slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA>>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  311  312  313  314  315  316  317  318  319  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel923    
změní výbrus kompresní poměr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2008 9:34
 
 
 
 
Jméno: racer50      E-mail:      IP: uživatel1605    
výbrusem se kompresní poměr zvyšuje, protože naroste objem válce, kompresní poměr =objem válce+objem hlavy/objem hlavy
 
 
Datum: 16. února 2008 9:34
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
vybrusem se zvetsi kompresni pomer protoze to neprofoukne do kliky ...
 
 
Datum: 31. ledna 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
kdyz se udela vabrus tak se nepatrne zvetsi kompresni pomer,protoze se zvetsi obsah valce ale obsah spalovaciho prostoru zustane stejnej,ale je to mfakt o malinko
 
 
Datum: 31. ledna 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: PAvko      IP: uživatel430    
bude tam vesti prostor staci si precíst knizky napr obsluha motocyklu
 
 
Datum: 31. ledna 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
Pokud vím tak by měl kompres zůstat přibližně stejnej...žádnej větší prostor tam není:-)...když ti udělají výbrus tak potřebuješ větší píst:-)
 
 
Datum: 31. ledna 2008 19:50
 
 
 
 
Jméno: Pavko      IP: uživatel430    
kompresní poměr se zmensí nebot tam bude víc prostoru cím mín prostoru v horní uvrati tím vetsí komprese proc si myslíte snizuji hlavy
 
 
Datum: 31. ledna 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Malinko se zvětší i kompresi.
 
 
Datum: 31. ledna 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Ne, pouze objem a to malinko
 
 
Datum: 31. ledna 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: kolanf      IP: uživatel1337    
Zdar jak se rozebere zadní kyvka u pařeza?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: DAVID      IP: uživatel2047    
a co na nej chces rozoberat chces vylisovat puzdro co ju drzi alebo nebodaj nevies odsrubovat matku a pokrutit pruzinou nechapem co na tom je take zlozite??????????????????????????????
 
 
Datum: 31. ledna 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: domino      E-mail:      IP: uživatel2066    
chci se zeptat na výbrusy...jakej bych si měl udělat výbrus aby byl pinecek 20 živější(lepší rozjezd)a abych skoro vpoho předjel simala s 51...kolikátej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: kuba xD      IP: uživatel1058    
loooool abys to natrel simalovi a jeste v poho hmmm dej tam motor ze simala proste simalovi v ok stavu to s feknou nenatres uz proto ze mas jen 3 kvalty a horsi chlazeni.... je toho hafo...pokud je vybrus ok tak ho nech... jeden kamos takle oddelal vybrrus jel se simem jely 70 uz ho predjizdel a nejednou motor vynechaval dusil se musel zastavit a pockat nez schladne... pak jel domu na 3ku 40km/h a pokud i tu nekdo chce tvrdit ze to simovy natre tak reknu kamomsovi ma tam tunin kit 70ccm lepsi kliku no plmo veci max rychlos 90km/h to asi nevytahnete z fekny :-P
 
 
Datum: 04. února 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
>radim: asi jehlou ne jak jinak
 
 
Datum: 03. února 2008 2:04
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel2015    
to mi je jasny ze vicistit a tak to snat neznamena seridit karbec u fechtla je dost jednoduchy.tohle vsechno jako vim jen sem se chtel ujistit co se vsechno dela.cus.
 
 
Datum: 31. ledna 2008 13:07
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
by mě zajimalo jak na fichtlu chceš nastavovat bohatost směsi :-))))))))
 
 
Datum: 31. ledna 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: Pavko      IP: uživatel430    
seřídit karbec znamená kompletne utesnít dotáhnou nastavit jehlu vycistit karbec nastavit volnobeh a plovák pak fašoun te nepredjede
 
 
Datum: 30. ledna 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Správná směs, těsnost, čistota a tak, to má také vliv...To je to seřízení...
 
 
Datum: 30. ledna 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel2015    
sakra co furt seci mate stim viladovanim a serizovanim karbecu sak co tam serizujete sak len volnobjeh a plovak ne?
 
 
Datum: 30. ledna 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: Pavko      IP: uživatel430    
nej je první výbrus nejmín to zere a más nejvetší kompresní poměr
 
 
Datum: 30. ledna 2008 21:10
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
vybrus se dela tehdy kdyz mas vybehany valec a s tim jestli chces predjet simsona tak nemusis mit ani vybrus....znam pionyra kterej je uplne bez uprav ma este original vybrus a daval simsony jako prd....kdyz chces mit fichtla dobre vyladenyho aby jel tak je potreba mit dobre serizenej karbec zapalovani atd....ty motory co se davaly do pionyru a do mustangu kdyz sjeli z vyrobniho pasu tak je stacilo akorat zajet a to bylo vse....leckdo by se divil kak jezdily ty motory kdyz byly uplne novy....tot vse...
 
 
Datum: 30. ledna 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Udelej osmej ten je nejlepsi !!!
 
 
Datum: 30. ledna 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: Pavko      IP: uživatel430    
tak dneska sem si objednal svíčku champion l82c az prijde tak vám napíšu zkušenosti s ní slysel sem ze chamiony sou dobre do jaw budu to zkušet tak za 14 dní pak napisu zkusenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja jezdim normalne na championku akorat ma kratky zavit tak to ma mensi kompresi jede to celkem slusne
 
 
Datum: 30. ledna 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel2047    
neviete niekto ci boli na 555-kach kratke sedadla ktore boli s kozenky a jak ta kozenka vizerala lebo ja viem iba o kozenych a chcem si dat urobit sedadlo a nemam tolko prachov na kozene poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel2045    
jaký benzín do fechtla,natural bo special? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: martinek21      E-mail:      IP: uživatel1411    
Ja valim na V-Power racing a parada je to bomba 100 oktanovy benal
 
 
Datum: 04. února 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
pionýr není stavený na speciál to si zapis je stavený na 85 oktanový benzín
 
 
Datum: 30. ledna 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: Kwjety      IP: uživatel1709    
za prvé to vyrobili aby to jezdilo na special za druhé je levnější a za třetí správně voní
 
 
Datum: 30. ledna 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
levnejsi o 20 moc velky rozdil v cene neni stejne nejlepsí po domácku aditivovaný benzin s pripravkem
 
 
Datum: 30. ledna 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Nemá vliv. Já jezdím na special. Je levnější.
 
 
Datum: 30. ledna 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
natural
 
 
Datum: 30. ledna 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
NaTuRaL 95
 
 
Datum: 30. ledna 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: salsoek05      IP: uživatel2064    
Rozhodně naturál ;-)
 
 
Datum: 30. ledna 2008 13:42
 
 
 
 
Jméno: sandokan      IP: uživatel409    
natural ma větší oktanovy čislo než special ale moc velkej rozdil to neni.
 
 
Datum: 30. ledna 2008 13:32
 
 
 
 
Jméno: Paja      IP: uživatel738    
ja jezdim na natural
 
 
Datum: 30. ledna 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel1337    
Zdar rozebral jsem tlumiče u pařeza a jsou tam 2 pouzdra a nákej železnej kroužek! Tak nevim na co tam je! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel1904    
no já to mám i na fíkovi
 
 
Datum: 30. ledna 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: pp      IP: uživatel1337    
ale u fichtla to neni
 
 
Datum: 30. ledna 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel1904    
ty pouzdra jsou tam na to aby ty vidle měli včem chodit a ten kroužek je tam proto,že je vněm daný těsnící okroužek aby Ti nevytíkala vazelina ven z vidlic,kapišto???
 
 
Datum: 30. ledna 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: Z88R      E-mail:      IP: uživatel2057    
Zdary mam maly problem,chtěl bych rozpůlit motor na stadion s22 a vůbec si nevím rady jak dál.už sem sundal magneto a spojku,hlavu.dyžtak někdo písněte ,sem v koncích.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
napis mi na icq a ja ti poradim-204-156-619
 
 
Datum: 29. ledna 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: angel      E-mail:      IP: uživatel2042    
ahoj musis vypustit olej a ze strany co se tam leje, musis sundt ten poklop a podnim mas srouby votsroubu je a tot vse
 
 
Datum: 29. ledna 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: gegeš      IP: uživatel1513    
nazdar fichtlaři, mám problém, před zimou sem si dal na fíka nový výbrus, ze začátku to jelo skvěle, nedával sem tomu víc jak půl plynu a teďka asi po 100 to jede zase prd, co mám dělat aby se to už neopakovalo... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: kabat      E-mail:      IP: uživatel2173    
nejlepší je na valec dat takovy nafuky z plechu .nastartovat a lejt na valec vodu a sem tam pridat plyn a to delat tak pul hodiny a uvidis ze to pojede lip. ale nevim jak teb ja sem to vzdycky udelal hned po vybrusu a pak to valilo jek drrak
 
 
Datum: 13. února 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
treba ti praskl krouzek, nebo sesteluju elektriku vycisti karbec.
 
 
Datum: 29. ledna 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel2015    
Cim to je ze mi na volnobeh zvoni vo valci.kruzky su nove,a myslym ze klukovka a ojnica su v porátku.no a nevite jeste proc mi pada retaz kdis delam hodini?namazana je visponovana taki zubi su na rozete i na kolecku dobre.ale vzdi mi spadne a u maliho kolecka se od spoda zasekne mosim to odtal pokazdi ze srubovakem vytrhnut.diki za solidni odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2008 2:08
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
Me muj mustang taky zvonil na volnobeh a kdyz sem videl ze to dela posunujici se objimka na vyfuku co drzi spojuje ten vyfuk s kolenem taxem se musel smat :-D
 
 
Datum: 03. února 2008 2:08
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel2015    
ti si cely predstih to stim nema nic spolecne
 
 
Datum: 30. ledna 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
to zvoneni mi to delalo taky spatny predstih
 
 
Datum: 30. ledna 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: yxc      IP: uživatel1946    
bud máš málo došponovanej řetěz nebo nakřivo kolo a ještě by to mohlo bejt křivim řetězem
 
 
Datum: 30. ledna 2008 13:34
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
nebo muzes mit lehce vyosenou rozetu, nebo něco podobnýho
 
 
Datum: 29. ledna 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Nedělej kraviny a nebudeš mít problémy.
 
 
Datum: 29. ledna 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2053    
zvona proto lebo jak si pisal 3 hrabe na betone tak si uchu už strhel a ojnica neni repaslá a retaz pada proto lebo ju máš vytáhanú a zjeté zuby može byt našponavaná jak chce stejne spadne
 
 
Datum: 29. ledna 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: BO      E-mail:      IP: uživatel2050    
tím cinkáním se válcu to je většinou tím že pístní čep lítá v ojnici ale jakmile se to zahřeje tak se to většinou spraví a s tim řetězem nevím
 
 
Datum: 29. ledna 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: mambo      IP: uživatel2048    
Kde by som zohnal nove lamely na stadion? su tam len 4 lameli a ziadne plechy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2008 12:33
 
 
 
 
Jméno: Josifek      IP: uživatel2008    
zde s ekoukni zde to maj vše co potřebuješ http://www.bartunkovi.cz/
 
 
Datum: 30. ledna 2008 12:33
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
na stadiona jen Dval lamel a jedna meilamela pechova
 
 
Datum: 29. ledna 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: angel      E-mail:      IP: uživatel2042    
ahoj nevite kde by se dal sehnat celej motor na jawu 555. nutne ho potebuju a co nejdriv. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 10:46
 
 
 
 
Jméno: BO      E-mail:      IP: uživatel2050    
mám decánko problém u J90 profukuje mě mezi hlavou a válcem nevíte někdo co s tim?? sice to jede ale když nakopávám tak to slišim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2008 13:43
 
 
 
 
Jméno: sandokan      IP: uživatel409    
jo jo, to sem na jednom fikovi taky mněl, to vičko jak je z hliniku a zmaškne se, tak vyrovna všechny nerovnost a hlavně těsní....
 
 
Datum: 30. ledna 2008 13:43
 
 
 
 
Jméno: Holub      E-mail:      IP: uživatel210    
Zdarec..hele nic proti hermetiku nebo lukoprenu jo...ale stejně nejlepší těsnění pod hlavu je z víčka ze zavařovaček. Stačí jen vystřihnout, pořádně dotáhnout a drží jako drak! Mám to tak já i kámoš a drži to fakt dobře a nefouka!!
 
 
Datum: 29. ledna 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Vystřihni z papíru těsnění. Udělal jsem to tak na pionýroj.
 
 
Datum: 29. ledna 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: cestmir24      IP: uživatel80    
nebo s itu hlavu zabruš tady máš návod jak nato http://wiku.ic.cz/navody/go_zabrousenihlavy.htm
 
 
Datum: 29. ledna 2008 6:44
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel1806    
nebo kup tesneni...
 
 
Datum: 28. ledna 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: sandokan      IP: uživatel409    
mno skus poradne dotahnout šrouby a když nepomuže tak hlavu sundat a dolíhací hrany oblepit hermetikem nebo tím lokoprenem...
 
 
Datum: 28. ledna 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: methaw      IP: uživatel1513    
nazdar hoši, potřebuju poradit...dělám go motoru a tedka sem vyměnil ložiska a gufera na klice, když tam ještě nebyly tak se točily dobře, ale jak sem je tam dal a vyrovnaly se teploty, tak se točí celkem ztuha...je to dobře nebo špatně? dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 9:38
 
 
 
 
Jméno: srsnik      IP: uživatel2045    
to si sedne pokud si tam dal ty spravne loziska C
 
 
Datum: 29. ledna 2008 9:38
 
 
 
 
Jméno: noe      E-mail:      IP: uživatel872    
řekl byc h,že jak sou nová tak by měla být i promazána pokud ne tak je promaž a nech ať se ochodějí :-)
 
 
Datum: 28. ledna 2008 16:36
 
 
 
 
Jméno: stady      IP: uživatel2048    
zdar.nevite scoho by sa dala dat spojka na fichtla? idem jazdit zavody a chcem dat nieku spojku lepsiu ako je fichlacka.neskusal to uz nekto? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: stady      IP: uživatel2048    
ferodo mam...ale ja by som chcel nieku viac lamelovu..neviete scoho by sla?
 
 
Datum: 29. ledna 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
ano majo, to som urobil na kazdom kosi ktory mam doma, je to jednoduche a nic tym nepokazis, len dobre spravis :-) samozrejme netreba zabudnut tie tycky narovnat pred navarenim, aby tam neboli nakrivo, potom je uz neskoro :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Nikede som cital,ze sa zvyknu obvarit tie tycky,ktore trcia zo spojkoveho kosa,na ktorych su pruzinky.Aby sa nevylamali.
 
 
Datum: 28. ledna 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Dá se jezdit i s korkovou ale musíš mít kvalitní olej...! Ale sem taky zastánce feroda...! Jedu ji a je fajn....!
 
 
Datum: 28. ledna 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
Na závody se bude hodit ta ferodo lamela
 
 
Datum: 28. ledna 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel1920    
nebo si tam jen dej nový korky, ty si můžeš nařezat doma ze špuntů ale musíš je mít trošku vetší, pak to hodíš do horké vody a pak je tam nastrkáš a zabrousíš.Teda pokud nemáš v řiti zuby na lamele
 
 
Datum: 28. ledna 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
A co nechat spojku a kopit pořádné lamely s obložením Ferodo...
 
 
Datum: 28. ledna 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel202    
jen mě napadla nejspíš taková blbost,šlo by do mustanga dát příp.s menšími úpravami motor z J 90 nebo něco silnějšího než ten fichtlacký motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2053    
 
 
Datum: 29. ledna 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2053    
 
 
Datum: 29. ledna 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
na tieto prestavby je lepsie 20,21,lebo u mustanga mas nadrz medzi kolenami.A keby si tam daval motor z niecoho ineho,tak by zavadzala valcu a hlave.Ale kebyze chcem jazdit v terene a fichtl nestaci,tak si kupim 250 a jazdim s nou.Dat motor z 250 na fichtla a potom s tym jazdit v terene by som mal strach.Ale ako frajerina je to v poho.Niekde boli stranky,kde manik dal motor z CZ175 do 21(samo musel upravit ram).Akurat ich nemozem najst.
 
 
Datum: 28. ledna 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: fíík      IP: uživatel1800    
jj sttou 250 jsem taky viděl tak pokud umíš svařovat tak vopho a určo pokud rád jezdíš do terénu tak ybch do toho šel
 
 
Datum: 28. ledna 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
Viděl jsem i fichtla s motorem 250
 
 
Datum: 28. ledna 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel202    
ale myslím,že by to stálo zato
 
 
Datum: 28. ledna 2008 17:06
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Myslim, že by bylo potřeba hodně překopat rám.
 
 
Datum: 28. ledna 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: mx      IP: uživatel1732    
všechno de kdy se chce. Upravit držáky a zesílit rám.
 
 
Datum: 28. ledna 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: srsnik      IP: uživatel2045    
zdar piloti,mam na sve strele j20 ojnicu v haji,na kolik by asi vysla vymena ojnice s vyvazem?jestli to ma cenu repasovat bo zrovna kupit kliku v tomto kramku. ze ď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
V servisu si účtovali za repas klikové hřídele 1000Kč.
 
 
Datum: 28. ledna 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
Zdar draci prosim vás kde se dělaj výbrusy v okolí Kolína??dík za odpvědi!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
ja sem taky kousek od caslavi a kolina kde je ten Smetana ? dik za odpoved
 
 
Datum: 29. ledna 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: Dave...      IP: uživatel1644    
V Čáslavi pan Smetana. Stojí to 550Kč a je to O.K. David http://www.mojemoto.wbs.cz
 
 
Datum: 28. ledna 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: kk      IP: uživatel1337    
Poradte mi kde bych sehnal zadní světlo na pařeza! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: Xerius      IP: uživatel2097    
Mam za 400,- ti ho prodam jestli chces pis na icq 430-940-353
 
 
Datum: 03. února 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Mám, cena 450,-
 
 
Datum: 29. ledna 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel2043    
zdarec draci a dracice.... na vlozke vo valci st take 4 zuby ktore sa zasunu do karterov,ked sa valec nahodi na motor..a ja mam jeden zub ulomeny.... ma to nejaky dopad na vykon motora?ako napr strata tlaku pri sani zmesi..alebo tak... diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2040    
já to mám zlomený kamoš to má zlomený a jede to jak drak ma najlepši stroj z dediny
 
 
Datum: 27. ledna 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Jak se vám to povedlo?
 
 
Datum: 27. ledna 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: ....      IP: uživatel1266    
já měl ulomene dva zuby a bez problému sem stím jezdil:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Kámoš to má taky ulomený a jezdí to v pohodě
 
 
Datum: 27. ledna 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2040    
ja myslím že nemá ale je lepší ket tam sou všechny 4 čus
 
 
Datum: 27. ledna 2008 18:20
 
<  311  312  313  314  315  316  317  318  319  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.07.2025 20:31:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu