Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 chtěl jsem se zeptat co to znamena když ma simson bezkontaktni zapalovani jako ze nemusim delat predstih a odtrh
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2013 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel16292
 Podle rysek pokud tam jsou a nebo stroboskopem ? A nebo si najdeš bod kde začíná snímač snímat a podle toho si natočíš zapalování na požadovanej předstih. Některý zápalka maj proti sobě různý zářezy a nebo jiné otvory,podle kterých poznáš že je snímanej bod na snímači. U simsona je myslim větší mezera mezi magnetama v rotoru a proti tomu na statoru snímač... Snad někdo upřesní... Třeba u babety vidíš že je magnet na snímači a dál není co řešit... Chytnu to proti sobě,povolim stator,natočim podle předstihu kterej si naměřim na pístu,utahnu,nandam hlavu,jedu...
Datum: 18. října 2013 19:18
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 a jak se to nastavuje?
Datum: 18. října 2013 18:46
Jméno: standa
IP: uživatel16292
 Předstih se nastavuje,odtrh ne. Zapalování má bezkontaktní snímač otáčení klikového hřídele namísto kladívek a proto je bezkontaktní.
Datum: 18. října 2013 18:44
Jméno: Radek
IP: uživatel15809
 Zdar kluci mam takovej problém mam mustanga kdež jedu na pul plynu ok ale když přidám plnej tak se to začne dusit a hlavně do velkyho kopce dám za jedna a plnej a ono to uplně přestane jet nevíte co stym je ? už jsem vyzkoušel skoro vše
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2013 15:32
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16304
 skus vyměnit karburátor nebo ho vyčisti  rn
Datum: 21. října 2013 15:32
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 mohl bych dat zapalovani ze simsona na pionyra
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2013 20:24
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 dospel jsem k zaveru ze koupim orignal zapalovani na pionýra a simson necham na dily jinak dik
Datum: 17. října 2013 20:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 a nezapoměň na to že aby jsi simsona aspon nastartoval tak potřebuješ aspon 300 drátů
Datum: 17. října 2013 19:55
Jméno: pepa
IP: uživatel16289
 ja nevím ale vždyt to bude hrozný nevím zda to pude pod dekl na čep kliky ,.... za mě bys daleko lepší měl zapalování z babety asi budeš muset trošku tunit taky ale za odpoledne je tam jde nasadit na kliku stačí jen 2šrouby M5...jen nezapomen že babeta musí mít tiristor černou krabičku zapojenou na kable odzapalování.....
Datum: 17. října 2013 18:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když to dokážeš, tak ti snad nikdo bránit nebude
Datum: 17. října 2013 17:49
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 zdar draci, mam jen novy kroužky musim to zajet? kolik mam ředit a kolik km to zajet?? poradí někdo? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2013 6:49
Jméno: standa
IP: uživatel16290
 Souhlas s pérem. Jednu bandu víc oleje a cca prvních 30-50km jezdit volněji aby si to sedlo.
Datum: 18. října 2013 6:49
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to bych úplně tak nedělal...ředil bych trocha víc než normálně a tak těch 100km bych jezdil mírnějc
Datum: 17. října 2013 19:55
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Nic nezajížděj a řeď tak, jako doteď.
Datum: 17. října 2013 15:54
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 draci,, problem co se muže stat s motorem když sem otočil píst? jak je ta šipka tak jsem ji nedal k výfuku ale ke karburátoru.. takže šipkou nahoru.. může to mít na něco vliv? výkon? apod? měl jsem to tam asi 4 měsíce teď jsem na to přišel.. prostě to někdo předemnou otočill..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 20:38
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 pískat ti může ložisko , nenamazaná vačka nebo cívka , která dře o magneto
Datum: 16. října 2013 20:38
 Dělej co uznáš za vhodné, já už svoje řekl a tímto naši debatu ukončuji.
Datum: 16. října 2013 20:11
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 no tak podle tebe... hele když nastaruju a rozjedu se dám tam dejme tomu třeba trojku pěkně to rozjedu a začně mí něco pískat v motoru?? tak divně pískát hodně lidi mi řeklo že to budou kroužky  ja bych to fakt taky viděl na kroužky jsou jakoby opotřebovaný na jedno dokonce trocha ulomenej ale fakt jen trošku u zámečku...
Datum: 16. října 2013 20:08
 Pokud neni nějak brutálně vyběhanej válec, nebo zadřenej píst tak to tim neni prostě...hledej chybu jinde. Myslim že si psal něco jako že to jezdilo normálně a najednou to nejede...to bys to musel jedině zadřít, nebo během té chvíle najet asi tak 30000km  Fakt bych to viděl na něco jinýho...
Datum: 16. října 2013 20:05
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 no ale motor nemá poslední dobou tah... hlavne do mirneho kopečka je to znát.. dokonce když jedu po rovince na trojku přijde mírnej ale fakt mírnej kopeček tak to nechce vůbec jet.. viděl bych to na ty kroužky ale zajímalo by mě jak to fakt poznám
Datum: 16. října 2013 20:01
 Válec je evidentně v pořádku, tak ho neřeš a zaměř se na ostatní věci...
Datum: 16. října 2013 19:59
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 ale když se kouknu na ten válec tak zkouším nahmatat ten schůdek ale nic tam není ! je to prostě celkem dobrý, nestačilo by jen vyměnit ty kroužku? někde sem četl že stačí sundat jeden kroužek vložit ho do válce a změřit jeho mezeru prej do 0,8 je to dobrý.. dá se to i jinak poznat???
Datum: 16. října 2013 19:57
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 to jako fakt stando?? nemáš nějaký stránky nebo něco přes co by jsme mohli trošku pokecat?? a kdyby jsi mi to udělal na ten 9 vybrus tak nemělo by to nějakou razantně velkou spotřebu??? atd?
Datum: 16. října 2013 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel16283
 Píst dej určitě šipkou dolu. Naše brusírna umí i nad 40mm,dělám až 41mm válce.
Datum: 16. října 2013 19:12
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 noo a sakra. ještě sem zjistil že tam mam vybrus 40 to znamena 8 vybrus.. dalši na tom už asi nepůjde udělat že??
Datum: 16. října 2013 19:09
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 a vykon to snižiš nemuže? udajně to bylo nasazená dobře šipkou k výfkuju poté to přehodily teď jsem si toho všimnul tak nemohlo to ovlivnit výkon? když se to přehodilo??
Datum: 16. října 2013 18:40
 Možná ti trochu jezdil kroužek zámkem přes kanál...pokud se nějak neojebal kroužek nebo hrana kanálu tak se tam v podstatě nemá co stát...
Datum: 16. října 2013 18:18
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 dotaz -- když sundám hlavu, válec a píst pak dám zpátky musím nastavovat znova předstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 21:20
 gear: a důvod překontrolování? potočí se snad při sundaném válci statorem?
Datum: 16. října 2013 21:20
 Nemusíš viď... a překontrolovat by se to teda mělo
Datum: 16. října 2013 18:17
Jméno: Kubis
IP: uživatel15042
 ne, nemusíš
Datum: 16. října 2013 17:57
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Čus, nenapsal by mi někdo nebo neposlal odkaz na přesnej návod jak seřídít předstih a odtrh??? nemůžu to ani za boha seřídít .. omluvtě mě jsem začátečník potřebujii poradit. Jedná se o motocykl Jawa Mustang 23 . Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když dáč předstih 1,4 motor se ohřeje na 800C a vále se roztaví
Datum: 16. října 2013 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel16283
 Doprava je předstih menší ! Doleva větší ! Jaký samozápaly zase ??? Jako že hlinik se vznítí ? Na 1,6 se hřeje motor? Cože ???!!!! Nevěřim tomu co čtu. Pepo? Tys něco pil?
Datum: 16. října 2013 19:17
Jméno: pepa
IP: uživatel16284
 ODTRH je pro to aby současti zapalování byli NAHRUBO v provozní pozici... rnpředstih se musí hedat ale ykdyž nejni idealní motorka jede.....pro jeho nastavení je nejlepší si pamatovat že jiskra přeskočí až když KLADÍVKA OTEVROU ..ne když se sepnou.... rnjinak u tebe bych řek že ho máš moc malej 1,6 mm je horní mez ...sice je nejvyší výkon a dobře chytá ale s nim se to muže i přehřívat ... otoč zapalovaním nepatrně k zadnímu kolu ...mělo by ho to zvětšit a pomoc...rnps davaš těsnění pod hlavu?? jestli ano vyhod ho....asi je nepřesné a čumí do spalováku a chyta to samozapali a ohřate to vadne......
Datum: 16. října 2013 17:51
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 postul --- jojo má pravdu taky jsem na to přišel... mam to nastavený chytá na 1 max na 2 nakopnutí
Datum: 15. října 2013 19:27
 ani se nedivím že ti to nejde když ten trouba na tubu nejdřív dělá předstih a pak odtrh
Datum: 15. října 2013 19:25
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 tak jsem to nastavil.. ale jak chvíli jezdím zahřeje se to tak to nema moc vykon,, za studena to letělo jak střela celkem.. pěkně na zadní to z místa šlo.. napadlo mě že by mohla podfukovat hlava
Datum: 15. října 2013 19:18
Jméno: Standa
IP: uživatel13807
 To jestli je to 1,60023678mm před HU a nebo 1,59999823791mm je naprosto jedno...hlavní je aby tam bylo něco mezi 1,5 - 2,0mm před HU a musí to jet - a pojede to velmi dobře ! Hlavně ať máš zdravý kladívka,vačku správně nasazenou,odtrh cca 0,4mm a taky jestli vačka nešmajdá.... pak jen měřit furt stejně....né že jednou od vrchu pístu a podruhý z boku..... pak to nemá význam dělat... i když to změříš šikmo,tak to bude v pohodě,do mý tolerance se vejdeš
Datum: 15. října 2013 17:44
 Podle toho co jsem ve videu viděl, tak posuvka je v ose válce...jestliže je v ose válce tak je měření přesné...
Datum: 15. října 2013 17:32
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 no je lepší to dělat takhle přes hlavu? nebo hlavu sundat?? příde mi že takhle to nemuže byt přesný
Datum: 15. října 2013 17:30
 A čemu na tom nerozumíš?
Datum: 15. října 2013 17:23
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 http://www.youtube.com/watch?v=qu9eYnFqck0
Datum: 15. října 2013 17:16
 Hoď sem návod podle kterýho si to seřizoval a pak se uvidí jestli je chyba v návodu či v jeho provedení...
Datum: 15. října 2013 17:11
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Čau jak poznam na fichtlovi že by válec potřeboval výbrus??? nějak přeměřit nebo tak?? a když potřebuju přebrousit hlavu jakou pastu koupit? nějakou střední? nebo spíš jemnou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 18:28
Jméno: pepa
IP: uživatel16285
 vytoč svíčku a díru ucpi palecm a našlapej...jestli máš jinou motrku udelej to same nemusí to být fík klidne simson 250.. pokut to bude foukat znatelně mín je to špatný... vem baterku a posvit mezi válec a hlavu jestli netěsní je to vidět ..těsnící hlavu brousit netřeba....
trošku jednoduše..... jinak měřit a rozebírat mužeš nekonečně,,,,, ale na klalitní montaš pístu je třeba fortel ..nepolamat si kroužy do kliovky atd...a abys nemel jen ucpanej kohout....
Datum: 16. října 2013 18:28
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 dřív to jezdilo v pohodě... všechno je vyčištěné filtr box tak jak má být
Datum: 15. října 2013 17:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 A dřív to jezdilo, nebo jsi to takhle koupil??? V první řadě vyčisti výfuk, mrkni se na hladinu v karburátoru, utěsni filtrbox a zkus čerstvý benzín. Když bude všechno v pohodě tak pak teprve řeš válec.
Datum: 15. října 2013 17:21
 Ten schůdek by se případně nacházel v místě, kam dobíhá horní pístní kroužek, tzn cca 3-4mm od horní hrany vložky válce...kontrolovat samozřejmě až po odstranění karbonu.
