|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lukáš
IP: uživatel1217
 nevim, jak se rozeznaji kývačka, panelka a tydle motorky..... pls jak je poznat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2008 18:16
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
najlepsi to hned spoznas ked kuknes na matice ktere drza kolenka do valcu,ti cosa srubuju z venku valce take hvezdicove tak jeto kivacka a ked do nutra take mensi tak jeto panelka.alebo podla hlavy a valca.
Datum: 12. července 2008 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel3468
jinak na motoru je vyrazene cislo. podle prvnich cisel poznas typ. nejznamejsi: 599(250 panelka) 592 (250 panelka s hranatou bandou) 353(250 kyvacky)354(350 kyvacky) 360(350 panelka) 361 (350 Sportka) 590 (250 Sportka) je to vzdy ty prvni 3 cisla na cisle motoru.
Datum: 12. července 2008 16:50
Jméno: standa
IP: uživatel3468
typycky znak panelky je spinacka na FAB klicek pod riditkama a zamykaci kasliky a sedacku,je to takovej zamecek nad kaslikama. 25O panelky meli sani do valce(kyvacky maji sani do karteru pod valcem) a 350 vysokou hlavu. Kyvacky maji klasicky zaobleny motor(jako perak),kulate hlavy,sedacku kytara atd....to jsou nektere z rysu,ale pokud se jedna o nejakou mutaci tak to uz poznas jedine podle stitku a motoru
Datum: 12. července 2008 16:46
Ono je to jak v roku výroby,tak i mají jinou nádrž-první kývačky měly nanádrži bošák a ampérmetr,potom přechod kývačka*panelka už ho neměly a panela ho už neměla od začátku. Typy se liší i řídítky-plech masky přechází v krycí plech řídítek-panela nebo je jenom na masce a řídítka jsou vidět skoro celá-kejva. ono je toho hrozně moc,ale jsou to takový nevýrazný detaily.
Datum: 12. července 2008 14:54
na takych motorkach sou vzdy neake rozdfily treba jine riditka,nadrz apodoben...........
Datum: 12. července 2008 9:55
Jméno: davis
IP: uživatel455
 Zdarte mam problem na 175 když zmacknu spojku strasně to chrčí nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2008 18:49
Jméno: david
IP: uživatel455
díky moc rozdelal sem to a ten spojkový kos byl uvolnenej a drel o dekl
Datum: 12. července 2008 18:49
Může bejt něco se spojkovým košem. cokoliv-ono to dělá rachot i když je tam nějaká nečistota nebo něco. Ale asi to bude jenom nějaká blbina jako třeba ta povolená matice nebo podložka-v podstatě korunový záležitosti.
Datum: 12. července 2008 14:59
Jméno: musa
IP: uživatel3465
přesně tak *yes* utáhni ten kos ve prostřed toho koše je matka rozklepáš podložku utáhneš naklepáš podložku z5 aby se matice neuvolnila tot vše cuzz
Datum: 12. července 2008 10:44
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Možná máš uvolněnej spojkovej koš tak dře o dekl, tak hoo sundej a koukni na to
Datum: 12. července 2008 9:43
Jméno: davis
IP: uživatel455
 zdarte nevíte kolik je spojkových lamel v čezetě 175/356?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2008 22:58
Jméno: davis
IP: uživatel455
dík
Datum: 11. července 2008 22:58
5ks
Datum: 11. července 2008 22:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čus hošíci.... mam takovej na hovno probléém. Jak jsou na čz 175/470 dole ty chromovaný šavle, tak mě prdla na levo taková ta svorka co vlastně stahuje hlavičku tý osy........a chci se zeptat, myslíte, že by ta svorka tam šla přivařit normálně el. svářečkou???? popř aspon něčim jinym......
?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2008 19:35
 Čus draci já mam takovej problém s mojí Babettou 210, když jedu tak 45-50km tak mi začne z ničeho nic jakoby se dusit! A až spomalí na takovejch 35km tak v motoru jakobi praskne a jede, a až zase zrychlí tak to samí furt dokola.Neda se na tom jezdit! Skoušel sem rozebrat a vyčistit karburátor, koukat sem na elektriku, čistil vejfuk, seřizoval předstich, čistil sem nádrž a kohoutek, snať všechno. Nevíte co by s tim mohlo bejt? Dík za odpovědi a rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2008 13:16
Jj já to mam trochu poupravený! jinak to jezdilo tak těch 40 a dál už to nemohlo! Ale eště to skusim nák poladit!
Ale dík za radi! čus
Datum: 13. července 2008 13:16
Jméno: lasty
IP: uživatel3462
čau, když jedeš 50 tak to je víc než ta motorka může, čily bys měl jet tak na půl plynu, když chceš jet takle rychle, jinak to prasknutí v motoru netusšim ,,,,
Datum: 11. července 2008 20:07
Jméno: barwis
IP: uživatel209
No nwm jiste v babetach se nevyznam ale mozna mas chdou smes me to dela podobny kdyz jedu plnej na 175ce tak musim namackat do karbecu a je to v poho
Datum: 11. července 2008 13:23
Jméno: aurex
IP: uživatel2073
 čus draci nevíte někdo ňákej tuning sání nebo upravení filtru když mam na fichtlu bříška-aby se to tam vešlo? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2008 21:15
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
každej motor to chce trochu jinak už sem zkoušel víc motorů a každej jel se stejně řešenym sánim jinak....ale doporučuju nechat originální filtr a možná navrtat pár děr navíc nebo vyndat tu hliníkovou trubku....když to uděláte jak psal ten na začátku tak to bude mít trochu jinej zvuk ale pude tam moc vzduchu motor nebude táhnout od spoda ale pude líp do otáček a bude mít malininko menší spotřebu takže nic moc výkon stejnej....nemá to cenu originál je zlatej přesně vyladěnej...leda by měl motor zásadnější úpravy tak přemejšlejte nad výměnou
Datum: 12. července 2008 21:15
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Zajimavy, me se zas dusi s orig filtrem, kdys pres to pretahnu ponozku jede jak drak, netusim kde je problem
Datum: 11. července 2008 13:19
Jméno: Pity
IP: uživatel2085
to je na hov*o, ted sem to taky tam udelal a dusilo se to jako svine. dal sem z5 origo filtr a jede to lip!
Datum: 11. července 2008 10:51
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
To je zbytečně dlouhý kup si krátkou hadici asi tak 5 cm narvi to na sáni pak na to dej nějakou duši aby to těsnilo a narvi na to
filtr pak konec filtru ucpi třeba výčkem já to tak mám a normálně se to tam vlezlo.
Datum: 11. července 2008 9:30
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Datum: 10. července 2008 22:08
Posl.aktualizace: 10. července 2008 20:37
jsi uz registrovany,,videa nejdou vlozit,, jinak foto jde ,,to je gut,,k tomu abys vlozil foto nemusis byt ani registrovany a prihlaseny
Datum: 10. července 2008 20:37
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec dneska sem si to chtěl na pinckovi dát a jet největší rychlostí ale při 55km/h mě začlo střílet z karburátoru vubec sem to nechapal. Čim to mohlo byt ? Nechcu abych někde byl a zkolaboval. Diky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2008 18:47
třeba si otáčkama přeetočil vačku, já sem jednou na 555 vytočil hooooooooodne dvojku najednou v tom buchlo a nic... byla otočeená vačka... tak sem to seřidily a furt to nejelo spis se to dusilo.. no a jak se přešteloval předstih tou vačkou a ještě byly vysoky otáčky tak to bouchlo řádně do vyfuku a dirku mi zacpal karbon.. nechapal jsem
Datum: 10. července 2008 18:47
jj..... to bude předstihem.....
Datum: 10. července 2008 18:23
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
jj souhlasim JS neco v zapalovani bud se ti to nekde kostri a proto ti to vynechava a strili to do karbece a nebo predstih.... :o)
Datum: 10. července 2008 18:21
Jméno: Js
IP: uživatel340
To je něco se zapalováním.
Datum: 10. července 2008 18:03
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
Jo a pak to nechtělo chvilu jet jenom tak 20km/h a pak to zas jel ....nevim co to bylo
Datum: 10. července 2008 17:53
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar nechce mi šlapat nějak můj fík chytá si jak chce a já nevím co stím vždycky třeba 2dny jede a pak zas 7dní nejede (teď už nejede vůbec) Předstih už sem seřizoval snad milionkrát a nevím co stím,svíčku sem měnil taky 2krát a kondenzátor taky???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2008 22:29
Jestli tak o 1-2mm tak uz je to spatne.Ja to mel taky a chvili jezdil jko svine a pak jenom kuckal.musel sem vymenit loziska ted uz si ale nepamatuju jestli sem to este vypodkladal nebo ne.ale myslim ze ne.melo by stacit vymenit ty loziska.
Datum: 12. července 2008 22:29
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Takže není potřeba koupit nová klika,ale koupit nový podložky jo???
Magneto se hýbe,ale ne moc jak moc by se neměla hýbat???
Datum: 11. července 2008 16:19
Možná vůle na klice.Skus na magnetu, jestli s nim hnes k sobe a zpatky...jestli jo tak je to spatny a chce to bud vypodlozit loziska na klice, nebo je koupit nový a nebo mas moc smacklou kliku..takze rozlisovat a slisovat znova poradne..
Datum: 11. července 2008 16:08
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Pls pomoc.
Datum: 11. července 2008 12:59
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Nalil jsem trochu benzínu pod svíčku a stejně to nechytl
Datum: 11. července 2008 9:28
A hází ti to jiskru? Jestli neni chyba v elektrice
Datum: 10. července 2008 17:23
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Ten mám seřízený před chvilou jsem vyčistil celý startování a stejně to furt nechytá.
Datum: 10. července 2008 16:11
Jméno: Hobit
IP: uživatel3224
Hafaku myslim ze sem ti uz neco psal o vibrusu. Tak jeste neco o kladivku. Na kladivku nastavujes odtrh a mel by bit 0,4 - 0,5 mm. Pokud se nemylim
Datum: 10. července 2008 15:47
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
A co na něm mám seřizovat???
Datum: 10. července 2008 14:17
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
A proč to píšeš v množným čísle šak je tam jen jedno ne???
Sorry jestli se pletu
Datum: 10. července 2008 14:16
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_191.html tohle sou kladívka
Datum: 10. července 2008 14:00
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Kladívka jsou to ve statoru jak se točí???
Datum: 10. července 2008 13:55
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Jukni na karburator kladivka, a jesi nemas navlhle civky
Datum: 10. července 2008 13:53
Jméno: ČZ moto
IP: uživatel368
 Cau, hele cim muze bejt, ze motor nejde pravidelne? Kdyz pridam, tak chvilku se, chvilku nejde...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2008 19:56
Sesteluj kladivko
Datum: 13. srpna 2008 19:56
Jméno: ČZ moto
IP: uživatel368
Uz to vypada ze to de, vycistil sem karbec, a sesteloval predstih...ale diky
Datum: 10. července 2008 11:17
skus si zvíhnout hladinu benzínu a vyčistit trisky, jestli to bude dělat furt, tak dej novou svíčku a kondík...
Datum: 10. července 2008 10:24
vičisti si karbec ale poradne!!!!!!kdyš to nepomože napiš mne na imejl
Datum: 10. července 2008 10:00
Jméno: ČZ moto
IP: uživatel368
Svicka?
Datum: 10. července 2008 9:54
Jméno: Standa
IP: uživatel3448
zavadu bych hledal nekde v eletrice...
Datum: 10. července 2008 9:45
Jméno: ČZ moto
IP: uživatel368
Proste nejde pravidelne...
Datum: 10. července 2008 9:36
 Hele hoši,když jedu na fichtlovy tak mi poskakujou řiditka nahoru a dolu.Když to postavim na stojánek a roztočim kolo tak ráfek hází dostran,ale i nahoru a dolu.Ptal sem se v Lysí nad Labem jednoho chlápka co prodává díly a má i servis pionýrů,a ten řikal že na srovnání toho házení nahoru a dolu je potřeba nějakej stroj.Že on umí srovnat jen házení do stran a osmu.Potřebuju poradit co s tim mam dělat,nejde to třeba nějak srovnat doma??Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 10:26
Jméno: x
IP: uživatel1421
možná je to jen povolené ta kokotinka )matka( co vede za maskou smerem
Datum: 18. července 2008 10:26
Moje ICQ je 372-371-357
Datum: 09. července 2008 22:08
jsem od Hradce Králové, napiš mi icq...
Datum: 09. července 2008 21:46
vem palici a zkus to vyklepat do správnýho tvaru
Datum: 09. července 2008 21:19
a odkud si?Já sem z Brandýsa nad Labem.A na dobírku to nechci,jedině že bych si proto přijel na fíkovy pokud to neni nějak daleko
Datum: 09. července 2008 20:21
si kup nový kolo, než se s tim opravovat  já byh ti prodal...
Datum: 09. července 2008 20:14
Jméno: asf
IP: uživatel1201
 ahoj.mám jawa pařez 550.po dlouhe době sem to vytahl z garaže a vymenil sem svíčku.nakopnu to a asi 5 sekund se to drží,a když držím déle plyn tak to zdechtne.proste za 5 s nebo mene to zdechne.poradte pls co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 16:41
Jméno: standa
IP: uživatel3441
zacpana hlavni tryska. tech par sekund ti to bezi na benzin kterej si preplavil navic... staci to vycistit. Pokud to po dlouhe dobe takle dobre chytlo tak hlavne nesteluj nic v eletrice!!!
Datum: 09. července 2008 16:41
Jméno: $$
IP: uživatel2974
zkontroluj odtrh a volnobeh
Datum: 09. července 2008 16:39
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar nechce mi šlapat nějak můj fík chytá si jak chce a já nevím co stím vždycky třeba 2dny jede a pak zas 7dní nejede
Předstih už sem seřizoval snad milionkrát a nevím co stím???
Prosím pomoc nebo mě z toho jeb*e
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2008 10:38
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Dal sem tam novou podložku a seřídil znova předstih a stejně to nechytá předstih není rozhozený kladívko nevypadá poškozený ani nic jinšího.Vypadá to na kondenzátor.
Datum: 10. července 2008 10:38
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Jestli myslíš pod tím plíškem jak se musí povolit, aby se nastavil odtrh tak tam podložku mám a svíčku mám taky novou.
Datum: 10. července 2008 9:05
jestli se ti do kola rozladuje odtrh to se mi tak stavalo a dal jsem pod ten sroubek co drží kladivka podložku a novou svicku Birsk 15C a je to lita to skvele taky se mi to podelalo po 2 dnech
Datum: 09. července 2008 22:01
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Tady ten můj taky dlouho před tím nejel.
Datum: 09. července 2008 14:01
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
...takže se přidávám k dotazu
Datum: 09. července 2008 13:47
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
něco podobnýho sem měl taky ale v delším intervalu, tak 2 roky jezdil úplně v pohodě, pak jsem zastavil, vypnul motor, a rok ho nerozjel, seřizoval, nastavoval, měnil snad všechno kromě magneta (nový cívky sem neměl), jiskru neházel. tak sem se na to vykašlal, před týdnem to zkusil znova, nejdřív nic a pak z ničeho nic chytnul a zas jezdí v pohodě...
Datum: 09. července 2008 13:46
 nazdar ve spolek. Mohl by mi nekdo prosim vas nějak vysvětlit co to je tocivy moment a jak se projevuje? byl bych vam vdecny..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2008 20:00
točivý moment nebo spíše se říká kroutící moment, udává se v Nm nebo v Nmm, Nm jsou častější. Je to síla působící na nějak dlouhé rameno, např.: když máš kroutící moment třeba 50 Nm, tak to znamená, že na konci páky dlouhé 1 m dokáže motor vyvinout sílu 50 N čož je asi 5 kg, čím delší páka, tím menší síla a naopak, čím kratší páka, tím větší síla, takže třeba těch 50 Nm na konci páky dlouhé 0,5 m je síla 2násobná tedy 100 N, chápeš?
Datum: 10. července 2008 20:00
je to tak cim mam motor vetsi tocivy momentim ryclejic zabira rychlejic se dokaze rozjet a pod napr kdyz potrebujes rychlou rekaci motoru ta mas maly toivy monet tak rekci rychlou necekej kdyz mas velky tocivy moment tak motor rychlejic zareaguje nevim jestli se nepletu kdyz jo tak me opravte
Datum: 09. července 2008 18:24
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
jo, jasný, super, chápu, díky moc
Datum: 09. července 2008 16:04
Jméno: Js
IP: uživatel340
Představ si, že bys měl na klikovce metrovou tyč. Nakonci tyče bude působit motor tolika N, kolik má v těch otáčkách Nm.
Datum: 09. července 2008 15:59
Jméno: Flawa_lava
IP: uživatel2974
no ty si debil
Datum: 09. července 2008 13:50
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
tak jinak: jsou dve stejne motorky s motorem o stejnem vykonu ale rozdilnem tocivem momentu. jaky mezi nima bude rozdil v jizdnich vlastnostech?
Datum: 09. července 2008 13:48
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
jo to vim ale nedokážu si to nějak reálně představit
Datum: 09. července 2008 13:31
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
jo to vim ale nedokážu si to nějak reálně představit
Datum: 09. července 2008 13:24
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jednotky jsou Nm a popisuje to točivý učinek například motoru.
Datum: 09. července 2008 13:19
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
nefunguje, zkus to vysvelit
Datum: 09. července 2008 12:59
Jméno: ShoT
IP: uživatel2974
Datum: 09. července 2008 12:54
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
ne, tam je akorad napis KILLZONE a nejaka IP
Datum: 09. července 2008 12:53
Jméno: ShoT
IP: uživatel2974
sry teda WWW.LOL.KILLZONE.CZ
Datum: 09. července 2008 12:51
Jméno: ShoT
IP: uživatel2974
Datum: 09. července 2008 12:50
Jméno: Karel
IP: uživatel730
 cus hosi.. mam babettu 210. komplet rekonstrukce. po slozeni mi to chytne alenema to vubec tah.. spatne to radi,..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 15:02
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
dobrej fór se štelovánim, heleď bohatost se šteluje pravim šroubkem s pružinkou
Datum: 09. července 2008 15:02
Jméno: Babetista
IP: uživatel1711
sestelovat karburator hlavne smes dat na 2 drazku jehlu v soupatku
Datum: 09. července 2008 11:15
Jméno: josef
IP: uživatel2969
to se mi stalo taky najednou to vůbec netahlo,dal sem celou novou spojku a jelo to,hlavně to obložení
Datum: 09. července 2008 11:12
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cau draci. chci poradit ohledně simsona : SPOJKOVÝ LANKO se začíná dávat od spoda nebo ze zhora,díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 21:44
Jméno: empty
IP: uživatel796
presne nahore to chytit a dule na spojce to sestelovat
Datum: 08. července 2008 21:44
lepsi je ho navliknout nejdrive nahore pak chytit do vypinaci packy a prevliknout na krat zapalka a seridit.
Datum: 08. července 2008 20:47
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 Cau draci....Je pravda ze CZ 250/455 se nevyrobilo moc?? nemate nekdo nejaky statystiky kolik se vyrobilo jakekej CZ moc diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 11:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
tak to nevim ale vim ze cz 250/450/05 deluxe tak tech bylo jen 146 kusu
Datum: 09. července 2008 11:47
Jméno: www.jawadraci.wbs.cz
IP: uživatel2879
 zdar kamos ma babetu a kdyz jezdime na poli tak treba ujedem 2km a pak se mu to zacne srat kdyz prida plyn tak mu to zacne chcipatpak zatoci s tryskou a von se zvysi vykon a dis to necha chvili nastartovany tak uz to pak zase jede nevite cim to je? s je to takhle treba 3 krat za den
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 14:14
presne newim ale jestli jedete 2km po poli tak se ani nedivim to na fuchtla trosku vice nez sese.a pokud jezdite po neakych hrbolach tak by to mohlo byt nečim co blokuje prutok benzinu a kdyz to necha stat tak se to zase obnovi jak to ma byt.mi to taky delalo a proto sem prestal jezdit po poli.
Datum: 08. července 2008 14:14
Jméno: www.jawadraci.wbs.cz
IP: uživatel2879
 zdar mam dotaz proc mi fichtl nechce naskocit dis ho necham chvili stat vcera sem se teda nasral protoze sme roztlacovali asi kilometr az pak to chytlo nevite cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 20:10
Jméno: www.jawadraci.wbs.cz
IP: uživatel2879
svito jenze to sem nebyl ja kdo jezdil v tom bahne
Datum: 08. července 2008 20:10
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
nesmis jezdit v blate bez filtru
Datum: 08. července 2008 20:07
Máš to asi blbě seřízený, zkus seřídit předstih
Datum: 08. července 2008 10:48
Jméno: hlupák
IP: uživatel2969
 vim že je to trapná otázka ale kondík=kondenzátor??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 19:07
Jméno: Shark.er
IP: uživatel3443
protože kondenzáter mimo jiné zabraňuje skákání jiskry na kladívkách
Datum: 09. července 2008 19:07
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
a opalujou se kladívka, a diš se ti na nich udělká pecka, tak to přestane vodit eletriku, a chcípne to.. pak je musíš vočistit smirkem, a koupit novej kondik..
Datum: 08. července 2008 12:45
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Kondik, neboli kondenzator docasne uchova urcity naboj, proto ti fik nejde kdys ho nemas, pac ti de malej naboj
Datum: 08. července 2008 9:24
sakra vidim že sem si to blbě přečet sem myslel že se ptá co je to kondík
Datum: 08. července 2008 9:21
Sám nevim k čemu to je ale je to u zapalování takovej malej plechovej váleček a nahoře z toho vede drátek
Datum: 08. července 2008 9:14
yasne
Datum: 08. července 2008 9:01
|



|