Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: honza
IP: uživatel1800
 zdravim potřebuju poradit nejde mi vytočit svíčka už jsem zlimil 1 šroubovák a nechci ji tam zlomit poradtě jak na ni ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 13:34
Jméno: Js
IP: uživatel340
Nahřát, protože se hliník roztahuje víc než železo a tím bude větší díra.
Datum: 13. ledna 2008 13:34
Jméno: radim
IP: uživatel202
nahřát asi těžko,nahřátím zvětší svůj objem a nepůjde to už vůbec,ale víš co,zkus to strčit do mrazáku,nezkoušel jsem to, ale mohlo by to jít,protože kovy se zimou smršťují(třeba kolejnice),nikdy jsem to nedělal,ale zkus to a napiš jak to jde
Datum: 13. ledna 2008 13:28
Jméno: smudlan
IP: uživatel1589
Dnes se prodávají i přímo svíčáky s nástavcem a se vším.Jinak mám doma taky hlavu, se svíčkou a nejde ven.Děda mi řekl nahřát a pak půjde lehce
Datum: 13. ledna 2008 8:30
Jméno: Bubák
IP: uživatel1942
Dawe: jsou ale svicaky ne na racknu ale na tycku a tam se da strcit sroubovak..,, honza: budto si sezen poradnej sroubovak  nebo ja to delam dlouhym 8ckou sroubem.. a kdyby furt neslo, tak sundej hlavu a strikni tam WD40, nebo neco takovyho, ale pak si tu hlavy asi nejlip chytni nekam do sveraku nebo ji dej spatky na motor, protoze z hlavy samotny se to povoluje neskutecne spatne i kdyz to jde jinak normalne...
Datum: 12. ledna 2008 23:38
Jméno: Dawe
IP: uživatel1640
Povoluj za studeného motoru!!!, povoluj proti smněru ručičkovývh hodinek, svíčka se npovoluje šroubovákem ale specialním nastrčním vořechem 21mm. na račnu....a mnělo by to jit.
Datum: 12. ledna 2008 23:25
 zdravim.
chci se zeptat když sem si nechal udělat výbrus na 555 tak jak se má pak nastavit ten karbec nebo tak... anebo esi neni někdo z prahy kdo by mi s tim poradil a tak.... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 12:41
 zdravym potrebuju poradit budu si delat vejfuk na cz 175 a potrebuju poradit co mam dat do ty koncovky je to na krosku ja slisel ze se tam dava naka nehorlava vata jak se sni zateplujou baraky diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 9:46
a mysli te ze ta skelna vata tam vydrzi jo diky za rady
Datum: 13. ledna 2008 9:46
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
sklenná vata
Datum: 12. ledna 2008 7:59
drátěnku bych tam nedával!!z mích zkušeností se spálí.a zůstane tam z toho enom lopatka bordelu!!
Datum: 12. ledna 2008 0:28
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
Do výfuků se dáva výfukový rouno (koupis asi v autodoplnkach, nebo u blaty), nebo dratenka
Datum: 11. ledna 2008 23:47
Jméno: ladič
IP: uživatel1194
 Prosím o informaci, jestli se u jehlového ložiska na ojnici u pístu dává mezi čep a ložisko ňáká vložka,popřípadě jak je ložisko zajištěno proti pohybu do stran?
díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 12:03
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
axiálně se klec ložiska musí zajistit proti posunutí dvěmi vymezovacími kroužky!
Datum: 12. ledna 2008 12:03
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Dos stran by mělo být jištěno pístem (jeho vnitřním výstupkem), který je jištěný segrovkami...
Datum: 11. ledna 2008 23:43
 čus v jakym poměru mam míchat olej s benzínem když mam výbrus ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 12:38
Jméno: krulda
IP: uživatel79
určitě 1:25 a pak po 500 km 1:33
Datum: 12. ledna 2008 12:38
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
přesně jak říka majo, ještě bych dodal abys nechal plyn co nejvic v klidu ale to určitě víš
Datum: 11. ledna 2008 23:54
Michal:Robis chybu,ale je to tvoj stroj a vyhovarat ti to nebudem.Je to len moj nazor a nemam v umysle sa hadat(len aby to nevyznelo inak,ako som to myslel).A bavime sa o zabehu nie o normalnom provoze.takze na zabeh min. 1:25.V zabehu plati cim viac oleja,tym lepsie(hlavne zo zaciatku tych prvych 600km) a ihla na treti zarez zhora.A minimalne 600km musis jazdit sam.To dufam vies.
Datum: 11. ledna 2008 23:48
ja micham 1:50 a staci to ale pouzivam polosintetiku od Q8 a vzivote jsem nemichal 1:33
Datum: 11. ledna 2008 21:29
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Tak prvních 500km určitě 1:25.Potom 1:30.Nezapomeň karburátor seřídit na záběh!
Datum: 11. ledna 2008 21:03
Jméno: olej
IP: uživatel368
tahle otazka je uz fakt trapna precti si priste stary odkazi je to tam nejmin stokrat
Datum: 11. ledna 2008 17:17
Jméno: ABC
IP: uživatel805
1:30 se má mazat normálně, já bych dal víc 1:25...záleží také na oleji..
Datum: 11. ledna 2008 17:03
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
1:33
Datum: 11. ledna 2008 16:57
Jméno: momty
IP: uživatel1938
 zdar sesa preco sa ojnica s ihlickovym loziskom nedoporucuje na nadupane vykonne motory?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2008 15:48
 Dobry den potrebuju pomot mam mustanga a nepruzi mi predni vydlice myslete ze steci koupit jenom ty pera ??? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2008 19:10
Jméno: jawaman
IP: uživatel1939
Ale prvni skus jedno mne ked neperovali kukel sem na pizdra a bytahl sem pruziny ty sem namastil vazelinu aj vydle aj puzrda a skusil sem to rozchodit a pomohlo to preju jak nikedy vis mozno to je suche
Datum: 11. ledna 2008 19:10
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Rozdělěj,zkontroluj,jestli bude potřeba tak srovnej.A když budeš měnit pružiny tak bych vyměnil i ta silonová pouzdra
Datum: 11. ledna 2008 15:13
Jméno: html
IP: uživatel202
nemaš je třeba ohle a zaražene?
Datum: 11. ledna 2008 13:27
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
 Zdar draci, chci se zeptat, jestli se dá válec z mustanga přebrousit na větší obsah - třeba na 70 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 11:32
Jméno: ladič
IP: uživatel1194
jde to tak upravit,že se tam narve Simson 70ka,ale musí to dělat někdo, kdo je zkušenej,jde to i do Mustang válce ,ubere se hliník dá se nová vložka atd . .
Datum: 12. ledna 2008 11:32
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jde to, ale bude to dražší, protože ti budou muset odlít píst a budeš muset použít válec z 555.
Datum: 11. ledna 2008 14:02
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
válec z aukra je obsah 55,3ccm, kdo si myslí že má 60tku, tak je vedle, bez použití odlitku vložky se nedá obsah zvýšit víc než jak dovolí výbrusy pionýra.
Datum: 11. ledna 2008 12:34
Jméno: Paulo
IP: uživatel948
Datum: 11. ledna 2008 9:37
Jméno: Paulo
IP: uživatel948
Mám sice piuonýra ale mám vrtaný válec na 60 ccm
Datum: 11. ledna 2008 9:21
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
8. vybrus je maximum a to cini objem myslim cca 55ccm
Datum: 10. ledna 2008 22:51
Jméno: radim
IP: uživatel202
 Měnil jsem pístní kroužky ,v jakém poměru mám teď míchat olej s benzínem a po jakou dobu?používám Valvoline 2t,nebo castrol 2t
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2008 13:32
Jméno: radim
IP: uživatel202
dsg,když vim že to na to vliv má,tak bych tu nepsal v jakem poměru to mam michat,ale zeptal bych se,jestli mam mazat v jiném poměru,ty asi nemaš moc vysoke IQ,že?protože,když něco někdo neví a ptá se na tu věc,tak nevím proč mi řikáš blbe,tvoje iq bych typoval tak na 60,takovým posměšky jiným dělají radost...jinak dík za radu
Datum: 11. ledna 2008 13:32
Na kruzky ti staci primazavat bohate 200km.ja som viac nemazal.Ja furt lejem 1:33 a ked mi ujde ruka tak aj 1:20
Datum: 10. ledna 2008 20:32
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
Myslim ze vliv to ma, neni na skodu pri zajizdeni vic mazat....
Datum: 10. ledna 2008 20:31
Jméno: dsg
IP: uživatel1054
Furt ve stejnym blbe to na to nema vliv!!!!!
Datum: 10. ledna 2008 20:26
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
1:33 a tak těch 500km
Datum: 10. ledna 2008 19:46
 zdravim, nemáte někdo na prodej prsíčka (dvířka ) na jawu 555? ozvěte se mi dyžtak na mejla
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 21:59
Jméno: krulda
IP: uživatel79
tak mi pošli fotky na mejla
dík
Datum: 12. ledna 2008 21:59
Jméno: pepan CZ
IP: uživatel79
jedny mám, nechá ti je za 500
Datum: 12. ledna 2008 21:59
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
a inzerce je tady:www.sesa-moto.cz
Datum: 11. ledna 2008 17:08
Jméno: krulda
IP: uživatel79
a ten mejl je waity18@seznam.cz
Datum: 10. ledna 2008 22:43
Jméno: jarda
IP: uživatel1653
 Pomužu si když dám na 05ku 20 válec ve výkomu dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2008 9:27
Neboj dáš bez problémů. Už jsem to dělal a potom jel jako drak. A nezaponeň dát hlavu z 20,21 nebo23.
Datum: 10. ledna 2008 9:27
to tam myslim nedáš,to má myslim jinší průměr té díry v kártroch
Datum: 09. ledna 2008 20:41
Jméno: david
IP: uživatel735
 seso u pistniho cepu na panelku mas napsano ze stoji nula korun
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2008 7:28
Jméno: sesa
IP: uživatel176
dik,,uz hotovo
Datum: 08. ledna 2008 7:28
 zdravím, nemáte někdo zkušenost s ojnicí od SESY, která má na pístním čepu jehly????
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2008 17:47
Jméno: patrik
IP: uživatel1917
njn, ve škole se často motám kolem 20tunového lisu, tak si to rozlisuju i slisuju na něm
Datum: 08. ledna 2008 17:47
Jméno: david
IP: uživatel368
uplne jednoduse dal sem dve kladiva proti sobe a zacel utahovat sverak slo to skoro samo
Datum: 08. ledna 2008 16:29
Jméno: patrik
IP: uživatel1917
david: a jak si ji rozlisoval v tom svěráku???
Datum: 08. ledna 2008 16:14
Jméno: david
IP: uživatel735
heled ja si to prelisoval doma ve sveraku a jezdim jako blazen
Datum: 08. ledna 2008 7:13
Jméno: honza
IP: uživatel1313
jo je dobra, ale doma si ji nevimenis sam.....musis do nejakyho servisu, ve kterem maj 5-ti tunovej lis
Datum: 07. ledna 2008 19:18
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
 zdar draci, existuje nakej kit na fechtla na zvetseni obejmu treba na 60 nebo 70ccm?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 20:34
Jméno: pepa310
IP: uživatel1899
no jako ten vybrus na 40mm jde poznat v crossu.jinak si zrob nekde hlavu motoru
Datum: 09. ledna 2008 20:34
Jméno: David
IP: uživatel368
Ne aby te napadlo za to vyhazovat prach je to na hovno v tahu to neni vubec znat akorat to zere jako svina.Raci si nech prebrousit ten starej valec.cau
Datum: 07. ledna 2008 17:21
Jméno: Bubák
IP: uživatel1905
zipoman: to neni nic jinyho nez obyc vlaec vybrousenej na 40mm, neni to 60 ale 55cc a nevyplati se to, rozdil vubec neni znat
Datum: 07. ledna 2008 16:43
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
http://aukro.cz/item291401296_obsach_novy_jawka_60_cm_tuning.html
Datum: 07. ledna 2008 15:40
hle majo a kde se to da sehnat?
Datum: 07. ledna 2008 11:47
j
Datum: 06. ledna 2008 23:38
Jméno: Axel
IP: uživatel939
 nevi nekdo co je lepší jestli tří kroužkovej píst nebo dvoj???
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 22:01
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Stačí jeden..  Ale správnej..
Datum: 06. ledna 2008 22:01
Je to zcela jedno.Jazdil som aj s jednym aj druhym a rozdiel veskery zadny.Komu sa zda,ze to s 3kruzkovym ma lepsi tah,je to pocit.Ja som jazdil na Mustangu a myslel som,že mám 3kruzkovy piest z vyroby.Som si hovoril,ze mozno predsa len ten piest lepsie taha.Ale ake bolo moje prekvapenie,ked som zhodil valec a vykukol na mna 2kruzkovy piest(bol to jeden z podlednych mustangov,kde sa davali uz od vyroby 2kruzkove piesty)Tot moj nazor.,,,,,,,a 3kruzkova piest uz novy zozenies len velmi tazko.
Datum: 06. ledna 2008 21:59
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
dvoj, ma mensie trenie
Datum: 06. ledna 2008 21:58
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
 Co by se stalo kdybych dal hlavy z 250 dvojválce na válce 350 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 19:34
Tak na pole to teda rozhodně nemám. Je to Jawa 623 a celou ji renovuji. Chi to mít perfektní. Jinak určitě je nějaká maximální hranice komprese, protože když je komprese moc veliká tak motor nejde vůbec nastartovat!
Datum: 06. ledna 2008 19:34
Jméno: mara
IP: uživatel426
zadny tabulka max kompresi nejsou ty si muzes udelat kompresi jakou chces ale bejt tebou tak nad 11:1 nechodim pokud na tom jezdis po silnici aby to neco vydrzelo pokud to mas na poli tak bych to neresil
Datum: 06. ledna 2008 18:52
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
Njn tak to jsou rady nad zlato. Přeci ale musí nbejt nějaká tabulka maximálních kompresí?
Datum: 06. ledna 2008 17:51
Jméno: DC
IP: uživatel1732
Skus to a uvidíš
Datum: 06. ledna 2008 17:46
Jméno: peter
IP: uživatel1898
nevjem ci kompresni tlak nebude vecsi ako ma bit a ci nedvojde k poskodeniu hlavi aku bude mat zivotnost
Datum: 06. ledna 2008 17:27
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
Nj, ale ve vzorci jsem nepočítal s momentem uzavření přepouštěcího kanálu, takže tak komprese by měla být ještě o něco nižší. Potřeboval bych, aby mi poradil nějaký odborník.
Datum: 06. ledna 2008 17:21
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
Já už sem ale četl že si nějakej borec dal na 175/477 čezetu hlavu ze 125. Tohle by mělo bejt vlastně to samí no tak nevim no potřeboval bych jestli to někdo ví určitě jestli to de.
Datum: 06. ledna 2008 16:46
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
12,5 mi pride hodne,vodnesou to ojnice a klika podle me
Datum: 06. ledna 2008 16:35
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
No já jsem kompresi celkem přesně vypočítal podle vzorce a vyšla 12,449 a to si myslim že by mělo vydržet. Originál má mít 9,2 no ale vývozní typy měly 10. No já bych spíš potřeboval zjistit jakou maximální kompresi to snese.
Datum: 06. ledna 2008 15:45
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
jo,to budes podle me muśet upravit spalovaci prostory,protoze by to byla asi hodne velka komprese
Datum: 06. ledna 2008 15:39
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
No pasovat budou určitě to vim protože sem si nechal ty válce převrtat z 250 na 350 ale nevim jestli to nebude moc velká komprese?
Datum: 06. ledna 2008 15:34
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Řekl bych, že nebudou pasovat (těsnit).
Datum: 06. ledna 2008 15:27
Jméno: radim
IP: uživatel202
 Jaky má mít vnitřní průměr originální válec na mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 15:06
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Závody v odpovídání....  Mazec....
Datum: 06. ledna 2008 15:06
Jméno: radim
IP: uživatel202
 DD ...jo dikes
Datum: 06. ledna 2008 14:35
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
Datum: 06. ledna 2008 14:07
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
aaaaa predbehol si ma
Datum: 06. ledna 2008 14:01
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
38,00
Datum: 06. ledna 2008 14:00
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
38.00 mm
Datum: 06. ledna 2008 14:00
Jméno: martin
IP: uživatel1521
 ahoj....potrebuju se zeptat jak sundat magneto kdyz je tam sthlej zavit!!! a novej nejde udelat.....dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 15:57
Jméno: martin
IP: uživatel1521
dik fungujeto!!!
Datum: 06. ledna 2008 15:57
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja sem pouzil dvouramenej stahovak,musi ale mit takovy ramena aby se daly zahaknout za rotor
Datum: 06. ledna 2008 14:02
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
 Zdravim! Sháním hlavu na ČZ 125/476, nemáte někdo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 15:45
hlavu na čz 125/477mam
Datum: 06. ledna 2008 15:45
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
Datum: 05. ledna 2008 18:46
Jméno: snake
IP: uživatel1732
 čz 125/476 jak se vyndají aspoň ty klyki s tych ložisek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 18:16
Jméno: Fero360
IP: uživatel1887
mas dve moznosti: bud si to nechat nekde rozlisovat vymenit a slisovat (klika na 350 + novej cep, novy lozisko a novy ojnice stala neco pres 3000, tak si udelej obrazek) anebo nekde sehnat celou kliku ale u te zas nemusis vedet zda ojnice neklepe z posledniho.
Datum: 05. ledna 2008 18:16
Jméno: snake
IP: uživatel1732
Já chci vyměnit jen ojnici anebo ojnici i s klikovkou, ale do firmy se mi to dávat nechce a lis bohužel nemám tak teda už fakt nevim.
Datum: 05. ledna 2008 15:36
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
Setrvačníky musíš na lisu rozlisovat! Jiná možnost není! Když do toho budeš bouchat kladivem tak můžeš rovnou celou klikovku zahodit. Jestli ale nemáš přístup k nějakýmu lisu, tak si dej radši klikovku zpravit přímo do firmy, ve kterej se tím zabejvaj
Datum: 05. ledna 2008 15:31
|



|