Datum: 15. října 2013 17:09
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Vyběhaný schůdek? Mohl by jsi mi to vysvětlit co si pod tím mám představit?? fichtl právě moc nejede dám za 2 hned plnej a trvá to než se to "vzpamatuje" a po chvilce to trošku zabere ale fakt jen trošku žadnej kopec na 2 nevyjedu prostě nejde vůbnec za plynem může podfukovat hlava? mohlo by to tím být?
Datum: 15. října 2013 16:17
 Buď jednoduše tak, že to nemá tlaky, což ale vyžaduje jisté zkušenosti. Nebo sundat havu a mrknout se jestli už ve válci neni vyběhaný schůdek. A pastu kup hrubou i jemnou...stojí to pár korun a určitě to využiješ i na jiný věci než na fichtla...
Datum: 15. října 2013 15:54
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar draci, neví někdo čim by mohlo byt že mi zdechá babetta? dám sytič nastartuju kolo se točí jede přidám plnej plyn asi 3 vteřiny vrčíí a náhle zdechne prostě dám vic jak pul plynu začně kuckat jakoby se udusila a zdechne. už si stim nevím rady karburátor vyčištěnej výfuk vypálenej(zkoušel jsem to i bez něj) kdyby měl někdo stejnou zkušenost a věděl by byl bych rád kdyby poradil. jinak předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 22:09
Jméno: harry
IP: uživatel14880
 zkus seridit hladinu v plovakovce
Datum: 29. října 2013 22:09
Jméno: Filip
IP: uživatel16276
 vymen gufera na kluke
Datum: 14. října 2013 20:59
 Zdar podařilo se mi zalomit šroubek do té díry u rotoru a když jsem se to snažil vytáhnout vytahovákem tak jsem ten vytahovák zbrousil, tu spodní část, víc už ta díra zvetšit nejde poradtě co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 19:50
 tu kliku můžeš zahodit a do příště to nestartuj vrtačkou...
Datum: 14. října 2013 19:50
Jméno: joska
IP: uživatel11657
 Custa draci.studenej fichtl mi drzi volnobeh.jak ho poradne zahreju jizdou jeho volnobeh se zvysuje a musim povolit ten staveci sroub na karbci.volnobeh je dobrej.ale jak je motor studenej treba druhej den tak ma moc maly otacky tudis to nejde nastvit.. je mozny ze by mi odchazeli gufera ? Protoze karbec a kolinko mam utesneny dobre a hlava taky nefouka.. diky za napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 11:15
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Ahoj draci, potřeboval bych poradit, protože už jsem v koncích. Mám Jawu 50 typ 21. Když na neutrál dám např. půl plynu, tak motor točí jak má. Když dám plný plyn, tak motor točí samozřejmě ještě víc, ale po chvíli to chcípne jako kdyby někdo vypnul zapalování. Pokud ale odendám airbox, motor točí libovolně dlouho. V airboxu mám nový filtr a ve víčku airboxu mám 2 díry o průměru 10. Ikdyž je zakryju, nic se nezmění. Celá palivová je soustava vyčištěná, benzín teče rychle. Hladina v karbecu na to nemá vliv, nyní ji mám tak aby lícovala s okrajem plováku, takže si myslím, že by měla být OK. Jehlu mám na 2. zářezu od shora. Trysky originál (68 a 35), zkoušel jsem i jiný abych vyloučil jejich provrtání. Výfuk je vyčištěný (doutník). Mám nový těsnění pod válcem, pod karbcem i na výfuku. Když na karbec navlíknu třeba zahradní hadici, tak to taky při plným plynu zdechne. Zkoušel jsem i airbox bez filtru nebo bez víčka, ale tak fichtla ani nenastaruju. Bez airboxu to prostě funguje jak má. Zapalování mám bezkontakt VAPE. Čím myslíte že by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 11:45
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Děkuju za připomínku, podívám se na to. Fichtl ale skoro vůbec nekouří a smrdí jen jako 2T.
Datum: 13. října 2013 11:45
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a nemizí ti olej z převodovky?, mi to dělalo to samé a nakonec sem přišel na to že mi odešlo gufero pod primárem
Datum: 13. října 2013 10:38
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Jojo to jsem se uklepl, je tam 38, ještě jsem se raději šel podívat. No já nevím, ale bez airboxu to funguje jak má, proto mi to hlava nebere a ptám se vás.
Datum: 12. října 2013 21:14
 volnoběžná tryska by měla být originál 38, nemůže bejt něco s tim zapalováním?
Datum: 12. října 2013 20:22
Jméno: spaWn.
IP: uživatel16265
 Zdar borci, chci se zeptat. Mam mustanga 23 a jedu a vždy po 5-7 km prostě ztratí výkon, dojedu a už to nerozjedu.. Musim počkat 5-15min. A spálí to svíčku, z válce se začne kouřit bílej kouř a motor + válec + svíčka jsou tak teplý, že se spálim a fakt je to cejtit. Díky předem za rady. A PROSÍM DEJTE SI TO JAKO ZÁLOŽKU, ABYCH TO NEMUSEL ZNOVA POSTNOUT.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 15:44
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdaravim, nevite čim je mě fichtl jakžatkž běží jenom v hodně nízkej otáčkách? Motor po go, na zapalování co tam je se dřív jezdilo, s karburátorem se taky nehejbalo, diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 11:42
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 asi 1,8 mm
Datum: 12. října 2013 11:42
 franto a jak jsi nastavil předstih?
Datum: 12. října 2013 11:18
Jméno: Tom
IP: uživatel16137
 S kámošem skládáme fichtla a vše je v kupě už ale nechce nam davat jiskru. Svíčka je nová a občas hodí ale spíše nehazi. Čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 16:35
Jméno: Hafis
IP: uživatel16265
 tyristor?
Datum: 12. října 2013 16:35
Jméno: pavel441
IP: uživatel14254
 předstih, kladívka, kondík, indučka, VN kabel, fajka, ukostření, cokoliv
Datum: 11. října 2013 21:36
 čau, prosim poradte mi s 21čkou, když jedu tak mi to ve vysokýh otáčkách tam začne neco mlátit, cinkat, bouchat, klápat, prostě randál od motoru a přestane to táhnout=zpomalí to, a nemůžu ten motor vytočit do pořádných toček, zkoušel sem primární řetaz a ten je ještě v pohodě, a jehlové ložisko na ojnici ale je tam bronzové pouzdro tož už nevim co s tím je
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2013 20:44
Jméno: Barty
IP: uživatel15014
 Zdravím draci potřebuju se zepta jestli nevíte někdo jak je to s těma vidlicema na pionýrech po roce 1975 co už neměli mít manžety nemají vybrání na nosných trubkách ani nabodované dráty na kluzákách mám doma takové dva (s novou kapotáží) prý by tam měli být vlisované plechové pouzdra s O-kroužky ale ani na jednom to není myslím že někdo měnil pouzdra a už to tam nevrátil nevíte někdo jak to vypadalo nebo nemáte foto? Jednoho renovuji a chci to mít vše jak má  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2013 20:05
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdarec, čim je že se mě fichtl drží jenom v nízkejch otáčkách? (karbec čistej benzin tam de, svička odskoušená)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2013 20:58
 kondenzátor
Datum: 09. října 2013 20:58
Jméno: mustaf
IP: uživatel13407
 zdarec,mam mustnga a když to držím v otáčkách v kopcu tak to začne vadnout jak kdybych přišlápl brzdu jak puistím plyn a zase přidám tak se to uvědomí a po chvilce zase směsi tam mam naplno a když vyšroubuju svíčku tak místo aby byla černá nebo cihlově hnědá,tak je šedá čím to može byt,předstih je vyladěn,díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2013 18:05
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 šedá svíčka - chudá směs ,dej vejš jehlu a nebo trochu přidej hladinu
Datum: 09. října 2013 18:05
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
Posl.aktualizace: 13. října 2013 10:50
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Moc díky taky na té fotce mi to příde světlejší je jen ilustrační jinou jsem nenašel
Datum: 13. října 2013 10:50
 mam podobnou, odhadem RAL 5018, ale na te fotce mi to prijde svetle
Datum: 11. října 2013 8:16
|



|