slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  49  50  51  52  53  54  55  56  57  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
Když přecházim z m2t na mogul tsf musim odkarbonizovat motor??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: Fada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemusíš, oboje je to minerál a TSF sice rozpouští karbon víc než M2T, ale ne tak rychle jako kdybys tam nalil syntetiku, takže se ti bude uvolňovat postupně a bude se spalovat a co se nespálí, vyteče ti do výfuku, takže to chce po nějaký době vypálit výfuk. Jezdím na ČZ 180 a taky byla původně jetá na M2T, pak na TSF a ted na polosyntetiku, Valar torsa GTS 2T http://valar.eu/katalog.php?id=1563&id_sort=34 a v pohodě!!
 
 
Datum: 29. června 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo mnel bysi to vschno vycisti protoze z m2t to bude hodne zakarbonovany a tsf rozposti karbon takze by hrozilo za dreni
 
 
Datum: 28. června 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: mustang      E-mail:      IP: uživatel5353    
zdar když mám mustanga studenýho tak mi nejde nastartovat musím ho roztlačit a když ho roztlačuju tak chytá chcípne chytá chcípne a pak po zhruba minute uz jede skoro dobře nevíte čím by to mohlo být?? díky za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 8:59
 
 
 
 
Jméno: <!>      IP: uživatel6514    
typicky priznaky spatnyho predstihu
 
 
Datum: 28. června 2009 8:59
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čágo draci tak co si o těhlech debilech myslíte???http://www.youtube.com/watch?v=feXXzJnktMI&NR=1 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel4650    
uplny dementi ...si ani fika necenej...nejradsi bych je za ten provaz vsechny povesil a aspon z 10metru je pustil na beton hlavou..magori
 
 
Datum: 23. července 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: smab      E-mail:      IP: uživatel5116    
že bi potřebovali pořádně přes držku
 
 
Datum: 27. června 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
debilita jak vyšitá
 
 
Datum: 25. června 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybych mohl projet svůj slovník, a vězte že mám suveréně nejširší u nás na škole, tak bych ho projel a kladivem bych jim rozjebal celé tělo od noh po hlavu a nechal je v bolestech zhebnout......
 
 
Datum: 25. června 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby sem tady mohl psal sprostě tak napíšu asi všechna slova co znám no to je debilizmus!!!!!!!!
 
 
Datum: 25. června 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bych toho fíka kidně koupil před tim než ho pustili
 
 
Datum: 25. června 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moje řeč kreténi
 
 
Datum: 25. června 2009 12:23
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
to jsou opravdoví kreténi, kdyby toho fika radši dali dohromady nebo prodali na díly, ale oni ho zničej!!! magoři jak blázen
 
 
Datum: 25. června 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně, je nezměníš, machrujou a hovno umí, tak jsou předem KO
 
 
Datum: 25. června 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
No já osobně bych jim usekal ruce debilům.
 
 
Datum: 25. června 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel6482    
Zdar draci mam problem z babetou 210 chvili jede potom strati vykon pak zase jede obcas to v motoru hrci uz jsem povimnenoval kde co a stale nic.Svicka je cerna a plna karbonu.Tak uz nevim co s tim. prosim pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2009 2:47
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky me tak zlobila me to delal palivovej kohotek - bordel v nadrzi tak sem to vycistil profouk + karbec a jezdila dokud se pro zmenu nevymlelo ložisky na klice
 
 
Datum: 24. června 2009 2:47
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši poradte kde mam sehnat ty gumový příruba jak drží karbec na válci a spojujou filtr a karbec na čz 516.U nás v mototechně je nemaj a přes net z inzerátu ai je kupovat nechci.Mam ty moje už dost popraskaný takže by to asi za chvíli chtělo nový! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel5353    
Zdar omlouvam se, ale mam simsona a furt nemuzu prijit na to proc mi nesvitej svetla... zapalovani je v poradku... nevite cim by to mohlo byt prosim napiste je to pro me velmi dulezite.. diky mooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
u simaka to jde prez baterku a je tam zarovka 6V 35W tak se podivej jestli tam nemas jinou alspon to tak je u slimaka S 51 vim ze to sviti i s vyplim motorem takze to jde prez baterii
 
 
Datum: 23. června 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: Hylan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj. Zapalování, nebo baterie jak ti píše Hanz, s osvětlením nemají nic společného. Světlo má svoji cívku a ihned po nastartování napájí světlo. Už to několik let nedělám ale mohl bych ti poslat emailem schéma. Ládík
 
 
Datum: 22. června 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
možná je tuhá baterka,kabely,prasklá žárovka cokoliv
 
 
Datum: 22. června 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute seso prosimte ty už nemáš tu gumovou spojku jak je propojenej airbox a karburator na čz 175/477 díky moc za odpoved dříve tady byla a ted je potřebuju a není tu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,poradte dal sem do mojí čz 516 svíčku 17 a vona vůbec na nakopnutí nechce chytnout když je studená,jenom když je teplá za studena jí musim rostlačit ale to chytne na první převalení pístu!.Je mi to divný protože na svíčku 17 by to mělo právě dobře chytat za studena!A ještě se hci zeptat jestli by nešlo nák udělat to aby šla líp od spoda aniž bych musel rozebírat motor jenom tak vejfuk nebo karbec a aby mi to neubralo výkon!Jasně že by to šlo vyřešit tak že by se tam dala klapka ale to se mi dělat fakt nechce!:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 11:41
 
 
 
 
Jméno: martin487      E-mail:      IP: uživatel31    
Hochu číza ti nikdy odspodu nepude:-) musíš ju držet pořád navrchu:-) dalo by se to vyřešit přívěrou do vejfuku, klapkovým sáním no ale...jesi už neni výhodnější koupit lepší stroj:-)
 
 
Datum: 22. června 2009 11:41
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to vim že brisk je do toho na nic ale já nevim kde sehnat nákou lepší protože u nás v mototechně mají jenom tůty!A seřízenej mam špatně jenom volnoběh protože sem to měl u jednoho chlapa kterej s tim umí a dělal mi GO a seřizoval to takže si myslimže je to dobrý!
 
 
Datum: 22. června 2009 7:06
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spodek se pridava tezko kdyz to ma ostrou špičku....mozna mensi karbec a vic priskrtit vejfuk......ALE..... to je tezky......jinak si myslim,ze ti to blbe chyta,protoze to mas blbe serizeny....a briska rozhodne neni moc dobra svicka do 516:-D
 
 
Datum: 21. června 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: pospa      IP: uživatel6451    
zdar hoši,peosím vás,jaký je číslo odstínu oranžové a šedé barvy na pionýra?jedná se o jawu 20 a chtěl bych to lakovata potřevbuju přesný ostíny.moc děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim,nemáte nebo by jste nekdo neveděl kde bych mohl sehnat přední vidle na čz 175/477.....Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 11:11
 
 
 
 
Jméno: Danik74      E-mail:      IP: uživatel6446    
Ahoj draci nevite nekdo na jakej webovej adrese bych moch prodat fichtly? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 8:23
 
 
 
 
Jméno: Máca      IP: uživatel1303    
www.motoinzerce.cz http://www.sbazar.cz http://www.i-bazar.cz a další 1000 online bazarů
 
 
Datum: 21. června 2009 8:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6449    
Http://www.prodej-fichtla.cz/
 
 
Datum: 21. června 2009 0:08
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Lenost určitejch lidí přesahuje všechny meze !!! to je tak těžký najít nákou stránku kde se dávaj inzeráty na motorky?? je toho plnej net
 
 
Datum: 20. června 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. června 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: droga      IP: uživatel5567    
hoši pls...babeta...Dám do ní novou svíčku, ujedu 500metrů a přestane jet..vyjmu svíčku očistim dám a jedu 500metru..a zas přestane jet...čím to pls je? slyšel jsem že moc oleje... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: Vondrc      IP: uživatel6404    
Kamosovi tóhle dalo kdyz s tim jezdil po poli :-) Ted uz nejezdi protoze ma fika ale kdyz sme s tou babetou jeli po silnici tak to uz nedalo
 
 
Datum: 20. června 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel5575    
No 500 metrů je dost málo zkus povolit šroub bohatosti směsi. Správně má být 1-1,5 otáčky, ale tomu nevěř to je někdy individuální já musím mít tři otáčky a mám svíčku krásně vypálenou na 1,5 otáčky jsem měl svíčku černou a brzo bylo po ni. Nebo je taky možnost, že máš hodně oleje v benzínu
 
 
Datum: 19. června 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
zdarec hoši kolik jste se svym fechtlem ujeli nejvice bez zastavení odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: mira251 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
80km
 
 
Datum: 06. září 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6449    
mam opacnou skusenost z fichtlama i s perakem.....cim víc letim,tim je ten motor chladnejsi.....nedavno sem jel na peraku do jesenice(53km) na zavody stadionů a drzel sem Peraka furt plnej kotel,cestovni rychlost 100-110 dle stoupani a kdyz sem prijel na misto tak byl valec skoro vlažnej....musim teda dodat,ze sem mel trochu bohatsi smes,protoze sem se v tom zase vrtal:-D Fichtly desne trpej na bohatost smesi a serizeny zapalovani.....pokud mas vse ok,jede perfektne,nevadne,nevaří....ale staci jen mit neco rozstelovany,tak je motor rozpalenej po 5-ti kilometrech....
 
 
Datum: 21. června 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel5955    
200Km na plný plyn? To se mě nějak nezdá... Myslim že kdybys jel neustále na plný těch 10 Km tak z toho máš jaderný reaktor :-D
 
 
Datum: 20. června 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
na seriovym Mustangoj kerej lezel 7let na pude,vymenil sem olej a vse vycistil.Jel sem lesem motor furt plnej ceres tk 200km na posezeni a to zvadnul tak po 180km:-D:-D:-Dpak sem ho prodal a typek nejak zapomel ze je tam spojka a hned prvni jizdu kkt vylamal zuby a zadrel prevodovku.....proste rozenej talent:-):-D:-)
 
 
Datum: 20. června 2009 11:25
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
a to mate normalni seriovky nebo nějaky upravy
 
 
Datum: 19. června 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
V útery 45km.
 
 
Datum: 19. června 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Skoro 280KM,ale pak se kouřilo od motoru :-D (na mustangu)
 
 
Datum: 19. června 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já 50Km!
 
 
Datum: 19. června 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel5945    
zdravím všechny mztáky mám takový dotaz potřebuju sehnat na zadní kolo drapak mam tam rozměry 3.50-16 m12 a nemůžu nikde sehnat tak jestly někdo máte tak se ozvěte děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6435    
Zadej do vyhledavace motopneu a za 10 minut jich máš deset:-D Tohle neni moc netypickej rozmer,ale pohybujou se tyhle rozmery drapaku od 800 az pres 1000,- podle kvality a vyrobce....
 
 
Datum: 19. června 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: hola      IP: uživatel5184    
hola nevite nekdo kdy se bude konat fichtl cup domanin??? pls odpovezte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím,,,,mam dva fantasmagorické dotazy :-D za 1) jak si povede čz 175/ 477 v jízdních vlastnostech s průměrnými dnešními čtyřtakty 125 ccm ? a za2) nekde jsem se doslech že se vyskytují mustangy se seriově montovanou 4 stupnovou převodovkou,,,myslím že to tu jednou i někdo psal,,,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
tak sem to nemyslel,oni nepoznaj ,že je to 175. Ale horší je,že když zaviníš dopravní nehodu (což nepřeji nikomu) a škoda bude ve vysoké částce,tak si pojištovna může nechat od soudního znalce prověřit motorku. Aspon takle mi to někdo tvrdil,když sem na tom takle jezdil,tak za případný nesmysl se omlouvám :-) . Ted taky jezdim tak trochu nelegálně,takže toho nějak nebojim,že by něco mohli poznat ( čezet 250/471 přestavěná na 350)
 
 
Datum: 19. června 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: Hatak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Leda by vědeli že 175 má o žebro víc
 
 
Datum: 18. června 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: konwi nepřihlašenej      IP: uživatel5163    
landis a jak to mužou poznat že je to 175 :-D valec budou asi těžko přeměřovat :-D
 
 
Datum: 18. června 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
Já na ní taky takle jezdil,papíry 125/476 ,ale po mé renovaci zní byla 175. Je to skvělej stroj,ale pak bacha na policajty,když tě stím nějak načapaj,tak je to průser. Pak sem jí prodal :-( . I s mýma 90kg letěla 115 po rovince
 
 
Datum: 18. června 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: konwi nepřihlašenej      IP: uživatel5163    
díky kluci :-) Eugene dík za onfo, ale kupovat nechci jen mě to zajímalo spíš z historickýho hlediska :-D Landisi dik za info vo čezetě, uvažuju že nych s ní jezdil až budu mýt řidičák A1 ( s válcem 175 a papírama 125 :-D )
 
 
Datum: 18. června 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
maximálka bude podobná,některé 4T pojedou možná trochu rychleš. Číza je 2T který se rát točí a bude víc žrát než 4T. 4T je spolehlivější a pojede už v níkých otáčkách. Výhody 477 jsou : nízká hmotnost,dobře se sní projíždí zatáčky,jednoduchá a levná údržba a oprava.
 
 
Datum: 18. června 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pionýry a mustangy kdysi měly 4 stupňovou převodovku byly určené pro teréní účely, ale dneska už to těžko seženeš.
 
 
Datum: 18. června 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
2) este nepocul som o tom, ale j 550 najprv vyrábali s 4 stupnovou prevodovkou s motorky cz 125-ale to bolo len prototyp ked najdem o tom fotky dam na net
 
 
Datum: 18. června 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
Mal som tu dotaz ze moj mustang uplne stratil silu uz dal som do toho nové testenie (pod hlavou ) teraz uz ide dobre ale teraz strasne zacal dimit ale nemám vela oleja v benzinu mozno ze mám zniceni gufero vedla kliku lebo moj motor má vysoké otácky cc10000-11000 moze to preto? treba tam dat lepsi gufero???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
1000-1100ot./min
 
 
Datum: 17. června 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik že otáček?????
 
 
Datum: 17. června 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec seso,mam takovej problem nejde se mi zaregistrovat na sesa-moto.Když vyplnim všechny ůdaje a dam zaregistrovat tak se mi ukáže aliaz není vyplněn a přitom je.Nevim co s tim,porad.Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: paveo      IP: uživatel9934    
já mám ten samý problém
 
 
Datum: 18. července 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nefunguje at tam napíšu cokoli!
 
 
Datum: 17. června 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej jiny nick a nepouivej cisla
 
 
Datum: 17. června 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
SOS,SOS pomozte ma mám mustanga isiel dobre ma dobrú silu a teraz z nicoho nic presal dobre ist vobec nemá silu a ani nevyem stim odstartovat vycistil som karburátor aj vzduchovy filter (jawa 250 kyvacka) a nic a dal som do toho aj novu sviecku. za odpovedi dakujem.:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2009 5:39
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
kupim original a dam tam dve abi to bolo urcite dobré a potom uvidime
 
 
Datum: 17. června 2009 5:39
 
 
 
 
Jméno: Ratlik      IP: uživatel2705    
kup si těsnící papír nebo to vystříhni z tvrdšího alobalovýho plechu nebo si zkus koupit original.
 
 
Datum: 16. června 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      IP: uživatel6255    
aha mislel som na to lebo malsom tam takú starú,a mozno ze netesnil to dobre
 
 
Datum: 16. června 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: Ratlik      IP: uživatel2705    
když to bylo z ničeho nic tak to je asi těsnění pod hlavou nebo válcem a bere ti to falešnej vzduch, protože se mi to taky stalo.
 
 
Datum: 16. června 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
rozoberal som to nemám ani s valom ani s piestom nic ani s kruzkom (mám jednokruzkovy piest ) nema nizsiu komressiu mám na to zapalovanie z minibajka ale toje tak ako bolo dáva dobru iskru neviem ze co sa stalo
 
 
Datum: 16. června 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: milan mustang      E-mail:      IP: uživatel6412    
tak sundej hlavu i z válcem a zkus sundat některej pístní kroužek a když při sundavání popraská tak to máš zapečený a musíš koupit noví pístní kroužky
 
 
Datum: 16. června 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ma to kompresi?? kdyz to naslapujes?? jestli se ti nezapekli krouzky nebo neco neprasklo zavlacka nebo se nerozsypalo lozisko na klice!! Taky se ti mohla nakym spusobem rozestelovat elektryka.
 
 
Datum: 16. června 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mam problm u pionyra toci az moc na neutral se to vubec bojim vytocit na plno protoze ten motor zacne delat hukot az stoho de strach jak kdyby se mel rozletet :-D to se u fichtla hned tak nevidi. Mam zmensit prectich?? steloval jsem ho zhruba na 1,6. Jestli se zase nezvetsil o vokendu se na to podivam. Nemuze neco rupnout pri tech otackach nebo se rozletet klika?? to je asi blbost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: shell2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:50- Pro ložisko to stačí, ale třeba u aut složí olej i k ochlazování motoru...nemůže to být tím že po povrchu válce není dostatek oleje, který pohltí potřebnou teplotu?
 
 
Datum: 16. června 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kdyz myslis do kopce to neni ono ale je to fichtl tak je fakt ze od toho nemuzu cekat dovi co jen me porad trapi ze se to malo chladi pride kopec a je konec vubec netahne spamatuje se az skopce tak by to castecne vyresil mensi prectich.nesli by na hlavu nebo i na valec pridelat jednoduse vetsi zebra??
 
 
Datum: 16. června 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6409    
prestan resit takovyhle blbosti a nic neserizuj,pokud neni treba!!!! Bud rad ze to jede jak to jede!!!
 
 
Datum: 16. června 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kua porad tu pisete jak vam to nechce tocit a me to toci az moc to se mi nelibi mam to po GO zajety a mazu castrol 1:50 na pist. cepu jehlovy lozisko a vse vycisteny a dobre utesneny kour jde pouze tema dvema dirkama na konci vejfuku skoro nekouri a dokopce tahne slusne ale ne tak jak si prectavuju delsi kopec a uz je to prehraty pak to netahne nez se to zase schladi a nemusim to hnat a je to to sami
 
 
Datum: 16. června 2009 16:51
 
<  49  50  51  52  53  54  55  56  57  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 11:02:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu