|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Když přecházim z m2t na mogul tsf musim odkarbonizovat motor???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 15:33
 Nemusíš, oboje je to minerál a TSF sice rozpouští karbon víc než M2T, ale ne tak rychle jako kdybys tam nalil syntetiku, takže se ti bude uvolňovat postupně a bude se spalovat a co se nespálí, vyteče ti do výfuku, takže to chce po nějaký době vypálit výfuk. Jezdím na ČZ 180 a taky byla původně jetá na M2T, pak na TSF a ted na polosyntetiku, Valar torsa GTS 2T http://valar.eu/katalog.php?id=1563&id_sort=34 a v pohodě!!
Datum: 29. června 2009 15:33
 jo mnel bysi to vschno vycisti protoze z m2t to bude hodne zakarbonovany a tsf rozposti karbon takze by hrozilo za dreni
Datum: 28. června 2009 21:19
 zdar když mám mustanga studenýho tak mi nejde nastartovat musím ho roztlačit a když ho roztlačuju tak chytá chcípne chytá chcípne a pak po zhruba minute uz jede skoro dobře nevíte čím by to mohlo být?? díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 8:59
Jméno: <!>
IP: uživatel6514
 typicky priznaky spatnyho predstihu
Datum: 28. června 2009 8:59
 Čágo draci tak co si o těhlech debilech myslíte???http://www.youtube.com/watch?v=feXXzJnktMI&NR=1
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 20:47
Jméno: fikus
IP: uživatel4650
 uplny dementi ...si ani fika necenej...nejradsi bych je za ten provaz vsechny povesil a aspon z 10metru je pustil na beton hlavou..magori
Datum: 23. července 2009 20:47
 že bi potřebovali pořádně přes držku
Datum: 27. června 2009 21:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 debilita jak vyšitá
Datum: 25. června 2009 14:07
 kdybych mohl projet svůj slovník, a vězte že mám suveréně nejširší u nás na škole, tak bych ho projel a kladivem bych jim rozjebal celé tělo od noh po hlavu a nechal je v bolestech zhebnout......
Datum: 25. června 2009 13:56
 Kdyby sem tady mohl psal sprostě tak napíšu asi všechna slova co znám no to je debilizmus!!!!!!!!
Datum: 25. června 2009 12:47
 bych toho fíka kidně koupil před tim než ho pustili
Datum: 25. června 2009 12:24
 Moje řeč kreténi
Datum: 25. června 2009 12:23
 to jsou opravdoví kreténi, kdyby toho fika radši dali dohromady nebo prodali na díly, ale oni ho zničej!!! magoři jak blázen
Datum: 25. června 2009 12:19
 přesně, je nezměníš, machrujou a hovno umí, tak jsou předem KO
Datum: 25. června 2009 12:10
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 No já osobně bych jim usekal ruce debilům.
Datum: 25. června 2009 12:08
 Zdar draci mam problem z babetou 210 chvili jede potom strati vykon pak zase jede obcas to v motoru hrci uz jsem povimnenoval kde co a stale nic.Svicka je cerna a plna karbonu.Tak uz nevim co s tim. prosim pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2009 2:47
 taky me tak zlobila me to delal palivovej kohotek - bordel v nadrzi tak sem to vycistil profouk + karbec a jezdila dokud se pro zmenu nevymlelo ložisky na klice
Datum: 24. června 2009 2:47
 Hoši poradte kde mam sehnat ty gumový příruba jak drží karbec na válci a spojujou filtr a karbec na čz 516.U nás v mototechně je nemaj a přes net z inzerátu ai je kupovat nechci.Mam ty moje už dost popraskaný takže by to asi za chvíli chtělo nový!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 15:32
 Zdar omlouvam se, ale mam simsona a furt nemuzu prijit na to proc mi nesvitej svetla... zapalovani je v poradku... nevite cim by to mohlo byt prosim napiste je to pro me velmi dulezite.. diky mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 15:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 u simaka to jde prez baterku a je tam zarovka 6V 35W tak se podivej jestli tam nemas jinou alspon to tak je u slimaka S 51 vim ze to sviti i s vyplim motorem takze to jde prez baterii
Datum: 23. června 2009 15:12
 Ahoj. Zapalování, nebo baterie jak ti píše Hanz, s osvětlením nemají nic společného. Světlo má svoji cívku a ihned po nastartování napájí světlo. Už to několik let nedělám ale mohl bych ti poslat emailem schéma. Ládík
Datum: 22. června 2009 22:42
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 možná je tuhá baterka,kabely,prasklá žárovka cokoliv
Datum: 22. června 2009 20:43
 čaute seso prosimte ty už nemáš tu gumovou spojku jak je propojenej airbox a karburator na čz 175/477 díky moc za odpoved dříve tady byla a ted je potřebuju a není tu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 18:24
 Zdar draci,poradte dal sem do mojí čz 516 svíčku 17 a vona vůbec na nakopnutí nechce chytnout když je studená,jenom když je teplá za studena jí musim rostlačit ale to chytne na první převalení pístu!.Je mi to divný protože na svíčku 17 by to mělo právě dobře chytat za studena!A ještě se hci zeptat jestli by nešlo nák udělat to aby šla líp od spoda aniž bych musel rozebírat motor jenom tak vejfuk nebo karbec a aby mi to neubralo výkon!Jasně že by to šlo vyřešit tak že by se tam dala klapka ale to se mi dělat fakt nechce!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 11:41
 Hochu číza ti nikdy odspodu nepude  musíš ju držet pořád navrchu  dalo by se to vyřešit přívěrou do vejfuku, klapkovým sáním no ale...jesi už neni výhodnější koupit lepší stroj
Datum: 22. června 2009 11:41
 No to vim že brisk je do toho na nic ale já nevim kde sehnat nákou lepší protože u nás v mototechně mají jenom tůty!A seřízenej mam špatně jenom volnoběh protože sem to měl u jednoho chlapa kterej s tim umí a dělal mi GO a seřizoval to takže si myslimže je to dobrý!
Datum: 22. června 2009 7:06
 spodek se pridava tezko kdyz to ma ostrou špičku....mozna mensi karbec a vic priskrtit vejfuk......ALE..... to je tezky......jinak si myslim,ze ti to blbe chyta,protoze to mas blbe serizeny....a briska rozhodne neni moc dobra svicka do 516
Datum: 21. června 2009 21:51
Jméno: pospa
IP: uživatel6451
 zdar hoši,peosím vás,jaký je číslo odstínu oranžové a šedé barvy na pionýra?jedná se o jawu 20 a chtěl bych to lakovata potřevbuju přesný ostíny.moc děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 18:29
 Zdravim,nemáte nebo by jste nekdo neveděl kde bych mohl sehnat přední vidle na čz 175/477.....Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 11:11
 Ahoj draci nevite nekdo na jakej webovej adrese bych moch prodat fichtly?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 8:23
Jméno: Máca
IP: uživatel1303
Datum: 21. června 2009 8:23
Jméno: standa
IP: uživatel6449
 Http://www.prodej-fichtla.cz/
Datum: 21. června 2009 0:08
 Lenost určitejch lidí přesahuje všechny meze !!! to je tak těžký najít nákou stránku kde se dávaj inzeráty na motorky?? je toho plnej net
Datum: 20. června 2009 21:25
Datum: 20. června 2009 20:42
Jméno: droga
IP: uživatel5567
 hoši pls...babeta...Dám do ní novou svíčku, ujedu 500metrů a přestane jet..vyjmu svíčku očistim dám a jedu 500metru..a zas přestane jet...čím to pls je? slyšel jsem že moc oleje...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 14:43
Jméno: Vondrc
IP: uživatel6404
 Kamosovi tóhle dalo kdyz s tim jezdil po poli  Ted uz nejezdi protoze ma fika ale kdyz sme s tou babetou jeli po silnici tak to uz nedalo
Datum: 20. června 2009 14:43
Jméno: Tom R.
IP: uživatel5575
 No 500 metrů je dost málo zkus povolit šroub bohatosti směsi. Správně má být 1-1,5 otáčky, ale tomu nevěř to je někdy individuální já musím mít tři otáčky a mám svíčku krásně vypálenou na 1,5 otáčky jsem měl svíčku černou a brzo bylo po ni. Nebo je taky možnost, že máš hodně oleje v benzínu
Datum: 19. června 2009 22:10
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec hoši kolik jste se svym fechtlem ujeli nejvice bez zastavení
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 17:17
 80km
Datum: 06. září 2009 17:17
Jméno: standa
IP: uživatel6449
 mam opacnou skusenost z fichtlama i s perakem.....cim víc letim,tim je ten motor chladnejsi.....nedavno sem jel na peraku do jesenice(53km) na zavody stadionů a drzel sem Peraka furt plnej kotel,cestovni rychlost 100-110 dle stoupani a kdyz sem prijel na misto tak byl valec skoro vlažnej....musim teda dodat,ze sem mel trochu bohatsi smes,protoze sem se v tom zase vrtal  Fichtly desne trpej na bohatost smesi a serizeny zapalovani.....pokud mas vse ok,jede perfektne,nevadne,nevaří....ale staci jen mit neco rozstelovany,tak je motor rozpalenej po 5-ti kilometrech....
Datum: 21. června 2009 0:05
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 200Km na plný plyn? To se mě nějak nezdá... Myslim že kdybys jel neustále na plný těch 10 Km tak z toho máš jaderný reaktor
Datum: 20. června 2009 16:40
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 20. června 2009 11:25
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 a to mate normalni seriovky nebo nějaky upravy
Datum: 19. června 2009 20:23
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 V útery 45km.
Datum: 19. června 2009 19:54
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Skoro 280KM,ale pak se kouřilo od motoru  (na mustangu)
Datum: 19. června 2009 18:18
 Já 50Km!
Datum: 19. června 2009 18:14
 zdravím všechny mztáky mám takový dotaz potřebuju sehnat na zadní kolo drapak mam tam rozměry 3.50-16 m12 a nemůžu nikde sehnat tak jestly někdo máte tak se ozvěte děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 16:42
Jméno: Standa
IP: uživatel6435
 Zadej do vyhledavace motopneu a za 10 minut jich máš deset  Tohle neni moc netypickej rozmer,ale pohybujou se tyhle rozmery drapaku od 800 az pres 1000,- podle kvality a vyrobce....
Datum: 19. června 2009 16:42
Jméno: hola
IP: uživatel5184
 hola nevite nekdo kdy se bude konat fichtl cup domanin??? pls odpovezte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 19:42
 Zdravím,,,,mam dva fantasmagorické dotazy  za 1) jak si povede čz 175/ 477 v jízdních vlastnostech s průměrnými dnešními čtyřtakty 125 ccm ? a za2) nekde jsem se doslech že se vyskytují mustangy se seriově montovanou 4 stupnovou převodovkou,,,myslím že to tu jednou i někdo psal,,,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 8:48
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 tak sem to nemyslel,oni nepoznaj ,že je to 175. Ale horší je,že když zaviníš dopravní nehodu (což nepřeji nikomu) a škoda bude ve vysoké částce,tak si pojištovna může nechat od soudního znalce prověřit motorku. Aspon takle mi to někdo tvrdil,když sem na tom takle jezdil,tak za případný nesmysl se omlouvám  . Ted taky jezdim tak trochu nelegálně,takže toho nějak nebojim,že by něco mohli poznat ( čezet 250/471 přestavěná na 350)
Datum: 19. června 2009 8:48
 Leda by vědeli že 175 má o žebro víc
Datum: 18. června 2009 22:24
Jméno: konwi nepřihlašenej
IP: uživatel5163
 landis a jak to mužou poznat že je to 175  valec budou asi těžko přeměřovat
Datum: 18. června 2009 20:59
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 Já na ní taky takle jezdil,papíry 125/476 ,ale po mé renovaci zní byla 175. Je to skvělej stroj,ale pak bacha na policajty,když tě stím nějak načapaj,tak je to průser. Pak sem jí prodal  . I s mýma 90kg letěla 115 po rovince
Datum: 18. června 2009 20:06
Jméno: konwi nepřihlašenej
IP: uživatel5163
 díky kluci  Eugene dík za onfo, ale kupovat nechci jen mě to zajímalo spíš z historickýho hlediska  Landisi dik za info vo čezetě, uvažuju že nych s ní jezdil až budu mýt řidičák A1 ( s válcem 175 a papírama 125  )
Datum: 18. června 2009 18:52
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 maximálka bude podobná,některé 4T pojedou možná trochu rychleš. Číza je 2T který se rát točí a bude víc žrát než 4T. 4T je spolehlivější a pojede už v níkých otáčkách. Výhody 477 jsou : nízká hmotnost,dobře se sní projíždí zatáčky,jednoduchá a levná údržba a oprava.
Datum: 18. června 2009 17:05
 Pionýry a mustangy kdysi měly 4 stupňovou převodovku byly určené pro teréní účely, ale dneska už to těžko seženeš.
Datum: 18. června 2009 16:51
 2) este nepocul som o tom, ale j 550 najprv vyrábali s 4 stupnovou prevodovkou s motorky cz 125-ale to bolo len prototyp ked najdem o tom fotky dam na net
Datum: 18. června 2009 16:02
 Mal som tu dotaz ze moj mustang uplne stratil silu uz dal som do toho nové testenie (pod hlavou ) teraz uz ide dobre ale teraz strasne zacal dimit ale nemám vela oleja v benzinu mozno ze mám zniceni gufero vedla kliku lebo moj motor má vysoké otácky cc10000-11000 moze to preto? treba tam dat lepsi gufero????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 20:00
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 1000-1100ot./min
Datum: 17. června 2009 20:00
 kolik že otáček?????
Datum: 17. června 2009 19:17
 Zdarec seso,mam takovej problem nejde se mi zaregistrovat na sesa-moto.Když vyplnim všechny ůdaje a dam zaregistrovat tak se mi ukáže aliaz není vyplněn a přitom je.Nevim co s tim,porad.Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 22:20
Jméno: paveo
IP: uživatel9934
 já mám ten samý problém
Datum: 18. července 2010 22:20
 To nefunguje at tam napíšu cokoli!
Datum: 17. června 2009 18:09
 dej jiny nick a nepouivej cisla
Datum: 17. června 2009 18:03
 SOS,SOS pomozte ma mám mustanga isiel dobre ma dobrú silu a teraz z nicoho nic presal dobre ist vobec nemá silu a ani nevyem stim odstartovat vycistil som karburátor aj vzduchovy filter (jawa 250 kyvacka) a nic a dal som do toho aj novu sviecku. za odpovedi dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 5:39
 kupim original a dam tam dve abi to bolo urcite dobré a potom uvidime
Datum: 17. června 2009 5:39
Jméno: Ratlik
IP: uživatel2705
 kup si těsnící papír nebo to vystříhni z tvrdšího alobalovýho plechu nebo si zkus koupit original.
Datum: 16. června 2009 22:32
Jméno: Eugen Németh
IP: uživatel6255
 aha mislel som na to lebo malsom tam takú starú,a mozno ze netesnil to dobre
Datum: 16. června 2009 22:25
Jméno: Ratlik
IP: uživatel2705
 když to bylo z ničeho nic tak to je asi těsnění pod hlavou nebo válcem a bere ti to falešnej vzduch, protože se mi to taky stalo.
Datum: 16. června 2009 22:18
 rozoberal som to nemám ani s valom ani s piestom nic ani s kruzkom (mám jednokruzkovy piest ) nema nizsiu komressiu mám na to zapalovanie z minibajka ale toje tak ako bolo dáva dobru iskru neviem ze co sa stalo
Datum: 16. června 2009 19:28
 tak sundej hlavu i z válcem a zkus sundat některej pístní kroužek a když při sundavání popraská tak to máš zapečený a musíš koupit noví pístní kroužky
Datum: 16. června 2009 19:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ma to kompresi?? kdyz to naslapujes?? jestli se ti nezapekli krouzky nebo neco neprasklo zavlacka nebo se nerozsypalo lozisko na klice!! Taky se ti mohla nakym spusobem rozestelovat elektryka.
Datum: 16. června 2009 19:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mam problm u pionyra toci az moc na neutral se to vubec bojim vytocit na plno protoze ten motor zacne delat hukot az stoho de strach jak kdyby se mel rozletet  to se u fichtla hned tak nevidi. Mam zmensit prectich?? steloval jsem ho zhruba na 1,6. Jestli se zase nezvetsil o vokendu se na to podivam. Nemuze neco rupnout pri tech otackach nebo se rozletet klika?? to je asi blbost
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 20:09
 1:50- Pro ložisko to stačí, ale třeba u aut složí olej i k ochlazování motoru...nemůže to být tím že po povrchu válce není dostatek oleje, který pohltí potřebnou teplotu?
Datum: 16. června 2009 20:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kdyz myslis do kopce to neni ono ale je to fichtl tak je fakt ze od toho nemuzu cekat dovi co jen me porad trapi ze se to malo chladi pride kopec a je konec vubec netahne spamatuje se az skopce tak by to castecne vyresil mensi prectich.nesli by na hlavu nebo i na valec pridelat jednoduse vetsi zebra??
Datum: 16. června 2009 17:03
Jméno: standa
IP: uživatel6409
 prestan resit takovyhle blbosti a nic neserizuj,pokud neni treba!!!! Bud rad ze to jede jak to jede!!!
Datum: 16. června 2009 16:55
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kua porad tu pisete jak vam to nechce tocit a me to toci az moc to se mi nelibi mam to po GO zajety a mazu castrol 1:50 na pist. cepu jehlovy lozisko a vse vycisteny a dobre utesneny kour jde pouze tema dvema dirkama na konci vejfuku skoro nekouri a dokopce tahne slusne ale ne tak jak si prectavuju delsi kopec a uz je to prehraty pak to netahne nez se to zase schladi a nemusim to hnat a je to to sami
Datum: 16. června 2009 16:51
|



|