slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  287  288  289  290  291  292  293  294  295  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jaking      IP: uživatel939    
Zdarec, mam 05 a ještě na ni nebyl dělanej výbrus, vše origo a vali jako prase, ale někde sem slišel že je lepši na tom udělat vybrus a někde zas že je lepši to nechat original že to lip vali tak ted nvm jestli tam mam ten vybrus nechat udělat nebo zda to mam nechat jak to je... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: Georg      IP: uživatel2646    
kašli na výbrus a buď rád že ti to jede. čus.
 
 
Datum: 06. června 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel344    
já slyšel že výbrus až když to skoro nepojede(až na 3 pojedeš 20km/h, tak by to fakt chtělo :-D)
 
 
Datum: 06. června 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
jestly ti to jede tak je zbytecny davat vybrus ty penize si nech radsi na benzin nebo na dalsi opravy bestak naky upravy pionyr neni moc stavenej a kdys chces udelat nakou upravu tak cena se hejbe uplne jinde to je muj nazor
 
 
Datum: 06. června 2008 14:49
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2929    
zdar draci dal by sem nejak rozebrat tachometr z pionira, protoze nevim ci je dobry....protoze s neho vypadla nejaka kravinka pri cisteni, a nece se mi popredu investovat do lanka a sneka ked nevim ci mam dobry tachac...diky za radi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
A neurvěte ručičku s pružinkou!! To se zas podařilo mě!:-D
 
 
Datum: 06. června 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
no, já sem to skoušel, prasklo mi skličko a ten rameček se mi tajky hezky zdeformoval
 
 
Datum: 06. června 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
dik moc chlapi =D ste jednicky
 
 
Datum: 06. června 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
misto nahonu tam str sirku a zatc s ni, jestli se bud erucicka trochu hejbat...
 
 
Datum: 06. června 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3148    
sundas ten hlinikovej ramecek a dole povolis matici a celej ten mechanismus vytahnes z pozdra,ale vetsinou tam nejde vratit ten ramecek protoze se uplne zkurvy jak ho sundavas. Zkusit to muzes.
 
 
Datum: 06. června 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: kuba XD      IP: uživatel1058    
kdyz ma jawu 21 tak by me zajimalo jestli na ni dostanu ty kryci plechy z jawy 20 myslim ty revma plechy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2008 8:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3148    
Ten kriz co je tam je jen na 21 a 23. Jawa 20 ma jinej. AD plechy: Fakt staci vymenit kriz,brzdové lanko a par sroubku.Ale bacha,puvodni 20 meli koleno vic do oblouku aby se veslo pod kriz, a u klasickejch 21 je obcas problem dostat pod ten kriz koleno s vyfukem. Sám poznáš. Hodne uspechu ve stavbe.
 
 
Datum: 06. června 2008 8:57
 
 
 
 
Jméno: kuba xD      IP: uživatel1058    
nojo ale tady v fichtl krámku je tam je ze topsuje jak na 20 tak na 21
 
 
Datum: 05. června 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: komp      IP: uživatel2757    
KAJ ASI V OBCHODĚ
 
 
Datum: 05. června 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
urcite tam dou plechy z 20 jeto stejny ale musis dat jinek kris
 
 
Datum: 05. června 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
myslim že by tam jít mohli ale musel by si vyměnit kříž za ten z 20ky
 
 
Datum: 05. června 2008 15:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel2714    
čau draci potřeboval bych poradit jak napasovat ložisko na kliku nebo do karteru,děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel934    
no já je jen nahřívám ale stim mražákem nwm.
 
 
Datum: 06. července 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel2353    
ja doporucuju nasadit na kliku pak to zaleza tam kam ma
 
 
Datum: 05. června 2008 11:10
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Osobně se přiklánim k mražení a nahřejvání....! Nahřeješ karter...ložisko aspoň hoďku v mražáku a když seš dost rychlej udělá to KLAP a nemusíš použít násilí....:-) To samý pak s klikou..celou kliku do mražáku ložisko lehce nahřát...!
 
 
Datum: 04. června 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
do karteru ho nasadis tak,ze karter nahrejes a lozisko zchladis a pak do sebe krasne zapadnou
 
 
Datum: 04. června 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: fichtl      E-mail:      IP: uživatel692    
uplne jednoduse polozis na kliku a vezmes klic na golu ten kulatej aby sel na vnitrni krouzek loziska a kladivem nabouchas a davej pozor aby sel rovne
 
 
Datum: 04. června 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: methaw      IP: uživatel2888    
zdravim, potřebuju radu... když jedu na fíkovi na nízký otáčky a pak dám plnej plyn, tak mi jde do otáček hrozně ztěžka, ale když přidávám plyn s otáčkama tak mi to jede dobře... prosím poraďte, dík.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: methaw      IP: uživatel2888    
dělá to i bez filtru, na jedničku to skoro není znát, na dvojku můžu dát plnej jen při vysokejch jinak to trácí výkon a na trojku jezdím na 1/2 plynu do vysokejch se ani nedostanu
 
 
Datum: 05. června 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
cau tak to muze bejt ve vice vecech nejspis ti de malo vzduchu filtreb bud stary ucpany filtr nebo mala diry vty krabyci plastovi a taky muze bejt ucpany vejfuk coz je mala pravdepodobnost nebo se to uchcava moc zvednuta jehla na plyn ale vidim to na ten filtr
 
 
Datum: 04. června 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel3139    
cau, chci se vas zeptat, co mam delat: mam 05tku, ale kdyz kazdej den chci vyjetz nastartuje mi to asi az na 20 slapnuti, uz se mi z toho ohyba startpaka, jinak zahratej chyta skvele, svicka nova 15, poradte plis, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Jehlu dej na druhy zarez od zhora, jinak mam ngk B8HS a jede to uplne stejne jak na brisk, takze zbytecne penize:-)
 
 
Datum: 04. června 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel3139    
diky, s tou starou to chytalo taky blbe, zkusim ji sklepnout, pravda jehlu mam zbytecne vysoko, treba to na to ma vliv
 
 
Datum: 04. června 2008 13:48
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
Kup si NGK B8HS je to nejlepší značka a nejlepší označení svíčky!!! stojí sice 70Kč ale jede to o hodně líp než s briskem de to dost do otáček a dobře spaluje olej!
 
 
Datum: 04. června 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3141    
Skus tu svicku trochu sklepnout.
 
 
Datum: 04. června 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel2353    
jo a este se koukni jestli je dotahla svicky jestli neni volna
 
 
Datum: 04. června 2008 11:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel2353    
a predtim to stou svickou starou chytalo dobre?? stouhle svickou by to melo chytat dobre mozna moc zvednuta jehla na plyn tak seto uchlastava skus ji dat nis
 
 
Datum: 04. června 2008 11:31
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel3139    
zdravim, po delsi dobe jsem se rozhod, ze opravim tachometr u pionyra, dal sem peknej tachac, novej nahon a zjistil sem ze mi ten nahon vzadu prokluzuje jak sem ho nasadil na tu aparaturu vzadu(sory nevim jak se tomu rika), zkousel sem to vseljak, furt se to netoci, tak se ptam co s tim, jestli prilepit=D, nebo jiny metody, nerad bych to vymenoval, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel2353    
vetsinou chybej zobacky narozete ktery tocej stim vnitrkem a taky to jak rika Kondor
 
 
Datum: 04. června 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: Kondor      E-mail:      IP: uživatel1310    
Ahoj,tak tohle je stará bolest.Buď máš vymletý ten čtyřhran do kterého se to zasunuje anebo - což si myslím já - je to šmejd náhon.Já to řeším tak,že oba konce odmastím,ocínuji a nechám na čtyřhranu silnější vrstvu cínu.Potom stačí jen pilníčken zapilovat aby to na 100% sedlo do protikusu a je to.Lepší by asi byla mosaz,páč cín se časem vymakčká ale zase není problém to kdykoliv vyndat a udělat to znovu. JAWĚ zdar !
 
 
Datum: 04. června 2008 10:02
 
 
 
 
Jméno: Kondor      E-mail:      IP: uživatel1310    
Ahoj,tak tohle je stará bolest.Buď máš vymletý ten čtyřhran do kterého se to zasunuje anebo - což si myslím já - je to šmejd náhon.Já to řeším tak,že oba konce odmastím,ocínuji a nechám na čtyřhranu silnější vrstvu cínu.Potom stačí jen pilníčken zapilovat aby to na 100% sedlo do protikusu a je to.Lepší by asi byla mosaz,páč cín se časem vymakčká ale zase není problém to kdykoliv vyndat a udělat to znovu. JAWĚ zdar !
 
 
Datum: 04. června 2008 10:02
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel3139    
Ahoj, potrebuju poradit s tlumicema, mam pionyra a najednou koukam, tlumice vepredu se tak ruzne klepou do stran, spis se s tim kolem da hejbat dopredu a dozadu. Jinak pruzi vyborne, a kolo taky drzi, poradte jestli se s tim da neco delat nebo jestli to cely musim vymenit, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2008 10:50
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      IP: uživatel3339    
mal som rovnaky problem ,no u nas sa futra tazko zhanaly tam som si ich nechal vysustruzit z PERTONEXU
 
 
Datum: 27. června 2008 10:50
 
 
 
 
Jméno: jiromi      E-mail:      IP: uživatel613    
cau hup si futra jedno stoji cca 11 kc
 
 
Datum: 05. června 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
jj mas nejspis spatny pouzdra
 
 
Datum: 04. června 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: Kondor      E-mail:      IP: uživatel1310    
Ahoj,máš buď povolený závěsy pružin v brejlích a nebo spíš vymletá silonová futra v předních vidlích.Kup si 4 nový,s citem zalisuj a nezapomeň vystružit - tuším je to průměr 22 mm. JAWĚ zdar !!
 
 
Datum: 04. června 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: Mike      IP: uživatel3111    
Hi all,chtěl bych se zeptat jestly bude mít nějaký vliv na klikovce,když udělám menší závit,strhnul sem ho.novou se mě kupovat nechce a 2. která je v dílně tak je poničená.porádíte jestly to má nějaký vliv na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3141    
Jestli mas zavitniky kterejma natocis novej zavit na kliku tak to udelej,nicemu to nevadi,ale uvedom si ze ta klika neni z obycejneho zeleza. Je to lisovana,tvrzena a kalena ocel a neumim si predstavit jak tam natocis zavit obycejnym zavitnikem.
 
 
Datum: 04. června 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: Kub@sss      IP: uživatel485    
Zdravim, potřebuju vědět, jestli když se mi ulomil malej kousek ze svíčky a spad asi do hlavy, jestli kvuli tomu musim sundavat hlavu nebo se na to mam vysrat a jezdit dál. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel934    
hochu seš v řiti me se toto stalo u 90 roadstera sundal jsem jen válec s palicí nic jsem nenašel tak jsem si řek že to určite viletelo jezdil jsem v poho tak mesíc a motor se kousl ten kousek kovu byl schovanej v klikovce tak motor jsem dal do zberu byl totál rosekanej nastesti mel jsem jeste jeden tak jezdim dál ale rozeber dystak i ten motor stojí to za to?
 
 
Datum: 02. července 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: thompson      IP: uživatel1829    
pokud si s tim uz kousek jel tak to nejspis vyletelo vyfuk. kanalkem ven kdyz nas mistr dava vlozky na zavit tak konecek ucvakne a kdyz mu spadne do valce tak nastartuje a on vyleti vyfukem ven...
 
