slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  275  276  277  278  279  280  281  282  283  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
Zdarte co si myslíte o tomto oleji můžu ho dávat do čz 175?když jsem s ní chvíly jezdil na M2T?díky moc http://motobazar.miramoto.cz/motorky/moto-shop/dvoutaktni-oleje/162/motul-510-powerlube-2t-1l/9452/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
ten motul v linku je nejlepsi olej v tyhle cene ;-) ja ho kupuju za cca 160kc/litr a leju ho do vsech 2T co tu mam...
 
 
Datum: 27. července 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
motul bych si nekoupil nakej shell nebo neco jiniho
 
 
Datum: 27. července 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
jo je to normální polosyntetický olej vhodný nejen pro scootery ktrý netočej závratný otáčky
 
 
Datum: 27. července 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
zdarte který olej podle vas je nejlepší na zajetí?dík a když to zajíždím na M2T můžu tam dat potom i jiný olej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: fechtrider      IP: uživatel455    
tak díky
 
 
Datum: 28. července 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nemelo by to nicemu vadit,ale doporucuje se napred odstranit karbon ve valci a na pistu z M2T protoze ho polosyntetiky a syntetiky rozpousteji a pridre se tim castecne valec a zasere to kanaly,ale pokud si na M2T najel jen cca 400 km tak by to mohlo bejt jeste cisty ..
 
 
Datum: 28. července 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
a nebudo ničem vadit kdyz jsem jezdil na M2T a ted tam dám polosyntetiku?
 
 
Datum: 28. července 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3610    
Pokud chces dobre zajet tak je nejvhodnejsi olej ten ktery dobre maze,cili nejaka polosyntetika,zajizdi se na ni dele,ale motor bude mit pak dobrou kompresi a vybrus vydrzi dele. Pokud chces motor hodne rychle zajet tak pouzij M2T,ale nesmis to vubec tocit aby se pist nezaraf protoze M2T maze malo a tim padem se krouzky obrousi drive,sjedou se vice,komprese bude mensi a zivotnost vybrusu minimalni. Jinak na M2T mozna jezdily nasi dedeckove,ale dnesni M2T je uplne jiny olej nez drivejsi. Dnesni olej M2T je recyklovany zbytek ruznych motorovych a prevodovych oleju,ruznych šmantů,sajrajtu a nevim ceho vseho a je to prostredek na nejrychlejsi zniceni vybrusu,pistu a krouzku lozisek kliky a gufer.....vice se doctete na jawamanii.....
 
 
Datum: 27. července 2008 23:45
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
no no, M2T je dobrý olej,když na něho jezdilynaši dědečci bez problémů pročby na jednou měl být špatný???? jak říkáš čz že nemůžeš hodně točit, tak já mám na mé 476 possilube a můžu točit jak chci a mažeto parádně v přesných dávkách, takže zbytečně ani nepřemazávám....jo a jeden lirt oleje vyjde na cca 800 km.
 
 
Datum: 27. července 2008 18:11
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel934    
http://www.topmoto.cz/inshop/scripts/set.asp?level=75
 
 
Datum: 27. července 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel934    
no nejlepší olej pro zajetí je plnosintetycký 600 2t stojí 375kč litr ale stačí bohate do náký jawi polosintetyka pro zajetí,a jestli zajíždíš s m2t tak ten olej není tak kvalitní a musíš ho ředit v menšim pomeru ze začátku stačí 1:20 po 1000km 1:33 a pak v poho 1:40 s m2t ,ale když mažeš s m2t tak tu motorku nesmíš tak hodne tocit ale ta polosintetyka se muze ředit v pomeru 1:50 po zajetí a nebo je dobrý olej do motorových pyl.
 
 
Datum: 27. července 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
to je na vkusu, M2T je sice strašný suxxx ale taky se to dá použít
 
 
Datum: 27. července 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: Lupy2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mam Jawu 50 pionýr jede jenom dokud je motor studenej potom staratí otačky a nejede (motor nechcípne) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jakože když se mu to zahřeje, tak se mu změní předstih, zanese výfuk, píst a zacpe karbec? :-D Hoši, hoši... No myslím že by to mohlo být gufero, který by se zahrátím roztáhlo, čímž by začalo sát falešnej vzduch, tím pádem bys měl moc bohatou směs a potom ti to chcípe, no možná se mýlím, ale zkus to.
 
 
Datum: 27. července 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: vlkot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
uz to pises dvakrat staratí snad stratí seridit karbec a vycistit a vejfu taky cycistit nastavit predstih dekarbonizovat hlavu a píst skontrolovat krouzky
 
 
Datum: 27. července 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
varis... serid predstih a smes
 
 
Datum: 27. července 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: Lupy2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mam Jawu 50 pionýr jede jenom dokud motor studenej potom nejede??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 0:16
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
máš strašně bohatou směs, dej tam origo filtr, nastav karbec a svíčku N15C
 
 
Datum: 28. července 2008 0:16
 
 
 
 
Jméno: Lupy2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nechcípne motor ale staratí otačky a nehne se z místa
 
 
Datum: 27. července 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: los      IP: uživatel600    
jak nejede? to mas jako termostat za kdyz ti to dosahne urcite teploty tak ti to chcipne nebo jak?? trochu to upresni..:-)
 
 
Datum: 27. července 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: LOS      IP: uživatel600    
Cauvec... jakej je vlastne rozdil mezi JAWA a ČZ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je vse pravda,v hodne detailech jsou nektere modelove rady dost podobne,novejsi čz maji vetsi vykon oproti jawa ve stejne kubature. Dnes uz obe znacky skoro zanikly,jawu koupili nejaky cinani a čz italska cagiva a od 180 čz nebyl uz zadny stroj...
 
 
Datum: 28. července 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
jo a pak čzty měly ve stejných kabaturách vyžší výkon.
 
 
Datum: 27. července 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: Sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo o sou ,,,,ale bylo obdobi po valce,,kdy se tyto znacky spojili a proto se na logu motocyklu obevovalo logo jawa cz i na stitkach,,, slo o kejvycky 125/175
 
 
Datum: 27. července 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Zdar jaká je reálná cena jawety sport se dvěmi motory když je plně pojízná,ale na zadní kyvce chybí jakýsi dorazy který sou nahrazený šroubama. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
podle stavu typuju 5tis
 
 
Datum: 28. července 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Jestli chceš prodat dej vědět a zkusíme udělat kšeft.
 
 
Datum: 27. července 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
cau mam 250-ku panelku s fichtlackym zapalovanim a jiskru to hazi jenom s velkym odtrhem. Chytne klidne na poprvi ale kdyz pridam plyn tak se zacne dusit-nechcipne ale zni to tak a kdyz plyn pustim tak se otacky malicko zvednou co to je ? neprisava si vzduch ?? dik ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
nebo taky ucpaný výfuk, u mojí 476ky mi to taky dělalo, měl sem všechno dobře seštelované, ale když sem přidal plyn tak se začala dusit...dal sem druhý tlimič do výfuku(nechtělo se mi ten původní čistit) a už to jde normálně.... nebo taky jak říká hlada blbý předstih, sežeň nebo si udělej měrku a seřiď to.
 
 
Datum: 26. července 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to fichtlacky yzapalovani vvypada jak?? jinak si mysli, že máš blbej předstih
 
 
Datum: 26. července 2008 12:06
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
jestli sem chodi WIKU tak bich se ho rad zeptal kam zmizli vsecky jeho navody,......nejake sem nasel na jawa-50.cz ale nejsou tam secky ..???? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Wiku to smazal všechno. Chvilku byl naštvaný, že to empty zkopíroval, ale dal mi pak svolení to předělat všechno na můj web. No, zatím tam opravdu není vše a taky tam vše nebude, hodně článků mám napsaných vlastních a hodně se jich nedochovalo vůbec. Brzy tam ale bude vše. Koncem roku ale plánuji konec prací na webu. Dopíšu návody, co mám rozepsané, doplním galerie a končím.
 
 
Datum: 30. srpna 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: empty      IP: uživatel796    
kdysi sem sem posilal odkaz sem zalohoval co slo z wiku.ic.cz vetsina navodu tam byla ale jak to bylo uz nvm...napis wikuovi preba to ma:-Dstazeny
 
 
Datum: 26. července 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
jj neco sem tam nasel i ja ale iba velmi malo
 
 
Datum: 26. července 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: flipmen      IP: uživatel1553    
ahoj jestli můžu odpovědět za wikua.... tak jeho suprové stránky http://www.wiku.ic.cz sou smazány :-) ... ale některé návody se objevi na jawa-50.cz .... :-) nebojte ....
 
 
Datum: 26. července 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: dafe      E-mail:      IP: uživatel506    
mám jawu 21 a chtěl jsem vyměnit obyč.spinací skřiňku(kde neni kliček je to jen páčka) za bošák ale odté doby mi jawa nejede ikdyž dává jiskru....potřeboval bych poradit.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: dafe      IP: uživatel506    
už sem na to přišel :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: Demeter      E-mail:      IP: uživatel3629    
Bošák do 21 jde já ho tam mam ale schéma ti nepošlu protože jsem to nedělal já bud muj děd vševěd nebo je to z výroby origo.Zdraví Demeter
 
 
Datum: 29. července 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Máš tu spínací skříňku blbě zapojenou, najdi si někde na netu schémata a překontroluj to... Jinak je možný že bošák do 21 ani nejde, to bych fakt kecal....
 
 
Datum: 25. července 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: Martin Stiburek      E-mail:      IP: uživatel3594    
Ahij vsichni potrebuju pomoc. Z niceho nic mi to prestalo jet a nehazet jiskru . to jsem uz spravil ale furt nechita . Jiskra jak hovado benzin tam je ale nejede to co s tim radte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
a nebo zkus vyměnit svíčku,může se stát že venku ti jiskru dává,ale pod tlakem ve válci ne.
 
 
Datum: 25. července 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: Frajtr      IP: uživatel2370    
podivej se na predstih a odtrh
 
 
Datum: 25. července 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
zkoušel jai odtrh_?
 
 
Datum: 25. července 2008 19:25
 
 
 
 
Jméno: foch      IP: uživatel1640    
Proč je v těch plastovejch futrech ten blbej nalitek ja ho musel vyškrabat aby to perovalo jak ma, ptal jsem se na to v mototechně a nebyli schopni odpovědět.. bl.ci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2008 22:58
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
jo a nakonec to zahlat kulatym pilnikem nebo to pilnikem udelej cely...
 
 
Datum: 25. července 2008 22:58
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
hele nevim jak ti jinak pomoc to je takovej silene velkej problem dojit za kamaradem pro vystruznik nebo za dedou??? jestly jo tak tu udelej jako jsem to delal ja v pripadne nouze vem si rucni vrtacku dej tam 10 vrtak a kruz v pouzdru vydlice dokola nez udelas vetsi prumer jestly ani tohle neudelas tak se na to s prominutim vy..r a kup si novy vidle.....
 
 
Datum: 25. července 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
no běžně mám doma výstružník.... musí to přece jít i jinak ne??
 
 
Datum: 25. července 2008 22:28
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
vystruznikem...
 
 
Datum: 25. července 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: foch      IP: uživatel1640    
no běžně mam doma soustruh...
 
 
Datum: 25. července 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Není to třeba kvůli tomu že ty futra musíš vysoustružit na požadovaný rozměr vnitřní díry aby ti tam tlumiče šly volně.
 
 
Datum: 25. července 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: maugli      IP: uživatel3385    
zdar draci, nevite nekdo-kdyz zabrzdim přední brzdou tak kolo uplne zmneni smer je to Pouzdrem přední vidlice nebo perama? a jak vyndam tlumič kdyz tam chci dat jiny pouzdro? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: Frajtr      IP: uživatel2370    
silenbloky vymen a bude to ok
 
 
Datum: 25. července 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
já je před chvílí měnil .. vím o čem mluvím a taky se mi točilo přední kolo do stran i když se měl řídítka rovno
 
 
Datum: 25. července 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: durman      IP: uživatel1210    
mě se stalo že to futro vyjelo z vidle ven a pak to dělalo to samý-každopádně když je vyměníš tak by to mělo bejt ok...
 
 
Datum: 25. července 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel2128    
mně to dělalo taky stačí dotáhnou úplně na doraz ty šrouby na brejlích
 
 
Datum: 25. července 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
čau když je chudá směs...co mam uděláš aby nebyla ...chudá? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2008 9:26
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
jasně ale stačí třeba 5 vrstev silonek přes difuzor .. to byla jen reakce na to jak tady standa psal ať ucpe nějaký otvory v sání
 
 
Datum: 25. července 2008 9:26
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
neb filtru nejezdi skurvis valec
 
 
Datum: 25. července 2008 9:18
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
spousty lidí jezdí bez filtru třeba 2 roky a nějak jim ot nevadí a ani fichtlovy ne .. jede to bez filtru líp
 
 
Datum: 25. července 2008 8:51
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
chudá směs je že ti tam de víc vzduchu než benzínu .. s touhle směsí to de výborně do otáček ale vůbec se to s tebou nerozjede .... ale to neznamená že když si dáš bohatou směs tak to bude mít sílu jaxviňa .. ba naopak začne se to dusit černat ti svíčky atd
 
 
Datum: 25. července 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3588    
a zvedni hladinu v plovakovce,ale chudou smes vetsinou spusobujou gufera,vymletej valec a slaby saci podtlak....pokud to nejde uz vychytat na karburatoru,tak to muzes skusit na vzduchovem filtru....je tam nekolik kulatych otvoru. muzes je skusit ucpat a uvidis.
 
 
Datum: 24. července 2008 23:45
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
jak mas karbec, videlej soupatko a jehlo zdvihni o zarez vis........
 
 
Datum: 24. července 2008 22:53
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
Zdarte mam dotaz kdyz mam na čz 175 udelany vybrus a mam ji stavenou do terenu je tam velka rozeta můžu s ní jezdit i ve větších kopcích?a můžu tom trochu dát? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
já to mám taky předělaný do krosu, a taky sem to zajížděl v terénu, a zatím jezdí suprově.. napiš mi na icq 462-457-878, a můžem pokecat, a vyměnit pár fotek a názorů..:-D :-D
 
 
Datum: 24. července 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: kubajz      IP: uživatel3379    
hoj všichni .koupil jsem si sprej na výfuk do 650 stupnů a chci se zetat jak to mám nechat vytvrdit jestli to můžu nasedit nakopnout a nechat to jet v kse na mistě nebo to musím nějak jinač odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
ja sem to zrobil jednoduse kupil sem si zinkový sprej zda semi ze vypada lip jak stribrenka vzal sem jim vseci opadane chromy a mam postarostech
 
 
Datum: 24. července 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
jj nastříkáš necháš ztvrdnou při prvním a možná i 2hým zahřátí t ozměkne ale po 3tí už asic ne tomuhle prcesu se říká vypalování barvy .. tohle se dělá i u kamen
 
 
Datum: 24. července 2008 16:50
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
samo že ne.. to je aqs inejakej proces kdy ta brava nejdriv zmekne a potom ztvrdne (asi)
 
 
Datum: 24. července 2008 16:33
 
 
 
 
Jméno: Smajdi      E-mail:      IP: uživatel3379    
to mam seškrabat nebo co??
 
 
Datum: 24. července 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
nastříkáš necháš zaschnout cca 2 hod pak to nstartuješ až bude hafo horkej vejfuk tak ta barva trochu změkde že ji v pohodě seškrábneš .. pak to nech vychladnout znova to nastartuj a už by to mělo být ok
 
 
Datum: 24. července 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel3584    
Ahoj draci mam problem pulil sem motor kvuli prevodovce¨. No a kdyz sem to ted vsecko smontoval nepodarilo se mi to nadlábnout proste sem to ani neroztlacilo nic napadlo mi zkusit jesi to dava jiskru a zjistil sem ze nedava nevite nekdo v cem by to mohlo byt?? poradte pls. DIKES odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2008 10:40
 
 
 
 
Jméno: fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
hochu ja jsem vcera s kamosem tohleto taky steloval tu jiskru a zjistil jsem ze je to elektrika na hovno!!budes mejt spatnej magnet.vymen si magnet a nebo rovnou celou elektriku.to bude nejlepsi
 
 
Datum: 26. července 2008 10:40
 
 
 
 
Jméno: JL      IP: uživatel111    
jn zapojils vubec ty draty co tam sou ?
 
 
Datum: 24. července 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
spatne zapojena elektrina., predstin odtrh poradne sestelovat, podivat jestli se ti to nekde nekostri u kladivek, jestli to mas spravne zapojeny na inducce... no je toho hoden ale asi spatne udelana elektrina u kladivek:-)
 
 
Datum: 24. července 2008 15:27
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
čau chci se zeptat...sere mě fichtl.....nastartuju ho na neutrál a na neutrál jde krásně do otáček...dám tam 1 rozjedu se...a jede to stylem...mno prostě se to strašně dusí a nejde to do otáček...nevíte čim by to mohlo být?....dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: dafe      E-mail:      IP: uživatel506    
stalo se mi to samo bylo to jehlou
 
 
Datum: 25. července 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: jan      E-mail:      IP: uživatel113    
zkus vyměnit kondenzátor
 
 
Datum: 25. července 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
mno ale to by nešlo do otáček na neutrál ne?
 
 
Datum: 24. července 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
pravda trysky sou svině, už se mě párkrát stalo že vě předčasně vyřadily z boje
 
 
Datum: 24. července 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No a co třeba trysky?
 
 
Datum: 24. července 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no de tam malo benzinu jak uz psali... taky mi to delalo.. hladina karburatoru byla ta chyba
 
 
Datum: 24. července 2008 16:38
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
fichtly ježděj bez filtru líp.... ten tvůj problém je v tom že máš asi moc chudou směs páč chudá směs hoří rychlejc takže de do velikááánskejch otáček ale pak se ani nerozjedeš
 
 
Datum: 24. července 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
me to delal zasranej vyfuk... zkus ho sundat a uvidis jestli pojede... a kdyz pojede tak poradne vycistit:-) at se dari a pak dej vedet jestli to bylo vyfukem... cauvec:-)
 
 
Datum: 24. července 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
jj filtr tam mam....
 
 
Datum: 24. července 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: urtzu      IP: uživatel3402    
mas tam vubec filtr? hledej tenhle problem v karburaci
 
 
Datum: 24. července 2008 14:05
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci, prosim Vás na kterém kontaktu(uprostřed nebo jinde) v přepínači světel má být kabel od hlavního vypínače? A ještě kolik cm má přesahovat lanko tachometru z bowdenu? Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel3570    
Nazdar...má byť v strede. Pekný deň:-)
 
 
Datum: 23. července 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
ČAU mam takovej trapnej dotaz když je chuda směs tak je malo oleje žejo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
víc vzduchu a míň směsi, takže míň benzínu a tudíž i míň oleje v něm rozpuštěnýho, ale poměr benzínu a oleje zůstává
 
 
Datum: 22. července 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Nevim to na stopro, ale myslim že směs je poměr benzínu a vzduchu
 
 
Datum: 22. července 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
Lidi zehnal sem si rafek a nema moc velkou osmicu ale mala tam je,tak bych se ji chtel trosku zbavit!muzete me poradit jak to vycentrovat tu mrchu na spice mam vim ze jaksik kridou se to dela dal nwm dik moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: smaska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Máš takovej ten klíč na ráfky?Jestli jo tak to je brnkačka čusky
 
 
Datum: 23. července 2008 19:43
 
<  275  276  277  278  279  280  281  282  283  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.05.2025 1:03:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu