|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Caw hosi potreboval bich poradit s vyndaváním vložky z valce ci ma stym nekdo skusenosti.....spravil sem si stahovak .....http://www.jawa50speed.wz.cz/technika/stahovak_vlozky.jpg...........ale vlozka sa ani nehla a ja sem to chcel rozslapat vsteky lebo mi to ulomilo kusek vlozky,,,,,,,,,poradi mi nekdo jak ju dostat setrne ven???? dikes........
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2008 13:00
Jméno: Enigma
IP: uživatel2929
dikes vyskusam to len stim nahratim ale myslim ze to nepujde tak lahko....snad mate pravdu ....-D
Datum: 06. května 2008 13:00
Jméno: mara
IP: uživatel426
podchlazování zahráté vložky nedoporučuju občas se mi slo ze vlozka misto toho aby se smrstila tak praskla ci se nepatrne zkroutila = nasledne mistni pridreni pistu
nejlepsi je dat valec na elektrickej ohrivac (ohriva se to diky odporu vinuti) nech to tam 10min mozna i vic zalezi na vykonu pak musi jit vlozka lehce vyklepnout drevenym kladivkem jen takto se neposkodi ani vlozka ani zebra
Datum: 02. května 2008 23:28
vohrat valec tak na 150stupnu udelat si virazeci trn kulatina se stejnam vrtanim valce a s vosaznim kvuli viražení trn schladit-zmrazit strcit do valce a bouchnout jo a je dobry si voznačit polohu vložky ve valci. Vkladaní vohřat valec vložku s trnem potrit vazelinou zmrazit a a mnela by tam jit volne vsunout. V obu připadech chvatat
Datum: 02. května 2008 19:15
Jméno: Lubos222
IP: uživatel2890
 zdarec potřebuju poradit: dělám go motoru, chci se zeptat co je lepší těsnění pod kartery motoru fichtla-jestli paulin, nebo papír. Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 11:32
Jméno: Pavel951
IP: uživatel2910
Dělám motory často a momentálně používám paulin,když potřebuju aby něco bylo na jistotu,tak mám soudal červenej silikon a těsnění dávám,jenom,když je nějak porušená dosedací plocha.Jinak je to celkem zbytečný,ale to člověk pozná podle zkušeností.
Datum: 04. května 2008 11:32
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel924
Dávám oboje...lehce tmel a papír...! A v pohodě...!
Datum: 02. května 2008 18:16
Jméno: Holub
IP: uživatel210
No...newim no...ja sem dával jakejsi tmel od Loctite a ten drží uplně v pohodě! Když dáš papír, tak to bude v poho..ale i s paulinem ti to bude držet! záleží na tom co se ti chce kupovat...
Datum: 02. května 2008 15:15
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
 Neví někdo jaká je max vůle v zámku pístního kroužku? 1,2mm bude už asi moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2008 11:01
Čau...jo to máš pravdu! 1,2 mm je už hoodně moc. Myslim že sem kdesi četl že max vůle u pístního kroužku je 0,4 mm...takže doporučuju vyměnit a nebo rovnou výbrus!
Datum: 02. května 2008 11:01
Jméno: vasil00
IP: uživatel2213
Posl.aktualizace: 02. května 2008 9:27
že to hovno jede to aj stači nebo přejed pstem vložku a kdyz tam budou ryhy tak je to špatny taky
Datum: 02. května 2008 9:27
Jméno: Rocky
IP: uživatel1519
kdyz si prejedes prstem vnitrek valce tak kdyz ucitis nahore (jakyoby byl pist v horni uvrati) takovej schudek (mala hranka) pokud tam bude ta hranka tak je to zraly na vybrus.pokud tam neni je to dobry,muze se to projevit ale i ztratou vykonu.
Datum: 01. května 2008 23:07
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
Posl.aktualizace: 02. května 2008 12:40
Hele jako navod podle bucina je sice dobrej, ale ne uplnej...Já třeba nemam na pístu vyražený vůbec nic a mám 2. výbrus. Takže bych ti poradil to změřit posuvným měřidlem (šuplerou) Origo píst má 38,00 mm...poté každý další výbrus + 0,25 mm. Takže třeba první výbrus bude 38,25 mm.
Datum: 02. května 2008 12:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
dik za odpovet
Datum: 01. května 2008 23:44
Poznáš to tak,že když sundáš hlavu z válce a očistíč si píst bude tam vyražené číslo(je to číslo výbrusu).pokud tam nebude nic je to ještě origoš-bez výbrusu
Datum: 01. května 2008 21:57
 cau draci.....chtel jsem se zeptat jak se dela vybrus a kolik asi tak stoji? jak dluho se to dela? a co k tomu potrebu? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2008 12:16
ČAu, no tak vybrus si sam neudělaš že....na to nemaš nářadí. No jinak to dělaj v každé lepší mototechně, stojí to komplet i s pístem, vybroušením, pístníma kroužkama, pístním čepem a segrovkama něco kolem 300-500 kč..jak kde že. No a trvá to chvilku..ja sem to měl za den vybroušený u jednoho borca.
Datum: 01. května 2008 12:16
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
 Seruste draci robim uplnu go motora jawy 20 a mam loziska gufera puzdra proste vsetko ....ale mam problem ...ked som skladal prevodovku a daval som tam nakopovacku so strunou tak este v poho ..potom som dal ten karter co to drzi zaklepol som zatiahol a nakopovacka my nejako šúcha o tie zuby ako keby isla zub na zub a nie medzi cim to moze byt ??.... este som spravil toto ze som si dal kolieska 19 19 a nie 18 20 .....19 19 maju tri koliky tak som musel prehodit aj koliesko o co startuje nakopovacka aby malo tri diery moze to byt preto????dakujem za radu draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 11:38
Jméno: pavel951
IP: uživatel2910
Když je něco originál a ten díl mám to ho vrátím,celkově musíš u motorů zachovávat veškerý poloho dílů a td.jinak seš v pr...A celkem nechápu,k čemu ty kolečka přehazovat,když ti to nic nepřidá,možná že i ubere.
Datum: 04. května 2008 11:38
Jméno: tak tak...problem bude v tych
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel2892
tak tak...problem bude v tych koleckach...
Datum: 01. května 2008 14:18
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
dej tam ty kolecka ktery tam patrej
Datum: 01. května 2008 11:25
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
a ako to spravit??
Datum: 01. května 2008 10:29
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
muze
Datum: 01. května 2008 10:17
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
 cus mam na spraveni 555 a jak jsem vyndal valec tak byl ulomeny ten rozek na vlozce co couha z valce vadi to moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2008 11:03
Jméno: johny
IP: uživatel2090
nemelo byto vadit . ale zalezi jak moc je ulomenej
Datum: 01. května 2008 11:03
Jméno: Lubos222
IP: uživatel2890
 Zdarec dělám generálku motoru fechtla(výbrus, píst, feroda, ložiska, gufera, prostě všechno kromě klikovky je nové)- nechci za ni dávat peníze. Chci se zeptat jestli nevadí že má trochu vůli ojnice v klikovce(kolik by měla mít max?). Díky za odpovědˇ.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2008 21:38
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
Tk vajkl ma i nova ale to je normakni dostray to nevadi nesmi mit vuli dopredu dozadu
Datum: 30. dubna 2008 21:38
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
 cus mam na spraveni 555 a jak jsem vyndal valec tak byl ulomeny ten rozek na vlozce co couha z valce
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2008 17:02
Jméno: 20-ka
IP: uživatel2675
 Cus nevite kde by sem koupil nejlevneji new kliku na fachtla 20??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2008 16:03
 cau draci ako zvetsim kanali na mojej 555 kusok com ich uz opilnikoval ale nie je to ono ako sa da zvetsit ta diera na konci kanalu neda sa ku nej dostat
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2008 19:46
 cau draci ako zvetsim kanali na mojej 555 kusok com ich uz opilnikoval ale nie je to ono ako sa da zvetsit ta diera na konci kanalu neda sa ku nej dostat
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2008 19:45
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 Ahoj draci mam dotaz,kdyz vylestim kanaly zlepsi se mi vykon?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2008 15:53
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jenom kdyz je vylestis nic se nezmeni jen kdyz je zvetsis a udelas nakej navic
Datum: 29. dubna 2008 15:53
Bude to mit uplne stejnej vykon jako kdyz to vyjelo z továrny....
Datum: 29. dubna 2008 11:09
to je jasny chlape kdyz ti tam bude proudit víc smesi tak tím větší komprese a tím větší vykon kanaly si udelej nemusíš se bát
Datum: 29. dubna 2008 9:25
Jméno: geroy
IP: uživatel2637
 cawte chalani ako je to stymi rozetami ...ked budem mat v predu na motore 11 zubove a vzadu veniec rozety napr 75 zub tak ako to bbude vysvetlite mi to chcem to mat rychle mam tam 13 kolecko a aj tak to ma silu jak svina
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2008 15:39
Jméno: Js
IP: uživatel340
Nejrychlejší to je s 13z vepředu a 55z vzadu.
Datum: 29. dubna 2008 15:39
Jméno: fikus
IP: uživatel692
cim mensi kolecko vepredu tim pomalejc to pojede a cim vetsi kolecko ve predu tim rychlejc pojede a urozety to je obracene cim mensi rozeta tim rychleji pojede
Datum: 28. dubna 2008 21:08
Jméno: smudlan
IP: uživatel2870
 Zdarec, heledte, dneska jsem dal plnej kotel na mustangovi a chvili jsem ho drzel, jenze pak v nem nejak divne hvizdlo ale zase bezel a jede, mohl treba prasknout krouzek?Nebo co to mohlo být?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2008 19:55
Jméno: smudlan
IP: uživatel2870
no hvizdlo jako kdyby bylo neco s pistem ale jede pořád stejně, snad je to v klidu
Datum: 28. dubna 2008 19:55
Co presne ma vyjadrovat výraz DIVNE HVIZDLO ?? Ono ti tam neco odejit mohlo,ale projevi se to az pozdeji...
Datum: 28. dubna 2008 14:55
Jméno: empty
IP: uživatel796
krouzek ti prasknou nemohl to uz by ti nejelo...
Datum: 28. dubna 2008 7:00
Jméno: Jožino27
IP: uživatel2516
 Zduř.Chci se optat jaky je nejlepsi typ sani na fichtla typu 20 jako s origo filtrem nebo bez nebo neaky vlastorucne vyrobeny?A druhy dotaz existuje neaky navod na vyrobu klapkoveho sani?A treti dotaz je dobry vyfuk hikone?Toz vsude pisu ze zalezi na karburatoru a ja mam origo Jikov a zda se mi v pordku .Dik moc za odpoved mnejte se Cao.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2008 15:39
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Ja kdys mel origo filtr vubec to nejelo, ale tez me napalo ze bude chuda smes tak sem si udelal privod sani do filtru a v poho
Datum: 28. dubna 2008 15:39
Jméno: jožino27
IP: uživatel2516
Dik za rady
Datum: 27. dubna 2008 21:56
Jméno: axel
IP: uživatel2605
No ja taky nerikal ze to mam na orig karburatoru. Mam to tak na Bingu.A no jo vono pro serii je nejlepsi zase jenom serie.Tedy na Jikov je nejlepsi asi orig filtr.
Datum: 27. dubna 2008 21:37
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
nejlepsi sani je orig! tyhle open filtry jsou na orig motoru spis na skodu, uplne se meni chovani motoru, jde chudsi smes, vam se sice zda , ze se to lip vytaci ale orig je daleko lepsi!
Datum: 27. dubna 2008 20:43
Jméno: axel
IP: uživatel2605
No tak ktomu sani...je asi lepsi mit neco jako tohle: http://www.fog.euweb.cz/sportovn%ED%20filtr.htm .O moc lip to chladi motor a taky to ma ostrejsi zvuk  Vyfuk hikone ma od zavodniho vyfuku hodne daleko. A karburator je asi nejlepsi mit Bing. Nebo Jikov ale v supr stavu...
Datum: 27. dubna 2008 20:35
Jméno: Pepa
IP: uživatel2370
 Zdarec draci ted zajíždím výbrus.. akamoš mně říkal že si mám odělat tlumič z výfuku že se to rychlejš zajede a že to bude aspon víc žrat tak nevim není to blbost???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2008 14:38
ja som mal na mojej 555 vybrus prvich cca 50 km som ju setril a potom plny kotol po 300 km som zodral kruzky tak som ich vymenil ale valec je uz na 80% zabehnuty a nic sa mu nestalo skor sa zodru kruzky ale valcu sa nic nestane
Datum: 27. dubna 2008 14:38
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Tak to ti tn pist moc dlouho nevydrzi...
Datum: 27. dubna 2008 9:58
Jméno: geroy
IP: uživatel2637
prosim vas ja som moj fitchel ani nezabehaval vobec maximalne som mal trosku z bokov ohoreny piest ale inak nic a stale ide uz je zaehnuty tak na 80 percent a hned od zaciatku som mu daval plny kotel z kopca
Datum: 26. dubna 2008 23:56
je to debil kterej tomu teda moc nerozumí ! když sundáš tlumič výfuku bude to mít větší sílu ale bude to řvat jako kráva ! Zkus to ať uvidíš c oto dělá
někde sem ale četl návod že to jde zajet i za den .. ale nějak prvních 500 Km to nějak netůruj a nejezdi ve dvou ale pak už si s tím jezdi jak chceš ( 1500 Km ideal)
Datum: 26. dubna 2008 21:02
Jméno: fikus
IP: uživatel692
to je hodne velka blbost pri zajizdeni valce se dava malinko vic oleje do benzinu nic vic nesmiseto moc trapit
Datum: 26. dubna 2008 21:00
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Zdravim mam docela solidni problem, fika kdys nakopnu a chcu ho dat do otacek, tak pridam plyn fichtl zvisi otacky, najednou v hadicce zacnou litat bublinky, tim se udela zabrana prestane tam tect benal a chcipne, nevite co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2008 21:45
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Bendal tam tece v poho cistil sem, ale bez vzduchoveeho filtru to vali s nim ne, filtr mam kupenej novej, napadlo me ze bych navedl hadicu aby to lip salo
Datum: 26. dubna 2008 21:45
Jméno: fikus
IP: uživatel692
tak mas vzduchovou bublinu v hadicce jednoduce to profoukni do nadrze a pak to nasad na karbec a pust jestli tam mas vubec benzin
Datum: 26. dubna 2008 21:09
Jméno: tom
IP: uživatel2832
vyčisti si ve víčku nádrže takovou tu malou ovzdučňovací dírku.
Datum: 26. dubna 2008 16:40
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Takze vycistil sem kohoutek, skratil trubku na filtr a v poho
Datum: 26. dubna 2008 15:53
Jméno: DrevokocuR
IP: uživatel1728
A nebo máš přetlak v nádzři
Datum: 26. dubna 2008 15:14
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Hladina mam sestelovanou kohout bude ucpanej, 15 let se necistil
Datum: 26. dubna 2008 12:46
mas budto trochu ocpanej kohout anebo nemas sestelovanou hladinu v plovakovy komore,steluje se nahejbanim plisku musis vyskouset
Datum: 26. dubna 2008 12:42
 ahoj když se na fichlovy nejezdilo 10let mám nechat udělat výbrus motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2008 16:37
jj to by chtělo.
Datum: 26. dubna 2008 16:37
Jméno: Radek
IP: uživatel2673
dostal jsem fichtla od mého dědy,tak 20 let nejel,jen jsem pročistil nádrž dal novej kohout a jel jako blázen,žádnej výbrus
Datum: 26. dubna 2008 11:37
Jméno: Mira
IP: uživatel210
čau..ja sem kdysi koupil fichtla od jednoho dědy a ten stál udajně podle něj asi 20 let... No a stačil vyčistit..ani sem nemusel nic štelovat, a jel hned jako drak....líp než ten muj fichtl s 8. vybrusem  no takže ja vetšinou tvrdím. žr ty fichtly, který stojí dýl někde v garáži jedou nejlíp! takže ti řeknu asi jen to co tady fikus: pokud neni potřeba a ten fichtl jede solidně, tak bych vybrus nedělal...měj se ČAu
Datum: 26. dubna 2008 11:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
proc vybrus pokud je vporadku tak neni treba muze stat treba 100 let a nemusis delat vybrus
Datum: 26. dubna 2008 10:54
|



|