Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj prosim nema te nakdo kostru motokary???aji s koly????? prosim piste diky na cene se dohodnem
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2008 19:53
prodavam motokaru domaci vyroby.cena 3000kč.barva modrá.motor fichtl.
muj email:ohanka.j@seznam.cz
Datum: 21. ledna 2008 19:53
Jméno: jawas
IP: uživatel368
 zdar nevite jesli je lepsi na fichtlu ten vefuk(doutnik) nebo ten druhej
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2008 12:50
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
üsazuje se tam pak ho mas prochcany ze spod oleje ale mi nic neteče full synthetic
Datum: 22. ledna 2008 12:50
Jazdil som s jednym aj z druhym a rozdiel som nepocitil ziadny.Jediny rozdiel je vo zvuku.Dutnik prdi a ten druhy ma zvuk skor jak Simson.Osobne sa mi viac paci ten druhy.
Datum: 22. ledna 2008 12:39
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
pavko:když z nej olej nekape tak se tam usazuje !!! ale ten druhy je fakt lepsi vic to taha aspon na mim
Datum: 22. ledna 2008 8:17
Jméno: pavko
IP: uživatel430
jo ted to napisu srozumitelně Doutník je lepší jede to sním stejne jako z mustafovým a má lepší zvuk nekape z neho olej díky koncovce
Datum: 22. ledna 2008 6:03
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Pavko, nauč se psát tak, aby tvoje věty dávaly smysl!!!
Datum: 22. ledna 2008 0:28
Jméno: pavko
IP: uživatel430
doutník jedine to ma zvuk všeci mi nadaaji jak rve a jezdí se stejne snim
Datum: 21. ledna 2008 19:39
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
zipoman:to není tak ůplně pravda.Na začátku výroby měli všechny doutníky,i mustang.A později zas měli ten seříznutý i 20 a 21čky.Dle mě je v otáčkách lepší ten seříznutý,víc to s ním točí.I ten zvuk je hezčí,ostřejší(pokud ho nemáš zasraný
Datum: 21. ledna 2008 19:10
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Dle mě je to stejný je to podle modelu, mustang má třeba ten otevřenej 20 má ten doutník
Datum: 21. ledna 2008 17:48
Jméno: david
IP: uživatel1995
Posl.aktualizace: 23. ledna 2008 15:52
Jméno: stanon
IP: uživatel2016
jj to je pravda!! chce to zopáknout si vyjmenovaný slovaa!!
Datum: 23. ledna 2008 15:52
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Protože neumíš ani česky, na zvýšení výkonu nemáš šanci!!!
Datum: 22. ledna 2008 0:34
Jméno: Dilina
IP: uživatel281
hlavne nerozsiruj vyfukovy kanal smerem ke karterum je to ta nejvetsi picovina jakou jsem kdy slysel
Datum: 21. ledna 2008 17:39
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jestli chces naky foto tak napis na weaponman@centrum.cz ale poslal bych to až ve stredu
Datum: 21. ledna 2008 14:28
Jméno: Weaponman
IP: uživatel1996
valec sry
Datum: 21. ledna 2008 14:17
Jméno: Weaponman
IP: uživatel1996
zkrat soupatko ze z hora ja to mam ze z dola ale je to slozity nakou vetsi trysku a vem vrtacku a calec si dej do sveraku jak je saci kanal tak tam to rozsir smerem ke karterum ale ne moc pak by to melo neco zvysit
Datum: 21. ledna 2008 14:16
 Nazdárek! Má tu někdo zkušenosti s jehlovym ložiskem v ojnici na hoře-Pionýr??? Vyplatí se to,jak to jede?? Předem děkuji za odpovědi a rady!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2008 12:39
Jméno: kozička
IP: uživatel1194
Žvejde, to se tě to machruje,viď,když tě to zrovna jede!  potřebuju aby to jelo aspoň vo 5km/h víc než tobě a to pak bude nářez!!No 90 s toho snad vymáčknu!!
Datum: 22. ledna 2008 12:39
Kozo radši se na to vyser  Dělam si prdel, kup tu napáchej to tam a uvidíš
Datum: 22. ledna 2008 9:54
tak jiste ze je to lepsi ma to delsi zivotnost jede citelne stejne
Datum: 21. ledna 2008 22:38
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
 zdar kam si mám dát udělat výbrus na feknu dík (okres Ústí nad orlicí)
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2009 16:51
 v třebovicích bydlím a nikoho takovýho neznám
Datum: 11. prosince 2009 16:51
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Výbrus i s jednokroužkovým pístem stojí 500Kč, litinový kroužek 35Kč, to je pro ty co mají normální požadavky na výbrus!
Datum: 21. ledna 2008 10:58
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel1992
na netu ceník nemá to máš pravdu...maximálně číslo telefonu. Byl sem u něj a mám u něj dva válce na jednokroužky. 500-600 stojí píst a 100 nebo 200 kroužek...(podle síly...) Přehonování teĎ nevim....každopádně si troufám říct že máš zárukukvalitní práce....!
Datum: 21. ledna 2008 10:20
Jméno: xman
IP: uživatel1847
kolik stoji jedno krouzek ??pls na netu nema cenik
Datum: 21. ledna 2008 7:09
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Josef Bašek
Datum: 20. ledna 2008 19:03
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
dělá to jeden chlápek v Třebechovicích, na netu najdeš jak se jmenuje
Datum: 20. ledna 2008 18:09
 neviete kde by som zohnal hviezdicovu hlavu alebo daky sporovy karbec na moju CZ250sport??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2008 0:40
 Zdarec kluci schánim výstružník na ojniční pouzdro na pařeza tak kdyby někdo měl nebo věděl kde ho sehnat tak napište dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2008 11:28
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
kupovat ho je zbytečné.Řekni nějakýmu známýmu strojařovi-např.soustružníkovi.Nejlepší by byl stavitelný výstružník
Datum: 20. ledna 2008 11:28
Jméno: Vesnican
IP: uživatel570
http://zbozi.cz/searchScreen?q=staviteln%C3%BD%20v%C3%BDstru%C5%BEn%C3%ADk&r=hint
Datum: 20. ledna 2008 10:38
Jméno: Jindra
IP: uživatel1337
 Zdar, našel jsem na půdě válec (je jak nový) a potřebuji ho nák nakonzervovat aby mi to nerezlo! poradte §
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2008 11:35
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
namaž např.jakýmkoliv motorovým olejem.Nakonzervované věci se balí do voskového papíru.Já jsem koupil od jednoho dědy takto uložený válec-píst-čep-kroužky(po výbrusu),který ležel asi 20let ve sklepě a je ok.Po rozbalení tak byl ještě lístek z opravny a návod k montáži a záběhu.
Datum: 20. ledna 2008 11:35
namaz to Wd-40,popripade jeste vazelinou a dej to do igelitovyho sacku a vydrzi ti to dlouho!
Datum: 19. ledna 2008 22:41
Jméno: luke
IP: uživatel1089
namasti ho a jestli ho potřebuješ na konzervovat ta ho na masti o něco víc
Datum: 19. ledna 2008 21:35
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
ve voctě se čistí, né konzervuje, diš to vyvyříš ve voctě, zrezne vís, tak si to nějak namasti, a pak si to vočisti, a to bude stačit
Datum: 19. ledna 2008 21:21
Jméno: já
IP: uživatel1903
Vyvařit v octě
Datum: 19. ledna 2008 20:59
Jméno: biker
IP: uživatel1552
 ahoj chci se zeptat kolik by stál výbrus na jawu 250?i s pístek ,díky kluci
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2008 20:11
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Kámoš platil za 175ccm asi 750kč.Na dvepade tipuju tak do 900
Datum: 19. ledna 2008 20:11
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
 Zdar mechanici vcera sem sel viminat pist mam tam 3-kruzkovi a idem tam dat 2-kruzkovi.tak sem si ho vyvaril v octe dobre osmirgloval no a potom mi ho jeste kamos znutra cistil hadricku.no a prasklo sa mu kusek od spodu tak 0.5cm taky oblucek malinkyy.no chcem sa opitat ci to strati vikon lebo co,ci ho tam mozem dát lebo druhy nemam us.diki za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2008 9:36
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
tebja sa nikdo na nic neptal ti primitivni debile.deláš machra a vis piču.
Datum: 20. ledna 2008 9:36
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Pro hovno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 20. ledna 2008 0:57
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
proč?????????????????????????????????
Datum: 19. ledna 2008 23:58
POzor na polohu piestu!!!Zamok na prvom kruzku musi smerovat smerom ku karbecu!!
Datum: 19. ledna 2008 22:47
Jméno: kuba
IP: uživatel1228
Stalo se mi to taky že mi praskl ale k vyfukovemu kanalu a vubec ničemu to nevadilo
Datum: 19. ledna 2008 21:26
Jméno: kuba
IP: uživatel1228
Tak to nevim jestli je jedno, ale pist má být tou šipkou co je na něm k výfukovému kanálu,.
Datum: 19. ledna 2008 21:26
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
k sani ale dal sem ho naopak.dal sem ho k vyfukovemu kanalu.udelal jsem dobre ne???
Datum: 19. ledna 2008 19:19
Jméno: kuba
IP: uživatel1228
Prasklo to směrem k vyfukovemu kanalu nebo k sani?
Datum: 19. ledna 2008 12:01
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
di na chat kdistak a nepis sem
Datum: 19. ledna 2008 9:26
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
no kvuli temu lebo lezal v garazi moc duho celi masny cerny spinavi.
Datum: 19. ledna 2008 9:26
Tiez som raz odlomil kusok piestu.Jazdilo rovnako zle ako pred tym.Ale nie kvoli piestu.Takze bez obav.,,,,,ten piest nebol novy alebo kvoli comu ho vyvaras,cistis,smirglujes...?
Datum: 19. ledna 2008 9:22
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 cest jednu vec nezkousejte jeslti mate spinavý valec od oleje moje zkusenost snazil sem se cistit benzinem zebrování na motoru neslo to tak sem to polil benzinem skrtl sirku myslem sem ze ten olej zhori ale misto aby zhorrel tak s toho byl mazut za tepla to slo sundat ale jakk to schladlo tak uz to sundat nejde mazut z toho vznikl jak to mam sundat arvou toulen poradte nenadavejte mi byl to pokus
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 22:12
My jsme to udělali oprarvdu ručně, takže ostrý nůž.drátěný kartáč, úzký šroubovák a hodně času, škrábat ,řešení je i o pískování, ale tam musíš mít dobré domluvení, aby se ti neopískoval v vnitřek.Vycpání válce před opískováním,ev.j řešení sehnat válec před výbrusem, vycpat ho a nechat opískovat. Mám zkušenosti s perfektním opískováním hlavy. Vypadá jako originál, někdo dělá i nalakování.
Datum: 17. ledna 2008 22:12
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja pouzil cistic na grily ve spreji a slo to krasne dolu,ale bacha,nektery druhy naleptavaj hlinik,tak to musis rychle oplachnout
Datum: 16. ledna 2008 19:11
Jméno: JONNY
IP: uživatel1965
 kuci, jak mam vysroubovat zavrtny srouby ve valcu? skousel sem i kontovat matice,ale asi je to naky zapeceny.. nemate nakej grif? dik JONNY
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2008 19:39
Ohřej válec kolem šroubu horkovzdušnou pistolí, dej kontramatky a už to je
Datum: 18. ledna 2008 19:39
Jméno: jawas
IP: uživatel368
vem sikovky a vytoc je
Datum: 18. ledna 2008 9:06
jestli ty štefty už nebudeš potřebovat tak na to navař zezhora matici tim teplem se to i povoli a pak to normálně odšroubuj,jestli je chceš potom ješte použit tak na to dej matice do kontra matky a skus to poklepat jak psal v předešlim tipu
Datum: 17. ledna 2008 0:09
Jméno: Jurmen
IP: uživatel1907
zkus WD 40 a nebo to polij kokakolou a nech působit nejmíň do druhého dne a pak to povolíš jak nic.kola má totiž v sobě látku,která dokáže rozpustit rez,není to žádná novynka ale je to stará známá věc,můžeš se zeptat jakýhokoliv mechoša a ten Ti to potvrdí
Datum: 16. ledna 2008 21:51
Jméno: honza
IP: uživatel1800
pokud ti to nejde z 2 maticema skus jich tam dát víc za sebe a použij větší páku neni možný aby to nepovolilo
Datum: 16. ledna 2008 19:55
Jméno: tobi
IP: uživatel14
nebo siskakleště a pořádně zaber... šrouby koupiš nový
Datum: 16. ledna 2008 19:09
Jméno: Bubák
IP: uživatel1960
pise ze uz to skousel. .a me to taky neslo.. pomohlo WD-40
Datum: 16. ledna 2008 18:48
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Dělam to těma dvěma maticema proti sobě dotahnutejma a zatim vždy šly ven
Datum: 16. ledna 2008 18:41
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
presne tak treba ten srub dobre pobuchat a mosi to jit.
Datum: 16. ledna 2008 18:23
Jméno: honza
IP: uživatel1800
šéfe neni to k tématu ale jsou to kontra matice pobouchej to kladívkem a prostřékej to wd-40 po tom poklepaní jsem to vždy povolil
Datum: 16. ledna 2008 18:12
Jméno: Lazák
IP: uživatel664
nazrobujes dve matice a potom je dostahnes proti sobe na doraz
Datum: 16. ledna 2008 18:01
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
co znamená kontovat matice abych nepopsal stejný způsob?
Datum: 16. ledna 2008 17:56
 Dobrý den,
mám dotaz ohledně vyměnění nakopávačky... Tata mi prinesl skoro celej motor (70%) ale nakpávačka nelze vyjmout(vyrazit...) nemate na to nejaky rift?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2008 15:02
Jméno: jawas
IP: uživatel368
ja sem myslel na fichtlu
Datum: 18. ledna 2008 15:02
Zezdola ty páky je šroub, pozor 11 s jemnýn závitem do té páky. . Vyšrpubovat celý a délá výplň do ozubené hřídele našlapovačky a řazení. Dlbě se schání. mmmmmm
Datum: 17. ledna 2008 22:49
ještě páka má od zadu rozřez, chce to širší šroubovák, nebo užšší majzlík a tu páku lhce roztáhnout. šroub je stejne použtelný, ale páku před namontováním lehce sklepni.mmm
Datum: 17. ledna 2008 22:46
Zezdola ty páky je šroub, pozor 11 s jemnýn závitem do té páky. . Vyšrpubovat celý a délá výplň do ozubené hřídele našlapovačky a řazení. Dlbě se schání. mmmmmm
Datum: 17. ledna 2008 22:42
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
to musí jí, já to vzal tříramenným stahovákem a bez problému. Jinak mě nic nenapadá, možná páčit z obou stran zaraz no asi ne...
Datum: 16. ledna 2008 20:49
jawas-a za co ho zavadí ket tam neni prostor??
Datum: 16. ledna 2008 16:12
Jméno: jawas
IP: uživatel368
no jesli ti to nejde srazit tak pouzi dvouramenej stahovak
Datum: 16. ledna 2008 15:12
 dobry den kdoby mě poradil jakej je rozdíl mezi motorem na jawa-čz 150 a čz 150 c
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 9:05
Jméno: adas
IP: uživatel1069
ww.motomagazin.cz : Rozdíly mezi motory ČZ 125/150 c a JAWA-ČZ typ 351 a 352:
Pravé víko motoru (tlačítko pro zhasínání motoru), umístění kondenzátoru, pravý blok motoru (rozdílná vývodka el. vodičů), rozdílný převod náhonu tachometru, závit pro uchycení krytu řetězu v pravém bloku, řetězové kolo, hřídel ukazatele zařazené rychosti (u JAWA-ČZ typ 351 a 352 zářez pro řetězové kolo).
Slyšel jsem, že je i odlišná klika. Nejspíš je i trochu jiný karburátor a možná trochu jiný válec, protože C-čko mělo tuším 5hp a 352 má přes šest.
Datum: 16. ledna 2008 9:05
Jméno: martin
IP: uživatel1521
 cau..sel by dat pist s babety na fichtla?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 18:32
Jméno: Bubák
IP: uživatel1960
jo sel, ale je s tim hrozne moc prace a vysledky veskery zadny... protoze babeta ma jinej zdvih tak bys musel skratit valec, upravit casovani,.. proste s tim je moc prace ktera za to nestoji
Datum: 15. ledna 2008 18:32
Jméno: martin
IP: uživatel1521
a je to v necem lepsi nez kdyz tam dam normalni pist? a na co jine ojnicni lozisko?
Datum: 15. ledna 2008 18:25
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
sel jasne ze jo ale po vybrusu na 39.00 musis o 2 mm skratit valec a jine ojnicni ložisko
Datum: 15. ledna 2008 18:13
 Zdravím, klepe mi už hodně pístní čep, stačí vyměnit jen ten čep nebo je potřeba i jehličky nebo popřípadě doporučujete jehličky v kleci? A pokud jehličky tak jsou ve třech tolerancích, jak změřím které potřebuji? Musí se při použití klecových ložisek něco upravovat? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 12:50
Ked menis cep,dobre je uz menit aj ihlicky.A ked davas ihlicky v kleci,tak nemusis nic upravovat a myslim,ze je to lepsie,jak vzdy so strachom pocitat,ci su vsetky a dost si ulhacujes montaz aj demontaz(skusenosti z babetty).
Datum: 15. ledna 2008 12:50
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
 hosi kupil sem teda dostal zadarmo 175 cz v katastrofalnem stave a pist isel uplne tazko,tocil sem s tim srubem u zapalovani co ide do klukovky,a zlomil sem ho da sa to nejak vymenit lebo mosim kupit novi kliku ci jak?diki za odpovjedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 23:23
to je na rozpůlení a přeložiskování, ten zalomeý šroub za rotorem zapalování, to bude oříšek, ale dá se to vyřešit. Nožná, že po půlení budou potřebovat ložiska, ale věnuj dobrou pozornost pístu, kroužkům, čepu a segrovkám mmm Po sundání dynama (zapalpvání), před montáží zpět vyndej uhlíky. Můžeš je zničit, nebo zničit držák uhlíků. Je drahý. mám zkušenost. mmmm
Datum: 17. ledna 2008 23:23
Jméno: David
IP: uživatel368
Crasty:chtel bych te vydet jak delas do klikovky zavit
Datum: 16. ledna 2008 9:59
Jméno: Crasty
IP: uživatel1830
3roubek se dá vyvrtat tak to skus pak tam hold uděláš větší závit a pak tam dá i šroubek s většim závitem
Datum: 15. ledna 2008 0:46
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
vubec ta nechapem.ja myslim ten srubek scim otacas kliku s kerim davas horni uvrat tak ten sa mi zlomil asi 1-1,5cm hluboko no a co stim nadelam?
Datum: 14. ledna 2008 21:21
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
ja ted nevim ale myslim ze je tam sestka tak si ho predvrtej mensim vrtakem a potom vem vytahovak,kterej ti tam pujde a vytahni to,ale bacha at tam nezalomis ten to je pak pruser
Datum: 14. ledna 2008 21:13
 Čus chlapi. Jednou jsem na netu našel sadu(píst, válec,čep a kroužky) na pionýra která měla objem 60ccm a teď nevím kde to bylo. Můžete mi poradit? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 9:15
Jméno: Paulo
IP: uživatel948
Já ho mám taky a nemůžu si stěžovat, mě to přidalo na síle
Datum: 15. ledna 2008 9:15
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
vubec si to nekupuj je to od jednoho polaka,bratr to ma a vubec to nejede,nech si radsi udelat nejakej vetsi vybrus,ale tak do tech 39,75
Datum: 14. ledna 2008 21:16
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
http://aukro.cz/item296305609_obsach_novy_jawka_60_cm_tuning.html
Datum: 14. ledna 2008 20:57
Jméno: Bubák
IP: uživatel1956
je to na aukru, a neni to 60 ale 55,3
Datum: 14. ledna 2008 20:12
 vcera jsem s klukama skladal motor 623(250tka dvouvalec) a jelikoz jsme chteli 350ku a nemeli jsme na ni kliku a kartery,tak jsme hodili valce a pisty z 350ky na ten 250tkovej motor.nad tim neni skoro nic zajimavyho ale pak me napadlo ze 250tkova klika ma mensi zdvih(58mm)a s temi 350kovymi valci vrtani 58 mm to udelalo zdvih/vrtani 58 na 58. sice kvuli temu zdvihu ma ten pist horni uvrat 7 mm pod hranou valce ale kdyz sem nasadil hlavy tak sem zjistil ze to ma podle me dokonce lepsi kompres
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2008 19:23
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
svicky s dluhym zavitem a postupne podla teho ket budu duhe tak pridavat podlozky ze starych svicek.ale nevim nevim ci sa to nekedy rozjede.
Datum: 14. ledna 2008 19:23
A to jako někdy pojede když to má horní uvrať 7mm pod hranou válce?nechápu jak svíčka zapálí na takovoua vzdálenost xD
Datum: 14. ledna 2008 17:33
Tu kompresiu si meral s 250 valcami aj s 350 valcami?Alebo len proste sa ti zda,ze motor na vetsi odpor ako pred tym?
Datum: 14. ledna 2008 10:04
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
 Na kolik mja vinde GO motoru cz 175/482,a co pri tom viminaju?diki.ale pohnite sa  pls potrebujem to este dneska vjedet
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2008 0:29
chce to přemýšlet a trochu poshánět dělali jsme kliku za 2ooo, ložiska a gugera za nákupku půlení a kompletaci i sami Liberec
Datum: 18. ledna 2008 0:29
Tych 1500 maximalne(bez repasu kliky)
Datum: 15. ledna 2008 0:37
tak nejak 1500kč ket dobre zeženeš
Datum: 14. ledna 2008 19:39
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
jak vaše moto snat to su ceskoslovenske ne?ale ja bi som chcel go,len gufera,loziska,a treba ta repaoneee kliki,bez vybrusu,a + neco nevim naka hridelka alebo nake kolecko lebo mi preskakuje na dvojke no tak to by malo na kolko vijit?
Datum: 14. ledna 2008 19:28
dikes majo ale mam pravdu ne stojí to okolo 5000kč ne tak sa nepýtaj blázne ket je cena na naše moto draha ja by sem dal aj 10000kč a do pincka sem dal 5000kč ket nepočítam ložiska a gufera sralo mna to že mi to jede na hovno
Datum: 14. ledna 2008 14:14
Jméno: Ondra
IP: uživatel1954
No jde o to komu to dáš, mě vyšla na 250ce go všeho kromě klikovky a výbrusu u bejvalýho motocyklovýho závodníka kterej to opravuje pro zábavu asi 3000,- i s materiálem. V servisu se nestyděj si říct klidně 10 000 - 12 000,-, podle toho jak kde..
Datum: 14. ledna 2008 8:10
Je to tak jak pise lukawe a zipo.Ale zalezi co si predstavujes pod pojmom GO.Totalne kompletna GO je,ked menis vsetky kolecka,gufera,vybrus,klika,spojka,primarny prevod proste vsetko co sa da zohnat do motora.Ked len taku mensiu GO,tak minimum je repas kliky a vybrus a k tomu loziska a gufera.A este slabsia GO su len loziska a gufera.Pripadne vybrus.takze je to na tebe,co si vyberes.,,,,,,a tym,ze posles lukawe do pice,sa cena Go nezmensi
Datum: 13. ledna 2008 23:46
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
která bude asi tak za 2 roky potřebovat go je to furt dokola, nebo se koukni po motoru kterej má go už za sebou
Datum: 13. ledna 2008 21:46
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
dzi dopiče debile za 5000 mam druhu motorku.
Datum: 13. ledna 2008 21:12
dost ta to vinde ket výbrus stojí 2500kč aj z kliku a lužiska-gufera 500kč celá go kvalitná 5000kč ket si šikovný ale asi nejsi
Datum: 13. ledna 2008 21:07
Jméno: foch
IP: uživatel1640
Na ČZ nevim. Ale u pionýra to vyšlo z guferama , ložiskama, výbrusem a těsněním, sca 1100kč....
Datum: 13. ledna 2008 21:00
|



|