Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mike
IP: uživatel923
Posl.aktualizace: 16. února 2008 9:34
výbrusem se kompresní poměr zvyšuje, protože naroste objem válce, kompresní poměr =objem válce+objem hlavy/objem hlavy
Datum: 16. února 2008 9:34
Jméno: BO
IP: uživatel2050
vybrusem se zvetsi kompresni pomer protoze to neprofoukne do kliky ...
Datum: 31. ledna 2008 21:22
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
kdyz se udela vabrus tak se nepatrne zvetsi kompresni pomer,protoze se zvetsi obsah valce ale obsah spalovaciho prostoru zustane stejnej,ale je to mfakt o malinko
Datum: 31. ledna 2008 20:23
Jméno: PAvko
IP: uživatel430
bude tam vesti prostor staci si precíst knizky napr obsluha motocyklu
Datum: 31. ledna 2008 20:15
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
Pokud vím tak by měl kompres zůstat přibližně stejnej...žádnej větší prostor tam není  ...když ti udělají výbrus tak potřebuješ větší píst
Datum: 31. ledna 2008 19:50
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
kompresní poměr se zmensí nebot tam bude víc prostoru cím mín prostoru v horní uvrati tím vetsí komprese proc si myslíte snizuji hlavy
Datum: 31. ledna 2008 19:09
Jméno: Js
IP: uživatel340
Malinko se zvětší i kompresi.
Datum: 31. ledna 2008 18:04
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Ne, pouze objem a to malinko
Datum: 31. ledna 2008 17:45
Jméno: kolanf
IP: uživatel1337
 Zdar jak se rozebere zadní kyvka u pařeza??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2008 19:27
Jméno: DAVID
IP: uživatel2047
a co na nej chces rozoberat chces vylisovat puzdro co ju drzi alebo nebodaj nevies odsrubovat matku a pokrutit pruzinou nechapem co na tom je take zlozite??????????????????????????????
Datum: 31. ledna 2008 19:27
 chci se zeptat na výbrusy...jakej bych si měl udělat výbrus aby byl pinecek 20 živější(lepší rozjezd)a abych skoro vpoho předjel simala s 51...kolikátej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2008 17:52
Jméno: kuba xD
IP: uživatel1058
loooool abys to natrel simalovi a jeste v poho hmmm dej tam motor ze simala proste simalovi v ok stavu to s feknou nenatres uz proto ze mas jen 3 kvalty a horsi chlazeni.... je toho hafo...pokud je vybrus ok tak ho nech... jeden kamos takle oddelal vybrrus jel se simem jely 70 uz ho predjizdel a nejednou motor vynechaval dusil se musel zastavit a pockat nez schladne... pak jel domu na 3ku 40km/h a pokud i tu nekdo chce tvrdit ze to simovy natre tak reknu kamomsovi ma tam tunin kit 70ccm lepsi kliku no plmo veci max rychlos 90km/h to asi nevytahnete z fekny
Datum: 04. února 2008 17:52
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
>radim: asi jehlou ne jak jinak
Datum: 03. února 2008 2:04
Jméno: blazen
IP: uživatel2015
to mi je jasny ze vicistit a tak to snat neznamena seridit karbec u fechtla je dost jednoduchy.tohle vsechno jako vim jen sem se chtel ujistit co se vsechno dela.cus.
Datum: 31. ledna 2008 13:07
Jméno: radim
IP: uživatel202
by mě zajimalo jak na fichtlu chceš nastavovat bohatost směsi  )))))))
Datum: 31. ledna 2008 11:55
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
seřídit karbec znamená kompletne utesnít dotáhnou nastavit jehlu vycistit karbec nastavit volnobeh a plovák pak fašoun te nepredjede
Datum: 30. ledna 2008 21:25
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Správná směs, těsnost, čistota a tak, to má také vliv...To je to seřízení...
Datum: 30. ledna 2008 21:24
Jméno: blazen
IP: uživatel2015
sakra co furt seci mate stim viladovanim a serizovanim karbecu sak co tam serizujete sak len volnobjeh a plovak ne?
Datum: 30. ledna 2008 21:12
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
nej je první výbrus nejmín to zere a más nejvetší kompresní poměr
Datum: 30. ledna 2008 21:10
vybrus se dela tehdy kdyz mas vybehany valec a s tim jestli chces predjet simsona tak nemusis mit ani vybrus....znam pionyra kterej je uplne bez uprav ma este original vybrus a daval simsony jako prd....kdyz chces mit fichtla dobre vyladenyho aby jel tak je potreba mit dobre serizenej karbec zapalovani atd....ty motory co se davaly do pionyru a do mustangu kdyz sjeli z vyrobniho pasu tak je stacilo akorat zajet a to bylo vse....leckdo by se divil kak jezdily ty motory kdyz byly uplne novy....tot vse...
Datum: 30. ledna 2008 20:49
Jméno: deda
IP: uživatel556
Udelej osmej ten je nejlepsi !!!
Datum: 30. ledna 2008 20:48
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
 tak dneska sem si objednal svíčku champion l82c az prijde tak vám napíšu zkušenosti s ní slysel sem ze chamiony sou dobre do jaw budu to zkušet tak za 14 dní pak napisu zkusenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2008 19:16
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja jezdim normalne na championku akorat ma kratky zavit tak to ma mensi kompresi jede to celkem slusne
Datum: 30. ledna 2008 19:16
 neviete niekto ci boli na 555-kach kratke sedadla ktore boli s kozenky a jak ta kozenka vizerala lebo ja viem iba o kozenych a chcem si dat urobit sedadlo a nemam tolko prachov na kozene poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2008 13:50
Jméno: franta
IP: uživatel2045
 jaký benzín do fechtla,natural bo special?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2008 18:36
Ja valim na V-Power racing a parada je to bomba 100 oktanovy benal
Datum: 04. února 2008 18:36
Jméno: pavko
IP: uživatel430
pionýr není stavený na speciál to si zapis je stavený na 85 oktanový benzín
Datum: 30. ledna 2008 21:17
Jméno: Kwjety
IP: uživatel1709
za prvé to vyrobili aby to jezdilo na special za druhé je levnější a za třetí správně voní
Datum: 30. ledna 2008 18:21
Jméno: pavko
IP: uživatel430
levnejsi o 20 moc velky rozdil v cene neni stejne nejlepsí po domácku aditivovaný benzin s pripravkem
Datum: 30. ledna 2008 17:58
Jméno: Js
IP: uživatel340
Nemá vliv. Já jezdím na special. Je levnější.
Datum: 30. ledna 2008 15:50
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
natural
Datum: 30. ledna 2008 15:30
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
NaTuRaL 95
Datum: 30. ledna 2008 14:30
Jméno: salsoek05
IP: uživatel2064
Rozhodně naturál
Datum: 30. ledna 2008 13:42
Jméno: sandokan
IP: uživatel409
natural ma větší oktanovy čislo než special ale moc velkej rozdil to neni.
Datum: 30. ledna 2008 13:32
Jméno: Paja
IP: uživatel738
ja jezdim na natural
Datum: 30. ledna 2008 13:09
Jméno: f
IP: uživatel1337
 Zdar rozebral jsem tlumiče u pařeza a jsou tam 2 pouzdra a nákej železnej kroužek! Tak nevim na co tam je!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2008 21:24
Jméno: Jurmen
IP: uživatel1904
no já to mám i na fíkovi
Datum: 30. ledna 2008 21:24
Jméno: pp
IP: uživatel1337
ale u fichtla to neni
Datum: 30. ledna 2008 17:38
Jméno: Jurmen
IP: uživatel1904
ty pouzdra jsou tam na to aby ty vidle měli včem chodit a ten kroužek je tam proto,že je vněm daný těsnící okroužek aby Ti nevytíkala vazelina ven z vidlic,kapišto???
Datum: 30. ledna 2008 16:55
 Zdary mam maly problem,chtěl bych rozpůlit motor na stadion s22 a vůbec si nevím rady jak dál.už sem sundal magneto a spojku,hlavu.dyžtak někdo písněte ,sem v koncích.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 20:59
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
napis mi na icq a ja ti poradim-204-156-619
Datum: 29. ledna 2008 20:59
ahoj musis vypustit olej a ze strany co se tam leje, musis sundt ten poklop a podnim mas srouby votsroubu je a tot vse
Datum: 29. ledna 2008 20:48
Jméno: gegeš
IP: uživatel1513
 nazdar fichtlaři, mám problém, před zimou sem si dal na fíka nový výbrus, ze začátku to jelo skvěle, nedával sem tomu víc jak půl plynu a teďka asi po 100 to jede zase prd, co mám dělat aby se to už neopakovalo...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2008 9:55
nejlepší je na valec dat takovy nafuky z plechu .nastartovat a lejt na valec vodu a sem tam pridat plyn a to delat tak pul hodiny a uvidis ze to pojede lip. ale nevim jak teb ja sem to vzdycky udelal hned po vybrusu a pak to valilo jek drrak
Datum: 13. února 2008 9:55
Jméno: zeli
IP: uživatel175
treba ti praskl krouzek, nebo sesteluju elektriku vycisti karbec.
Datum: 29. ledna 2008 20:46
Jméno: blazen
IP: uživatel2015
 Cim to je ze mi na volnobeh zvoni vo valci.kruzky su nove,a myslym ze klukovka a ojnica su v porátku.no a nevite jeste proc mi pada retaz kdis delam hodini?namazana je visponovana taki zubi su na rozete i na kolecku dobre.ale vzdi mi spadne a u maliho kolecka se od spoda zasekne mosim to odtal pokazdi ze srubovakem vytrhnut.diki za solidni odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2008 2:08
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Me muj mustang taky zvonil na volnobeh a kdyz sem videl ze to dela posunujici se objimka na vyfuku co drzi spojuje ten vyfuk s kolenem taxem se musel smat
Datum: 03. února 2008 2:08
Jméno: blazen
IP: uživatel2015
ti si cely predstih to stim nema nic spolecne
Datum: 30. ledna 2008 20:44
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
to zvoneni mi to delalo taky spatny predstih
Datum: 30. ledna 2008 14:47
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
bud máš málo došponovanej řetěz nebo nakřivo kolo a ještě by to mohlo bejt křivim řetězem
Datum: 30. ledna 2008 13:34
Jméno: tobi
IP: uživatel14
nebo muzes mit lehce vyosenou rozetu, nebo něco podobnýho
Datum: 29. ledna 2008 20:49
Jméno: Js
IP: uživatel340
Nedělej kraviny a nebudeš mít problémy.
Datum: 29. ledna 2008 20:00
zvona proto lebo jak si pisal 3 hrabe na betone tak si uchu už strhel a ojnica neni repaslá a retaz pada proto lebo ju máš vytáhanú a zjeté zuby može byt našponavaná jak chce stejne spadne
Datum: 29. ledna 2008 19:57
tím cinkáním se válcu to je většinou tím že pístní čep lítá v ojnici ale jakmile se to zahřeje tak se to většinou spraví a s tim řetězem nevím
Datum: 29. ledna 2008 19:29
Jméno: mambo
IP: uživatel2048
 Kde by som zohnal nove lamely na stadion? su tam len 4 lameli a ziadne plechy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2008 12:33
Jméno: Josifek
IP: uživatel2008
Datum: 30. ledna 2008 12:33
Jméno: sesa
IP: uživatel176
na stadiona jen Dval lamel a jedna meilamela pechova
Datum: 29. ledna 2008 17:58
 ahoj nevite kde by se dal sehnat celej motor na jawu 555. nutne ho potebuju a co nejdriv. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 10:46
 mám decánko problém u J90 profukuje mě mezi hlavou a válcem nevíte někdo co s tim?? sice to jede ale když nakopávám tak to slišim
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2008 13:43
Jméno: sandokan
IP: uživatel409
jo jo, to sem na jednom fikovi taky mněl, to vičko jak je z hliniku a zmaškne se, tak vyrovna všechny nerovnost a hlavně těsní....
Datum: 30. ledna 2008 13:43
Zdarec..hele nic proti hermetiku nebo lukoprenu jo...ale stejně nejlepší těsnění pod hlavu je z víčka ze zavařovaček. Stačí jen vystřihnout, pořádně dotáhnout a drží jako drak! Mám to tak já i kámoš a drži to fakt dobře a nefouka!!
Datum: 29. ledna 2008 15:05
Jméno: Js
IP: uživatel340
Vystřihni z papíru těsnění. Udělal jsem to tak na pionýroj.
Datum: 29. ledna 2008 14:28
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
Datum: 29. ledna 2008 6:44
Jméno: jindra
IP: uživatel1806
nebo kup tesneni...
Datum: 28. ledna 2008 21:08
Jméno: sandokan
IP: uživatel409
mno skus poradne dotahnout šrouby a když nepomuže tak hlavu sundat a dolíhací hrany oblepit hermetikem nebo tím lokoprenem...
Datum: 28. ledna 2008 20:57
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
 nazdar hoši, potřebuju poradit...dělám go motoru a tedka sem vyměnil ložiska a gufera na klice, když tam ještě nebyly tak se točily dobře, ale jak sem je tam dal a vyrovnaly se teploty, tak se točí celkem ztuha...je to dobře nebo špatně? dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 9:38
Jméno: srsnik
IP: uživatel2045
to si sedne pokud si tam dal ty spravne loziska C
Datum: 29. ledna 2008 9:38
řekl byc h,že jak sou nová tak by měla být i promazána pokud ne tak je promaž a nech ať se ochodějí
Datum: 28. ledna 2008 16:36
Jméno: stady
IP: uživatel2048
 zdar.nevite scoho by sa dala dat spojka na fichtla? idem jazdit zavody a chcem dat nieku spojku lepsiu ako je fichlacka.neskusal to uz nekto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 16:59
Jméno: stady
IP: uživatel2048
ferodo mam...ale ja by som chcel nieku viac lamelovu..neviete scoho by sla?
Datum: 29. ledna 2008 16:59
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
ano majo, to som urobil na kazdom kosi ktory mam doma, je to jednoduche a nic tym nepokazis, len dobre spravis  samozrejme netreba zabudnut tie tycky narovnat pred navarenim, aby tam neboli nakrivo, potom je uz neskoro
Datum: 29. ledna 2008 16:27
Nikede som cital,ze sa zvyknu obvarit tie tycky,ktore trcia zo spojkoveho kosa,na ktorych su pruzinky.Aby sa nevylamali.
Datum: 28. ledna 2008 20:00
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Dá se jezdit i s korkovou ale musíš mít kvalitní olej...! Ale sem taky zastánce feroda...! Jedu ji a je fajn....!
Datum: 28. ledna 2008 18:17
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Na závody se bude hodit ta ferodo lamela
Datum: 28. ledna 2008 17:58
Jméno: smudlan
IP: uživatel1920
nebo si tam jen dej nový korky, ty si můžeš nařezat doma ze špuntů ale musíš je mít trošku vetší, pak to hodíš do horké vody a pak je tam nastrkáš a zabrousíš.Teda pokud nemáš v řiti zuby na lamele
Datum: 28. ledna 2008 17:09
Jméno: ABC
IP: uživatel805
A co nechat spojku a kopit pořádné lamely s obložením Ferodo...
Datum: 28. ledna 2008 17:03
Jméno: pepan
IP: uživatel202
 jen mě napadla nejspíš taková blbost,šlo by do mustanga dát příp.s menšími úpravami motor z J 90 nebo něco silnějšího než ten fichtlacký motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 13:45
Datum: 29. ledna 2008 13:45
Datum: 29. ledna 2008 13:45
na tieto prestavby je lepsie 20,21,lebo u mustanga mas nadrz medzi kolenami.A keby si tam daval motor z niecoho ineho,tak by zavadzala valcu a hlave.Ale kebyze chcem jazdit v terene a fichtl nestaci,tak si kupim 250 a jazdim s nou.Dat motor z 250 na fichtla a potom s tym jazdit v terene by som mal strach.Ale ako frajerina je to v poho.Niekde boli stranky,kde manik dal motor z CZ175 do 21(samo musel upravit ram).Akurat ich nemozem najst.
Datum: 28. ledna 2008 20:05
Jméno: fíík
IP: uživatel1800
jj sttou 250 jsem taky viděl tak pokud umíš svařovat tak vopho a určo pokud rád jezdíš do terénu tak ybch do toho šel
Datum: 28. ledna 2008 18:51
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Viděl jsem i fichtla s motorem 250
Datum: 28. ledna 2008 17:58
Jméno: pepan
IP: uživatel202
ale myslím,že by to stálo zato
Datum: 28. ledna 2008 17:06
Jméno: Js
IP: uživatel340
Myslim, že by bylo potřeba hodně překopat rám.
Datum: 28. ledna 2008 15:46
Jméno: mx
IP: uživatel1732
všechno de kdy se chce. Upravit držáky a zesílit rám.
Datum: 28. ledna 2008 15:03
Jméno: srsnik
IP: uživatel2045
 zdar piloti,mam na sve strele j20 ojnicu v haji,na kolik by asi vysla vymena ojnice s vyvazem?jestli to ma cenu repasovat bo zrovna kupit kliku v tomto kramku. ze ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2008 18:02
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
V servisu si účtovali za repas klikové hřídele 1000Kč.
Datum: 28. ledna 2008 18:02
 Zdar draci prosim vás kde se dělaj výbrusy v okolí Kolína??dík za odpvědi!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 19:59
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
ja sem taky kousek od caslavi a kolina kde je ten Smetana ? dik za odpoved
Datum: 29. ledna 2008 19:59
Jméno: Dave...
IP: uživatel1644
Datum: 28. ledna 2008 19:40
Jméno: kk
IP: uživatel1337
 Poradte mi kde bych sehnal zadní světlo na pařeza!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2008 21:36
Jméno: Xerius
IP: uživatel2097
Mam za 400,- ti ho prodam jestli chces pis na icq 430-940-353
Datum: 03. února 2008 21:36
Mám, cena 450,-
Datum: 29. ledna 2008 21:02
 zdarec draci a dracice....
na vlozke vo valci st take 4 zuby ktore sa zasunu do karterov,ked sa valec nahodi na motor..a ja mam jeden zub ulomeny....
ma to nejaky dopad na vykon motora?ako napr strata tlaku pri sani zmesi..alebo tak...
diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2008 19:42
já to mám zlomený kamoš to má zlomený a jede to jak drak ma najlepši stroj z dediny
Datum: 27. ledna 2008 19:42
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jak se vám to povedlo?
Datum: 27. ledna 2008 18:59
Jméno: ....
IP: uživatel1266
já měl ulomene dva zuby a bez problému sem stím jezdil
Datum: 27. ledna 2008 18:40
Kámoš to má taky ulomený a jezdí to v pohodě
Datum: 27. ledna 2008 18:39
ja myslím že nemá ale je lepší ket tam sou všechny 4 čus
Datum: 27. ledna 2008 18:20
|



|