|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši přidávají nové gufera na kliku výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2011 21:22
 Ptáš se na otázku?Já myslel že na odpověd
Datum: 30. června 2011 21:22
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel9667
 hele ale ty 3krouzek nevim proč tak vijíždíš jenom se ptal na otázku já sme chodím hodně dlouho a s mustangista nemám žádné problémy jestli ty máš s někým problémi a nelíbi se ti to tady tak sem jednoduše nechoď ty nemáš právo tady někomu nadávat do čůrá..
Datum: 29. června 2010 12:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přestaň mě tady nadávat a já že mám držet hubu? já se tady jenom ptám na otázku. jestli neumíš jinak odpovědět proč tady lezeš
Datum: 29. června 2010 7:04
 postul: a ještě pořádý předstih...kolem 2.5mm bude ideál
Datum: 28. června 2010 22:50
 nezapomen na pořádný odtrh!nová gufera ti výkon nepřidají,jen to bude fungovat jak má.
Datum: 28. června 2010 21:31
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 mustangisto:až tam budeš cpát ty dvě gufera na každou stranu tak je pak až tam budou musíš něči zatížit..tak na 30 minut na to dej něco co váží kolem 1-2kg..nejdřív ale namaž nějakym tim rostlinným tukem..mě to šlo třeba tim cerestem nebo jak se to jemnuje...hezky tamm zapadnou,zatížíš je a je to:-úpřeju hodně štěstí...ze seriovýho mustanga uděláš dělo jak nic..moc lidí ti to takhle neřekne ptže to je dobrá úprava..  hodně štěstí
Datum: 28. června 2010 21:28
 fermez: ty mysléš ty speciální pro hranaté čepy?
Datum: 28. června 2010 21:12
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 lepsi jsou ty co maji 2 hrany zevnitr ale tezko se schani
Datum: 28. června 2010 21:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zitra kupuju gufera nové!
Datum: 28. června 2010 21:02
 Přesně tak,Ty nový gufera ti přidaj tah jak sviňa !! Ale lepší by by bylo kdybys dával do benzínu rozpuštěný máslo.TO maže líp a šetří to palivo  A ještě kdybys do trysky navrtal malou dírku tak ti to ještě přidá
Datum: 28. června 2010 20:40
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Já teďka už dávám jedině dvě gufera...Výkon šel fakt rapidně na horu..krásnej tah od spoda a maximálka stoupla tak o 20km/h.Dobrý taky je ty gufera pomazat rostlinnym olejem třeba herra nebo cerestem..pak píst provrtej po celym obvodu hned pod kroužkama!A hned budeš lítat stovkou
Datum: 28. června 2010 20:22
 ked si dás nové guferá len setris olej v prevodovky a trosicku vrátis zivot unavenej koni
Datum: 28. června 2010 20:12
 ked si d§s novô gufer§ len setris olej v prevodovky a trosicku vr§tis zivot unavenej koni
Datum: 28. června 2010 20:09
 Přidaj, opravdu. Pokud ti to saje olej, tak to pojede líp.
Datum: 28. června 2010 20:00
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 dej si na kazdou stranu dve a ma to minimalne plus 4 kw mozna 5 kw
Datum: 28. června 2010 19:59
Datum: 28. června 2010 19:52
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 13:28
Jméno: rycik
IP: uživatel13656
 vcera jsem u budvy byl je naprosto schatrala, temer vsecky okna vybite budova je zamrizovana dostat se do ni oficialne nejde, nam se to ale povedlo dostali jsme se i do nejvyssiho patra, v budove neni vubec nic jen same sterepy a rozbity nabytek ktery je prazdny  , je to obrovska skoda nechat takovou obrovskou adminisrtativni budovu schatrat ale povazska bystrica ma krome schatrale VVZ (to co mas na fotce) jeste budovu ZVL ktera je v centu mesta (na namesti) a je na tom podobne, a hala kde se pionyry a ostani motorky vyrabely je funkcni a byrabi se tam malotraktory
Datum: 22. dubna 2012 13:28
Jméno: Gori
IP: uživatel9776
 endavno som cez povasku bistricu isiel ale nic som "nenasiel"mozna uz lahla poplom alebo som sa zle pozeral !  D ja som len tak preletel !! cez povazsku!
Datum: 28. června 2010 18:59
Posl.aktualizace: 28. června 2010 10:29
 nj - skoda- tak dík za radu
Datum: 28. června 2010 10:29
Jméno: plisa
IP: uživatel9772
 Ne ty bili prouzky tam nejsou
Datum: 28. června 2010 9:40
Jméno: roman
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:33
Jméno: Noname
IP: uživatel9778
 To budeš asi ty  LOSER = poražený, hovorově - ten kdo prohrál nebo je něčím jiným opožděný... atp.
Datum: 28. června 2010 15:33
Jméno: tomas
IP: uživatel812
 zaostali, opožděny jedinec
Datum: 28. června 2010 13:09
 Zdarec po víkendu. Natočil jsem takové video mé mašinky http://www.youtube.com/watch?v=qRL52U6uKi4 Omluvte kvalitu. K věci:Má to vzduchovou přívěru s třemi polohami(Z, 1/2, O) V příručce píší, že se za zimy a za studena startuje v poloze Z, můj motor si na polohu Z ani neprdne, jakmile se za běhu příblížím k Z, okamžitě kyksne. Podlě mě je to hrozně hlasitý, regulátor otáček mám zašroubovanej co nejvíc v mínusu a na videu vidíte, že otáčky reguluju tím, že ten motor dusím vzduchem. Podle příručky má mít motor 6000ot./min a po zahřátí bězět na polohu O. Na videu vidíte, jak vyletí otáčky, když dám přívěru k sobě(na O) Pak je tam nějaký vibrační otáčkoměr, ale jak se to používá a jak to funguje absolutně netuším. Nemáte nějaký tip?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:46
 BINGO
Datum: 27. června 2010 21:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a to je dajaká elektrocentrála alebo čo????
Datum: 27. června 2010 21:41
Jméno: No Fear
IP: uživatel9771
 Šrot TEAM a SDH Živanice si Vás dovolují pozvat na druhý ročník závodu mopedů. Letos po druhé na terénní trať do Neradu. Na této akci uvidíte vložený závod originálů, ukázku upravených aut, výstavu silničních motocyklů, truck trialové Tatry 813, ukázku zásahu MP a hlavně závod mopedů na zajímavé trati. Určitě se bude na co dívat, a to ať už na nelítostný soboj jezdců na trati nebo na naše atraktivní startující hostesky  K dispozici bude i bohatá tombola a občerstvení místními specialitami a lahodným pěnivým mokem je taky zajištěno.
Více info na http://www.srotici.wbs.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:33
 Cau chci se zeptat jestli by nekdo nemel zajem o jakekoliv dily na pionyry 05,20,21 mam vse klidne napiste co chcete a napiste cenu za kkterou by jste byli ochotni koupit díl.... omlouvam se za inzerci ale potrebuji vyklidit garaz kvuli stehovani a nechci dily pretahovat .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:43
 a za kolik bys to prodal ty válce a hlavy? email lukas22111@seznam.cz
Datum: 28. června 2010 16:43
 Kolik by jsi chtěl za ten karbec, kdyžtak můj mail je filda-technik@centrum.cz díky
Datum: 28. června 2010 13:59
 kohout mam normalni valec 2x , hlava taky 2x karburatoru mam dost vsecky funkcni... a na mustanga mam jen dily z motoru... cely rozenrany motor do sroubku mam taky a jeden v celku...a plno jinych veci
Datum: 28. června 2010 12:06
 A na mustanga bys taky něco našel? Světlomet (plast. díl) s kulatou dírou na tacho?
Datum: 28. června 2010 0:59
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Já bych potřeboval karbec, kdyby si měl - Funkční, na ceně se domluvíme.
Datum: 27. června 2010 21:40
 zdar kolik máš válců a hlav na pionýra?A máš nějakej rotor k zapalování?
Datum: 27. června 2010 21:28
 Co třeba nějakej dobrej palivovej kohout s dlouhou páčkou nemáš? Odkud jsi?
Datum: 27. června 2010 20:22
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když už jsme u toho.. v srpnu planujeme s klukama výlet k bratrum do Tater, neměl by někdo na prodej 21 s přepsatelnejma papírama nejlíp z Benešovska, Táborska případně Příbramska?
Domam mam pincky bez TP a čz brát nechci, když bude všechno pio.
Datum: 28. června 2010 16:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zajimave je ze me ten nahradni motor neprekvapil
Datum: 27. června 2010 23:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Hej také šialenstva môžu napadnúť len nás Slovákov
Datum: 27. června 2010 20:54
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Když ho miluješ - není co řešit...
Datum: 27. června 2010 20:45
 kamoši jeli do kazachu na 3 bmw gs a 1 na ktm adventurer a měli toho plné brýle.necesty,úplatní policajti atd.plně fandím.taky rád cestuju na pincku
Datum: 27. června 2010 20:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 KRISTE PANE!!!!!! toto by som mohol kľudne prirovnať ako ku pristatiu na mesiaci  no počul som o tých čo šli k jadranu na 550 a 555 ale ta toto je hotová výprava do stredu zeme podľa Julesa Verna ale toho s tou červenou prilbou a hnedou bundou poznám ten bol na Šírave minulý rok
Datum: 27. června 2010 19:51
 proc zrovna do kazachu pojedte nekdo pristi leto na jardan
Datum: 27. června 2010 19:36
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar dneska jsem jel konečně na ty mojí čz 250 a neředil jsem benzin s olejem v poměru 1:35 co myslíte je to dobrý? je to po výbrusu a jehlu mám na předposledním zářezu zespodu prostě jak je poslední zářes dole tak o jeden víše. a stou tryskou bohatosti když utahuju je to bohatší nebo chudší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:31
Jméno: trubka
IP: uživatel9770
 Podívej se na své poslední dotazy.Ptáš se už po milionté
Datum: 27. června 2010 21:31
 http://www.youtube.com/watch?v=AYaU1v1VIAc ... jak je možný, že tyhle stroje tolik hulej? už sem nechápal a pochopil spoustu věcí, ale todle mě neleze do hlavy.. proč to tak hulí...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 je to proste jako u ,,precipovanych ochcavek'' a podobnich strel precipovany auto poznas tak ze ma cely zadni dvere (kufr od sazi) jinak takoveho hulanu lez docilit prakticky i u v3s staci poladit sroubek na cerpadle
a tim se ti vic vysune tyc a rve to tam vic paliva (takto to delaly radi vojaci ze blbly a davaly zavody s tatrama v3skama atd) ktere se pak nestiha bohuzel spalovat (bohuzel hrozi i prekroceni prebehovich otacek a
nasledna destrukce motoru) a proto to tak huly u track trialu nebo jinych
zalezitosti pouzivaji do toho i menenitelny predvstrik taky za ucelem vetsiho vykonu aby to vijelo kopec
Datum: 28. června 2010 15:41
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 taky se mi to zdálo divný, že takhle olej nekouří...
Datum: 28. června 2010 7:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vetsi davka paliva zapricenena vetsim vysunutim regulacni tyce .. ktere se nestiha spalovat... hovno turbo...  (mate pravdu turbo je mazano oelejem jenze pri spalovani OLEJE auto kouri sede az modre a ne cerne)
kdo byl na track trialu nebo aspon videl na videu tak vi...
Datum: 27. června 2010 23:36
 Beztak američani ani bych se tomu nedivil. Tady dovolí jezdit takým smradom ale a starou škodovku velice mají řečí jak koza bobků ohledně ekologie. I tak nepochopím k čemu jsou takové auta dobré. K čemu je v osobáku pro 4 lidi dobrý motor z kamionu
Datum: 27. června 2010 22:51
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 27. června 2010 21:46
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Je to proste chrochtl...
Datum: 27. června 2010 20:05
 má v prdely ložiska na turbu...nemá to kuličková ani válečková ložiska, ale má to kapalinové ložiska.... ložisko je vlastně vytvořeno olejem, který u turba co je v prdely proskuje do výfuku/sání.
Datum: 27. června 2010 19:29
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 protoze ma v prdeli turbo
Datum: 27. června 2010 19:26
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 sry draci, že sem dávám takový dotazy ale tohle mě strašně zajímá a nevím kde najít odpověď...
Datum: 27. června 2010 19:23
 zdarec draci, mam problem z kývackou, dneska jsem sundaval kryt retezu a tam je takova guma, a za boha mi tam nesla dat zpatky  nevadi to ze tam neni ? rozhodne lepsi nez ji tam dat jenom z pulky a at se namota do retezu, vadi to necemu ze tam neni ? dalsi dotaz, na kolika sroubech drzeji kryty retezu jeden u kola a dalsi by mel byt cca 5tka sroubek u retezoveho kolecka ? nebo jak to je, všem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:45
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:45
 pomůže to, ale minimálně  ....moje je tak yjak hračka pro holku
Datum: 27. června 2010 20:45
 tak to jo  jeste jednu otazku  pomaha to tem vibracim?ta moje vibruje jak pojizdnej vibrator,pro holku dobry ale me se to nejak nezamlouva  myslis ze kdyby sem nejakym zpusobem tu vzperku napodobil,ze by to pomohlo?
Datum: 27. června 2010 20:32
 skoro všechny čz to měly  ...i moje 476 to má.
Datum: 27. června 2010 20:27
 aha  diky  a na jaky typy se to davalo?pouze na ten 175/450/05 deluxe co uvadi v inzeratu?a nebo i na obycejne 175/450?
Datum: 27. června 2010 20:20
 doplním: je to tam kvůli vibracím.
Datum: 27. června 2010 17:20
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 tam příjde taková malá vzpěra která je přišroubena jednou stranou ke kostře a druhou stranou k motoru
Datum: 27. června 2010 17:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 cau kluci nevi nekdo jakej rozmer pneu v TP je na cz 175/487? tp mam u tety kvuly nejakym zarizovani a rad bych ji pripravoval na technickou dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 14:33
Jméno: Primax69
IP: uživatel5566
 Veselá příhoda
Jedu si tahle jednou přivydělat nějakou tu kačku. Jedu si po městě stylem prd, prd. Najednou vidím policajty přímo v dráze mého pohybu! Sakra není kam uhnout. Co čert nechtěl. Policajt s plácačkou vyběhne do silnice a začne na mě mávat. Nu což, tak zastavuji. Policajt povídá onu klasickou větu. "Dobrý den, pane řidiči. Silniční kontrola. Připravte si vaše doklady a doklady od vozidla." Nebo nějak hodně podobně. Už nevím přesně. Vypnu motor a vyndám tedy vodičský průkaz, technický průkaz (snad si nevšimne, že není registrován na mě, ale na jistého pána s datem narození v roce 1908). Haha nevšiml.
To jsem ale ještě netušil jaké další překvapení mě čeká! Policajt povídá: "Zapněte klíček a šlápněte na brzdu!" Cóóžéé? No tak to udělám, ať má radost. Pohnu tedy přepínačem v předním světle (s vyplým motorem) a šlápnu na brzdu a čekám co bude. Policajt: "Vždyť vám nesvítí brzdové světlo!". Asi tři minuty se mu pokouším vysvětlit, že Mustang nemá akumulátor ani brzdová světla a že tudíš jeho požadavek nelze splnit. Na čež nastává drobná výměna názorů. Díky bohu se do toho vloží jeho kolega !mladší asi o patnáct let! a vše mu vysvětlí. Jsem zachráněn! Díkybohu. Policajt se to snaží nějak zahrát do outu, ale radši mi vrací doklady a nechává mě odjet. Miluju policajty
to je moc totok
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:36
 něco podobného.měl jsem 1000mb rv.1967 a ta neměla pásy(dočetl jsem se že až 1..1 1969) a každá kontola proč nejste připoutaný?protože tisíčovka nemá pásy!aha tak jedte.
Datum: 27. června 2010 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Primax69: K tady tomu tematu se vztahuje část naši legislativy o silnicnim provozu....prdel je v tom,ze od urciteho roku musis mit na motorce brzdovy svetlo,parkovaci svetla a blinkry....bez toho ti neudelaji ani STK....vyjimku maji motockly pred danným rokem....ted ten rok nevim,ale zrovna mustang by mel mit jak blinkry,tak brzdový svetlo....lamalo se to nekdy mezi 70. a 80.rokem ...vetsinou to u mopedů tolerujou,ale prdel zase je,kdyz narazis na vola,tak ten ti to dá sezrat,protoze fichtl je malý motocykl a ne moped... celkově legislativa kolem malych motocyklů,mopedů a veteránů stojí za pytel a není v ní vzdy uplne jasno....coz je nekdy vyhoda a nekdy nevýhoda...zalezi na jakyho vola narazis
Datum: 27. června 2010 19:32
 jenco: da kdyz od nej mas doklady nejde o toho kdo tam s vozidlem prijede, ale o vozidlo smaotny
Datum: 27. června 2010 18:44
 hele dá sa udelat STK ked nemás pisané vozidlo na seba?
Datum: 27. června 2010 17:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mě ještě policajti nechytli a to jezdím bez papírů tak si dávám bacha aby náhodou mě nechytli nebo bych měl problém
Datum: 27. června 2010 17:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě když stavěli na stadionu, tak se 5 minut rozmýšleli jsestli má stadion SPZ a TP
Datum: 27. června 2010 15:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Stalo se mi neco podobneho mel jsem an pionyru vzadu misto 6v 12v zarovku aby nepraskala a sel jsem se naveeri projet  policajti jeli zamnou a zastavili me stim ze mi nesviti svetlo v tom ja jsem chvili zdrzoval protoze se celek rychle stmivalo jakmile byla celkem tma tak jsem nastartoval pionyra a vzal ho do vetsich otacek policajti se mi omluvily popraly stastnou cestu a jely dal
Datum: 27. června 2010 14:30
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 prosimvás když mám na ty moji čz 250 zapalování s pincka tak tam mám dat vačku z pincka nebo z ty čz???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 20:00
 jj vacka z velkejch a hodnoty nastaveny samozrejme na čz 250
Datum: 26. června 2010 20:00
 sorry...já jsem se spletl já že máš na fechtlovi zapalovani z250ky... to se potom opravuji a určitě tam musí byt vačka z 250ky!!!
Datum: 26. června 2010 19:33
 určitě z pincka.
Datum: 26. června 2010 19:32
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 seso, super novinky, super prace. mel bych jenom takovej dotaz, jestli je moznost ze se tu nekdy objevi prevodovy kolecka/hridelky pro Jawu 550/555 ? diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 22:34
 Taky moc děkuju
Datum: 26. června 2010 22:34
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ok, dik za odpoved
Datum: 26. června 2010 21:43
 38,25 snad az za 2 mesice
Datum: 26. června 2010 20:16
 zatim nemam nikoho kdo by to udelal za dobej peniz v pozadovene kvalite a prevodvku za 4000 tis by nikdo nekoupil
Datum: 26. června 2010 20:13
 Souhlasím.Taky bych měl dotaz:Budou jednokrouzkovy pisti s vrtanim 38,25 mm ?
Datum: 26. června 2010 17:31
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar dneska sprovozním čz 250 ale je po výbrusu tak se chci zeptat ted až to nastartuju tak jak mám naředit benzin s olejem? a pak když to zajedu tak jaký poměr mám ředit olej a benzin? prosim napište jen ti co to víte abych to nezadřel dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 15:17
 to záleži na typu oleje,ale tyhle stroje nejsou moc otáčkové,takže postačí 1:33
Datum: 26. června 2010 15:17
Jméno: Tau
IP: uživatel9766
 To si snad dělá Sesa prdel,ne?
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2957.html
Za ty prachy jich mám na krámě s kolama nejmíň 6 !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:43
Jméno: Ursula
IP: uživatel9778
 Drahy a blby ... Stejný klínek je i do šlapátek jízdních kol např. ESKA a stojí 1/10 ceny. Musí to být super kvalita, když to musíš doma dopilovávat a opatrně utahovat. Jinými slovy : výrobek značky DD = dodělej doma! Správně by měl pasovat hned, narazit opatrně kladívkem a dotáhnout. Když to nenaťukneš kladívkem, tak si tak akorát ukroutíš závit - proto SESA píše upilovávat a lehce dotahovat. Když to přeženeš s pilováním, rád si zajdeš koupit nový, aby jsi to neměl volné
Datum: 28. června 2010 17:43
 to si pane tau ano,,ale nikdy nebudou pasovat ja mají tot je mala serie nečeho co už se nedělá 20 let,,,takze doporucuji od toho kola a pilníkem brousit aby sednul po cele plose a aby hlaicka nevykukovala a jemne dotahovat, jinak se zdeformuje zavit
Datum: 26. června 2010 9:01
 Co máš,dyt to je v pohodě cena kdyz to je kvalitni
Datum: 26. června 2010 8:06
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Jak zpivaj Visaci: Kazdy zbozi ma svyho kupce. Kdyz se ti to nelibi, tak to nekupuj...
Datum: 25. června 2010 23:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 to je drahé jak prase za takové nic takovou malou věc 62 Kč  tak to se mega zblaznili
Datum: 25. června 2010 22:51
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Co se ti nezdá, dyť je to kvalita od SVD
Datum: 25. června 2010 22:44
 Zdravím. Jedete někdo v sobotu na fichtlcup do Březhradu (u Hradce Králové)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 11:51
 Zdar draci,vyměnil sem píst u cestovky za 1 kroužkový,a už jedu tak trochu kde bych chtěl,ale furt to není ono,po rovině se motor roztočí na 74 km/h,z mírného kopce asi na 79 km/h,s dvoukroužkovým sem jel z mírného kopce 74km/h ted dám stejný výsledek na rovině.Ladil jsem snad všechno,a už si nevím rady.Zaškrcoval sem vzduchovej filtr,čímž sem pomohl akceleraci motoru,měnil předstih,momentálně mám 1.6,koupil sem nový kladívka,dal odtrh 0.4.Zbrousil sem hlavu s válcem pastou na ventili,výfuk karbec,válec,sem pečlivě utěsnil tmelem+papírovým těsněním,Ale furt se nemůžu dostat na 8700 ot/min.Momentálne mám v karbutárátoru 3 zářez,kuli záběhu,už sem najel asi 600 km,na jednokroužkovej píst asi 160.myslíte můžu dát na druhej zářez?Válec se nijak nepřidírá,Pomůžu tomu nějak?možná tam nějaký ty škrábance sou,ale když přejedu prstem necejtím je.Už si fakt nevím rady co bych měl udělat,děkuju za každou odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 11:58
 jj,já jezdím natural 95+motul 510 v pomru 1:33,jehla třetí zářez,svíčka hnědá,
Datum: 27. června 2010 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Zatim Naturál 95 + Motorex Speedmix 2T v poměru 1:25...svicka vypálená cihlová....ale uplně na 100% cihlová není,takze mam jeste rezervu na ochuzení smesi
Datum: 27. června 2010 11:51
 ještě jsem se chtěl stando zeptat,na jaký benzín jezdíš?
Datum: 25. června 2010 19:55
 svíčka je hnědá,asi brzo snéžím na druhej zářez,hrdlo karbece je utěsněno profesionálně,tam nemůže co unikat.novej vzducovej filtr mám taky,staré měli takové kulaté díry,a ten novej má obdelníkový,
Datum: 25. června 2010 19:51
Jméno: standa
IP: uživatel9763
 Dachl: vyhod seriovej vejfuk a nebo z nej vyndej jednu prepazku(u doutniku),uz asi po dvacáty rikam,ze az mudes mit jehlu dole,tak to pojede....dokud to mas bohaty jehlou,tak to nejede....jakou barvu ma svicka?? dokud je hnědá,tak to strácí dobře jednoho koně....jo a bacha....na starej dobrej vzduchovej filtr mi to nejelo,musel sem koupit ten novej,víc pruchozi....sání musi tesnit na hrdlu karbecu!! Sou to vyslovene krávoviny,ale dela to strasne moc....a treba me to na tu stejskalovou hlavu nejelo...dal sem tam takovou moji spešl vyhrabanou na burze z krabice bordelu o minimálnim objemu s dvouma ulamanejma zebrama a minimální antidetonacni sterbinou a jak to letí už si asi slyšel
Datum: 25. června 2010 16:16
 já s 555 jezdím 70, za dobrych podmínek 75 na rovine... z kopce pres 80
Datum: 25. června 2010 15:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 méte to ějaký začarovaný hoši...kámoš s tou cestovkou jede 75 do takového středního kopečka
Datum: 25. června 2010 15:18
 Taky není nikde napsáno, že těch otáček dosáhneš na 3.rs
Datum: 25. června 2010 14:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mám taky cestovku s dvoukroužkáčem. Vytáhl jsem z toho po rovince 65-70 km/h (tachák měří trošku nepřesně). Ale taky to nějak se mi zdá takové línější v určitých otáčkách. Bohatost akorát. všechny ty možnosti jsem taky zkoušel ale pořád jakoby tomu motoru něco chybělo. 0
Datum: 25. června 2010 12:22
|



|