|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 21:29
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
 staré, ale bola to dobrá náhoda
Datum: 05. ledna 2013 21:29
Jméno: jura
IP: uživatel14941
 ahoj mopeďáci chci se zeptat, kdo máte zkušenosti s kliky šlapadel na stadiona jaký je rozdíl mezi těmi za 550 a 385kč případně doporučit. Renovuji S 11 a kliky mi chybí. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 12:05
Jméno: Franta
IP: uživatel11283
 Rozdil je jenom v kvalite
Datum: 04. ledna 2013 12:05
 čau draci na kolik vynde kompletni renovace jawa 21 .?? neznáte nekoho kdo to dělá okolí olomouce ?? jsem z uničova  dík draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 17:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Michal: záleží co je u tebe renovace, rozhodně to neznamená nutně všechno co jde vyměnit za nový díly (leckdy horší než původní)... pokud si renovoval, určitě si renovoval i tebou zmíněný věci
Datum: 04. ledna 2013 17:15
Jméno: Michal
IP: uživatel14939
 Ja jsem renovoval sveho pionyra a vyšlo mě to na 15 000, to jsem měl kompletni renovaci. kromě nove kostry, kapotaže , nadrže a bloku motora
Datum: 04. ledna 2013 6:46
Jméno: Michal
IP: uživatel14937
 Pokud ti opravdu jde jen o to jezdit na tom legálně, tak jak uz psal nekdo přede mnou, stačí sehnat papíry. Daj se splašit i 500. Nebo když máš štěstí jako kdysi já, tak i za litr kořalky. Potom stačí koupit jen novej štítek a narazit si ho podle novejch not a pak na úřadě udělat výmaz motoru a jezdíš legálně za minimální náklady.
Datum: 03. ledna 2013 23:05
 už jen ty veteránky vyjdou dost draho  .. a renovace aby jsi an to Včka dostal taky bude hodně velká pálka.. prostě se to nevyplatí... bud sehnat papíry nebo celou motorku s papírama.. a nebo si kup jinou mašinu i s tp
Datum: 03. ledna 2013 22:35
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Jestli ti jde jen o to, dostat to na silnici, tak bych jen koupil platné doklady, prohodil štítky, a nechal vymazat číslo motoru z TP, myslím za 50Kč.
Datum: 03. ledna 2013 22:19
 jde mi o to abych dostal veteransky značky
Datum: 03. ledna 2013 21:43
 když si podstatnou část věcí budeš dělat sám,tak tě to rozhodně vyjde mnohem levněji... pro příklad mě stála komplet renovace 21 přes 20 tis. (ale jsem puntičkář, mnoho dílů pro můj rok nebylo origo, komplet nové chromy atd.) Třeba lak jsem udělal s kamarádem v dom. podmínkách kvylitní akryl. barvou a kvalita laku je velmi dobrá, náklady na tuto barvu mohly být cca 3000,- , ale v lakovně bych nechal 7000 - 8000,-...
Datum: 03. ledna 2013 21:41
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 21:21
 Ták blatnik je každy jiny pro to že mi nezbyla modrá barva a černe jsem měl dost tk sem si řekl že o udělám černy a v budoucnu bych ho udělal zase modrý.Johnny15:nezajima mě tvuj názor na hudbu ktera je ve videu když to chapeš tak nevím proč to komentuješ s nazvem maš možná pravdu ale vyděl jsem spousty videii s renovaci pokud tedy chceš repase a tak jsem to taky pojmenoval.rozebíráni ve videu konči kolem 2 minuty a video má 5 minut  newim jak by sis předsatavoval skladani nafotil sem to jen přibližně jak to probihalo nechapu proč by tam mělo být 30 fotek jak dil po dilu přidělávám na motorku podlě mě to stači.Přibližil jsem zhruba pruběh generalky tak jak jsem uznal za vhodné pokud sis představoval něco jiného to tě asi zklamal ale mohl bys udělat vlastni video tak jak sby sis představoval jak ma takové video vypadat protože blbě komentovat umi každy tak se mužeš předvest  nic ve zlém....jinak díky
Datum: 05. ledna 2013 21:21
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zachráněný dobře, ale proč proboha každý blatník jiný?
Datum: 04. ledna 2013 15:08
Datum: 04. ledna 2013 12:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 gratulujem ďalší fichtl zachránený
Datum: 04. ledna 2013 12:30
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 23:26
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 taky tam byla 500 OHC za 10 000,-
Datum: 03. ledna 2013 23:26
 Pěkně blbá sranda...... Dřív tam byla JAWA 500 OHC za 45 litrů......
Datum: 03. ledna 2013 18:12
 Nezávidim majiteli toho telefoního čísla  Trochu blbej vtip
Datum: 03. ledna 2013 17:13
 Zdar draci. Mám na vás takovou otázku ohledně mého Prasátka které jsem v létě sehnal  . ZRENOVOVAT ČI NERENOVOVAT? http://provaz11.rajce.idnes.cz/CZ_175_502_Prase_1960/#P1010106.jpg V blízké budoucnosti ho nechám v tomto jak je, ale chtěl bych znát vaše názory ohledně toho, zda někdy v budoucnu, jen rozebrat, vyčistit a složit s pův. šroubama, nebo karoserii opravit- vyvařit, kde je třeba a nechat namíchat barvu a do rozstřiku opravená místa přelakovat a nebo si myslíte, že je toto prase zralé na komplet renovaci??? Prasátko 24 let jezdilo a pak 28 let stálo v garáži. Ja ho přivezl, vyměnil paliv hadici, vyměnil benzit, parkrát prošláp a chytlo mi po 28 letech napoprvý a už nezdechlo a nebylo třeba ani volnoběh štelovat (ani karbec jsem nečistil) Jinak prase je originál krom předního světla, zrcátka a blinkrů(ty byli dodělávany) karoserie na nekolika mistech prorezlá a trochu přetíraná kastlík na baterii taky skrz. motor šlape jako hodinky a celá origo elektrika komplet se všim všudy funguje. Díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 19:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 rozhodně nechat.. "zprasit" to renovací se může vždycky, mám celkově radši původní, byť né zrovna pintlich stav, než renovace... když je potřeba, tak rozlešim moto tempem (jako u tebe) a pak napajcuju čistym olejem, když neni potřeba "ubírat" lak tempem, tak to akorát pajcnu olejem a víc s tim nedělám.... mám takhle "zakonzervovaný" skoro všechny motorky v původnim stavu...
Datum: 02. ledna 2013 19:38
 Zatím teda jednoznačný názory- díky za ně- ty poslední fotky jsou po tom, co jsem to uz Tempem vzal a je to docela znát...
Datum: 02. ledna 2013 18:26
 vzit tempem ,,rozhodne nechat jak je
Datum: 02. ledna 2013 17:46
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 vyser se na to .. je to zbytecny ... pouze stabilizuj..........
Datum: 02. ledna 2013 17:37
 aspoň bych ošetřil rez aby nepostupovala dál
Datum: 02. ledna 2013 16:52
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 být tebou tak určitě nerenovuju, prasátek v orig stavu moc není. Pokud se lak rozleští nadělá ještě hodně parády  max opravit odřená místa
Datum: 02. ledna 2013 16:29
Jméno: Mik
IP: uživatel14246
 Čau draci, chcel by som sa opýtať, neviete, kedy budú na jar na Slovensku prípadne aj nejak bližšie v Česku nejaké JAWA alebo veterán zrazy? Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 17:50
 http://www.i-veteran.cz/kalendar/
Datum: 04. ledna 2013 17:50
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 zdravím hele prosím neukamenujte mě .. potřeboval bych jenom vědět jestli můžu dát benzín z buggyny do pitbike .. v tom benzinu sou ty aditiva na sedla ventilů .. nebude to pitbike vadit ? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 19:01
 Nebude to vadit...
Datum: 01. ledna 2013 19:01
Jméno: Šroubek
IP: uživatel10924
 Vzkaz pro uživatele *JAWA 21* s e-mailem: *KJVOJTA@SEZNAM.CZ* Tento e-mail je neplatný (tedy píše mi to seznam) a odeslání fotek se nezdařilo, proto je nahraji na internet a poté sem dám odkaz, pokud byste měl tedy nakonec zájem kontaktujte mě na e-mail: oldas.dudek@seznam.cz Pokud se daný uživatel neozve a měl by zájem někdo jiný klidně napište.
Šroubek
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 19:35
Jméno: Šroubek
IP: uživatel10924
 Zde je odkaz:
http://sroubeek.rajce.idnes.cz/Drzak_na_JAWA_pionyr/
Upozorňuji že bez úprav jde držák přidělat pouze ke staršímu druhu plechu s Al lištami. Horní část (klasické madlo) se přišroubuje k plechu hroty na sedlo a dolní nohy se přišroubují na poslední šroub u světel v liště. Nic se nemusí řezat zkracovat atak...u novější plechařiny (220.100.....-hranatější bez lišt) by neměl být problém dvě dírky vyvrtat.
Datum: 01. ledna 2013 19:35
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 Opět zdravím,, a chtěl bych se zeptat co mám udělat s přilbou, když se mi strašně mlží plexi? Slyšel jsem, že je na to nějaká pasta či co... tak nevím,
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 20:48
 měl bych lepší řešení a biologický, ale sám sem to nezkoušel, ale jeden chlap od nás z vesnice co dělá u pražskejch hasičů když nám předváděl dýchací přístroj tak prej aby se nemlžily sklíčka pomáhá rozříznout jablko a potřít tím ty sklíčka tak nevim, a nebo mě napadá ještě mejdlíčko co bylo vždycky u plynovejch masek to bylo snad taky proti mlžení
Datum: 01. ledna 2013 20:48
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 dobře,, díky za rady
Datum: 01. ledna 2013 20:23
 jarovou vodou to umyj, docela to pomáhá a taky hlavně nefuň tolik
Datum: 01. ledna 2013 20:17
 http://www.olejshop.cz/autokosmetika/udrzba-skel/p/uterka-na-okna-proti-zamlzeni-roseni-skel-1-ks-421100-/
Datum: 01. ledna 2013 20:02
 dostanou se takový hadříky kterýma to utřeš, ale moc to nefunguje  už jsem taky zkoušel
Datum: 01. ledna 2013 19:57
 kolečko: nepřemýšlel jsi o tom proč se ti ty skla mlží?
Datum: 01. ledna 2013 18:14
 Já v autě používam takovej přípravek v rozstřikovači, přímo proti mlžení, stálo to asi 80kč...
Datum: 01. ledna 2013 18:09
Jméno: fp
IP: uživatel13045
 Zdar draci, stavím traktůrek a potřeboval bych vědět, z kterého stroje pasují šípové pláště na disk z bantamových kol? Užívají se tam rozměry 16x4 nebo 400x100. Případně pokud má někdo starší šípáky, odkoupil bych je! Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 16:30
Jméno: fp
IP: uživatel13045
Datum: 01. ledna 2013 16:30
 Všechno nejlepší v novém roce všem co mají místo mozku nádrž,mnoho štastných kilometrů,málo karbonu a pilin
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 13:37
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 Soudruzi nejvyssiho sovetu rozhodli, ze vam preji v novem roce plnou lednicku kvalitniho zradla, hromadu penez, (devky, chlast a chlebicky) a taky to stesti a zdravi......................... no A taky galon nepancovanyho benzinu.....
Datum: 01. ledna 2013 13:37
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 Taky přeji všechno nejlepší hlavně málo poruch
Datum: 01. ledna 2013 11:17
 Taky přeji vše nejlepší do nového roku  Letos ještě ani kilometr, ale za minulou sezonu přibližně 12000km  Doufam, že letos to bude lepší
Datum: 01. ledna 2013 10:33
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Aj já se připojuju k přání!Hodně ščestí!!!Potom bude aj to ostatní!Letos uš sem najel aj dost kilometrú!!!Asi 50!
Datum: 01. ledna 2013 10:22
 Přeju vám všem krasný nový rok 2013
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 10:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Aj tady se připojuju k přání!Hlavně hodně ščestí!Potom bude aj to ostatní!
Datum: 01. ledna 2013 10:41
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 Ahoj draci,všem vám přeju hodně zdraví,vše nej. v Novém roce,atˇVám fchtl jezdí bez poruch,kolama dolu řiditkama nahoru,a atˇse Vám daří na co sahnete!!!!
Datum: 31. prosince 2012 23:52
 ahoj mam jawu 350 638 chci ji nalakovat na cerveno ale nevim jake cislo barvy nebo odstin na ni pouzit prosim poradete
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 21:12
Jméno: tom
IP: uživatel14694
 Díky zitra du namíchat barvu -veci mam uz ve fileru tak uy jen k lakirnikovi pouziju tu ral 3020
Datum: 03. ledna 2013 21:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 kolega mě naved na dotaz myslíš červenou jawa nebo černenou???  červená višnová co byla i na kejvačkách je 3004 to souhlasím ..ono to trošku nesedí v rallu přesně stejný odstín nejni..myslím že 3004 je malinko světlejší
má 3020 je černená jak na semaforu
a ta od kenyho je metla co byla i na konopnici
na 638 sem se setkal se všema verzema ....
Datum: 31. prosince 2012 20:17
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 podle knížky je origo javácká nejblíž týhle ral 3004
Datum: 31. prosince 2012 20:02
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 za mě červenou 30 20 ral pokut myslíš metlu s ní je problem byla dělaná na zakazku v rakousku dělá jí motokenny a je jeho vyrobní tajemství ....ten ral 3020 je klasická červena rally a doporučuji na ni použít i hodně světlí..bílí základ....vypadá to parádně..jen se docílí světlejšího odstínu neš z výroby ...oni v každem obchodě s bavama maj papírky s odstínama a mužeš si vybrat,,,ale presnej odstín trefit je dost komplikovaný neli nemožný ..přec jenom to lítá...zaleží na vrstvě jak to stříkaš a co je pod tim
Datum: 31. prosince 2012 19:52
 Zdar. Poraďte mi prosím jak je zajištěný spojkový koš na 550/555? Na žádný system zajištění jsem tam nepřišel a už se mi to dva krát povolilo, a před prvním rozebráním tam taky pod tou matkou nic nebylo... A druhá věc na čem drží, anebo jak je uchyceny ten kryt pružiny co je nad zadním blatníkem? Dík moc!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 20:37
 To z 21 tam jde napasovat tak že se ucvakne vrch toho menšího očka a následně se "zasekne" do jednoho ze tří kolíků, funguje to dobře .. jako origo tam myslim je jenom klasická tenká podložka, která se po utáhnutí jenom zahla k matici ale nevím to jistě, tak to bylo když jsem dělal GO ... možná ti pomůže katalog ND
Datum: 31. prosince 2012 20:37
 To co tady má na fichtlkrámku, je na 21, na pařeza to určo nesedí. To už jsem zkoušel. Vymyslel jsem si svoje zajištění ale zajímá mě, jak to bylo v originale, a jestli se to dá sehnat. Dík a hezký silvestr!...
Datum: 31. prosince 2012 14:20
 postul: Já jsem tady ani tuhle nenašel  Vyrábim si svoje, i na čízu atd...
Datum: 31. prosince 2012 10:03
 nechci vám kazit radost ale tohle je na 21.na 555 je jiná
Datum: 31. prosince 2012 9:58
 pod maticí na koši je plechová podložka se zoubkem který zapadne do jedné z drážky na hnací hřídeli a pak se zahne přes matici
Datum: 31. prosince 2012 9:56
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14914
Datum: 31. prosince 2012 9:54
 Plíšek s dvouma dírkama, jedna je větší a druhá menší. Tou větší se to navleče na hlavní hřídel, tou menší na kolík spojkového koše. Pak se dotáhne matka a kolem ní se naohýbá ten plech.
Datum: 31. prosince 2012 9:54
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1553
 Nazdar draci chtěl bych se zeptat mám jawju 350/639 a nechce prosiě když je studená startovat teplá ještě chytne ale za studena ani prd.Jiskru háže jak kráva ale prostě nanasaje asi benzín.Nevíte čím by to mohlo být,pořád něco zkouším a pořád to samý,nemohlo by to být třeba karburátorem?Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 0:16
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1553
 Karbec sem čistil,filtr sem dával nový ještě zkusím to tovární nastavení a uvidíme protože ted po tom můžu skákat klidně půl hodiny a nezachlastá se to ani za nic.
Datum: 31. prosince 2012 0:16
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 Karbecem to muze byt.Urcite zkus tovarni nastaveni,kdyz to nepomuze zkus obohatit malicko smes,to studenym startum pomuze.Ale kdyz to prezenes muze se uchlastavat.Zkouknout filtr a cistotu karbecu samozrejmost...
Datum: 30. prosince 2012 22:01
Jméno: lolek
IP: uživatel12913
 čau draci sice odlišné téma než pincek ale mám dotaz : motor Z Lifana 125cc a z 140cc na Pitbike číně je kvalitou stejný jak má honda licencované motory z číny ? nebo jak to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 14:09
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 mám doma stabilní motor honda 4T a už jsem když se na to podívám se to nedá porovnat čína je prostě od pohledu šmejd kámoš má 110 v mosquitu a každej rok musí něnit pístní sadu protože ty písty jsou tak měkký že se vymelou na čepu jinak výkon / spotřeba docela dobrý
Datum: 01. ledna 2013 14:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 ja myslím že čína je čína kvalitní jak honda to nebude ale ti motory sou akceschopný sem tam reznou sponky hadic a sypou seplasty ale hlavní časti sou provozuschopný a pokut si nepotrpíš na vzhled tak to i jede drha věc je aby s jejich přesností výroby neěl 140 s výkonem 125 ale to je kus od kusu jiný a musíš skusit subjektivně
Datum: 31. prosince 2012 19:38
 Čau lidi, renovuju jawu 550 a koupil jsem si nový rámeček na světlo do předu, a nebylo tam sklíčko tak jsem to vyndal ze starýho rámečku a to sklíčko bylo něčim přilepený, nevíte někdo co to je za lepidlo? odepište prosim Díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 20:16
Jméno: Provaz
IP: uživatel12429
 To skličko asi nebylo origo necim prilepený... bylo tam podle me gumový tesneni, ktery se tema lama nejako rozpustilo a slepilo to. al to nic nemeni na tom, že dnes seto sklo lepi do bezbarveho silikonu - je to nejlepši
Datum: 31. prosince 2012 20:16
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 silikon, zajdi do železářství, domácí potřeby, mototechny nebo staveniny
Datum: 30. prosince 2012 18:44
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zdar draci chci si koupit jawu 555 ale nemá doklady myslíte že by to klaplo s papíra z 20 ?? mám jí doma takže z stk problém není jen bych udělal štítek ten dal na 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 3:22
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 Když budeš mít štěstí, může se povést. No já bych to osobně ale ani nezkoušel.
Datum: 30. prosince 2012 3:22
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 asi bude lepší zkusit veteránský
Datum: 29. prosince 2012 11:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslíš, že jde postavit šade 120 na noty z favorita? asi by to neklaplo co? takže asi tak... každopádně se říká, že každej je sveho štěstí strůjce, dělej si co chceš ...
Datum: 28. prosince 2012 21:29
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 tak červený je oboje a je to taky motorka  myslim že dneska moc lidí ani neví co je fichtl
Datum: 28. prosince 2012 19:56
Jméno: Patrik
IP: uživatel10307
 tak to asi neklapne :/
Datum: 28. prosince 2012 19:27
 Čau draci. Nejedná se sice o motorky, ale chci se zeptat. Zná někdo nebo ví o webech kde jsou auta? Třeba něco jak je web o motorkách motorkáři.cz atd akorát o autech. Vím že třeba ford má ford-fans VW má fórum škodovky mají Škoda-Virt ale neznám nic kde by bylo fórum kde by uživatelé měly vloženy svoje káry byli redakční testy atd.Jestli vůbec něco takového je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 21:00
Datum: 28. prosince 2012 21:00
|



|