Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdarec mám dotaz ohledně mojí čz 250 zjistil jsem že mám motor čz 250 ale rám tam mám z jawy 250 čz ho má z trubky a jawa ho má obdelníkový jak na pinckovy až bych někdy dělal na ní TP vadilo by moc že je tam rám z jawy ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 19:36
 Mám je tam navařený ale suprově je to jak s fabriky vubec to není poznat že by to tam někdo vařil je to OK
Datum: 08. června 2010 19:36
 bylo by to defakto jedno, jde hlavně o číslo toho rámu, které by jsi musel pravděpodobně stejně přerazit při koupi jiných papírů...btw nemáš tam vařené úchyty motoru?
Datum: 08. června 2010 19:01
 Čus potřeboval bych poradit kde se dá v olomouckém kraji udělat výbrus válce na obsach 500-600ccm!?Dík a to fičí
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 19:53
 Tak dík
Datum: 08. června 2010 19:53
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 ve Smržicich pan Vyroubal
Datum: 08. června 2010 15:38
Jméno: libor232
IP: uživatel5546
 v olomouckem nevim ale ve zlinskem - Holešov - MOPAS ..
Datum: 08. června 2010 15:22
 ahoj draci mam jawu 350/639 jak jse dostanu na rychlost 110km/h tak my začnou cukat řiditka z leva do prava jak zpomalim je to v poho....čim to je?je to normalni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 21:32
 a da se nekde vycentrovat ten rafek?
Datum: 09. června 2010 21:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 kola se na vypletenych ravkach nevyvazuji.... ani jsen nemel tu cest se stim setkat jak tu psaly but je to 8 na kole nebo je spatny plast but bych ho zkusil potocit na ravku nebo bych sehnal novej...
Datum: 09. června 2010 21:28
 je pravda že to kolo trochu osmici ma
Datum: 08. června 2010 21:30
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Je to možné, že to je nevyvážeností pneu+ráfku. Uvidíš. Nic to, já už tady na webu definitivně končím. Bojuj, držím Ti pěsti. Hned po mě určitě bude následovat odpověď od pana : kolečko , který ti sice nenapíše, co způsobuje tvůj problém, ale napíše mě, že co tady píšu tak není, a jestli Ti něco hází tak to bude ventilek, nebo kamínek v dezénu ... , takže na takový server já chodit nebudu a ztrácet čas. Jsi v tom nevinně, ale nezbyde, než aby si tady radili amatéři mezi sebou a dál si pokurvovali svoje stroje často nesmyslnými zásahy.
Datum: 08. června 2010 20:35
 aleši dik zkusim a nemuže to byt treba tim že mam v předu pneumatiku ktera ma byt normlane vzadu?
Datum: 08. června 2010 19:54
 aleši dik zkusim a nemuže to byt treba tim že mam v předu pneumatiku ktera ma byt normlane vzadu?
Datum: 08. června 2010 19:47
 aleši dik zkusim a nemuže to byt treba tim že mam v předu pneumatiku ktera ma byt normlane vzadu?
Datum: 08. června 2010 19:38
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Já myslím, že Ti to dělá jednoznačně axiální házivost předního kola, která se projeví právě v těchto otáčkách vibracemi. Máš kolo vyvážené? U auta se špatně nyváženýma kolama mi taky začal mírně vibrovat volant při 110 km/h, obvykle to poznáš i v nějakém tzv. násobku rychlosti, takže myslím že stejný jev by jsi mohl pozorovat při rychlosti okolo 50-60 km/h. Zaměř se na to, jeď po rovné cestě a mírně zvyšuj rychlost mezi 50-60 km/h a věřím, že možná menší vibrace též pocítíš. Budeš muset buď nechat vyvážit přední kolo, nebo jezdit pod 110 km/h, nebo nad 110 km/h. Pokud Ti to udělá vyšší rychlost než 110km/h, tak si myslím, že ve vyšší rychlosti se to potom začne mírně ztrácet, ale neustane to. To je můj odhad.
Datum: 08. června 2010 17:37
 rám je normalne origo a ve předu je asi trošku osmice ale to nejde skoro videt podle me to neni tím
Datum: 08. června 2010 14:27
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Nemůže to být třeba nepatrnou 8 na předním kole? A co kostra, máš ji krásně rovnou a v ose, nebo to je nějakej po domácku sesvařenej krumpl???
Datum: 07. června 2010 22:14
 čus... draci spravil sem si svýho pařízka, sem strašně rád.. jede výborně, chtěl bych vědět kolik jede ale nefunuje mi náhon tachometru.. prostě se ten vnitřek netočí, tím pádem se ani netočí lanko a netočí se tacháč.. nevíte čím by to mohlo bejt???.. jo a ještě se chci zeptat, jestli má někdo z váš zkušenosti s válcem, karbecem a hlavou z jawy 21??jede to líp??co bych na své 555ce ještě mohl zlepšit?? dáte mi nějaký rady.??. díky předem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 7:07
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čuss ty tam jsou...
Datum: 09. června 2010 7:07
 Čau,na rozetě bys měl mít dva kolíčky který ti ten šnek pohání
Datum: 08. června 2010 22:21
 čau jo díky moc... hele tak se na to kouknu, ale já to měl asi před týdnem rozdělaný a je divný to, že když to zkouším roztočit rukou tak to plně funguje, ale když to dám na kolo tak se to jen sem tam pootočí..
Datum: 08. června 2010 7:11
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 čavec mě to dělalo to stejné a bylo to tím že jsem měl ohlodaný unašeče na rozetě který poháněj náhon. Opravil jsem to navařením a opilováním housenky COčkem  Chce to se podívat.
Datum: 07. června 2010 21:46
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele kdo ví tak ať pls poradí taky radím skoro u každýho dotazu pokud vím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§§§§
Datum: 07. června 2010 20:36
Posl.aktualizace: 07. června 2010 20:12
 Máš to opravdu pěkné, mam taky něco takového akorát jiné barvy, ale tlumiče taky z plecháče a ještě pár odlišností od tvého, můžeš se kdyštak podívat jak vypadá ten můj, zobrazí se hned fotka aktuálního stavu a pak tam jsou, jak vypadal před tím http://sportak21.rajce.idnes.cz/Moto/#DSC00623.JPG
Datum: 07. června 2010 20:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 krásně jsi ho zrenovoval
Datum: 07. června 2010 20:00
Jméno: jawak.
IP: uživatel9607
 ahoj draci mam jawu 21 a kdyz napinam retez jak nejpresneji mam vycentrovatt zadni kolo aby jelo ve stope diky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 16:06
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nekdo to dela lati. Veme se dlouha rovna lat a musi se dotykat ve 4 bodech kol (2body na prednim kole a 2 na zadnim)...
Datum: 07. června 2010 16:06
 ja si na oba napinaky na 350 udelal sekacem MELKY zaseky, presne odmereny jako je to na rejzich a funguje to suprove. jinak muzes taky pocitat zavity, ale to je na dosti dlouho.
Datum: 07. června 2010 15:18
Jméno: nkpmk
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 07. června 2010 0:02
Jméno: Aleš
IP: uživatel9601
 *PŘEDNÍ KOTOUČOVÁ BRZDA - ŽÁDÁM O POMOC*
Zdravím Vás všechny. Mám HONDU NSR 50 a neustále mi přibržduje přední kotoučová brzda. Dojezd je max. 1,5 km = 3-4 brždění, pak se systém natlakuje a destičky zůstanou sevřené do kotouče. Při povolení odvzdušňovacího šroubu na třmenu brzdy a odtlakování brzd. kapaliny destičky odskočí a kolo je volné. Zkusil jsem 3 druhy brzdové kapaliny DOT4, mám nové brzdové destičky - neoriginální, brzdový systém je čistý, kolem pístků jsou nové těsnící gumky, pístky chodí - ale zamáčknout jdou jen velmi silně, brzdová hadička je stará, ale průchozí. Brzdový kotouč má házivost asi 0,05 mm a tloušťku o 0,2 mm větší než minimum. Brzdový systém se natlakuje a pak už nepovolí destičky. Tento jev není závislý na zahřátí od brždění, stalo se mi to několikrát i za studena. Když brzdové destičky odskočí, tak jejich vůle mezi kotoučem je menší, než 1 mm. Pokud někdo z Vás něco podobného řešil, napište prosím. Můj odhad je, že se nejspíš nevrací po odbrždění dostatečné množství brzdové kapaliny zpět do vyrovnávací nádržky, Je to takový začarovaný kruh. Poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 17:45
 brzdová hadice nebo mrtvý chod na páčce
Datum: 07. června 2010 17:45
Jméno: Harmi
IP: uživatel9602
 Čau ,řešil jsem úplně stejnej problém u jedný motorky na zadní brzdě. Nakonec se ukázalo ,že byl problém v brzdové hadičce. Byla tam pancéřová a na jednom konci byla u koncovky nějaká nalomená a nepropouštěla kapalinu zpátky po odbrzdění. A taky mi někdo radil že by mohl být problém v brzdové pumpě ,že by mohla být zanesená nebo nějakej problém s tím že nepropouští zpátky. Ale u mě to bylo tou hadičkou. Přeji hodně štěstí s odstraněním závady
Datum: 06. června 2010 22:10
 cus draci kdyz pojedu na technickou s fikem budou na me chtit lekarnicku?a co budou jeste kontrolovat vsechno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 21:53
 jestli tam bude nějaký přísný chlapíktak bude kontrolovat: Obě brzdy,tachometr,klakson,přepínač světel,obě světla,velikost pneu,stav pneu,věci po evidenční stránce,povinou výbavu a pak celkový stav motorky. Jestli z něj nechčije olej enbo jestli z něja netrčí nejaké ostré věci atd... Dokonce jsem někde zaslechl že u technické komusi měřili na fichtlu hluk. takto podrobně mě jednou kontroloval chlapík ale sklamal jsem ho žádný nedostatek u mě nenašel
Datum: 06. června 2010 21:53
Jméno: koza
IP: uživatel1859
 draci z okolí Neratovic, napište mi dnes, potřebuju si s váma něco dohodnout , méte zájem jet závod 24 hodin v družstvu?? icq 282482887
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 21:52
Jméno: ardnoo
IP: uživatel9335
 servus a kde by sis chtel zajet zavod ??? na draze v Mlékojedech ???
Datum: 06. června 2010 21:52
 Zdar draci, jak mám vyndat ložiska na rozetě? Mám dvouložiskovou. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 15:13
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Posl.aktualizace: 06. června 2010 14:32
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ok, já si ho tedy koupím... Hele a že na 125 si můžu udělat řidičák v 16 letech??? Nevíte kolik to stojí? Za půl roku mi je 16...
Datum: 06. června 2010 14:32
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Ty jo kup toho maneta..dyt to je perfektni stroj vcelku.. kamos to ma a vali mu to dobřee.. to ma i el starter ..aspon on ho tam ma..
Datum: 06. června 2010 10:57
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Ty jo kup toho maneta..dyt to je perfektni stroj vcelku.. kamos to ma a vali mu to dobřee.. to ma i el starter ..aspon on ho tam ma..
Datum: 06. června 2010 10:57
 Nazdar Tatran 125 bola moja prvá motorka a bola to hotová pomsta so Strojárni v Povazkej Bystrici je to dobrá a silná motorka ale má zložitú elektriku a hodí sa len do mesta a na udržiavané cesty však na to bola aj určená ale mimo cesty a mierný terén je hotový boj o život. Na tartran ti nestači vodický ale musíš mať aj na to roky a rozum a nejaké tie skusenosti aby na nej mohol vychutnávať jazdu pokiaľ na ňu sadne neskúsený tak je to pohroma ako pre motorku tak aj pre jazdca to je z mojej strany a rady všetko
Datum: 06. června 2010 10:16
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 To že má TP v depozitu znamená co? Někde schovaný?
Datum: 06. června 2010 9:08
 ten tatran 125 je náhodou luxusní motorka...jestli má TP tak ji hned ber.
Datum: 05. června 2010 23:49
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Já myslel že manet jako manet 
Takže by bylo lepší kdybych si koupil rači nějakou jawu třeba 175...
Nebo co je lepší? Jawa 150 nebo 175 nebo manet 125...
Na toho maneta si budu moct aspoň příští rok udělat papíry...
A jak to je z těma tlumičema ve předu??? Sou takový nějakýž divný, pružejí vůbec???
Datum: 05. června 2010 23:26
 jsi trouba..ty kupuješ tatran 125..... a to na wikipidei je manet 90... a ano manet 90 má jeden válec ale v něm běhají 2 písty...... zato ten tvůj tatran 125 má jeden válec.
Datum: 05. června 2010 23:19
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Manet_M-90
Datum: 05. června 2010 23:11
 Sorry za spam, ale proč se tam dělá to \\r\\n ???
Datum: 05. června 2010 22:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Čau hoši mám dotaz. Mám na mustangovi 3 kroužkový píst ale jezdím nouzově na dva kroužky.Myslíte že mám z toho opotřebený válec? Chci tam dát nové kroužky ale mám obavy že by se to mohlo zadřít. Zdá se mě že bude hrana vložky na předu opotřebená. Prosím poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 20:41
Jméno: Noname
IP: uživatel9662
 Prosím tě, osaď válec všemi kroužky novými, nebo doplň aspoň ten jeden chybějící a věř, že se nestane vůbec nic! Dodrž správné mazání 1:50, nebo chceš-li motoru přilepšit, tak 1:40 když dáš ty nové kroužky (kroužek) a dávej lepší olej, než M2T. Třeba MOGUL TSF, nebo SHELL ADVANCE SX2 a pod. Ty pístní kroužky nebrousí válec jak pilník, takže se nemusíš bát, že po chybějícím kroužku ti tam vznikla 1mm hrana - to je nesmysl. Pokud by tam nějaká mírná nerovnost byla, tak ti ji srazí postupně ten nový pístní kroužek v době záběhu. Předpokládám, že prasklý kroužek ti neudělal vrypy do válce, do kterých by nový kružek narazil. Jinak - kde projede samotný píst, měl by projet i píst s kroužky, protože když nasadíš nový kružek na píst a zmáčkneš ho plně tak, aby zabadly výřezy do zámečku, tak by měl kopírovat obvod pístu. Prakticky je kroužek pevná silná, ale křehká pružinová ocel, která se ti rozpírá a vytěsnuje vůle ve válci (v případě potřeby, kdyby tam byl zúžený průměr, tak by se měl ten kroužek pouze trochu víc sevřít směrem do pístu). Předpokládám, že tam budou nerovnosti jen v tisicinách milimetru. Jinak - jsou dokonce předepsané i tolerance vůle mezi válcem a pístem, a když je tato vůle velká, tak olej s palivem nanesený na stěnu válce není schopen píst namazat (kvůli velké vůli - protože píst chodí volně), ten se následně přehřívá, tím že chodí volně neodvádí dostatečně teplo na stěnu válce a pak už chybí málo kzadření motoru. Doporučuju co nejrychleji dotěsnit píst ve válci kroužkem, nejlépe vyměnit všechny, zaběhnout motor a kvalitně mazat.
Datum: 12. června 2010 20:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ten motor uz kompresi moc dobrou nemá tak chci dát nové kroužky
Datum: 06. června 2010 16:48
 Zajic-taky sem se snazil vysvetlit...
Datum: 06. června 2010 10:28
 to je taky napad,kdyz mas 3 krouzkovej pist tak tam nedat prvni krouzek...logicky,mel si dat prvni a druhej krouzek pokud si mel jen dva,ne druhej a treti...
Datum: 06. června 2010 10:17
 Protoze mu chybel ten predni takze se teoreticky hrana udelala dal do valce a kdyzby dal novej krouzek i do predu na pist a ten by tam dojel tak tam kde by to bylo zužený tak by se spojili konce krouzku a co by bylo dal si domysli...
Datum: 05. června 2010 21:48
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 proc by se to melo zadrit?! tam muzes dat novy ale nekdy se to spatne zajizdi jestli ten motor ma kompresi tak nevidim duvod je menit staci kdyztak pridat jen ten jeden krouzek jestli ti de oto ze tam chyby
Datum: 05. června 2010 21:40
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 schůdek tam jeste neni. Nezadre se to s novými kroužky?
Datum: 05. června 2010 21:36
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 stoho urcite neniopotrebovany, nechapu co vlastne myslis tou hranou jestli tam je uz schudek tak to je na vybrus novy krouzky to nespravej
Datum: 05. června 2010 21:34
 Dobrý den seso mám na vás prosbu... až zase budete objednávat spojkové tyčinky na pionýra tak tam temu kriplovi který je vyrábí pošlete místo peněz Bombu... Toto už snad neni možný. Jel jsem ke strýcovi který bydlí 150Km odtud. Celou cestu jsem utahoval šroub na ladění spojky,na ramínku spojky jsem schválně nechával několik mm vůli aby tyčinka nebyla zatížená když neni spojka zmáčknutá. Než jsem tam dojel tak šroub byl dotažený na max a spojka už nereagovala. Tak jsem vytáhl kontramatku aby šel šroub ještě malinko přitáhnout... Mno však po 50 kilometrech ani to už nestačilo.Zpět jsem jel 150km bez spojky a celou cestu nasrané v gatích kdy se mě vylámou převody. Doma jsem to rozdělal,na obou koncích je tyčka tak rozpláclá žez motoru jsem to páčil půl hodiny a z víka zapalování ji nemůžu dostat... Malá tyčinka je v tom taky rozpláclá takže ted zase musím půlit motor kvůli debilní tyčince Kdybych tam vrazil slanou tyčinku tak to vyjde nastejno,možná i lépe... Ještě jsem nikdy nebyl tak nasraný
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 21:03
Jméno: xyz
IP: uživatel9662
 Výrobci bývají svině, ale smluvní vztah máte s prodejcem u kterého zboží nakupujete, ten je poslední zodpovědný za výrobek, který prodává. Jemu ze zákona budete výrobek reklamovat, ne prodejci! Prodejce nemá důvod brát drahé a kvalitní, protože aby prodal nemůže na to dát tak vysokou cenu. Ale takový TAIWAN ten je super. Levňučko nakoupí a doufá, že to bude super kvalita a na každém super vydělá. Když to nevýjde, tak začne brát z jinama, aby neměl reklamace. Pokud má ale zákazníky jako jste vy, kteří nadávají na výrobce a né na prodejce, tak může brát ještě větší blato materál třeba z Afriky, kde ho bude lít černoch na pánvi do formiček. Já bych prodejci dovezl celou motorku a na jeho náklady ji nechal opravit, aby se naučil nakupovat kvalitní zboží. Kdyby se mu to nelíbilo, udělal bych znalecký posudek a řešil to u soudu, jako náhradu škody. O peníze nejde, ta tyčka moc nestojí, ale rozdělávat ten motor ... a drbat se s tím, než se složí ... Co kdyby tento díl způsobil trvalé zařazení rychlostního stupně, bylo potřeba nouzově brzdit a vznikla kvůli tomu smrtelná nehoda, nebo s trvalými následky?
Datum: 12. června 2010 21:03
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 všecky jawy z považských strojíren to je jen a jen samá kvalita tzv. Československá kvalita z Považských strojíren.
Datum: 06. června 2010 16:50
 draku tak to je mi jasne,, jenze jsi schytal kdysi tycku,,ted uz jsou kalene madi in cr,,ty mas madi in taiwan,,sorac za toho kdo tp pritahl do republiky,,,,taky jsme mu je vsechny vratil a ted uz mam gut
Datum: 06. června 2010 13:47
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když ty konce nejsou kalené, není se čemu divit. Pozná se to vizuelně podle barvy. Ty konce musí být tmavé.Je-li tyčka
jednobarevná, je to nefunkční součástka .
Datum: 06. června 2010 8:31
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Nic se nevyrovná tomu, co je Made in Czechoslovakia.
Datum: 05. června 2010 22:02
 Taky mám chut si ho někde najit a rozbit mu tlamu... Dnešní výrobci jsou s prominutím kokoti... jim jde jenom o prachy. oni to odflágnou,na kvalitu a funkci serou jediné co je zajímá tak je to aby za to měli prachy... Staří čeští výrobci byli aspon borci a jde to poznat. Takový pařez. má to přes 50 roků,najeto desítky tisíc a pořád to jezdí jak střela. Koupíte new pionýra,jezdíte s ním 5 roků do práce a můžete ho vyhodit do šrotu,tak je to dnes skoro se vším
Datum: 05. června 2010 21:57
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to by me zajimalo jakej krypl to vyrobyl potreboval by poradne na tlamu.
Datum: 05. června 2010 21:38
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 kterej tachak ze skodovky jde na jawy, byly totiz 2 typy kazdej byl jinej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 9:02
 tachace jsou stejny lisej se akorat pocitadlem ujetejch kilometru s dennim pocitadlem/bez denniho pocitadla jinak se nelisej. jo este barvou ramecku  jinak jsou stejny tak jeden tachac co tam dal tvuj tata tak byl spatnej mam doma taky dva tachaky - jeden ukazuje 40km/h a druhej pri stejny rychlosti ukazuje neco malo pres 20km/h
Datum: 06. června 2010 9:02
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 tata dal do 125 tachometr jinej a on ukazoval vic!!
Datum: 05. června 2010 21:43
 řekni mi rozdíl
Datum: 05. června 2010 21:25
Jméno: primaxxx
IP: uživatel5566
 zdar,
hele máte nekdo zkušenosti s napínákem nebo šponovákem řetezu ale takym hle ???
http://cz-cross.rajce.idnes.cz/Dodelavani_ramu,brouseni_nadrze/#SDC17339.JPG
ja to chci udelat ale vubec mi to nejde nevíte nekdo jak na to ??nebo nemáte nejaky navod nebo foto jak to udelaT ??
díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 20:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dyť to jasně vidíš na tý fotce... případně ten čep nemusíš mít vrtanej v kyvce, ale mužeš si na ni nabodnout třeba trubičku, nebo cokoliv... nechtěl by si ještě říct, co máš dělat pravou a co levou rukou? když to nezvládneš vymyslet a dokonce ani udělat podle fotky, tak už docela pochubuju že to vubec zvládneš...
Datum: 05. června 2010 20:17
Jméno: honza
IP: uživatel5566
 zdarec,mohl by jste mi říct co to je rolna řetezu ???
např.
http://www.mgsport.cz/detail/motokros-enduro/motoprislusenstvi-retezy-voditka-rolny/3659.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 18:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to to vpodstatě k překladkování řetězu... používá se to hlavně na mx strojích v oblasti uložení kyvky
Datum: 05. června 2010 18:04
Jméno: Adam
IP: uživatel8931
Posl.aktualizace: 05. června 2010 21:55
 fermez: A jakej máš sekundární převod na tý ČZ 175 450, máš nějaký úpravy v motoru?
Datum: 05. června 2010 21:55
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 podle me je pekne dokurvena. A 110 km na max je hodne malo to jede vic i 175/450 ktera ma 7,5kilovaty
Datum: 05. června 2010 21:21
 za ČZ 175 477 dát 9tiskč a ještě k tomu když není v origo stavu tak to je moc, nechceš jít třeba do ČZ 175 487? http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/417026-175-487.html Já jsem koupil ČZ 175 487 minulej rok v létě za 9tis. s TP,samozřejmě jsem dělal GO motoru + nějaký díly se musely koupit, ale jinak fachčí suprově po seřízení,který jsem provedl. 477ček dneska už moc není v originál stavu, 487ek je dost v origu ještě,takže bych neváhal,je to v podstatě to samé, ale víc sportovnější a taky vytáhla max 110 před GO,te´d zajíždím,ale věřím,že max by dala 120 po záběhu.
Datum: 05. června 2010 21:01
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Dobrej je ten popisek  s lepším výkonem. Číza vytáhne 120 bez překopávání, když je v dobrým stavu
Datum: 05. června 2010 15:39
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 záleží k čemu ji budeš mít jestli ji chceš k norm ježdění a necháš ji tak jak je tak možná jo
ale jestli ji chceš dát do origo stavu tak se ti to podlemně nevyplatí a 9000 se mi zdá taky moc třeba já sem 350 634 deluxe koupil a vesnici v hospodě za 4 piva a byla s papírama všechno
Datum: 05. června 2010 15:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec hoši mám dotaz jak je to možné že si můj mustang vybírá počasí kdy pojede a kdy ne? teďka když jsem ho našteloval a svítí pěkně slunko tak jede jak ďas když je horší počasí tak nechce moc jet nebo nejede vůbec
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 22:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak..když venku cáká tak jedu na 3 v pohodě kopce do kterých mám co dělat při slunečném počasí
Datum: 06. června 2010 22:31
 sorrry ma na toto veliky VLIV
Datum: 05. června 2010 18:15
 presne tak,vlhkost vzduchu ma na toto veliky vzduch,do skoly sice nejezdim,ale kdyz je vlhko a poprchava,jede to lip jak dnes pri slunecnem pocasi
Datum: 05. června 2010 18:15
 To bych řekl že ne,já jsem se do školy těšil jenom když jsme šli do kina nebo na výlet jinak ne  Nemůže na to mít vliv třeba tlak nebo vlhkost vzduchu?
Datum: 05. června 2010 17:17
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Bocheer: To je proto, ze rano se do skoly dycky tesis, tak ji zdimes, co to jde .)
Datum: 05. června 2010 16:59
 MAle neni to až taká blbost. Moje babetta dělá neco podobného. Jezdil jsem s ní 3 roky do škole 15km tam a 15km zpět. Když jsem jel ráno do školy tak jela jako drak,byla živá,měla větší silu a dosáhl jsem s ní vyšší rychlosti. Ale když jsem jel odpoledne domu tak už byla o poznání línější,slabší a nejela takovou rychlostí jak ráno. Takže vždycky ráno mi jede líp jak odpoledne. Teplota vzduchnu na to nemá vliv a vítr takyne. dělá to tak i při uplnem bezvětří. Možná si myslíte že jsem na psychiatra ale je to tak-už 2 roky tuto skutečnost že ráno to jede líp jak odpoledne slebuju
Datum: 05. června 2010 16:36
 cezatak: nerozciluj se...takovych dotazu tu od nej jeste bude....to je zbytecny
Datum: 05. června 2010 14:44
 omg...kolikrát se ti to má říkat....pořádně seřiď zapalování.....předstih!!!!!
Datum: 05. června 2010 14:20
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau pasuje tachac ze skodovky na jawy treba 250...??? aukazuje stejnou rychlost?? jsem se tetka docet ze to am nekdo ma jde oto jestli to ukazuje jak ma?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 12:24
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ja myslel ze to je od sneku jinak sprevodovany jiny rychlost
Datum: 05. června 2010 12:24
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 jako vy ste si myslely že to neukazuje km/h ale m/s   OMG
Datum: 05. června 2010 12:15
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 dik, tak to je supr
Datum: 05. června 2010 12:06
 mám ho v číze....ukazuje dobře
Datum: 05. června 2010 11:34
|



|