Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nejak jsem prestal sledovat inzerce a spise se venoval vlastnim srojum chci se zeptat kolik tak muzes stat TP ČZ 125/476-1 s zapsanym PAVem??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:36
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Aby se to tu nemnožilo furt jen žádostma o pomoc, a naříkánímtak taky přidam něco pozitivního. V neděli odjíždím k řece a vezu si sebou i motorku. Snad po 2 letech sem sundal z péráka dekly karburátoru a zapalování a okamžitě jsem dostal odpovědi na otázky. Proc to tak kope  a proc to blbě drží volnoběh  Předstih přes 5mm a ucpaná volnoběžná tryska  A prdel je ze takle to jelo 110 a po delsi jizde byl valec "vlažnej"....tak jsem vše seřídil,jěště si pohrál s bohatostí smesi,protoze jak to nedrzelo volnobeh,tak sem trochu utáh směs aby držel  A jak ted jede!!! Přestal kopat nazpátek a střílet  ale zase to bylo dobový,že když to nechytlo na první,tak to prásklo do vejfuku  Jen mi začíná strašit rele,zase to se světly nejak min dobiji a kontakty sou docela solidně opálený....snad to vydrží ešte nejakou dobu,nechce se mi v tom narychlo hrabat.....A co vy ďáblové?? Sice se mi zase nepovedlo jet na motodovolenou,ale aspon budou krásný výlety po Křivoklátsku....největší radost mi dělá přitelkyně,protože se jí docela líbí jezdit na peraku vyletnim tempem a kochat se krajinou a bolavá prdel ji neodrazuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 17:15
 Závidím ti tvoji přítelkyni.
Datum: 03. července 2010 17:15
 bubak to jo,, jen sem se to dozvedel az kdyz jsem zacal sedet u pc,,coz bylo pozde
Datum: 03. července 2010 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 No původně podle Bella,ale proste to nejelo......tak sem použil takovej muj pseudovýpočet na vejfuk k silnejsi cestovni uprave a heureka....na poprvý sem to trefil tam kam sem potreboval....
Datum: 03. července 2010 12:18
 seso ,jeden pan me ten naucil perfektni vec, a to , ze 6V baterka se da v pohode nabit na 12V nabijecce tak ze se da do serie 12V zarovka...  prej se to tak dela odjakziva, no nevim, ja to nikdy neslysel
Datum: 03. července 2010 11:50
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Ze vyfuk hybe se smeni s tim samozrejme pocitam... Jo tak ty mas narvany resonancni vyfuk v origo plasti, aha .) Pak vsechno chapu. Ja prepocitavam obracene, mam otackomer a pres pilaky pocitam rychlost. Mne nejvic mile prekvapil (nepocitaje valec) ten propilovany karbec... Ale holt se bude hrat s vyfukem, s tim resonancnim vyfukem ses inspiroval kde? Nekde na netu jsem videl vykresy, je to ono, nebo mas rozmery z vlastni hlavy?
Datum: 03. července 2010 0:19
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Hele me v tehle otackach drzel seriovej vejfuk...prvni krok kupredu byl vyfuk simson sport....ten ukazal ze to na 8000 opravdu nekonci.....kdyz jsem prepocetl pres pilák otáčky,tak na trojku to jde nejvíc 8900 ...z kopce pres 9000..na jedničku jde alusne za 9000.....origo vyfuk mi pustil s prevodem 14/55 na 82 a konec....to je tak nejak pod 8000 otáček.....dost sem laboroval se všim a dostal se tam kde sem....bacha i vejfuk hejbe smesi..!!!....ted jsem nainstaloval doutnik s rezonancni vlozkou a to co jezdilo na vrtanej origo vyfuk je ted bohatý....musim zase hnout jehlou a odskrtit vzducháč.....brzdí mi to na otáčkách  Nejhorsi je,ze uz sem odprásknul kruh  a neustále mi fouká hlava
Datum: 02. července 2010 23:30
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 To mne neda spat ten muj seriovy "zavodak" s CU. Tu bestii proste pres 7500 na 3ku nedostanu. Kolik to toci tobe? Zapalko me nebrzdi (zkouseno VAPE, pila a 2 originaly, predstih stelovany asi milionkrat). Karbec taky ne, tech sem zkousil nekolik, vcetne propilovanyho Jikova (s tim ten motor dostal uplne jiny svih), ale otacky se mi nezvedly. Takze se bude hrat s vyfukem a sanim. Prevrtany Jikov + origo filtr + 74 tryska = nadherna svicka. Ale proste ty otacky. Motor ma neuveritelny tah, ale... Mam tam vyfuk origo z mustanga, u nej se s prepazkama moc hrat neda, zkusim sehant doutnik, jinak uz opravdu nevim. Ty tvoje komenty na ruznych komentech me nahlodaly, nez semsi je precetl, tak sem si rikal, jak mi ten fekal krasne jede... A prd. Uz mi to neda spat, dokonce se mi o nem uz zda .) Nejake tipy? Valec by me brzdit nemel (vyfuk 38...), hlav sem zkousel nekolik.
Zas na 2. stranu mi dela radost Pragule, dostala karbonovy klapky, valec je temer zajety a v zatackach tady u nas ujizdim ocasum na silnickach .)
Datum: 02. července 2010 22:28
 ja momentalne jawarim u pc,,jeste dodelavam novinky a pripravuji roman,,,, ale neco mi rika,, ze i ja budu muset se sebou neco delat abych nebyl trubka,,,,konak standu pohodove jawareny a kdyby nastal defekt,, tak v poho se da vyresit vsechno,,, jen to potrebuje ne nebat,,v nejhorsim budes ozivovat v kazde druhe dedine baterii,, aspon poznas dasli jawarw co maji 6V nabijecku,,,lebo kazdy ma na potvotu 12v,,znam to,, i ja sem v kazde druhe,,,
Datum: 02. července 2010 21:47
 Ahoj.MA probllem na sve jawe vytahl sem ji po zime ze stodoly a natsartoval bezela pekne a tak sem se sel projet a kdyz jedu nakou dobu vnizkych otackach a najednou prudce pridam tak se to pridusi a pak to teprve jede do tech vyskoych otacek...trysky sou ciste benzin doteka filtr vzduchu novej hlava odkarbovana....a otazka cislo 2: uz sem se na to tady ptal jednou ale v sobotu sem delal elektriku protoze sem mel chcipak misto klaksounu vlastne ze kdy se chce zatroubit tak to chcipne....a natahl sem draty do spinacky jenom na chcipak takze sem to zapojil z inducky do 1 a pak sem udelal takovej ten drat ve spinacce napric a to jsem ukostril....facha to tak jak ma ale od te doby jenom pri startu slysim odnekud nejake cvakani jenom kdyz startuju.Cim to muze byt; dekuji za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 19:00
 píšeš to přesně opačně,na třetí zářez je směs bohatá,na první zářez je směs chudá
Datum: 02. července 2010 19:00
 jehla je ale na 2 zarezu ze zhora....1 byla moc bohata treti chuda na podzim to ete jelo.....
Datum: 02. července 2010 16:48
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 s tim karbecem to bude nesjpis budto moc bohata nebo moc chuda smes. Zkus si pohrat s nastavenim jehly. S tou eletrikou ti neporadim...
Datum: 02. července 2010 16:47
 jo a je to pionyr JAwa 21
Datum: 02. července 2010 16:39
 ANKETA kdo má jakou oblibenou motorku?ale jenom značky jawa myslim jako treba pionyr babetta a tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 16:50
 Jawa 50/20 můj miláček  dále pak Jawetta 551
Datum: 06. července 2010 16:50
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 babetta 207 i když se někdy sere
Datum: 05. července 2010 11:09
Jméno: Davis
IP: uživatel455
 čz 125/516. 250/513...........KTM SX 125....Cagiva supercity 125.......husqvarna cr 125
Datum: 03. července 2010 20:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 pardon chtěl sem napsat eště jawa 500 xD
Datum: 02. července 2010 23:34
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jawa 555, jawa 20, 21, 05.. jawa 125, 175, 250, 350..čz to samý.. ee jawa 500.. toť moje oblíbené moto jawy..  jo a eště není špatná devadesátka.. joo a babetta xD
Datum: 02. července 2010 23:34
 BABETTA 207, 210  a ještě jawa 250
Datum: 02. července 2010 14:43
 Mustang  potom ešte 21ka
Datum: 02. července 2010 8:10
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 05 sport vede!Pak 550,05...i ostatní pionýry semi líbí..ale mustang ne..to je takovej genetickej omyl podle mě..dále ČZ125t...muj největší sen kterej se mi snad po těhle probrigádničených prázdninách splní
Datum: 02. července 2010 7:41
 JAWA 21, 23 Babetta 207 a JAWA 250/353, ještě taky STADION S22
Datum: 01. července 2010 23:50
 Jawa 20
Datum: 01. července 2010 22:47
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 určitě jawa 21 a bezporuchova a tež oblibena babetta 210
Datum: 01. července 2010 22:20
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 já mam rád všechny Jawy
Datum: 01. července 2010 22:00
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 jawa 90 bezproblemova motorka nevim co vsichni maj
Datum: 01. července 2010 21:33
 asi kazdeho Jawamana je sen jawa pulton OHC, u me konkretne typ 02 a pak 362 kalif...na kalifovi s oilmas. jsem se uz vezl (ba i ridil) takze muzu rict ze je to moje nejoblibenejsi masina...ale je jen sneni mit je v garazi...
Datum: 01. července 2010 21:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mustang,jawa 250/353 jawa 350/559,05
Datum: 01. července 2010 21:02
 Jawa 50/05,20,21,23,Jaweta 551 sport
Datum: 01. července 2010 20:48
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Mym snem je Jawa 350/362 Californie-kalif ....jinak preferuju pionýry....celou tu serii...jen mustang se mi nelibí....
Datum: 01. července 2010 20:40
 Jawa 500 OHC, jawa 250/590 a 350/361 bohužel ani jednou z nich nemám ale někdy to snad dopadne
Datum: 01. července 2010 20:39
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 Mustang
Datum: 01. července 2010 20:35
 Jawa 350/634*7 ,JAWA 50 21 pionýr , pak přidám Čz 175/477*01
Datum: 01. července 2010 20:14
 20, 21, 05, 550, 555 jsou skútry....tady se ptá na motorky..  Mustang je prostě nejlepší z pionýrů
Datum: 01. července 2010 20:07
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Jawa 21,23
Datum: 01. července 2010 19:52
 ja pionyr 21,20
Datum: 01. července 2010 19:50
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Nejlepší - Pionýr 555, potom se mi líbí Pionýr 20 a 125 Dandy...
Datum: 01. července 2010 19:48
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 jawa 20
Datum: 01. července 2010 19:41
Jméno: george
IP: uživatel1834
 jawa 555,550 nejlepší stroje !!!!!!!
Datum: 01. července 2010 19:39
 DÁME SI ANKETU: jaký vlastníte největší/nejhorší vrak motorky? Dávejte sem fotky přes rajce.net.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 23:48
Datum: 01. července 2010 23:48
Datum: 01. července 2010 17:12
 škoda že jsem nevyfotil pionýra co jsem koupil od kámoše za 100 kč to byste se asi pos.... smíchy
Datum: 01. července 2010 17:09
 Jawa 20 co mám v profilu.Už vypadá jinak
Datum: 01. července 2010 17:05
Datum: 01. července 2010 15:35
 http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Renovace_me_Jawy_555/#fotografie0350.jpg (uplně první fotka) ,ale ted' už renovuji. Je tam vidět průběh renovace...
Datum: 01. července 2010 15:34
Jméno: karel
IP: uživatel8047
Datum: 01. července 2010 15:03
Datum: 01. července 2010 14:53
Datum: 01. července 2010 14:17
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tak Vám dneska povím. První den prázdnin a tento měsíc mi končila technická na fichtlu. A jelikož jsem skoro celý tento měsíc pryč, rozhodl jsem jet na STk dnes. Jel jsem do té stanice cca 30 km vzdálené. STK proběhla bez potíží. Jen drobné výhrady k SPZ (je namalovaná ručně  ). Vracím se tedy domu. Po ujetí cca 3 km najednou fichtl přestal jet. Úplně ztratil tah. Tak jsem to u silnice rozvrtal a na nic jsem nepřišel. Jediné co mi vadilo bylo ohromné třetí v motoru. Měl hrozný odpor skoro nešel prošlápnout. Bohužel se mi to nepodařilo zprovoznit. Tak mě děda na káře odvezl domů. Doma shodím válec a co nevidím. Do motoru se dostal malý kousek ze šoupátka. Píst, hlava a válec na odpis. V hlavě hrozné vroubky a drobné prohloubeniny. Píst úplně na odpis a válec potřebuje výbrus.... Děkoval jsem bohu, že se mi to nestalo při STK. při opravě jeli kolem PACH a co myslíte, že udělali? Začali se mi v autě smát a vesele jeli dál. To mě mrtě naštvalo. Máte taky někdo podobné zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 To máš blbý....mě jednou sežral mustang jehlu a zjistil jsem to až když jsem po měsící menil utržene plynove lanko  válec beze stopy......
Datum: 01. července 2010 16:16
 Zdar jak dlouho vydrží jezdit fichtl když se budou protáčet ložiska v klice (a jaký to bude mit následky)? A pude to držet když to nalepim tím lepidlem na ložiska?
A co už se taky u vás nedělá speciál? U nás už to zrušili všechno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 17:06
 Já sem dělal kámošoj motor na mustafa a když jsem ho složil tak jsem si toho až všiml tak jsem to ze zhora nalepil tím lepidlem ale nevim jestli to tam pořádně zateklo
Datum: 01. července 2010 17:06
 SPECIAL uz neni 2 roky....to akorat nejake tedy vestina pump prodavali jako special ale byl to natural pouze s prisadama...Myslim tim olovo...protot je special mene hlucnejsi nez natural vice maze...
Datum: 01. července 2010 17:05
 když se ti protáčí klikovka v ložisku tak to zas neni až tak hrozné jako když se protáčí celé ložisko... Maximálně ti to bude dělat nějaké nepříjemné zvuky jako je klepání atd... Pak se to ale vyklepe a bude to chtět výměnu Když má klikovka v ložisku velkou vůli tak může mládit bokama setrváků o hliník ale to až v extremnim případě. takže pokud to umíš a máš čas tak bude uritě rozumné to rozpůlit a ty ložiska vyměnit. s tím speciálem už to je bídné. už se to ruší,někde to ještě prodávají ale nadává se na to že to jsou už poslední zbytky ze dna cisterny a jsou v tom všelijaké sračky. tak už radši kupuji natural.
Datum: 01. července 2010 13:51
 máš asi špatný ložiska nebo nejak poškozený čepy klikovky
Datum: 01. července 2010 13:15
 mezi ložiskem a klikou ne karterem
Datum: 01. července 2010 12:53
 Když se protáčí ložisko jak to znamená že mezi ložiskem a karterem je vůle.sice malá ale je Když s tím budeš jezdit pořád tak ta vůle se tak zvětší že už to nepujde nijak opravit,ani lepidlem
Datum: 01. července 2010 11:05
 zdravim,tak sem tu zase po dlouhy dobe..kde sou ty casy,kdy sem tady byl kazdej den a cet si vsechny odpovedi a odpovidal jsem jen na ty,na ktere jsem opravdu vedel odpoved..ale posledni dobou se tu moralka ponekud zhorsila,odpovidaj 11ti lety parchanti,co ani neznaji funkci 2t motoru,a radi tu uplne kraviny..takze kdyz treba jen nekomu nedotyka benzin,oni mu poradi nejdriv seridit predstih.proste to tu uz neni co to byvalo,driv sem na pocitaci byl hlavne na Fichtl kramku,ale ted?skoro vubec,sem tu po tydnu a ani nemam naladu cist dotazy..doufam ze se zde moralka zase zlepsi,par lidi se kteryma sem mluvil mimo pokec rikalo to same co ja-uz tam nechodim,protoze mi tam radej samy spratkove a nakonec z toho mam vic skody,podle jejich rad...doufam ze se to tu zlepsi,a ty radilove,co vcera nevedeli co je to karbec a dneska radej o ladeni 2t (to je pouze prirovnani ale taky to tu bylo..) tak doufam,ze si to vemou k srdci a budou odpovidat pouze na to,co opravdu vedi...no nic,pouze sem si tu vylil srdce ale nejspis zbytecne..myslim si ze plno lidi bude mit stejny nazor jako ja..pokud sem dam dotaz,muzu jen doufat ze odpovi opravdovi fichtlari jako napriklad standa,chong,jawa_cezetak a plno dalsich (omlouvam se nejmenovanym,ale nepamatuju si prezdivky  ) pokud mi odpovi nejaky co ani nevedi co je to 2 takt,tak jejich odpoved ani nemuzu brat vazne...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 22:35
 na blbé dotazy nereagovat.někteří všechno upravují,kanály výfuky aniž by věděli proč.kolik lidí z FK umí pincka seřídit aby šlapal jak má a startoval?je třeba seriový stroj dovést k dokonalosti a pak vymýšlet cipoviny.proč nekdo jezdí na ředidlo nebo na TB?a vlastně proč ne ?kurvěte,jezděte na ředidlo,laborujte s mazacími poměry,vrtejte trysky,řežte písty atd.sesa bude mít co prodávat a ti co tomu rozumí budou mít co dělat.Vaše slzy naše prachy.bohužel za blbost se platí.
Datum: 01. července 2010 22:35
 Kazdpodne me mrzi ze stamgasti co tu byli denne pecene varine,, ze jsou zklamany z nove prichazejici mladeze,,, a plne chapu ze to oprvavdu kazi pohled na pokec. O to me mrzi ze moje prace a vynalozene prasule nesplni pozadovanou funkci,,,,, jenze ja kdyz jsem stanovoval zaklady FK hned v zarodku,,tak jsem se zarekl ze FK bude vyhradne pro nactilety co teprve zacinaji a nemaji vubec sajn co je to dvoutakt  Lebo moje IQ zas neni tak super, a ja si nerad hraju na neco naco nemam  Ja za to nemuzu ze puberta uz je od 11 let,, za me byla standartne od 14 a to je vono,,, jasne kdyz jste zacali sem chodit tak to bylo kdy,,, fichtlpokec jede 3 rokem?  proste obalte se trpelivosti a vytvorte jednoduchou odpoved na kazdy blby prispevek a dasi is stoupa ba nejak at kazdej vi ze to uz nema cenu pokracovat,,, jenze jak sem koukal tak docela se to tu hada kdo skoho,,, v nehorsim musite na jawamanii,,tak je to uz rozumejsi,,, y mate kliku muzete se rozhodnout,,, ja se budu drzet toho cemu sem se zarekl hned na zacatku FK,,,, bude vice mazacu  hvezdicky by se meli modernizovat a to na tvrdo,,,,jenze to potrebuje cas,,,blbe FQA se nemuze doladit na toz nova filozofie pokecu,, neblbnete,,jsem zenaty, 3000 polozek na krku,,, a za ruku uz vodim sesulku,co by se zradosti oprel o regali a poradne by na nich uklidil,,co by bylo zdrcujici
Datum: 01. července 2010 22:17
 Souhlasím se standou, tady jsou ti mladší, na jawamanii ty starší. Mě taky na jawamanii řekli, že mám trapný dotazy, když jsem se třeba zeptal, jakej má vliv na funkce duhová převodovka, když teď řadí naprosto normálně. Ale zase třeba tam uměj poradit spíš...