 
Datum: 27. května 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ono to mohlo nejspis vypadnout dovejfuku ale pokud seto dostane nakym zahadnym spusobem doklikovky tak seti muze zadrit motor a znicit loziska a pak budes v pic...
 
 
Datum: 27. května 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: Francek      IP: uživatel2930    
Mas pravdu vyser se na to, ale moc dlouho nepojedes.Ale do kovosrotu mozna dojedes.
 
 
Datum: 27. května 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: W750i      IP: uživatel111    
hlavu maš dole za 2 minuty co řešiš , a asi se moc neorijentuješ v mirach pač si zkus posklaat kostku 5x5mm a nepochopiš
 
 
Datum: 27. května 2008 14:07
 
 
 
 
Jméno: skusenej fichtlař      IP: uživatel3128    
mn radim ti nez na to nasednes a vyjedes tak to uercite rozdeklej a vyndej :-D
 
 
Datum: 27. května 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
5x5mm,prý malej kousek:-)
 
 
Datum: 27. května 2008 11:07
 
 
 
 
Jméno: Kub@sss      IP: uživatel485    
Byl max. 5x5 mm ani ne a upad mi za jízdy, když se mi vytočila svíčka... Tak nvm, potom sem na tom normálně jezdil a v pohodě, ale radši to sundam no...
 
 
Datum: 27. května 2008 9:10
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Záleží jak velkej. Upadl ti za jízdy nebo jsi se v tom vrtal. Ale každopádně bych ten válec a hlavu sundal, člověk nikdy neví.
 
 
Datum: 27. května 2008 8:35
 
 
 
 
Jméno: sqwarek      E-mail:      IP: uživatel3121    
Zdar, chtěl jsem se zeptat jestli a o kolik je snižená vějiřová (hvězdicová) hlava na fichtla. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: jelipa      E-mail:      IP: uživatel2566    
Zdar draci, ma velkej vliv na vykon kdyz mam na valci maly drazky ve smeru pistu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
http://www.mustaf.estranky.cz/fotoalbum/moje-stroje/muj_valec/2 takhle to vypadalo u mně :-D výkon to mělo normální :-) ale po výbrusu a zajetí eště větší!
 
 
Datum: 26. května 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      E-mail:      IP: uživatel3093    
Pokud sou ryhy vetsi, asi by byl lepsi vybrus...
 
 
Datum: 26. května 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
ja jsem mel drazky ve valci od toho pistniho cepu a meloto malej vykon ale mel jsem taky mensi krouzky takze nevim ale dost to tim fouka doporucuju jinej valec jestli jeto hodne velka dira
 
 
Datum: 26. května 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: axel      IP: uživatel2605    
a jde to normálne?protoze kdyz sou drazky na vacli tak je to asi pridrety ne?ja teda nevim..cuzz
 
 
Datum: 26. května 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: jelipa      E-mail:      IP: uživatel2566    
ve valci
 
 
Datum: 26. května 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel404    
Na hlavě válce?
 
 
Datum: 26. května 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel2623    
este ta stranka : se ze sem ji nedal hned dolu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: Standa Hrbek      E-mail:      IP: uživatel3141    
To fikus: nejsem nejakej standa co se tu ptal na absolutni kokotiny. To others: Originalni stadion byl vyrabeny v Rakovniku pod znaskou STADION !!! Stadion a jawety(ta je JAWA) maj stejny dekly a tudiz pasujou a tudiz na tom motoru byl znak JAWA!!! Nebudu se tu s nikym hadat. Nekdo tam ma jawa,nekdo ne,ale jawa to neni sakra. Vy vsichni ste asi velmi inteligentni a znaly kdyz tu resite takovy blbosti.
 
 
Datum: 04. června 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: Mike      IP: uživatel3111    
OMG,je to stadion,stojí mi ve stodole a pokud někdo chce FOTO tak at napíše na icq(299-827-808)
 
 
Datum: 03. června 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
to je motor za jawety proc by bylo jinak na kasliku napsane jawa
 
 
Datum: 27. května 2008 6:02
 
 
 
 
Jméno: mikeeeees      IP: uživatel2374    
jo je to opravdu motor ze stadiona s 11
 
 
Datum: 26. května 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: NiCK Da DiCK      IP: uživatel525    
Biturbo V12 4.2L Dodge Viper...ne je to ze stadiona
 
 
Datum: 26. května 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3119    
ja si myslim ze je to bud jawa 500ohv alebo motor z kozmickej lode...inac jeden z ufa mam na predaj...
 
 
Datum: 26. května 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: hosi hosi je debil      IP: uživatel2324    
s fikusem souhlasim je to stadak!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 26. května 2008 15:11
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel692    
to je jawa 350
 
 
Datum: 26. května 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel692    
neni to jawa stadion je fichtl S11
 
 
Datum: 26. května 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jn nevim jak by nekdo rozslaval slapkama jawu 150 to jestadak
 
 
Datum: 26. května 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel692    
neni to jawa stadion je fichtl S11
 
 
Datum: 26. května 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: hosi hosi je debil      IP: uživatel2324    
prej jawa 150 :-D od kdy ma jawa 150 hridel na slapky:-D
 
 
Datum: 26. května 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel692    
to je jawa 350
 
 
Datum: 26. května 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mozna to je stadion ja stadiony neznam tak nebudu nic tvrdit pripadlo mi ze na stadaka to ma dost mohutnej motor
 
 
Datum: 26. května 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
se kouknete na net a viteto hnetka opravdu jeto stadak
 
 
Datum: 26. května 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mozna to je stadion ja stadiony neznam tak nebudu nic tvrdit pripadlo mi ze na stadaka to ma dost mohutnej motor
 
 
Datum: 26. května 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mozna to je stadion ja stadiony neznam tak nebudu nic tvrdit pripadlo mi ze na stadaka to ma dost mohutnej motor
 
 
Datum: 26. května 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mozna to je stadion ja stadiony neznam tak nebudu nic tvrdit pripadlo mi ze na stadaka to ma dost mohutnej motor
 
 
Datum: 26. května 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
jednoznačně stadion
 
 
Datum: 26. května 2008 14:48
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
standa kolik ti je roku?? kecas jen nesmysli a neumis si poradit sezavadou na fichtloj
 
 
Datum: 26. května 2008 14:41
 
 
 
 
Jméno: hosi hosi      IP: uživatel1181    
sorac ja se prekok on to je stadak jo a kdyby nahodou tak stadion je jawa
 
 
Datum: 26. května 2008 14:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
tohle nemuze bejt motor zestadiona us naprvni pohled je videt ze jeto neco silnejsiho typoval bych tak na 125 a jeto jawa eate to tam ma napis jak krava zboku a nekdo tady bude tvrdit ze to neni jawa
 
 
Datum: 26. května 2008 14:39
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
tohle nemuze bejt motor zestadiona us naprvni pohled je videt ze jeto neco silnejsiho typoval bych tak na 125 a jeto jawa eate to tam ma napis jak krava zboku a nekdo tady bude tvrdit ze to neni jawa
 
 
Datum: 26. května 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: hosi hosi      IP: uživatel1181    
hosi dete do prdele tak sem nelezte kdyz ani nerozeznate jawu 150 od stadaka lamici
 
 
Datum: 26. května 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: Frikulin-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Jako nechci machrovat...nejsem něak zběhlej Stadioňák...ale od kdy neni motor ze staďáka Jawa to nevim....:-) Když už nic jinýho tak to má na víko napsaný jak kráva....:-D
 
 
Datum: 26. května 2008 13:38
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3117    
Neni to motor Jawa. Je to motor o obsahu 50 ccm z mopedu Stadion S11.
 
 
Datum: 26. května 2008 12:52
 
 
 
 
Jméno: yea      IP: uživatel2623    
to je obsah 50 ?
 
 
Datum: 26. května 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel477    
Určitě.... je to stadion....
 
 
Datum: 26. května 2008 11:26
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
To je motor ze stadiona.
 
 
Datum: 26. května 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel2623    
dobry den chtel bych se zeptat co je to za motor: za odpoved dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
motor znacky STADION S11
 
 
Datum: 26. května 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel404    
Za jakej motor pošli mi fotku na mail, a tady na chatu si všichni tykaj tak můžeš také tykat
 
 
Datum: 26. května 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Zdravim draci, fichtl zacal zlobit, zahratej jede hur a hur drzi volnobeh, myslim si ze to bude gufero pod zapalkem, pac kdys se zahreje roztahne se a netesni, diky za odpovedi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Motor sem rozdelany nemel a ani se me do toho nechce, ale co se da delat dik:-)
 
 
Datum: 26. května 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel404    
skus rozdělat celej motor , dej nové ložiska, simerinky a těsnění doporučim silikon na motory nebo hermetik ale sedací plocha musí bý čistá jinak to bude brát falešný vzduch a nepojede to nebo to pojede špatně
 
 
Datum: 26. května 2008 18:11
 
 
 
 
Jméno: Spářa11      IP: uživatel3118    
ja si mysim ze gufero by totaky mohlo byt me se to taky tak sralo pomohly gufera vycistit karbec a vzduchac a vypalit vyfuk
 
 
Datum: 26. května 2008 15:20
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
jestli si mel rozdelanej motor tak to bude nejspis spatne utesneny malo utahly srouby gufero se chova jinak to nejde vubec nastartovat jen obcas blafne a chcipne
 
 
Datum: 26. května 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: wer      E-mail:      IP: uživatel1584    
zdar potrebuji poradit dava se mezi hlavu a valec na baetu typ 210 tesneni a popripadne jake a cenu dík mooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: andrew      E-mail:      IP: uživatel404    
Tam můžeš dát silikon na motory a ten stojí kolem stovky
 
 
Datum: 25. května 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: Krusty      IP: uživatel1997    
Zdarec draci, nenechaval si nekdo z vás upravovat motor nebo neco u marka ? zajimalo by me , jak to probíhá , jestli jste mu poslali valec nebo podobně .....a hlavně jak jste s tou úpravou spokojeni , jestli to udělal kvalitně a za kolik ...... předem dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: fekal      IP: uživatel1337    
cau jak mam snizit hlavu ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2008 8:13
 
 
 
 
Jméno: chuck      IP: uživatel1321    
brusnou pastu smichat s olejem namažeš na vrch válce přiložíš hlavu a valíš každých pět minut pastu utřeš a vyměníš pak to dukladně umyješ v technickém benálu až se ti bude zdát že to stačí tak skončíš nasadíš a testuješ tímto aji dobře dotěsníš hlavu na válec
 
 
Datum: 27. května 2008 8:13
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel3087    
jde to i na fréze.
 
 
Datum: 24. května 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: Frikulin-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Jestli chceš ozvy se... vl.muzak@seznam.cz
 
 
Datum: 24. května 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Doma bych to nedělal. Zajdi k nějakému soustružníkovy nebo do nějakého učňáku v tvém okolí a tam se zeptej jestli to nedělají. Budeš muset hledat ale ten soustružník je nejjednodušší.
 
 
Datum: 24. května 2008 12:08
 
 
 
 
Jméno: 2 mustang      IP: uživatel1337    
cus . jak se odlehzi klikovka a potom spravne vyvazi ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: sousedd      E-mail:      IP: uživatel8545    
Kluci, a kde tu podkovu seženu. Dík
 
 
Datum: 25. ledna 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: Frikulin-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Zrovna teď si počítám vývažek pro jednu kliku...:-) A jdu ji vrtat...! Klika se musí rozlisovat na soustruhu stočit...(v nástrojárně se nedoplatíš a každej soukromník ti od toho uteče protože to je otročina....stalo se mi že jeden tvrdej setrvák sem dělal i 7 hodin...hrůza...) Pak se samozřejmě slisuje vycentruje...zváží se komponenety a už slisovaná klika se vrtá a kontroluje na stojánku...! Umim to dělal sem už tři ale práce je to ŠÍLENÁ....(odměnou je motor bez vibrací s plynulim chodem...:-) Weaponman má i nemá pravdu...ano můžeš tam dát válec podkovu a pořánej karbec...ale to neni odpověď na tvoji otázku....ty chceš vyvážit kliku....on chce jezdit...! Já osobně sem taky pro vyvážení kliky...nepraskaj svary neulítávaj šrouby a podobně...! Kdyby byla šance vrtat do sériový kliky tak ji mám taky vyváženou...ale tam to jde přez kalení a na to nemám vrtáky...! A ono 4 kanál karbec podkovu a jezdi....:-D To se musí taky umět trochu nastavit... Počítám že to máš všechno od marka...? :-) No ozvy se...mužeme se na tohle téma pobavit...!
 
 
Datum: 24. května 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja rikam zbytecnost dej tam podkovu a 4 kanal a jezdi a poradnej karb
 
 
Datum: 24. května 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: jiri dachlar      E-mail:      IP: uživatel3102    
mam dvacítku výbrus má najeto už přez 600km a od doby kdy jsem dal výbrus s pístem na dva kroužky motor má daleko menší výkon než píst se třema je to možný? předstihem to neni. má malý výkonmůže to bejt kompresí? všechny kopce sem bral na dvojku teď to dá sotva jednička. může to bejt výbrusem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Moc ses s nim mazlil...:-) Dej mu pořádně pod vocas uvidíš že se rozjede...! Jestli si poctivě zajížděl máš všude olej který je potřeba vypláchnout a spálit....! Dej 1:40 něakou polosyntetiku a dej mu za uši...! Vliv dvou nebo tří kroužků je neskutečně zanedbatelnej a konečně by to ti měly všichni pochopit....! Stačí klidně jeden kroužek..(jako jezdim já...) Akorát se musí měnit a hlídat...! Tohle co popisuješ je klasicky rozmlsanej motor...:-) Dej mu napít a pojede...! Já třeba svoje motory prakticky nezajíždim....musíš mít jistotu kvalitního výbrusu klavitního oleje a pak stačí 50km na hrubý sednutí...pak začínám jezdit naplno...! :-)
 
 
Datum: 24. května 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3105    
Vsechno je mozny.....jestli si spatne mazal tak se ty krouzky uz sjely na sracku....sundej valec a podivej se jaky maj vůle na zamkach...jestli je tam uz vetsi vule jak pul milimetru tak jsou opet KO. Staci koupit novy krouzky,poradne to namazat a znova trochu zajet....cca 50 km....krouzky se podaj rychle.... Jinak pisty na 3 krouzky delaji stale,ale na zakazku.
 
 
Datum: 24. května 2008 14:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
trosku to muze bejt znat navykonu ale nepatrne ne tolik
 
 
Datum: 24. května 2008 10:59
 
 
 
 
Jméno: 2 mustang      IP: uživatel1337    
zkontroluj jestli maj krozky ve valci vuli staci tam mezara pul milimetru mozna trochu vic protoze kdyz se to zahreje tak se to rozpina a zvetsuje se treni a nebo na opak jestli ta dira neni vetsi jak si rikal ze si delal vybrus, musis mit novi pistni krouzky
 
 
Datum: 24. května 2008 10:43
 
 
 
 
Jméno: X      IP: uživatel1553    
Mozna si to spatne zajel.... nebo to mas jen spatne vyladeny..... no tak a nekdo rika ze se 3 krouzkama to lip tesni ....
 
 
Datum: 24. května 2008 7:40
 
<  287  288  289  290  291  292  293  294  295  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 4:20:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu