|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: -miky-
IP: uživatel2374
 pic draci mam takovej dotázek..nevyte ploc my obcas kapne kapka z klikovky???nidky me to nedelalo a tet najednou obcas prijdu do garaze a mam pod klikou na zemil malou louzi oleje  diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2008 20:31
jestli opravdu sklikovky a ne sprevodovky tak to nejspis nema vykon protoze to fouka ale divim se zeto jede to dela vetsinou kdys se spatne daji kartery ksobe a netesnito
Datum: 23. května 2008 20:31
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
z klikovky?ne náhodou z převodovky?V tom případě buď špatný fíbr u výpušťáku nabo ti to prosakuje mezi kartrama
Datum: 23. května 2008 20:05
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 chci se zeptat sem hodně v prdeli když se mi strhnul zívit zevnitř hlavy,,tam jak se montujou šrouby na výfuk?nebo to jde nák spravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 19:37
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
mo jasně ale ja neumim dělat nový zavit
Datum: 26. května 2008 19:37
jak tam mas ty sroubky na vyfuk tk na ne nasroubuj matku tak do poloviny a za ni dalsi matku tesne za ni a potom chytni klicem za tu prvni a vysroubuj cely ten sroubek potom vem vrtacku vyvrtej tam diru udelej novy zavit bej tam vetsi srouby a hotovo
Datum: 26. května 2008 10:05
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
a nevíte kde se dá to lepidlo sehnat?
Datum: 25. května 2008 19:27
Jméno: zuiri
IP: uživatel356
jsou specialni lepidla odolne teplu kdyz ty stefty tam zalepis tak uz se potom ani nehnou
Datum: 24. května 2008 11:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
cus me se to stalo taky vem o trochu vetsi sroub a normalne to dotoho naper ono se to neak chytne a kdyz ne tak skoncis na soustruhu
Datum: 24. května 2008 10:58
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
ale ja nemam soustruh
Datum: 24. května 2008 9:27
Normálně vyvrtej o malinko větší díru(změř si to) potom vem závitník M 8 vyřízni větší závit, na soustruhu si vytoč větší štefty, a můžeš zase jezdit s pohodovym zvukem
Datum: 24. května 2008 8:05
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
tak si zajdi za nekym kdo svaruje hlinik a nech to zavarit a udelej novy zavity
Datum: 23. května 2008 20:15
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Udělěj tam závit M8.Taky jsem to měl strhlé.A udělal jsem si šteft s polovinou závitu 6ky a polovinou závitu 8čky,takže ani nejde nic poznat a nemusel jsem provrtávat díru v přírubě kolena
Datum: 23. května 2008 20:08
Pokud myslíš závit v hlavě na štefty u výfuku tak nejsi v prdely ale na cestě do ní. Budeš muset vyvrtat díry na větší závit a udělat novej závit. Nebo koupit závitové vložky ale to nemá cenu do dachla. Ale hlavně bacha ať nenavrtáš válec nebo nedej bůh neprojedeš skrz do válce.
Datum: 23. května 2008 19:26
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
to se mi taky podařilo,ale myslím že to de zpravit,,nebo jezdi tak
Datum: 23. května 2008 19:25
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 24. května 2008 6:56
Jméno: crossmik
IP: uživatel656
má to zvuk jak zetor a vypadá ještě hůř
Datum: 24. května 2008 6:56
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
výfuk snižující výkon,ten je opravdu velmi LADĚNÝ.VYPADÁ TO PĚKNĚ DEBILNĚ
Datum: 23. května 2008 16:37
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Blahopřeji, první pionýr který svým hlukem nebudí pohoršení...:o) podle mě ale kdybys dal před ten tlumič vložku z původního výfuku a zachval objem původního výfuku před vložkou, tak všecko za tím už bude fungovat jako hlukový tlumič a plnění motoru by mělo být jako před změnou. Takhle to měla třeba Jawa Minor 2 (aero minor), že první tlumič byl pracovní, tedy vyvažoval plnění motoru a druhý tlumič až pod zadním listovým perem měl funkci pouze hlukového tlumiče.
Datum: 23. května 2008 8:03
Jméno: NiCK Da DiCK
IP: uživatel525
tak to verim 
Datum: 22. května 2008 21:23
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
No tlumic je to z nejaky ho staryho opla  no ale co jsme se na to namakali delali jsme ho od 10 vecer do pul 2 rano ale stalo to za to...... jinak je pravda ze nejde tolik do otacek... ale od toho mam dalsi dva tohle je vyletni lod 
Datum: 22. května 2008 20:58
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Jasi to nemyslim ze to jezdi jak serie, ja vim ze to jede o dost pomalejs, ma to nizsi otacky a horsi spalovani
Datum: 22. května 2008 20:46
Jméno: NiCK Da DiCK
IP: uživatel525
já si myslel že to nepojede jako serie...ale hlavní je požitek z jízdy...  ...z čeho je ten tlumič vlastně??
Datum: 22. května 2008 20:39
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
no nejezdi to ja na originalni vejfuk je to o neco pomalejsi ale to me vubec newadi protoze ten zvuk je neprekonatelnej kdyz na tom jedes na 3 tech 40 tka to upa nej zvuk
Datum: 22. května 2008 20:34
Jméno: NiCK Da DiCK
IP: uživatel525
no mazec  jak to ale jezdí??...
Datum: 22. května 2008 20:32
 nazdar ludia upravujem motor a tak sa chcem spitat potrebujem trocu opilivat piest neporusi sa tim vyvazenie motoru a nebude mi to vybrovat ak bude piest o par gramov lahci poradte nejaky skuseny ladici
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 19:48
Jméno: V-power racing
IP: uživatel373
 zduř draci névíte nekdo vo nějaký vysoko víkoný svíčce na fíka dík?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2008 4:56
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
Zbytecne vyznam svicky precenujete. Vem si Brisku n15c a NGH b9hs (mely by mit stejnou teplenou hodnotu) a pochybuju, ye poznas rozdil. Mozna tak v tom, ze NGK driv ulejes. Jinak na Brisky nedam dosputit. To s tema zavodnima svicka je spis placebo efekt, ale kdyz chcte davat tezky prachy zbytecne za svicku, proc ne.
Datum: 23. května 2008 4:56
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Frajtr>>na to si přišel jak že hodí 9x z 10? a mimo jiné, brisk nedělá jen svíčky NxxC nebo NxxYC, ale dělá i svíčky pro závodní motory, jde jen o to kolik si ochotnej za svíčku dát
Datum: 22. května 2008 22:17
Jméno: Frajtr
IP: uživatel2370
Kup si svicku do vysokootackovejch motoru ktera ti tam bude pasovat.Svicky Brisk hodi jiskru 9x z deseti a spocitej si kolikrat ti nehodi kdyz tocis 6000 ot/min???? ja mam ve fechtlovy svicku z KTM a jede to mnohem lip
Datum: 22. května 2008 21:03
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Kup si svicku NGK lepsi zapalovani nesezenes
Datum: 22. května 2008 20:24
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
no ze svej zkusenosti mi fici nejlepe litaji na N15Y.. ale kdo vi jestli je pravda ze propaluje pist?? kdo vi??
Datum: 22. května 2008 20:07
 caw ted mi otec přines klikovku z opravy a válec s jednokroužkovím písetem a na nem je jenom číslo žádná šipka jak se to dává dík ináč fikulíne mám kroužek o síle 1mm ked tak napiš jak seto dává a tak nerad by sem to dosral hned napoprvé radte jenom skušení zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 15:56
Jméno: geroy
IP: uživatel2637
zamok na pieste musi smerovat hore proste abi ti kruzky nemohli krizovat s kanalmi
Datum: 21. května 2008 15:56
Jméno: salis
IP: uživatel2576
 zdravim. nevíte někdo na kolik by vyšlo roslisovat a slisovat klikovku na fichtla? díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 18:08
Jméno: adas
IP: uživatel1069
rozlisování, slisování, vycentrování zhruba 250,-
Datum: 21. května 2008 18:08
Jméno: salis
IP: uživatel2576
podkova se dává mezy setrvačníky klikovky možná ti pomůže tohle
Datum: 21. května 2008 16:17
a kde se vlastne dává tá podkova nemá nekdo foto??? dík
Datum: 21. května 2008 15:42
Jméno: salis
IP: uživatel2576
jo ještě by mě zajímalo, jestli se vyplatá mezy setrvačníky cpát tu podkovu,nerad do svýho motoru cpu nějaký kusy kovu navíc v místech, kde se to docala dost pohybuje..?
Datum: 21. května 2008 15:26
 čau potreboval bych se vas zeptat jak ma bejt pist u pionyra bud šipkou dolu a nebo na horu a nevim co s tim tak diky za otpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 11:01
Jméno: jawac
IP: uživatel1337
vetsi pico.... sem neslysel kde si na to prisel dr.fik?
Datum: 24. května 2008 11:01
Hele já se díval na starej rozsekanej píst a zjistil sem,že je ůplně jedno kam šipka směřuje.Jeden zámek je přímo na tou šipkou.Takže ať to dáš šipkou nahoru nebo dolu,vždycky to bude na kanálu
Datum: 21. května 2008 15:19
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
No, dolů znamená k vejfuku,....aspoň u mě
Datum: 20. května 2008 20:57
Jméno: johny
IP: uživatel2090
sipka smerem k vyfuku
Datum: 20. května 2008 20:36
fakt moc dik za odpoved
Datum: 20. května 2008 20:36
fakt moc dik za odpoved
Datum: 20. května 2008 20:36
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
Obecne by sipka mela smerovat dolů. Hlavní ale je, aby byl zámek pístního kroužku nahoře (zámky se nesmí potkat s kanály, jinak ti prdnou krouzky a muzes to i zadrit, tak bacha)
Datum: 20. května 2008 20:26
Jméno: Lasty
IP: uživatel3082
 ahoj, kdyz udelam na fichtla prime sani je vykon nejak znatelne vyssi? Hrozi mi, ze se mi neco stane s motorem? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2008 9:24
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Souhlas MIRO, jak jsem psal může zlepšit zážeh v kritických nízkých otáčkách (nestabilní směs ve spalovacím prostoru) a při vysokých (krátká doba na nabití indukční cívky - slabá jiskra)... řekl bych že popisuješ přesně to samé co jsem měl na mysli. Ale o zvýšení výkonu bych nemluvil, i tvůj stroj by na brzdě vykázal stejný výkon, jak před úpravou (v klasických provozních otáčkách). Také mě lákalo si tyristorové (kapacitní) zapalování vyrobit, ale za ten subjektivní dojem mi to nestálo vzhledem ke spolehlivosti jawácké klasiky. Nevím jakou konstrukci máš ty, ale já bych býval zvolil konstrukci s měničem na 300V a nabíjením kapacity, vybíjené přes indukčku tyristorem... elegantním řešením by bylo převinout zapalovací cívku magneta aby rovnou dávala dostatečně vysoké napětí sama, ale neznám nikoho, kdo by mi ji navinul, aby splňovala dostatečnou mezizávitovou izolaci. Pozitivní posun v otáčkách nahoru, kdy standardní indukční zapalování selhává se dá očekávat. Problém který mě odradil je ten že je třeba pro měnič navinout transformátor a udělat vibracím a otřesům odolnou konstrukci. Navíc otáčky kolem 6000/min mi trhají srdce a z dlouhodobého hlediska motoru provozovanému v tomto pásmu otáček zásadním způsobem zkracuje životnost. Tedy jsem to celkově zhodnotil jen jako neopodstatněnou užitečnost :o)
Datum: 23. května 2008 9:24
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
spravne zapalovani smesi je snad to nejdulezitejsi co muze byt... zbytek si odvodite sami
Datum: 21. května 2008 16:29
Nevím jak ty Chong ale mně to tyristorko zlepšilo chod za plynem a posunuly se maximální otáčky. Dřív jsem jezdil tak 40 v hodině a teď jedu 50 na půl plynu. Když to tak povím je to vlastně čiptuning dvoutaktu. A lidi co s ním jeli tak říkaly že je to ohromně znát. Ten odpich z místa a akcelerace je něco úplně jiného než série.
Datum: 21. května 2008 7:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Kup si za ty kačky jinou motorku.. tyristorové zapalování výkon nezvedne, je to JEN ZAPALOVÁNÍ... pouze může mít příznivý vliv na úspěšnost zážehu. Např pro magnetové zapalování v kritických nízkých a vysokých otáčkách. Jediné co by mělo význam je spádová karburace a jazýčkové sání... pak třeba i vybroušení kanálů a případně jejich další přidání. Ale pozor! Jakékoli zvýšení výkonu (v případě jawy 50 už jedině otáčkami!) musí mít adekvátní změny i na zbytku soustrojí... tedy.. zvýšit dimanzaci kliky, zlepšit uložení kliky, přesnější vyvážení kliky, zesílení převodovky a spojky. Takže je to komplexní problém na to aby jen jednoduchou úpravou šlo zvýšit výrazně výkon za pár kaček. Věř mi že od typu 550 ušla jawa 50 veliký kus cesty a že všechny levné způsoby zvýšení výkonu již větší kofři z vývoje jawy vyčerpali dávno před tebou... Jde to, ale poptej se lidí co dělají do tajných závodů co to stojí prachů a přesto jejich stroje kolikrát nevydrží ani ten závod.
Datum: 21. května 2008 7:19
Pokud chceš zvednou výkon tak obětuj nějakou tu kačku a máš někoho kdo dělá elektroniku tak si kup TYRISTOROVÝ ZAPALOVÁNÍ.
Datum: 20. května 2008 20:35
Jméno: mara
IP: uživatel426
na to se vyser akorat to vyc bude zrat a rvat
Datum: 20. května 2008 17:24
Jméno: jmuky
IP: uživatel3078
 Zdravim Draci, mam originál válec i (kroužky a píst) a chystam se ho nasadit, ale nevim jestli ho (ten válec) mam ze vnitř vysřit kapkou oleje nebo to nechat tak. Mám totiž strach, že by se to mohlo kousnout. Díky Draci a ať žije fichtling
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 15:32
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
a nezapomen trochu maznout olejem tesneni pod valec, a hlavne ten pist zajezdi
Datum: 20. května 2008 15:32
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Tvoje starosti bych chtěl mít.Mázni to trošku olejem a je to,nebo si jako myslíš,že tím něčemu uškodíš?
Datum: 20. května 2008 14:15
Jméno: Spářa11
IP: uživatel1215
ja myslim ze pokud je to dvoudobej motor tak by by neuškodilo tam trocha maznout ae pokud das dobre kroužky do zamku tak by to melo jet no problem
Datum: 20. května 2008 14:11
 Zdar lidi mám fechtla po vybrusu a GO motoru mám njeto zatím jen 200Km ale když jedu do kopce tak to začne spomalovat a strácet otáčky čím to mužr být malo se do kopce rozjíždím?? kamrád ma najeto stejně jak já a v poho vyjede každý kopec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 22:00
Jméno: Tony
IP: uživatel431
Po rovince to jede dobře a když je přidřenej co s tím?
Datum: 19. května 2008 22:00
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Pridrenej valec je poskrablej a trochu to unika, coz ucitis pri vetsi zatezi, s tim predstihem kdyby byl spatnej by motor vynechaval to si nemyslim, mozna to mas ucpany de spatne benal, nebo mozna vzduch...
Datum: 19. května 2008 21:15
Jméno: Tony
IP: uživatel431
Předstih na rychlost a na výkon to sliším po prve jaký je mezi nima rozdíl a kdyby to bylo přidřený tak by se tomu nechtelo ani po rovince ne?
Datum: 19. května 2008 20:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
mozna mas pridrenej valec
Datum: 19. května 2008 20:05
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
a jede ti po rovine stejne jako jemu ? jestli ti jede rychlejc tak zda nemas ladenej predstih na rychlost a ne na vykon.
Datum: 19. května 2008 18:51
Jméno: Tony
IP: uživatel431
Jo mám 13z a on taky a nevím kde je chyba
Datum: 19. května 2008 17:21
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Zrejme ma 11 nebo 12z kolecko hnaci a ty 13z, ale zas bys mel rychleji jet po rovince
Datum: 19. května 2008 16:12
Jméno: methaw
IP: uživatel2888
 zdravim, nevíte někdo jakou tepelnou a nebo jinou úpravu bych měl použít, aby se mi průměr pístu o nějakou setinu zvětšil...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 21:17
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
to bych spis vymenil krouzky nez pist  , pac krouzky drej tlak pist moc ne...
Datum: 19. května 2008 21:17
Jméno: methaw
IP: uživatel2888
právě že to mám nějakejch 200 po výbrusu a nemá to sílu, ale před tím sem měl ještě jeden výbrus a ten měl opravdu zátah... a to nechápu, jediný že mi dali podruhý nějakej menší píst
Datum: 19. května 2008 16:47
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Udelej s vybrus... tohle bych urcite neresil, pojede ti lip
Datum: 19. května 2008 16:15
Jméno: methaw
IP: uživatel3060
existujou i ty písty A,B,C který se liší jen právě v těch setinách ne?
Datum: 19. května 2008 9:55
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Žárově pokovit a pak obrobit na požadovaný průměr... ale určitě levněji vyjde převrtat válec a koupit novej seriovej píst
Datum: 19. května 2008 8:49
 cus chlapy kam mam ulozit fotky (nekde na netu) abych vam ukazal jak vypada 70 ccm fichtl s klasickym 21-tkovym valcem
kdo si vzpomina tak pred mesicem jste se hadali ze to nejde
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 9:54
Jméno: kotas
IP: uživatel3059
www.imaheshack.us
Datum: 19. května 2008 9:54
posli mi na mail , dam je na
Datum: 19. května 2008 8:08
 zdra,,jak mám vileštit motor na fechtlovy, tak aby se blejskal, protože ty stranky na wiku.cz nejdou,,,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 6:42
filcový a hadrový kotouč do vrtačky. V drogerii nebo v prodejně barev možná železářství ti poradí.
Datum: 19. května 2008 6:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
ja to vylestil jemnym smirklem nejdriv jemnym abych odstranil skrabance a pak jeste jemnejssim skoro jako papir jemny a tim jsem to vylestil pak to umijes benzinem bez oleje nebo redidlem a pak to vylestis lestici pastou a to se pak blejsti popripadne muzes nalakovat zalezi jakou lestici pastu pouzijes
Datum: 18. května 2008 12:07
čáu zkus to umýt čistým benzínem
Datum: 18. května 2008 11:58
Jméno: mustaf
IP: uživatel1797
 Zdarec, existovala nějaká sériově vyráběná ČZ nebo JAWA 350 jednoválec ? nedal by se třeba motor z panelky nějak předělat na 350 jednoválec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2008 18:55
Jméno: mustaf
IP: uživatel1797
Jj dik a nic silnicniho asi ne ze? Já si chci jednoválcovej 350 dvoutak každopádně postavit, protože všechny ty prototypy měly vobrovskej výkon.
Datum: 17. května 2008 18:55
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
ČZ 380/514
Datum: 17. května 2008 9:41
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3037
myslim ze objem 350 je na 1 valec moc...
Datum: 16. května 2008 23:18
Jméno: mustaf
IP: uživatel1797
NOö já sem myslel dvoutaky. No a co kdyby se do motoru vod panelky dala vložka válce z trabanta? Ta by možná mohla jít probrousit na 350 ne? Ta má sama vo sobě tak 300?
Datum: 16. května 2008 16:28
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jawa 350 SV, Jawa 350 OHV Jsou to prvorepublikové čtyřtakty.
Datum: 16. května 2008 14:37
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Dělaly se soutěžní jawy 350 tzv ,,jednohup,, které měly slisovanou kliku tak že měly oba písty v jedné rovině, tedy pálily oba válce najednou, docela u toho trpěla převodovka a řetěz.. Každopádně na jedné z minulých výstav motocykl v praze byla vystavena podomácku upravená jawa, která měla ve válci původní jawy 350 vloženy vložky a písty jawy 250, tudíž celkový objem činil 500ccm. Živit bych jí ale nechtěl, už tak klasicé jawy 350 žraly jak auto  Protože největší vrtání u jednoválce bylo 250ccm u něj vyšší objem nejde řešit použitím a úpravou seriových dílů. U dvouválce to bylo jinak, písty původně odpovídaly 175ccm vrtání
Datum: 16. května 2008 10:07
Jméno: nwm
IP: uživatel2757
 Čau včera jsem dělal kompletní GO motoru na fiku. ale nějak mi to stříli nevejte čím to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2008 10:14
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
No nevím... to že to střílí... pokud střílí do karburace, tak to pravděpodobně bude velký předstuih (zapálí směs i v karburaci) a pokud do výfuku, tak se do něj dostává ve zvýšené míře palivo... obvykle vystřelí výfuky , když se při soustavném starování dostane do výfuků palivo a po nastartování motoru přebytečné ve výfuku odpařené palivo se rázem vznítí... dokáže to utrhnout i vložky, nebo udělá z výfuků pěkné, neřízené střely co opouští svého majitele směrem vzad...  . tedy předpokládám podobný důvod... třebas bohatou směs víc než je zdrávo, pokud to dělá za jízdy  Zkus ale preventivně i výfuk vyčistit, mohl by to být důvod hromadění paliva. Když to nepomůže aspoň si můžeš škrtnout jeden nutný úkon ke GO
Datum: 16. května 2008 10:14
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
myslim si ze to bude zapalko...  bud blbe predstih a nebo se ti to nekde ukostruje..... blba kostra na inducce
Datum: 15. května 2008 21:34
Jméno: :D
IP: uživatel2424
presteluj predstich
Datum: 15. května 2008 21:33
 zdra,,jaksem se vás tu ptal na jeden motor abyste mi pomohli zjistit jeho název,,tak sem na to asi přišel je to asi ČZ 125 A ....co říkáte ???máte někdo fotku tohodle motoru??nebo neví o nějaký stránce je je tenhle motor vy foscen??dyštak na pište sem nebo pošli ta mail,,,,,mo moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 22:21
Jméno: mrcin
IP: uživatel111
podivej se na motoinzerce.cz tam určitě někde vyfocenej bude
Datum: 15. května 2008 22:21
Jméno: jawa 21
IP: uživatel2961
 Čus chtěl jsem se zeptat jak zjidtím velikiost výbrusu na válci a jestly když chci dát nové pístní kroužky a válec je již po výbrusu jestly se nemá dát přebrousit??????předem děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 10:16
Jméno: jawa 21
IP: uživatel2930
tak ddí za informace já enom že my ty oreginální kroužky popraskaly tak je musim vyměnit to jen tak aby chong věděl::
Datum: 19. května 2008 10:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nic ve zlém ,,axel,, , nevím jak chceš změřit šuplerou průměr opotřebeného válce, když je opotřebený v části kde jezdí kroužky? Což je ve střední části válce kam šuplera nedosáhne. Nevím co je to za mánii měnit kroužky. Moje rada zní.. pokud motor přiměřeně táhne a jde nastartovat bez atletických výkonů, pak je předčasné renovaci řešit (s vyjímkou výměny ložisek a gefer pokud jsou ložiska předčasně kaput), ale pokud už není horní komprese, tak vezmi válec, píst a kliku, popřípadě celý motor do specializovaného krámu a oni si poradí a vráti ti vše jak má být. Předpokládám že doma nemáš frézu na frézování válců, takže ti dotazovaná informace je stejně k ničemu. Přesto pokud tě zajímá jaký výbrus potřebuješ, tak změř píst, nejlépe v ose pístního čepu, kde se nejméně opotřebovává otěrem... rozměry jdou po 0,25 mm a koukni do katalogu o jaký výbrus se momentálně jedná.
Datum: 16. května 2008 11:07
Jméno: axel
IP: uživatel2605
No tak tu velikost si smer sublerkou(posuvne meritko) a kdyz mas valec po zabehu a neni pridrety tak ho prebrousit nemusis.
Datum: 15. května 2008 21:00
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 Zdarec... chtel jsem se zeptat jak se davaji new silonovy pouzdra do teloskopickych tyci?? prej se to ma nejako brousit?? diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 16:07
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
tady pánové sice píšou výstružníkem, ale zapoměli napsat ,,stavitelným,, Když totiž vezmeš kluzák, tak co kus to originál v rozsahu 24,5 až 26mm.  Nevím jak to v tý jawě (manetu) dělali  . A vnitřní nůž jsem také v životě neviděl... Každopádně po mnoha trápeních jsem došel k závěru že jinak než stavitelným výstružníkem to pořádně a inteligentně řešit nejde. Dokonce ani libovolným stavitelným výstružníkem to nejde. Měl jsem výstružník s ,,kuličkou,, a s ním se také dělalo naprd a ještě k tomu je citlivý na zlomení nožů. Pak jsem měl stavitelný výstružník kde nože byly v kunusových drážkách a posuvem matkami se posouvaly v drážkách a tím měnily průměr... s tím byla radost pracovat  . Jinak plast brousit nejde, taví se teplem při obrábění a lepí se na nástroj...
Datum: 18. května 2008 16:07
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
jj,nebrousit,ale vystružit,nebo to normálně vysoustružit vnitřním nožem
Datum: 15. května 2008 20:02
Jméno: johny
IP: uživatel2090
jo musis to projet vystružnikem 25 nebo 26 mm tedka nevim
Datum: 15. května 2008 19:32
Jméno: dfghf
IP: uživatel1834
 okolik se snižuje hlava válce u jawy 21 dík za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 21:00
Jméno: fonzí
IP: uživatel950
na tohle jsou vzorce,musíě vedět o válci informace! takhle od oka se ti to taky někdy povede snížit,ale spalovací ledvinkový prostor u jawy 21,je dost náročný,radši bych předělal spalovák
Datum: 19. května 2008 21:00
Jméno: methaw
IP: uživatel2888
snížit si ji můžeš v podstatě o kolik chceš, jen počitej i se sniženou životností motoru... já to mám snížený o 1mm a je to celkem znát jak na výkonu tak i na životnosti
Datum: 19. května 2008 8:32
|



|