Datum: 01. července 2010 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Na co hvězdičky....je to jen komedie.....když jsem se přihlašoval na reg jmeno,tak mi hvezdicky ubivali,protoze sem kazdymu rek to co nechtel slyset a moje odpovedi ac byli pravdivý,tak nechtěný....každej chtel slyšet upiluj milimter pístu a provrtej vejfuk a trysku a pojede to víc,ale ja rikal oprav a seřid motor a pojede to este víc  Pak to ztrácí význam.... Sám si pamatuju,když jsem zacal FK navstevovat....bylo to tu neco uplne jinyho.....paradni atmosfera,dobry lidi,dotazy a odpovedi na urovni a hlavně lidi na urovni....mozna to bylo tim,ze tu byla vetsina okolo 18 let a dost lidi ve veku treba 25-30.....ale vsichni chodí dnes na JM a nebo na motorkare....ted je tu vetsina pod 15let a o tom to je....vsude je vyhlásili,tak se usadí tak,kde je nikdo nehlásí a evidentne se zapadli....driv jsem se i jako 18-19 letej tesil,jestli se nedozvim zase neco novyho o ladeni,zavodech,renovacich,fotky,videa,clanky....i sem se tesil ze si otevru FK az prijdu domu ze skoly....a dneska?? nemá cenu mluvit.... Ted obcas prijdu abych skouknul stav,proberu to 4 stranky dozadu....kdyz nekdo keca kraviny tak ho opravim,kdyz je nejakej zajimavej dotaz a zadna odpoved k nemu tak napisu....tot vse....
Datum: 01. července 2010 15:10
 Si nevyberete. Na jawamanii vám řeknou, že je to další debilní dotaz... Ovšem každej druhej den je tu dotaz co lít do převodovky...
Datum: 01. července 2010 13:06
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 to s těma hvězdičkama je dobrej nápad a já jsem rozhodně proto
Datum: 01. července 2010 12:29
 souhlasím se zájícem , dříve sem četl každý dotaz , snažil sem se poradit jak nejlépe sem uměl , pak ti začal chodit mustangista a od té doby to s FP jde s kopce .
Datum: 01. července 2010 12:22
 skoda ale zajic má pravdu...a cim dál tim vic blbych dotazu... mohli by sme branit proti tomu len tak (aspon si mislim) ze neodpovedat na také dotazy,, ale vobec a mozno ze dokázeme to ze nebudu mat náladu na to aby pisali tady blbosti
Datum: 01. července 2010 12:08
 Možná by pomohlo hvězdičkování. Dřív tady bylo zvykem,že za dobrou a užitečnou odpověď Vám někdo přiklep hvězdičku co máte vedle jména. Tím se odlišuje mazák od začátečníka. A na základě toho udělat nějakej filtr odpovědí.
Datum: 01. července 2010 12:06
 z některých dotazů a odpovědí mám taky celkem drsně plochej ksicht (mlátím se hlavou o stůl  )... taky jsem jaksi zachytil fichtlkramek pri tom, kdyz vznikal... v tu dobu jsem byl neznaboh a psal jsem taky kraviny..  ... ted už sem tam odpovídám na normalni dotazy a když sám nevím, tak sem napíšu já (akorát já mám tak vadný poruchy, že mě nikdo není schopen poradit  - viz už po druhé mi praská kyvná vidlice)
Datum: 01. července 2010 10:06
 Taky souhlasim dřív sem si tady četl skoro každej dotaz ale teďka semka chodim jen když něco potřebuju chtělo by to víc adminů který jsou tu pořád
Datum: 01. července 2010 10:05
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 mě je 13 let nemůžu vo sobě říct že jsem nakej znalec ale už se mi podařilo rozebrat a složit mnoho fechtláckých motorů a když si tady na nějakou otázku nevím rady tak prostě NERADÍM a nechám to na zkušenějších dracích ale zrovna jak tu píše zajíc a myslím že není sám jak nemá náladu radit tak s takovouhle to dlouho nepude protože když se tady na něco nekdo zeptá tak mu nikdo neodpoví protože zkušeni nemají naladu a mladí si nechcou udělat trapas  A TAKHLE TO PROSTĚ NEMŮŽE BEJT
Datum: 01. července 2010 7:15
 jsem rad ze souhlasite,ale jak tomu zabranit?to nejde,po internetu vam kazdy rekne ze je mu 20,pritom mu je sotva 11,me je 15 taky nejsem nejakej extra znalec,ale uz sem par fichtlu a jaw rozebral a zprovoznil,takze nejak uz vim o co de,a kdyz zrovna neco nevim,bojim se tu zeptat...tomu nezabranime,slo by to jedine tim jak tu uz psali,adminy a promazavat a promazavat...a ty,kterejm by se tu mazalo nejvice odpovedi,omezit pristup na pokec,nebo napriklad jen 1 zpravu denne..ale lidi typu mustangista sem budou psat porad..tim nevyvolavam hadku proti nemu!!  ale vsichni si pamatujem jeho zacatky tady...jak se steluje jehla?dalsi den-jak upravit valec?.....nemam slov..
Datum: 01. července 2010 0:32
 Souhlasím s Váma. Já pamatuji začátky FP to tu byla úplně jiná úroveň, myslím úroveň celkově lepší. Dnes je tu většina stupidních dotazů a ještě stupidnějších odpovědí, takže zajic13 to napsal velice dobře, dřív jsem s chutí četl každý dotaz a odpověď, ale teď už mě to ani tak nebaví. Draci můžeme jen doufat, že se to opět zlepší.
Datum: 01. července 2010 0:17
 lk: pravda..ze začátku to bývalo perfekt.. ted se FP roznesl mezi děcka a celá úroveň tohoto jde "srát"...
Datum: 30. června 2010 23:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 možná by to tu mohl trochu zvednout větší zásah (nebo počet) správců pokecu, kteří by alespoň promazávali některé fakt stupidní odpovědi či dotazy... když sem pak přijde člověk, kterej sem nechodí a začne to číst, tak je jasné, že to na něj dvakrát dobrej dojem neudělá a nebude mít k pokecu důvěru...
Datum: 30. června 2010 23:25
 Pěkné slova.chodíval jsem to tuu číst jako neregistovaný protože jsem se zde hodně naučil a doveděl..ale máš pravdu v posledních oár měsíců je to tady čím dál větší maras.předtím si měl jistotu že ti poradili opravdu zkušenci.ale ted nevíš kdo u toho sedí .  a že jsem celkem zacatecnik tak jsou tady některé dotazy fakt nad lidské nervy..
Datum: 30. června 2010 23:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bohužel stebou musim jen a jen souhlasit...
Datum: 30. června 2010 23:19
Jméno: NKPMK
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 01. července 2010 8:19
 fakt luxusni zavody
Datum: 01. července 2010 8:19
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec dneska jsem zjistil že když povolím tu trisku s tou pružinkou tak když přidám plyn tak se to chvilku zadusí a pak se to rozjede a když ju utáhnu tak se to zlepšuje až to nedělá vůbec motor pak krásně vyletí do otáček jak je to možné můj názor je že mě to přes filtr saje moc vzduchu a motoru to stačí a víc nepotřebuje a ještě když jsem dal předstih 3 mm tak byla svíčka trošku mokrá od oleje a když jsem dal na 3.8 mm tak je suchá co myslíte 3.8 mm je to dobrý ? nezničí my to klikovku???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 ma nejakou vetsi jawu a resi sroubek na bohatost smesi.....Karle serid to tak,aby to chodilo co nejlíp!!! Pak to pojede nejvic a bude zrat nejmin
Datum: 30. června 2010 21:28
 co je to za stroj?
Datum: 30. června 2010 20:20
Jméno: liba
IP: uživatel5104
 cus draci, ma velkej problém potrebuju sehnat brzdove obložení (pakny) na mosguito a nemuzu to nikde sehnat, byl bych rad za radu ke to sehnat nebo koupit v prodejnach jsem uz byl a nic uz jsem bezradnej kdyby neco tak prosim pište diky moc čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 18:53
 ja ti to muzu dodat ale jako komplet i se stitem,,pac v jawe samostatne pakny nemaji,,, kdyz tak mi pisni mailk
Datum: 30. června 2010 18:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zkus si vzit stary pakny seber se a jdi do mototechny ze chces nalepit nebo prinytovat (nevim jak to tam je resene) oblozeni jestly by to slo
Datum: 30. června 2010 17:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau chalani ted jsem se dočetl že simson má 2,7 kw při 5 500 otáčkách není to nějaký divný?? každej mi říká jak se simsonem jezdí na 8 000 otáček tak co je potom pravda ?  beztak je to stačka...ale podle toho zvuku jak roj sršnů mě připadá jako kdyby to točilo fakt těch 7 - 8 000
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 12:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo chápu
Datum: 01. července 2010 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Fichtl třeba má 2.6kW při 6500ot/min ale dobrej fichtl jde až na 7400 otáček,ovšem výkon v tu dobu už neni 3.5HP,ale třeba jen 3.2HP.....rozumis uz?
