slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  289  290  291  292  293  294  295  296  297  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: KOMATT      E-mail:      IP: uživatel323    
Zdrawim potřebowal bych nutne poradit dneska jsem koupil jawu 350/634..,,,cislo motoru633 za 2000kc aji se spz vdost žalostnem stavu,2 roky stala pod plachtou na dvoře ale tak za ty prachy se da ale ani za boha se nechtel pohnout motor tak jsem zhodil hlavy a mrknul na pisty jeden byl v klidu ale do druhyho valce nejspi zatekla voda a jenejvic porezlej vyklepal jsem pist ven a zdelal jsem valec,na pistu jenejvic rezy a jsou v nem nejvic zarezly pistaky takže ho potřebuju zdelat ale nevim jestli tady ta motorka ma jehlovy ložiska v kleci nebo jen tak naskladany ????, kdyby byli jenom tak naskladany nemel bych radsi wydelat motor z ramu a otocit zhuru nohama aby mi nenapadali jehlicky do klikovky???? plsss poradte jak nato!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2008 16:16
 
 
 
 
Jméno: Aleš      E-mail:      IP: uživatel3048    
Pístní čepy jsou uloženy na jehlách.na montáž i demontáž je potřeba pomocný čep který má průměr 16 mm a délku 21 mm.Doporučuji celý motor rozebrat a nechat udělat výbrus i klikovku.Nyní se dávají do horního uložení jehly v kleci a tak s tím už není žádný problém.Motor se vyndávat nemusí.měl by to dělat někdo kdo tomu rozumí.Už jsem dělal pár motorů kde spadlo pár jehliček do kliky a pak to pěkně rozsekalo píst.
 
 
Datum: 18. května 2008 16:16
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1797    
Uplně nejjedodušší je motorku otočit vzhuru nohama a potom ty písty vyndat. Když spadne jehlička do kliky je to velkej pruser. Už se mi to stalo a úplně brutálně to rozdrtilo píst, naštěstí válec přežil. Vod tej doby už to dělám jen takhle
 
 
Datum: 15. května 2008 9:51
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel1732    
Tak si tam dej nějakej hadr pod to a vyklepej je do toho hadru a pak je vyklepej s toho hadru a poto je tam znova můžeš naskládat.
 
 
Datum: 14. května 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: KOMATT      E-mail:      IP: uživatel323    
Nerad bych totiz aby mi ti jehlicky napadaly do klikovky
 
 
Datum: 14. května 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: KOMATT      E-mail:      IP: uživatel323    
hm pist jsem wybouchal přes dřevo ven takže jeto v klidu ,jehlovy ložisko je tam na 100procent protože j sem se na to dival a zas tak blebej nejsu jenom nevim jestili ten motor mam radi vydelat nebo ne???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????,,
 
 
Datum: 14. května 2008 15:48
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3006    
Nevim jak ses na tom financne,ale ja bych ten motor stejnak vyndal a udelal GO.
 
 
Datum: 14. května 2008 9:59
 
 
 
 
Jméno: @pple      E-mail:      IP: uživatel924    
do toho valce skus nalejt naftu a nech to tam a po naky dobe rez zmizi
 
 
Datum: 14. května 2008 7:55
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
dle me nejsu,,,, ale co ja vim kdo pred tebou delal,,
 
 
Datum: 14. května 2008 6:59
 
 
 
 
Jméno: luksa      E-mail:      IP: uživatel2998    
Zdravým všechny divoký motorkáře chtěl bych se optat když mam Jawku 21 a chtěl bych tam dát valec 60 cm jestli s tím budou nejaký problémy nebo tak neco abych pak nezjistil že se mi pomalu rosejpá stroj děkuji všem který mi poraděj a který s tím mají skušenosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: luksa      E-mail:      IP: uživatel2998    
Hej nop to mi ani nerikej ja jsem to pravě že koupil od toho poláka:-( to jsem mel vedet dřív
 
 
Datum: 15. května 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3006    
A jeste jedna poznámka....Delají se válce i s vrtáním 42mm,tak si to prepocitejte,ale 55ccm to urcite neni kdyz se delaj i 68 valce se 4 kanalama a 2x dvojitym vyplachovanim....nekdo je asi dela a písty taky...jen se musi umet shanet....
 
 
Datum: 14. května 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3006    
Valec tam muzes klidne dat,ale doporucuje se mit predtim GO na klice a loziskach. Doporucuju vyfuk hikone,seriovej výfuk ti bude motor s 60 skrtit na vykonu.
 
 
Datum: 14. května 2008 10:19
 
 
 
 
Jméno: viper      E-mail:      IP: uživatel2816    
no jde to vybrousit na 8 výbrus a ten píst normálně kup tady na fichtl krámku někde jsem ho tu zahlédl a ve výkonu je velký rozdíl hlavně jak jedeš do kopce
 
 
Datum: 13. května 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: beran      E-mail:      IP: uživatel1886    
zdarec hele ma to cenu, ale musis sehnat levne a na wykonu to jde poznat, hlavne to musis dobre zajet a uvidia ten rozdíl v kopci, jinak na chera jde nejvetsi obem 55,3 cm kubickych pak bis si musel sehnat borce co ti odlije movej pist, pak je ale lepaí si sehnat vejirovou hlavu hlavm kvuli chlazeni pac se to dost zahriva.
 
 
Datum: 13. května 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: Belzebub      IP: uživatel2070    
podle me to nema smysl, zmena skoro neni citit, jinak to nekupuj z aukra od toho polaka, to je nejvetsi sunt co muze byt
 
 
Datum: 13. května 2008 16:20
 
 
 
 
Jméno: Peter Cherry      IP: uživatel2885    
Laboroval jste nekdo s delkou výfuku u S11? Neboli jak moc je koleno zasunuto do tlumice... nejake poznatky? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: Peter Cherry      IP: uživatel2885    
Ted ho mam skoro az na kraji kolena a i tak mi to jede celkem dobre od nizkejch...chtel bych spise dosahnout vyssich otacek..
 
 
Datum: 14. května 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: ladybird      E-mail:      IP: uživatel2250    
kdyz ho zastrcis vic tak to jede lepe od nizkejch a kdyz povytahnes tak naopak, chce to najit zlatou stredni cestu
 
 
Datum: 13. května 2008 23:09
 
 
 
 
Jméno: Joki      IP: uživatel2516    
Cau chci se zeptat jestli to moc vadi motoru a v cem to vadi kdys po vymene krouzku jezdim ve dvojko na fichtlu.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Krouzky nejsou poradne usazeny, prehriva se to a muze se to pridrit...
 
 
Datum: 13. května 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: dany      E-mail:      IP: uživatel2971    
Nvm to jiste ale myslim ze po vybrusu by se melo prvnich 1000Km jezdit v jednom
 
 
Datum: 13. května 2008 7:15
 
 
 
 
Jméno: Paprskova hlava      E-mail:      IP: uživatel2992    
DObry den , uz nejakou dobu schanim paprskovou hlavu na jawu ... a nemuzu se nabadat nejakych informaci .. a tak vas zadam o nejake info . a spojeni na dodavatele nebo tak neco dekuji predem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2008 13:52
 
 
 
 
Jméno: PDA      E-mail:      IP: uživatel2600    
já ji taky prodavam......koupil jsem si ji...a za 2 měsíce jsem dostal paradni nabidku na koupě simala.....tak pro mě už nemá význam...na ceně by sme se domluvili....uplně nová.
 
 
Datum: 14. května 2008 13:52
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
hlava stoji kolem 1250kc i se srouby napis na tento email a on ti povi vic .. azmarek@email.cz
 
 
Datum: 12. května 2008 22:31
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel1711    
mam 555 a nevim jestli ma byt pruzinka jak je v tom krytu motoru na prave strane jak jde to lanko ve vnitr na tu paku nevim jestli to pochopite:-D bo nevim jak to mam vysvetlit:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 10:35
 
 
 
 
Jméno: martinafejtova      E-mail:      IP: uživatel8995    
ahojky mam dobře martinafejtova chodit senou
 
 
Datum: 21. března 2010 10:35
 
 
 
 
Jméno: martinafejtova      E-mail:      IP: uživatel8995    
ahojky mam dobře ja nevim to co mi uděla
 
 
Datum: 21. března 2010 10:19
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
jo ma tam byt.. je navlecena na lanku spojky
 
 
Datum: 13. května 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel1760    
Čau, potřebuji poradit s pionýrem... chci udělat výbrus ale nevím jak na to a co koupit dřív... a hlavně taky nevím jakej píst tam mám koupit...Díky moooc za odpovědi ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Výbrus není jen píst a válec... doporučuju nechat zrepasovat i kliku. Tedy nechat jí rozlisovat a dát nový čep kliky a zrepasovat jehličkové ložisko v dolním oku ojnice, plus je vždy vytlučené horní bronzové pouzdro ojnice, tedy nechat nalisovat nové a vystružit přesně podle pístního čepu, což doma stejně neuděláš s běžnou výbavou... tedy k repasi vezmi nejen válec, ale i kliku s ojnicí. Na tomhle vebu mě zaujala ojnice s jehlami v obou okách, musím říct že kdybych dneska renovoval, tak sáhnu po týhle novince... ono je přecijenom příjemnější zbytečně tolik nemastit a občanům pod nos nesmrdět víc než je nutné, stačí jak je tenhle stroj hlučnej :-) Navíc určite valivé uložení horního oka vyrží víc než třecí v měkkém bronzovém futru :-)
 
 
Datum: 13. května 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: Milda      IP: uživatel1760    
Oky díky za radu :-)
 
 
Datum: 12. května 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
nic nekupuj.sundej válec a zanes ho na výbrus do servisu.Oni ti pak k tomu už dají píst a kroužky potřebného rozměru
 
 
Datum: 12. května 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: Joki      IP: uživatel2516    
Zdarec. Chci se optat jestli se da vyfuk hikone pri upravach svarovat elektrodou dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
2mm to urcite nema... de to dost tezko propaluje se... vem to autogenem
 
 
Datum: 13. května 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
bez potřebné zručnosti, kvalitní svářecí soupravy se pod 2mm s obalovanou elektrodou sváří velmi... velmi...ale velmi špatně... a nepřej si vidět ty vypálené díry :-). Na tyto tlouš´tky zkus jedině MIG s tím se naučíš za 5 minut :-)
 
 
Datum: 13. května 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: Belzebubb      IP: uživatel2070    
to ma tak 2mm stenu, 0,5mm ani nahodou , to by bylo jak papir...
 
 
Datum: 12. května 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
de ale musis mit hodne zrucnosti pac ten vyfuck ma stenu o tloustne 0,5 mm a velice snadno se propaluje
 
 
Datum: 12. května 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
proc by neslo? dit je to normlani zelezo... jasne ze muzes.. cim koliv
 
 
Datum: 12. května 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: No Fear      IP: uživatel2987    
Zdarec borci,mam problem s fichtlem 21!Motor je po GO(loziska,gufera,spojka,zapalovani-proste vsechno vymenene) a valec je po vybrusu udelanej na zavody.Kdyz ho chci nastartovat tak chytne a hned chcipne... Nevite nekdo co s tim??? Predem dikes za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2930    
Přestě tohle to dělalo i mě tak sem poladil předstih a odtrh a pak už my to chytalo normálně a dokonce i pěkně táhlo ale musel sem si stim pohrát...
 
 
Datum: 13. května 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: No Fear      IP: uživatel2987    
Dikes za odpoved... vyfuk sem sundany uz mel,trysky sem taky cistil dokonce i menil,benzinu v karburatoru bude taky dost.VALEC byl delany na zakazku takze bych tomu nak neveril ze by to bylo tim.A zapalovni sem taky komplet presel nova svicka,kladivka,kondik.Takze fakt uz nevim ale dikes za ty rady...
 
 
Datum: 12. května 2008 20:47
 
 
 
 
Jméno: zdenda      E-mail:      IP: uživatel2989    
těch příčin může být několik,dost možná máš jen zacpaný výfuk,zkus to bez něj a uvidíš.Může to být i karburátor-zacpané trysky,nebo nízká hladina vplovákové komopře.Pak něco vážnějšího.Třeba špatný-malý rozměr pístu.Motor má kompresi ale nedocílíš přefukových tlaků.To je typický důsledek.Pak mě ještě napadá,že někdo zdupal právě ty závodní úpravy.Možná špatná kombinace výfuku a přefuku.Možná je válec určený jen pro kombinaci s laděným výfukem,ale možná máš jen špatný kondenzátor,nebo cívku.Začni jednodužším a postupuj ke složitějšímu.Přeji hodně zdaru.
 
 
Datum: 12. května 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: jmuky      IP: uživatel2981    
neví někdo: jak se vytahuje pístní čep z pístu a jestli si mám na pincka 21 dávat nějaké těsnění pod hlavu? Díky draci a věřím, že mi nějaký lepší borec než jsem já poradí!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
v katalogu ND není žádné těsnení pod hlavu uvedeno, nevím o jakém těsnění je tedy řeč :-). Nejlépe těsní hlava nepobušená od kladiva (vzácný kousek po burzách), rovnoměrně přitažená štefty. Pod válec samozřejmě těsnění papírové... Lze koupit a zručný opravář si v pohodě vyrobí sám ze čtvrtky :-)
 
 
Datum: 13. května 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
kladivo na vyrážení pístního čepu bych použil jedině tehdy pokud bych chtěl píst potom vyhodit a i tak mi to přijde hloupé řešení. Nezapomeń že je vyroben ze slitiny hliníku, tedy zaprvé ho kladivem krapátek omlátíš pokud se netrefíš a zároveň ho úderem do čepu ho čep stáhne ve směru vyrážení a tím píst zešišatíš... tedy já vzal závitovou tyč, nebo delší šroub s ubroušenou hlavou co šel protáhnout dutým pístním čepem a plynule jsem jej přes různé podložky citlivě opřené o kraj pístu vylisoval ven... samozřejmě po odstraní pojistných kroužků. Stejně tak pak nalisoval nový po výbrusu zpět... Hoši, hoši, hoši... hlavně žádnou hrubou sílu, úderem také můžete ohnout ojnici či vyúhlování klikové hřídele a to pak zadřete natošup!
 
 
Datum: 13. května 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: novák      IP: uživatel2275    
ja pouzivám malej nastavec z goly na racnu a orisek 10 mm a pak to jednoduse kladivkem vyklepnu
 
 
Datum: 13. května 2008 8:09
 
 
 
 
Jméno: DRAK      IP: uživatel2986    
Žádný stahovák.Já na to používám z goly ten nástavec na šroubovák a je to přesně to co potřebuješ.Pak už to jen opatrně kladívkem vyklepni a pod hlavu nic nedávej.Je zbroušená a těsní.
 
 
Datum: 12. května 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: sramja      IP: uživatel2984    
Hm, tak to ste borci šroubovákem :-) koukni na http://www.wiku.ic.cz a vyrob si stahovák pístního čepu podle návodu. Jo a pd válec si buď dej sintetický těsnění ( je to takovej červenej hnus) nebo koupíš normálně papírový a pod hlavu se žádný těsnění nedává protože je ta hlava zabroušená........
 
 
Datum: 12. května 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: borec      E-mail:      IP: uživatel2983    
prdlajs šroubovákem vem si špicu
 
 
Datum: 12. května 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: michy      E-mail:      IP: uživatel2982    
zdarec draku cep vytahnes kladivkem a sroubovakem a tesneni si dej pod valec papirovy a pod hlavu zelezny
 
 
Datum: 12. května 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: Tulda      E-mail:      IP: uživatel2580    
zdar ,výrábí se někde 3 kroužkový písty?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
pan basek je prodava za 130kc
 
 
Datum: 12. května 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: sramja      IP: uživatel2984    
A naco když 3 kroužkový jsou vo hafo těžší než 2 kroužkový¨?????? A jinak jestly se vyrábý tak spíš ne nebo bysis za to hodně připlatil....
 
 
Datum: 12. května 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
a k cemu tak asi
 
 
Datum: 12. května 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel2969    
co se stane kdyš tudle manžetu zkrátim?pude pi na 21??? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_109.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: jawamanik      IP: uživatel2984    
když ji skrátíš tak vzduch se dostane do karbecu rychleji bez odporu takže ti to zvětší výkon a jinak je lepší ho tam nedávat vůbec nabo tam dát sání z 21.....
 
 
Datum: 12. května 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: jawatom      E-mail:      IP: uživatel2970    
když ji zkratiš, tak se stane to že bude zkracená a bude na vyhození na 21 tam přec žadnou manžetu nepotřebuješ
 
 
Datum: 11. května 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: defgth      IP: uživatel1834    
jakej je pruměr stahováku co tady má sesa na čz 150 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: :D      IP: uživatel2424    
cus draci potrebuju poradit dneska sem jel na fikoj a uz byl hafo zavej a pak to chciplo a uz to nejede ani rizahnot to nejde a kdyz nakopavam tak vystreli nevite cim to je ??? nemuze to bejt treba zadrbli ?? dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2008 12:16
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
To myslíš vážně? Motor kterej je chlazenej okolním vzduchem se na místě asi moc neochladí, tu příručku mam a tohle tam na 100% napsaný není :-)
 
 
Datum: 11. května 2008 12:16
 
 
 
 
Jméno: tlachal      E-mail:      IP: uživatel2594    
Když byl žhavej tak si ho měl nechat vychladnout v prirucce na dachly jsem čet, že se motor ochlazuje tím, že ho nakopnete a necháte běžet na volnoběh je to pravda?
 
 
Datum: 11. května 2008 9:44
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2949    
tak jo potom tohle muzes povidat na vsechno ze to se sami nemohlo a motorka sa sama neopravi.
 
 
Datum: 10. května 2008 22:59
 
 
 
 
Jméno: :D      IP: uživatel2424    
ALE PRED TIM TO NEBYLO TO CHYTALO NA 1 A TED NAJEDNOU
 
 
Datum: 10. května 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1313    
předstih
 
 
Datum: 10. května 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: Tulda      E-mail:      IP: uživatel2418    
zdra,,na půdě sem naček nějakej motor,jeto nějáká čz,,má to jeden válec na horu jak 250 nebo něco na ten spůsob,,dva otvory pro výfuk,,a ddlevně to má nějaký veklký kolo na levý straně,,prosím co je to zamotor dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: Tulda      E-mail:      IP: uživatel2418    
jo jenže tenhle motor má řazení takový že je to řazení daný nahoře na motořee a a řetězové kolečko co pohání řetas je na levé strane říkám vživotě sem ten motor neviděl
 
 
Datum: 12. května 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel210    
jj..tak to bude nejspíš ta ČZ 150..2 vývody na vyfuk, zapalko jak u mopeda...to by mohlo byt ono! Ale zapalko je na pravé straně ne..?? Teda já to tak mám na ČZ 150c ...
 
 
Datum: 12. května 2008 15:21
 
 
 
 
Jméno: Tulda      E-mail:      IP: uživatel2418    
takový kolo pod kterým je elektrika něco stejnýho je umopeda
 
 
Datum: 11. května 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
a cos myslel tim velkým kolem na levo??
 
 
Datum: 11. května 2008 16:11
 
 
 
 
Jméno: Tulda      E-mail:      IP: uživatel2418    
ale podle mě je to nějakej manet,,ale nevím
 
 
Datum: 11. května 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: Tulda      E-mail:      IP: uživatel2418    
lukawe 555 má pravdu 250 poznám
 
 
Datum: 11. května 2008 14:02
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2965    
volové no bude to asi stopadesátka?jake dve pade, ket pise válec do vrchu jako 250 žejo!tak asi 250 pozná!
 
 
Datum: 11. května 2008 12:51
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel2690    
Bych rekl ze Jawa 250 Kývačka.mam ji taky,,
 
 
Datum: 10. května 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
jaké velké kolo??možná je to z toho skůtru!!
 
 
Datum: 10. května 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
a má to sání s filtrem nebo jen takovej ten pofidérní? může to bejt čz 175/356
 
 
Datum: 10. května 2008 20:31
 
 
 
 
Jméno: Pospa      IP: uživatel1670    
možná speciálka
 
 
Datum: 10. května 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: Hobit      IP: uživatel417    
cus hosi nevite nekdo jak snizuje hlava na fekaloj? dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: Hobit      IP: uživatel417    
ja bych spis potreboval jak a co a o kolik se co snizuje
 
 
Datum: 10. května 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Doma bych to rozhodně nedělal, je to docela makačka. Nejlepší budeš mít když zajdeš k nějakému soustružníkovy v okolí nebo do nějaký fabriky se zeptat, možná snižujou hlavy i tam u tebe kde dělají výbrusy ale chce se to zeptat.
 
 
Datum: 10. května 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel1760    
Čau, potřeboval bych vytunit fichtla dal bych do toho max 5 tis. jenom aby to jelo co nejvíc...chci to na závod. poraďte jako na to a sčím začít...Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2008 14:10
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Velký zvýšení výkonu je na těhle stránkách http://www.sweb.cz/pacop/moto/jaw.html
 
 
Datum: 10. května 2008 14:10
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel2960    
dej stocit kliku pujde do otacek lepsi hvezdicova hlava arbes lepsi klapka bezkontaktne zapalko nejvjetsi vybrus a atd a to ti tych 5 tisic nebude stacit
 
 
Datum: 10. května 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Snizenim hlavy docilis vetsi komprese, mensiho obsahu zapalovaci smesi, tim padem vetsi vykon..., take bych upravil karbec, udelal velky vybrus a provrtal kanalky, hvezdicova hlava je god na chlazeni, ale neni nutna
 
 
Datum: 10. května 2008 11:51
 
 
 
 
Jméno: motor      E-mail:      IP: uživatel1568    
začni tim že dáš nové ložiska všechno přetesníš dáš nový filtr na sání kvalitní olej jak do převodovky tak do motoru. podle me je nejlepší cesta k výkonu snížení hlavy ale zase ten motor mín vydrží
 
 
Datum: 10. května 2008 11:13
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2949    
tz ze treba it skusit do senku pokra nebo ovoci
 
 
Datum: 09. května 2008 22:51
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Začni tim že těch 5 tisíc co máš 5 krát rozmnož...:-)
 
 
Datum: 09. května 2008 22:42
 
 
 
 
Jméno: Frajtr      IP: uživatel2370    
dej tam motor s KTM 525
 
 
Datum: 09. května 2008 22:22
 
 
 
 
Jméno: ded      IP: uživatel1337    
zdar co se stane když dám válec z pařeza na fichtla?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 10:37
 
 
 
 
Jméno: standa<br />      E-mail:      IP: uživatel3017    
<br /> Ma jiny kanaly,ale pasuje to a jede to: Undefined index: text in /data/webs/domains/sesa-moto.cz/s/shop/zaklad/pokec.php on line 268<br />
 
 
Datum: 15. května 2008 10:37
 
 
 
 
Jméno: Froggyc      IP: uživatel2406    
ghele valec z pareza ma jinde kanaly myslim ne??? to by byla pekna mr*****
 
 
Datum: 10. května 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: Sorry      IP: uživatel1215    
sorry ja jsem newim proc myslel za tam chces dat inej pist sorry
 
 
Datum: 09. května 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: babka      IP: uživatel1121    
VIS CO se stane BUDES TAM mit valec Z PAREZA
 
 
Datum: 09. května 2008 17:34
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Hezky pěkně Davide...:-D
 
 
Datum: 09. května 2008 16:33
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1215    
Nic se nestane v případě že se bude shodovat vrtani a zvdihový objem.
 
 
Datum: 09. května 2008 16:29
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel2757    
V čem je lepší dvojkroužkový píst od tříkroužkového? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2008 8:19
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
jedone 3 krouzky mam ho taky a nemuzu si stezovat a mas rychlejsi zabeh
 
 
Datum: 10. května 2008 8:19
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel2757    
diky
 
 
Datum: 09. května 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Neni pravdou.Dvou kroužkový má sice menší tření než tří,ale taky má menší těsnost.A tří kroužkovej má sice větší tření,ale zato větší těsnost.Takže je lepší ten tří
 
 
Datum: 09. května 2008 17:16
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2949    
a otacky
 
 
Datum: 09. května 2008 12:30
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      IP: uživatel2614    
Má menší tření ve válci a motor má větší sílu.
 
 
Datum: 09. května 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: Mx 222      IP: uživatel2890    
Zdarec chci se zeptat co je lepší do ojnice ( z vrchu tam kde je pístní čep) jestli lužisko nebo obyč. pouzdro. Diky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2008 23:50
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
hovadina dycky lepší ložisko nic se ti s tim nestane pokud nmažeš dobře a dobrym olejem 1. menši hluk 2. menší ztráty třením
 
 
Datum: 08. května 2008 23:50
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
Namakaný stroj s vysokou kompresí: pouzdro. U sériového motoru je lepší ložisko. (úpravy na motoru ti ložisko brzy zničí - vysype se/sériový motor je dělaný na výdrž - ložisko nemusíš skoro měnit)
 
 
Datum: 08. května 2008 13:44
 
 
 
 
Jméno: geroy      IP: uživatel2637    
urcite lozisko
 
 
Datum: 07. května 2008 22:41
 
<  289  290  291  292  293  294  295  296  297  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 4:21:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu