Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 27. května 2012 12:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vše je originál stejnou mám doma na plakátě akorát zelenou
Datum: 27. května 2012 12:06
 tvl on ma i originalne nalakovanou nádrž!!! to se už tak moc nevidí.. podle ridítek je to asi do kanady bych řekl.. chce to znát přesný podtyp.
Datum: 26. května 2012 21:46
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Jsou orig.je to vývozní tzv.hárlejka do USA,celkem vzácná a jesi na origo papírech tak bych řekl že se i prodá
Datum: 26. května 2012 12:34
 no kdyby tma nepsal že to jenom skouší tak by to možná někdo koupil aneb všechno má svého kupce jinak je byh řekl v origo stavu teda a ž na ty řidítka ty podle mě origo nebudou.
Datum: 26. května 2012 12:04
 Čau draci chtěl bych se zeptat kolik asi tak váží motor na Jawu 250 Panelka a ještě kolikati zubová je na Panelce rozeta.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 9:39
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 motor má ke 40 kg
Datum: 26. května 2012 9:39
Jméno: Špagy
IP: uživatel9771
Posl.aktualizace: 26. května 2012 10:49
Jméno: Šrot TEAM
IP: uživatel9771
 Fotka trati bohužel není, ale dráha bude podobná jako je klasický plochodrážní ovál - akorát se to pojede na trávě...
Datum: 26. května 2012 10:49
 nebyla by prosím fotka trati? Děkuji
Datum: 25. května 2012 20:59
Posl.aktualizace: 23. května 2012 16:56
 je dodavano komplet,,presne rozrizli a nebo muzes provliknout klasiku,,lebo jeden konec je volny,,
Datum: 23. května 2012 16:56
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Zdarec draci, půjde mně motor z 21 na rám z 05? A jestli karbec z 05 půjde na motor z 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 19:44
 johny: ale prosimte  .. to jen u těch prvních.... pozdeji už měly stejné jak 20+
Datum: 24. května 2012 19:44
 taky u 05tek se nenastavuje hladina v plovákovce
Datum: 23. května 2012 16:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 karbec není stejnej 05 má 15mm a 21 má 17mm takže s 05 karbecem klesne výkon a otáčky je to docela znát
Datum: 22. května 2012 21:26
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Dík
Datum: 22. května 2012 20:31
 motor pujde. a krabec je stejnej
Datum: 22. května 2012 20:11
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 co by nešlo.
Datum: 22. května 2012 20:08
Jméno: adam
IP: uživatel13816
 přemýšlím o koupi jawa 21 nebo jawa 23 mustang,co bys te mi doporučili.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 12:55
 je to uplně jedno pokud ti jde o vzhled tak podle svojeho gusta jak ti tady píšou ostatni 20,21,23 je to jedno a to same akorat jinak udělane ja osobně mam 20 a jsem s ni naplno spokojen
Datum: 25. května 2012 12:55
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
Datum: 22. května 2012 21:35
 fichtl je štýlovejší než mustang
Datum: 22. května 2012 18:59
Jméno: lump
IP: uživatel13795
 jubko, pokud se ti více líbí ošklivé černé plastové světlo, nepraktické blatníky, ano, proti gustu, žádný dyšputát
Datum: 22. května 2012 18:57
 -> limp "vypadá mnohem lépe než mustang" no nevim... podle toho komu mě se víc zalíbil mustang. a top že je to koza nebo co, s tim nesouhlasim. Je to jen 21 bez plechů. tot vše..... Mě se teda líbí víc. Mám 21, 20, 23 a nejradeji mám stejně mustaangaa
Datum: 22. května 2012 18:29
 trisky? vždy stačí oddělat jeden kryt vzít dlouhej šroubovák a je to stejně kdo má čistej karbec a nádrž tak to nedělá
Datum: 22. května 2012 18:11
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel13759
 jestli to chceš jenom takna vyblbnutí na pole tak bych volil mustanga
ale jinak určitě pionyra na cestu, je hezči a přesně jak piše lump stim umyvanim je to lepší
Datum: 22. května 2012 17:53
 mustang je koza.pincek je styl
Datum: 22. května 2012 17:04
Jméno: lump
IP: uživatel13795
 já bych volil 21, a to ze dvou duvodu, vypadá mnohem lépe než mustang, a pak mustang se huře čistí, na 21 omyjete plech, a je jako nový, kdežto u mustanga je to horší, mám oba typy, vím o čem píšu, pokud by to bylo jen na polnačky, zvítězil by mustang jednoznačně
Datum: 22. května 2012 17:01
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Mám Mustanga, ale 21 má prostě ten punc fichtla. Nemůžu si pomoct, ale 21 je prostě stylovější.
Datum: 22. května 2012 15:58
 Mustang.
Datum: 22. května 2012 15:44
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 muťanga
Datum: 22. května 2012 14:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lišty se dělali do 76 roku ale za mě mustanga líp se čistěj trisky atd..
Datum: 22. května 2012 14:31
 Jawa 21 do rv 71 pak už ty zadní pelchy bez linek se mi nelíbí. ale tak záleží na vkusu mustanga ano k motoru a td se aspon hned všude dostaneš ale ne že by se mi nelíbil ale je to taková s patlanina všeho do sebe.
Datum: 22. května 2012 14:23
 joa bych ti odpověděl na otázku  .. zaa mě Mustaang
Datum: 22. května 2012 13:31
 Za mě taky mustanga
Datum: 22. května 2012 12:51
 oboje je stejný. Mustang je praktičtější že s ehned dostaaneš k motoru. ale zato se zaas nemusí každýmu líbit.  je to naa tobě  motorově je to stejný taakže spíš podle vuhledu no
Datum: 22. května 2012 7:02
 Zdarec, mám jeden problém. Byl by někdo ochotný podívat se do mého profilu a říct mi, z čeho je ta rukojeť ? Nikdy jsem neviděl 555 s touto rukojetí. Lanko co tam bylo, je přetržené. Uchycení v rukojeti je na červík. Můj problém je ten, že nevím, co tam mám koupit za lanko, aby sedělo na karburátor Jikov 2914.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 13:25
 Tak nevím, jestli koupit lanko co mi poradil Honza, jelikož tam píšou, že pro 550 a 555 je o jeden cm kratší.
Datum: 22. května 2012 13:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 toto bývalo na kejvačkách
Datum: 21. května 2012 21:50
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_plynu_kolejka.html ?
Datum: 21. května 2012 21:35
 Originál to asi nebude. Ale jaké do toho dát lanko?
Datum: 21. května 2012 21:19
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 Toto vypadá jako nějaká "tuningová dodělávka" správně tam má být tzv. krutiruk,
Datum: 21. května 2012 20:43
 no já jsem tohle viděl na jawě 05 ale netuším zda tam bylo z výroby...
Datum: 21. května 2012 18:19
Jméno: LUKE
IP: uživatel13811
 čau draci mám satdiona s-11 trochu více rezavý a chcu ho prodat motor se točí ale je fakt rezavý tak se chcu zeptat kolik si mám za něho říct přemýšlel sem kolem 4000 dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 21:28
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 No .... pro mě smůla.... z Plzně do Ostravy pro mopeda nepojedu. To bych na benzínu projel ještě jednou tolik
Datum: 22. května 2012 21:28
Jméno: LUKE
IP: uživatel13811
 sem z vřesiny u ostravy ale když tak se můžem domluvit na emailu lukas.zaoral@email.cz
Datum: 22. května 2012 15:14
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 Napiš odkud jsi, za 4000 bych měl zájem taky.
Datum: 21. května 2012 22:09
 zdar draku odkut jsi?? měl bych zájem bejt to blízko
Datum: 21. května 2012 20:15
Jméno: Cica
IP: uživatel11065
 zdarec draci..mám dva dotazy...mám Jawu 50 typ 20, budu jej teď v blíízké době lakovat a zajímal by mně Vaše návrhy na barvu...ale nechci žádnou z origi. odstínů, chtěl bych něco co nemá jen tak někdo, jakej odstín vypadá na PIO dobře?? a teď k druhému dotazu, mám ještě Jawu 550 zatím v probíhající renovaci...zajímalo by mně když tam dám bezkontak tak zda to půjde dát na veteránské papíry?? nebude to vadit?? díky všem!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 19:25
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jestli ti nejde o cenu tak to uděleje celý chromem to nemá nikdo a vypadalo by to zajímavě
Datum: 21. května 2012 19:25
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 dříve se mi docela líbily fichtly v kombinacích černo-stříbrná, černo-žlutá, oranžovo-černá..
Datum: 21. května 2012 17:17
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 tak to je jasné, na to by musel dávat bacha snad všude a pucovat co 2. den, ale ptal se na návrh
Datum: 21. května 2012 14:15
 počítej stí male že na te črné pujde pak všehno vydět každej škrabaneček atd.... a na té matné ještě víc
Datum: 21. května 2012 14:11
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Jednou jsem viděl 555 tmavě zelenou, černý ráfky, bílé světlo a vypadalo to super!
Datum: 21. května 2012 13:28
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Hodil bych ji bud do černého lesku nebo matu a když neco razícího tak asi zelenou nebo oranžovou, ale já osobně bych šel do té černé. A na veteránské je potřeba mít vše origo
Datum: 20. května 2012 22:39
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 hele navíte někodo kolik dříve stály nové Jawa 20, 21 aa 23 ?? předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 21:52
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 doma mám všechny papíry i sse záručním listem a na faktuře je cena 4.180 Kčs za mustanga
Datum: 20. května 2012 21:52
 4000,-
Datum: 20. května 2012 21:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslím že kolem 3 500,-
Datum: 20. května 2012 21:28
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 chlapy sakra !! poradte mě už mě to nebaví !!! jde o škodovku 105 pošteluju ji aby držela otáčky na volnoběh drží dobře a jak jezdím tak třeba po 50 km zničeho nic volnoběh přestane držet !! prostě to má snahu uplně zdechnout nebo to zdechne hned triska na vzduch tomu vůbec nepomůže jen triska na bohatost stačí jí o čtvrt otáčky povolit nebo utáhnout a volnoběh zase drží tak jezdím dál a po nějaké době zase to stejný !!! zase do ty trisky na bohatost musím drbnout a zase je vše ok triska se nepovoluje je tak jak ji našteluju čím to muže být ??!!! už mě to nebaví !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 20:47
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 Na škodovkách se dosedací plocha karburátoru teplem prohnula a potom motor sál falešnej vzduch mezi karburátorem a sacím potrubim ,na volnoběch to chcípalo
Datum: 21. května 2012 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel13807
 Nejedná se o Š105 ale zkušenost mam. Repasoval jsem uložení rozdělovače(měl vakl asi 130°)...a pak sem ho musel seřídit....něměl jsem k tomu stroboskop,nic,prostě pokus/omyl projet a znova,dokud jsem nebyl spokojenej.....a jak jsem různě natáčel rozdělovač,tak to drželo různě vysoký otáčky volnoběhu.....tim chci jen říct,že to nemusí bejt přímo v karburátoru,ale třeba to naznačuje rozhašenej rozdělovač.....
Datum: 20. května 2012 22:38
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 dotáhni si elektromagnetickej ventil. to je te věc na karbu ke který vede drátek
Datum: 20. května 2012 20:30
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 dojdi si do kovošrotu kde likvidujou starý auta a tam nějaká škodárna 105 bude a z ní si vem karbec -uvidíš že se domluvíš proto že je to bezcená věc , zkuš ho vyčistit a vyměnit a budeš vědět.Já jsem poslední roky co jsem měl škodovku jedině takhle sháněl náhradní díly.
Datum: 20. května 2012 20:20
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 cus draci jezdí někdo na fichtlu po milikově nebo okolí. ptám se jen vuli toho jestli někdo nechce někdy někam zajet
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 12:50
 ja jsem z navsi ale momentalně mam mašinu v nepojizdnem stavu ale mužem jse domluvit ..
Datum: 25. května 2012 12:50
Jméno: lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar draci, chtěl bych si koupit krosku a tak by mě zajímalo na co si dát při koupi pozor, nikdy jsem žádnou krosku totiž nekupoval a u pincka mi to bylo jedno to sem si vždycky spravil ale toto už bude na nějakou opravu doma asi těžší tak by mě zajímalo na co si dát fakt pozor jak dlouho jezdit atd. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 13:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
Posl.aktualizace: 21. května 2012 13:46
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 drž hubu pavko debile
Datum: 21. května 2012 13:46
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 ze všichni z opavy žijí za komíinem. Ps:Za komínem je psychitarická léčebna pro neznalé.
Datum: 20. května 2012 0:24
 to chceš říct co tím z opavy?
Datum: 19. května 2012 22:53
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Mas pravdu ze je debill,,,vdyt je z opavy,,sam to tam pise  , a stou cenou si muze jit vytrit zadek
Datum: 19. května 2012 22:41
 Zdravim vsechny, chtel bych se zeptat prosim jak zapojit na jawe 250/353 jen na zkousku motoru el. na nastartovani, nemam regulator dobijeni, jde to vubec? Prej by to melo jit dokud nezdechne baterka, pripadne kdo vite a mate zkusenost tak pls schema, nehaze jiskru nic.. ale sviti
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2012 15:16
 Ahoj draci, jelikož mě začíná čz 250 nevihovovat v síle a rychlosti, tak si ktomuto nádhernýmu stroji chci koupit na vyřádění zephyr 550 , vím, že to jsem nepatří, ale jelikož jsem jawař, tak se vtéto motorce neviznam a k vám mam prozbu co všechno si skontrolovat, zajímá mě hlavně motor, jak poznat, že už nemá najeto mnohem více než je na tach. díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 17:20
 fermez: Hele já jsem to tak udělal, větší mašinu jsem chtěl koupit už loni, ale nakonec jsem si ještě našetřil a koupil jí až letos, rozhodně toho jednoho roku nelituju, mam o dvě třídy lepší mašinu než jsem původně plánoval...a myslim že po výkonový stránce mi aspoň chvíli vydrží...
Datum: 17. května 2012 17:20
 kontrola vizualniho stavu a laku
- kontrola vsech casti motocyklu (jestli neco nechybi - blinkry, zrcatka ...)
- jak vypadaji plasty? poskrabane? svarovane? opravovane laminatem?
- v jakem stavu je sedlo? ma originalni potah? je prosezene?
- co pneumatiky? hloubka vzorku? jsou prorezane?
- kontrola dratu v kolech - ohnute? chybi?
- jakou barvu ma brzdovka? neni hneda? je ji dost?
- je dost chladici kapaliny? neni v ni olej?
- kontrola kotoucu - jak jsou sjete? rovnomernost sjeti?
- v jakem stavu je retez a rozety? je namazan? jakou ma vuli?
- kontrola brzdovych desek
- nejsou narazene rafky? pecliva kontrola - moto na hlavni stojan a otacet koly
- netecou predni vidle? stahnout prachovky a podivat se
- sahnout rukou na motor a zjistit, jestli je uplne studeny
- nekape z motoru olej? neni motor od oleje (cely motor prohlidnout)
- na hlavnim stojanu zkusit vuli zadni kyvky
- zkusit vuli v krku rizeni a v prednich tlumicich
- nekolikrat properovat predek i zadek - jak tlumi?
- otocit riditkama do strany az nadoraz - je cely pohyb plynuly?
- sednout na moto a parkrat nohou vyklopit bocni stojan a postavit na nej moto
- nema bocni stojan vuli? neni krivy nebo kratky?
- zkusit zmacknout packu predni i zadni brzdy - neni moc mekka?
- zkusit zmacknout packu spojky
- kontrola svetel (tlumena, dalkova), blinkru (predni, zadni)
- brzdova svetla - predni i zadni brzda, troubeni, svetelna houkacka
- zapnout zapalovani - funguji kontrolky neutralu, mazani a podsviceni budiku?
- nastartovat motor a nechat ho trochu zahrat - jak chyta?
- hned po nastartovani sahnout na svody - jsou stejne teple? nejede motor na 3 valce?
- poslechnout motor z obou stran pri pridavani plynu
- na okamzik zacpat vyfuk a poslechnout se zacpanym
- v pripade pochybnosti si nechat sundat plasty a poslechnout bez plastu
- sednout na moto, zkusit zaradit a vyradit jednicku, jde snadno najit neutral?
- vyjet na tesotvaci jizdu - zpocatku v klidu a po ohrati motoru tomu poradne nalozit
- jde snadno radit? neklouze spojka? co vibrace? nestrili do vyfuku?
- jak se chova v zatackach? netahne na jednu stranu? neklepou se riditka?
- vyzkouset brzdy - brzdi dobre? nevadnou?
- na rovnem useku pri mensi rychlosti pustit riditka - netahne na stranu?
- po prijezdu z projizdky chcipnout a pak nastartovat - jak chyta za tepla?
- zkusit, jak jde do otacek a jak se vraci na volnobeh
- parkrat vytocit motor do cervenyho a pri tom sledovat kour z vyfuku
- neni kour bily? pak zy zrala vodu
- není kouř modrý? pak by to signalizovalo, že žere olej
Datum: 17. května 2012 14:36
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nemam moc peněz, protože pracuji jen chvíli, tak jsem chtěl koupit zefoše z německa za 19 000 jen na jednu či 2 sezony a pak to prodt dál. Myslíte, že mam počkat až na další sezonu a koupit něco lepšího?
Datum: 17. května 2012 12:07
Jméno: Humusus
IP: uživatel13791
 Tenhle motor je při dobrém zacházení v podstatě nesmrtelný. Na kilometry vůbec nekoukej, zajímej se o stav. Zkus jestli se po nastartování nelinou z motoru nepatřičné zvuky, ale počítej s tím, že je to vzduchem chlazený, takže bude hlučnější než vodník již z výroby.
Datum: 17. května 2012 10:56
 Takhle...podle mě většina má stočenej tachometr, vem si kolik už to mělo majitelů v zahraničí atd...ale to tady nehraje moc roli, tenhle starej vzduchovej osmiventil přežije všechno...spíš koukej na celkový stav motorky, jestli nebyla nějak víc položená, tzn. podřenej vejfuk, rezaté sváry na rámu, neorigo lak a blinkry, křivý řídítka. Samozřejmostí je testovací jízda, ale né jenom na konec ulice, pěkně se domluvit a třeba na 15 minut se projet, zkusit vytočit kvalty jestli nevyskakujou, v rychlosti cca 50km/h pustit řídítka a koukat jestli mašina netáhne ke straně. Vyzkoušet starty jak za tepla, tak za studena. Vem si s sebou nějakýho kamaráda motorkáře, kterej tu mašinu zkoukne objektivně, ty jsi zaujatej. Nekoukej po nejlevnějších, vyber si spíš mašinu, která má slušný gumy, pěknou řetězovku, pěkný desky a kotouče, jinak dáš za servis dalších 10. Taky záleží na výbavě: Centrál, kufr, padáky, vyhřejvaný hefty atd. Často je dobrý po koupi vyměnit olej v motoru, oba filtry a gufera a olej v předních vidlicích. Jinak ještě k výběru stroje...je to dost pohodlná mašina, ale přecijen konstrukce motoru je už trochu zastaralá, má to jenom 50 koní, žádnej tahoun to neni teda. Může se stát že tě dost rychle omrzí a po sezoně budeš chtít větší. Koukal si i po jiných strojích, jako třeba XJ 600, CB 500, nebo novější SV 650 třeba? Nebo pak větší 750 zefýr či CB750?
Datum: 17. května 2012 10:53
Jméno: xxr
IP: uživatel6631
 ahoj je tady někdo z hávířova nebo z těrlicka a okolí co jezdí na starém veteránu? čz nebo jawa ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 19:36
Datum: 17. května 2012 19:36
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 Zdarec, jsem z Karviné... ještě čekám na řidičák, fichtl
Datum: 17. května 2012 14:44
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 albrechtice, terlicko mam za rohem.Stroj jawa
Datum: 16. května 2012 21:56
Posl.aktualizace: 16. května 2012 21:46
 jsi slepý nebo se jen děláš? výkon určuje ROTOR a né stator!!!! .. stator je záměný mezi všema verzema! směrodatný je rotor!!!
Datum: 16. května 2012 21:46
 Na statoru by melo byt srozumitelne napsany kolik ma, takze pockam az bude doma  .. Kazdopadne diky za reakce.
Datum: 16. května 2012 21:32
Datum: 16. května 2012 20:53
 Jde mi jen o to abych tim neco nepokazil, kdyz tam dam tu 75ku, navic kdyz je cena vsech stejna tak neni v nicem problem.
Datum: 16. května 2012 20:53
 rotory rozesnáš podle síly drátu.... 45W má tenký drát v a lakovaný je nějakým hnusem a zespodu vypadá ohavně.... rotor 75W má znatelně silnejší drát, hezky lakovaný a dole neni žádný hnus.
Datum: 16. května 2012 20:52
Jméno: M
IP: uživatel13788
 Možná mají rotory jiné odpory cívek, ale na omak to určitě nepoznáš..
Datum: 16. května 2012 20:48
 Řikam, rotor je směrodatný, ale vyražený to na něm nebude, někde na netu jsou popsané rozdíly a jak od sebe rotory rozeznat...
Datum: 16. května 2012 20:44
 No dle tady tech dohadu to radsi vezmu presne podle toho, doufam ze vykon je nekde na dynamu vyrazen..?
Datum: 16. května 2012 20:42
 Myslim že na jednu 476 jsme koupili taky 75w relátko místo toho 45w a fachá to hezky, ale nemůžu nic zaručit no...jinak výkon dynama záleží na rotoru, statory byly řekněme stejné...
Datum: 16. května 2012 20:40
 Takze rikas,radeji pockat az bude doma zjistit jaky je dynamo a objednat presne?
Datum: 16. května 2012 20:33
 Řekl bych, že s tim problém nebude, akorát nesmíš odebírat větší výkon, než na jaký je konstruován rotor dynama. Ruku do ohně za to ale nedam
Datum: 16. května 2012 20:28
 Zdravím draci,kolik barvy jste spotřebovali na pio a to na blatník, bříško a velkej plech pod sedlem a na kolik vás vyšla barva (dvousl. akryl) a nevíte kolik by zato chtěl lakoš ?? dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 23:22
 řek bych tak 3 decky + plnič matroš když to přeženu tak za 500,-
Datum: 17. května 2012 23:22
 cena jak kde.. 2 decky barvy, 2 decky laku a tužidlo vyjde na zhruba 700
Datum: 16. května 2012 19:56
 3 decky na kolik vyšla to nevím ale 5dcl + plnič jsem kupovall za 1440,-
Datum: 16. května 2012 19:23
 Ahojte  Hledám někoho co jezdí na baabettě. Nejlíp Libereckej kraj Sem začínající babettista a už toho mám dost naaplánovaanýho, aale v jednom je to blbý jezdit Mám 207  a sem z Pertoltic u český lípy ;P
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 18:24
|



|