slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  163  164  165  166  167  168  169  170  171  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši přidávají nové gufera na kliku výkon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ptáš se na otázku?Já myslel že na odpověd :-)
 
 
Datum: 30. června 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK      IP: uživatel9667    
hele ale ty 3krouzek nevim proč tak vijíždíš jenom se ptal na otázku já sme chodím hodně dlouho a s mustangista nemám žádné problémy jestli ty máš s někým problémi a nelíbi se ti to tady tak sem jednoduše nechoď ty nemáš právo tady někomu nadávat do čůrá..
 
 
Datum: 29. června 2010 12:25
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
přestaň mě tady nadávat a já že mám držet hubu? já se tady jenom ptám na otázku. jestli neumíš jinak odpovědět proč tady lezeš
 
 
Datum: 29. června 2010 7:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: a ještě pořádý předstih...kolem 2.5mm bude ideál
 
 
Datum: 28. června 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezapomen na pořádný odtrh!nová gufera ti výkon nepřidají,jen to bude fungovat jak má.
 
 
Datum: 28. června 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
mustangisto:až tam budeš cpát ty dvě gufera na každou stranu tak je pak až tam budou musíš něči zatížit..tak na 30 minut na to dej něco co váží kolem 1-2kg..nejdřív ale namaž nějakym tim rostlinným tukem..mě to šlo třeba tim cerestem nebo jak se to jemnuje...hezky tamm zapadnou,zatížíš je a je to:-úpřeju hodně štěstí...ze seriovýho mustanga uděláš dělo jak nic..moc lidí ti to takhle neřekne ptže to je dobrá úprava..:-)hodně štěstí:-)
 
 
Datum: 28. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fermez: ty mysléš ty speciální pro hranaté čepy? :-D
 
 
Datum: 28. června 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
lepsi jsou ty co maji 2 hrany zevnitr ale tezko se schani
 
 
Datum: 28. června 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zitra kupuju gufera nové!
 
 
Datum: 28. června 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak,Ty nový gufera ti přidaj tah jak sviňa !! Ale lepší by by bylo kdybys dával do benzínu rozpuštěný máslo.TO maže líp a šetří to palivo ;-)A ještě kdybys do trysky navrtal malou dírku tak ti to ještě přidá ;-)
 
 
Datum: 28. června 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Já teďka už dávám jedině dvě gufera...Výkon šel fakt rapidně na horu..krásnej tah od spoda a maximálka stoupla tak o 20km/h.Dobrý taky je ty gufera pomazat rostlinnym olejem třeba herra nebo cerestem..pak píst provrtej po celym obvodu hned pod kroužkama!A hned budeš lítat stovkou:-)
 
 
Datum: 28. června 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked si dás nové guferá len setris olej v prevodovky a trosicku vrátis zivot unavenej koni
 
 
Datum: 28. června 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked si d§s novô gufer§ len setris olej v prevodovky a trosicku vr§tis zivot unavenej koni
 
 
Datum: 28. června 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přidaj, opravdu. Pokud ti to saje olej, tak to pojede líp.
 
 
Datum: 28. června 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
dej si na kazdou stranu dve a ma to minimalne plus 4 kw mozna 5 kw
 
 
Datum: 28. června 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak 2 koně ;-) :-D
 
 
Datum: 28. června 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Znáte dnešní podobu ZVL Považské strojírny, díval jsem se na internetu a nikde není žádné foto, našel jsem jen staré foto a zajímalo by mě jak to tam vypadá dnes http://povazska-bystrica.otvorene.sk/fotogalerie/povazske-strojarne-motocyklova-vyroba/vvz-povazska-bystrica.jpeg/image_view_fullscreen odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 13:28
 
 
 
 
Jméno: rycik      IP: uživatel13656    
vcera jsem u budvy byl je naprosto schatrala, temer vsecky okna vybite budova je zamrizovana dostat se do ni oficialne nejde, nam se to ale povedlo dostali jsme se i do nejvyssiho patra, v budove neni vubec nic jen same sterepy a rozbity nabytek ktery je prazdny :-( , je to obrovska skoda nechat takovou obrovskou adminisrtativni budovu schatrat ale povazska bystrica ma krome schatrale VVZ (to co mas na fotce) jeste budovu ZVL ktera je v centu mesta (na namesti) a je na tom podobne, a hala kde se pionyry a ostani motorky vyrabely je funkcni a byrabi se tam malotraktory
 
 
Datum: 22. dubna 2012 13:28
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel9776    
endavno som cez povasku bistricu isiel ale nic som "nenasiel"mozna uz lahla poplom alebo som sa zle pozeral !:-DD ja som len tak preletel !! cez povazsku!
 
 
Datum: 28. června 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau muzu se zeptat - jestli tady nekdo kupoval ty polepy na nadrz mustang??? tyhle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1260.html tak jestli vypadaj takhle : http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_23_mustang_10 pac jak tam ma sesa u toho tu fotku - tak nejak z toho nepoznam jestli je to stejny - ptam se konkretne na dylku samolepky a hlavne jestli tam je ten bilej prouzek jak nahore tak dole - moc díky za odpovedi - chci si to objednat ale tak abych se nesek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 10:29
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj - skoda- tak dík za radu
 
 
Datum: 28. června 2010 10:29
 
 
 
 
Jméno: plisa      IP: uživatel9772    
Ne ty bili prouzky tam nejsou
 
 
Datum: 28. června 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel7934    
co to znamena slovo luzzer??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9778    
To budeš asi ty :-) LOSER = poražený, hovorově - ten kdo prohrál nebo je něčím jiným opožděný... atp.
 
 
Datum: 28. června 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel812    
zaostali, opožděny jedinec
 
 
Datum: 28. června 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec po víkendu. Natočil jsem takové video mé mašinky http://www.youtube.com/watch?v=qRL52U6uKi4 Omluvte kvalitu. K věci:Má to vzduchovou přívěru s třemi polohami(Z, 1/2, O) V příručce píší, že se za zimy a za studena startuje v poloze Z, můj motor si na polohu Z ani neprdne, jakmile se za běhu příblížím k Z, okamžitě kyksne. Podlě mě je to hrozně hlasitý, regulátor otáček mám zašroubovanej co nejvíc v mínusu a na videu vidíte, že otáčky reguluju tím, že ten motor dusím vzduchem. Podle příručky má mít motor 6000ot./min a po zahřátí bězět na polohu O. Na videu vidíte, jak vyletí otáčky, když dám přívěru k sobě(na O) Pak je tam nějaký vibrační otáčkoměr, ale jak se to používá a jak to funguje absolutně netuším. Nemáte nějaký tip? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BINGO
 
 
Datum: 27. června 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a to je dajaká elektrocentrála alebo čo????
 
 
Datum: 27. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: No Fear      IP: uživatel9771    
Šrot TEAM a SDH Živanice si Vás dovolují pozvat na druhý ročník závodu mopedů. Letos po druhé na terénní trať do Neradu. Na této akci uvidíte vložený závod originálů, ukázku upravených aut, výstavu silničních motocyklů, truck trialové Tatry 813, ukázku zásahu MP a hlavně závod mopedů na zajímavé trati. Určitě se bude na co dívat, a to ať už na nelítostný soboj jezdců na trati nebo na naše atraktivní startující hostesky:-) K dispozici bude i bohatá tombola a občerstvení místními specialitami a lahodným pěnivým mokem je taky zajištěno. Více info na http://www.srotici.wbs.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau chci se zeptat jestli by nekdo nemel zajem o jakekoliv dily na pionyry 05,20,21 mam vse klidne napiste co chcete a napiste cenu za kkterou by jste byli ochotni koupit díl.... omlouvam se za inzerci ale potrebuji vyklidit garaz kvuli stehovani a nechci dily pretahovat . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a za kolik bys to prodal ty válce a hlavy? email lukas22111@seznam.cz
 
 
Datum: 28. června 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik by jsi chtěl za ten karbec, kdyžtak můj mail je filda-technik@centrum.cz díky
 
 
Datum: 28. června 2010 13:59
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kohout mam normalni valec 2x , hlava taky 2x karburatoru mam dost vsecky funkcni... a na mustanga mam jen dily z motoru... cely rozenrany motor do sroubku mam taky a jeden v celku...a plno jinych veci
 
 
Datum: 28. června 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A na mustanga bys taky něco našel? Světlomet (plast. díl) s kulatou dírou na tacho?
 
 
Datum: 28. června 2010 0:59
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Já bych potřeboval karbec, kdyby si měl - Funkční, na ceně se domluvíme.
 
 
Datum: 27. června 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar kolik máš válců a hlav na pionýra?A máš nějakej rotor k zapalování?
 
 
Datum: 27. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co třeba nějakej dobrej palivovej kohout s dlouhou páčkou nemáš? Odkud jsi?
 
 
Datum: 27. června 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
když už jsme u toho.. v srpnu planujeme s klukama výlet k bratrum do Tater, neměl by někdo na prodej 21 s přepsatelnejma papírama nejlíp z Benešovska, Táborska případně Příbramska? Domam mam pincky bez TP a čz brát nechci, když bude všechno pio.
 
 
Datum: 28. června 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
zajimave je ze me ten nahradni motor neprekvapil:-D
 
 
Datum: 27. června 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Hej také šialenstva môžu napadnúť len nás Slovákov:-D
 
 
Datum: 27. června 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Když ho miluješ - není co řešit... :-)
 
 
Datum: 27. června 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamoši jeli do kazachu na 3 bmw gs a 1 na ktm adventurer a měli toho plné brýle.necesty,úplatní policajti atd.plně fandím.taky rád cestuju na pincku
 
 
Datum: 27. června 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
KRISTE PANE!!!!!! toto by som mohol kľudne prirovnať ako ku pristatiu na mesiaci :-D no počul som o tých čo šli k jadranu na 550 a 555 ale ta toto je hotová výprava do stredu zeme podľa Julesa Verna ale toho s tou červenou prilbou a hnedou bundou poznám ten bol na Šírave minulý rok
 
 
Datum: 27. června 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc zrovna do kazachu pojedte nekdo pristi leto na jardan :-)
 
 
Datum: 27. června 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdar dneska jsem jel konečně na ty mojí čz 250 a neředil jsem benzin s olejem v poměru 1:35 co myslíte je to dobrý? je to po výbrusu a jehlu mám na předposledním zářezu zespodu prostě jak je poslední zářes dole tak o jeden víše. a stou tryskou bohatosti když utahuju je to bohatší nebo chudší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9770    
Podívej se na své poslední dotazy.Ptáš se už po milionté
 
 
Datum: 27. června 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
http://www.youtube.com/watch?v=AYaU1v1VIAc ... jak je možný, že tyhle stroje tolik hulej? už sem nechápal a pochopil spoustu věcí, ale todle mě neleze do hlavy.. proč to tak hulí... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
je to proste jako u ,,precipovanych ochcavek'' a podobnich strel precipovany auto poznas tak ze ma cely zadni dvere (kufr od sazi) jinak takoveho hulanu lez docilit prakticky i u v3s staci poladit sroubek na cerpadle a tim se ti vic vysune tyc a rve to tam vic paliva (takto to delaly radi vojaci ze blbly a davaly zavody s tatrama v3skama atd) ktere se pak nestiha bohuzel spalovat (bohuzel hrozi i prekroceni prebehovich otacek a nasledna destrukce motoru) a proto to tak huly u track trialu nebo jinych zalezitosti pouzivaji do toho i menenitelny predvstrik taky za ucelem vetsiho vykonu aby to vijelo kopec
 
 
Datum: 28. června 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
taky se mi to zdálo divný, že takhle olej nekouří...
 
 
Datum: 28. června 2010 7:19
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
vetsi davka paliva zapricenena vetsim vysunutim regulacni tyce .. ktere se nestiha spalovat... hovno turbo...:-D (mate pravdu turbo je mazano oelejem jenze pri spalovani OLEJE auto kouri sede az modre a ne cerne) kdo byl na track trialu nebo aspon videl na videu tak vi...
 
 
Datum: 27. června 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Beztak američani ani bych se tomu nedivil. Tady dovolí jezdit takým smradom ale a starou škodovku velice mají řečí jak koza bobků ohledně ekologie. I tak nepochopím k čemu jsou takové auta dobré. K čemu je v osobáku pro 4 lidi dobrý motor z kamionu
 
 
Datum: 27. června 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hmmm.. zajímavý.a co třeba tady: http://www.youtube.com/watch?v=l8AQpAJo5tk -to má taky ty ložiska na turbu v prdeli bo co to je???
 
 
Datum: 27. června 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Je to proste chrochtl...
 
 
Datum: 27. června 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má v prdely ložiska na turbu...nemá to kuličková ani válečková ložiska, ale má to kapalinové ložiska.... ložisko je vlastně vytvořeno olejem, který u turba co je v prdely proskuje do výfuku/sání.
 
 
Datum: 27. června 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
protoze ma v prdeli turbo
 
 
Datum: 27. června 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
sry draci, že sem dávám takový dotazy ale tohle mě strašně zajímá a nevím kde najít odpověď...
 
 
Datum: 27. června 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci, mam problem z kývackou, dneska jsem sundaval kryt retezu a tam je takova guma, a za boha mi tam nesla dat zpatky :-( nevadi to ze tam neni ? rozhodne lepsi nez ji tam dat jenom z pulky a at se namota do retezu, vadi to necemu ze tam neni ? dalsi dotaz, na kolika sroubech drzeji kryty retezu jeden u kola a dalsi by mel byt cca 5tka sroubek u retezoveho kolecka ? nebo jak to je, všem díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau :-) chtel bych se zeptat,na co je tenhle zavit na cz 175/450? http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi-koupe/dily/424457-hlava-cz-175-450-05-de-luxe.html v inzeratu to popisuje jako svornik,mam to na svem motoru taky a netusim k cemu to tam je a na jake typy se to davalo? diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pomůže to, ale minimálně :-D....moje je tak yjak hračka pro holku :-D
 
 
Datum: 27. června 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to jo :-D jeste jednu otazku :-D pomaha to tem vibracim?ta moje vibruje jak pojizdnej vibrator,pro holku dobry ale me se to nejak nezamlouva :-D myslis ze kdyby sem nejakym zpusobem tu vzperku napodobil,ze by to pomohlo?
 
 
Datum: 27. června 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoro všechny čz to měly :-D...i moje 476 to má.
 
 
Datum: 27. června 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha :-) diky :-) a na jaky typy se to davalo?pouze na ten 175/450/05 deluxe co uvadi v inzeratu?a nebo i na obycejne 175/450?
 
 
Datum: 27. června 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doplním: je to tam kvůli vibracím.
 
 
Datum: 27. června 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
tam příjde taková malá vzpěra která je přišroubena jednou stranou ke kostře a druhou stranou k motoru
 
 
Datum: 27. června 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
cau kluci nevi nekdo jakej rozmer pneu v TP je na cz 175/487? tp mam u tety kvuly nejakym zarizovani a rad bych ji pripravoval na technickou dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: Primax69      IP: uživatel5566    
Veselá příhoda Jedu si tahle jednou přivydělat nějakou tu kačku. Jedu si po městě stylem prd, prd. Najednou vidím policajty přímo v dráze mého pohybu! Sakra není kam uhnout. Co čert nechtěl. Policajt s plácačkou vyběhne do silnice a začne na mě mávat. Nu což, tak zastavuji. Policajt povídá onu klasickou větu. "Dobrý den, pane řidiči. Silniční kontrola. Připravte si vaše doklady a doklady od vozidla." Nebo nějak hodně podobně. Už nevím přesně. Vypnu motor a vyndám tedy vodičský průkaz, technický průkaz (snad si nevšimne, že není registrován na mě, ale na jistého pána s datem narození v roce 1908). Haha nevšiml. To jsem ale ještě netušil jaké další překvapení mě čeká! Policajt povídá: "Zapněte klíček a šlápněte na brzdu!" Cóóžéé? No tak to udělám, ať má radost. Pohnu tedy přepínačem v předním světle (s vyplým motorem) a šlápnu na brzdu a čekám co bude. Policajt: "Vždyť vám nesvítí brzdové světlo!". Asi tři minuty se mu pokouším vysvětlit, že Mustang nemá akumulátor ani brzdová světla a že tudíš jeho požadavek nelze splnit. Na čež nastává drobná výměna názorů. Díky bohu se do toho vloží jeho kolega !mladší asi o patnáct let! a vše mu vysvětlí. Jsem zachráněn! Díkybohu. Policajt se to snaží nějak zahrát do outu, ale radši mi vrací doklady a nechává mě odjet. Miluju policajty to je moc totok :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
něco podobného.měl jsem 1000mb rv.1967 a ta neměla pásy(dočetl jsem se že až 1..1 1969) a každá kontola proč nejste připoutaný?protože tisíčovka nemá pásy!aha tak jedte.
 
 
Datum: 27. června 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
Primax69: K tady tomu tematu se vztahuje část naši legislativy o silnicnim provozu....prdel je v tom,ze od urciteho roku musis mit na motorce brzdovy svetlo,parkovaci svetla a blinkry....bez toho ti neudelaji ani STK....vyjimku maji motockly pred danným rokem....ted ten rok nevim,ale zrovna mustang by mel mit jak blinkry,tak brzdový svetlo....lamalo se to nekdy mezi 70. a 80.rokem ...vetsinou to u mopedů tolerujou,ale prdel zase je,kdyz narazis na vola,tak ten ti to dá sezrat,protoze fichtl je malý motocykl a ne moped... celkově legislativa kolem malych motocyklů,mopedů a veteránů stojí za pytel a není v ní vzdy uplne jasno....coz je nekdy vyhoda a nekdy nevýhoda...zalezi na jakyho vola narazis:-D
 
 
Datum: 27. června 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco: da kdyz od nej mas doklady nejde o toho kdo tam s vozidlem prijede, ale o vozidlo smaotny
 
 
Datum: 27. června 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele dá sa udelat STK ked nemás pisané vozidlo na seba?
 
 
Datum: 27. června 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
mě ještě policajti nechytli a to jezdím bez papírů tak si dávám bacha aby náhodou mě nechytli nebo bych měl problém
 
 
Datum: 27. června 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mě když stavěli na stadionu, tak se 5 minut rozmýšleli jsestli má stadion SPZ a TP :-D
 
 
Datum: 27. června 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Stalo se mi neco podobneho mel jsem an pionyru vzadu misto 6v 12v zarovku aby nepraskala a sel jsem se naveeri projet:-D policajti jeli zamnou a zastavili me stim ze mi nesviti svetlo v tom ja jsem chvili zdrzoval protoze se celek rychle stmivalo jakmile byla celkem tma tak jsem nastartoval pionyra a vzal ho do vetsich otacek policajti se mi omluvily popraly stastnou cestu a jely dal:-D
 
 
Datum: 27. června 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
prosimvás když mám na ty moji čz 250 zapalování s pincka tak tam mám dat vačku z pincka nebo z ty čz??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj vacka z velkejch a hodnoty nastaveny samozrejme na čz 250
 
 
Datum: 26. června 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry...já jsem se spletl já že máš na fechtlovi zapalovani z250ky... to se potom opravuji a určitě tam musí byt vačka z 250ky!!!
 
 
Datum: 26. června 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě z pincka.
 
 
Datum: 26. června 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
seso, super novinky, super prace. mel bych jenom takovej dotaz, jestli je moznost ze se tu nekdy objevi prevodovy kolecka/hridelky pro Jawu 550/555 ? diky predem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky moc děkuju
 
 
Datum: 26. června 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
ok, dik za odpoved :-)
 
 
Datum: 26. června 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
38,25 snad az za 2 mesice
 
 
Datum: 26. června 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim nemam nikoho kdo by to udelal za dobej peniz v pozadovene kvalite a prevodvku za 4000 tis by nikdo nekoupil
 
 
Datum: 26. června 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasím.Taky bych měl dotaz:Budou jednokrouzkovy pisti s vrtanim 38,25 mm ?
 
 
Datum: 26. června 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdar dneska sprovozním čz 250 ale je po výbrusu tak se chci zeptat ted až to nastartuju tak jak mám naředit benzin s olejem? a pak když to zajedu tak jaký poměr mám ředit olej a benzin? prosim napište jen ti co to víte abych to nezadřel dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to záleži na typu oleje,ale tyhle stroje nejsou moc otáčkové,takže postačí 1:33
 
 
Datum: 26. června 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: Tau      IP: uživatel9766    
To si snad dělá Sesa prdel,ne? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2957.html Za ty prachy jich mám na krámě s kolama nejmíň 6 !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: Ursula      IP: uživatel9778    
Drahy a blby ... Stejný klínek je i do šlapátek jízdních kol např. ESKA a stojí 1/10 ceny. Musí to být super kvalita, když to musíš doma dopilovávat a opatrně utahovat. Jinými slovy : výrobek značky DD = dodělej doma! Správně by měl pasovat hned, narazit opatrně kladívkem a dotáhnout. Když to nenaťukneš kladívkem, tak si tak akorát ukroutíš závit - proto SESA píše upilovávat a lehce dotahovat. Když to přeženeš s pilováním, rád si zajdeš koupit nový, aby jsi to neměl volné :-)
 
 
Datum: 28. června 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to si pane tau ano,,ale nikdy nebudou pasovat ja mají tot je mala serie nečeho co už se nedělá 20 let,,,takze doporucuji od toho kola a pilníkem brousit aby sednul po cele plose a aby hlaicka nevykukovala a jemne dotahovat, jinak se zdeformuje zavit
 
 
Datum: 26. června 2010 9:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co máš,dyt to je v pohodě cena kdyz to je kvalitni
 
 
Datum: 26. června 2010 8:06
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Jak zpivaj Visaci: Kazdy zbozi ma svyho kupce. Kdyz se ti to nelibi, tak to nekupuj...
 
 
Datum: 25. června 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
to je drahé jak prase za takové nic takovou malou věc 62 Kč :-D tak to se mega zblaznili
 
 
Datum: 25. června 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Co se ti nezdá, dyť je to kvalita od SVD
 
 
Datum: 25. června 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel9762    
Zdravím. Jedete někdo v sobotu na fichtlcup do Březhradu (u Hradce Králové)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,vyměnil sem píst u cestovky za 1 kroužkový,a už jedu tak trochu kde bych chtěl,ale furt to není ono,po rovině se motor roztočí na 74 km/h,z mírného kopce asi na 79 km/h,s dvoukroužkovým sem jel z mírného kopce 74km/h ted dám stejný výsledek na rovině.Ladil jsem snad všechno,a už si nevím rady.Zaškrcoval sem vzduchovej filtr,čímž sem pomohl akceleraci motoru,měnil předstih,momentálně mám 1.6,koupil sem nový kladívka,dal odtrh 0.4.Zbrousil sem hlavu s válcem pastou na ventili,výfuk karbec,válec,sem pečlivě utěsnil tmelem+papírovým těsněním,Ale furt se nemůžu dostat na 8700 ot/min.Momentálne mám v karbutárátoru 3 zářez,kuli záběhu,už sem najel asi 600 km,na jednokroužkovej píst asi 160.myslíte můžu dát na druhej zářez?Válec se nijak nepřidírá,Pomůžu tomu nějak?možná tam nějaký ty škrábance sou,ale když přejedu prstem necejtím je.Už si fakt nevím rady co bych měl udělat,děkuju za každou odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,já jezdím natural 95+motul 510 v pomru 1:33,jehla třetí zářez,svíčka hnědá,
 
 
Datum: 27. června 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
Zatim Naturál 95 + Motorex Speedmix 2T v poměru 1:25...svicka vypálená cihlová....ale uplně na 100% cihlová není,takze mam jeste rezervu na ochuzení smesi:-D
 
 
Datum: 27. června 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě jsem se chtěl stando zeptat,na jaký benzín jezdíš?
 
 
Datum: 25. června 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka je hnědá,asi brzo snéžím na druhej zářez,hrdlo karbece je utěsněno profesionálně,tam nemůže co unikat.novej vzducovej filtr mám taky,staré měli takové kulaté díry,a ten novej má obdelníkový,
 
 
Datum: 25. června 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9763    
Dachl: vyhod seriovej vejfuk a nebo z nej vyndej jednu prepazku(u doutniku),uz asi po dvacáty rikam,ze az mudes mit jehlu dole,tak to pojede....dokud to mas bohaty jehlou,tak to nejede....jakou barvu ma svicka?? dokud je hnědá,tak to strácí dobře jednoho koně....jo a bacha....na starej dobrej vzduchovej filtr mi to nejelo,musel sem koupit ten novej,víc pruchozi....sání musi tesnit na hrdlu karbecu!! Sou to vyslovene krávoviny,ale dela to strasne moc....a treba me to na tu stejskalovou hlavu nejelo...dal sem tam takovou moji spešl vyhrabanou na burze z krabice bordelu o minimálnim objemu s dvouma ulamanejma zebrama a minimální antidetonacni sterbinou a jak to letí už si asi slyšel:-D
 
 
Datum: 25. června 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já s 555 jezdím 70, za dobrych podmínek 75 na rovine... z kopce pres 80
 
 
Datum: 25. června 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
méte to ějaký začarovaný hoši...kámoš s tou cestovkou jede 75 do takového středního kopečka
 
 
Datum: 25. června 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky není nikde napsáno, že těch otáček dosáhneš na 3.rs
 
 
Datum: 25. června 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Mám taky cestovku s dvoukroužkáčem. Vytáhl jsem z toho po rovince 65-70 km/h (tachák měří trošku nepřesně). Ale taky to nějak se mi zdá takové línější v určitých otáčkách. Bohatost akorát. všechny ty možnosti jsem taky zkoušel ale pořád jakoby tomu motoru něco chybělo. 0
 
 
Datum: 25. června 2010 12:22
 
<  163  164  165  166  167  168  169  170  171  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 21:49:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu