slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  291  292  293  294  295  296  297  298  299  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Enigma      E-mail:      IP: uživatel2900    
Caw hosi potreboval bich poradit s vyndaváním vložky z valce ci ma stym nekdo skusenosti.....spravil sem si stahovak .....http://www.jawa50speed.wz.cz/technika/stahovak_vlozky.jpg...........ale vlozka sa ani nehla a ja sem to chcel rozslapat vsteky lebo mi to ulomilo kusek vlozky,,,,,,,,,poradi mi nekdo jak ju dostat setrne ven???? dikes........ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2929    
dikes vyskusam to len stim nahratim ale myslim ze to nepujde tak lahko....snad mate pravdu ....-D
 
 
Datum: 06. května 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
podchlazování zahráté vložky nedoporučuju občas se mi slo ze vlozka misto toho aby se smrstila tak praskla ci se nepatrne zkroutila = nasledne mistni pridreni pistu nejlepsi je dat valec na elektrickej ohrivac (ohriva se to diky odporu vinuti) nech to tam 10min mozna i vic zalezi na vykonu pak musi jit vlozka lehce vyklepnout drevenym kladivkem jen takto se neposkodi ani vlozka ani zebra
 
 
Datum: 02. května 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: wawakk      E-mail:      IP: uživatel748    
vohrat valec tak na 150stupnu udelat si virazeci trn kulatina se stejnam vrtanim valce a s vosaznim kvuli viražení trn schladit-zmrazit strcit do valce a bouchnout jo a je dobry si voznačit polohu vložky ve valci. Vkladaní vohřat valec vložku s trnem potrit vazelinou zmrazit a a mnela by tam jit volne vsunout. V obu připadech chvatat
 
 
Datum: 02. května 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: Lubos222      IP: uživatel2890    
zdarec potřebuju poradit: dělám go motoru, chci se zeptat co je lepší těsnění pod kartery motoru fichtla-jestli paulin, nebo papír. Díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2008 11:32
 
 
 
 
Jméno: Pavel951      IP: uživatel2910    
Dělám motory často a momentálně používám paulin,když potřebuju aby něco bylo na jistotu,tak mám soudal červenej silikon a těsnění dávám,jenom,když je nějak porušená dosedací plocha.Jinak je to celkem zbytečný,ale to člověk pozná podle zkušeností.
 
 
Datum: 04. května 2008 11:32
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel924    
Dávám oboje...lehce tmel a papír...! A v pohodě...!
 
 
Datum: 02. května 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: Holub      IP: uživatel210    
No...newim no...ja sem dával jakejsi tmel od Loctite a ten drží uplně v pohodě! Když dáš papír, tak to bude v poho..ale i s paulinem ti to bude držet! záleží na tom co se ti chce kupovat...
 
 
Datum: 02. května 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel2194    
Neví někdo jaká je max vůle v zámku pístního kroužku? 1,2mm bude už asi moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: Holub      E-mail:      IP: uživatel210    
Čau...jo to máš pravdu! 1,2 mm je už hoodně moc. Myslim že sem kdesi četl že max vůle u pístního kroužku je 0,4 mm...takže doporučuju vyměnit a nebo rovnou výbrus!
 
 
Datum: 02. května 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: vasil00      IP: uživatel2213    
a jak poznam ze mam udelat vybrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2008 9:27
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel880    
že to hovno jede to aj stači nebo přejed pstem vložku a kdyz tam budou ryhy tak je to špatny taky
 
 
Datum: 02. května 2008 9:27
 
 
 
 
Jméno: Rocky      IP: uživatel1519    
kdyz si prejedes prstem vnitrek valce tak kdyz ucitis nahore (jakyoby byl pist v horni uvrati) takovej schudek (mala hranka) pokud tam bude ta hranka tak je to zraly na vybrus.pokud tam neni je to dobry,muze se to projevit ale i ztratou vykonu.
 
 
Datum: 01. května 2008 23:07
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
jak poznam kolikatej mam vybrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2008 12:40
 
 
 
 
Jméno: Holub      E-mail:      IP: uživatel210    
Hele jako navod podle bucina je sice dobrej, ale ne uplnej...Já třeba nemam na pístu vyražený vůbec nic a mám 2. výbrus. Takže bych ti poradil to změřit posuvným měřidlem (šuplerou) Origo píst má 38,00 mm...poté každý další výbrus + 0,25 mm. Takže třeba první výbrus bude 38,25 mm.
 
 
Datum: 02. května 2008 12:40
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
dik za odpovet :-)
 
 
Datum: 01. května 2008 23:44
 
 
 
 
Jméno: bucin      E-mail:      IP: uživatel2897    
Poznáš to tak,že když sundáš hlavu z válce a očistíč si píst bude tam vyražené číslo(je to číslo výbrusu).pokud tam nebude nic je to ještě origoš-bez výbrusu
 
 
Datum: 01. května 2008 21:57
 
 
 
 
Jméno: Vasil      E-mail:      IP: uživatel2213    
cau draci.....chtel jsem se zeptat jak se dela vybrus a kolik asi tak stoji? jak dluho se to dela? a co k tomu potrebu? diky za odpovedi;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2008 12:16
 
 
 
 
Jméno: Holub      E-mail:      IP: uživatel210    
ČAu, no tak vybrus si sam neudělaš že....na to nemaš nářadí. No jinak to dělaj v každé lepší mototechně, stojí to komplet i s pístem, vybroušením, pístníma kroužkama, pístním čepem a segrovkama něco kolem 300-500 kč..jak kde že. No a trvá to chvilku..ja sem to měl za den vybroušený u jednoho borca.
 
 
Datum: 01. května 2008 12:16
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel2209    
Seruste draci robim uplnu go motora jawy 20 a mam loziska gufera puzdra proste vsetko ....ale mam problem ...ked som skladal prevodovku a daval som tam nakopovacku so strunou tak este v poho ..potom som dal ten karter co to drzi zaklepol som zatiahol a nakopovacka my nejako šúcha o tie zuby ako keby isla zub na zub a nie medzi cim to moze byt ??.... este som spravil toto ze som si dal kolieska 19 19 a nie 18 20 .....19 19 maju tri koliky tak som musel prehodit aj koliesko o co startuje nakopovacka aby malo tri diery moze to byt preto????dakujem za radu draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2008 11:38
 
 
 
 
Jméno: pavel951      IP: uživatel2910    
Když je něco originál a ten díl mám to ho vrátím,celkově musíš u motorů zachovávat veškerý poloho dílů a td.jinak seš v pr...A celkem nechápu,k čemu ty kolečka přehazovat,když ti to nic nepřidá,možná že i ubere.
 
 
Datum: 04. května 2008 11:38
 
 
 
 
Jméno: tak tak...problem bude v tych      E-mail:      IP: uživatel2892    
tak tak...problem bude v tych koleckach...
 
 
Datum: 01. května 2008 14:18
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel2070    
dej tam ty kolecka ktery tam patrej
 
 
Datum: 01. května 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel2209    
a ako to spravit??
 
 
Datum: 01. května 2008 10:29
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel2070    
muze
 
 
Datum: 01. května 2008 10:17
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
cus mam na spraveni 555 a jak jsem vyndal valec tak byl ulomeny ten rozek na vlozce co couha z valce vadi to moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
nemelo byto vadit . ale zalezi jak moc je ulomenej
 
 
Datum: 01. května 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: Lubos222      IP: uživatel2890    
Zdarec dělám generálku motoru fechtla(výbrus, píst, feroda, ložiska, gufera, prostě všechno kromě klikovky je nové)- nechci za ni dávat peníze. Chci se zeptat jestli nevadí že má trochu vůli ojnice v klikovce(kolik by měla mít max?). Díky za odpovědˇ. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
Tk vajkl ma i nova ale to je normakni dostray to nevadi nesmi mit vuli dopredu dozadu
 
 
Datum: 30. dubna 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
cus mam na spraveni 555 a jak jsem vyndal valec tak byl ulomeny ten rozek na vlozce co couha z valce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: 20-ka      IP: uživatel2675    
Cus nevite kde by sem koupil nejlevneji new kliku na fachtla 20?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2887    
cau draci ako zvetsim kanali na mojej 555 kusok com ich uz opilnikoval ale nie je to ono ako sa da zvetsit ta diera na konci kanalu neda sa ku nej dostat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2008 19:46
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2887    
cau draci ako zvetsim kanali na mojej 555 kusok com ich uz opilnikoval ale nie je to ono ako sa da zvetsit ta diera na konci kanalu neda sa ku nej dostat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2324    
Ahoj draci mam dotaz,kdyz vylestim kanaly zlepsi se mi vykon?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
jenom kdyz je vylestis nic se nezmeni jen kdyz je zvetsis a udelas nakej navic
 
 
Datum: 29. dubna 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2884    
Bude to mit uplne stejnej vykon jako kdyz to vyjelo z továrny....
 
 
Datum: 29. dubna 2008 11:09
 
 
 
 
Jméno: humplos      E-mail:      IP: uživatel2872    
to je jasny chlape kdyz ti tam bude proudit víc smesi tak tím větší komprese a tím větší vykon kanaly si udelej nemusíš se bát
 
 
Datum: 29. dubna 2008 9:25
 
 
 
 
Jméno: geroy      IP: uživatel2637    
cawte chalani ako je to stymi rozetami ...ked budem mat v predu na motore 11 zubove a vzadu veniec rozety napr 75 zub tak ako to bbude vysvetlite mi to chcem to mat rychle mam tam 13 kolecko a aj tak to ma silu jak svina odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Nejrychlejší to je s 13z vepředu a 55z vzadu.
 
 
Datum: 29. dubna 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cim mensi kolecko vepredu tim pomalejc to pojede a cim vetsi kolecko ve predu tim rychlejc pojede a urozety to je obracene cim mensi rozeta tim rychleji pojede
 
 
Datum: 28. dubna 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel2870    
Zdarec, heledte, dneska jsem dal plnej kotel na mustangovi a chvili jsem ho drzel, jenze pak v nem nejak divne hvizdlo ale zase bezel a jede, mohl treba prasknout krouzek?Nebo co to mohlo být?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel2870    
no hvizdlo jako kdyby bylo neco s pistem ale jede pořád stejně, snad je to v klidu
 
 
Datum: 28. dubna 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2876    
Co presne ma vyjadrovat výraz DIVNE HVIZDLO ?? Ono ti tam neco odejit mohlo,ale projevi se to az pozdeji...
 
 
Datum: 28. dubna 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: empty      IP: uživatel796    
krouzek ti prasknou nemohl to uz by ti nejelo...
 
 
Datum: 28. dubna 2008 7:00
 
 
 
 
Jméno: Jožino27      IP: uživatel2516    
Zduř.Chci se optat jaky je nejlepsi typ sani na fichtla typu 20 jako s origo filtrem nebo bez nebo neaky vlastorucne vyrobeny?A druhy dotaz existuje neaky navod na vyrobu klapkoveho sani?A treti dotaz je dobry vyfuk hikone?Toz vsude pisu ze zalezi na karburatoru a ja mam origo Jikov a zda se mi v pordku .Dik moc za odpoved mnejte se Cao. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Ja kdys mel origo filtr vubec to nejelo, ale tez me napalo ze bude chuda smes tak sem si udelal privod sani do filtru a v poho:-)
 
 
Datum: 28. dubna 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: jožino27      IP: uživatel2516    
Dik za rady
 
 
Datum: 27. dubna 2008 21:56
 
 
 
 
Jméno: axel      IP: uživatel2605    
No ja taky nerikal ze to mam na orig karburatoru. Mam to tak na Bingu.A no jo vono pro serii je nejlepsi zase jenom serie.Tedy na Jikov je nejlepsi asi orig filtr.
 
 
Datum: 27. dubna 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel2070    
nejlepsi sani je orig! tyhle open filtry jsou na orig motoru spis na skodu, uplne se meni chovani motoru, jde chudsi smes, vam se sice zda , ze se to lip vytaci ale orig je daleko lepsi!
 
 
Datum: 27. dubna 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: axel      IP: uživatel2605    
No tak ktomu sani...je asi lepsi mit neco jako tohle: http://www.fog.euweb.cz/sportovn%ED%20filtr.htm .O moc lip to chladi motor a taky to ma ostrejsi zvuk:-)Vyfuk hikone ma od zavodniho vyfuku hodne daleko. A karburator je asi nejlepsi mit Bing. Nebo Jikov ale v supr stavu...
 
 
Datum: 27. dubna 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel2370    
Zdarec draci ted zajíždím výbrus.. akamoš mně říkal že si mám odělat tlumič z výfuku že se to rychlejš zajede a že to bude aspon víc žrat tak nevim není to blbost??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2008 14:38
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2704    
ja som mal na mojej 555 vybrus prvich cca 50 km som ju setril a potom plny kotol po 300 km som zodral kruzky tak som ich vymenil ale valec je uz na 80% zabehnuty a nic sa mu nestalo skor sa zodru kruzky ale valcu sa nic nestane
 
 
Datum: 27. dubna 2008 14:38
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Tak to ti tn pist moc dlouho nevydrzi...
 
 
Datum: 27. dubna 2008 9:58
 
 
 
 
Jméno: geroy      IP: uživatel2637    
prosim vas ja som moj fitchel ani nezabehaval vobec maximalne som mal trosku z bokov ohoreny piest ale inak nic a stale ide uz je zaehnuty tak na 80 percent a hned od zaciatku som mu daval plny kotel z kopca
 
 
Datum: 26. dubna 2008 23:56
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
je to debil kterej tomu teda moc nerozumí ! když sundáš tlumič výfuku bude to mít větší sílu ale bude to řvat jako kráva ! Zkus to ať uvidíš c oto dělá někde sem ale četl návod že to jde zajet i za den .. ale nějak prvních 500 Km to nějak netůruj a nejezdi ve dvou ale pak už si s tím jezdi jak chceš ( 1500 Km ideal)
 
 
Datum: 26. dubna 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to je hodne velka blbost pri zajizdeni valce se dava malinko vic oleje do benzinu nic vic nesmiseto moc trapit
 
 
Datum: 26. dubna 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Zdravim mam docela solidni problem, fika kdys nakopnu a chcu ho dat do otacek, tak pridam plyn fichtl zvisi otacky, najednou v hadicce zacnou litat bublinky, tim se udela zabrana prestane tam tect benal a chcipne, nevite co stim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Bendal tam tece v poho cistil sem, ale bez vzduchoveeho filtru to vali s nim ne, filtr mam kupenej novej, napadlo me ze bych navedl hadicu aby to lip salo
 
 
Datum: 26. dubna 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak mas vzduchovou bublinu v hadicce jednoduce to profoukni do nadrze a pak to nasad na karbec a pust jestli tam mas vubec benzin
 
 
Datum: 26. dubna 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel2832    
vyčisti si ve víčku nádrže takovou tu malou ovzdučňovací dírku.
 
 
Datum: 26. dubna 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Takze vycistil sem kohoutek, skratil trubku na filtr a v poho:-)
 
 
Datum: 26. dubna 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: DrevokocuR      IP: uživatel1728    
A nebo máš přetlak v nádzři
 
 
Datum: 26. dubna 2008 15:14
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Hladina mam sestelovanou kohout bude ucpanej, 15 let se necistil:-D
 
 
Datum: 26. dubna 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: ?      IP: uživatel356    
mas budto trochu ocpanej kohout anebo nemas sestelovanou hladinu v plovakovy komore,steluje se nahejbanim plisku musis vyskouset
 
 
Datum: 26. dubna 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel2682    
ahoj když se na fichlovy nejezdilo 10let mám nechat udělat výbrus motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: Ráďa      E-mail:      IP: uživatel189    
jj to by chtělo.
 
 
Datum: 26. dubna 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel2673    
dostal jsem fichtla od mého dědy,tak 20 let nejel,jen jsem pročistil nádrž dal novej kohout a jel jako blázen,žádnej výbrus
 
 
Datum: 26. dubna 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel210    
čau..ja sem kdysi koupil fichtla od jednoho dědy a ten stál udajně podle něj asi 20 let... No a stačil vyčistit..ani sem nemusel nic štelovat, a jel hned jako drak....líp než ten muj fichtl s 8. vybrusem :-D no takže ja vetšinou tvrdím. žr ty fichtly, který stojí dýl někde v garáži jedou nejlíp! takže ti řeknu asi jen to co tady fikus: pokud neni potřeba a ten fichtl jede solidně, tak bych vybrus nedělal...měj se ČAu
 
 
Datum: 26. dubna 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
proc vybrus pokud je vporadku tak neni treba muze stat treba 100 let a nemusis delat vybrus
 
 
Datum: 26. dubna 2008 10:54
 
<  291  292  293  294  295  296  297  298  299  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 7:40:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu