Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: snake
IP: uživatel1732
 čus jak se vyndavá komplet ojnice z čz 125/476. Rozpůlil jsem motor a ta ojnice tam drží na tom ložisku a vůbec se s ní nedá hnout.Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 13:10
Jméno: Fero360
IP: uživatel1887
no reknu ti to asi tak: na slisovani kliky je potreba 12ti tunovej lis. jestli to pujde v domacich podminkach tak hodne tezko
Datum: 05. ledna 2008 13:10
Jméno: snake
IP: uživatel1732
A když je to nalisované tak jak mam do toho pořádně praštit nebo to musím nejdřív nahřát?díky
Datum: 05. ledna 2008 13:00
Jméno: zero
IP: uživatel1888
asi je nalisovana nie ? netreba tam nahodov stahovak ? vacsinou nalisovane to byva neviem
Datum: 05. ledna 2008 12:56
Jméno: snake
IP: uživatel1732
Dá to prácy.
Datum: 05. ledna 2008 12:48
Jméno: Fero360
IP: uživatel1887
jestli chces vyndat ojnici z kliky tak to se musi rozlisovat
Datum: 05. ledna 2008 12:47
Jméno: kuba
IP: uživatel1732
 Hele když mám čz 175/477 s hlavou, válcem, pístem a ojnicí se 125/476 a dám do karbece tu hlavní trysku 105 / M4 zvýší se mi výkon nebo je to už moc velký? Když tak jak jinak by se dal zvýšit ještě výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 12:18
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
dej ji tam ale pokud se ti to nenastartoje tak je chyba v sani ja mam na dachlu 100
Datum: 05. ledna 2008 12:18
Jméno: pat a mat
IP: uživatel202
 zdar,chcu měnit na mustangu pístní kroužky,ale jak poznám jestli je už válec po výbruse,abych věděl jaké tam mám dát..dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 12:58
Jméno: Fero360
IP: uživatel1887
spravne, ale vetsina dnesnich podniku co dela vybrusy to pismeno neprerazi. treba ja daval valce na vybrus a bylo na nich B. vratily se a to B tam zustalo ve stejnym tvaru a miste a nikde nic nepribylo. tezko rict jestli to plati nebo mam jinou toleranci a oni se na to jen vybodli...
Datum: 05. ledna 2008 12:58
Jméno: gringo
IP: uživatel1519
pokud se nemylim tak ta jsem mel na pistu vyrazene 2A a ta dvojka znamena vybrus a to pismeno podleme tesnost ve valci
Datum: 05. ledna 2008 10:54
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
nebo někde na válci by mělo být vyražené písmeno A, B, C ......to znamená kolikátý výbrus tam byl
Datum: 05. ledna 2008 10:48
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
kdyz vezmes supleru tak to zmer a jestli je to original tak to ma 38,00mm a potom co jinej rozmer tak o 0,25mm vetsi cislo napr. 38,25;38,50;38,75 atd ten rozmer jim rekni v mototechne
Datum: 05. ledna 2008 9:38
 poradte jak zvisit ten vykon na cz 175 udelany dokrosu poradte diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 9:45
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
kdyz sendas karbec tak dole je prece sroub s velkou hlavou a pod tim je hl.tryska a na ni je cislo,ale ja bych rekl ze tim moc nepridas kdyz tam das vetsi protoze kulata Cz je sracka,ja mel kulatou 125/453 a ta hnala jak prase,s tim jsem predjel i 250 kyvadlo,slozil jsem to original na silnici,spis si sezen hranatou 175/477 sport to je o dost silnejsi a zivejsi
Datum: 05. ledna 2008 9:45
ne mam kulatou a jak to zmnerim abych vedel jakou tam mam ????
Datum: 04. ledna 2008 23:16
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
jakou mas,hranatou?da se v karbecu prehodit hl.tryska za vetsi ma je Sesa na fichtlkramku ty bys tam mel mit 88
Datum: 04. ledna 2008 21:08
 cus draci jak zvisit vykon u cz 175 mam to udelany do krosu a moc to nejede jak zvisit vykon jaky upravy v motoru diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2008 20:32
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
vetsi tryska mensi soupatko a ladak a zvetsit kanalky ve valci nebo pridelat rovnou vic kanalku
Datum: 04. ledna 2008 20:32
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
kurva dit to tecko je hned vedle erka,vis co je na fichtlkramku preklepu ale zpet k uprave motoru
Datum: 04. ledna 2008 20:13
Jméno: blazen
IP: uživatel1861
tak moror teda
Datum: 04. ledna 2008 20:06
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
dit se ptal jak zvysit vykon a ne jaky tam dat moror
Datum: 04. ledna 2008 19:42
Jméno: blazen
IP: uživatel1861
daj tam motor husqvarna 600ccm.
Datum: 04. ledna 2008 19:39
Jméno: Bubák
IP: uživatel1881
 draci, kolik prumer ma pistni cep novej? mel by mit 14,10 mm? ja jsem jako soucat pistni sady dostal cep kterej ani nerojde dirou v pistu, nameril jsem mu 14,4mm.., pritom starej ojetej cep ma neco komel 14,08... je to mozne, ze by mi treba dali cep na neco jinyho? nebo to je proste ,,zmetek ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2008 19:53
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
a proleze ti pouzdrem v ojnici?stejnak to mas v klidu u nas v zadnej mototechne nekoupis cep aby ti tam sel ztuha kazdej cep do kazdyho stroje mi projede dirou v pistu jak po masle a co potom vid
Datum: 04. ledna 2008 19:53
 Cute podla Vás oplatý sa mi kúpiť ČZ 175, za 7-8000Sk ? Z TP a SPZ.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2008 18:26
Jméno: pavko
IP: uživatel430
jj
Datum: 04. ledna 2008 18:26
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
kup to to je v nasich kolik?5000 jesli jo ta kto je super
Datum: 04. ledna 2008 18:23
Jméno: typan
IP: uživatel986
Určitě jo!!!
Datum: 04. ledna 2008 17:58
Jméno: David
IP: uživatel1276
 Chtěl jsem se zeptat jestli je jedna klika na šlapaní delší než druhá a jáka má by na pravé straně
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2008 22:50
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
podle minulého příspěvku soudím že se ptá na babetu
Datum: 03. ledna 2008 22:50
Jméno: ABC
IP: uživatel805
No na pionýru máš dvě řadicí a starovací. Řadicí je na levé straně, startovací na pravé. Prohodit nejdou. Jinak stratovací se vyráběly všechny stejné...
Datum: 03. ledna 2008 22:07
 zdravym potreboval bych pporadit mam cz 175 dal sem novy krousky napasoval sem to na pist a pak do valce padli tam krasne mnel sem to na 3 vybrus ty krosusky ale kdyz sem to sel zajet tak to bylo takovy unaveny myslite ze se to rozjede az se to trosku ochodi a zajede diky zaodpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2008 22:09
1500km sa zabehuje vybrus valca.Kruzkom staci bohate 200km.
Datum: 03. ledna 2008 22:09
Jméno: sandokan
IP: uživatel409
to je jasné. musíš to ted zajíždět jen tak na čtvrt plynu. mám pocit že se musí zajíždět cca 1500km ale nevím to jistě když tak mně opravte.
Datum: 03. ledna 2008 20:00
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Určitě, je to nové, hodně natěsno, dobře mazat a zezačátku moc netrápit a bude to dobré..
Datum: 03. ledna 2008 19:26
 Navyte jastli ma byt u jawi 90 pod hlavou krouzek
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2008 17:13
Díly na jawu 90 se nedělaj
Datum: 03. ledna 2008 17:13
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Nevíš o nějákém obchodě,kde by měli díly na J90??? Díky
Datum: 03. ledna 2008 16:28
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Dle Katalogu ND ne.
Datum: 03. ledna 2008 16:26
Jméno: jaxon
IP: uživatel1831
 myslite ze mi pujde rychlopal na 555 ???nekteri mi to psali
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 20:01
jjj de tam uplně v pohodě...
Datum: 02. ledna 2008 20:01
Jméno: Lazák
IP: uživatel664
jj pude ja ho tam mam
Datum: 02. ledna 2008 19:41
Jméno: jaxon
IP: uživatel1831
 nazdar draci-NEVITE JAK FUNGUJE PLYN U JAWY 555 TAM JE TA KOLEJKA BO CO? JA TO NEMUZU OPRAVIT NECHYBY TAM NEJAKA PRUZINA PROTOZE SE TEN PLYN NEVRACI
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 21:22
No tenhle plyn se nevrací, je to starší model, pak se dával rychlopal. Mě se na jawě 175/356 vracel, ale pak sem ho vyměnil a už se nevrací. Lepší je rychlopal ale záleží na tom, jestli to chceš jako originál, nebo jako jen tak naježdění
Datum: 06. ledna 2008 21:22
Ja měl pružinku v karbeci a vše v poho.. A nevracel se mi! Stačí ho celej pořadně vyčistit a nastřikat olejovym sprejem...
Datum: 02. ledna 2008 20:03
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Ale i pomalopal se dokáže elegantně vracet....! Mám ho na skůtr čz... a pokud je dobře sestavenej tak nic nekurví a funguje dobře....ale je to pomalopal...rychlopal je rychlopal ale to si na veterána dovolit nemůžu...!
Datum: 02. ledna 2008 19:19
Pomalopal neboli kolejka se nevrací.Nebo varcí ale jen o kousek,né ůplně na doraz.To je už tak daný výrobou.Já to měl na 20 a když sem to předělával na 21 tak sem tam dal rychlopal.A kolejka ti kurví lanka,protože jak je lanko vedený vnitřken řiditka tak je moc zohýbaný a pak otáčky nespadnou dolu páč se to lanko zasekne.To vim z vlastní zkušenosti.
Datum: 02. ledna 2008 19:14
daj si tam rychlopal ja som to tiez tak mal a vsetko fungovalo...
Datum: 02. ledna 2008 18:29
plyn s kolejkou se ti nevrací to je dany vyrobou....aby se ti vracel tak si tam musis dat rychlopal, ale nevim jestli ti tam pude...(myslim prumerem atd...)
Datum: 02. ledna 2008 18:19
čau hele ty ''šnekové'' plyny se těžko vrací je to už unavený vše skus koupit tužší pružinku do karburátoru a vše promaž a mělo by to byt dobré pokud ti tam nic nechybí  .čau
Datum: 02. ledna 2008 17:51
a máš pružinu v karburátory??
Datum: 02. ledna 2008 17:47
Jméno: filip
IP: uživatel1831
 nazdar draci na jawe 05 mi vedou do inducni civky dva dratky prosimvas co je to za dratky?jeden z kondenzatoru?a ten druhy z ceho? oproti jawy 555 tam mi vede jenom jeden newite jak to teda je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 19:38
Tak máš u 555ky blbě elektriku, taky tam musí vést 2 dráty na jeden pol a jeden drát na druhý. Tady si stáhni schéma a uvidíš vše.http://motoveterani-horice.wz.cz/?page=prirucky
Datum: 02. ledna 2008 19:38
Jméno: thomspon
IP: uživatel1829
ten druhý je tuším na kostru
Datum: 02. ledna 2008 18:52
Takhle se to blbě říká, ale vetšinou jde drát z kladívka na indukčku,na ten samý kontakt je připojený drát k přepínači. Druhý kontakt indukčky se ukostří.
Datum: 02. ledna 2008 17:13
 Nazdar draci nemá někdo navod jak můžu doma vyleštit kanálky na válci u JAWY 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2008 20:38
Jméno: provaz
IP: uživatel1860
jo dik za odpověd.
Datum: 14. ledna 2008 20:38
Jméno: sandokan
IP: uživatel409
ja sem to dělal tlakovou myčkou na auta.
Datum: 07. ledna 2008 15:42
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
ja jsem to fakt nikdy nevidel ale musel bys asi vyndat vlozku,no jestli teda myslis prepousteci,jak se tam jinak dostanes???
Datum: 04. ledna 2008 20:08
 dobry den ja sem slisel ze se da zvisit vykon tim ze se nak udelaj vetsi diry do trisek myslite ze to de pls poradte diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 14:57
Jméno: Bubák
IP: uživatel1846
jako myslim aby jeli vedle sebe
Datum: 02. ledna 2008 14:57
Jméno: Bubák
IP: uživatel1846
Weaponman: tak natoc video s tim tvym karbecem a vyfukem a seriovym mustangem. to ze to jde lip je jen tvoej presvedceni, dyt jsi to prece upravil tak to pujde lip a ne ze ne... vim o cem mluvim
Datum: 02. ledna 2008 14:56
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
ale aj zere viac od nadrze, nie?
Datum: 02. ledna 2008 14:43
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nahodou jde lip od spoda
Datum: 02. ledna 2008 14:31
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
nie je 100 trochu vela? pre vybrus 8 sa davala tryska 80....aj to je lahsie ako kupovat novu ju prevrtat...vrtaky sa daju kupit od velkosti 0,2
Datum: 02. ledna 2008 13:14
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja mam vetsi trysku o 0,32 mm tak ze je to 1 mm tryska znači se 100
Datum: 02. ledna 2008 12:58
Jméno: pavko
IP: uživatel430
na hvno akorat to vice žere musel bys mit upraveny spaloaci prostor
Datum: 02. ledna 2008 12:35
 Čus draci......mam dotaz.....svička mi haže malou jiskru,ale nwim esi to je svičkou nebo elektrikou protože tu sem dělal novou.Moc diky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 16:31
Zdar..nebo to muže byt taky kondenzator! Mě to taky dělalo, elektroka celá nová a házelo to málo, tak jsem všecho zkontroloval a nakonec fakt kondenzátor!!
Datum: 02. ledna 2008 16:31
Ked nemas zapalovaciu cievku daleko od magnetu a aj tak to hadze slabu iskru,vymen ju.
Datum: 02. ledna 2008 13:48
Možná slabý magneto, nebo máš daleko cívku od magneta. Nebo máš velkou vzdálenost elektrod
na svíčce. Cívku nastavýš uplně jednoduše vem si kus papíru a strč ho mezi cívku a magneto a cívku pust
až na papír potom papír vytáhni a zkus jestli cívka neškrtá o magneto a jestli ne tak ok tam jde o to aby byla
cívka co nejblíž magnetu a aby o něj neškrtala. Pak si změř kolik máš odtrh na elektrodách svíčky mělo by to bejt 0.4mm a když ani to ne tak vyměn magneto a uvidíš. Jo a dej bacha na cívku cívka na jiskru má menší průměr vynutí než světelná.
Datum: 02. ledna 2008 12:42
Jméno: Lazák
IP: uživatel664
 jaky loziska a gufera mají prijít do motoru Jawi 250 kyvacky ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 11:11
všechno to máš v katalogu náhradních dílů
Datum: 02. ledna 2008 11:11
Jméno: jawař
IP: uživatel1780
na klice jsou loziska 6305 ty jsou 3 +gufero pod zápalko je 25-62-8,a na převodovku jsou ložiska 6303 a 6205 a cislo gufera pod sekundár nevim
Datum: 02. ledna 2008 10:10
Jméno: michael
IP: uživatel1599
 cus seso budes mit jeste nekdy fyfuk na 21 pionyra jestli jo tak kdy ? a za jakou cenu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 18:00
Jméno: michael
IP: uživatel1599
diky za radu SESO !!!!
Datum: 02. ledna 2008 18:00
mno tak to by mě taky zajímalo....
Datum: 02. ledna 2008 10:20
 dobry den potreboval bych poradit jak se da u čz 175 zvisit vykon diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2008 23:57
vičistit karbec,výfuk,dat třeba sportovní filtr....a pak úpravy motoru
Datum: 01. ledna 2008 23:57
Jméno: zeli
IP: uživatel175
vybrus
Datum: 01. ledna 2008 22:57
 čau prosimvás v jakejch všech barvách se dělala jawa 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 19:43
4ernou jsem nikdy neviděl, byla červená, modrá, zelená a slonová kost Tady je to na 550ky,ale barvy sedí i na 555ky..http://www.inext.cz/jawa_50_typ550/
Datum: 02. ledna 2008 19:43
A mně taky plís?
Datum: 02. ledna 2008 17:48
Jméno: Vesnican
IP: uživatel570
jo?a moch bys mi prosím poslat označení těch barev
Datum: 01. ledna 2008 21:59
zdarec no ve vinově červené 550 tam tych barev bylo vic mam doma někde vzorniky těch barev
Datum: 01. ledna 2008 20:47
Jméno: siko
IP: uživatel556
cervena a cerna
Datum: 01. ledna 2008 20:19
|



|