|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus draci chci se zeptat jestli někdo má doma startovací páčku tak ať se mi prosim ozve na email cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 16:24
 J JA MAM NA PIONIRA MAM KDYZTAK SE OZVI JESLTI MAS ZAJEM
Datum: 06. října 2008 16:24
 Zdravim,\r\n\r\nporadíte mi nějaký fígl jak z válcu jawa 23 vydělat vložku co nejšetrněji ???\r\ndik za rady ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 19:05
Jméno: Plissa
IP: uživatel155
 přesně tak pod lisem
Datum: 01. října 2008 19:05
Jméno: mara
IP: uživatel426
 blbost nahrat a vypadna sama
Datum: 01. října 2008 6:05
Jméno: inda
IP: uživatel3188
 pod lisem..
Datum: 30. září 2008 22:00
 Čus chlapi jak sundam ty origoš gripy z řidítek na fichtlovi ale nak šetrne abych je tam pak mohl zase vratit díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 7:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Můj postup... uvařím vodu a naleju jí vařicí do nějaké nádoby do které grip i s řídítky postavím (samozřejmě tak aby se ohřál grip), nechám ho tam poválet až změkne, někdy vodu i ještě jendou vyměním, pak vezmu rýsovací jehlu a gumu od řídítek malinko jehlou přizvednu, pak vezmu do ruky ofukovací pistolku na stlačený vzduch a pod grip co nejšikovněji fouknu vzduch, čím víc se zadadaří tím líp. On s sebou vezme i trocha tý vody, každopádně se ta guma odlepí od řídítek a jde s trochou síly stáhnout jen rukama  . Že jde použít znovu nemusím snad ani psát
Datum: 01. října 2008 7:09
 Levá většinou jde docela dobře srazit, ale někdy je to na ní vidět, vem nějaký dřívko třeba, zapři ho o grip a prašť do něj kladivem, po pár ranách by měl lízt dolů, jo a řidítka si někam zapři aby to mělo kam lízt, s tou druhou to bude horší tu neni jak pořádně chytit...
Datum: 30. září 2008 20:28
 Tak to bude těžké, jelikož bývají ztvrdlé a to znamená, že půjdou špatně dolů... Ale při ceně 45 za kus originál návleku bychje rozříl sundal a kdyžtak pak klidně koupil nové... zase tolik peněz nestojí. A nebo je nesundavej...
Datum: 30. září 2008 19:56
Jméno: ada
IP: uživatel2467
 kdyz se dala vybrus tak se ta vložka válce musí vyndat nebo né??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 19:04
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 tak ada nebo filip
Datum: 30. září 2008 19:04
 vložku vytahovat nemusíš, když necháš dělat výbrus tak dáváš celý válec a nový pist, hlavně nezapomeň ten válec pořádně umýt
Datum: 30. září 2008 17:26
Jméno: flip
IP: uživatel2467
 kdyz se delá vybrus tak se vybrousí ta vložka válce???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 22:00
 ježiši co jinýho bys tam vybrušoval kanálky? přece vložka válce ta se vybrušuje co asi jinýho
Datum: 02. ledna 2009 22:00
Jméno: dachl21.estranky.cz
IP: uživatel720
 no jistě !!!!
Datum: 30. září 2008 17:03
 ano
Datum: 30. září 2008 16:57
Jméno: plmas
IP: uživatel2349
 zdarvim mam jawu 50,20 chtel jsem se zeptat jak vyjmy z pistu tunylek při oddělovani pistu od klikovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 16:32
 cetl sem kdesi kdes řikal to slovo tunylek tak sem přemyšlel co by to mohlo bejt  a potom me trklo ze asi ty plechy
Datum: 30. září 2008 16:32
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 sundas hlavu pist valec,klestema vytahnes segrovky a ochozeny cep jde vetsinou vytlacit malickem ven ....tunylek se u 20 rika tomu plechu co zakryva valec ...
Datum: 30. září 2008 16:08
Datum: 30. září 2008 15:53
 myslíš pístní čep? jestli jo, tak sundej ségrovky, který ti pístní čep zajišťujou (z každý strany jedna) a píst. čep buďto nějak vyklepni (což je vzhledem k ojnici dost riskantní) a nebo si udělej vytlačovák, kterym ho vytlačíš, kdyžtak se sem pokusim dát obrázek toho vytlačováku, jestli ho někde najdu...
Datum: 30. září 2008 15:46
 čau jawaci, chci si nechat upravit motor na fichtla a nevím kde. Poraď te kdo to dělá dobře za dobré peníze? Dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 16:32
 TADY U NAS V KOZLANECH DELA JEDEN PAN DORBE KVALITNE A ZA DOBRY PENIZE MA TADY I KRAMEK ! DE KOUPIS VSECHNIO NA MOTORKY TADY U NAS V KOZLANECH JE TO OKRES PLSZEN-SEVER TAK JESLTI PROJEDES PROJEDES NO A KDYZTAK MI DEJ ICQ !
Datum: 06. října 2008 16:32
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 a co FK racing
Datum: 30. září 2008 15:37
 Hele hele....klidni trochu hormon....!!!! Nemám Marka taky rád ale jeho motory jakž takž jedou. Jde jen o to jak se ti povede naladit karburátor výfuk atd....! Já osobně mám on něj jeden válec ale z dob přez 5 lety kdy to ještě bral jako koníček a ne hlavní zdroj obživy. Dneska bych si od něj nekoupil nic protože ty ceny to je něco neskutečnýho. Pokud chceš poradit...  Vykašli se na úpravy...já po svých zkušenostech bych do toho taky už nešel...! Stojí to neskutečnejch peněz a neskutečnýho času....! A to většina kluků co tady upravujou nešáhli ještě tak do extrému jako já-na to teprve příjdou....! Já už stavím 4. závodní motor. Pokaždý všechno trochu jinak. Válce sem vystřídal 3 teď budu mít další dva na zkoušku. Sranda to neni. Nevíc sem se rozhodl že si postavím brzdu....aby to mělo něakou objektivitu....! Takže tak....  Udělej GO přesně motor nastav a bude ti chodit se 14 ti zubem 90km/h...jako mě sériovka (tam mám dokonce 15 ti zub...) A to mám 75kg...nechápal sem po dlouhý době co sem jel se sériovkou závod co ten motor umí hlavně v krouťáku od spoda....! Moje závodní motory do 7500ot. nejedou...  Tohle jde z nuly....
Datum: 30. září 2008 9:45
Jméno: fishracing
IP: uživatel2945
 Tak nabídku na úpravu pionýra nabízí například pan Marek dělá to sice dobře,ale nechá si to řádně zaplatit.Dál vím že úpravy nabízí také TKmoto,ale s těma nemám zkušenosti...
Záleží na tom jaké úpravy si představuješ.
Datum: 30. září 2008 7:29
 haledte lidi když dávám píst tak zámkama nahoru a šipkou dolu nebo jak to je?? spíš mě zajímaj ty zámky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 9:48
 Šipka dolu je takový nemotorný....  Lepší je říct že šipka má směřovat VŽDY do výfuku....a je to univerzální jak pro pincka tak pro simsona tak pro ČZ Jawy....atd....ne každá motorka má válec ležatě....  Takže šipka vždy do výfuku.....
Datum: 30. září 2008 9:48
 nn ma pravdu  taky se podivej je zneho GENERAL kdyz ma vsech 5 hvezdicek  sipka musi smerovat dolu a prvni zamek nahoru
Datum: 29. září 2008 20:40
 jak je možný že když něco potřebuju tak mi vždycky poradíš ty... kolečko fakt díky a doufám že nekecáš
Datum: 29. září 2008 19:32
 sipkou dolu a zamkem prvniho(od shora) krouzku k sacimu kanalu
Datum: 29. září 2008 19:27
Jméno: geroj
IP: uživatel2349
 zdravim mam jawu 50 typ 20 mam ji jen chvilu a chtel jsem se zeptat jak oddělim píst od klikovky? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2008 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel4195
 odmontujes tunylek,sundas hlavu,sundas valec,vyjmes segrovky,vytlacis pistni cep a tuto proceduru opakujes pri montazi noveho pistu v opacnem poradi
Datum: 29. září 2008 17:26
 cau, chci se na neco zeptat mam 3 otazky... 1)nevite nekdo nebo nemate teda spis nekdo plan na zapojeni svetel?...2)jak je nakopavaci paka tak mam na ni vykrapany zuby .. musel bych pulit motor abych je vymenil? a nebo jen ten kryt jak se leje olej?...3) strhl se mi na hlave matka a potrebuju ju dostat ven ... co stim ?.. jak jre tam ten zavit z motoru tak na tym se mi to seklo jak to drzi valec,..hlavu... pls pomozte mi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 14:26
 FOTR TO UZ VYKOUMAL KURVA VZDY NAPOCITAS DO A ON TO SPRAVI NECHAPU...  mi to vytahl behem 20 sekund
Datum: 30. září 2008 14:26
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 1. podle schématu nic jednoduššího neznám 2. jak tady piše nimand 3. sice se mě to eště nestalo ale snažil by sem se odšroubovat celů tů tyčku (až z kartelu) nebo nejak z toho dostat tů matku
Datum: 29. září 2008 17:17
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
Datum: 29. září 2008 14:44
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 stamtema ostatnima otazkama ti nepomuzu ale s jistotou ti muzu rict ze kvuli vymenen startovaqcihi segmentu musis rozpulit motor  a pak je to sranda dat do kupi
Datum: 29. září 2008 14:42
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec pulil jsem motor a jak sem cistil kartery tak jsem trchu procistil tech. benzinem i loziska co jsou na klice neslo s nimi pohnou ale pre tim nez sem je vycistil tak se to cily pradne ted uz sem je rzhybal bude stacit kdyz je namazu a dam tam vofni vazelinu nebo co sim udelata bys e nekously nebo tak neco dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2008 19:09
 vem motorovej olej, nahřej ho, aby zřídnul a prolej ty ložiska a nech je nasáknout, pak bys je měl rozhejbat v pohodě
Datum: 29. září 2008 19:09
Jméno: standa
IP: uživatel4195
 jak si to cistil tak si namet bordel z karteru do lozisek a ted sou zasrany,pokud je nevymenis tak se ti zacne delat vule na klice...
Datum: 29. září 2008 18:56
Jméno: Kohy
IP: uživatel2208
 No aby se ti zase nezadřelo tak tam nesmíš mít bordel...pak se nemůže nic stát...jedině kdyby si ho vysypal..xD
Datum: 29. září 2008 16:48
 POkud to neni něco závodního tak je promaž olejem co leješ do benzínu a slož to....!  Lepší by bylo samozřejmě dát nový ale ty ložiska dokud sou zalisovaný tak nic neudělaj....!
Datum: 29. září 2008 13:05
 dej nove hlavne tam nedavej vazelinu ta se zapece
Datum: 29. září 2008 8:58
 když ty ložiska vyměniš taky se nic nestane
Datum: 29. září 2008 8:52
 zdar kluci. tak mám zase na vás pár otázek. 1) když chci vyměnit hlavu, co všechno musim udělat? 2)kolik myslíte že by max stál novej lak na 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2008 16:52
 Docela by mě zajímalo kdo tady rozdával ty hvězdičky, koukám že někdo se třema o fíkovi neví vůbec nic, myslím že to hvězdičkování strácí smysl.
Datum: 29. září 2008 16:52
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 prostě sundej svíčák a vyšroubuj ty 4ři matky sundej hlavu , nasaď novou a dej tam ty matky ... ale utahovat do kříže!!!! 1 a 3tí šrub a 2 a 4 tej šroub
Datum: 29. září 2008 15:34
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 prostě sundej svíčák a vyšroubuj ty 4ři matky sundej hlavu , nasaď novou a dej tam ty matky ... ale utahovat do kříže!!!! 1 a 3tí šrub a 2 a 4 tej šroub
Datum: 29. září 2008 15:34
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 vojta a kdo septal na valec a ja povolim matky a sudam nejdriv hlavu pak valec newim jak ty
Datum: 29. září 2008 13:54
Jméno: Vojta
IP: uživatel4192
 1) vyndat svicku, rozsrouovat matky s podlozkama, vytahnout valec, pak novy valec hlavne musi byt stejny vybrus aby pasoval na pist, krouzky musi mit spojeni na valci tam kde je takovej malej caplik to uz budes vedet aby se ti krozky pri zajizdeni nerozbily to je jasny nasadit prvne prvni krozek pak druhy pak cely valec nasadit dat podlozky, matky no a na konec svicku pak pri zajizdeni tomu musis pomaly pridavat od klepani na volnobeh pomalu dojdes az kvelky trase. Takovy strucny navod ti musi stacit. A me mues verit protoze sem menil jak pist tak valec a taky krouzky a ze zacatku sem parkrat zmrvil pist a krouzky (hlava se vetsinou neposkodi) ale ted uz to umim perfektne 2 roky takze mi muzes verit a ted uz mam pista zajetyho a jezdim nejakejch zatim 4 km dalejc se mi nechce
Datum: 29. září 2008 13:20
 Tmel ve spreji je opravdu přitažený za vlasy....  Je to stříkací tmel. První dá se říct vrstva laku po základovce...! Ten se následně brousí pod vodou a tmelí se nerovnosti. Plniče můžeš mít i několik vrstev. Pokud chceš kvalitu rozhodně bych si to nechal udělat v lakovně pokud to chceš dělat sám doma sprejem tak se na to předem vykašli protože výsledek bude hnus....  Do lakovny předávám plechy opískovaný což teda taky něco stojí ale je tam jistota odstranění zárodků rzi...
Datum: 29. září 2008 12:51
 Plnič je tzv. šprickit=tmel ve spreji...
Datum: 29. září 2008 11:03
 díky, já myslel jestli třeba nemusim vypouštět volej nebo tak  ...tohle sem nikdy nedělal......a co je plnič?
Datum: 28. září 2008 22:48
 1) vyndat svíčku, odšroubovat matky co drží hlavu (musí se povolovat křížem) pak ji sundaš daš novou a utahneš 2) tak i s plničem okolo 2500Kč
Datum: 28. září 2008 22:45
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 zdaravim vydělám na Kejvě gufera na klice z venku ?? (aby sem nemosel půlit motor) ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2008 17:08
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 ted sem to rozdělal a upně v poho uplně jiný systém než u fichtla  gufero není na pevno kartelu odšrubuješ 3 šroubky a máš ho skoro v ruce
Datum: 29. září 2008 17:08
 a na kejvačce máš gufera jen u dynama a u výstupního kolečka převodovky, na druhý straně kliky je labirint kterej sev podstatě nerozbijí jen když sou špatný ložiska na klice
Datum: 28. září 2008 21:32
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 do gufera našroubuj samořezku šroub a normálně ho vytrhni, nic na tom není, pak ho narážej trubkou.
Datum: 28. září 2008 20:50
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 zas kvůli výměně gufer (- a to eště ani nwm lesti mě to pomůže) se mě to nechce půlit
Datum: 28. září 2008 20:35
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ja bych to pulil no ale nemam takovi znalosti ja spis fichtla ale videl jsem video kde to udelati sroubovakem a vyndali to v poho
Datum: 28. září 2008 20:20
Jméno: Thomas
IP: uživatel4024
 Seso,jaky ma dusldek to když se mi urval kus vložky s valce??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2008 20:22
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ban ! uz jsem na to jednou odpovidal ale valec je na vyhoz
Datum: 28. září 2008 20:22
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Podle ip je to jeden a ten samý
Datum: 28. září 2008 18:45
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 sry že to sem pišu ale si to furt ty samý co se tady na to ptal asi 4x nebo je to zas nekdo iný ??
Datum: 28. září 2008 18:32
 hej nevite co by mi mohlo klepat v motoru? když jedu kolem 60 tak to v tom zacne nekdy tak trocha klepat.. a nekdy tam aj neco zazvoni.. ted to lita jak drak aj 70 s 12 kolcem a kazdej kopec na tri... mám 555... a všude kam vjedu vyvolám rozruch  každej se na mě dívá mává mi a ukazuje palcem hore (hlavně když jedu tech 70 a pomalu me predjizdi auto  ) jen typci na chopprech mi nemavaj... ale třeby takovyCBR a YZF bo fazeři, banditi proste nahace a supersporty mi mavaj
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2008 18:50
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 mne mavaj skoro vsichni i ty na chopprech tak i na kroskach a na silnicich
Datum: 28. září 2008 18:50
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
 Caw, pravdepodobne to bude puzdro na ojnici vymlatene alebo piest s kruzkamy vo valci (velka vola) ,este to moze byt supatko v karburatore ,skus vsetko skontrolovat ,hlavne tu ojnicu a čap
Datum: 28. září 2008 17:01
 Zdarte,chci si koupit 8.vybrus valce,co mi radite??MAm si ho koupit,nebo ne??popr.mate s touhletou vecickou zkusenosti??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2008 18:05
Jméno: martys.s
IP: uživatel4186
 j zdar,ja koupil jen pist a krouzky a ten valec jsem nechal vybrosit vyslo to levnejs a jede to jko drak
Datum: 04. října 2008 18:05
 Muzete mi nekdo poradit jak docilim aby mi jel fichtl rychle a niz bych musel pulit motor a nebo mnenit neco vevnitř???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2008 7:24
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ehmm ehmm nejni serio uz jsem ladil ale malo
Datum: 29. září 2008 7:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 To je ale ohromny rozdil oproti seriovymu...proto ho chvalim pac to dal se seriem, ne 4kanal...
Datum: 28. září 2008 23:41
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 jesis ja jsem dal do kopce renaulta a traktora na 207 jestli chces vykon tak je v kanalech v sacim a vejfukovim ale taky prefukach ty jsou tezky
Datum: 28. září 2008 20:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Ale i to se cení
Datum: 28. září 2008 19:55
 je pravda že to byla autoškola ale i tak sem jí předjel
Datum: 28. září 2008 18:13
 hele, jásem dneska se sériovym motorem dal z mírnýho kopečká fábii, úpe v phoo sem jí předjel
Datum: 28. září 2008 18:13
Jméno: standa
IP: uživatel4190
 vyspu ma pravdu...provrtani trysky na seriaku ti nic dobryho neprida....to mara: co popisujes pomaha kdyz ti fouka gufero na klice,ale na zdravim motoru se to bude jen hltit(malo vzduchu)
Datum: 28. září 2008 17:05
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
 U sériovýho motoru to jen uškodí, máš určitě černou svíčku, vsadim se že moje sériová dvacítka by tě snadno dala jak na maximálku tak na zrychlení, nemysli si že jsem dřív neexperimentoval...
Datum: 28. září 2008 15:44
Jméno: mara
IP: uživatel1093
 kluci at si myslite co si myslite tak kdyz jsem kdysi hledal jak snadno a rychle ze svi 21 distat co nejvic tak jsem prevrtal tysku na 80 a verte nebo ne vazne to jelo lip (vo nejakym stelovani smeci ci predstihu mi nemluvte to mam davno za sebou)
Datum: 28. září 2008 15:32
 provrtany trisky - nedokonali vyplachovani(vetsi spotreba) bohata smes, nebude stihat to vsechno spalovat takze si nepomuzes
Datum: 28. září 2008 13:20
 Carlos> bohužel ty nemáš pravdu, ideální směs je když se všechen vzduch i všechen benzín spálí, ale když provrtáš trisku, tak tam bude víc benzínu ale nedostatek vzduchu aby se všechen spáil a zbytečně vyletí vejfukem a může se stát že to bude ulejvat svíčku=menší výkon
Datum: 28. září 2008 13:14
Jméno: Carlos
IP: uživatel4024
 tohle neni pravda pokud maš spravně seřizene spalovani jak sem napsal..tak to bude spalovat normalně akorat ve většim množstvi=větši vykon
Datum: 28. září 2008 12:56
 když provrtáš trisku tak to pojede jen hůř, bude moc bohatá směs a bude se ta směs hůř spalovat, stačí to perfektně seřídit, dofoukat gumy, napnout správně řetěz, nastavit brzdy aby nepřibržďovali, atd...a myslím že nebude problém na rovince dostat ručičku tachometru přes 75...
Datum: 28. září 2008 12:29
Jméno: Carlos
IP: uživatel4024
 Malinko si vyvrtej trisky,perfektně seřid zapalovani,lepši svičku a sundat plechařinu
Datum: 28. září 2008 12:16
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 čau draci jakej máte názor na chromování kanálků chromují se jen přepoštěcí nebo všechny ? je to nákladné? dá se to udělat? zvýší to výkon? co to udělá se spotřebou? na co si át pozor ? atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2008 9:00
Jméno: binger
IP: uživatel2971
 caf sla by vlozka s babety na pionyra protoze babeta ma 4 kanala popripade co by to delalo a co bych musel upravit
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2008 9:08
 s tou ojnicí jak píše jawaracing50@ nemůžu souhlasit, protože na zdvih nemá vliv délka ojnice, ale její umístění na setrvačníku!!
Datum: 28. září 2008 9:08
Jméno: binger
IP: uživatel2971
 a s ceho mas ojnici pist si tam dal kolikatku s baty nebo s jawy kanalky nevim jestli jsou prefuky ale zvetsoval si je
Datum: 27. září 2008 21:27
Jméno: deda
IP: uživatel556
 Ja jenom muzu rict ze to mam tak jak to popisuje jawaracing50 ® a jede to hodne na hore coz je na silnici paradni.
Datum: 27. září 2008 21:17
Jméno: binger
IP: uživatel2971
 a nevis a nakem navodu nebo vykresu a kdyztak co na to budu potrebovat dik
Datum: 27. září 2008 20:47
 musel bys mit kratsi ojnici protzoze babetta ma vetsi vrtani a kradsi zdvyh a musel bys vysoustruzit vnitrek valce aby se tam tavlozka vesla a tim padem se ti zmensej prefuky v klnyku ale ten 4kanal v babette nic moc jako to radsi udelej nový valec celej
Datum: 27. září 2008 20:44
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec posletemi naejaky odkaz na klapku co se dava na pionyra
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2008 20:24
 http://e-shop.adventure-biker.cz/index.php?l=cz&p=76_dily-motoru/643_lamelova-klapka-sani
Datum: 27. září 2008 20:24
|



|