|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jaking
IP: uživatel939
 Zdarec, mam 05 a ještě na ni nebyl dělanej výbrus, vše origo a vali jako prase, ale někde sem slišel že je lepši na tom udělat vybrus a někde zas že je lepši to nechat original že to lip vali tak ted nvm jestli tam mam ten vybrus nechat udělat nebo zda to mam nechat jak to je...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 19:48
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
kašli na výbrus a buď rád že ti to jede. čus.
Datum: 06. června 2008 19:48
já slyšel že výbrus až když to skoro nepojede(až na 3 pojedeš 20km/h, tak by to fakt chtělo  )
Datum: 06. června 2008 17:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
jestly ti to jede tak je zbytecny davat vybrus ty penize si nech radsi na benzin nebo na dalsi opravy bestak naky upravy pionyr neni moc stavenej a kdys chces udelat nakou upravu tak cena se hejbe uplne jinde to je muj nazor
Datum: 06. června 2008 14:49
Jméno: Enigma
IP: uživatel2929
 zdar draci dal by sem nejak rozebrat tachometr z pionira, protoze nevim ci je dobry....protoze s neho vypadla nejaka kravinka pri cisteni, a nece se mi popredu investovat do lanka a sneka ked nevim ci mam dobry tachac...diky za radi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 20:01
A neurvěte ručičku s pružinkou!! To se zas podařilo mě!
Datum: 06. června 2008 20:01
no, já sem to skoušel, prasklo mi skličko a ten rameček se mi tajky hezky zdeformoval
Datum: 06. června 2008 19:24
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
dik moc chlapi =D ste jednicky
Datum: 06. června 2008 16:14
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
misto nahonu tam str sirku a zatc s ni, jestli se bud erucicka trochu hejbat...
Datum: 06. června 2008 13:10
Jméno: standa
IP: uživatel3148
sundas ten hlinikovej ramecek a dole povolis matici a celej ten mechanismus vytahnes z pozdra,ale vetsinou tam nejde vratit ten ramecek protoze se uplne zkurvy jak ho sundavas. Zkusit to muzes.
Datum: 06. června 2008 11:34
Jméno: kuba XD
IP: uživatel1058
 kdyz ma jawu 21 tak by me zajimalo jestli na ni dostanu ty kryci plechy z jawy 20 myslim ty revma plechy
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 8:57
Jméno: standa
IP: uživatel3148
Ten kriz co je tam je jen na 21 a 23. Jawa 20 ma jinej. AD plechy: Fakt staci vymenit kriz,brzdové lanko a par sroubku.Ale bacha,puvodni 20 meli koleno vic do oblouku aby se veslo pod kriz, a u klasickejch 21 je obcas problem dostat pod ten kriz koleno s vyfukem. Sám poznáš. Hodne uspechu ve stavbe.
Datum: 06. června 2008 8:57
Jméno: kuba xD
IP: uživatel1058
nojo ale tady v fichtl krámku je tam je ze topsuje jak na 20 tak na 21
Datum: 05. června 2008 20:46
Jméno: komp
IP: uživatel2757
KAJ ASI V OBCHODĚ
Datum: 05. června 2008 18:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
urcite tam dou plechy z 20 jeto stejny ale musis dat jinek kris
Datum: 05. června 2008 18:30
Jméno: karlos
IP: uživatel942
myslim že by tam jít mohli ale musel by si vyměnit kříž za ten z 20ky
Datum: 05. června 2008 15:42
 čau draci potřeboval bych poradit jak napasovat ložisko na kliku nebo do karteru,děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2008 22:39
Jméno: čz
IP: uživatel934
no já je jen nahřívám ale stim mražákem nwm.
Datum: 06. července 2008 22:39
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
ja doporucuju nasadit na kliku pak to zaleza tam kam ma
Datum: 05. června 2008 11:10
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Osobně se přiklánim k mražení a nahřejvání....! Nahřeješ karter...ložisko aspoň hoďku v mražáku a když seš dost rychlej udělá to KLAP a nemusíš použít násilí....  To samý pak s klikou..celou kliku do mražáku ložisko lehce nahřát...!
Datum: 04. června 2008 22:33
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
do karteru ho nasadis tak,ze karter nahrejes a lozisko zchladis a pak do sebe krasne zapadnou
Datum: 04. června 2008 21:46
uplne jednoduse polozis na kliku a vezmes klic na golu ten kulatej aby sel na vnitrni krouzek loziska a kladivem nabouchas a davej pozor aby sel rovne
Datum: 04. června 2008 20:48
Jméno: methaw
IP: uživatel2888
 zdravim, potřebuju radu... když jedu na fíkovi na nízký otáčky a pak dám plnej plyn, tak mi jde do otáček hrozně ztěžka, ale když přidávám plyn s otáčkama tak mi to jede dobře... prosím poraďte, dík....
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2008 15:09
Jméno: methaw
IP: uživatel2888
dělá to i bez filtru, na jedničku to skoro není znát, na dvojku můžu dát plnej jen při vysokejch jinak to trácí výkon a na trojku jezdím na 1/2 plynu do vysokejch se ani nedostanu
Datum: 05. června 2008 15:09
cau tak to muze bejt ve vice vecech nejspis ti de malo vzduchu filtreb bud stary ucpany filtr nebo mala diry vty krabyci plastovi a taky muze bejt ucpany vejfuk coz je mala pravdepodobnost nebo se to uchcava moc zvednuta jehla na plyn ale vidim to na ten filtr
Datum: 04. června 2008 20:57
Jméno: Lasty
IP: uživatel3139
 cau, chci se vas zeptat, co mam delat: mam 05tku, ale kdyz kazdej den chci vyjetz nastartuje mi to asi az na 20 slapnuti, uz se mi z toho ohyba startpaka, jinak zahratej chyta skvele, svicka nova 15, poradte plis, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2008 22:02
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Jehlu dej na druhy zarez od zhora, jinak mam ngk B8HS a jede to uplne stejne jak na brisk, takze zbytecne penize
Datum: 04. června 2008 22:02
Jméno: Lasty
IP: uživatel3139
diky, s tou starou to chytalo taky blbe, zkusim ji sklepnout, pravda jehlu mam zbytecne vysoko, treba to na to ma vliv
Datum: 04. června 2008 13:48
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
Kup si NGK B8HS je to nejlepší značka a nejlepší označení svíčky!!! stojí sice 70Kč ale jede to o hodně líp než s briskem de to dost do otáček a dobře spaluje olej!
Datum: 04. června 2008 13:04
Skus tu svicku trochu sklepnout.
Datum: 04. června 2008 12:18
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
jo a este se koukni jestli je dotahla svicky jestli neni volna
Datum: 04. června 2008 11:31
a predtim to stou svickou starou chytalo dobre?? stouhle svickou by to melo chytat dobre mozna moc zvednuta jehla na plyn tak seto uchlastava skus ji dat nis
Datum: 04. června 2008 11:31
Jméno: Lasty
IP: uživatel3139
 zdravim, po delsi dobe jsem se rozhod, ze opravim tachometr u pionyra, dal sem peknej tachac, novej nahon a zjistil sem ze mi ten nahon vzadu prokluzuje jak sem ho nasadil na tu aparaturu vzadu(sory nevim jak se tomu rika), zkousel sem to vseljak, furt se to netoci, tak se ptam co s tim, jestli prilepit=D, nebo jiny metody, nerad bych to vymenoval, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2008 11:33
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
vetsinou chybej zobacky narozete ktery tocej stim vnitrkem a taky to jak rika Kondor
Datum: 04. června 2008 11:33
Ahoj,tak tohle je stará bolest.Buď máš vymletý ten čtyřhran do kterého se to zasunuje anebo - což si myslím já - je to šmejd náhon.Já to řeším tak,že oba konce odmastím,ocínuji a nechám na čtyřhranu silnější vrstvu cínu.Potom stačí jen pilníčken zapilovat aby to na 100% sedlo do protikusu a je to.Lepší by asi byla mosaz,páč cín se časem vymakčká ale zase není problém to kdykoliv vyndat a udělat to znovu.
JAWĚ zdar !
Datum: 04. června 2008 10:02
Ahoj,tak tohle je stará bolest.Buď máš vymletý ten čtyřhran do kterého se to zasunuje anebo - což si myslím já - je to šmejd náhon.Já to řeším tak,že oba konce odmastím,ocínuji a nechám na čtyřhranu silnější vrstvu cínu.Potom stačí jen pilníčken zapilovat aby to na 100% sedlo do protikusu a je to.Lepší by asi byla mosaz,páč cín se časem vymakčká ale zase není problém to kdykoliv vyndat a udělat to znovu.
JAWĚ zdar !
Datum: 04. června 2008 10:02
Jméno: Lasty
IP: uživatel3139
 Ahoj, potrebuju poradit s tlumicema, mam pionyra a najednou koukam, tlumice vepredu se tak ruzne klepou do stran, spis se s tim kolem da hejbat dopredu a dozadu. Jinak pruzi vyborne, a kolo taky drzi, poradte jestli se s tim da neco delat nebo jestli to cely musim vymenit, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 10:50
Jméno: TOMAS
IP: uživatel3339
mal som rovnaky problem ,no u nas sa futra tazko zhanaly tam som si ich nechal vysustruzit z PERTONEXU
Datum: 27. června 2008 10:50
cau hup si futra jedno stoji cca 11 kc
Datum: 05. června 2008 22:05
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
jj mas nejspis spatny pouzdra
Datum: 04. června 2008 15:15
Ahoj,máš buď povolený závěsy pružin v brejlích a nebo spíš vymletá silonová futra v předních vidlích.Kup si 4 nový,s citem zalisuj a nezapomeň vystružit - tuším je to průměr 22 mm.
JAWĚ zdar !!
Datum: 04. června 2008 10:08
Jméno: Mike
IP: uživatel3111
 Hi all,chtěl bych se zeptat jestly bude mít nějaký vliv na klikovce,když udělám menší závit,strhnul sem ho.novou se mě kupovat nechce a 2. která je v dílně tak je poničená.porádíte jestly to má nějaký vliv na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2008 12:17
Jestli mas zavitniky kterejma natocis novej zavit na kliku tak to udelej,nicemu to nevadi,ale uvedom si ze ta klika neni z obycejneho zeleza. Je to lisovana,tvrzena a kalena ocel a neumim si predstavit jak tam natocis zavit obycejnym zavitnikem.
Datum: 04. června 2008 12:17
Jméno: Kub@sss
IP: uživatel485
 Zdravim, potřebuju vědět, jestli když se mi ulomil malej kousek ze svíčky a spad asi do hlavy, jestli kvuli tomu musim sundavat hlavu nebo se na to mam vysrat a jezdit dál. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 19:42
Jméno: čz
IP: uživatel934
hochu seš v řiti me se toto stalo u 90 roadstera sundal jsem jen válec s palicí nic jsem nenašel tak jsem si řek že to určite viletelo jezdil jsem v poho tak mesíc a motor se kousl ten kousek kovu byl schovanej v klikovce tak motor jsem dal do zberu byl totál rosekanej nastesti mel jsem jeste jeden tak jezdim dál ale rozeber dystak i ten motor stojí to za to?
Datum: 02. července 2008 19:42
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
pokud si s tim uz kousek jel tak to nejspis vyletelo vyfuk. kanalkem ven kdyz nas mistr dava vlozky na zavit tak konecek ucvakne a kdyz mu spadne do valce tak nastartuje a on vyleti vyfukem ven...
Datum: 27. května 2008 18:02
Jméno: fikus
IP: uživatel692
ono to mohlo nejspis vypadnout dovejfuku ale pokud seto dostane nakym zahadnym spusobem doklikovky tak seti muze zadrit motor a znicit loziska a pak budes v pic...
Datum: 27. května 2008 14:55
Jméno: Francek
IP: uživatel2930
Mas pravdu vyser se na to, ale moc dlouho nepojedes.Ale do kovosrotu mozna dojedes.
Datum: 27. května 2008 14:25
Jméno: W750i
IP: uživatel111
hlavu maš dole za 2 minuty co řešiš , a asi se moc neorijentuješ v mirach pač si zkus posklaat kostku 5x5mm a nepochopiš
Datum: 27. května 2008 14:07
Jméno: skusenej fichtlař
IP: uživatel3128
mn radim ti nez na to nasednes a vyjedes tak to uercite rozdeklej a vyndej
Datum: 27. května 2008 11:20
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
5x5mm,prý malej kousek
Datum: 27. května 2008 11:07
Jméno: Kub@sss
IP: uživatel485
Byl max. 5x5 mm ani ne a upad mi za jízdy, když se mi vytočila svíčka... Tak nvm, potom sem na tom normálně jezdil a v pohodě, ale radši to sundam no...
Datum: 27. května 2008 9:10
Záleží jak velkej. Upadl ti za jízdy nebo jsi se v tom vrtal. Ale každopádně bych ten válec a hlavu sundal, člověk nikdy neví.
Datum: 27. května 2008 8:35
 Zdar, chtěl jsem se zeptat jestli a o kolik je snižená vějiřová (hvězdicová) hlava na fichtla. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 19:00
 Zdar draci, ma velkej vliv na vykon kdyz mam na valci maly drazky ve smeru pistu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 21:32
http://www.mustaf.estranky.cz/fotoalbum/moje-stroje/muj_valec/2 takhle to vypadalo u mně  výkon to mělo normální  ale po výbrusu a zajetí eště větší!
Datum: 26. května 2008 21:32
Jméno: Pan Pulic
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel3093
Pokud sou ryhy vetsi, asi by byl lepsi vybrus...
Datum: 26. května 2008 20:54
ja jsem mel drazky ve valci od toho pistniho cepu a meloto malej vykon ale mel jsem taky mensi krouzky takze nevim ale dost to tim fouka doporucuju jinej valec jestli jeto hodne velka dira
Datum: 26. května 2008 19:52
Jméno: axel
IP: uživatel2605
a jde to normálne?protoze kdyz sou drazky na vacli tak je to asi pridrety ne?ja teda nevim..cuzz
Datum: 26. května 2008 19:48
ve valci
Datum: 26. května 2008 18:16
Na hlavě válce?
Datum: 26. května 2008 17:52
Jméno: termixnator
IP: uživatel2623
 este ta stranka : se ze sem ji nedal hned dolu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2008 12:32
To fikus: nejsem nejakej standa co se tu ptal na absolutni kokotiny.
To others: Originalni stadion byl vyrabeny v Rakovniku pod znaskou STADION !!! Stadion a jawety(ta je JAWA) maj stejny dekly a tudiz pasujou a tudiz na tom motoru byl znak JAWA!!! Nebudu se tu s nikym hadat. Nekdo tam ma jawa,nekdo ne,ale jawa to neni sakra. Vy vsichni ste asi velmi inteligentni a znaly kdyz tu resite takovy blbosti.
Datum: 04. června 2008 12:32
Jméno: Mike
IP: uživatel3111
OMG,je to stadion,stojí mi ve stodole a pokud někdo chce FOTO tak at napíše na icq(299-827-808)
Datum: 03. června 2008 22:16
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to je motor za jawety proc by bylo jinak na kasliku napsane jawa
Datum: 27. května 2008 6:02
Jméno: mikeeeees
IP: uživatel2374
jo je to opravdu motor ze stadiona s 11
Datum: 26. května 2008 19:06
Jméno: NiCK Da DiCK
IP: uživatel525
Biturbo V12 4.2L Dodge Viper...ne je to ze stadiona
Datum: 26. května 2008 17:03
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3119
ja si myslim ze je to bud jawa 500ohv alebo motor z kozmickej lode...inac jeden z ufa mam na predaj...
Datum: 26. května 2008 16:13
Jméno: hosi hosi je debil
IP: uživatel2324
s fikusem souhlasim je to stadak!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 26. května 2008 15:11
Jméno: blazen
IP: uživatel692
to je jawa 350
Datum: 26. května 2008 15:09
neni to jawa stadion je fichtl S11
Datum: 26. května 2008 15:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
jn nevim jak by nekdo rozslaval slapkama jawu 150 to jestadak
Datum: 26. května 2008 15:07
neni to jawa stadion je fichtl S11
Datum: 26. května 2008 15:06
Jméno: hosi hosi je debil
IP: uživatel2324
prej jawa 150  od kdy ma jawa 150 hridel na slapky
Datum: 26. května 2008 15:05
Jméno: blazen
IP: uživatel692
to je jawa 350
Datum: 26. května 2008 15:04
Jméno: fikus
IP: uživatel692
mozna to je stadion ja stadiony neznam tak nebudu nic tvrdit pripadlo mi ze na stadaka to ma dost mohutnej motor
Datum: 26. května 2008 14:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
se kouknete na net a viteto hnetka opravdu jeto stadak
Datum: 26. května 2008 14:56
Jméno: fikus
IP: uživatel692
mozna to je stadion ja stadiony neznam tak nebudu nic tvrdit pripadlo mi ze na stadaka to ma dost mohutnej motor
Datum: 26. května 2008 14:56
Jméno: fikus
IP: uživatel692
mozna to je stadion ja stadiony neznam tak nebudu nic tvrdit pripadlo mi ze na stadaka to ma dost mohutnej motor
Datum: 26. května 2008 14:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
mozna to je stadion ja stadiony neznam tak nebudu nic tvrdit pripadlo mi ze na stadaka to ma dost mohutnej motor
Datum: 26. května 2008 14:54
jednoznačně stadion
Datum: 26. května 2008 14:48
Jméno: fikus
IP: uživatel692
standa kolik ti je roku?? kecas jen nesmysli a neumis si poradit sezavadou na fichtloj
Datum: 26. května 2008 14:41
Jméno: hosi hosi
IP: uživatel1181
sorac ja se prekok on to je stadak jo a kdyby nahodou tak stadion je jawa
Datum: 26. května 2008 14:40
tohle nemuze bejt motor zestadiona us naprvni pohled je videt ze jeto neco silnejsiho typoval bych tak na 125 a jeto jawa eate to tam ma napis jak krava zboku a nekdo tady bude tvrdit ze to neni jawa
Datum: 26. května 2008 14:39
tohle nemuze bejt motor zestadiona us naprvni pohled je videt ze jeto neco silnejsiho typoval bych tak na 125 a jeto jawa eate to tam ma napis jak krava zboku a nekdo tady bude tvrdit ze to neni jawa
Datum: 26. května 2008 14:37
Jméno: hosi hosi
IP: uživatel1181
hosi dete do prdele tak sem nelezte kdyz ani nerozeznate jawu 150 od stadaka lamici
Datum: 26. května 2008 14:36
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Jako nechci machrovat...nejsem něak zběhlej Stadioňák...ale od kdy neni motor ze staďáka Jawa to nevim....  Když už nic jinýho tak to má na víko napsaný jak kráva....
Datum: 26. května 2008 13:38
Neni to motor Jawa. Je to motor o obsahu 50 ccm z mopedu Stadion S11.
Datum: 26. května 2008 12:52
Jméno: yea
IP: uživatel2623
to je obsah 50 ?
Datum: 26. května 2008 12:39
Určitě.... je to stadion....
Datum: 26. května 2008 11:26
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
To je motor ze stadiona.
Datum: 26. května 2008 10:23
Jméno: termixnator
IP: uživatel2623
 dobry den chtel bych se zeptat co je to za motor: za odpoved dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 18:14
Jméno: sesa
IP: uživatel176
motor znacky STADION S11
Datum: 26. května 2008 18:14
Za jakej motor pošli mi fotku na mail, a tady na chatu si všichni tykaj tak můžeš také tykat
Datum: 26. května 2008 18:07
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Zdravim draci, fichtl zacal zlobit, zahratej jede hur a hur drzi volnobeh, myslim si ze to bude gufero pod zapalkem, pac kdys se zahreje roztahne se a netesni, diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 22:21
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Motor sem rozdelany nemel a ani se me do toho nechce, ale co se da delat dik
Datum: 26. května 2008 22:21
skus rozdělat celej motor , dej nové ložiska, simerinky a těsnění doporučim silikon na motory nebo hermetik ale sedací plocha musí bý čistá
jinak to bude brát falešný vzduch a nepojede to nebo to pojede špatně
Datum: 26. května 2008 18:11
Jméno: Spářa11
IP: uživatel3118
ja si mysim ze gufero by totaky mohlo byt me se to taky tak sralo pomohly gufera vycistit karbec a vzduchac a vypalit vyfuk
Datum: 26. května 2008 15:20
jestli si mel rozdelanej motor tak to bude nejspis spatne utesneny malo utahly srouby gufero se chova jinak to nejde vubec nastartovat jen obcas blafne a chcipne
Datum: 26. května 2008 14:44
 zdar potrebuji poradit dava se mezi hlavu a valec na baetu typ 210 tesneni a popripadne jake a cenu dík mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2008 17:58
Tam můžeš dát silikon na motory a ten stojí kolem stovky
Datum: 25. května 2008 17:58
Jméno: Krusty
IP: uživatel1997
 Zdarec draci, nenechaval si nekdo z vás upravovat motor nebo neco u marka ? zajimalo by me , jak to probíhá , jestli jste mu poslali valec nebo podobně .....a hlavně jak jste s tou úpravou spokojeni , jestli to udělal kvalitně a za kolik ...... předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 22:47
Jméno: fekal
IP: uživatel1337
Posl.aktualizace: 27. května 2008 8:13
Jméno: chuck
IP: uživatel1321
brusnou pastu smichat s olejem namažeš na vrch válce přiložíš hlavu a valíš každých pět minut pastu utřeš a vyměníš pak to dukladně umyješ v technickém benálu až se ti bude zdát že to stačí tak skončíš nasadíš a testuješ tímto aji dobře dotěsníš hlavu na válec
Datum: 27. května 2008 8:13
Jméno: Patrik
IP: uživatel3087
jde to i na fréze.
Datum: 24. května 2008 22:15
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Jestli chceš ozvy se... vl.muzak@seznam.cz
Datum: 24. května 2008 14:30
Doma bych to nedělal. Zajdi k nějakému soustružníkovy nebo do nějakého učňáku v tvém okolí a tam se zeptej jestli to nedělají. Budeš muset hledat ale ten soustružník je nejjednodušší.
Datum: 24. května 2008 12:08
Jméno: 2 mustang
IP: uživatel1337
 cus . jak se odlehzi klikovka a potom spravne vyvazi ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 18:24
 Kluci, a kde tu podkovu seženu. Dík
Datum: 25. ledna 2010 18:24
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Zrovna teď si počítám vývažek pro jednu kliku...  A jdu ji vrtat...! Klika se musí rozlisovat na soustruhu stočit...(v nástrojárně se nedoplatíš a každej soukromník ti od toho uteče protože to je otročina....stalo se mi že jeden tvrdej setrvák sem dělal i 7 hodin...hrůza...) Pak se samozřejmě slisuje vycentruje...zváží se komponenety a už slisovaná klika se vrtá a kontroluje na stojánku...! Umim to dělal sem už tři ale práce je to ŠÍLENÁ....(odměnou je motor bez vibrací s plynulim chodem...  Weaponman má i nemá pravdu...ano můžeš tam dát válec podkovu a pořánej karbec...ale to neni odpověď na tvoji otázku....ty chceš vyvážit kliku....on chce jezdit...! Já osobně sem taky pro vyvážení kliky...nepraskaj svary neulítávaj šrouby a podobně...! Kdyby byla šance vrtat do sériový kliky tak ji mám taky vyváženou...ale tam to jde přez kalení a na to nemám vrtáky...! A ono 4 kanál karbec podkovu a jezdi....  To se musí taky umět trochu nastavit... Počítám že to máš všechno od marka...?  No ozvy se...mužeme se na tohle téma pobavit...!
Datum: 24. května 2008 14:37
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja rikam zbytecnost dej tam podkovu a 4 kanal a jezdi a poradnej karb
Datum: 24. května 2008 12:12
 mam dvacítku výbrus má najeto už přez 600km a od doby kdy jsem dal výbrus s pístem na dva kroužky motor má daleko menší výkon než píst se třema je to možný? předstihem to neni. má malý výkonmůže to bejt kompresí? všechny kopce sem bral na dvojku teď to dá sotva jednička. může to bejt výbrusem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 14:46
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Moc ses s nim mazlil...  Dej mu pořádně pod vocas uvidíš že se rozjede...! Jestli si poctivě zajížděl máš všude olej který je potřeba vypláchnout a spálit....! Dej 1:40 něakou polosyntetiku a dej mu za uši...! Vliv dvou nebo tří kroužků je neskutečně zanedbatelnej a konečně by to ti měly všichni pochopit....! Stačí klidně jeden kroužek..(jako jezdim já...) Akorát se musí měnit a hlídat...! Tohle co popisuješ je klasicky rozmlsanej motor...  Dej mu napít a pojede...! Já třeba svoje motory prakticky nezajíždim....musíš mít jistotu kvalitního výbrusu klavitního oleje a pak stačí 50km na hrubý sednutí...pak začínám jezdit naplno...!
Datum: 24. května 2008 14:46
Vsechno je mozny.....jestli si spatne mazal tak se ty krouzky uz sjely na sracku....sundej valec a podivej se jaky maj vůle na zamkach...jestli je tam uz vetsi vule jak pul milimetru tak jsou opet KO. Staci koupit novy krouzky,poradne to namazat a znova trochu zajet....cca 50 km....krouzky se podaj rychle.... Jinak pisty na 3 krouzky delaji stale,ale na zakazku.
Datum: 24. května 2008 14:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
trosku to muze bejt znat navykonu ale nepatrne ne tolik
Datum: 24. května 2008 10:59
Jméno: 2 mustang
IP: uživatel1337
zkontroluj jestli maj krozky ve valci vuli staci tam mezara pul milimetru mozna trochu vic protoze kdyz se to zahreje tak se to rozpina a zvetsuje se treni a nebo na opak jestli ta dira neni vetsi jak si rikal ze si delal vybrus, musis mit novi pistni krouzky
Datum: 24. května 2008 10:43
Jméno: X
IP: uživatel1553
Mozna si to spatne zajel.... nebo to mas jen spatne vyladeny..... no tak a nekdo rika ze se 3 krouzkama to lip tesni ....
Datum: 24. května 2008 7:40
|



|