|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Drako
IP: uživatel3499
 Zdar chlapi, prosimvás nevíte někdo jak vyměnit těsnění co je u náhonu dole jak de náhon z levýho výka...? ČZ 175/487 ..teče mi tamtudy oil...  díkes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 19:18
Jméno: martin
IP: uživatel1521
 nazdar...potrřebuju pomoc rozpůlit motor na babetě 207 a chcu se zeptat na nějaky rady! dělal jsem fichtla ale babetu nikdy tak nwm na co si mám dát pozor..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 18:04
 tam a mám po ježdění, při výměně kolečka z 13 na 12 jsem povolil zadní sřoub na kole povolil řetaz, vsadil 12 kolco, utáhl řetaz, a asi sem nějak špatně dotáhl vzadu tu velkou matku vzadu.. jedu chci zabrzdit jo zabrzi, ale nevraci se páčka si rikam co je a ani to enchce jet, tak dojíždím domu na jedna jedu z kopce lidi kolem se divi kdyz pak zmacknu spojku proc mi to z kopce nejede... přijedu dom, hodinu koukam co se stalo, matka byla povolena levá strana kde je chycený lanko tak vyklouzlo z toho kolíku na rámu myslím ten buben no a vubec cely je to dojebany... eště na levo není napínák (teda je ale jen ta část, která je na sroubu, ta druhá co se drží matkami v rámu se někdě stratila tak už jezdim rok, celkem o hubu bych řekl) no a jelikož se neprodává napínák takovej co je na 555 tak se musi vyrobit, a když už se bude vyrábět levej tak i praveej... a to bude zase cekání... jinak jen tak pro zajimavost jedu na kole z prudkyho kopce a najednou buch zasyceni a přední pneu mi praskla, mel jsem co delat abych to uřidil... co už hlavně že jsem zdravej a doma... ale ten fichtl... ten me teda stve chjo
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 10:11
Jméno: akrij
IP: uživatel2656
No a co?? co to má znamenat?
Datum: 20. července 2008 10:11
Jméno: LOS
IP: uživatel600
 cau... dneska si to zenu s kamosem ve dvouch na mim fikovi... 1 plnej parada 2plnej parada 3 plnej parada tak 5sec a pak to zacalo uplne brzdit!! tak jsme tam dal spatky za 2 plnej a sel krasne a dal jsem tam zase za 3 plnej a taky 5 sec a zase to zacalo brzdit a na 3 to jelo jenom pri nizkych otackach  newite pls co stim muze byt¨?, nikdymi to nedelalo moc dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 13:03
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
mas pravdu davam tam 95
Datum: 20. července 2008 13:03
Jméno: Misha
IP: uživatel3515
nestíhá si to brát benzít, se vsadim že jezdíš na naturál 95 a na to neni fichtl stavěnej, lej tam 91 a budeš spokojenej, nevymáčkneš zněj maximum, ale pojede to, nebude tak výkoný jak z 95.
Datum: 19. července 2008 22:25
Jméno: LOS
IP: uživatel600
nn gumicka je nova  jsme presvecenej ze to hladina neni!! ve dvouch na 3 na plnej to zacalo brzdit jako by mi nekdo ,,mackal na brzdu¨ tak jsme musel ubrat a jel zase!! kdyby to byla hladina tak to aspon cuka nebo ale fakt normalne to jelo a zniceho nic kdyby se na fika povesilo 300kg a nechtelo to jet... newim vzivote se mi tohle nestalo!
Datum: 19. července 2008 20:17
Jméno: josef
IP: uživatel2969
v kohoutu je černá gumička,kámošovi to dělalo taky protože je rozložená stářim jak na nmi působí to béňo
Datum: 19. července 2008 18:53
no mozna hladina, páč když při nízkých otáčkách přidáš plyn tak ti to chípá no a to je když je hladina vysoká.. ale to asi nebude tvuj problem pac by ti to neslo dobre i na ostatnich stupních
Datum: 19. července 2008 17:37
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no to mě dělalo taky no, ale proč, na to sem nepřišel.. ale docela by mě to zajímalo no...
Datum: 19. července 2008 16:48
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
 Cus.Nevite cim to muze byt, ze kdyz nekde jedu, tak jak se my trosku zahreje motor nechce to chytit na nakopnuti.normalne za studena chytne na prvni sup bez plynu ale jak se zahreje tak vubec.Musim roztlacit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 18:03
to je zajimavy  mě fichtl teda jawa 555 nestartuje zatepla proto, že mi občas proklouzne spojka!!! za studen a mi ttam zas nejde dobře směs a musim dycky hodinu nakopavat! zattepla nastartuje vždycky, teda když neprokluzuje spojka
Datum: 19. července 2008 18:03
Jméno: standa
IP: uživatel3537
myslel sem studenej.....sorry
Datum: 19. července 2008 14:52
Jméno: standa
IP: uživatel3537
to je normalni. mas studenou svicku,ale vetsina fichtlu nechyta kdyz sou teply,s tim nic nenadelas,kdyz tam das teplou svicku tak zase nechyti teplej...
Datum: 19. července 2008 14:52
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
 Cus.Chci se zeptat jestli nevite cim to muze byt, ze nekdy kdyz pridam plyn na plne na pionyrovi, motor se zacne nahle dusit a ztraci otacky a zpomaluje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 17:11
bo mas v riti predstih bo odtrh
Datum: 19. července 2008 17:11
Jméno: Monty
IP: uživatel13
neseřízený karbec
Datum: 19. července 2008 15:44
Jméno: standa
IP: uživatel3537
bordel v karburatoru nebo si bere falesnej luft v guferu...
Datum: 19. července 2008 14:54
 Tak spojka už funguje dobře.Akorát nevim čim je to že:když je to studený tak to chytne ůplně v klidu,ale když někam jedu a tam to vystydne tak to už nenakopnu a ani neroztlačim.Potom musim vyměnit svíčku a zas jede jak drak.Fakt už nevim čim to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 11:56
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
To nebude svickou, to bude neco co tu svicku nici, smes, zapalovani...
Datum: 19. července 2008 11:56
Jméno: empty
IP: uživatel796
svickou xD
Datum: 19. července 2008 10:36
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
 zdar seso co mám dělat když mě nedošel od tebe ten E-mail dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 8:53
 Cau draci...Vzdycky sem jezdil na svicku Brisk n15c, vyhovovala mi, ale chtel bych zkusit champion nebo ngk jake znaceni maji tyhle dve svicky aby byly rovne te Brisk n15c...A jeste se chci zeptat jestli nevadi ze jezdim special91 s olejem do dvoudobych zahradnich sekacek Still- 1L/168kc.- diky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 12:42
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ja mam champion a jede to dobre brisk sem zkousel taky celkem dobre ale champion je vynikajici je to svicka l82c
Datum: 19. července 2008 12:42
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Ja mel NGK B8HS, je pravda ze lepe spaluje olej, ale vydrzela pul roku a ted je na tom hur jak brisk, dal sem tam brisk n14c a jede zase jak pila  , zrejme zalezi na stroji...
Datum: 19. července 2008 11:47
Já mám NGK zhruba třičtvrtě roku .. zabíhal jsem na ní( 1:25 + rycín ) a futrt byla vypálená al měl sem B5HS teď si budu kupovat B8HS a s těma svíčkama champion nemám zkušenosti ale kamarádi co je mají si nemůžou stěžovat
Datum: 19. července 2008 7:22
tak když to naředíš s benálem,tak ti to pojede aj na chcanky,ale na samostatnou slivku by to nemohlo nikdy jet!!leda nenaředěnou
Datum: 18. července 2008 23:55
Já s znackami a typi svícek skusemnosti nemám já jezdím s tím co najdu A ten olej do tech sekacek je podle mě kvalitnější než normální olej ale stejnak fichtl žere cokoliv co je v nádrži slišel jsem že jel i na slivovici a jezdí i na naftu akorát dá krupoon píst atd...
Datum: 18. července 2008 23:28
Jméno: nick da dick
IP: uživatel3496
NGK má myslim oznaceni B8HS....melo by to byt na stejne urovni......myslim ze ale vetsi rozdil nepocitis....kdybych se mýlil tak sry vsem
Datum: 18. července 2008 22:47
Jméno: aurex7
IP: uživatel2073
 čus draci chtěl bych se zeptat kolik vám tak jede fichtl na 12zub?? me jede zhruba 60km/h je to dobry?? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 21:44
na 13 zub mi to jede 75 z kopce 80
Datum: 18. července 2008 21:44
Jméno: tomulik
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel2512
me jede fichtl na 12 zubym kolecku 70 a jeste by chtel!
Datum: 18. července 2008 20:56
Jméno: deda
IP: uživatel556
Me jede jawa21 na 11ti zube kolecko 60 tak nevim jestli je to dobry dis te to jede na 12 zube kolecko 60 ale hlavne ze te to jede.
Datum: 18. července 2008 20:40
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
65 možná vo trošku víc, ale jen vo maličko  zatím s kým sem jel, tak sem dicky valil předním  - motor mám bez uprav..
Datum: 18. července 2008 20:13
Jméno: radim
IP: uživatel202
ja mam mustanga bez uprav a s 12 zubem mi jede taky kolem tech 60-65
Datum: 18. července 2008 18:04
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
Jestli to máš bez úprav tak je to gut...mě to jede 75 jenže je to trochu předělaný
Datum: 18. července 2008 17:55
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
na 13kolečko 65km
Datum: 18. července 2008 17:53
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
to ti jede docele dobře ,když v papírech je napsaný max rychlost 65km
Datum: 18. července 2008 17:52
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
mi teš tak 60, tak myslím že dobre
Datum: 18. července 2008 17:51
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
taky neco pres 60. hodne zalezi na povrchu cesty,vetru a tak
Datum: 18. července 2008 17:48
Jméno: GGM
IP: uživatel111
mě kolem 50 ti
Datum: 18. července 2008 17:25
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Kolem 70ti
Datum: 18. července 2008 16:37
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 CAuvec  jakou baterku si mam poraidt na 250/455?? dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 13:30
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
zadnou nekupuj dej tam tu jak si mel  ta je super 12v, muzes jezdit tak den pak zkurivs dobijeni
Datum: 19. července 2008 13:30
Jméno: standa
IP: uživatel3528
nevim presne,ale do kejvacek a do peraka davame 6V / 14Ah a predpokladam ze kdyz kejvacka a 455 maj snad stejny zapalovani tak asi i baterku. V dnesni dobe ale snadno 14Ah baterku nesezenes a dost casto se dava schopna nahrada od BANNERa 6V / 11Ah
Datum: 18. července 2008 14:54
 zdravim chci se zeptat jak by funkoval vybrany vifuk na fichtla predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 12:10
výkon dělá u 2t asi 30% výkonu bez vnitřku ti de tak 5-10% dolu a zdá se že to jede rychlejc protože to řve, dostane se to rychlejc do otáček protože výfuk neklade žádnej odpor takže se to vytočí ale dvoutakt potřebuje odpor ve vejfuku.
Datum: 18. července 2008 12:10
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno vykuchanej vejfuk ti urcite vykon neprida,to je jasny,2 takt musi mit ve vejfuku nakej odpor,kdyz dobre vycistis puvodni vejfuk tak ti to pojede lip nez z vybranym,navic se ti i zmensi spotreba,to ze se ti zvedne vykon sou naprosty bludy
Datum: 18. července 2008 10:32
S vykuchaným vejfukem to víc řve a pak ti připadá, že jedeš rychlejc.
Datum: 18. července 2008 9:06
Vcera sem to zkousel...Takze bez vnitrku vyfuku to jde rychle do otacek a na 3 plnej to toci skoro max, ale netahne to a maximalka je 72-74...s vyfukem to tahne pekne odspodu, je to zivejsi a na 3 plnej to jede 76-78...takze vyfuk je opravdu lepsi original...Nebo jestli myslite ze inzeniri v Jawe to neumej tak postavte lepsi motocykl.
Datum: 18. července 2008 8:36
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
...protoze je asi musite mit tak zahumuseny, ze vam to normalne nechce jet.
Datum: 18. července 2008 0:11
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Jestli tvrdite, ze po vybrakovani vyfuku vam to jede lip, tak si zkuste ty vyfuky vycistit/vypalit, uvidite mensi zazrak...
Datum: 18. července 2008 0:10
Jméno: monax
IP: uživatel467
Spotreba se malinko zvetsi a vikon pude smerem na horu a o dost!,ale taky na to doplatis hlucnosti
Datum: 17. července 2008 22:26
Jméno: empty
IP: uživatel796
to nvm jestli ti prida nebo ubere vykon ale vim ze se ti zvedne o tost spotreba kdyz ho tam nemas
Datum: 17. července 2008 21:49
jestly by se snížil výkon ta kto bych se doooost hádal!!!! když sundáš vejfuk tak to máš sííílu jako prase!!!!! rychlost haf ovelikánská že by ses podělal
Datum: 17. července 2008 21:25
jako bez vnitřku, Výkon by šel dolu
Datum: 17. července 2008 20:40
Jméno: smajdi
IP: uživatel3379
 Zduř jak nastřikat nejlepe vyfuk aby mi neslezla barva když to budu střikat doma.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 10:35
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
kazda klasicka stribrenka vam sleze,sice to nastrikate nebo natrete a bude to vypadat hesky,ale jakmile se vejfuck zahreje a va se o nej treba otrete botou tak vam ta barva sleze,nejlepsi je sehnat barvu na kamna,jak psal chong,ja to tim taky striknul a je to ok,ma to odolnost do 600 stupnu
Datum: 18. července 2008 10:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Vypalovací barva na kamna. Měl jsem to doma ve spreyi...
Datum: 18. července 2008 7:15
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
dobrej je akrylatovy stribrny sprej... vim neni tp ono ale vydrzi dyl nez nejaka stribrenka
Datum: 17. července 2008 21:25
Jméno: -miky-
IP: uživatel2374
kup si v plechovce stríbrenku a natriho...
Datum: 17. července 2008 19:55
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
 jak vyndat ložiska z kola, za boha nejdou ty k...y ven!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 14:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jojo, zakrytovaný jsou OK... aspoň se nemusíš spoléhat na ty filcový ucpávky... Také je používám...
Datum: 18. července 2008 14:10
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
jj, ložiska už jsou venku, ještě včera večer šli ven, teď tam budu dávat nový ale krytý, nahříval jsem jen plynovim hořákem taky to šlo ale nešla použít gravitace jen mírné násilí
Datum: 18. července 2008 13:48
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Předpokládám že je chceš vyndat aby jsi je vyměnil... tedy postup je jednoduchý a nenásilný pro náboje kol  . odstrojíš všecko co jde bez násilí.. vyndáš segrovku náboje a pak nahřeješ nejlépe plamenem vrchní část domečku náboje bubnu.. až se ti bude zdát sakra horkej (rozhodně přes 100 st. celsia) tak otičíš náboj tak, aby mířil ohřátým koncem dolů, využiješ gravitace a gumovým kladívkem šikovně poklepeš na buben... a ložisko vypadne samo... Druhé se ohřívá hůř, protože je ta strana zároveň stranou vnější plochy bubnu a ten úspěšně chladí to co pracně ohřeješ, takže to ohřej z téhle strany co to půjde a pak to ložisko vyraž trubkou skrz náboj bubnu směrem ven... a hotovo  Jen si pohlídej aby jsi neztratil rozpěrnou trubku ložisek... a až tam budeš tlouct ložiska zpět, tak doporučuju taky nahřívat a zároveń natloukat ložiska pouze za vnější kroužek...
Datum: 18. července 2008 7:41
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
jasně teď už mi je to jasný, tákže to nepůjde najednou i s tim vnitřnim nesmyslem, dík
Datum: 17. července 2008 19:43
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
de to dost blbe no.. nejdriv musis vyloupnout takovy nesmysly po krajich, pak na jedny strane vyndat segerovku a potom vit nejakou slabsi tycku strcit ji tam tak aby se vzeprela o to lozisko krety chces vytlous tou tyckou ho vybouchas , vndas takovy nesmysly a pak uz to jde normalne...
Datum: 17. července 2008 19:37
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar povedl se mi strhnout šroub v rotoru když sem se jej snažil vytáhnout šrouboval jsem podle návodu dokud se rotor neuvolní což ovšem neudělal místo toho tam zůstal užvejknul se v půlce a nende nijak chytit tudíž nejde ven a já potřebuju motor rozpůlit a nevím jestli to s nasazeným rotorem jde.
Takže pls pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 9:34
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Ale musím mýt ten dvojramenej že jo???
Datum: 18. července 2008 9:34
Jméno: standa
IP: uživatel3518
kdyz budes sikovnej tak to magneto sundas stahovakem
Datum: 17. července 2008 23:07
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
http://www.kutiltim.cz/vytahovak-zlomenych-sroubu/
Datum: 17. července 2008 20:33
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Jo a ten vytahovák stojí kolik asi tak???
Datum: 17. července 2008 19:43
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
on je celkem hloboko tak tam lede nahoře zvětším díru a dám jinej šroub a bude to dík moc
Datum: 17. července 2008 19:43
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno a na ten sroub si nekde sezen vytahovak zalomenejch sroubu
Datum: 17. července 2008 18:16
Jméno: monax
IP: uživatel467
Presne tak!
Datum: 17. července 2008 18:02
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
rotor muze zustat, kdyz jdes ze strany od spojky... a kdyz nepotrebujes vyndat kliku
Datum: 17. července 2008 17:57
 hle seso jestli muzu poradit neposílej pres ceskou postu ale pres ppl-ko
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 20:17
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
ja teda moc spokojenej s postou nejsem protoze sem si taky neco obednaval a prislo mi to za 12 dni a meli to asi 100 kilaku
Datum: 17. července 2008 20:17
Já jsem s poštou spokojenej.Včera v 10 objednáno, dnes před 8 až doma.A není to poprvé a přes celou republiku.
Datum: 17. července 2008 18:48
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
jj ceska posta....
Datum: 17. července 2008 17:00
ani nahodou,,zamitase ,,zatim,,,
Datum: 17. července 2008 15:51
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
jo, to je dobrej nápad, je to rychlejší a hlavně se se zákazníkem domluvěj kdy to maj přivízt, aby byl ten dotyčnej doma a nemusel pro to nikam chodit. a je to myslim že i levnější!!
Datum: 17. července 2008 15:28
 Zdar seso do dneška mi měla přijít objednávka jaktože ještě nedošla.Já to nutně potřebuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 11:39
Jméno: maca999
IP: uživatel3495
jo to se mi taky stalo nakej debilni brigradnik to poslal zpet sese...
Datum: 17. července 2008 11:39
tak to se o jeden den strejchla na poste,,neboj zitra je u tebe,,, nikdy se nikdo nemi spolechat na sesau a vubec ne na ceskou postu,,,,, kord kdyz jsou prazdniny a vsude jsou dovolene
Datum: 17. července 2008 11:17
Jméno: Cechy
IP: uživatel1225
 Vždycky kdyš jezdim na babetě tak jí nesmim chcípnou protože pak už nejede,nevim proč.Hrozně se přehřívá tak jí musim vždycky nechat tak hodku a pak už se rozjede nechápu ale to kdyš se jí pokoušim roztlačit po zádu tak chytá asi je v prdeli spojka. Nevíte čim to je dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 18:05
Jméno: Cechy
IP: uživatel1225
Hele jestli ten stator je tady na krámku tak mi dejte pls odkaz
Datum: 17. července 2008 18:05
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
no jestli jezdíš na jeden pístní kroužek a jednu jeho polovinu tak jsi kapku dobytek to vymeň, jinak tim to chcípání neni
Datum: 17. července 2008 14:27
Tak kup ten stator novej,nestojí moc. Můj táta ho asi před 3 rokama novej sehnal asi za 200 kč.
Datum: 17. července 2008 8:30
Jméno: Cechy
IP: uživatel1225
A nemůže to být ti m že tam je jen 1 A 1/2 pístního kroužku už to tak bylo on byl prasklej a jak sem čistil motor tak se rozpad
Datum: 16. července 2008 22:03
Jméno: Cechy
IP: uživatel1225
Jo díky to já vůbec nevěděl že tam mají pružinky být dotal sem jí ve fakt špatnym stavu je zázrak že aspon trochu jezdí hele mám ještě jeden dotaz co je čidlo na statoru?
Datum: 16. července 2008 22:00
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
když tlačim babetu dozadu, tak se mi taky roztočí spojka ale nechytá asi máš u startovacích paken prasklý pružinky, jinak k tomu chcípání, bavil jsem se o tim s jednim chlápkem a bylo mi řečeno že to dělá čidlo na statoru
Datum: 16. července 2008 21:14
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Mno mozna je to svickou, predstihem... to bych videl jako hlavni vec
Datum: 16. července 2008 20:27
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 zdar draci,mám na předním kole vajičko,takže mě to docela drncá,chci se zeptat,dá se někde koupit nový ráfek,nebo popřípadě nějak narovnat? ale byl bych spíš pro ten nový,,,máte někdo? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 16:01
Jméno: radim
IP: uživatel202
pokud chceš ráfek i se špicama tak napiš na mail rchromcak@seznam.cz ,ani není moc rezavý  nebo na icq 353 333 730
Datum: 17. července 2008 16:01
koukni na aukro, tam často sou v aukcích ráfky, kola...
Datum: 16. července 2008 21:52
Jméno: radio
IP: uživatel202
 Cau fichtlaři, pustil jsem se do zprovozneni jawy 20 ktera 15 roku stala v šopce, už jezdi ale bojuju s jedním problémem,hned když chytne tak jde na maximální otáčky,proste šroubek na volnoběh mam uplně vyšroubovaný a vubec to na to nereAGUJE,v karburatoru to není,když to naklopím na pravou stranu tak zdechne, nic mne nenapadá,mohlo by to být příp. guferem pod zápalkem? kdybych ho chtel vymenit,musim pulit motor??dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 22:43
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
dajsi dule filtr a kukni ci a ti vraca supatko ket ne tak je povoleni karbes alebo to sce nove tesneni na karbec jak rikal ten bezmena
Datum: 16. července 2008 22:43
přesně tak mě to taky dělalo jak sem si koupil 20 ktera dlouho stalá vyměnil jsem to těsnění a plynové lanko a jede jak drak
Datum: 16. července 2008 18:44
Saje ti to někde falešnej vzduch, dej nový těsnění mezi karburátorem a kolínkem a kolínkem a válcem a vše pořádni toháhni když se to nezlepší je to gufero pod rotorem
Datum: 16. července 2008 18:05
kdyz chces vymenit gufero pod zapalovanim,tak nemusis pulit motor,staci sundat stator zapalovani,potom vytocit sroub u rotoru a sundat vacku a pak pomoci osmicky sroubu stahnout rotor,pak uz mas volny ristup ke guferu,ale bejt tebou tak skontroluju jestli nemas moc napnuty lanko plynu nebo jestli ti to nekde neprisava falesnej vzduch
Datum: 16. července 2008 17:42
|



|