Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 21:37
 tak kseft nebude no
Datum: 12. dubna 2010 21:37
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 swine: 200 za motor,stojanek,sedlo a kola?no nwm me se to zda malo...
Datum: 12. dubna 2010 21:02
 už jsme ti řikal ty jsi chtel 500 na me je to moc, dam ti 200 jestli chces
Datum: 12. dubna 2010 20:55
 přesně tak.. prodej to, někomu to daruj nebo něco s tem udělej ale HLAVNĚ DO ŠROTU NE!!!!!!!!ale myslím, že by z toho pionýr ještě šel složit.. někomu to dej ať se třeba pokusí.. nevím...
Datum: 12. dubna 2010 19:09
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 beru vse! 50,-
Datum: 12. dubna 2010 16:46
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 boocher:mám to rozesetý všude po netu a zatim nic  s tim vyhazováním sem si dělal srandu,někomu se to hodí,kdyby jste někdo něco chtěl písněte budu rád,sháním prachy na ČZ tak každá koruna dobrá,
Datum: 12. dubna 2010 16:19
 a nebo to hoď na aukro nebo inzerci. Určitě se najde někdo komu to dobře poslouží.HLAVNĚ TO NEHAŽ DO ŠROTU!
Datum: 12. dubna 2010 16:09
 Nic nevyhazuj,takových dílů je škoda. Já zachranuju co se dá a tací borci to hážou na smeťák  ,jestli to chceš hodit do šrotu tak mi to radši pošli za cenu poštovného  .
Datum: 12. dubna 2010 16:08
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 cezetak: no ještě tam nemám vejfuk,sedlo,motor,stojánek...jinak mě se to válí doma,vyhodim to do šrotu dyž to nikdo nechce...akorát mi to zabírá místo
Datum: 12. dubna 2010 15:59
 to je mnoho dílů? vždyť tam nic nemáš  .....mám fi ukázat můj bordel
Datum: 12. dubna 2010 15:48
 cau, chci se jen zeptat kolik vam jezdi babeta +-. ??? a chci poradit kolik stoji vybrus a takova renovace mensi. a jeste chci poradot s tim jestli si mam od kamose koupit babetu pry tam je jen spatna osa pr. kola a plynove lanko pak pry to mozna pojede za 400 mi ju da. mam to brat:???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 19:13
 hele to je super cena.... být tebou tak to určo beru.. sice to na pincka nemá, ale babča je taky supr stroj!!! nevím kolik z ní dám, nemám tam tacháč  zrenovoval sem si ji, je to bába 207 a renovace mě výjde na nějakých 4200Kč... ale to už mám pokročilou renovaci, lak, skoro celej novej motor atd...co máš za typ?? dyžtož mi dej icq pokecáme.. kekz@senam.cz
Datum: 12. dubna 2010 19:13
 akorát si dej bacha jestli neni nabořená koukni jestli je blatník dost daleko od fajfky, jinak jí ber
Datum: 12. dubna 2010 18:03
 Já bych to za 400Bral bez rozmýšlení ale jenom z toho důvodu abych to pak prodal za nějakých 1500-2000  Já už babettu nechci ani vidět. Ten kdo vymyslel ty spojky by fakt zasloužil Nobelovu cenu za statečnost
Datum: 12. dubna 2010 15:55
 me jede dvourychlostni babatta az 60 z kopce.. ale je malinko poladena.. a za 400 to je super cena at uz je babetta v jakymkoliv stavu...
Datum: 12. dubna 2010 15:46
 Řeknu ti jedno Babeta má na nic ty odstředivý spojky na Pionýra to nemá. Prostě normál převodovka je lepší než nějaký čelisti na pérkách.  Vim to z vlastní zkušenosti mam 2 Pionýry a 2 Babety
Datum: 12. dubna 2010 15:43
 CHONGU, NAPIŠTE MI PROSÍM NA ICQ 580525761.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 14:38
Jméno: Karel
IP: uživatel8514
 Zdar hoši, heledte, ty co mají nějaké zkušenosti s jawa 585 Mosquito, chci si koupit novou zadní pneu, a v techničáku je napsanej rozměr 3,00-16, a jak mam tu zadní už sjetou tak na ní je napsanej rozměr 80/90-16, chci se jen zeptat jestli je to to samé či nikoliv.Díky za odpovědi.Karel
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 16:10
 Ahoj.hele newim jestli je to to samý ale já mám na zadní pneu 2,75 - 16 a má tam bejt 3 - 16 tak je to asi jedno.kup si je jako já na pneumoto.cz
Datum: 12. května 2010 16:10
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel8547
 zdar draci přivezl sem si mz udělanou do krossu ale nwm jestli je to 150 nebo 250 měřil sem průměr válce 70mm nevíte jestli je 250 nebo 150??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 21:36
 nemas fotku?
Datum: 11. dubna 2010 21:36
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel8547
 zdvih newim ale řikaj tomu nízko zdviška
Datum: 11. dubna 2010 20:39
 a jaký to má zdvih? to neni jen o vrtání...
Datum: 11. dubna 2010 20:27
 to bude 250
Datum: 11. dubna 2010 20:22
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 18:45
Jméno: Horst
IP: uživatel8771
 Tak SESO sup sup at to stihneš bez front,ted' je mín' lidí!!!! Ahoj!!!!!
Datum: 12. dubna 2010 18:45
Posl.aktualizace: 03. ledna 2016 19:15
 Čau, pěknej, mám toho stejnýho a chtěl bych mu dát novej lak.Máš origo barvu? Jestli jo tak poraď číslo, jak červené tak i bílé. Dík
Datum: 03. ledna 2016 19:15
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já bych naleštil víka
Datum: 12. dubna 2010 17:54
 ten vyfuk je hrozny, a ma obracene spodni listy na zadnim plechu. ale inak Ok.a mustangisto lestit neni treba...
Datum: 12. dubna 2010 14:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pěkný ale ještě bych ho vyleštil a dal jiný výfuk a bude tip top
Datum: 12. dubna 2010 14:23
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 výfuk užs háním nový
Datum: 12. dubna 2010 14:08
 Nádherný strojek ale nějak sem mi nelíbí v jakém stavu je ten výfuk ale to je podle mě jediný nedostatek. Jinak nádherný!
Datum: 11. dubna 2010 21:44
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 opovaz sa ho chytit
Datum: 11. dubna 2010 21:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak si na něj odvykni páč ti ho ukradnu
Datum: 11. dubna 2010 21:05
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja ho tam dal pac se mi libi vis ?
Datum: 11. dubna 2010 20:21
 krásnej ale dal bych tam origo přední blatník a pak by to bylo super ale i tak je krasnej
Datum: 11. dubna 2010 20:05
Jméno: Petr
IP: uživatel9171
 ahoj draci, chodim do 8. třídy a už se rozhlížím na jakou školu. Chodil jsem do elektrotechnického kroužku, takže základy o elektronice mám.. zájímam se hodně o motorky, měl jsem mustanga a kromě GO motoru jsem si na něm vyzkoušel všechno včetně výměny pístních kroužků atd.... Myslím že alektro + matorky to je obor mechatronik? na které školy chodíte vy? a co by jste mi doporučili? Kdyby náhodou jste někdo věděl o takové škole v Liberci nebo Jablonci nad Nisou tak napište....díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 6:41
 Jak říká MaverickSK,má to budoucnost.A nebo běž na automechanika,tam se zabívaj autodiagnostikou a to už jsou teď všechny auta na diagnostiku
Datum: 12. dubna 2010 6:41
Jméno: pavelc
IP: uživatel8173
 autotronik
Datum: 11. dubna 2010 23:01
 na mechanika sa ti neoplatí ísť... choj radšej na elektrotechnika, pretože elektronika má budúcnosť, dnešné autá, samá elektrika, takže tak....
Datum: 11. dubna 2010 21:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jdi na nějakou strojárnu...můžeš jít na strojírenství a když tě to nebude bavit tak můžeš jít na mechatroniku
Datum: 11. dubna 2010 21:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hlavně nechoď na gympl
Datum: 11. dubna 2010 20:50
Jméno: Petr
IP: uživatel9171
 No právě píšu, že mě baví motorky a elektronika, tak jakej obor a školu nevim kterou...
Datum: 11. dubna 2010 20:26
 vyměnit kroužky snad umí každej  ,a GO jak by smet..a jinak s tou školou.To si musíš vybrat ty co tě bude bavit
Datum: 11. dubna 2010 19:58
Jméno: Petr
IP: uživatel9171
 sory sem se přepsal..
Datum: 11. dubna 2010 19:48
 No newím jestli z tebe bude dobrej Elektrikář když píšeš elektro s "A"
Datum: 11. dubna 2010 19:41
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 14:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 To je luxusní stroj to jak kdyby se toho nikdo ani nedotkla bylo by to vystavené v považských strojírnách prostě jak od výroby
Datum: 13. dubna 2010 14:38
 Dík chlapy, dalo to dost práce.  Finančně jsem do toho dost vykrvácel, kolik vám snad ani řikat nebudu.  Jinak je to lakované pragopurem.
Datum: 12. dubna 2010 20:17
Jméno: Horst
IP: uživatel8771
 To je pěkný!!!!!!!! Fakt paráda!! Jsi šikula!!!!!!
Datum: 12. dubna 2010 19:00
 No krása, jen jeden dotaz. Čím je to lakované?
Datum: 11. dubna 2010 20:57
Datum: 11. dubna 2010 20:50
 neni co dodat, vystavit v obejváku místo televize
Datum: 11. dubna 2010 20:09
 nádhera ani bych tam motor nedával
Datum: 11. dubna 2010 19:48
 Fešný odstrkovadlo  ...nee dělam si srandu, povedlo se ti to, já sem tuhle zimu renovoval simsona s51enduro tak vím, co práce to dá
Datum: 11. dubna 2010 19:39
 pěkné
Datum: 11. dubna 2010 18:59
 K tomu jen ++++++++++++++++++++++++++++++++. Jen blatníky bývaly bělější, ale to je detail.
Datum: 11. dubna 2010 18:49
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 No krasavec
Datum: 11. dubna 2010 18:46
 Zdarec draci. Mám dotaz spíše pro odbroníky - z historických pramenů jsem se dozvěděl, že ČSLA měla především na útvarech větších rozloh, na letištích a na středních vojenských školách k dispozici i stroje Jawa pionýr ve vojenské úpravě. Na internetu však přesnější informace chybí. Mohl by někdo tuto problematiku objasnit - např. jaké typy 550/555/05/20/21/23??? Jednalo se i o typy s revmaplechama, nebo i bez? Jak to bylo s nátěrem - dobové prameny uvádějí khaki barvu, ale není mi jasné, zda byly v tomto odstínu všechny plechy... Jak to bylo s částmi, které byly v civilních verzích chromované - kola, výfuk, řídítka, rámeček světla??? Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 19:42
 no o to ani tak nejde, kde a kdo jim dal khaki, spíš by mě zajímalo v jakým rozsahu... No a že by to armáda nechala v chromu se mi nechce moc zdát -přece jenom ten chromový lesk byl asi nežádoucí u armádních vozidel.
Datum: 11. dubna 2010 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel9159
 nechci ti brat iluze....bavil sem s klukem kterej ma k dispozici skoro vsechny prameny z povážských strojíren a vojenské typy fichtlů meli udajne být obycejný seriovky tak jak vyjeli z fabriky,jen byly u vojáků na dílně natreny na Khaki.....povazsky strojirny s tim nemaj nic spolecnyho.....vic nevim
Datum: 11. dubna 2010 19:22
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 I řidítka byli matné
Datum: 11. dubna 2010 19:01
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Ano, teď si vzpomínám, ráfky a výfuk byli matné, asi pozink a byli s revma plechama.
Datum: 11. dubna 2010 19:00
 ty jawy 20 by mě zajímaly podrobněji, pokud si to ještě pamatuješ.Byly skutrované, nebo bez revmaplechů? A ty ráfky a výfuky - některé zdroje uvádějí, že byly barveny stříbřenkou, jiné že v pozinku (bez lesku) Jde mi o to se co nejvíce přiblížit realitě při renovaci. Díky.
Datum: 11. dubna 2010 18:49
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Tak to ti můžu já trochu přiblížit. Dělal jsem nějaký roky u útvaru civilního šoféra a měli sme tam Jawy 23 Mustang a Jawy 20,
Byli celý v khaki barvě, kromě řidítek, ráfků a výfuku. To bylo v chromu.
Datum: 11. dubna 2010 18:21
 Zdar.Chcem sa opytat kolko vas vysla kompletna RENOVACIA pionýra,vsetko lak,motor...... no proste kazdy sroubek.Vysledná čiastka???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 15:31
Jméno: putin28
IP: uživatel9167
 tolind-Wau niaka draha renovacia.!,ale ked uz tak poriadne!!!
Datum: 11. dubna 2010 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel9159
 Nedelal jsem uplne kompletni GO,dost dilu jsem uz mel. Novy lak,kola,trochu ostrejsi motor,sedlo+ruzne detaily a ve vysledku 12000,- myslim ze hezka renovace se za 10 000 dá udelat. Zde muj vysledek http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=233&muid=43758 strikano syntetikou....upozornuji ze lak stale jeste neni rozleštěný a jak se blýska!!!
Datum: 11. dubna 2010 14:31
 No tak já ji teď dělám taky na 555 a ještě není hotová, ale originální způsob lakování ručně dělaný linky... komlet jako, když vyjela z fabriky no a je to tak čtyřicet, padesát tisíc...
Datum: 11. dubna 2010 14:17
 No teď teprav dělám amaterskou, ale už sem se dostal tak do dvou tisíc, ještě sem nelakoval, záleží hodně na tom kolik dílů máš zachovalých a kolik jich musíš měnit.
Datum: 11. dubna 2010 14:00
Jméno: Roman
IP: uživatel6843
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 0:38
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9174
 pořádnej motor V8 a na dragy
Datum: 12. dubna 2010 0:38
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ale mě se to taky líbí
Datum: 10. dubna 2010 21:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 neni to tak špatné
Datum: 10. dubna 2010 21:39
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Fuj,ale barvy jsou pěkné
Datum: 10. dubna 2010 21:18
 Praktický by bylo tu nádrž dát do tý mezery v rámu pak by byl záleh kompletní
Datum: 10. dubna 2010 21:05
 *mezirka utekla
Datum: 10. dubna 2010 20:58
 no dobre ja ne, ale u nekoho mensiho simyslim, ze to uz pak je jenom otazka nahody co to odnese tentokrat
Datum: 10. dubna 2010 20:57
 karlos: zas tak horké to nebude...maximálně si o nádrž vyrazíš dech xD
Datum: 10. dubna 2010 20:50
 zas takova tragedie to neni, jenom bych se bal, ze kdyz na tom budu polozenej a prejedu nakej hrbol tak si o nadrz , nebo matici na krku rizeni vycinkam vsechny zuby
Datum: 10. dubna 2010 20:42
 bode: přesně... furt sem nevěděl jaký rám udělat a toto se mi líbí, tak to trochu okopíruju
Datum: 10. dubna 2010 20:28
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 no na socialistikdragster jako dělaná
Datum: 10. dubna 2010 20:26
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Fuj takhle prznit jawu
Datum: 10. dubna 2010 20:24
 hoši srší z vás závist... dát jiný zadní blatník tak je to bězva..mě se to líbí...dát do toho svůj GTR motor tak mám pěkného závoďáka...měl zbytečné prachy tak to hned beru.
Datum: 10. dubna 2010 20:24
 Jsou i horší věci, todle má aspoň jednotnou barvu
Datum: 10. dubna 2010 20:05
 Taky už jsem to viděl,,,a je to teda pěknej humus....tohle bych z fíka nikdy neudělal.
Datum: 10. dubna 2010 20:03
 já osobně jsem proti veškerým větším upravám techto motorek a prostě nechápu proč si tp radši neudelaj z naky vetší motorky třeba z naky yamahy
Datum: 10. dubna 2010 19:40
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 j to je dobrej humus je my z toho docela na bliti a nechapu kdo to takhle skurvi
Datum: 10. dubna 2010 19:25
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 cus draci jak je mozny ze se mi hejbe cely kolo???kolo je utahly a hejbe se s tim i celej pionyr??je mozny ze to sou loziska v kole???a kolik jich tam je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 10:54
 Jakým směrem se to kolo hejbe?Do stran?Buď to sou ložiska v kole (ty bych vyměnil preventivně) nebo pouzdra ve vidlicích
Datum: 11. dubna 2010 10:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak to máš vyčvachtané ložiska měly by tam byt dvě jedno z jedne strany druhe z druhé
Datum: 10. dubna 2010 19:14
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 21:14
 Pokud je po GO tak to vem,a jestly to má opravdu 11kW tak neváhej a ber hned !
Datum: 10. dubna 2010 21:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no to je výborná cena
Datum: 10. dubna 2010 19:17
 dobrá cena, když je i s doklady
Datum: 10. dubna 2010 19:00
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 tomas:jasny v poho
Datum: 10. dubna 2010 18:12
 ale já to mám stejně moc daleko tak je to jedno to jsem jen tak plácl
Datum: 10. dubna 2010 18:10
 no vidíš
Datum: 10. dubna 2010 18:09
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 já už ji mám právě zamluvenou
Datum: 10. dubna 2010 18:08
 nečekej a ber to než ti ju nekdo vyfoukne-treba já
Datum: 10. dubna 2010 18:05
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 12:06
 draku registruj se na seasa a jdi do toho katalogu a tam dole bude napsano stahnout v zip
Datum: 10. dubna 2010 12:06
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 11:10
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 hošim mam dotaz,mam u mustanga bouchlou nádrž,na kytování je to bouclý moc tak se chci zeptat jestli se to nechá nějak opravit,nechci shánět jinou nádrž protože tahle je uvnitř zdravá
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 19:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 presne tak to udelaj jak uzenaveverka
Datum: 10. dubna 2010 19:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nasyp do ní kukuřici a zalejvej to horkou vodou...uvidíš jak nabyde...
Datum: 10. dubna 2010 12:05
 a jestli to mas fakt moc promackly tak ti jedine vyvarit..do ty diry vyriznout kousek plechu,privarit ho tam a zakytovat zbytek
Datum: 10. dubna 2010 11:28
 ahoj hele to samý sem měl u 21 kopl sem do nádrže a prohnula se tak sem vzal pumpičku a šlaufek sem dal na kohout a držel víčko nádrže a boule vyskočila.
Datum: 10. dubna 2010 10:43
 Zdravim, poslední dobou je to tady na pokecu doslova hrozný! Vadí mi několik věcí, které dále zmíním. Tenhle pokec byl ještě před několika lety poměrně kultivovanou diskuzí, s nástupem mladší generace fichtlařů se to však změnilo. Celková úroveň pokecu šla dolů. Napíšu v několika bodech co mi konkrétně vadí, a vy se k tomu prosím vyjádřete a napište svůj názor...1. NESMYSLNÝ, ZBYTEČNÝ A HLOUPÝ DOTAZY: Poslední dobou se fakt množí naprosto stupidní, mnohdy až provokativní dotazy. Když jsem začínal s fichtlařinou, tak jsem se napřed pokusil najít odpověď na svojí otázku na nějaké internetové stránce( http://www.jawa-50.cz a pod.), většinou jsem tam našel co jsem potřeboval, proto se až divim, že je někdo tak neschopnej, a dělá mu problém strávit cca 20s tim, že nacvaká potřebný výraz do vyhledávače(viz dotazy co je to předstih, odtrh...). Provokativní dotazy například ohledně M2T a pod komentovat nebudu, slouží jenom k nasrání mnoha dalších lidí. 2. URAZKY A CHOVANI: Dříve si tady lidi nenadávali, to přišlo až s novou generací fichtlařů. Každej má dnes potřebu po internetu někomu nadávat, někoho ponižovat a někomu škodit. Holt nevýhoda internetu a jeho anonymity. Mě by snad ani nikdy nenapadlo nadávat někomu po internetu, zvlášť když ho neznám! Když tě někdo nasere, tak ho po internetu zkrátka neřeš a neventiluj svoje emoce pomocí urářlivejch příspěvků a odpovědí. 3. ČEŠTINA: Často se mi stává, že si některé příspěvky musím přečíst dvakrát abych pochopil o co vůbec jde...nějaký pravopis tady jde naprosto stranou, což je špatně. Dokonce některým dělá problém správný slovosled. Dalším problémem je tzv. Vypatlanština...To je nový jazyk zdánlivě se podobající češtině, místo V se však používá W, slova se zkracují do prapodivných zkratek a pod...zkrátka jazyk dnešní mládeže, který se šíří hlavně po internetu. Takhle bych mohl pokračovat celé dopoledne, na což nemám čas ani náladu...Vajádřete se prosím k jednotlivým bodům a napište svůj názor, třeba jsem sám, komu tohle vadí, díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 10:17
 reper.rambo: Zdravím tě, jsem rád že jsi přidal kritiku k mému příspěvku...ale hned na začátek ti musím vysvětlit že mladší generaci fichtlařů opravdu do jednoho pytle nehážu, to by mě ani nenapadlo! Domnívám se, že jsi absolutně nepochopil o čem píšu, přečti si prosím ještě jednou co jsem napsal! S tím, že by mě někdo poznal a dal mi přez hubu...toho se opravdu nebojím, narozdíl od nejmenovaných totiž nezneužívám internetové anonymity, s řadou lidí tady z FK se znam osobně. Takže prosím važ svoje slova než něco napíšeš... jestli máš nějaký dotaz, napiš mi na icq 204-156-619, s pozdravem Lukáš Radvan
Datum: 12. dubna 2010 10:17
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9174
 A navíc třeba já zrovna dělám od 6 na autech s tátou a v 12 sem začal na fíkovy a ke všem motorům mám cit a fichtla bych nevyměnil za nic a hlavně mám úctu k těm starším a zkušenějším protože nikdo se chytrej nenarodil ale zároveň mě štve že když se člověk na něco normálně zeptá tak odpovídaj skoro!!!!! ne všichni na něco jinýho a nebo tě začnou schazovat a řikat že to je blbost například když sem se zeptal jestly má někdo zkušenosti se 4kvaltem ze simsona na fichtlu a nepřejte si vědět kolik lidí neumí normálně myslet a nic pochopit jak to člověk myslí a přitom to píše jednoduše a jak znám už trochu svět blbci jsou a budou vždycki a pravopis to je kapitola pro sebe každýho furt nebaví přemejšlet co napíšu tady a co tady někdo holt píše a hotovo nikdo není dokonalej a nikdy nebude a za to strčim ruku do ohně.
Datum: 12. dubna 2010 1:01
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9174
 Je mi 16 a nesouhlasim s tebou jako kdo nenadává a kdo se nikdy na nic stupidního nezeptal a myslim že by ses měl nad sebou trochu zamyslet než všechny mladý hodíš do jedný krabice protože by se mohlo stát že by tě někdo mohl poznat a dát ti přes pusu protože to je docela velká provokace a v jedinym co stebou souhlasim jsou ty skratky
Datum: 12. dubna 2010 0:46
 díky seso, určitě to FK hodně pomůže, ale i nám.. dobrý rozhodnutí...
Datum: 11. dubna 2010 9:19
 ja vam reknu cim to je,,je to tim ze nema cas psat romany k novinkam,,uz sem rok poradne nespasl,,, ale k vizu dostanete poredej dejepis  stando mel jsi hned psat,,dam to do cajku,,,, bany se budou rozdavat jen tem kteri provokujo kvuli tomu ze se doma nudy a dloubou se prilis v nose, nez aby sli delat do dilny neco smysluplneho a kdyz ne do dilny tak orezevat stromy na dalsi sezonu,,at jsou jablka jako lusk,,, prestante vysedavat u pc a jdete davat do cajku moto,,je tu motosezona 2010  at to prilis nenatlacite letos draci,,,,,,,,
Datum: 10. dubna 2010 23:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 díky
Datum: 10. dubna 2010 22:35
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 první rozumná odpověď co mustangista napsal,ale sem zvědavej jak dlouho mu tohle vydrží......
Datum: 10. dubna 2010 22:21
 Podle mě se nad sebou ted zamyslel....ale to je jedině dobře.
Datum: 10. dubna 2010 22:17
 mustangisto:řekl bych že vedeš v tabulce blbých dotazů.buď jsi šel do sebe nebo si nevidíš do huby.
Datum: 10. dubna 2010 22:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dachle a postule plně souhlasím s vámi
Datum: 10. dubna 2010 21:58
 to není jen standa,takových je tu víc kteří odpovídají rozumně a na úrovni.tady každý dělá go motoru,každý dělá úpravy že by se i Kreibich divil,každý okamžitě pozná je fichtl jede líp na předstih 1,7 než na 1,6mm ale každý se ptá kolik má ředit olej s benzínem.buďme rádi že nám nekdo poradí.Ta rada třeba někoho stála spoustu peněz a času než na to přišel.tak si toho važme protože až se nebude koho zeptat budeme v prdeli.
Datum: 10. dubna 2010 21:54
 No mustangisto....mě nezbyde nic jiného než s tebou jen a jen souhlasit  ,,,kde se to v tobě bere
Datum: 10. dubna 2010 21:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 hoši já normálně už z toho bečím ze všeho já bych byl pro aby sme si tu nenadávali a neuráželi se navzájem a normálně to tu fungovalo jak má a aby někdo něco napsal nějaký dotaz ale nějaký co k něčemu bude a žádné hádání a na ty dotazy někdo odpoví když bude vědět.Každá odpověď za něco stojí. Budeme tady kamarádští a nebude to tu v rozpadu všeci se vzpamatujeme i ja trochu protoze mozna asi fakt sem tu psal i nesmyslně a prostě to tu bude fungovat dle Sesy jak by mělo a budou se dodržovat pravidla už od teď byl bych za to velice rád věřím že někteří taky poplakávají a je jim něco líto. Byl bych opravdu rád kdyby to tu tak fungovalo
Datum: 10. dubna 2010 21:49
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Sorry, Standa se už vyjádřil.
Datum: 10. dubna 2010 21:01
 zdarec plně ze všema souhlasím, přiznám se Vám...je mi 13 let, doufám, že mi kvůli tomu nezačnete nadávat   no já sem akorát rád když mi někdo poradí, zkušenosti potřebuji získat, díky Vám a fichtlkrámku mám zkušeností dost.. za to Vám chci hodně poděkovat....ale taky je fakt, že mě nějaký dotazy taky se*ou a nechci mluvit sprostě, když to nen zapotřebí...
Datum: 10. dubna 2010 20:52
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Tak co se týče údajného frajera Standy, tak asi takhle.Do fichtlů dělám už mraky let a Standovi příspěvky konzultuju se svejma zkušenostma a jsem přesvědčen,že tenhle člověk o těchto mašinách něco ví a umí dobře poradit na rozdíl od některých antitalentů.
Datum: 10. dubna 2010 20:51
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 já kdyš sem začínal s fichtlama tak sem tady četl taky každej příspěvek,kdyš mi něco nešlo,nevěděl sem jak to opravit tak sem napřed skoušel,pak hledal na netu a pak psal na fichtlkrámek.chodil sem sem každej den,a teďkon?tak 2X zza tejden.protože bud se příspěvky nedaj přečíst nebo sou to hovadiny.a učit se jak mam na fichtlu správně sedět a držet řidítka to mně teda zrovna moc nebere.....hodně to tu kleslo dolu.myslim si že sem nechodí ani polovina lidí co sem chodila.taky sem se tu chyt se Standou,jawa_cezetakem ale vždy sme se nějak domluvili,nadávky padaly ale dohodly sme se nakonec v klidu.tedkon jak psal standa.uš neodepisuje protože na to nemá nervy,a jawa_cezetak uš taky moc neodepisuje,DR.fík sem nechodí asi vůbec.Místo nich tu sou typy mustangista atd
Datum: 10. dubna 2010 20:46
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 napsals to moc dlouhý, 90% lidí tady nedokáže takhle dlouhej text pobrat. jediný co dokáže mládež pobrat je vypatlanština, a to ještě ve formě sms.ale to je následek akce "internet do zvláštních škol"
Datum: 10. dubna 2010 20:43
 mabode-standa si na nic nehraje,fichtlum rozumi a dost dobre  Ma pravdu,ze vy vsichni hned zacinate s provokacema..nerikam ze sem si do nikoho jeste nerejpnul,ale nadavat tady treba mustangistovi,to uz ste fakt prehaneli..prislo mi to jako slovnik sprostejch slov..o tom tenhle pokec neni,kdyz se na neco nekdo zepta co se vam nelibi,tak tam radsi neodepisujte,nez aby ste vyvolavali hadky a rozvraceli vztahy na pokecu.
Datum: 10. dubna 2010 20:42
 pred 3 roky sem si zde cetl každý dotaz a snažil se na něho dobře odpovědět . Poslední půlrok mne prestává bavit číst dotazy typu : Jak mám seřídit odtrh a předstih , jaký olej mám lít do pio , potom ty nadávky , už by sme se měli spamatovat , chodí sem lidi kteří se nás snaží naštvat , protože je to baví . Začal sem chodit mustangista a pokec jde ke dnu , protože už se všichni neudrží a musí si do něho rýpnout .
Datum: 10. dubna 2010 20:28
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Sorry, Standa se už vyjádřil.
Datum: 10. dubna 2010 20:26
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Hm zatim si tu na frajea hraješ akorát ty jak tak koukám  nojono..rádopby stará škola co?
Datum: 10. dubna 2010 20:22
Jméno: Standa
IP: uživatel9159
 Jo a pri presunu pokecu mi jaksi zmizeli prava Moderatora.....takze uz mi klidne muzete posílat k šípku.....Kolečko mozna mi das BAN protoze si brzo prestanu brát servítky.....ja toho mam opravdu plny zuby.......sakra doprdele prestante si vsichni hrat na neco co nejste.........jak uz tu padlo....kdyz je nekdo,kdo se pred 2 dny pta co je predstih,tak at druhej den neradí jak se dela GO motoru ci jaky olej je a neni vhodný..... Kdyz nic nevim,z praxe mluvit nemuzu,nejsem schopnej vzit sroubovak do ruky tak si tu nebudu hrát na frajera....natoz si treba udelat web o fichtlech a psat tam nejaky navody kdyz sem sam nic nedokazal.....a ta arogance,nezdravé sebevedomí,lenost.... udelejte se sebou neco!!!
Datum: 10. dubna 2010 20:15
 Stando...nojono....já to i čekal že se ozveš
Datum: 10. dubna 2010 20:10
 Tak ale mi jsme si to někde zavinily aj my....on někomu poradil at si zkusí přenastavit např. odtrh, a všeci na něj hned vyjeli s ustřížkem z pet lahve....a pak už se to jen rozvýjelo a rostly odpovědi...
Datum: 10. dubna 2010 20:09
Jméno: Standa
IP: uživatel9159
 Dachl: a ty taky!!!
Datum: 10. dubna 2010 20:07
Jméno: standa
IP: uživatel9159
 Dobre popláčeme si tu jak to stojí za nic,ale nic s tim delat nikdo nebude,nikdo si to k srdci neveme.......v dobe kdy byl pokec propojený s krámkem bych po shlednuti tohohle pokecu v tomto krámku nenakoupil!!!! Opravdu pískoviště. 13 lety decka tu machruji jak ostrileni mazaci pritom jsou radi kdyz pio nastartují,nadavaji skusenym,provokuji ..........ne.....dost.....musim koncit.....sem rozcilenej!!!! SESO pro tebe jediny stesti ze si odriznul kramek od pokecu....takle generace by ti zlomila VAZ!!!!
Datum: 10. dubna 2010 20:07
 No mustangista se musí ozvat prostě všude...
Datum: 10. dubna 2010 20:06
Jméno: standa
IP: uživatel9159
 Platí přísloví: CO mi nalozili,to vezu!! Naložili mi hnuj tak jedu jak s hnojem
Datum: 10. dubna 2010 20:01
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Škoda, že se tu doposud ještě nevyjádřil třeba Standa. Docela by mně zajímal jeho názor.
Datum: 10. dubna 2010 20:00
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 mustangista : potrefená husa se ozvala...třeba to bude tím že tě tady moc lidí rádo nemá,proto ti nadávej,zkus trochu omezit tvoje nelogický dotazy nebo rady a bude klid...
Datum: 10. dubna 2010 19:58
Jméno: standa
IP: uživatel9159
 Mustangisto zalez radsi.......konkretne tohle je tema i o tobe a o lidech s kterejma se neustale musite drazdit,urazet a provokovat!!! S Koleckem plne souhlasim,ja lamentuju uz pres pul roku.......soucasna generace fichtlkramku mi uplne znechutila....sice sem chodim kazdy den,ale uz odepisuji minimálne......drive tu byla pohoda,klídek,pratelska atmosfera.....tak nejak fungovalo vsechno..... ted nemuzu mluvit,rozepsal bych se na hodne velkej clanek a potom by se mnou uz mluvili asi jen lidi z doby kdy to tu bylo na urovni!! Sem zhnusenej!!!
Datum: 10. dubna 2010 19:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no nevim co tady nekterym tak jebe az to boli fakt a hlavne se to vyskytuje u me ze me kazdy urazi a pomlouva
Datum: 10. dubna 2010 19:37
 ysimip-jj to by slo,ale je to jako s pravidlama...ty sou tam taky nez nekdo vlozi dotaz,a stejne se tu obevuje inzerce a nadavky..trictvrte lidi si to ani neprecte..
Datum: 10. dubna 2010 18:24
 Co takhle? Když někdo bude zakládat dotaz,tak předtím,než ho napíše,aby se mu objevil odkaz: Pokud se ti porouchal PINCEK , tak se podívej nejdřív na
http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-opravy-poruchy-renovace.html
Datum: 10. dubna 2010 16:18
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 zdar,jo přesně tak,když už někdo dostal ten nápad něco takovýho vymyslet,pokec a obchod s dílama,tak bysme mu to tady někteří neměli nějak ztěžovat,souhlasím s kolečkem,i když je fakt že ten pravopis se občas neuhlídá,někdo píše rychle tak se překlepne,ale jinak ostatní je pravda...ty bany by byli asi řešení...no uvidíme co se z toho vyvine,jinak držím palce ať se to zlepší...přece jenom to všechno stojí fakt peníze a práci taky nějakou....
Datum: 10. dubna 2010 15:43
 Já osobně si myslím, že fichtlpokec je výborná věc. Neříkám že nedělám chyby v pravopisu, ale někdo to přehání, já si to po sobě aspon přečtu jestli jsem nenapsal blbost...někdo to sem plácne chybí mu tam několik písmen v každém slově...no a s tou mládeží- mně je 14 a myslím si, že to ještě nikdy nikdo na internetu nepoznal (pokud jsem to tam nenapsal, nebo mu to řekl) přesto že v rodině žádného mechanika nemáme, já jsem si ve 12 letech pořídil fichtla a všechno jsem se naučil podle návodů, od kamaráda, z internetu a drobnosti věděl táta... a k tomu jak někdo něco napíše, a ani minutu nekoumá co s tim je, to je strašné...tydle lidi ať tu motorku prodaj, protože z toho vyzařuje jak k tomu nemaj cit(jak řikal Zajíc13)... já jsem se to naučil prakticky samoukou, protože mě to bavilo a snažil jsem se!
Datum: 10. dubna 2010 15:11
 jeste dodatek - jak rekl zajic13, je to o srdicku, kdyz nema cit a vasen k masinam (a nejen jim) postarsiho roku narozeni, neda se taky cekat od nich nic jineho nez pohrdani nad temito nedocenenymi stroji...plny souhlas s postulem, bohuzel o to je to smutnejsi jak to dnes vypada...vubec dnesni mladez nema tu chut za malo penez neco znovu ozivit a o to vic mit z toho radost, byt je to treba "jen" fichtl, jak se dnes rado rika...radsi jdou skemrat za svymi rodici aby za vydelane penize si odtrhly od huby a sli jim koupit japonce, "kteremu pio nemuze sahat ani po kotniky"...a tak je to se vsim...nezbyva nez uronit slzu...a to je posledni slovo asi dost nostalgickeho a staromodniho prispevatele tohoto pokecu na toto tema
Datum: 10. dubna 2010 13:20
 jj to vim
Datum: 10. dubna 2010 13:11
 je smutne ze prispevek co po nejake dobe za neco stoji je prave tedy ten...s koleckem souhlasim...a nejde dolu svou urovni jen pokec, je to cela geenrace jak naznacil moony, sic spor mladsi a starsi generace byla, je a bude stale a starsi budou povidat, jak ti "mladi" jsou spatni...je to castecne pravda, nikdo uceny z nebe nespad ale ruku na srdce, choval se nekdo v 15 stejne tak jako ti zde, co pokladaji dost nejapny dotazy s cilem akorat poburovat? na tento pokec jsem prisel az pred dvemi lety takze zadny pametnik tohoto pokecu nejsem, nutno ovsem podotknout ze mě dotazy tak otravily, ze ze stadia, kdy jsem rad a s co nejvetsi snahou poradil, nezustalo prakticky nic...bylo zvykem a nepsanym pravidlem pri pokladani dotazu slusne poradit, co nejjednoduseji ale nejobsahleji vysvetlit svuj problem a po precteni odpovedi podekovat...na takovy dotaz je radost reagovat, poradit a poprat si mnoho km...kazdy prece jen nema ve svem okoli ostrilene mazaky, kazdy z nas zacinal od piky, nikdo nevi vse a kazdy se uci furt a stale, ovsem to neznamena, ze bez vlastniho pricineni se vse udela...o to hur, pokud se tu objevi rychlokvaseni machyrci, co umi jen vezt hloupe reci, blbe radit a rejpat...s tim souvisi i koleckuv bod cislo 2...a o cestine ani nemluve, sic to ted vypada ze kazu vodu a piju vino, me chybejici hacky a carky maji opodstatneni v co nejrychlejsim vyjadreni ciste meho nazoru a nespokojenosti...kazdy ma prece jen na to jiny pohled ale v koleckove nazoru se vetsina shodne...bohuzel zda se mi ze nebude mit valnejsiho ucinku na zdejsi "mlade" a nijak nezbrzdi naval stupidnich dotazu a jeste dementnejsich odpovedi...co tedy na zaver dodat? pochybuju ze se zmeni fichtlpokec k lepsimu a to je skoda, protoze Sesa s is tim dal hodne prace, chodi tu mnoho zkusenych a dobrych jawa/cezet/stadion/babett/...maniaku co by i radi a co nejlip poradili, jenze na blbou otazku nasleduje jen blba odpoved...a nez blbe odpovidat tak radsi vubec...necht jdou "mladi" vice do sebe a at je to tu co byvalo...jen tak to bude Fichtlpokec, kde hodnotne poradi a bude plnit svou funkci poradny, jako tomu byvalo...pekny zbytek dne vsem...
Datum: 10. dubna 2010 13:11
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 na autoelektrikáře chodim taky zatim sem v prváku a řeknu ti že kdyš aspoň trochu nerozumíš elektrice,tak si skončil,je to elektrikář a automechanik dohromady
Datum: 10. dubna 2010 12:59
 postul-myslim si ze k tomu clovek musi mit lasku  ja od malicka vyrustam mezi autama,asi v 8mi letech sem sedal dedovi na klin a tocil sem volantem..porad sem se strejdovi automechanikovi s necim pomahal a pomaham do dneska..kdyby to ty ucne zajimalo tak si o tom neco zjistujou..ale podle me to berou jenom proste jako skolu,ze je to nezajima a je jim to jedno,hlavne aby prosli..nevim no,ja du na autoelektrikare,protoze me bavi jakakoliv prace s autama a motorkama..je to jen muj nazor
Datum: 10. dubna 2010 12:50
 pracuji 10 let jako automechanik a mám pod sebou učně stejného oboru 3 ročníku a můžu vám říct,že jakékoli znalosti v oboru,slušnost ke starším je něco absolutně cizího.učeň který má 2 měsíce před zkouškama neví k čemu je spojka,převodovka o jejich funkcích a druzích ani nemluvě.byl jsem se podívat na učnáku:vodní pumpu na 120 dělají 4 učni 2 dny.mají vzorový motor tdi ve stojanu na výuku rozvodu  ořá dokola pozohýbané ventily a rozšípaný konec vačky.učni mají vyhrazené místo pro kouření a mistři se chodí zamykat do kabinetu.co lze čekat od takového mariálu?
Datum: 10. dubna 2010 12:46
 denzileck: to je kravina spíš to chce někoho kdo čte každej dotaz třeba kolečka a aby mohl dávat bany a pak může dávat ban dementním lidem
Datum: 10. dubna 2010 12:12
 Dobry by bylo kdyby mohli zakladat prispevky vsichni ale odpovidat jen registrovaní...Sice by byly pořád dementní dotazy ale aspon by nebyly dementni odpovedi.Teda jedina vyjimka by byla-na blbou otazku,blbá odpověd...
Datum: 10. dubna 2010 11:57
 Já s Vámi můžu jen souhlasit. Fichtl pokec šel svou úrovní dolů. Dřív se tu dal číst každý článek, protože měl hlavu a patu, teď jak píšete, objevují se zde opravdu stupidní dotazy. Toť můj názor.
Datum: 10. dubna 2010 11:43
 stepan: tak tak...to jsem smazal odpoledne...ale takovejm lidem bych daval ban
Datum: 10. dubna 2010 11:41
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 kolecko: Máš naprostou pravdu. Zrovna včera jsem se vytočil, když někdo napsal dotazy stylu: Mám hodit fichtla ze skály? Potom tam byl ještě někdo, kdo říkal, že fichtlaři jsou dementi... Je to prostě hrůza...
Datum: 10. dubna 2010 11:38
 kolecko: plně s tebou souhlasím, já vím, že aji já někde udělám chybu v pravopisu ale možu říct, že někteří lidi jsou tak neschopní, že neví, jaké i-y se píše po slově nový.. už sem tady zažil hodně takových překlepů a je to pořád jedno a to samé...pořád někdo píše třeba takový kraviny: mám noví ložiska, fychtl, lýtá, debyl, nevým a další kraviny... jako jo třeba si to oni neuvědomí, ale když netuší, jaké i-y se píše v takových trapných slovech, které sem znal v 2. třídě tak teda trochu ostuda no...
Datum: 10. dubna 2010 11:07
 Kolečko v tom všem máš naprostou pravdu. Vždycky když jsem se na komplu nudil tak jsem si vždycky rád na FK četl dotazy ale teďka poslední půl roku to je fakt hrozný ty stupidní dotazy a urážky to se nedá číst a uplně jsem na fichtl pokec přestal chodit.
Datum: 10. dubna 2010 11:05
 TY VOL A JE TO V HAJI,,TO KDYZ KOLECKO UDELAL KONKURENCNI ROMAN VUCI ME,,, TAK JE TO S POKECEM ASI SPATNE,,,,,,, JENZE CO MAM DELAT,,VIM ZE STARNU I KOLECKO KAZDY ROKEM STARNE,, A SEM PROUDI CIM DAL MLADSI GENERACE,, PAC DNES NACTILETI DOSPIVAJI RYCHLEJI,, MOJE GENERACE MELA PUBERTU VE 13 LETECH,,DNES MI TO PRIPADA ZE PUBERTA JE OD 7 LETECH,,,A TO JE TEN KAMEN URAZU,,,, CO DAL?
MUZU UDELAT DVA POKECI JEDEN PRO PREDEM VYBRANE A DRUHEJ VOLNE,,TO POVAZUJI ZA BLBOST LEBO JE TO PTAKOVINA,,, MUZU DAT KOLECKOVI OPRAVNENI DAVAT BANY,,, COZ BY SI POKEC BYL VYMETENY ALE ASI TO UDELAM,, PAC KDO ZACNE TU NADAVAT TAK BY MEL DOSTAT BAN,, ROZVARECET FICHTLARSKOU RODINU SI NENECHAM,,, KORD KDYZ MAKAM UZ MESIC NA NOVINKACH A DALSI DVA NAD TIM JESTE ZTRAVIM,, KTERE FICHTLARE ZAS POZVEDNE VEJS,,,, na zaver co dodat,,mrzime to ze sem prispivaji provokateri a laidaci,, ale pravopis v tom nehledejte,,,, meli jste me videt na zakladce,, i doted v tom litam  pokec sem predelavam uz dvakrat je to narocne jak na cas tak na finance,,nechtejte abych to predelaval po treti,,, mam uz dite a manzelku,, tak neblbnete a dejte si rict
Datum: 10. dubna 2010 11:03
 kolecko: v tom mas pravdu no
Datum: 10. dubna 2010 10:35
 ondrash: v pohodě, jenom jsem ti chtěl vysvětlit proč mě to štve  někdo si prostě zvyká, že mu natlačíme informace přímo pod nos...ale že by hrábnul prstem pro to, aby se něco dozvěděl, to ne...
Datum: 10. dubna 2010 10:32
 kolecko: dobre klid nervi po me  to byl jen muj nazor tak to chce trochu klidu kamo
Datum: 10. dubna 2010 10:30
 ondrash: na fichtlpokecu jsem od sameho zacatku( rok cca 2006) a muzu rict ze pravdu mam! tobe snad neprijde zbytecny zasirat pokec dotazama, na ktere je na internetovych strankach milion odpovedi? a pritom jenom staci nebyt liny a zadat klicove slovo do vyhledavace! Slysel jsi nekdy o systemu FAQ??? Asi z nejakeho duvodu vzniknul, ze? kdyz je tady kazdej den stejnej dotaz tak je to uz otravný!
Datum: 10. dubna 2010 10:29
 ondrash: jo proto je přesně dělaný pokec,ale jak napsal zajíc,je zbytečné psát dotaz "nejede mi fichtl co s tím? hned napíše,ale že by se podíval na předstih,trysky,svíčku atd to ne,hned jde na pc,a píše takovýto dotaz...
Datum: 10. dubna 2010 10:28
 ...Stejně si myslim,že třičtvrtě z těch,co píšou těma třema bodama co popsal kolečko,si to ani nepřečte..Kdyby četli ostatní dotazy,tak se pak neptaj na kraviny,na který bylo odpověděno pár dotazů pod ním..
Datum: 10. dubna 2010 10:27
 podle me s tou JEDNICKOU nemas docela pravdu.. myslim si ze tento pokec je prave porto delany ne ? aby se tady nekdo na neco zeptal a ne abytotu stalo nudou ze tu napise nekdo neco jednou za den...  ale DRUHY a TRETI bod s tim souhlasim tto mas pravdu
Datum: 10. dubna 2010 10:24
 Taky sem tu každej den..Je pravda,že se tu nadává fakt hodně,kvůli naprostejm kravinám..Já když sem začínal s fichtlem tak sem ani nevěděl,co to fichtlpokec je..Věděl sem o krámku,taky sem obědnal nějaký díly,ale na všechno sem přišel sám a nebo s pomocí dědy..Zato tady většina lidí příde k motorce,zkusí nakopnout-motorka nejde nastartovat,a tak místo toho aby se koukli na trysky,předstih a nebo dokonce jestli maj puštěnej benzín,tak dou hned psát na pokec stupidní dotazy jako např.-fichtl mi nejde nastartovat,co s tim je?Ještě k tý češtině-taky nesnášim když někdo píše tou vypatlanštinou,nejhorší je,KdYž Mi PřÍdE wZkAs TaKoViMhLe StHyLeM...to bych vraždil,každýmu kdo takhle píše bych uřezal ruce..Je mi 15,ale fakt se nechovam jako ty ostatní,co popisoval kolečno..Když mi něco nejde tak to vyzkoušim co s tim je,kouknu na všechno a až pak se du zeptat zkušenějších sem na pokec..Taky si myslim že by neměli odpovídat na dotazy ti,který dostali fichtla před tejdnem a už odpovídaj na dotazy o klikovce a válci..Jako nedavno,nějakej týpek se tu ptal na nějakou volovinu,myslim že práve proč mu nejede fichtl,a za pár dní odpovídal na dotaz o úpravě válce..Taky doufám že se to tu změní k lepšímu..Dřív sem čet každej dotaz,protože mě bavilo někomu pomoct,aby mu fichtl jel..Ale když tady vidim ty stupidní dotazy poslední dobou,ani mě nebaví to číst a už vůbec ne odpovídat..
Datum: 10. dubna 2010 10:23
 bobacz: mladsi generaci nehazim do jednoho pytle, ale vetsina tech, co tu maji blby kecy tak je v tom veku, neukazuji vsak konkretne na nikoho...
Datum: 10. dubna 2010 10:22
 mna us seru ty dotyzi furt oleje jaki mam dat olej ,mozem jezdit na natural alebo special , alebo nejdemito hadze iskru svicka mokra dal nic nenapise k tomu,to us tady ani neni poradne naco odpovidat
Datum: 10. dubna 2010 10:15
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Nemám, co bych ke článku kolečka dodal. Bylo na čase, aby už todle někdo napsal. Jsem na fichtl pokecu denně a je to opravdu hrůza.
Datum: 10. dubna 2010 10:11
 Saint Jimmy : s tím nesouhlasím pokud jsem to tedy pochopil tak, že se tu má nebo že nová generace má nadávat atd. Na některé dotazy, které patří fakt do mateřské školky hned někdo (nebudu jmenovat nebo na nikoho nepoukazuji) musí reagovat vulgárně anebo s odporem. Já taky nejsem žádný slušňáček, ale přece hned neodpovím na něj nějakou urážkou ale třeba vtípkem. Ale určitě to není mladší generace nás 15-ti letých, já myslím že každý tu už použil sprostou nadávku včetně mě, ale to už je dnešní doba. - toť k sprostým nadávkám
Datum: 10. dubna 2010 10:08
 Jimmy: sesa nikomu ban nedává...jestli jsi účel mého článku nepochopil, tak je to fakt smutný!
Datum: 10. dubna 2010 10:03
 web o fichtlech ... veb
Datum: 10. dubna 2010 10:01
 Heh to je veb o fichtlech a ne nejáka moralistická stránka pana Špačka  .Šak když je někdo vulgární tak mu sesa dá ban a je to ne.
Datum: 10. dubna 2010 10:00
 souhlas s panem Kolečkem. I v běžném životě si všímám, že dnešní generace náctiletých je generací totálního úpadku. I nám starší generace vyčítala (a jelikož ještě nejsem tak starej tak ještě\r\n mnohdy vyčítá) to a ono. Ale dneska to bohužel není ani tak o kritice jak se oblíkáš, jakou hudbu posloucháš atd. ale je to o tom, že tyhle lidi jsou prostě blbí omezený idioti bez jakýhokoliv rozhledu, \r\nznalostí a úrovně-zato jsou velice sebevědomí a přesvědčení o své vyjímečnosti...
Datum: 10. dubna 2010 9:53
 No docela zaujimavi clánek a je v tom velká PRAVDA zo vsetkych strán. no ked som to zacal citat ze ZBYTEČNÝ A HLOUPÝ DOTAZY zrazu som mislel na M2T presne dneska ráno som cital zasa o M2T na ten pokec,, a standa velmi dobre nieco podobné na to napisal ze: co to je niaká provokácia?? JO to uz patri aj do 2.bod jeden hovori.... a druchy zase nieco a uz je hádka,,, a este o nadavani to bolo zasa presne dnes ráno ze co je na youtube,,,no kto tam ten dotaz napisal mislim nenapisal to tam preto aby na to pisali naspat samé nadávky! No a 3. bod ja som osobne madar a tesim ze ma rozumiete a ze este som nedostal za to nic negativné a k tomu sa tesim asi uz nieco viem  ,,,ale ani ja nemám rád skráteni a ted uz vim ze ani cesi to nerozumia a niesom sám,tak si chcem ziadat aby sme pisaly na pokec rozumitelne. Dakujem.
Datum: 10. dubna 2010 9:48
 Fakt se na to nedalo koukat...
Datum: 10. dubna 2010 9:44
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 pravda,konečně to někdo pěkně rozepsal že to většina lidí pochopí ale uvidíme v následujících dnech kolik,nechci jmenovat ale typuju si kdo to nepochopil
Datum: 10. dubna 2010 9:43
Datum: 10. dubna 2010 9:42
 ale dobře si napsal to "Vypatlanština"  to mě rozesmálo
Datum: 10. dubna 2010 9:40
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Taky si myslím,s pravopisem na tom sice moc dobře nejsem,ale snažím se.Když mám nějaký problém s fichtlem tak se zeptám když mi to nejede nebo si už nevím rady,ale nesnašim dotazy jako je třeba :Jde fichtl roztlačit dozadu?
Datum: 10. dubna 2010 9:37
 přesně tak,hold někteří jsou tak blbý až to bolí....
Datum: 10. dubna 2010 9:36
Jméno: Karlos
IP: uživatel8530
 Zdar hoši, hele nevim jestli to mam nazvat problemem ale-včera jsem se byl projet na dachlovi(jawa 21), a nebudete tomu věřit, jak přední světlo tak zadní reaguje jen když zmáčknu spojku, když držim spojku svítí, když jí pustim vypne se, a když spojku držim jen malinko, tak to jen malinko svítí.Musel jsem si to nahrát, protože tohle jsem ještě nikdy neviděl.Co na to říkáte?chyba v elektrice?nevim no. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 21:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 díky moc
Datum: 10. dubna 2010 21:52
Jméno: Karlos
IP: uživatel8530
 Až budu mít čas, dám Vám vědět že už to video je na youtube, to video má kámoš v mobilu, byli jsme včera drtit večer, já na dachlovi on na babetě, a nesvítilo mi světlo, a když jsem držel spojku tak už svítili, sám jsem nevěřil vlastním očím, nicméně si necham od kámšoe to video poslat, a pak vám pošlu odkaz.KArel
Datum: 10. dubna 2010 20:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dej tady prosim odkaz na youtube na to video
Datum: 10. dubna 2010 19:39
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 co???? ty volee tos to je mega divne hochuuu jenom pri spojce sviti tak to se me nestalo nikdy
Datum: 10. dubna 2010 19:38
 lepší by bylo ho dát na youtube aby sme se mohli podívat...Díky
Datum: 10. dubna 2010 11:08
 cau posli mi to taky chcu to videt
Datum: 10. dubna 2010 10:56
 pošleš mi pls to video?rád bych to viděl,
Datum: 10. dubna 2010 9:46
 kolecko: tky možný no...
Datum: 10. dubna 2010 9:32
 prostě jak zmáčkneš spojku, ta se ti třeba pohne bowden, který zavadí o kabely...někde je tam špatný kontakt zkrátka...
Datum: 10. dubna 2010 9:31
Jméno: Karel
IP: uživatel8530
 Já si taky říkal že to je blbost, ale mužu ti poslat video jestli chceš, nejdřív se mrknu do zapalování, jestli není někde chyba v drátech, ale jako vidim to u svýho pionýra poprvé a začínam to považovat za raritu, koukal jsem včera na to jako kolík.
Datum: 10. dubna 2010 9:29
 cože?  když zmáčkneš spojku tak ti svítí světlo? Co to je za blbost?
Datum: 10. dubna 2010 9:23
Jméno: NKPMK
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 18:54
|



|