Datum: 30. června 2010 16:27
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Tebou udávaný udaj je maximální výkon v daných otáčkách,to neznamená maximální otáčky! maximalni výkon většinou není v maximálních otáčkách. Myslím že simson točí asi jako Jawa 05,takze 6500....mozna 7...ted ti nereknu.....
Datum: 30. června 2010 15:17
Posl.aktualizace: 01. července 2010 11:15
 pardon chtěl jsem napsat: od 15ti jsou jenom padesátky......
Datum: 01. července 2010 11:15
 záleží na tom která padesátka... od 5ti jsoujenom padesátky,které mají v techničáku zapsanou konstrukční rychlost 45Km/h... Takže fechtl je sice padesátka ale má konstrukční rychlost 65. Ten už se řadí do skupiny A1 (125ccm a 11Kw) to už je od 16ti
Datum: 01. července 2010 11:14
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 RP ridicak rekl bych ze od 16ti je 11kw od 18ti do 25kw takze 50tka asi od 15ti no
Datum: 30. června 2010 22:10
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
Datum: 30. června 2010 22:02
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 nevim o co jim de kdyz byli v nasich letech jezdili o sto sets a urcite taky bez ridicaku  mne uz tohle netrapi ale jestli se hodne bojis tak si udelej RP na 50tku a neres to ridicak je jednoduchej jestli nejsi uplny pako ja mel treba problem se starou 350/345 vycouvat a otocit se s komisarem kterej mel snad 150 kilo  ale to je detail zeptal se me na cem chci jezdit ja rekl ze zatim na fechtlovi a von rikal ze pohoda a ridicak mi dal ...
Datum: 30. června 2010 21:40
 za mnou dneska jely 10 km v kuse  ....furt sem si říkal jestli mi něco nechcou a na konec odbočily
Datum: 30. června 2010 19:44
 Na silnici bych se taky bál bez dokladů, leda koupit a udělat ŘP
Datum: 30. června 2010 14:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ondragam: presne jak pise posledni prispevek boocheer.... naprostej souhlas
Datum: 30. června 2010 14:26
 je to fechtl...oni si to představují tak že 25w žárovka osvítí kilometr silnice? Taky kdysi měli blbé řeči že mě babeta málo svítí
Datum: 30. června 2010 14:15
 To je startost technika STK, že to málo svítí, ne švestek.
Datum: 30. června 2010 13:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 boocheer asi jak kde ... ja na fichtlovi: sviti, nerve, vypada celkem normalne (lestenka to neni ale orezle take ne) mel jsem na sobe normalni vybavu co si beru na silnicni motorku vzal jsem si to z recese
helmu rukavice bundu na moto, motokalhoty, a boty .... veskere vybaveni melo reflexni prouzky atd (takze zabespecenej jak blazen a dobre vyditelnej) stejnak jely za mnou a zniceho nic me zastavily a chtely
si zkontrolovat STK pak jeste slintaly okolo ze se tomu nechce moc svitit atd... takze tak proste magnet na problemy
Datum: 30. června 2010 13:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hlavně když uvidíš že někde stojej tak neodbočuj nebo se neotáčej  to 100% pojedou zatebou
Datum: 30. června 2010 12:33
 mám fechtla v pěkném stavu svítím a má spz...vsechno jezdím legálně. potkal jsem už za ty dva roky co s tímjezdim asi 50 policajtů a ani jeden mě nezastavil. kámoš jezdil na starém orezlém fechtlovi,neměl spz,nesvítil a ještě mu to řvalo a první policajt mu dal flastra. Pokud jedeš předpisově a máš helmu,svítíš a máš nějakou spz s červenou nálepkou tak na tebe budou kašlat (ale dávej bacha na pilicajty co bývají ukrytí někde za stromem na konci města a stopují. Ti se zaměřují na staré škodovky a na staré vozidla ad máš všechno vpořádku nebo ne
Datum: 30. června 2010 12:19
 Jeden to dělá dobře-když má něco v nepořádku a vidí policajty, rychle zastaví, vyběhne za nima zeptá se jich na něco, třeba kudy se jede do vesnice ******  A pak rychle jede tím směrem, ono jim to nedojde.
Datum: 30. června 2010 11:21
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ach jo  jak vidím tak je to buď a nebo..
Datum: 30. června 2010 11:16
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 mužou ti to vypustit včera mě chytli a řekli at du jezdit na pole
Datum: 30. června 2010 11:00
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Dave's má pravdu - když vidím jak policajti u nás dělají silniční kontroly, tak tam furt stojí staré škodovky a žigulíky...
Datum: 30. června 2010 10:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ondro tomu never.... policajti jdou po pionyrech po starych skodovkach jak slepice po flusu protoze vi ze tam jisto jiste neco na tom najdou aby mely prachy...
Datum: 30. června 2010 10:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jde o to kde jezdis jestly na poly tak to je dobry do pole se za tebou nepozenou ale jestly na silnici tak to je horsi... ale i na silnici jde ujet osobni zkusenost hold si musis vybrat
but budes jezdit na motorce nebo na kole....
Datum: 30. června 2010 10:41
 No, tak měj helmu, brejle(možná raději neprůhledný), sviť, ať ten fichtl nevypadá jak vrak, ať z něj neodpadávaj cestou šrouby a možná,možná,možná tě nechaj...
Datum: 30. června 2010 10:39
Jméno: jeneze
IP: uživatel9785
 cau chtel bych se zeptat jestli nevite o nejakym srazu pionyru na vysocine.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 22:14
Jméno: jeneze
IP: uživatel9785
 z JIhlavy..
Datum: 02. července 2010 22:14
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Odkud si?
Datum: 01. července 2010 12:31
 Darci vim že to sem nepatří ale jaké máte zkušenosti s Yamahou 125 TDR zajímájí mě i vaše názory na tutu mašinu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 22:14
 Parádní mašina. Jednu dobu jsem s ní jezdil a nemžu si ji vynachválit. Je to dvoutakt. Krásně tahne odspodu. perfektní zpřevodování šestikvaltem... A je to velmi spolehlivý stroj
Datum: 29. června 2010 22:14
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 dobrej posez , krasne tahne (zalezi na vatazi ,ale uz od 11 kw to fici ) je to alternativa od hondy varadera 125 akorat 2t , mel sem moznost to poronat , osobne bych sel do varadera ale to je nakazdym nekomu sedi vic 2t nekomu 4t ,kazdopadne je to supr motorka na zacatek
Datum: 29. června 2010 21:43
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 A ještě mě prosim řeknite jak mám na tom motoru vyražený čísla začíná to 455 to je ten typ ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 21:26
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jo sory, z hlavy si to už moc nepamatuju, ale vím že 477 je 175ka  a ta 125ka je myslím typ 453
Datum: 29. června 2010 21:26
 455 je 250 johny
Datum: 29. června 2010 21:18
 Né, je to 250.
Datum: 29. června 2010 21:16
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 myslím že je to čz 125/455
Datum: 29. června 2010 21:13
 jo je vole...už sem ti to psal,.
Datum: 29. června 2010 21:12
 SESO, co je to za akci s tím bonusem k objednávce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 14:07
Jméno: roman
IP: uživatel7934
 cus mate nekdo auto verolex???a da se vubec sehnat jeste???a jel z vas v tom nekdo???a jak to jelo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 18:10
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 Velorex my stoji v garazi original stav jeto 350ccm super vypada to originalne pritahl sem to ze stodoli pod senem to stalo jenom sem to umil z venku + ze vnitr motor sem ocitstil dal novou baterku,benzin,olej,trochu upravil elektriku a nastartoval sem to a bezi dobre i jede to dobre ale nemam nato cas a jenom to tam stoji v garazi i svitilo to vse atd jezdim na jawce 500OHC,a jawka 555 super povozenicko  ale premyslim ze to prestrikam toho velorexe a budu snim jezdit na vylety ma to i TP atd jen udelat STK a litat tak se mejte cawes
Datum: 01. července 2010 18:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to tak...po Velorexu už pokukuju nějakej ten pátek... doufam že se mi jednou poštěstí a budu ho mít v garáži
Datum: 29. června 2010 20:57
 Ahoj, s kamarádem vlastníme dva Velorexy. Jeden rozdělaný do šroubku a druhý pojizdný, ale v origo stavu. Podle mého si myslím, že to je nedostatkové zboží a taky velmi ceněná záležitost. Jízda v tom je parádní. Objíždíme občas motosrazy a taky jezdíme do Boskovic na srazy Velorexů. Pokud ti někdo Velorex nabízí, tak neváhej a ber. Je to citová záležitost.
Datum: 29. června 2010 15:29
 Čau draci nemáte někdo řidítka s hrazdou na prodej když tak mi dejte vědět na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 23:01
 kde žiješ voe?  určitě ti každý bude hned psát
Datum: 28. června 2010 23:01
 email je J45678@seznam.cz
Datum: 28. června 2010 22:26
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar prosim napište mi jaké jsou hodnoty předstihu u čz 250 diky moc.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 0:03
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 ČZ 250 typ 455 nebo 475 jednoválec 3,5-3,8 mm. ČZ 250 471 dvouválec 2,5-2,8 mm.
Datum: 29. června 2010 0:03
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to by me taky zajimalo, vetsinou jeto 3,5 mm
Datum: 28. června 2010 20:47
 Tos upad, ne? Vždyť ani nenapsal, co má za čz 250. To možná u té dvouválcové, ale kejvačka bude mít víc.
Datum: 28. června 2010 20:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 3,0-3,5
Datum: 28. června 2010 20:35
|



|