestici pasty atd. Jinak ja od nej beru bilou lůestici pastu a lestim to hadrovym kotoucem na vrtacce. Adresa Ing.Jaroslav Bambas tel.777555479(odpoledne) e-mail bambas.j@seznam.cz Jsou tam strasne ochotny a radi vam poradi. Jinak cena te pasty je asi 200kc +hadrovy kotouc 65kc ta pasta je v takove stangli a udelate s ni asi 10motoru mozna vic.
Datum: 26. září 2008 19:00
Jméno: cucak
IP: uživatel4174
 pavko a scim si to lestl
Datum: 26. září 2008 16:40
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 sylichrom ne to mavne ja mam na fiku vylesteny hlavu do zrcadloveho lesku a jeste do dnes e ve vnitr te hlavy vidim
Datum: 26. září 2008 16:17
Jméno: filip
IP: uživatel4174
 no ja sa budem oto starat aspon raz do tydna to prelestim silichromem to by mohlo stacit ne
Datum: 26. září 2008 15:14
 ale já bych motor nechal tak jak je protože hliník strašně rád oxiduje, to by si musel potom ten motor nějak nalakovat aby to vydrželo nebo ho častěji leštit záleží jen na tobě
Datum: 26. září 2008 14:50
Jméno: blazenn
IP: uživatel4179
 nemec sak toje to co mám ja zabrusovaci pasta .
Datum: 26. září 2008 14:48
 vyleští to kterýkoliv kov
Datum: 26. září 2008 14:44
Jméno: filip
IP: uživatel4174
 a vilesti mo to motork
Datum: 26. září 2008 14:04
 leštil jsem s tím nerezové šrouby na moji kyvačce do zrcadloveho lesku
Datum: 26. září 2008 13:50
 v kovomatě nebo v obchodě s brusivy chtěj prostě zelenou leštící pastu, už budou vědět, ja ji asi před třemi lety kupoval za nějakých 80 kč v modré labuti ve FM
Datum: 26. září 2008 13:48
Jméno: cucak
IP: uživatel4174
 a jak sa ta zelena pasta vola prosim
Datum: 25. září 2008 23:01
 filc nebo hadrový kotouč, upnout do brusky nebo vrtačky, přidávat zelenou leštící pastu a vyleštit
Datum: 25. září 2008 22:13
Jméno: blazenn
IP: uživatel4054
 nemec furt ti to nedá?
Datum: 25. září 2008 21:43
 Zkus jemnou a hrubou pastu na ventily a potom třeba silichrom. Na závěr filcový kotouč do vrtačky a musí se to lesknout.
Datum: 25. září 2008 21:21
Jméno: Kalaka
IP: uživatel1711
 já jsem použil stovku brusnou houbu stoji to 20 korun a celekm se to leskne.
Datum: 25. září 2008 20:03
Jméno: Mišel
IP: uživatel4096
 Zdravim panove dotaz: jak nejlip by ste utesnili hlavu a klikovku? treba papir + vazelina? a jak pretesnit klikovku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 18:21
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Já sem to zatěsnil silikonem kterej je do 300 stupňů a je to OK!!!!!
Datum: 26. září 2008 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel4177
 nevim co resis....vubec....kup si za 30,- sadu tesneni a je to....co vic chces slyset....v jawe to tesneni potiraly jenom olejem ale pro jistotu se dava hermetik nebo stara tuzsi barva ....na kliku se samozrejmne davaji gufera ....popripade jde vsechno utesnit jen horkovzdornym silikonem ...pod hlavu se nic nedava,neni treba...tesneni pod hlavu se dava jen u 550 a 555 a to jde jednoduse vystrihnout z plechovky od piva a staci natrit hermetikem nebo silikonem ....
Datum: 26. září 2008 11:53
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 pod hlavu nejlepe tenky bronzový plísek lepe meděny ale musi být vzžíhany a pod valec papir a kliku nove gufera pak to jenom dotahnout
Datum: 26. září 2008 6:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 hlavu zabrus pac gdyz profukuje tak je kriva a na valec asi stacival papir nebo tesneni ze ctvrtky namocene v oleji ale pry ta vazelina je lepsi... co myslite?
Datum: 25. září 2008 21:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to venca: trochu zmatený ne? proč pod válechlinyk(hliník) když tam klidně stačí ten papír......to Mišel: prostě pod válec dej normálně papír a když nebudeš mít nic jinýho, tak i na tu vazelínu a pod hlavu dej tu kovovou folii.......je to tak nejlepší a nejjednodužší.............. mno a jinak nevim proč ne hermetik(když odolává vysokým teplotám), měl sem to na něm hodně dlouho a nikdy nebyl problém
Datum: 25. září 2008 21:06
Jméno: Mišel
IP: uživatel4096
 hlavne by me zajmalo co pod valec
Datum: 25. září 2008 20:19
 no papir s vazelinou a hermetik bysem tam nedaval zadnim pripade jedine papir + motorovej silikon(slaba vrstva) s atestaci 300 stupnovaje a
pod valec bud hlinyk a nebo tisicak,klingerit ( je to hmota s dratkama vevnict je to jak je tesneni pod kolenou vejfuku na pioniru)
klika jedine simerinky dvoj briti a aby odolavalil oleji a benzinu
Datum: 25. září 2008 20:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mno tak pod hlavu v žádnym případě papír(vyhoří) ale dal bych ji bud na hermetik nebo nějakej žáruvzdornej silikon či tmel, ale co bych tam dal rozhodně já je nějaká kovová folie(třeba hliníkovou, měděnou..) klidně i 2-3 na sebe
a na klikovku jedině gufera neboli simering......nic jinýho tam nevymyslíš......
Datum: 25. září 2008 19:35
Jméno: Kaja
IP: uživatel4024
 Cus draci...vadi kdyz se mi uštipl kous toho želizka na valci co vede směrem ke klice??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2008 19:01
 chtěl bych se zeptak jak hruby je ten pistni kroužek co prodava sesa ten pist 41mm nějak to tam neni dopsane cele diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2008 16:22
 myslel jsem jestli je to kroužek 2mm jako klasicky seriovy kroužek nebo 1,5mm
Datum: 25. září 2008 16:22
 uz je to dopsane
Datum: 25. září 2008 15:45
 jak hruby,,je hladky
Datum: 25. září 2008 15:05
 Brusírna Auto-Moto-Frnoch Tel.:602118747,602118747 Provádíme výbrusy válců + písty kroužky čepy Pionýr,Babeta,Stadion,Čezeta atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2008 19:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Pánové sou z Českých Budějek
Datum: 25. září 2008 19:09
 dulezite je od kud jste a zda posiláte poštou ???
Datum: 25. září 2008 11:25
Jméno: mamlas
IP: uživatel4024
 cau draci,jak přide pist podle te šipky??dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2008 11:22
 Šipkou k výfuku.Brusírna-Auto-moto-Frnoch Tel.:6021187
Datum: 25. září 2008 11:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 sipkou dolu navejfuk
Datum: 24. září 2008 17:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Zdravim draci malej dotaz: jak se pozna že fík cucá olej z prevodovky do valce? a je to mozny i v tom pripade ze je po generalce, utazenej a s novejma guferama? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2008 18:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Jo stale to chcije mezi hlavou a karterama...diky moc za rady
Datum: 24. září 2008 18:38
 pokud ti to zere olej z prevodovky ,tak to poznas podle cuchu ten smrad je tak stiplavej a specifickej, ze to nejde prejit bez povsimnuti.
Datum: 24. září 2008 16:45
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pokud fouk prevodova skrin tak to bud nema vikon a nebo vynechava a zespoda bejva mokrej motor ave valci je nespalenej benzin spise olej protoze benzin se odpari a pak taky treba emas dotahlou hlavu dobre podivej se jestli to nekde nemas mokry me se ten kupovany papi neosvetcil us jsi delam ze stvrtky a lepsi je natrit prisedaci plochy barvou a pak vlozit tesneni a nahned utahnout
Datum: 24. září 2008 16:15
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 Pokud máš motor dobře seřízenej, tak ti to i s m2t-čkem bude svíčku vypalovat do cihlova...
Datum: 24. září 2008 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel4161
 pokud ti cuca po olej po GO tak ta GO byla asi hodně sfušovaná
Datum: 24. září 2008 10:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Gufera byly dobry, spis jestli se nespalily...
Datum: 23. září 2008 22:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 A da se to nejak poznat z valce? svicka je cerna uz diky M2T...
Datum: 23. září 2008 22:18
 jako gufera
Datum: 23. září 2008 22:17
 stejný to problém jsem měl... baba v obchodě nam dala spatnej rozmer !
Datum: 23. září 2008 22:17
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Vetsinou je svicka cerna a olej v prevodovce pomalu ubyva
Datum: 23. září 2008 22:15
 Tak hodně to kouří. A to že je po generálce, já sem ho měl taky po generálce, ale bylo to nějak blbe udelaný a tek mi do valce
Datum: 23. září 2008 22:13
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 Ahoj draci kdyz jsem dal na fika nove krouzky jak dlouho je musim zajizdet a musim pridat vice oleje nebo se moc zajizdet nemusi.Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2008 19:56
 pokud je valec po smrti(do elypsy) tak to muzes zajizdet jak chces a nepomuze to...vymena samotnych krouzků ma vyznam jen pokud je valec ve velmi dobrem stavu,jinak to chce vybrus...jinak samozrejmne si to na sebe musi zvyknout,takze zajet aspon 100km...minimalne vic mazat a netocit...
Datum: 22. září 2008 19:56
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja jsem dal dostaryho valce novy krouzky a propalovalo seto do klikovky a znicilo mito loziska zalezi jak hodne ten valec je vybehanek takze doporucuju nakou dobu to moc nehnat
Datum: 22. září 2008 19:39
 ja kdyz sem měnil kroužky tak sem se k nim choval stejně jak kdyby tam byly věčnost. prostě normální směs a jezdim na tom už přes půl roku a žádný problém nebyl
Datum: 22. září 2008 19:36
|



|